C-chaufförer för sommaruppdrag!

TopWork söker nu C-chaufförer för uppdrag över sommaren! Vi söker dig som är intresserad av sommaruppdrag och vill utvecklas som chaufför tillsammans med vår kund i Varberg! Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och inkludera körning samt en del stopp där du behöver gå av för att arbeta tungt med kroppen. Vår kund är verksam inom renhållning och det är vad ditt arbete kommer vara fokuserat på. Körningarna kan vara längre med få stopp samtidigt som de kan vara lite kortare men med fler stopp längs vägen, vilket ställer krav på dig som chaufför att vara flexibel då varje dag inte är den andra lik.  Arbetet kommer vara från vecka 26-32 med upplärning från vecka 22 och framåt. Vi söker dig som har: C-behörighet Giltigt YKB Intresse av att utvecklas som chaufför Tidigare erfarenhet som chaufför Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift är ett krav för denna tjänst. Är du ute efter nya erfarenheter som chaufför? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande. Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Specialpedagog till Peder Skrivares skola

• I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? ARBETSUPPGIFTER Tillsammans med elevhälsoteam planerar och driver du arbetet med elever i behov av särskilt stöd. I samverkan med lärarna och vårdnadshavare upprättar du åtgärdsprogram och kommunicerar anpassningar. Vi söker en specialpedagog som kan ge stöd i bl.a. i läs- och skrivutveckling, struktur och studieteknik. Du ska ha ett genuint intresse för unga människors situation, vara lyhörd för olika elevers behov och ha ett flexibelt arbetssätt. Du skall ha erfarenhet av/utbildning för att arbeta med ungdomar som har olika NPF-diagnoser. Du skall ha vana av att arbeta med olika analys- och kartläggningsmaterial. I tjänsten kan det även ingå handledning av lärare samt att stödja skolans olika pedagogiska arbetsgrupper utifrån ett specialpedagogiskt perspektiv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en specialpedagogexamen samt är behörig lärare på gymnasienivå. Vi ser att du kan överblicka ditt eget ansvarsområde samt sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Du visar intresse för och samverkar i övergripande frågor på vår skola. Du är intresserad av skolutveckling och vill utveckla lärandemiljöer som passar elevernas behov. Du ser möjlighet till förändring och skapar situationer där nya idéer och förslag kan utveckla verksamheten. Du är van vid att arbeta tvärprofessionellt för att utföra uppgifter och nå mål. Likaså har du förmågan att ta självständiga beslut inom ramen för ditt uppdrag och kan agera på egen hand utifrån vad situationen kräver. Vi förutsätter att du har mycket god förtrogenhet med kompensatoriska hjälpmedel. Vi vill även att du har god IKT-kompetens och vana av att använda datorn som pedagogiskt och administrativt stöd. Tjänsten är en semesteranställning. ÖVRIGT Varbergs kommun har ett politisk beslut om önskad sysselsättningsgrad. Detta innebär att medarbetare har rätt att arbeta heltid eller önskad deltid. Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Elmontör till expanderande företag!

TopWork söker nu en erfaren elmontör som vill utvecklas tillsammans med ett kompetent team i Falkenberg i ett företag som ligger i framkanten av sin bransch! Vår kund i Falkenberg är verksam inom påbyggnation av framförallt lastbilar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer därför vara att koppla el mellan påbyggnation och lastbil i en roll där alla dagar ser olika ut och innehåller goda utvecklingsmöjligheter. Arbetet sker i team och tillsammans med dina kollegor färdigställer ni jobbet med ett grymt samarbete! Vi söker dig som är: Utbildad inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet Van vid att tyda el-scheman Tekniskt intresserad Ansvarsfull  Social och har enkelt för samarbete Är du kunnig inom el och vill fortsätta utvecklas tillsammans med kollegor som har god kompetens är detta rollen för dig! Har du några funderingar är du välkommen att ringa till mig så pratar vi om det! Varmt välkommen med din ansökan! Rekryteringsarbetet sker löpande. Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Konsulter inom elkraft till kärnkraftsanläggning

