Skyliftsoperatör till Höjdlift
Svenska Höjdliftar AB
Lastbilsförare m.fl.

SHL söker Skyliftsoperatör Om du trivs med ett omväxlande arbete på höga höjder och har service i dig då har SHL jobbet för dig. SHL växer och behöver en medarbetare till vår Depå i Vallentuna I arbetet ingår att köra lastbilsburen skylift och att köra liften från korgen samt vara behjälplig vid olika typer av arbeten. Krav: C-kort, erfarenhet från chaufförs yrket eller ska du ha kört maskiner/skylift. Du ska vara självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad samt behärska svenska och- eller engelska i tal och skrift. Du ska klara av att arbeta på höga höjder i alla väder året runt. Meriterande: Hantverkarbakgrund, maskin vana. Nämn i ansökan varför du är rätt person för jobbet och varför du söker jobbet på SHL. Varmt välkommen med din ansökan!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Stall Personal
Vallentuna Ridskola AB
Övriga djuruppfödare och djurskötare

Vallentuna Ridskola söker en medarbetare i stallet Vi har ca 50 hästar. Vi söker en person som kan hjälpa till med. Ut fodring, mocka, in o utsläpp, färdigställa hästar för ridning och städning. Ridning ingår ej i tjänsten. Arbetes tider 7-16 ej helg tjänst. Erfarenhet av hästar är bra att ha. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
KraftKisarna söker en arbetsledare
Sparc Group AB (publ)
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

KraftKisarna fortsätter att växa, och nu söker vi en arbetsledare inom elinstallation som vill vara med och driva våra projekt framåt. Är du en erfaren ledande montör som är redo att ta nästa steg? Då vill vi gärna höra från dig. Om tjänsten I rollen som arbetsledare får du en central position i våra uppdrag runt om i Sverige. Du är navet i den dagliga produktionen och arbetar nära projektledare och projektingenjörer för att säkerställa att arbetet på plats flyter enligt plan – med rätt kvalitet, effektivitet och laganda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och styra produktionen samt ansvara för personalen på plats. Deltagande i projektmöten och samordning mellan olika aktörer. Säkerställa att projektkrav uppfylls enligt uppsatta mål och tidplaner. Hantera egenkontroller och följa upp arbetsmiljö och kvalitet. Skriva och sammanställa dagböcker samt föra protokoll. Upprätta fakturaunderlag och dokumentera ÄTA-arbeten (ändrings- och tilläggsarbeten). Hantera material, planering och administration i Microsoft Office. Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet inom elinstallationsyrket, gärna i rollen som ledande montör eller liknande. Du har god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Meriterande är om du har eftergymnasial utbildning, t.ex. högskola eller YH med inriktning mot elinstallation. Som person gillar du att ta ansvar, är självgående och strukturerad – men du har också lätt för att samarbeta och kommunicera med både kollegor och kunder. Eftersom våra projekt är spridda över landet ser vi att du är flexibel och har möjlighet att resa vid behov. Fokus hos oss ligger på hög kundnöjdhet med ett ständigt förbättringsarbete. Vi eftersträvar en stadig tillväxt, lönsamhet och att våra anställda är motiverade och trivs på jobbet. Skallkrav: B-körkort, Svenska, Engelska Om företaget KraftKisarna grundades år 2016 av bland annat Thomas Kari som idag är VD för bolaget. Vi utför huvudsakligen el- styr- och brandlarmsintallationer, samt underhåller järnvägar och tågstationer runt om i Sverige. Vi utför även kompletta elinstallationer inom infrastruktur, belysning och kraft inom spår- och spårnära miljöer, tillhörande kringområden så som gång – cykelvägar och välkomnande grönområden. Även bro- tunnel- och plattformsarbeten. Vi är en del av Sparc Group som är en entreprenörsdriven koncern som samordnar och förvärvar bolag inom installationsbranschen. Tillväxten sker utifrån en gemensam drivkraft av ständig framåtrörelse där människans välmående och utveckling sätts i fokus. Visionen är att med stort hjärta skapa Sveriges mest hållbara arbetsplats i installationsbranschen.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Kårsta Lindholmen söker behörig Musiklärare
Vallentuna kommun
Grundskollärare

Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer?  Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet. Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar.   Om verksamheten: Kårsta Lindholmens rektorsområde består av Gustav Vasaskolan, Kårsta skola, Kårsta förskola och Lindholmens förskola. Skolorna är förskoleklass till årskurs 6. I en stimulerande miljö arbetar välutbildade, engagerade lärare och personal inom skola, fritids och förskola med fokus på barnens och elevernas välmående, förmågor och kunskapsutveckling. Tillsammans arbetar vi för att barn och elever ska få arbetsro. Vi har en varierad undervisning med balans mellan ett digitalt lärande och utomhuspedagogik i kombination med humor och glädje där naturen runt hörnet ger bästa förutsättningar för rörelse och återhämtning. Nu söker vi dig som är behörig lärare i musik. Tjänsten är fördelad mellan Gustav Vasaskolan och Kårsta skola med ett avstånd på cirka 15 kilometer mellan skolorna. Arbetsuppgifter: Som lärare ansvarar du för att på ett tydligt sätt planera, genomföra och utvärdera för att undervisa i musik i årskurs 3–6. Du har ett pedagogiskt uppdrag utifrån gällande styrdokument och tar ansvar för att utbildningen blir trygg, rolig och lärorik för alla elever.  Genom ditt engagemang skapar du en kreativ och motiverande miljö där elevens utveckling är i fokus. Du arbetar enligt gällande rutiner för individuella utvecklingsplaner och bedömningsarbete. Kvalifikationer: • Innehar lärarlegitimation och har behörighet att undervisa i åk 3–6. • Är målinriktad och tydlig samt tycker att det är viktigt att du har en bra relation till elever, vårdnadshavare och kollegor. • God planeringsförmåga och lösningsfokuserad inställning är viktigt för att du aktivt ska kunna koppla undervisningen till LGR22. • Kunskaper om hur digitalisering bidrar till skolutveckling och förståelse för det pågående förändringsarbete som digitalisering innebär. • God förmåga att initiera, leda och fullfölja utvecklingsuppdrag. • Du behärskar svenska språket i tal och skrift.   Personliga egenskaper: • Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete. • Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information. • Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ. • Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärldsbevakar. • Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande. • Du har en elevsyn som överensstämmer med Barnkonventionen och att du har eleven i fokus.  Information: Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg. Anställningen är en tillsvidareanställning på 60% med start 2025-08-11 eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning. Provanställning kan komma att tillämpas. Alla som anställs för arbete med barn och ungdomar ska lämna ett registerutdrag ur polismyndighetens belastningsregister, e-tjänst för ansökan via digitalt utdrag eller blankett hittar du här; https://polisen.se/belastningsregistret?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623 Inför all nyanställning utför Vallentuna kommun bakgrundskontroll. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Vi ber dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss enligt nedan.  Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast datum. För mer information kontakta: Gunilla Jåfs, rektor, e-post: [email protected] Cecilia Evans, biträdande rektor, e-post: [email protected] Mer information och fackliga representanter hittar du på https://www.vallentuna.se/naringsliv-och-arbete/arbeta-hos-oss/lokala-fackliga-foretradare/

14 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
orderplockare /Extra/ Vallentuna
Aleja AB
Lager- och terminalpersonal

Räddningspatrullen hos aleja söker nu nya rekryter. Vår patrulls funktion är att hoppa in när vi behöver akut hjälp ute hos kund – det vid t ex sjukdomar hos vår egen eller kundens personal, oförutsedda arbetstoppar eller andra akuta uppdrag. Viktigt är dock att du kan avsätta minst tre hela vardagar i veckan, alltså ej helger eller håltimmar – allt för att vi ska ha möjlighet att erbjuda dig arbetstillfällen. Vi ser gärna att du som studerar och söker denna tjänst är inskriven på längre studier och att du minst har ett år kvar av dina studier. Om oss aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt-jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher – bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Vad vi kan erbjuda dig Att arbeta hos oss innebär att du erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en bredare arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vad vi söker hos dig Vi letar efter hungriga, nyfikna och snabblärda killar och tjejer med en vilja för att jobba och leverera resultat. Fullgjord värnpliktsutbildning är starkt meriterande eftersom arbetet är fysiskt och psykiskt krävande. Arbetet mäts individuellt, och du skall drivas av att vilja plocka mer och tävla mot både dig själv och internt i gruppen. Du som söker ser arbetets upplägg som en rolig utmaning snarare än ett stressande moment. Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det även möjlighet att prova på olika typer av arbeten, bl a inom lager, sanering, montering, grovarbete och rivning. För att du skall kunna bli anställd som extra personal hos oss måste du vara studerande, och kunna visa upp ett giltigt studieintyg, alt försörja dig på annan huvudsaklig sysselsättning, tex ett annat deltidsarbete. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu till ett företag beläget i Vallentuna ett antal orderplockare. För denna tjänst krävs ingen erfarenhet. Vi letar efter hungriga, nyfikna och snabblärda killar och tjejer med en vilja för att arbeta och leverera resultat. Arbetet mäts individuellt, och du skall vilja drivas av att vilja plocka än mer, och tävla mot dig själv och internt i gruppen. Du som söker ser arbetets upplägg som en rolig utmaning snarare än ett stressande moment.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Ekonomiansvarig & Administratör

