Vi är din perfekta match! Har du intresse för området egenvård i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad egenvårdsrådgivare att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som, med service och omtanke, har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom egenvårdsrådgivare på Apoteket Lejonet kommer du arbeta tätt tillsammans med dina kollegor och se till att våra kunder får just den hjälp de behöver. Att vara egenvårdsrådgivare innebär att du arbetar med rådgivande försäljning av våra receptfria produkter. Du utgår från varje individs unika behov för att med din expertis erbjuda lämplig produkt. Du agerar med omtanke och engagemang och där du på riktigt sätter kunden i centrum. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som egenvårdsrådgivare på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex varuansvarig, säljledare eller varför inte som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Ta emot betalande kunder över disk, plocka upp och hantera nya varor som kommer in Arbeta med exponering för att apoteket ska vara välfyllt och välkomnande Arbeta aktivt med kampanjer och nyheter inom egenvården Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är utbildad apotekstekniker/egenvårdsrådgivare. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och förmåga att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du är strukturerad och tar hänsyn till att inga viktiga och avgörande detaljer missas och med förmåga att se helheten i olika sammanhang Det är ett stort plus, men inget krav, om du har erfarenhet av att arbeta inom retail samt med kundmöten och lagervård. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Måndag-fredag 10-18 Lördagar 10-15 Välkommen till Apoteket!
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Lejonet, Sundsvall. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Lejonet kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Lejonet har en central placering i Sundsvalls stadskärna med en jämn kundström över hela dagen. Du blir del av ett fantastisk gäng på ett apotek som är naturnära och erbjuder en vacker miljö med närhet till både skog och vatten. Vi arbetar också med orderberedning och godkänner ordrar till distansapoteket i Eskilstuna vilket gör att du ges möjlighet till varierande arbetsuppgifter. Tillsammans med Apoteket Gripen utgör vi i en apoteksgrupp och du kan ha möjlighet att arbeta på båda ställena. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Måndag-fredag 10-18 Lördagar 10-15 Välkommen till Apoteket!
Är du student och letar efter ett jobb där tempot är högt och dagarna varierande? Trivs du med att ha en central roll där du får koordinera och hålla koll på många delar samtidigt? Då kan det här vara den perfekta möjligheten för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag. Uppdraget kommer vara på timmar fram till sommaren och heltid över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Kyl- och Frysexpressen. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Kyl- och Frysexpressen är ett logistikföretag som erbjuder rikstäckande helhetslösningar inom tempererad logistik. Transporter, lagring och hantering av livsmedel är deras signum. De ser till att kundernas varor kommer fram till deras kunder – till rätt plats, i rätt tid och i rätt skick. Logistikterminalerna finns i Luleå, Umeå, Östersund, Sundsvall och Årsta. Därifrån täcker de hela Sverige. De vill att hela Sverige ska leva – inte bara storstadsregionerna, utan även de platser där bussen bara går en gång om dagen och det är långt till närmaste granne. De vill att alla, oavsett var de bor, ska kunna köpa färska matvaror i sin butik varje dag, ha möjlighet att äta gott på restaurang då och då samt ha tillgång till läkemedel när de behöver. Genom sina transport- och logistiklösningar bidrar de till just det. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att ha en central funktion i att planera och schemalägga chaufförer samt säkerställa en smidig linjeuppfyllnad. Du ansvarar för att det alltid finns tillgängliga ersättare eller extra personal som kan täcka upp vid sjukdom, frånvaro eller andra oväntade bortfall i schemaläggningen och arbetar i enlighet med transportavtalets regler och riktlinjer. För att säkerställa en effektiv drift krävs en god framförhållning och förmåga att snabbt hantera förändringar i planeringen. Utöver schemaläggningen kan dina arbetsuppgifter även innefatta olika administrativa uppgifter, såsom att granska och hantera ordrar, scanna fakturor samt identifiera och korrigera eventuella avvikelser. Rollen innebär även arbete på söndagar under sommaren och kräver att du är tillgänglig för att snabbt lösa problem vid akuta förändringar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Annan pågående huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier. • God datavana • Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift • Erfarenhet från serviceyrke • Meriterande med kunskap inom transportavtalet/erfarenhet av logistik Vi tror att du som söker denna roll är skicklig kommunikativt som trivs med att arbeta över telefon och inte tvekar att ta kontakt med människor. Du har en naturlig initiativförmåga och drivs av att hitta lösningar och skapa goda relationer. Med ett starkt servicetänk sätter du alltid kundens behov i fokus och strävar efter att leverera en högkvalitativ upplevelse. Din förmåga att vara både självgående och samarbetsvillig gör att du snabbt anpassar dig till olika situationer och ser till att arbetet flyter på smidigt. Övrig information Start: Omgående Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-03. #Nextgen
