Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som timvikarie på våra förskolor Stallet och Halsbandet i Upplands Väsby. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som timvikarie på Norlandia Förskolor Halsbandet och Stallet)? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia Förskolor riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som timvikarie är delaktig i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som timvikarie förväntas lära och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Vi ser gärna att du har utbildning eller pågående utbildning som barnskötare Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskola Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Om förskolan Halsbandet/Stallet Norlandia Förskolor Halsbandet, belägen i det natursköna området Sigma i Upplands Väsby, är en trygg och inspirerande plats där barn får möjlighet att utforska och växa. Förskolan har en stor och grönskande gård med spännande lekredskap som uppmuntrar till lek och upptäckter i naturen. Närheten till parker och skogsområden gör utomhuspedagogik till en naturlig del av vardagen. Med fem avdelningar och plats för totalt 110 barn erbjuder Halsbandets förskola en inkluderande och varm gemenskap där alla kan känna sig välkomna. Norlandia Förskolor Stallet, belägen i det familjevänliga området Runby i Upplands Väsby, är en varm och trygg plats där barn får möjlighet att utforska och utvecklas i sin egen takt. Med tre avdelningar och totalt 59 barn skapar vi en nära och inkluderande gemenskap där varje barn blir sett och uppmärksammat. Förskolan erbjuder en inspirerande utemiljö som uppmuntrar till både lek och upptäckarglädje. Närheten till Runbys natursköna omgivningar ger oss fantastiska möjligheter att integrera naturpedagogik i barnens vardag. Här får barnen en meningsfull vardag fylld med glädje, trygghet och äventyr. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Varierande Arbetstider: Dagtid Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Du behöver även kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-04-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: E-postadress: [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som förskollärare på vår förskola Vågen i Upplands Väsby. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som förskollärare på Norlandia Förskolor Vågen? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Vågen Förskolan Vågen är en relativt nystartad förskola som befinner sig på en spännande resa med att bygga upp en gemensam grund för utbildningen. Förskolan har totalt 72 barn fördelade i fyra grupper. Vågen ligger i Väsby centrum med goda kommunikations möjligheter och med närhet till många parker och skogsområden. Vi har ljusa nybyggda lokaler och en egen gård. Vi lägger stor vikt vid att arbeta med språket och tydliggörande pedagogik. Vill du vara med och utveckla förskolan tillsammans med oss? Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 100% Arbetstider: 6:30-17:00 Tillträde: Snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Du behöver även kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-05-10 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 076-3967246 E-postadress: [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning Vi söker en sales administratör till vår kund. Tjänsten är till början ett vikariat och ett konsultuppdrag med start omgående och ca 6 månader. Du ska stödja kundens säljorganisation, med all administrativ data inom huvudområdena för pris, rabatter och masterdata för att möjliggöra försäljning av deras produkter till deras kunder ex grossister. Arbetstider: 08-16:45. 08-16. 38 h/veckan. Uppdragslängd: omg- 6 månader. Kommer vara över sommaren. Plats: Upplands Väsby Arbetsgivare: Randstad AB Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag! Ansvarsområden Som Sales administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en grupp av glada och trevliga kollegor. Arbetsuppgifterna är säljadministrativa och du arbetar i tätt samarbete med kundteam och övrig organisation. Som sales administratör kommer du ansvara för hantering av avtal, priser, rabatter och tillhörande fakturahantering i SAP-miljö. Du kommer utöver redan nämnt arbeta med underhåll av masterdata, offerera nyhetslanseringar och inköp av tjänster. I din roll som sales administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Hantering av avtal, priser, rabatter och fakturahantering i SAP-miljö - Underhålla och uppdatera masterdata i system - Övrigt förekommande säljadministrativa arbetsuppgifter. Kvalifikationer Vi söker dig som har en avslutad kandidat inom ekonomi och är systemkunnig med fördel av systemet SAP. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och specifikt excel där du känner dig trygg att hantera stora datafiler och formler. För att lyckas i tjänsten måste du tycka om att arbeta med siffror och med fördel ha erfarenhet från leverantörsreskontra och från att hantera masterdata. Du som har erfarenhet från arbete i större internationella bolag kommer snabbt komma in i organisationens arbetssätt. Vidare ser vi att du är noggrann och trivs att jobba med detaljer enligt tydliga instruktioner. För att snabbt komma in i rollen är du initiativtagande, väldigt strukturerad och har en flexibilitet och hög servicenivå i ditt noggranna arbete. Då engelska är koncernspråket är det viktigt att du behärskar språket mycket väl, både muntligt och skriftligt. Meriterande för tjänsten är erfarenhet från dagligvaruhandel och leverantörsreskontra. Viktigt för tjänsten är: - Systemkunnig (gärna SAP) och mycket goda kunskaper i Excel - Noggrann, strukturerad och initiativtagande - Flytande i svenska och engelska, skriftligt och muntligt Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en man på 61 år som bor i Upplands-Väsby med min familj. Jag har en neurologisk sjukdom och söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag sitter i rullstol och du behöver därför vara mina förlängda händer och ben. Arbetsuppgifterna är allt från hjälp vid måltider, hygien, klä av/på sig och sköta hemmet till att göra det möjligt för assistansanvändaren att vara förälder, make, arbeta, ägna sig åt fritidsintressen, umgås med vänner eller följa med på resor. Din arbetsplats blir alltså där jag befinner mig. Jag åker på rehabilitering utomlands varje år och det förväntas av assistenterna att följa med på resan. Jag rehabiliteringstränar flera gånger i veckan och då behöver jag dig som fysiskt stöd. Du behöver kunna simma (åka med mig på vattengympa) och kunna cykla med mig. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro, och arbetstiderna hos denna kund fördelas på morgon-, dag-, och kvällstid, mån-sön. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Egenskaper som jag efterfrågar hos dig som söker är att du är initiativrik, empatisk och ansvarstagande. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt. Meriterande är även ifall du har tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent och om du tycker om att (och kan eller är villig att lära dig) laga god mat. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och att du har ett intresse för matlagning. Krav är att du kan simma, cykla och har möjlighet att följa med på eventuella resor i tjänsten. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Beskrivning av tjänsten Vi söker en aktiv, nyfiken och empatisk personlig assistent till vår 19-åriga kund i som bor tillsammans med sin familj i Upplands Väsby. Vår kund har mycket energi. Han tycker om att röra på sig och går gärna på promenader eller hoppar studsmatta. Kunden har också ett tekniskt intresse och gillar bland annat siffror och bokstäver. Som assistent till denna kund kommer du att arbeta varannan helg, med möjlighet till pass på vardagskvällar. Kunden har autism och behöver en assistent som är närvarande hela tiden. Kunden har inga fysiska hinder men har behov av muntligt och fysiskt stöd i vardagen. Den personliga assistenten behöver kunna läsa av kundens kroppsspråk och signaler. Kunden kommunicerar fåordigt muntligt. Du kommer att stötta kunden i att få fysisk, intellektuell och social stimulans för en trygg och meningsfull vardag. Kunden kan ibland uppvisa utmanande beteenden. Vi ser därför det som en fördel om du har tidigare erfarenheter av situationer som kräver ett lugnt och professionellt beteende. Vem söker vi? Vi söker dig som är i åldern 25-35. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av autism och utmanande beteende. Vi ser gärna att du är en aktiv person har har intresse för fysiska aktiviteter. Vi ser gärna att du är kreativ, mogen och stresstålig. Detta är en rökfri arbetsplats. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Omfattning: Varannan helg, jämna veckor. Finns möjlighet till att jobba extra på vardagskvällar. Arbetstid: Dag och kvällstid. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
