Brevbärare/paketbud - Sundbyberg

Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelsedär du dessutom får möjlighet att vara utomhusunder ditt arbetspass? Då kan du vara vårnästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till SundbybergVi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för(cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har B-körkort eller förarbevis för moped. Det är ävenmeriterande om duharerfarenhet från liknande arbete,men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljeroch inställning till arbetetoch lägger därför storvikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främstelcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör enskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 139,21 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 124,30 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan".Vid frågor är du välkommen att kontakta oss [email protected] tar inte emot ansökningar via e-post. ++=

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Campus Sundbyberg söker en IT-administratör

Campus Sundbyberg (Viktor Rydbergs skola åk 7- 9 och Viktor Rydberg gymnasium) söker en IT-administratör. Anställningen är på 100% och tillsvidare med start i augusti 2024. Vid behov kan det även ingå administrativa såväl som pedagogiska uppdrag i IT-administratörstjänsten. I ditt uppdrag som IT- administratör ingår att, i samarbete med andra medarbetare på campus Sundbyberg samt i Stiftelsen Viktor Rydbergs skolor, stödja skolverksamheten så att vi skapar de bästa förutsättningarna för det pedagogiska uppdraget. Fokus i uppdraget är att uppnå goda effekter och värden för eleven och att bidra till en god arbetsmiljö för såväl medarbetare som elever. Du utgör ett nära stöd till eleverna, lärarna och skolledarna. Utifrån din kompetensnivå ser vi gärna att du bidrar med kompetensutveckling i olika system samt bidrar i den pedagogiska diskussionen och utvecklingen men grundläggande är också att kunna de återkommande uppgifterna: t.ex. assistera lärare och stötta elever i klassrummet med t.ex. projektorer, skrivare, nätverk och ljudsystem i klassrum och aula. Du blir också ansvarig för inköp av hårdvara. Därutöver ingår uppgifter som systemadministration och kontohantering i skolans digitala system samt handläggning av skolans reparationsärenden av datorer och övrig IT-utrustning. Det är av vikt att du är strukturerad och systematisk i ditt tillvägagångssätt samt att du är observant och lyhörd för vad som behöver göras och kan prioritera på ett effektivt sätt. Du har hög social kompetens, god samarbetsförmåga, är ansvarstagande samt har ett professionellt förhållningssätt och bemötande. Därutöver har du naturligtvis ett stort ett intresse för IT och teknik/datorer. Du bör ha lätt att ta till dig olika operativa system och plattformar. Du bör vara bekant med Google Workspace for Education. Vidare är det meriterande om du är bekant med lärplattformen Canvas, skolinformationssystemet Admentum och provverktyget DigiExam. Meriterande är också: skolbakgrund pedagogisk insikt högskoleexamen Stiftelsen Viktor Rydbergs skolor är en organisation som drivs av en klar och uttalad vision och verksamhetsidé, som går ut på att man vill ligga i framkant i den pedagogiska utvecklingen och bidra till att den svenska skolan i stort förbättras. Därför ger man stor pedagogisk frihet till medarbetarna, vars idéer bidrar till att driva verksamheten framåt, kompletterat med noggrann utvärdering och uppföljning. Elevernas uttalade och underförstådda behov, önskemål och förväntningar är vägledande för verksamheten. Vi har byggt upp en kultur av att arbeta i team i en tvåspråkig miljö, där både svenska och engelska är arbetsspråk. Varje skola har en egen ledningsgrupp, vilket ger korta beslutsvägar och bidrar till en kreativ arbetsmiljö. Stiftelsen har lång erfarenhet av att tillämpa IT, såväl pedagogiskt som administrativt och tillhandahåller de system och tekniska verktyg, som våra lärare behöver i alla aspekter av sitt arbete.

29 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
AnnSam söker Sjuksköterska! Uppdrag v30-35 i Kista.

