Gränbystadens vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Distriktssköterska/barnsjuksköterska till BVC på Gränbystadens vårdcentral! Vi söker dig som är distriktssköterska alternativt barnsjuksköterska till vår BVC-mottagning. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på 75% med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Vi har vid sidan av din individuella utvecklingsplan även regelbundna utbildningsdagar för kompetensutveckling. Det gör att du ingår i ett stort nätverk med kunniga kollegor. Beroende på din arbetslivserfarenhet får du introduktion i verksamheten av en utsedd mentor. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om dem här (https://www.regionuppsala.se/Global/Jobba%20hos%20oss/karri%E4rwebben/F%F6rm%E5nsbroschyr%20Region%20Uppsala_2019.pdf). Vår verksamhet Gränbystadens vårdcentral har en väl fungerande BVC där barnet och familjen alltid står i fokus. Tillsammans med engagerade och kunniga kollegor kommer du att arbeta i BVC-teamet och även ha ett nära samarbete med bland annat läkare, psykosociala teamet, barnmorskemottagningen och dietist. Vårdcentralen tillhör förvaltningen Nära vård och hälsa, Region Uppsala. I det snabbt växande området kring Gränby centrum finns vår vårdcentral med goda kommunikationer, parkeringsmöjligheter, handel och service. Vi är 45 medarbetare som tillsammans erbjuder det mesta inom primärvård och på vårdcentralen arbetar alla för att ge våra patienter bästa möjliga omhändertagande. Rasbo vårdcentral är vår filial. Ditt uppdrag På BVC arbetar du utifrån ett helhetsperspektiv med barnets hälsa i fokus. Du är ett aktivt stöd till föräldrar för att stärka dem i sin föräldraroll. Du möter barn och föräldrar både individuellt, utifrån varje familjs behov, men även i gruppverksamhet. I din roll som BHV-sköterska har du möjlighet att arbeta varierat med allt från mottagningsarbete med hälsoövervakning, hembesök, föräldragrupper, hälsofrämjande och föräldrastödjande samtal, telefonrådgivning och vaccinationer, allt i enlighet med barnhälsovårdens riktlinjer. Din kompetens Vi söker dig som är distriktssköterska, legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning i öppen hälso- och sjukvård alternativt barn och ungdom. Du får gärna ha tidigare erfarenhet från primärvård och BVC. Som person är du positiv, har ett flexibelt arbetssätt och god förmåga att samarbeta med övriga i teamet, samtidigt som du har vana och drivkraft att arbeta självständigt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vill du veta mer? Låter det intressant? Varmt välkommen att kontakta gruppchef Suzanna Prising, telefon: 072-5362744, e-post: [email protected] eller verksamhetschef Eva Widén, telefon: 072-1413249, e-post: [email protected] Fackliga representanter nås via växeln på telefon: 018-611 00 00. Ansökan Välkommen med din ansökan via länken nedan. Sista ansökningsdag är 13 juli. Bifoga kopia på din legitimation och intyg på det som styrker din åberopade kompetens tillsammans med din ansökan. Intervjuer sker löpande under ansökningsperioden så vänta inte med din ansökan. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Är du intresserad av att arbeta i en omväxlande roll där du tillsammans med trevliga arbetskamrater blir ansiktet utåt för Wist Last & Buss och ser till att våra kunder får service i världsklass? Då är det dig vi söker till tjänsten som Kundmottagare hos oss på Wist Last & Buss i Uppsala! Hos oss på Wist Last & Buss är du en del av Wist-familjen. Vi är en okomplicerad arbetsgivare som månar om din trygghet och utveckling. Till vår hjälp har vi styrkan och tryggheten ifrån 90 års erfarenhet av att hjälpa våra kunder på bästa sätt samt kompetenta och trevliga medarbetare på 19 anläggningar i Sverige. Som Kundmottagare hos oss är du