ASIH Väsby är ett välfungerande team med hög kompetens som ger avancerad vård i hemmet. Korta beslutsvägar och ett nära samarbete med alla professioner gör att personalen trivs bra och möjligheten till att kunna påverka det dagliga arbetet är stor. Kontorslokalen finns i ljusa fina lokaler i Upplands Väsby. Om oss ASIH:s uppdrag är att utföra avancerade vårdinsatser till patienter som vårdas i hemmet. Vårt mål är att skapa förutsättningar för en så god livskvalitet som möjligt för våra patienter, där vi tar stor hänsyn till patientens egna önskemål samt tillgodose bästa möjliga symtomkontroll och lindring. Genom vårt multiprofessionella team har vi ett nära samarbete med varandra för att tillgodose patienternas behov på bästa möjliga sätt. Möjlighet till kompetensutveckling är också något som verksamheten kan erbjuda. I teamet arbetar åtta sjuksköterskor, en undersköterska, en specialistläkare, en enhetschef, en bitr enhetschef (som är en av de åtta sjuksköterskorna) samt paramedicinsk personal. Rollen Som sjuksköterska inom ASIH får du möjlighet att ge en personlig och kvalitativ vård till patienterna. Ingen dag är den andra sig lik, och variationen i arbetet och mötet med olika människor är mycket givande. Teamet har i dagläget ansvar för cirka 50 patienter, där vissa har dagliga besök och andra mer sällan. Merparten av patienterna är onkologpatienter, men vi vårdar alla typer av sjukdomstillstånd. Arbetsuppgifterna varierar: hantering av centrala infarter som SVP, CVK och Piccline, gällande provtagning, ge läkemedel , blodtransfusioner och omläggningar vid behov. Kontroll av vitala parametrar, göra riskbedömningar för att undvika trycksår, ombesörja en god munhälsa osv samt inskrivningar och utskrivningar tillhör några av arbetsuppgifterna. Vi ger även vård i livets slutskede. Åka ut på larm om någon är försämrad, ge smärtlindring och göra olika bedömningar för att undvika onödiga sjukhusinläggningar görs också. Teamet använder olika digitala verktyg för att förenkla arbetet och kommunikationen med våra patienter. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. En anpassad och väl utarbetad introduktion Interna utbildningar En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras Fredagsfrukost Fri sjukvård upp till högkostnadsskyddet Friskvårdsbidrag God arbetsmiljö med korta beslutsvägar med fokus på att skapa rätt förutsättningar och möjlighet att påverka verksamheten Om dig är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet av arbete inom ASIH, onkologisk vård, hematologi eller inom palliativ vård. arbetar evidensbaserat och är professionell i ditt bemötande samt värnar om att sätta patienten först är flexibel och öppen för nya utmaningar har en god samarbetsförmåga och uppskattar att arbeta i multiprofessionella team har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Kunskaper inom Take Care, är meriterande B körkort är ett krav Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: 90 % eller enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Övrigt: Veckoarbetstid heltidsmått är 37 tim/v, blandad dag/kväll/helgtjänstgöring, helgtjänstgöring två helger av fem. Vi lägger önskeschema och har flextid Ansökan Vi hoppas denna annons fångat ditt intresse! Ansöker gör du enklast genom att klicka på ”skicka ansökan” längst ner och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2025-04-27 men eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef Lena Pettersson på telnr 070-003 83 02. Välkommen med din ansökan!
Här är jobbet för dig vill ha omväxling, som vill ta ansvar och göra dagen bättre för våra äldre. Vårdstyrkan rekryterar just nu verksamhetschef till vår verksamhet i Upplands Väsby. Du kommer att vara chef för ca 100 medarbetare och leverera kvalitet till mer än 200 kunder. Vi söker dig med erfarenhet som ledare inom hemtjänst och ett brinnande intresse för ledarskap inom äldreomsorg! För att möta avtalskrav krävs att du har minst två års erfarenhet som chef inom hemtjänst samt utbildning som socionom, leg. sjuksköterska eller motsvarande. Frågor besvaras av VD Cecilia Halvars Öhrnell, [email protected] Observera att vårt svar kan hamna i skräpposten.
Vi söker dig med ett driv och en passion för plåtslageri yrket. Dina arbetsuppgifter innefattar alla plåtarbeten på tak och fasad, samt vissa träarbeten så som montering av råspont och bärläkt. Vi har projekt i hela Stor Stockholm med verkstad i Upplands Väsby. B-körkort samt är meriterande.
Våra assistansanvändare runt om Upplands Väsby söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Välj ett jobb för att visa detaljer