Distriktssäljare till DeLaval Uppland/Västmanland

Nu söker vi dig som har ett genuint intresse av det svenska lantbruket och som vill arbeta i en kombination av försäljning och projektledning. Här får du möjlighet att arbeta för ett globalt företag där du bidrar till en mer hållbar livsmedelsproduktion. Låter det intressant? Ansök nu! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning med 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har de utvecklat lösningar och service för effektiv mjölkproduktion. Deras forskning och utveckling syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Om rollen I rollen som distriktssäljare hos DeLaval arbetar du i en kombination av försäljning och projektledning. Du arbetar självständigt och ansvarsfullt med försäljning av de större projekten i distriktet Uppland/Västmanland. Här fungerar du som ett stöd för dina kunder när det kommer till projektering av anläggningar och system för lantbrukare. Du är lösningsorienterad och uthållig i försäljningsprocessen där du koordinerar och projektleder arbetet för byggare, myndigheter och rådgivande instanser. Din profil Det här är rollen för dig som har ett genuint intresse och goda kunskaper inom det svenska lantbruket. Du är kommunikativ och orädd i kundmötet. Du har ett ordningssinne, trivs med att skapa långsiktiga relationer och är uthållig under försäljningsprocessen. För att lyckas i rollen tror vi att du har utbildning inom lantbruk eller tidigare arbetslivserfarenhet inom det svenska lantbruket. Du kan också vara uppväxt på en lantgård eller så bor du på en lantgård idag som har gjort att du har väldigt goda kunskaper inom området. Har du arbetat i en roll som har inneburit försäljning eller rådgivning inom lantbruk eller djurhållning är det meriterande, men inget krav. Din första tid på DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamragård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning där det bland annat ingår en utbildning inom CAD. Krav Fullgjord gymnasieutbildning Goda kunskaper inom det svenska lantbruket Flytande i svenska i tal och skrift Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Körkort B Meriterande Eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten, till exempel på SLU eller som Agronom Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning eller en rådgivande roll inom relevant område för tjänsten Kunskap inom CAD Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos DeLaval Ort: Ditt distrikt är Uppland/Västmanland. Optimal bostadsort är tex Uppsala, Enköping, Västerås eller närliggande orter Sista ansökningsdag är 2024-04-07. Då vi jobbar löpande med urvalet så kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

13 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Affärs- & Platschef – SITAB Söderfors

- du driver och utvecklar affären mot industrin SITAB tillgodoser bygg-, stål- och pappersindustrins behov av specialtillverkade komponenter, reservdelar, reparationer och service. Med höga krav på utbildning och certifieringar arbetar de hållbart utifrån branschens kvalitetskrav, system och standarder. SITAB har verkstäder i Söderfors och i Sandviken, där huvudkontoret finns och ca 40 medarbetare. De startade 1989 och är ett stabilt företag som fortsätter att utvecklas. Verkstaden i Söderfors är fokuserade på värmeväxlare och en betydande del går på export till olika länder i världen. De tillverkar även reservdelar och detaljer till kärnkraftverk och pappersbruk. Ditt uppdrag: Som Platschef till verkstaden i Söderfors blir du ansvarig för verksamheten och utvecklingen av affären. Du har troligtvis en grund inom svetsning, vilket medför att du kan ta bra affärsmässiga beslut i offertarbeten osv. Du har också ett strategiskt ansvar för verksamheten i nära dialog med SITAB´s VD.  Tillsammans med Verkstadschefen styr och leder ni det mer dagliga arbetet. För att klara uppdragen krävs en flexibel bemanning som varierar från ca 5 st till i vissa uppdrag upp mot 25 svetsare. Det finns upparbetade bemanningslösningar i grunden, som kan behövas utvecklas vidare för framtida expansion. Vem söker vi? Vi söker dig som har en god bakgrund inom verkstadsindustri, troligtvis tills viss del inom svetsarbeten. Du har erfarenhet av att ta affärsmässiga verksamhetsbeslut. För att bli framgångsrik i det har du relevant teknisk bakgrund för att för att ta ansvar för ett bra offertarbete. Du har vana att förstå kunder, läsa CAD-ritningar, bereda arbetet och skapa en bra affär för både företaget och kunden. Du är även van vid inköpsarbete och van att leda en grupp medarbetare utifrån en ledarposition. Som person har du lätt för att bygga långsiktiga relationer och har lätt för att prata med personer på alla nivåer. Du har en initiativförmåga som får saker att hända men med tillräcklig kvalité för att få nöjda medarbetare och kunder. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har körkort för minst personbil. Större delen av arbetsveckan utgår du från kontoret i Söderfors. Välkommen att utveckla verksamheten i Söderfors! Läs mer om SITAB: www.sitab.nu

13 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

12 mars 2024
Sista ansökan:
11 april 2024
Fordonstekniker sökes till Transdev i Gävle!