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning AFRY har i många år framgångsrikt stöttat både svenska och internationella energiproducenter, och vi satsar nu på ytterligare expansion på denna spännande marknad! Kärnkraft är en nyckelspelare på energimarknaden. Inte minst för att vi har ett ständigt ökat elbehov i Sverige och globalt, utan också för att den har en hög leveranssäkerhet med låga koldioxidutsläpp. Vi på AFRY är stolta över att vi är en av de största leverantörerna av kompetens till kärnkraftsbranschen i Sverige och Norden. Vi har nu ett behov av att förstärka vår grupp med tekniska konsulter med fokus på elkraft. I denna roll kommer du att arbeta i uppdrag mot kunder inom kärnkraftsindustrin. Uppdragens främsta fokus kommer vara mot elkraft och underhåll, vilket t.ex. kan innefatta utbytesprojekt och underhåll av elutrustning inom kraftelektronik som t.ex. reläskydd, transformator och elmotorer. Du kan även komma att arbeta med besiktningar, utredningar och felsökningar, planering av förebyggande underhåll, sammanhållande för revisionsbesiktningar, optimering av rutiner och metoder samt arbetsledning. Uppdragen även kan innefatta roller som analytiker/utredare. Du får härigenom möjlighet att utvecklas och chans att arbeta i olika spännande uppdrag inom en aktuell och stabil bransch. Kravspecifikation Personliga egenskaper är något som vi värderar högt för att du ska trivas i rollen. Vi söker dig som motiveras av att skapa och underhålla många och goda relationer med både kunder och kollegor. Kontaktytorna är flera och goda relationer ser vi som bästa grunden för att skapa förtroende ute hos kunderna och för att bidra till att ni tillsammans i teamet lyckas. Men lika viktigt för rollen är att du är driven och nyfiken på att lära dig nya saker. Eftersom du kan komma att jobba i parallella uppdrag blir det också viktigt att du har en förmåga att skapa struktur i din vardag för att kunna hantera dina projekt på bästa sätt, både för dig och dina kunder. För att lyckas i rollen behöver du ha följande erfarenheter och bakgrund: Civilingenjörsutbildning, högskoleingenjörsutbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom elkraft, elektroteknik eller motsvarande Tidigare arbetslivserfarenhet från arbete med elkraftsutrustning Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då båda språken används frekvent hos oss och våra kunder B-körkort då resor är en naturlig del av rollen Det här ser vi som meriterande: Erfarenhet från kärnkraftsindustrin Fördjupad kunskap inom elsäkerhetsfrågor, såsom gällande krav, förskrifter och förordningar Eftersom tjänsten verkar inom säkerhetsklassade områden kommer du att genomgå drogtester och säkerhetsprövningar innan anställning kan påbörjas. Ytterligare information Som AFRY-konsult inom detta område arbetar du i uppdrag med placering ute hos kund. Detta innebär rent praktiskt att resor till framförallt Ringhals kommer att ingå som en naturlig del i arbetet. Det finns möjlighet till distansarbete beroende på arbetsuppgifter och som konsult på AFRY fås reseersättning. AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. Vi erbjuder en arbetsplats med framåtanda och trygghet genom kollektivavtal och personalförmåner som friskvårdsbidrag, flextid och utfyllnad av lön vid föräldraledighet m.m. för samtliga av våra medarbetare. Vi ser det som naturligt och viktigt att våra medarbetare under hela sin karriär utvecklas och breddas i sin kompetens för att hela tiden stimuleras till att nå sin fulla potential. Vi vill vara din ideala arbetsgivare, oavsett fas i livet, och vi förstår vikten av en balans mellan privatliv och arbete. Genom vår personalförening Club AFRY erbjuder vi en stor variation av intressanta fritidsaktiviteter och möjligheten att ha roligt med kollegor även utanför jobbet inom tex kultur- och sportevenemang, bokklubb, kör, stuguthyrning, sportaktiviter mm. Läs mer om att arbeta på AFRY här. Har vi fångat ditt intresse? Hoppas det! Sista ansökningsdatum är 2024-04-21. Intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Jag som blir din chef heter Daniel Johansson. För mig är det viktigt med en god och öppen kommunikation, där välmånende, balans i livet och teamkänsla är viktiga ingredienser för att vi ska trivas ihop och ha kul på jobbet! Kontaktuppgifter Daniel Johansson, sektionschef Nuclear [email protected] Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
SAP expert with focus on Document Management

