Lediga jobb i Värnamo
Sök totalt 194 lediga jobb i Värnamo
DET HÄR ÄR VI Har du kört bil idag? Då har du förmodligen varit i kontakt med något vi har tillverkat. På AGES i Hörle skapar vi metallkomponenter som får fordon, teknik och industri att fungera – ofta osynligt, men alltid avgörande. Vi är omkring 100 medarbetare som tillsammans driver en verksamhet där kvalitet, pålitlighet och småländsk problemlösningsförmåga står i centrum. Här möter du en hjärtlig och jordnära kultur, med stolthet för hantverket och en ständig vilja att göra saker smartare. Vi är en del av AGES Industri – en börsnoterad industrikoncern med verksamhet i Sverige och Kina, omkring 500 medarbetare och tydliga ambitioner att växa tillsammans med våra kunder. Läs mer om oss HÄR. VARFÖR AGES? AGES är en ledande aktör inom tillverkningsindustrin, med en stark närvaro på marknaden och en fortsatt ambition att växa. Vi värdesätter innovation, kvalitet och en stark företagskultur där alla medarbetare har möjlighet att utvecklas. DET HÄR ÄR UPPDRAGET Bygg upp en starkare logistikfunktion På AGES befinner vi oss i en spännande tid där vi utvecklar hela vår fabrik – och den nya rollen som produktionsledare för logistik är skapad för att bygga upp ett starkare och mer förutsägbart materialflöde. Som produktionsledare ser du till att komponenter, material och produkter rör sig rätt – i rätt tid, till rätt plats och i rätt mängd. Tillsammans med ditt team på cirka 20 personer driver du allt från lagerhållning och komponentsförsörjning till interna transporter och emballage. Här finns stort handlingsutrymme och utvecklingspotential med möjlighet att förbättra och sätta din prägel på framtidens logistik. Som en del av den operativa fabriksledningsgruppen bidrar du med helhetsperspektiv när vi tar fabriken till nästa nivå. Skapa ett starkt lag Din viktigaste uppgift blir att leda teamet, och skapa tydlighet och stabilitet i en miljö där mycket rör sig snabbt. Du är närvarande i arbetet, stöttar medarbetarna och hjälper teamet att fokusera på vad som är viktigast just nu. Med personalansvar ser du till att bemanning, planering och utveckling fungerar – och att det är tydligt vem som gör vad och hur ni jobbar tillsammans. Det här är ledarskap på riktigt: att bygga förtroende, visa riktning och få människor att växa. Driva ett effektivt logistikflöde Du arbetar datadrivet utifrån nyckeltal för kvalitet, leveransprecision och tillgänglighet – och identifierar förbättringar som verkligen har effekt. Med helhetsblick och handlingskraft påverkar du hur vi optimerar lagernivåer, minskar ledtider och utvecklar samarbetet mellan logistik, produktion och planering. DET HÄR ÄR DU Erfaren inom produktion och logistik Du har arbetat som teamledare, arbetsledare eller liknande i en tillverkande verksamhet – gärna inom verkstads- eller fordonsindustrin – och har god förståelse för logistikflöden, lagerhållning och interna transporter. Du har erfarenhet av affärssystem och EDI-flöden, och gärna även komponentförsörjning – men det viktigaste är att du är van att leda människor i en operativ vardag där tempot är högt och många saker ska klaffa. Trygg och tydlig i ditt ledarskap Du är bra på att skapa struktur, hålla riktning och driva arbetet framåt. För dig handlar ledarskap inte om att stå bredvid – utan om att stå mitt i. Du lyssnar med närvaro, tar dig tid att förstå och ser varje uppföljning som en chans att visa att du bryr dig, på riktigt. Det skapar ett förtroende som märks – i samtalen ni har, i besluten ni fattar och i teamets vilja att ta ansvar tillsammans. För dig är det en självklarhet att dina medarbetare vet vad som förväntas och har rätt förutsättningar att lyckas. Analytisk, lösningsfokuserad och orädd att testa nytt Du gillar att mäta, följa upp och förbättra – och är van att analysera nyckeltal för att se vad som faktiskt gör skillnad. Du är nyfiken och tvekar inte att fatta beslut även när allt inte är helt på plats, och går hellre på en mina än att fastna i väntan. Vi söker någon som får saker att hända – och som ser förbättringar som en självklar del av jobbet. AIMS REFLEKTIONER Som produktionsledare för logistik kliver du rakt in i navet där allt hänger ihop: flöden, människor och beslut. Du får stort ansvar, stort förtroende – och stora möjligheter att forma hur framtidens logistik ska fungera. Du som gillar ordning, driv och praktisk förbättring – det här är din typ av uppdrag. DET HÄR HÄNDER NU Tror du att det här skulle kunna vara din nästa roll? Då vill vi gärna höra från dig. Lämna ditt CV och kontaktuppgifter här nedan så snart du har möjlighet – vi går igenom ansökningar löpande fram till 29 Juni. Om du undrar något eller vill veta mer om rollen innan du söker, är du varmt välkommen att höra av dig till Anna Josefsson, 070-2066 286 eller [email protected]