Vill du vara med och bidra till utvecklingen inom Transdevs verkstadsorganisation och busstrafik? Vi söker nu fordonstekniker till Transdev i Gävle. Du kan vara erfaren, nyutbildad eller ha annan dokumenterad erfarenhet inom fordonsteknik. Största vikt lägger de på vilja och förmåga. Hos Transdev kan du utvecklas vidare och kontinuerligt då de erbjuder både grundläggande utbildningar samt utbildningar för specifika busstyper. Om Tjänsten Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är service, underhåll och reparation av affärens bussar. Med varierade arbetsuppgifter på vår kunds verkstad kommer du att arbeta i ett positivt team bestående av en servicechef som du rapporterar till, en produktionsledare som leder det dagliga arbetet och andra duktiga busstekniker. För Transdev är det viktigt med gott samarbete, det är därför är viktigt att du är med och bidrar till en god arbetsmiljö. Det finns goda möjligheter till utveckling då de under 2023 kommer att skifta hela fordonsflottan från HVO till el bussar och det innebär nya utvecklingsmöjligheter. Din bakgrund och kompetens -Du ska ha en fordonsutbildning /alt yrkeserfarenhet/färdigheter inom fordon och teknik eller erfarenhet av liknande arbete. -Datakunskaper -Goda kunskaper i svenska språket -B-Körkort -Dokumenterade kunskaper inom EL är meriterande Som busstekniker/mekaniker på Transdev får du en roll i en spännande bransch som dessutom fyller rollen en viktig samhällsfunktion. Transdev är ett företag med en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar för att öka kollektivtrafiken. Transdevs värderingar handling, ansvar, nytänkande och samspel styr deras vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet.   Mer om tjänsten och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi ser fram emot att få din ansökan bestående av CV och personligt brev, ansök direkt på länken ovan. Sök gärna snarast då vår rekrytering pågår löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi går igenom ansökningar löpande så skicka in din ansökan snarast. Kontakt Har du frågor om tjänsten så kontakta: Filip Sörensen på: 073 525 10 64 eller [email protected]

12 mars 2024
Sista ansökan:
12 april 2024
Lingon söker nya kundtjänstmedarbetare!

Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli. Dina arbetsuppgifter: - Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon - Besvara mail - Merförsäljning -Winback med generös provision Vi erbjuder dig: - Utbildning i världsklass - AWs och diverse roliga evenemang - En arbetsplats med sköna kollegor och härlig gemenskap - En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter - Tävlingar med grymma prisutdelningar Vi söker dig som: - Är social och har bra samarbetsförmåga - Gillar att kunna påverka din egen lön - Är en snabbtänkt problemlösare - Är flytande i tal och skrift på svenska - Gillar tävlingar och en fartfylld arbetsplats

12 mars 2024
Sista ansökan:
11 april 2024
Vill du vara en del av vår nya projektenhet - som IT-arkitekt?