Company Description Vattenfall is a European energy company with approximately 20.000 employees. For more than 100 years we have electrified industries, supplied energy to people’s homes and modernized our way of living through innovation and cooperation. We now want to make fossil-free living possible within one generation. To be able to reach this ambitious goal we are looking for talented individuals who, in addition to their passion for their own role, also have strong team spirit and want to contribute to supporting a meaningful corporate mission. In this position you will be working within the Vattenfall IT organization based in Amsterdam, Hamburg, Berlin, Gliwice, Katowice and Stockholm. Vattenfall IT is the internal provider of IT infrastructure services for the entire Vattenfall Group. It is an international shared service center, providing IT services and support. Vattenfall IT Infrastructure supports Vattenfall by having professional people, knowledgeable in both business and IT, integrating services to enable business functions, providing a helicopter view of required services, utilizing the external market and enforcing standardization in order to optimize cost efficiency. Job Description Are you an expert within SAP related document management or are you looking for a new challenge? We are now strengthening our IT organization with one additional SAP Document Management Application Consultant to work in-house on various project assignments within our strategic SAP ERP roadmap. You will report directly to the manager of ERP Cross Application Solutions team. Your responsibilities and tasks as SAP Document Management Application Consultant are Determine and discover requirements together with the business Specify and document requirements, securing traceability to the source Write functional specifications based on identified requirements Manage and implement changes together with other IT teams Coordinate and steer functional changes and smaller projects Support the international business in SAP Document Management functionality related questions and incident handling Maintain our existing system landscape and develop our future system landscape in international projects Qualifications Your qualifications and personal skills as SAP Document Management Application Consultant To fit perfectly into our SAP Document Management competence team you should be a collaborative person with experience and knowledge in the area of SAP ERP and SAP DMS. With the right mindset and good support from your colleagues you will have the possibility to grow into an expert in your field. You should possess some years’ experience and knowledge around the following areas: Experience in SAP Document Management Experience in SAP Workflows Some knowledge and experience of SAP Enterprise Asset Management or further ERP modules Compliance with all IT security rules Fluent language skills in spoken and written Swedish Preferably you also possess the following: University degree (Bachelor or Master) preferred in information technology Good communication skills and ability to organize your work and deliverables Interest and experience in international and cross-disciplinary work Demonstrated ability to work independently, take initiative and act with strong problem-solving skills Proven pro-active and result driven attitude with a strong team work ability Good understanding and handling of complex IT topics Fluent language skills in spoken and written English Additional Information Location: preferred Ringhals or Stockholm (Solna) Some travel will be required to other Vattenfall locations within Europe e.g. for projects meetings. We offer you A challenging and independent job in an informal, dynamic working environment. You can play a part in shaping the future of a company where the only constant is change. Besides being a challenging and inspiring place to work, we value a great work atmosphere! Everyone is really committed, and we want to be the best in what we do. We offer good remuneration, attractive employment conditions and opportunities for personal and professional growth. You get the opportunity to create your own career within the company. Click here for further information. We look forward to receiving your application with CV and cover letter in English via this page, no later than 28th of April, 2024. We kindly request that you do not send applications by any means other than via our website. For information about the position, please contact hiring manager Christian Jung at +49 1622301595. For information about the recruitment process, please contact Catalina Roa Rodriguez [email protected] Trade Union representatives in Sweden are Sofi Wadström (Akademikerna), Inger Strandberg (Unionen), Christer Gustafsson (Ledarna), Juha Siipilehto (SEKO). You canc reach them on 08-739 50 00. At Vattenfall we are convinced that diversity contributes to building a more profitable and attractive company and we strive to be a good role model regarding diversity. Vattenfall works actively for all employees to have the same opportunities and rights regardless of gender, ethnicity, age, transgender identity or expression, religion or other belief, disability or sexual orientation. Click here for further information. Since Vattenfall is a part of the Swedish critical infrastructure, many of our services are security classed. If this position is security classed the final candidates might be subjected to a security vetting process, according to the Swedish legislation.