Medicin- och geriatrikklinken, Värnamo sjukhus Vi på Värnamo sjukhus söker en specialistläkare inom internmedicin som vill bidra till vår högkvalitativa och personcentrerade vård. Kanske är du sugen på att prova något nytt - vi har stora möjligheter att erbjuda vidareutbildning inom subspecialiteterna geriatrik eller gastroenterologi. Låter detta som nästa steg i din karriär? Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt engagerade team! Rollen som specialistläkare inom internmedicin I rollen som specialistläkare inom internmedicin får du ett omfattande kliniskt ansvar för patienter med komplexa medicinska behov. Du kommer att arbeta nära andra specialister för att säkerställa helhetssyn i vården, från diagnostik och behandling till rehabilitering och förebyggande insatser. Din blivande arbetsplats Hos oss arbetar du med engagerade kollegor i moderna lokaler, där teamkänsla och patientfokus är i centrum. Våra fyra vårdenheter samt mottagning, dagvård och dialys hanterar allt från strokevård till endokrinologi, gastroenterologi, geriatrik, hematologi, kardiologi, lungor, neurologi och njurmedicin – dvs ett brett spektrum av specialiteter som gör varje dag både utvecklande och givande. Din profil Vi söker dig som är specialist inom internmedicin. Har du ett intresse att vidareutbilda dig inom geriatrik eller gastroenterologi ser vi det som mycket positivt. Vi ser gärna att du har en naturlig förmåga att kommunicera och skapa trygghet för dina patienter. Som person är du dessutom empatisk, trygg och stabil med god förmåga att skilja mellan det personliga och professionella. Du är trygg med din kunskap och kompetens, vågar ta egna beslut och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Då arbetet innebär mycket samarbete med andra kollegor ser vi att du har lätt för att arbeta bra med andra människor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete på det mindre sjukhuset där all kompetens finns nära till hands. Här får du förmånliga arbetstider som innebär arbete måndag-fredag mellan klockan 08:00-16:30. Sedvanlig jourtjänstgöring ingår i tjänsten. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid. Tillträde sker enligt överenskommelse utifrån vad som passar dig. Hos oss får du möjlighet att växa i din roll och delta aktivt i utvecklingen av framtidens vård. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till vidareutbildning och deltagande i processer och projekt. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Dzenata Brandic, tfn 010 244 5768 eller mail [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 31 augusti 2025. Intervjuer kan komma att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Din upplevelse är viktig för oss. Därför vill vi informera dig om att under sommaren kan rekryteringsprocessen ta längre tid än vanligt. Vi återkopplar till dig så snabbt som möjligt. Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
För att driva vår verksamhet vidare inom affärsområdet Cluster Packaging Service Nordics letar vi just nu efter en ersättare till vårt ekonomiteam. Syftet med denna roll är att stödja vårt affärsområde inom business controlling. Du kommer att arbeta nära hela verksamheten och har många kontaktytor såsom sälj, finans & operations. Ditt arbete fokuserar bland annat på kreditkontroll av kunder, analys av försäljning/operations, finansiell rapportering, styrning/internkontroller, samordning av rapporteringsmodeller, processförbättringar, bokslut, och att främja hållbarhet inom verksamheten. Vem är du? Vi söker dig som är självgående, kommunikativ, och serviceinriktad med bakgrund inom ekonomi/business controlling. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och vill gärna utvecklas över tid i vår avdelning. Du är en van användare av Excel. Krav på mycket goda kunskaper i engelska och svenska. Din framtida arbetsplats Hållbarhet utgör hjärtat i vår affärsmodell och vi är stolta över vår hållbarhetsstrategi For Now and For Next, som fokuserar på dagens utmaningar såväl som på de som kommer att påverka framtida generationer. Vi har en väletablerad organisation som jobbar nära marknaden med starkt kundanpassade koncept. Att förverkliga potentialen hos våra medarbetare har högsta prioritet. Hos oss får du möjlighet till självständig prioritering av ditt dagliga arbete i en modern miljö med kollegor i olika åldrar och nationaliteter. En trygg och hälsosam arbetsmiljö och att stötta våra medarbetares välmående är en självklarhet för oss, därför erbjuder vi våra medarbetare en rad förmåner, bl a: Sjukförsäkring Friskvårdsbidrag Regelbundna hälsoundersökningar Tandvårdsförsäkring Subventionerad lunch Förmånscykel Aktiesparande m.m Fair recruitment på DS Smith På DS Smith har vi åtagit oss att rekrytera från ett brett urval av kandidater. Vi eftersträvar att vara en arbetsplats med mångfald där alla kan förverkliga sin potential. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och vi hoppas att du söker tjänsten även om du inte nödvändigtvis uppfyller alla krav. Ansökan och mer information Tjänsten är en tillsvidareanställning med möjlighet till placering i Värnamo eller Solna. Om du har frågor om tjänsten, hör av dig till rekryterande chef Sofia Knutsson: [email protected] Kontakta vårt rekryteringsteam via [email protected] om du har frågor om processen eller problem med din ansökan. Vänligen observera att vi inte accepterar ansökningar via epost. Vi använder arbetspsykologiska tester och screeningfrågor som urvalsverktyg för rättvis och fördomsfri rekrytering. Sista ansökningsdag är 9:e augusti, tillträde enligt överenskommelse. Om DS Smith DS Smith är en del av International Paper och består av ca 70 000 medarbetare över hela världen. Vårt erbjudande består av att ta fram förpackningslösningar i wellpapp, både kundunika och av standardmått. Utöver detta tillhandahåller vi ett sortiment av kompletterande emballage, ex. utfyllnadsmaterial, stötskydd och förslutning, för att kunna ge kundanpassade och klimatsmarta lösningar efter behov. DS Smith Sverige har ca 640 anställda och omsätter ca 2 miljarder SEK. Det svenska företaget har verksamhet i Värnamo, Mariestad, Stockholm, Norrköping, Göteborg och Malmö. Läs mer på https://www.dssmith.com/sv/packaging Varmt välkommen med din ansökan - vi ser redan fram emot att höra från dig!
Vill du ha ett flexibelt arbete där ingen dag är den andra lik? Du arbetar på fältet och utgår hemifrån med servicebil. I tjänsten kommer du att arbeta med både problemlösning och service till företagets kunder. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av tekniskt arbete och/eller service i någon form. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande. Som person är du villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du innehar B-körkort är flytande i svenska i tal och skrift samt behärskar engelska. Arbetstiderna är måndag till fredag 7-16, jour förekommer. Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt av vår kund. Vad erbjuder vi? Nu erbjuder vi dig ett spännande arbete med mycket variation. Du kommer bli en del av ett arbetslag med bra samanhållning och mycket kunskaper. Dagligen kommer du att få träffa kunder och vara en del av att se till att deras vardag fungerar. Du erbjuds bland annat:• En anställning på ett företag världsledande i sin bransch• Utvecklingsmöjligheter• Flexibilitet och servicebil • Marknadsmässig lön och jourtillägg Vad innebär rollen? Arbetsuppgifterna består i huvudsak av service, förebyggande underhåll och reparation av automatiska entrélösningar. Arbetet bedrivs huvudsakligen på egen hand ute hos företagets kunder i Värnamo med omnejd. Du är kundens kontaktperson och deras ansikte utåt i serviceorganisationen. Dina arbetsuppgifter som servicetekniker kommer bland annat att innebära:• Planera och prioritera serviceuppdrag • Självständigt utföra service, underhåll och reparationer • Rapportera utförda uppdrag till kund och den egna verksamheten • Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Vi söker lokalvårdare till Värnamo för kontorsstädning mm. Önskvärt med tidigare erfarenhet men inget krav.