IT-centrum är förvaltningen för den gemensamma IT-nämnden, medlemskommunerna är Heby, Knivsta, Tierp, Älvkarleby och Östhammar, där Tierp är värdkommun. Vi har ett lokalkontor i varje medlemskommun. IT-centrums ansvarsområde är IT-övergripande strategiska, taktiska samt operativa frågor. Nämndens huvudsakliga ansvar är att tillhandahålla en välfungerande och säker IT-miljö. Vi fokuserar på användbarhet, flexibilitet och säkerhet, genom att medverka i och stötta våra medlemskommuners digitala utvecklingsarbete samt att ha en modern teknisk plattform och infrastruktur. Vi ansvarar för infrastrukturutveckling, drift, förvaltning, support och installationer i våra medlemskommuners IT-miljö och behovet av fler kompetenta medarbetare växer. IT-staben i IT-centrum arbetar främst med överenskommelser och stöttning till våra medlemskommuners verksamheter. Kontroll och uppföljning av avtal, policys, processer och rutiner samt ekonomi, säkerhet och kommunikation är också viktiga delar som finns i vår enhet. Vi har nyligen utökat IT-staben med en projektenhet som denna tjänst tillhör, tillsammans med projektledare, arkitekter, konfigurationsledningsansvarig och verksamhetskoordinatorer. Som medarbetare hos oss väljer du själv din placeringsort utifrån våra lokalkontor. Du får en konkurrenskraftig lön och goda möjligheter till distansarbete, även fortbildning och utveckling inom din roll, samt att du bidrar till samhällsnyttan. Utöver detta får du även ett friskvårdsbidrag på 3000kr/år. Våra värderingar är viktiga och tillsammans arbetar vi för att förverkliga våra värdeord: Respekt, Ansvar, Kundfokus, Mod och Framtidstro. ARBETSUPPGIFTER Som IT-arkitekt kommer du att bidra med utveckling och förvaltning av IT-centrums arkitektur, säkerhet, IAM samt arbetsplatstjänster genom hela livscykeln. Du ska tillsammans med övriga i projektenheten, ledningsgruppen och övriga enheter vara drivande i att ta fram en teknisk vision, målarkitektur och en strategisk plan för realisering av dessa. I tjänsten ingår att tolka krav, inhämta information/omvärldsbevaka, bygga konsensus samt identifiera syfte och risker för att kunna omsätta dessa i en målarkitektur. Den syftar till att skapa en långsiktig vision och plan för hur IT-centrums organisations IT-resurser och system ska utvecklas och integreras för att stödja verksamhetens behov. Det handlar om att definiera en framtida struktur för verksamhetens teknik och processer, baserat på dess övergripande strategi och mål. Målarkitekturen ska fungerar som en ledstjärna för att säkerställa att IT-utveckling och verksamhetsförändringar sker på ett samordnat och effektivt sätt, vilket i sin tur underlättar en framgångsrik digital transformation. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en positiv inställning och kan skapa engagemang, delaktighet samt motivation för att bygga goda samarbeten. Du lyssnar, kommunicerar och löser eventuella problem på ett konstruktivt sätt. Du behöver vara självgående och ansvarstagande för dina arbetsuppgifter och tar egna initiativ för att komma framåt, med effektivitet och god ekonomisk medvetenhet. Som person ser vi att du är initiativtagande, drivande, nytänkande och lösningsorienterad samt genom detta kan fokusera på nytta och resultat. Vi ser också att du kan bygga förtroende med alla delar i en organisation, är bra på att etablera samarbeten samt kan bygga vidare på och företräda IT-centrums inriktningar och metoder. Det här är kunskaper du har: • Flytande svenska i tal och skrift • Mycket goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift • Goda kunskaper i MS Officeprodukter • Är kommunikativ, pedagogisk och tålmodig • B-körkort • Relevant högskole- eller universitetsexamen inom IT, datavetenskap eller motsvarande område. • Flerårig erfarenhet av att arbeta som Enterprise Arkitekt inom offentlig sektor eller relevant bransch. • Erfarenhet av ett eller flera arkitekturramverk, exempelvis TOGAF, kunskap och erfarenhet av utvecklingsmetodik och -principer som exempelvis Agile, LEAN, V-modellen, RUP och kunskap om styrmodeller som ITIL, PM3, SAFe. • Goda kunskaper och djup förståelse för moderna arkitekturprinciper och metoder. • Utbildning och certifiering inom IT-arkitektur, till exempel Dataföreningens Certifierad IT-arkitekt Master, CITA-X, DFK-CIA eller liknande. Utöver det ser vi gärna att du har följande: • Djup teknisk kunskap inom relevanta områden som nätverk, databaser, molntjänster, IT-säkerhet och integration. • Erfarenhet av att implementera säkerhetsåtgärder och upprätthålla överensstämmelse med dataskyddsbestämmelser. • Förståelse för och erfarenhet av att arbeta inom upphandlingsramverk och regelverk inom offentlig sektor. • Förmåga att översätta affärsbehov till tekniska lösningar och omvänt. • Erfarenhet av att leda och driva arkitekturprojekt. • Förmåga att analysera komplexa problem och utforma lämpliga lösningar. • Förmåga att forma och stödja övergripande strategi genom teknisk arkitektur. • Förmåga att arbeta effektivt i tvärfunktionella team och samarbeta med olika intressenter. • Kompetens i att identifiera och hantera risker i tekniska arkitekturprojekt. • Erfarenhet av att skapa tydliga och omfattande arkitekturdokument för att underlätta förståelse och kommunikation. • Förmåga att utforma system och arkitektur som är skalbara och som möter prestandakrav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Vi eftersträvar mångfald där våra medarbetares bakgrund, erfarenheter, kunskaper och personlighet berikar kommunen. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

11 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Sjuksköterska sökes till sommar Tierps kommun

UPPDRAG & PERIOD Health Connect erbjuder Välbetalda uppdrag med schyssta, förmånliga villkor! Vi söker just nu Sjuksköterska för kommunuppdrag inom hemsjukvård & SÄBO. Tidsperiod: 240601 - 240831 Omfattning: Heltid Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på hemsjukvård och SÄBO. KVALIFIKATIONER Sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

10 mars 2024
Sista ansökan:
9 april 2024
Lingon söker säljare! Garantilön + Provision