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Medicinsk sekreterare sökes till Minnesmottagningen, Varberg

Som medicinsk sekreterare hos oss gör du skillnad för andra människor varje dag. Här finns omväxlande arbetsuppgifter och du har stora möjligheter att utvecklas i ditt yrke och som person. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill ha ett stimulerande arbete som medicinsk sekreterare hos oss på Minnesmottagningen. Du kommer ingå i ett multiprofessionellt team och dela ansvar för mottagningens administration tillsammans med dina kollegor. Som sekreterare hos oss är du ansiktet utåt och har en viktig del i kontakten med våra patienter. Arbetet innebär sedvanliga medicinska sekreteraruppgifter såsom vårddokumentation, receptionsarbete och att delta i behandlingskonferenser med uppgift att dokumentera det som framkommer. I arbetsuppgifterna ingår även bokningar och en hel del patientkontakt. Om arbetsplatsen Minnesmottagningen i Varberg är en länsövergripande specialistmottagning som utreder kognitiv svikt vid misstänkt demenssjukdom oavsett patientens ålder. Vi arbetar även med uppföljning och behandling av personer med bekräftad demenssjukdom under varierad tid. Vi möter både yngre och äldre personer i vårt arbete. Arbetet sker utifrån nationella riktlinjer omsatta i den regionövergripande vårdmodellen Annas led. Vi arbetar processinriktat och vår strävan är koordinerade utredningar under en kort tidsperiod, med hög kvalitet och största patientnytta. Vi samarbetar med övriga psykiatrin, närsjukvård, företagshälsovård samt kommunens olika enheter. I verksamheten arbetar cirka 17 kollegor: läkare, psykologer, kurator, arbetsterapeut, sjuksköterskor och medicinska sekreterare. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare alternativt har vårddokumentationsutbildning. Arbetslivserfarenhet från arbete som medicinsk sekreterare och kunskaper i journalsystemet VAS är meriterande Som person är du lugn och stabil och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är serviceinriktad och tillmötesgående i ditt bemötande och tycker om att har mycket patientkontakt. Rollen kräver förmåga att anpassa till sig till nya omständigheter och att kunna se möjligheter i förändringar. Vidare ser vi att du har mycket god samarbetsförmåga är bra på att kommunicera. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du trivs och utvecklas i ditt arbete. Läs gärna mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Övrigt Inför eventuell anställning görs alltid kontroll i belastnings- och misstankeregistret. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