Medicin- och geriatrikkliniken, Värnamo sjukhus Vill du få ut mer av ditt arbetsliv? Extraarbete ger både värdefull erfarenhet och bygger nätverk som kan öppna dörrar till din fortsatta karriär. Varmt välkommen till Medicin- och geriatrikkliniken! Rollen som sjuksköterska Som sjuksköterska dag/kväll på våra vårdenheter innebär arbetet att du får planera, leda och organisera omvårdnadsarbetet tillsammans med patient och övriga professioner. Vi arbetar individanpassat där vi har patienten i fokus. Arbetet är omväxlande och stimulerande där den ena dagen inte är den andra lik. Som sjuksköterska utvecklas du av mångfacetterade arbetsuppgifter, som den breda medicinska akutvården innebär. Din blivande arbetsplats Medicin- och geriatrikkliniken är den största kliniken på Värnamo sjukhus med många verksamheter under samma tak. Vi har tre vårdenheter i slutenvården med olika inriktningar mot medicinska specialiteter. Kliniken har också öppenvård där medicinska dagsjukvården och dialysenheten ingår. Vår öppenvårdsverksamhet rymmer alla medicinska specialiteter. Våra lokaler är välplanerade och moderna och vi arbetar med patienten i fokus. Här arbetar du tillsammans med både erfarna kollegor och nya medarbetare, alla med stort engagemang. Följ gärna vårt konto på Instagram: @medicin_geriatrikklin_varnamo (https://www.instagram.com/medicin_geriatrikklin_varnamo/) Din profil Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Du har ett genuint intresse för människor och som ständigt har patienten i fokus. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete på sjukhus men det är inget krav. Du trivs på en arbetsplats där du får möjlighet att arbeta med blandade arbetsuppgifter i ett varierat tempo. Det är därför viktigt för oss att du är en flexibel person med ett trevligt bemötande och har en god förmåga att strukturera ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid egenskaper, som samarbetsförmåga och personlig lämplighet. För oss är professionell inställning, ansvarstagande, gott bemötande och patientsäkerhet alltid aktuella och prioriterade frågor. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder dig en timanställning där du själv styr över din tid. Efter önskemål kan lägga schema för en kortare period. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta någon av våra vårdenhetschefer Malin Sandholst eller Therese Svensson om du har några frågor. Du når Malin på telefon 010 244 7561 alt. mail [email protected] Du når Therese på telefon 010 2448778 alt. mail [email protected] Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 31 augusti 2025. Urval, intervjuer och tillsättning av tjänsterna sker löpande genom hela ansökningsperioden så varmt välkommen med din ansökan redan idag. Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
KOCK SÖKES – EXTRA VID BEHOV (HELGER) | BREDARYDS WÄRDSHUS Bredaryds Wärdshus är en välrenommerad restaurang med hjärtat i det småländska köket och med en stark känsla för god service, kvalitet och gemenskap. I år firar vi 20 år – och nu söker vi en erfaren kock som vill vara en del av vårt team vid behov, främst under helger. Tjänsten passar dig som har annan huvudsaklig sysselsättning, men som vill jobba extra inom ett väletablerat kök med högt tempo och stolthet i det vi serverar. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med á la carte. Är självgående, stresstålig och har ett öga för detaljer. Trivs i en miljö där arbetsglädje och kvalitet går hand i hand. Har möjlighet att arbeta extra – främst helgkvällar. Vi erbjuder: Ett erfaret och välkomnande team. En chans att arbeta i ett personligt och familjärt wärdshus med höga ambitioner. Möjlighet att fortsätta utvecklas som kock, även i ett mindre format. Extraarbete med bra villkor i en väletablerad verksamhet. Låter det som något för dig – eller någon du känner? Skicka din ansökan med CV till [email protected] Välkommen till oss på Bredaryds Wärdshus!