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterska för uppdrag i Kista!   Perioden: 2024.07.22-2024.08.30 Arbetstid: Måndag-fredag 08:00-17:00 Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem:   Ev. övrigt: Hör av dig så berättar vi mer. Ref.nr: kis240426-63 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

29 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Tonårskille i Sundbyberg söker lekfull och social personlig assistent - 50%

Hej, Här har ni mig, en 15-årig kille i Sundbyberg. Jag söker Dig, som liksom jag, gillar att hitta på roliga aktiviteter. Jag tycker om att bowla, gå på bio, hänga med kompisar mm. Det är ett plus att du har ett stort tålamod, är social, lugn och lekfull. Att du sprider glädje omkring dig är något som jag uppskattar. Det är viktigt för mig med kontinuitet i livet, därför värdesätter jag att du har en hög arbetsmoral samt att du är lojal och vill stanna länge på din arbetsplats.  Jag önskar att du har viss erfarenhet att yrket. Om du har erfarenhet av PEG och kateter är det ett plus. Det är önskvärt att du är en mogen person, gärna i 20-30 års åldern. Arbetstid/varaktighet Tjänsten är 50%, varierande arbetstid. Jag förväntar mig att du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel om vakanser uppstår. Lön Mina assistenter är anställda av Balans, vilket innebär att du alltid får stöd i ditt uppdrag. du kommer få en noggrann introduktion, friskvård, utbildning och handledning. Individuell lönesättning. Avtal Fremia-Kommunal Ansökan Jag vill gärna lära känna dig, hoppas du vill lära känna mig. Sök så snart du har möjlighet via formuläret nedan, bifoga ditt CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig sjölv.  Eftersom jag är minderårig behöver du ha ett utdrag från belastningsregistret. Beställ det redan nu vettja på www.polisen.se Ser framemot att få träffa just Dig!

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Säkerhetsskyddsadministratör

Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning. Som säkerhetsskyddsadministratör erbjuds du ett av Sveriges viktigaste jobb inom säkerhet, i vilket du varje dag kommer att bidra till Sveriges elförsörjning. Vi behöver dig för att lyckas med vårt samhällsviktiga uppdrag att elektrifiera Sverige. Välkommen till Gemensamma funktioner - en integrerad del av Svenska kraftnät som ska lösa de gemensamma utmaningarna. Gemensamma funktioner stöttar hela organisationen och jobbar dagligen för att förverkliga Svenska kraftnäts gemensamma mål. Divisionen består av kommunikation, HR, rättsavdelning, inköp, säkerhet och beredskap, fastighet och hållbarhet. Vi behöver kreativa, innovativa förmågor med olika kompetenser – är du en av dem? Läs mer om vår arbetsplats här: Vår arbetsplats | Svenska kraftnät (svk.se) Till vår enhet Tillsyn säkerhetsskydd söker vi nu en Säkerhetsskyddsadministratör. Om tjänsten Vi söker en säkerhetsskyddsadministratör till Tillsyn säkerhetsskydd. Vi söker dig som vill bidra till att skydda elförsörjningen i Sverige och därigenom Sveriges säkerhet. Enheten Tillsyn säkerhetsskydd tillhör avdelning Säkerhet och beredskap. Enheten ansvarar för tillsyn av säkerhetsskyddet inom elförsörjning och damm- anläggningar. Dina arbetsuppgifter. Som säkerhetsskyddsadministratör kommer du att arbeta gentemot företagen i elförsörjningen och dammanläggningar och hantera registerkontroller och säkerhetsskyddsavtal i Svenska kraftnäts it-system. Tjänsten innebär därutöver att du bedömer om underlag är förenliga med säkerhetsskyddslagstiftningen. Du stöttar hela enheten med administrativa uppgifter samt deltar i viss mån med annan handläggning av ärenden. Du har löpande kontakter med externa parter och bidrar därutöver med utveckling av enhetens verksamhet. I rollen som säkerhetsskyddsadministratör kommer du exempelvis att arbeta med: • handlägga registerkontrollansökningar och säkerhetsskyddsavtal från privata aktörer inom elförsörjningen och dammanläggningar, • ansvara för administration och posthantering kopplat till vissa ärenden inklusive diarieföring, viss handläggning av ärenden, • hantera signalskyddsutrustning och kryptografiska funktioner, • i viss utsträckning ansvara för att inventera och registrera säkerhetsskyddsklassificerade handlingar, • ha kontakter med externa verksamhetsutövare om underlag och handlingar, • samt i övrigt bistå i funktionens övriga arbete med att utveckla processer, rutiner och arbetssätt. Svenska kraftnät arbetar med att utveckla uppdraget som tillsynsmyndighet över säkerhetsskyddet inom elförsörjning och dammanläggningar. Området är i ständig förändring varför vi som myndighet ständigt behöver utveckla arbetssätt och rutiner. Tillsynsområdet är ett av det viktigare för Sveriges säkerhet. Enheten. Inom enheten Tillsyn Säkerhetsskydd finns det team som genom hantering av registerkontroller och säkerhetsskyddsavtal bidrar till att säkerhetsskyddet hos enskilda verksamhetsutövare inom elförsörjningen eller med dammanläggningar uppfyller regelverkens krav. Du kommer till en engagerad grupp med kollegor som har olika bakgrunder och erfarenheter som tillsammans hanterar de löpande arbetsuppgifterna men som också utvecklar verksamheten. Du behöver ha en väl utvecklad kommunikationsförmåga och vara uppdaterad inom området. Du företräder Svenska kraftnät i kontakter med andra tillsynsmyndigheter, verksamhetsutövare och andra intressenter. Din bakgrund  Personliga egenskaper: För att bli framgångsrik i befattningen som säkerhetsskyddsadministratör behöver du vara självgående och noggrann. Du är strukturerad i ditt arbete och kan stundtals hantera stora mängder information i både tal och skrift. Du har viljan att driva utvecklingen inom ramen för registerkontroller och vid behov i andra delar av teamets ansvarsområden och tar ett stort ansvar för ditt arbete och förhåller dig ständigt till sekretess och tystnadsplikt. Givetvis är du prestigelös och kan ta tag i olika arbetsuppgifter för att hjälpa dina kollegor i teamet, enheten och avdelningen. I denna rekrytering kommer mycket stor vikt läggas vid dina personliga egenskaper. Skallkrav: Har genomgått eftergymnasial utbildning såsom YH t.ex. säkerhets- och trygghetskoordinator eller andra kvalifikationer som Svenska kraftnät bedömer som likvärdiga. Vidare har du: • Minst 2 års arbetslivserfarenhet. • En god förmåga att hantera digitala system. • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Meriterande krav:  • Erfarenhet av att arbeta på statlig myndighet. • Erfarenhet av administrativt arbete. • Erfarenhet av arbete inom säkerhetsskydd. • Erfarenhet av arbete med sekretessbelagda uppgifter. • Erfarenhet av arbete med signalskydd. Bra att veta: • Placeringsort; Sundbyberg. • Arbetet utförs huvudsakligen på plats i Sundbyberg. • Publiceringsdag: 2024-04-29 • Sista ansökningsdag: 2024-05-17. • Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.   Kontakta gärna följande personer för mer information: Rekryterande chef  Ylva Söderlund, tel. 010-475 82 44 Ansvarig rekryterare Lennart Jansson, tel. 010-350 91 49 Fackliga representanter är; Emma Thornberg, SACO, tel. 010-475 84 77 Mikael Hedenheim, ST, tel. 010-475 84 68. Du når oss också via e-post: [email protected].       Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät krävs svenskt medborgarskap. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

28 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

28 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

28 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Jobba Som B2B-säljare

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Som Account Manager

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group i Stockholm för att jobba som account manager! Pratar du flytande svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som account manager. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024