27 mars 2024
Sista ansökan:
10 april 2024
Fastighetsskötare

Varbergs Bostad söker en engagerad och driven medarbetare till vårt team inom Yttre skötsel. Är du den vi söker? Varbergs Bostad är Varbergs största hyresvärd med cirka 5 600 lägenheter. Varbergs vision är att utvecklas till Västkustens kreativa mittpunkt – en vision som är en stark ledstjärna i hela vårt arbete. Som ett positivt led i stadens utveckling och inom ramen för vårt uppdrag att bostadsförsörja ett växande Varberg har vi planer på att bygga 1 500 hyresrätter inom de närmaste åren. Som en aktiv samhällsaktör är vi med och formar framtidens boende utifrån livskvalitet, miljö och hållbarhet. Det jobb vi gör tillsammans idag kommer att lämna bestående avtryck i framtiden.  Arbetsuppgifter Som fastighetsskötare ansvarar du för skötseln av våra fastigheter och utemiljöer. Tjänstens innehåll varierar beroende på säsong, men vanliga förekommande arbetsuppgifter är skötsel av grönytor, planteringar och utemiljöer samt arbete i våra miljöhus med yttre städ. Vid behov förekommer även inre tillsyn och skötsel av våra fastigheter. Din profil Vi lägger stort vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i rollen ska du ha ett trevligt och professionellt bemötande, såväl mot hyresgäster som dina kollegor. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, samt besitter en god samarbetsförmåga och har en positiv inställning. Du är van vid, samt trivs med att vara drivande och hugger i där behov finns. Att vilja bidra till att utveckla vår verksamhet och finna nya, smartare lösningar framåt är en självklarhet för dig. För att vara aktuell för tjänsten ska du ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ytterligare maskinkort eller specialkunskaper som kan bidra till Varbergs Bostads kollektiva kompetens ses också som meriterande. Tjänsten kräver B-körkort.   Tjänsten är ett vikariat till slutet av september. Team Varbergs Bostad Vi erbjuder dig ett spännande och utvecklande arbete i ett företag som är bland de främsta i branschen. Vi ser oss som ett lag - Team Varbergs Bostad. Vi har roligt tillsammans och trivs med det vi gör. Då blir också resultatet bra, så som att vi i flera undersökningar får toppbetyg av hyresgästerna. Bakom detta ligger ett lagarbete som präglas av mod, ansvar och delaktighet. Hos oss får du en trygg anställning i en kreativ arbetsmiljö. Vi erbjuder även ett flertal andra förmåner så som friskvård, gemensamma personalaktiviteter och goda möjligheter till kompetensutveckling. Rekrytering sker löpande. Välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Brinner du för kommunikation, film och foto?

Är du en passionerad kommunikatör med förmågan att skapa inspirerande innehåll i text, bild och rörligt material? Då är det dig vi söker! Just nu har vi en spännande möjlighet för en kreativ digital kommunikatör för ett föräldravikariat med möjlighet till förlängning. Oavsett om du är nyutexaminerad från högskolan och ivrig att lära dig eller om du redan har erfarenhet och söker en ny utmaning hos ett företag som utvecklar många spännande digitala initiativ, kan denna tjänst vara perfekt för dig!    Vincents Husbil & Husvagn i Varberg är en av Sveriges största handlare av begagnade husbilar. Företaget har valt att satsa på professionell förmedling genom en unik ”8-stegs förmedlingsprocess”. Detta innebär att våra kunder upplever maximal trygghet och smidighet genom beprövade rutiner och klara besked. Personalen är vår allra största tillgång. Vårt gemensamma engagemang och strävan efter 100% nöjda kunder och trygga affärer är en stor del av Vincents enorma framgång.   Om tjänsten:  Som Digital Kommunikatör kommer du att arbeta med den digitala kundupplevelsen på våra kanaler, både digitalt och i tryckt format. Du kommer att ansvara för produktion och kommunikation av marknads- och säljmaterial, samt delta i strategiskt arbete för att öka försäljningen och bygga vårt varumärke. Du kommer vara en av tre personer I marknadsteamet och en viktig spelare för att få ut budskapet om Vincents Husbil & Husvagn som Sveriges ledande förmedlare.    Dina arbetsuppgifter inkluderar:  • Skapande och publicering av innehåll på digitala och sociala kanaler, inklusive svar på kommentarer och meddelanden • Produktion av content för både digitala och tryckta medier, inklusive foto och film • Ansvar för annonsering av objekt, från fotografering till publicering av säljande text • Formulering av nyhetsbrev till och interna nyhetsbrev • Utveckling av kampanjer och koncept i samarbete med marknadsteamet • Uppdatering med artiklar på vår nya webbplats och att skriva pressmeddelande • Planering och genomförande av events för att öka varumärkets synlighet • Annonsering på Meta • Analys och mätning av resultat   Personliga egenskaper:  Vi söker dig som är kreativ, positiv och har en stark känsla för kommunikation. Du trivs med att arbeta självständigt men är också en lagspelare som kan samarbeta effektivt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktigt, liksom noggrannhet och struktur i ditt arbete. Du är en serviceinriktad person med god social kompetens och har inga problem att behålla ditt lugn även när tempot är högt.   Kravprofil: • Erfarenhet av fotografering och filmproduktion • Goda datorkunskaper • Brinnande intresse för att ge god service till kunder och kollegor • Goda kunskaper i svenska och baskunskaper i engelska • Körkort B • Erfarenhet av och kunskap om annonsering i Ads Manager   Meriterande: • Erfarenhet av Adobe CC-suite och MS Officepaketet • Kunskap om annonsering i Google Ads • Grafisk design för både digitala och tryckta medier • Erfarenhet av flera års arbete inom marknadsföring och kommunikation   Du erbjuds En spännande och kreativ arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling och inflytande över ditt arbete. Vi är stolta över att ha en Great Place to Work-certifiering, vilket är ett bevis på att vår organisation uppfattar som en fantastisk arbetsplats av våra anställda. Hos oss blir du en del av ett fantastiskt team där du får chansen att vara med och påverka företagets utveckling framåt. Vi erbjuder förmåner som tex tillgång till gym på anläggningen, möjlighet till bonus varje månad om uppsatta mål nås samt sommarbonus och frisvårdsbidrag. Det finns möjlighet till lån av husbil och med jämna mellanrum anordnas trivselaktiviteter på företaget. Är du en social, glad och positiv person så kommer du sannolikt att passa in och trivas mycket bra hos oss!   Tjänsten är ett föräldravikariat på 1,5 år med chans till förlängning. Vi vill att du som söker tjänsten kan börja hos oss senast i maj. Arbetstider: vardagar mellan klockan 08.00-17.00   Verkar det intressant? Sök tjänsten redan idag, då urval sker löpande. Vincents i Varberg är en av Sveriges största handlare av begagnade husbilar. Företaget har valt att satsa på professionell förmedling genom en unik ”7-stegs förmedlingsprocess”. Detta innebär att våra kunder upplever maximal trygghet och smidighet genom beprövade rutiner och klara besked. Vi vill vara enkla, vårda våra relationer och sätter arbetsglädje högt på listan. Personalen är vår allra största tillgång. Vårt gemensamma engagemang och strävan efter 100% nöjda kunder och trygga affärer är en stor del av Vincents enorma framgång. Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Barnskötare, Bläshammar skola