Montörer sökes till kund Vi söker nu montörer till vår kund, som tillverkar påbyggnader och släp till tunga fordon. Det här är ett jobb för dig som gillar praktiskt arbete, är noggrann och har god arbetsmoral. Om tjänsterna Kunden söker nya kollegor till två olika avdelningar. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, med möjlighet till nattskift längre fram. Montör – skåpbyggnationer Här arbetar du med att montera kundanpassade skåp. Vi ser gärna att du har bakgrund inom bygg, fordon eller industri – till exempel från gymnasieprogram eller arbetslivserfarenhet. Du behöver kunna läsa ritningar och ha ett praktiskt handlag. Montör – limavdelning Här arbetar du i en industriell miljö med limning och montering. Du bör ha tidigare erfarenhet från industri eller ha gått en industrirelaterad utbildning. Arbetet kräver att du är noggrann, fokuserad och gillar att jobba med kroppen. Vi söker dig som: Har praktisk erfarenhet eller utbildning inom industri, fordon eller bygg Tycker om att arbeta både självständigt och i team Är lösningsorienterad och gillar att ta tag i saker Har goda kunskaper i svenska – både i tal och skrift Har körkort och tillgång till bil Vi söker dig som vill vara med och utvecklas långsiktigt hos vår kund. Du blir en del av ett team med blandade erfarenheter, åldrar och bakgrunder. Låter detta intressant? Sök till tjänsten redan idag! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Är du driven, självgående och har tidigare erfarenhet av att leda och utveckla personal? Nu söker vi en arbetsledare till vår kund i Värnamo för omgående start. Vi på Jefferson Wells söker just nu dig som vill jobba under sommaren som Supervisor hos en av våra kunder i Värnamo. Förutom det faktum att du får jobba för en spännande aktör inom logistikbranschen är det bästa med det här jobbet utmaningen i att leda andra och kombinationen av att få jobba både operativt, strategiskt och kreativt. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänsten: Vi söker en engagerad och självgående Supervisor till vår kund i Värnamo. Du kommer att arbetsleda en grupp på ca 15-25 personer. Arbetsuppgifter: * Ansvara för personal, bemanning och medarbetarsamtal. * Hantera dagliga operativa uppgifter och säkerställa att verksamheten flyter smidigt. * Arbeta nära personalen och värdera varje medarbetares insats. * Samarbeta med leverantörer och transportörer, och vara spindeln i nätet på plats. * Använda VMS-systemet för att fylla i timmar, följa upp KPI:er, schema och planering. * Coacha två teamledare, en för morgonskift och en för kvällsskift. Arbetstider: Dagtid, med flexmöjligheter. Viktigt att du är på plats och träffar båda skiften vid behov. Kvalifikationer: * Erfarenhet av att leda och coacha personal. * God lagspelare med dokumenterat personalansvar. * Erfarenhet av crossdocking och lagerverksamhet * Förmåga att arbeta självständigt och fatta beslut. * God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika intressenter. Rapportering: Du rapporterar till Platschef. Är du rätt person för jobbet? Tjänsten passar dig som har en god kommunikativ förmåga och som drivs av att leda och motivera medarbetare. Du är prestigelös, ansvarfull och besitter en god problemlösningsförmåga. Vidare ser vi att du har en utbildning motsvarande 3-årig gymnasienivå och /eller annan erfarenhet med inriktning logistik. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Har du tidigare erfarenhet av liknande roller med ledarskapsbefattning alternativt gruppledare är det meriterande. Du har god datakunskap. Din anställning Tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Jefferson Wells men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Det här är ett konsultuppdrag som varar ca 2 månader. Med möjlighet till förlängning. Om Jefferson Wells Som konsult hos Jefferson Wells får du möjlighet att utveckla dina kunskaper på uppdrag hos några av Sveriges största företag inom många olika branscher. Vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Du och din personliga Konsultchef utvecklar en karriärplan med utgångspunkt i just dina mål och de kompetenser du vill utveckla. Jefferson Wells erbjuder dig en anställning inom kollektivavtal, med bland annat övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar Vid frågor är du välkommen att kontakta Therese Johansson via e-post: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 4 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 194 jobb