en nyckelperson i relationen mellan verkstad, reservdelar och våra kunder. Du har en arbetsledande funktion och leder och fördelar arbetet för våra tekniker samt samarbetar med reservdelspersonalen för att säkerställa god tillgänglighet för våra kunder. För att lyckas i rollen bör du vara engagerad, ansvarstagande och serviceinriktad då dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av kundkontakt över både disk, mejl och telefon för bokning av verkstadsarbeten, uppföljning under arbetets gång, återkoppling vid avslutat arbete samt fakturering. Vi söker dig som: - Har en hög servicekänsla och har lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor - Trivs i en miljö med varierande arbetsuppgifter - Är strukturerad och ordningsam - Har lägst B-körkort - Har fordonsteknisk utbildning eller goda fordonstekniska kunskaper .. har du dessutom erfarenhet från verkstads- eller åkeribranschen är det ett plus! Vad kan vi på Wist Last & Buss erbjuda dig? Vi kan erbjuda dig ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kollegor inom verkstad, reservdelar och försäljning. Hos oss får du löpande utbildning för att du ska få möjlighet till vidareutveckling samt för att säkerställa att vi tillsammans erbjuder service av högsta kvalité till våra kunder. Wist Last & Buss ingår i AB Persson Invest som är en familjeägd koncern med anor från 1932. Alla vi som arbetar inom koncernen Persson Invest får vid goda resultat i koncernen ta del av vinsten genom vår vinstandelsstiftelse Årsringen. Vi har också möjlighet att hyra en nyproducerad lägenhet i Åre och en stuga i Hemavan. Utöver detta har vi självklart tjänstepension, personalvårdsförmåner och rabatter hos våra egna bolag. Bli en av oss du också! Anställning Tjänsten är en tillsvidareanställning. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Servicemarknadschef Mårten Pettersson på [email protected] . Urval sker löpande så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi ser fram emot att tillsammans med dig fortsätta att utveckla Nordens största fristående återförsäljare av Volvo lastbilar och bussar Wist strävar efter jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Wist Last & Buss är Nordens största fristående återförsäljare av Volvo lastbilar och bussar och består av två bolag. Wist Last & Buss AB i Sverige med 19 anläggningar från Kiruna i norr till Köping i söder och Wist Last & Buss AS i Norge med 14 anläggningar från Mo i Rana i norr till Volda i söder. Bolagen omsätter ca 3 miljarder kronor och har ca 630 medarbetare. Wist Last & Buss ingår i AB Persson Invest som är en familjeägd koncern med anor från 1932 med verksamheter inom bilhandel, träförädling, skogs- och fastighetsförvaltning samt förnybar energi. Koncernen har sitt säte i Östersund och omsätter cirka 7,8 miljarder och har cirka 1 400 medarbetare. För mer information se www.perssoninvest.se och www.wistlastbuss.se.
Jag är en 51-årig man som sitter i rullstol och söker dig som ska hjälpa mig med personlig omvårdnad, förflyttningar och alla vardagliga hushållsgöromål. Film och musik är mina största intressen. Arbetsplatsen är där jag befinner mig. Jag söker en personal enligt följande: En personlig assistent som har timmar på schemat samt kan hoppa in som vikarie när ordinarie assistent är frånvarande. Arbetstiden är belagd mestadels på nätter och helger men även pass på dagtid samt kvällar. Kvalifikationer: Du har lätt för att samarbeta, tål stress, är öppen och ärlig, har en positiv människosyn och kan arbeta självständigt samt har lätt att jobba i grupp. Du som söker bör kunna prata svenska flytande då dels brukaren har svårt att föra sin talan och dels då det förekommer regelbundna vårdkontakter. Det är en merit om du har jobbat med trakeostomi. Du ska inte ha axel-ryggproblem.