Sjuksköterskor & Specialister, Sundsvall Förlossning, BB & Gynekologi Förlossning, BB & Gynekologi, Sundsvall Period: 10 feb - 31 maj Vill du hitta ett uppdrag som passar dig eller har frågor? Kontakta oss! 070-302 12 20 [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Sjuksköterskor & Specialister, Kirurgi & Ortopedi - Sundsvall Ortopedavdelning 14, Sundsvall Period: 1 feb - 30 mar Omfattning: 10 - 88 timmar Vill du hitta ett uppdrag som passar dig eller har frågor? Kontakta oss! 070-302 12 20 [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt jobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt team på XXL Sundsvall! Tjänsten är på ca 13% främst helger och kvällar. Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nu söker vi säljare som, i en crossales-roll, ska arbeta över våra avdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att våra kunder får en trevlig kundupplevelse och är nöjda med att ha fått den hjälp de behöver när de lämnar varuhuset. Arbetet kommer främst att bestå av försäljning och kundservice i butik, att packa upp och fronta varor samt att bidra till ordning och reda och att hålla butiken snygg. Som säljare är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som säljare på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Är du elektriker och vill bli Elkonsult? Som Elkonstruktör hos oss får du möjlighet att testa på intressanta uppdrag och utvecklas tillsammans med våra seniora kollegor. Vill du vara med och utveckla framtiden tillsammans med oss? Läs mer om oss på vår Karriärsida. Din roll som Junior Elkonstruktör I rollen som konstruktör hos oss ingår du i ett team tillsammans med seniora konstruktörer, handläggare, uppdragsledare och specialister. Du kommer tillsammans och med hjälp av våra seniora kollegor succesivt öka dina kunskaper inom området och på så vis utvecklas i din roll. Exempel på arbetsuppgifter Arbeta med projektering i CAD program. Arbeta med beräkningar för dimensionering av ledningar och belysningsplanering i dimensioneringsprogram. Vi har idag ett etablerat kontaktnät inom regionen både hos fastighetsägare, projektledareoch Elentreprenörer. Vi har ett högt samarbete i projekt där flera personer med olika roller ingår så som Konstruktör, Handläggare, Uppdragsledare eller specialist.Inom Living som helhetfinns också ett stort antal specialister vilket skapar en positiv trygghet i att du kan utvecklas med din kompetens. Tjänsten är med placering på vårt kontor i Sundsvall. Vem är du? Vi söker dig som har en bakgrund som elektriker eller montör och som vill testa på att bli elkonsult. Det är meriterande om du har en utbildning inom elteknik, och tidigare haft LIA praktik i yrket, men det är inget krav. Du är nyfiken på att arbeta med CAD och vill gärna lära dig mer. Som person är du mån om att utvecklas, duktig på att samarbeta, är strukturerad och trivs med mycket kontakter, både med kollegor och kunder. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Vi tycker det är viktigt att du är en kulturbärare för Vinnergi och känner igen dig själv i våra värderingar H.E.R.O. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad. Hos Living blir du en del av ett växande team Elkonsulter som löser utmaningar för verksamheter inom fastighet och indistrusegementet. Här får du vara med och bidra till den digitiala revolutionen inom fastigheter. Läs mer om oss på Living och lär känna oss som jobbar här eller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara 7: april. Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen. På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema. Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB. För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans Meriterande är: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer. Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat: Möjlighet att önska din arbetstid och schema Förmånlig bolåneränta Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier. Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus. Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret. Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, [email protected] eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! #LI-GT1
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.
Är du Teamledaren som gör oss Bättre tillsammans? En grupp som samarbetar mot gemensamma mål: det är väl ett team? Javisst. Men våra team är så mycket mer. Med våra Teamledare i ryggen delar vi kunskap med varandra och sprider arbetsglädje. Vi stöttar varandras utveckling, som människor och som yrkespersoner. Visar uppskattning både genom beröm och konstruktiva samtal om hur vi kan bli bättre tillsammans. För “Bättre tillsammans” är visionen som präglar allt vi gör inom HomeMaid. Kunskap och karriär, arbetsvillkor och ledarskap, fönsterputs och servicekänsla — allt blir bättre när vi gör det tillsammans. Din roll: Teamets coach och kundens trygghet Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Serviceassistenter. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Serviceassistent, så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Serviceassistent (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. En bra Teamledare är en person som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till egen bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Serviceassistenter och några tjänstemän på kontoret. Tillsammans arbetar ni för att bli just – Bättre tillsammans. Placering: Sundsvall med omnejd Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Det bästa med jobbet (om man frågar en av Teamledarna): ”Arbetskamraterna, vi har kul på jobbet. Man lär sig massor. Och alla fantastiska möten med alla människor man får träffa” Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök senast: 2025-03-09 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss
Välj ett jobb för att visa detaljer