Ekonomiansvarig och administratör till gårdsverksamhet – där struktur, kvalitet och hästvälfärd står i centrum Plats: Strax norr om Stockholm Vill du arbeta i en ansvarsfull och varierad roll med fokus på ekonomi och administration – i vackra lokaler med rofylld inredning, omgivna av en levande gårdsmiljö med flera byggnader och pågående verksamheter? Vi söker dig som har sinne för struktur, arbetar självständigt och vill bidra till att en ambitiös och växande verksamhet fungerar smidigt och professionellt bakom kulisserna. Arbetsuppgifter • Löpande ekonomihantering – betalningar, fakturering och budgetuppföljning • Ekonomisk rapportering till ägare och samarbetspartners • Schemaläggning i samråd med verksamhetsledare • Planering och samordning av personalens semestrar • Rapportering och översikt av sjukfrånvaro och personalnärvaro • Kontakt med leverantörer, försäkringsbolag och myndigheter • Övergripande ansvar för administration och dokumentation Kvalifikationer • Relevant utbildning och/eller erfarenhet inom ekonomi och administration • Självständig, strukturerad och noggrann • Trygg i att arbeta i ett varierande tempo och med många kontaktytor • Mycket god datorvana – du är van att arbeta digitalt och tar initiativ till att effektivisera processer med hjälp av AI och smarta verktyg • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Vi erbjuder • En nyckelroll i en väletablerad och dynamisk verksamhet där struktur och ansvar värderas högt • En arbetsmiljö i nära samarbete med ett engagerat team • En unik och naturnära arbetsplats med hästen i centrum, men där flera byggnader och funktioner samverkar • Arbete i ljusa, harmoniskt inredda lokaler med utsikt över hagar, ridbanor och gårdsmiljö • Möjlighet att påverka och utveckla rutiner, processer och arbetsflöden • Arbetstid: måndag till fredag Omfattning: Heltid Tillträde: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse Ansökan Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected]. Urval sker löpande. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Erica på +46 70 891 86 69.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
HÄSTSKÖTARE/GROOM SÖKES
Lewis Langley och Partners Advokatbyrå HB
Uppfödare och skötare av lantbrukets husdjur

Vår kund söker hästskötare till ett tävlings- och träningsstall, där hästarnas välmående alltid står i fokus. Om tjänsten Vill du arbeta i en ansvarsfull och varierad roll som hästskötare – i vackra lokaler med rofylld inredning, omgivna av en levande gårdsmiljö med flera byggnader och pågående verksamheter? Som hästskötare hos oss kommer du att arbeta med den dagliga skötseln av våra hästar, inklusive: In- och utsläpp Fodringar Daglig visitering och skötsel Iordningställande för ridning Övriga sysslor i stallet Om oss Vi är en professionell anläggning med ett flertal hästar där vi bedriver tävlingsverksamhet inom dressyr. Under vinterhalvåret flyttas en större del av verksamheten till södra Spanien. Möjlighet att följa med kommer att finnas om intresse finns. Vi söker dig som Är ansvarsfull, positiv, lösningsorienterad och glad Kan arbeta både självständigt och i team Har tidigare erfarenhet av hästar Har B-körkort är ett krav (C-körkort är meriterande) Vi erbjuder En heltidsanställning från 1 juli 2025 (flexibelt) Bra lön och villkor Möjlighet att arbeta i ett ambitiöst och hästvänligt team Möjlighet till boende på gården Ansökan Skicka ditt CV, personliga brev och referenser till: [email protected] Märk mejlet med: "GROOM" Har du frågor? Tveka inte att kontakta Erica via email eller på telefonnummer +46 70 891 86 69.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Lärare åk 4-6, Karby rektorsområde
Vallentuna kommun
Grundskollärare

Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Är du en driven kollegial lärare som natuligt arbetar skolutvecklande? Har du en nyfikenhet och mod att testa ny undervisningsformer, som gärna är digital och som självklart är tillgänglig för elever och övriga lärare? Då ska du söka till oss. Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet. Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar.     Om verksamheten: Karby rektorsområde består av en kommunal grundskola F–6 med cirka 200 elever samt en förskola. Skolan ligger i Brottby, en grön och lugn miljö i Vallentunas nordöstra del. Till vår grundskola tillhör också ett fritidshem.     Arbetsuppgifter: I rollen arbetar du som undervisande lärare och mentor och ingår i ett team tillsammans med andra lärare och fritidspersonal. Du arbetar aktivt med att utveckla din undervisning och delar vår idé om att undervisningen ska vara tillgänglig för alla våra elever. Du skapar goda förutsättningar för lärande genom att skapa en god lärmiljö med trygghet och studie ro i ditt klassrum. Som lärare och mentor arbetar du aktivt och målmedvetet för att varje elev ges inflytande över och tar ansvar för sin skolsituation. I din arbetsroll som lärare skapar du goda och tillitsfulla relationer till dina elever, kollegor och vårdnadshavare.     Kvalifikationer: • Är legitimerad lärare för årskurs 4–6. • Är van vid och skicklig på att dokumentera, analysera och att arbeta systematiskt.  • Är väl förankrad i skolans styrdokument.     Personliga egenskaper: • Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete. • Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information. • Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ. • Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärlds bevakar. • Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande. • Du lever skolans värdegrund. • Pedagogisk förståelse där du ser varje elevs individuella behov. • Du har lätt för att samarbeta i ett team och är en del av det kollegiala lärandet. • Digitala verktyg utgör en naturlig del av din undervisning.     Information: Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg. Anställningen är en tillsvidare anställning på heltid med start 11 Augusti 2025. Vi tillämpar individuell lönesättning. Alla som anställs för arbete med barn och ungdomar ska lämna ett registerutdrag ur polismyndighetens belastningsregister, e-tjänst för ansökan via digitalt utdrag eller blankett hittar du här; https://polisen.se/belastningsregistret?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623 Inför all nyanställning utför Vallentuna kommun bakgrundskontroll. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Vi ber dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss enligt nedan. Intervjuer hålls fortlöpande. Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 30 juni 2025.     För mer information kontakta: Elisabet Lotfi, Rektor [email protected] tel. 076 6415321 Åsa Hanell, Biträdande rektor [email protected], 076 6216320 Mer information och fackliga representanter hittar du på https://www.vallentuna.se/naringsliv-och-arbete/arbeta-hos-oss/lokala-fackliga-foretradare/

16 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Undersköterska hemtjänst Dag MÅN-FRE & varannan helg, Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag samt varannan helg. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Timvikarie inom hemtjänst - Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Har erfarenhet ifrån arbete i hemtjänst? Eller du kanske har erfarenhet av att jobba inom hemsjukvård, akutvård eller mottagnings arbete. Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Vi jobbar på uppdrag i från Vallentuna kommun och inom detta uppdrag så ingår det att utföra sedvanliga undersköterska uppgifter inom hemtjänst. Utöver detta så har vi ansvar för att hantera trygghetslarm mellan 07:00 - 22:00. Därför vore det mycket fördelaktigt om du har erfarenhet utav att jobba inom akuta verksamheter eller hemsjukvård. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift mycket bra Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta ensamt och självständigt Du har B-körkort och kan ta ansvar i din körning Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande gentemot kunder såväl som kollegor. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du bör ha vana av att dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder olika varianter på scheman, just nu söker vi dig som vill ha en timanställning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om du inte bifogar CV och Personligt brev så kommer inte din ansökan att tas i beaktning. Förbered gärna referenser och belastningsregister redan innan eventuell intervju! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025