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM AREA MANAGER En Area Manager är en spindel i nätet, en “doer” som med full närvaro dagligen arbetar på ett inkluderande sätt för att alla våra kugghjul ska snurra för såväl medarbetare som kunder. Vi söker helt enkelt dig med ett stort intresse för att fortsätta utveckla affären, kundupplevelsen och personalgruppen i Uppsala. Låter det som du? Läs mer nedan! Vad gör en Area Manager? Som Area Manager på Hemfrid ligger stort fokus på att säkerställa att dina medarbetare trivs och att ni levererar kundservice i världsklass. Du kommer arbeta för att skapa lönsam tillväxt tillsammans med dina medarbetare i området och du är grym på att inkludera alla i de gemensamma målen. För att medarbetarna ska må bra på lång sikt jobbar du alltid framåt och ser till att nästa dags schema alltid är 100% fungerande. Något som inte går att förutse är förstås frågor och incidenter under dagen från medarbetare/kunder och där är Area Manager flexibel, effektiv och lösningsorienterad. Dessutom är Area Manager duktig på att få in nya kunder i schemat, planera framåt och hålla intervjuer inför kommande rekryteringar. Du leder och fördelar arbetet för de medarbetare som finns i ditt team, och inom ditt ansvarsområde innefattar resursplanering, uppföljning och utveckling av dina medarbetare. Vem är vår nästa Area Manager? Vi lägger stort fokus på dina personliga egenskaper och drivkrafter. Vi söker dig som är relationsbyggande både mot kund och dina medarbetare. Utöver det ser vi gärna att du är affärsdriven och målorienterad för att fortsätta utveckla Hemfrid. Du sätter såväl medarbetare som kunder i fokus och är därefter lyhörd, flexibel och serviceinriktad. Du brinner för ett gott ledarskap, där du utvecklar, motiverar ditt team och ser till att alla mår bra. För dig finns inga problem, utan bara lösningar och du tar dig dit genom en positiv inställning! För att summera ser vi att du har: Tidigare erfarenhet av arbetsledning och ledarskap Tidigare erfarenhet från en bred roll med högt tempo och många olika arbetsmoment Tidigare erfarenhet av att arbeta med B2C och B2Bverksamhet B-körkort Som person: Brinner du för att ge god service Är du initiativtagande, självgående och lösningsorienterad och samtidigt har god förmåga att samarbeta. Drivs du av att jobba mot mål och trivs i en organisation med resultatuppföljningoch tillväxt Talar, förstår och skriver du på både god svenska och engelska Trivs du med att jobba i olika digitala system och har lätt att ta till dig nya systemkunskaper Så, är du vår nästa Area Manager på Hemfrid? Tjänsten är en visstidstjänst, initialt på 6 månader, med start omgående, om möjligt redan 23:e juni 2025. Vi hanterar ansökningarna löpande och likaså intervjuer. Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected].