Lingon expanderar och öppnar upp för nya tjänster inom telemarketing i Uppsala. Vi är på jakt efter fler talanger som vill påbörja en spännande karriär inom försäljning. Ingen erfarenhet krävs då vi ger dig en gedigen sälj-utbildning. Arbetet går ut på att kontakta nya och befintliga kunder över telefon för att sälja mobilabonnemang samt elavtal. Vi erbjuder dig: - Löpande säljutbildningar - En härlig arbetsmiljö med drivna och glada kollegor - Säljtävlingar och AWs - Utvecklingsmöjligheter till andra tjänster inom bolaget -Garantilön Vi söker dig som: - Kan svenska i tal och skrift - Drivs av att tjäna pengar och utvecklas - Har vilja och är samarbetsvillig Känner du dig träffad? Skicka in en ansökan så ser vi vart det leder! Start: Omgående Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid

8 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Badvärd sommarpersonal

Tierp är en kommun med en organisation i rätt storlek för dig som vill ha nära till chef, kollegor, politik och kunder. Här finns utrymme för både personlig utveckling och samverkan i organisationen. Vår kommun erbjuder varierande boendemiljöer, havsnära natur, historia, kultur och god service. Tierp har Stockholm, Uppsala och Gävle inom pendlingsavstånd och erbjuder också möjlighet att arbeta delvis på distans. Våra värderingar är viktiga och tillsammans arbetar vi för att förverkliga våra värdeord: respekt, ansvar, kundfokus, mod och framtidstro. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifterna innefattar olika verksamhetsuppgifter som förekommer vid en badanläggning, så som badbevakning, kassaarbete, städ med mera. Du ansvarar för badgästernas säkerhet och trivsel. Vi tillämpar roterande tjänstgöring vilket innebär att alla moment ingår i ditt ansvar. KVALIFIKATIONER Livräddningsintyg. Livräddningstest går bra att göra på Aspenbadet under badets öppettider. Utbildning i hjärt- och lungräddning . Det är viktigt att du har ett kundfokus och är serviceinriktad. I det personliga mötet mellan kund och personal blir du en viktig del. Vi vill också att du är ansvarsfylld, har god samarbetsförmåga och har erfarenhet av att arbeta med barn. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. För att arbeta som badvärd ska du ha fyllt 18 år. ÖVRIGT Löpande urval under ansökningstiden. Vi eftersträvar mångfald där våra medarbetares bakgrund, erfarenheter, kunskaper, och personlighet berikar kommunen. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

8 mars 2024
Sista ansökan:
28 mars 2024
Distriktssäljare till DeLaval Uppland/Västmanland

Nu söker vi dig som har ett genuint intresse av det svenska lantbruket och som vill arbeta i en kombination av försäljning och projektledning. Här får du möjlighet att arbeta för ett globalt företag där du bidrar till en mer hållbar livsmedelsproduktion. Låter det intressant? Ansök nu! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning med 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har de utvecklat lösningar och service för effektiv mjölkproduktion. Deras forskning och utveckling syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Om rollen I rollen som distriktssäljare hos DeLaval arbetar du i en kombination av försäljning och projektledning. Du arbetar självständigt och ansvarsfullt med försäljning av de större projekten i distriktet Uppland/Västmanland. Här fungerar du som ett stöd för dina kunder när det kommer till projektering av anläggningar och system för lantbrukare. Du är lösningsorienterad och uthållig i försäljningsprocessen där du koordinerar och projektleder arbetet för byggare, myndigheter och rådgivande instanser. Din profil Det här är rollen för dig som har ett genuint intresse och goda kunskaper inom det svenska lantbruket. Du är kommunikativ och orädd i kundmötet. Du har ett ordningssinne, trivs med att skapa långsiktiga relationer och är uthållig under försäljningsprocessen. För att lyckas i rollen tror vi att du har utbildning inom lantbruk eller tidigare arbetslivserfarenhet inom det svenska lantbruket. Du kan också vara uppväxt på en lantgård eller så bor du på en lantgård idag som har gjort att du har väldigt goda kunskaper inom området. Har du arbetat i en roll som har inneburit försäljning eller rådgivning inom lantbruk eller djurhållning är det meriterande, men inget krav. Din första tid på DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamragård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning där det bland annat ingår en utbildning inom CAD. Krav Fullgjord gymnasieutbildning Goda kunskaper inom det svenska lantbruket Flytande i svenska i tal och skrift Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Körkort B Meriterande Eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten, till exempel på SLU eller som Agronom Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning eller en rådgivande roll inom relevant område för tjänsten Kunskap inom CAD Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos DeLaval Ort: Ditt distrikt är Uppland/Västmanland. Optimal bostadsort är tex Uppsala, Enköping, Västerås eller närliggande orter Sista ansökningsdag är 2024-04-07. Då vi jobbar löpande med urvalet så kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

8 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024