I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? Bläshammar skola ligger norr om centrala Varberg i ett lugnt och lummigt område. Det är en F-6 skola organiserad i årskurserna F-2 och 3-6. Skolans fritidshem består av fyra avdelningar som har fått namnen Seglet (F-1), Båten (F-1), Havet (2) och Fyren (3-6). ARBETSUPPGIFTER Erbjuda en meningsfull fritid och vila för eleverna i fritidshemmet. Planera, genomföra, utvärdera och leda fritidshemsverksamheten utifrån elevernas intressen och behov. Alltid utgå från eleven och ha en helhetssyn kring dennes hela skoldag. Skapa goda relationer med kollegor, elever och vårdnadshavare. Stödja elevernas utveckling i de fria situationerna som före och efter skola, raster, förflyttningar och kapprum. Delta aktivt i samarbetet runt att utveckla elevens hela skoldag. Bidra till en god arbetsmiljö för alla på arbetsplatsen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad barnskötare eller har liknade utbildning/erfarenhet. Du är bra på att samarbeta och tycker om att jobba tillsammans med andra oavsett roll och uppdrag, på ett flexibelt, nyfiket och lyhört sätt. Som person är du van att ta ansvar både för ditt eget arbete och för arbetsplatsen i sin helhet. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan redan i dag! Vänligen bifoga, via Offentliga Jobb, betyg, examensbevis och i förekommande fall förskollärarlegitimation alternativt lärarlegitimation. ÖVRIGT Varbergs kommun har ett politiskt beslut om önskad sysselsättningsgrad. Detta innebär att den anställde har rätt att arbeta heltid eller önskad deltid. Om du erbjuds anställning inom Förskole- och grundskoleförvaltningen är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtalet träder i kraft. På följande länk kan du beställa rätt belastningsregister: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av tillsvidareanställd personal. Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!

27 mars 2024
Sista ansökan:
2 april 2024