Gränbystadens vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Biomedicinsk analytiker till Gränbystadens vårdcentral Välkommen att söka en tillsvidareanställning på heltid som biomedicinsk analytiker (BMA) hos oss på Gränbystandens vårdcentral. Tillträde enligt överenskommelse. Möjlighet till deltidsarbete kan diskuteras. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om dem här (https://www.regionuppsala.se/Global/Jobba%20hos%20oss/karri%E4rwebben/F%F6rm%E5nsbroschyr%20Region%20Uppsala_2019.pdf). Ditt uppdrag I arbetet ingår provtagning, på såväl barn som vuxna, venöst och kapillärt. Arbetet innefattar också analys av patientnära prover och administration avseende vårdcentralens antikoagulantiapatienter. Vi använder journalsystemet Cosmic och datasystemet Flexlab. Du kommer att arbeta i nära samarbete med övriga professioner på vårdcentralen och spela en aktiv roll i vårdcentralens verksamhetsutveckling. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad BMA. Du är noggrann och metodisk i ditt arbetssätt. Det är viktigt att du har en hög servicekänsla, vill arbeta med patientkontakt och har ett gott bemötande. Det är meriterande om du har erfarenhet av laboratoriearbete och venprovtagning. Du har en god social förmåga och är ansvarsfull och noggrann. Du är lugn och stabil och arbetar bra tillsammans med andra människor. Arbetsuppgifterna kräver både att du kan arbeta i team, men även självständigt. Du behöver vara flexibel då den ena dagen aldrig är den andra lik. Vidare har du ett gott omdöme och är duktig på att göra rätt avvägningar och prioriteringar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vår verksamhet Gränbystadens vårdcentral tillhör förvaltningen Nära vård och hälsa, Region Uppsala. I det snabbt växande området kring Gränby centrum finns vår nya vårdcentral. Vi är 45 medarbetare som tillsammans erbjuder det mesta inom primärvård och på vårdcentralen arbetar alla för att ge våra patienter bästa möjliga omhändertagande. Till verksamheten hör även en filial i Rasbo. Vill du veta mer? Vill du veta mer om oss och jobbet är du välkommen att kontakta gruppchef Suzanna Prising på e-post: [email protected] eller telefon: 072-536 27 44 eller verksamhetschef Eva Widén på e-post: [email protected] eller telefon: 072-141 32 49. Fackliga representanter nås via Region Uppsalas växel, tel 018-611 00 00. Ansökan Välkommen med din ansökan via länken nedan. Sista ansökningsdagen är 13 juli. Till din ansökan bifogar du legitimation och andra relevanta bilagor. Intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Nu söker vi lastbilschaufförer med C behörighet till vår kund i Uppsala. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och trivs bra på vägarna? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Tjänsten är en heltidstjänst med arbete dagtid. Du kommer att jobba med som stadsbud samt vara ansvarig för att framföra lastbilen. Vi söker dig som är redo att jobba heltid som C-Chaufför åt en flyttfirma. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Du kommer att ha chansen att utvecklas och arbeta för ett företag som är ett utav de största i sin bransch. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Ansvara för godset i bilen Leverera med ett leende på läpparna Inbärning av möbler Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo, kan ta dig an olika uppgifter inom yrket och ha god kunskap inom logistik och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du gillar att jobba fysiskt. Kvalifikationer: Positiv och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Fysiskt aktiv Arbetet är förlagt mån-fre. Du arbetar dagtid 07:30-16:30. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Servicetekniker till Upplands Tvätt- och Kylservice AB Vi söker en ansvarsfull och tekniskt kunnig servicetekniker till vårt team! Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande uppdrag och utvecklas i ett familjeägt företag med högt engagemang. Din bakgrund Vi ser gärna att du har en teknisk gymnasieutbildning eller tidigare erfarenhet av servicearbete ute hos kund. Du är självgående, har en god kommunikationsförmåga och trivs i en roll med mycket kundkontakt. Erfarenhet av tvättstugeutrustning och/eller elinstallationer är meriterande, men inte ett krav. Grundläggande elkunskaper är ett måste. Arbetsuppgifter Som servicetekniker hos oss kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: Service och installation av tvättutrustning Förebyggande underhåll Kundbemötande och merförsäljning Ansvar för servicebil och verktyg Vi erbjuder Tillsvidareanställning på 100% med 6 månaders provanställning Kollektivavtal via Installatörsföretagen Ett engagerat team där personlig utveckling är viktigt Personlig lämplighet Vi lägger stor vikt vid att du är rätt person för rollen och passar in i vårt arbetslag. Om du är serviceinriktad, självgående och trivs i en dynamisk arbetsmiljö kommer du att passa bra hos oss. Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum. För frågor om tjänsten, kontakta Mattias Bergqvist via e-post: [email protected] Om oss Upplands Tvätt- och Kylservice AB är ett familjeägt företag med 5 anställda, varav 4 certifierade servicetekniker. Vi är specialiserade på installation, service och underhåll av professionell tvättutrustning och hjälper fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och företag med alla behov inom tvättutrustning för textilvård. Läs mer på www.upplandstvatt.se. Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag
🚗 Vi söker en självgående servicetekniker med erfarenhet av däck & bilservice – till Däckpunkten AB i Uppsala! Är du en person som tar ansvar, älskar kundkontakt och har ett brinnande intresse för bilar? Har du tidigare erfarenhet av däckskiften, balansering, reparationer och enklare servicearbeten? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten: Vi söker en självgående och driven person som vill bli en del av vårt team på Däckpunkten AB. Du kommer att arbeta med: Däckbyten, balansering och reparationer Service och enklare reparationer av personbilar Kundmottagning och rådgivning vid behov Vi söker dig som: ✅ Har dokumenterad erfarenhet från arbete med däck och bilservice ✅ Är självgående, lösningsorienterad och ansvarstagande ✅ Har god känsla för service och gillar att ha kundkontakt ✅ Har B-körkort Vi erbjuder: En trygg anställning i ett väletablerat företag Moderna verktyg och utrustning Ett trevligt arbetsklimat i ett sammansvetsat team Möjlighet att växa med företaget 📍 Placering: Uppsala 🕐 Arbetstid: Heltid, vardagar Skicka din ansökan till: 📧 [[email protected]] Vi ser fram emot att höra från dig! – Däckpunkten AB
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drömmer du om att göra vardagen roligare för människor och samhället lite bättre? Varje dag i över ett sekel har Pressbyrån funnits vid svenska folkets sida och gett service för människor på väg. Idag är vi Sveriges mest omtyckta servicehandel och har runt 300 butiker över hela Sverige. Pressbyrån engagerar sig dessutom i en rad sociala frågor. Vi samlar in pengar till välgörenhet, står upp för hbtq-rörelsens rättigheter, stödjer fri press och driver projekt för att få fler barn och ungdomar att läsa. Grunden i vår verksamhet är att vara enkel, snabb och tillgänglig för alla. Det avspeglas hos våra medarbetare som är lyhörda, välkomnande och engagerade – de som gör oss till ett folkligt företag där man trivs, helt enkelt. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet. Och eftersom service självklart ligger i vår ryggrad är vi alltid måna om att vårda relationer med både medarbetare, samarbetspartners och kunder. Vi använder oss av test som matchas mot en kravprofil för att säkerställa en rättvis och träffsäker bedömning i vår rekryteringsprocess. För att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen behöver du genomföra testet. Om du väljer att avstå innebär det tyvärr att vi inte kan ta din ansökan vidare. Du erhåller testlänk i ett separat mejlutskick när du skickat in din ansökan (kontrollera din skräppost om mejlet uteblir). Rollen som säljare Att vara butikssäljare passar dig som är social, serviceinriktad och älskar försäljning. Gillar du ett högt tempo, att möta nya människor varje dag och tycker att varierande arbetstider passar dig, från tidiga öppningar i butiken till att kunna arbeta helger? Gillar du dessutom att ha mycket kul på jobbet - då kommer du att trivas här! I jobbet som butikssäljare möter du nya utmaningar varje dag. Du arbetar självständigt och har ansvar för allt från försäljning, kassaarbete, bakning, varuhantering till städning. Men framför allt ge god och omtänksam service till både nya och kända kunder.
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS! Om rollen Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter som kan förekomma såsom konferensservice, påfyllning av vatten/kaffemaskiner och skötsel av växter. Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning med en inledande provanställning i sex månader. Vi kan även komma att söka deltidsanställda på en lägre tjänstgöringsgrad. Placering är i Uppsala. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och utvecklingsmöjligheter – allt för att du ska engageras och växa med ISS på lång sikt. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. Gymnasieutbildning är ett krav. B-körkort är meriterande. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2025-07-09. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kommer att genomföras av Försvarsmakten. Vid eventuella frågor om processen, kontakta Roger Johansson på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer