Är du student och vill dryga ut studentkassan, få värdefull arbetslivserfarenhet och samtidigt bygga ditt CV redan under studietiden? Då har vi extrajobben för dig! Hos oss arbetar du som konsult och väljer själv hur mycket du vill jobba – ett par timmar i veckan, helger eller längre pass under lediga perioder. Perfekt för dig som vill kombinera studier med jobb på dina villkor. Vi erbjuder dig: Flexibla uppdrag – vi anpassar jobben efter ditt schema Varierande arbetsplatser – prova olika roller och branscher Meriterande erfarenhet – bygg ditt CV medan du pluggar Större nätverk – knyt kontakter som kan leda till jobb efter examen Extra inkomst – tjäna pengar samtidigt som du studerar Vi söker dig som: Studerar på universitet, högskola eller YH Är ansvarstagande, engagerad och nyfiken Vill utvecklas och skapa värdefulla meriter inför framtiden Redo att komma igång? Ansök redan idag så hjälper vi dig att hitta det perfekta extrajobbet. Välkommen till K-bemanning – vi gör det enkelt att kombinera studier och jobb! Mer om K-Bemanning K-Bemanning är ett lokalt auktoriserat Bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut både kollektivpersonal och tjänstemän. Vi har bemannade kontor i Gislaved och Värnamo. K-Bemanning har 20 års erfarenhet av bemanning, rekrytering och hyrrekrytering. Vi tillhandahåller även truck-, travers-, liftutbildning samt utbildning inom mätteknik/ritningsläsning. Vi är givetvis ett auktoriserat bemanningsföretag och har även en R-licens. Det innebär att vi är ett rekommenderat företag som aktivt vill arbeta med och uppmärksamma etiken inom vår organisation.
* Vår kund Runå Verktygs AB söker nu en konstruktör. Runå Verktygs AB är ett väletablerat familjeföretag med rötter i Småland, specialiserade på att utveckla och tillverka högkvalitativa pressverktyg för plåtdetaljer. Med över 70 års erfarenhet har vi byggt upp ett starkt renommé som en trygg och innovativ samarbetspartner inom verktygskonstruktion och tillverkning. Hos oss präglas arbetsmiljön av korta beslutsvägar, familjär stämning och stolthet i det vi gör – vilket också avspeglas i vår låga personalomsättning. Gå gärna in på Runås hemsida och läs mer om företaget: www.runaverktyg.se Om tjänsten Vi söker nu en tekniskt kunnig och lösningsorienterad konstruktör som vill vara en viktig kugge i vår fortsatta utveckling. Du kommer att ersätta en av våra nyckelpersoner som går vidare i karriären. Som konstruktör hos Runå får du ett stort ansvar och goda möjligheter till självständighet. Du arbetar i nära kontakt med våra kunder och interna kollegor på Runå – från kundkontakt till färdigt verktyg. I kundkontakten ingår alltifrån telefonsamtal och Teams-möten till kundbesök då konstruktören alltid är med hos kund när det är dags för intrimning. Rollen är bred och tekniskt utmanande med stor variation i arbetsdagarna. Arbetsbeskrivning * Konstruktion av pressverktyg i SolidWorks med programvaran Logopress * Projektledning: från kundkontakt till färdigt verktyg * Samarbete med produktion och verktygsmakare * Provkörning och utprovning av verktyg * Deltagande vid konstruktions- och produktionsgenomgångar * Ritningshantering samt underlag för offerter * Ansvar för reservdelar och serviceåtaganden * Engagemang i teknikutveckling och förbättringsarbete * Arbete i affärssystemet Pyramid Vi söker dig som * Har minst treårig gymnasieutbildning som konstruktör eller verktygsmakare – alternativt minst 5 års erfarenhet av verktygskonstruktion * Har god erfarenhet av verktyg inom metallindustrin * CAD-kunskap * Är van vid att arbeta i SolidWorks och har gärna kunskap om Logopress * Har god social kompetens och gillar att samarbeta – både med kollegor och kunder * Är trygg i din yrkesroll, vågar fatta beslut och litar på din erfarenhet * Har en lösningsorienterad inställning, är stresstålig och flexibel * Tycker det är kul att ta ansvar och driva arbetet framåt * Gillar variation och självständighet i vardagen Det är meriterande om du har erfarenhet som verktygsmakare, men viktigast är att du har rätt teknisk grund och personliga egenskaper. Vi tror att du är en person som både kan arbeta självständigt och vara en naturlig del av vårt team. Du får energi av att lösa problem, bygga relationer och bidra till utveckling – både tekniskt och kulturellt.
Vill du tjäna lite extra, testa nya arbetsuppgifter och bredda din erfarenhet – utan att lämna ditt nuvarande jobb? Hos oss har du möjlighet att arbeta extra på tider som passar dig: kvällar, helger, nätter eller när du själv har möjlighet. Vi söker nu engagerad extrapersonal för olika uppdrag inom flera branscher. Du blir anställd som konsult hos oss och vi matchar dig med uppdrag som passar både din tillgänglighet och dina önskemål. Vi erbjuder dig: Flexibla arbetstider – jobba när det passar ditt liv Varierande uppdrag – prova olika roller och arbetsplatser Extra inkomst – tjäna mer utan att lämna din huvudsakliga sysselsättning Nya erfarenheter – utveckla dina kunskaper och bredda ditt CV Snabb matchning – vi hittar uppdrag som passar dig Exempel på uppdrag: Lager & logistik Packning & montering Maskinoperatör Vi söker dig som: Har en huvudsaklig sysselsättning idag Vill jobba extra vid sidan av ditt ordinarie arbete Är flexibel, ansvarstagande och positiv Trivs med att testa nya arbetsuppgifter och arbetsplatser Så här enkelt kommer du igång: Skicka in din ansökan redan idag! Berätta kort om dig själv, din bakgrund och hur mycket du vill arbeta, så matchar vi dig snabbt med spännande extrauppdrag. Mer om K-Bemanning K-Bemanning är ett lokalt auktoriserat Bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut både kollektivpersonal och tjänstemän. Vi har bemannade kontor i Gislaved och Värnamo. K-Bemanning har 20 års erfarenhet av bemanning, rekrytering och hyrrekrytering. Vi tillhandahåller även truck-, travers-, liftutbildning samt utbildning inom mätteknik/ritningsläsning. Vi är givetvis ett auktoriserat bemanningsföretag och har även en R-licens. Det innebär att vi är ett rekommenderat företag som aktivt vill arbeta med och uppmärksamma etiken inom vår organisation.
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Har du kunskap inom skärande bearbetning och trivs i en rådgivande roll ute hos kund? Då kan det här vara nästa steg för dig! Hos oss får du en varierad roll där du kombinerar teknisk support med försäljning av högkvalitativa produkter inom skärande bearbetning. Du arbetar självständigt och kundnära, med stöd av ett erfaret team och ett världsledande produktutbud. Om tjänsten Som teknisk säljare hos oss får du en varierad roll där du kombinerar försäljning med teknisk rådgivning. Du arbetar nära kunden, som kan vara allt från små verkstäder till större industriföretag, och en stor del av arbetstiden tillbringas ute i fält. Genom att lyssna in varje kunds behov och föreslå lösningar anpassade för deras processer bidrar du till att de kan arbeta både effektivare och mer kostnadseffektivt. Vår produktportfölj består av många världsledande produkter inom områdena skärande bearbetning samt metallbearbetnings- och processvätskor. Vi samarbetar endast med tillverkare som lever upp till våra höga krav på effektivitet, kvalitet och precision. Du kan läsa mer om oss och våra leverantörer här. Samtidigt som du förvaltar befintliga relationer förväntar vi oss att du arbetar aktivt med att bearbeta nya kunder. Till din hjälp finns ett team av säljkollegor utspridda över landet samt ett kontor i Smålandsstenar med övriga stödfunktioner. För att ge dig bästa möjliga start erbjuder vi en gedigen introduktion med både interna utbildningar och fördjupade insatser hos våra leverantörer. Du utgår från hemmakontor. Vi är flexibla avseende placeringsort men ser gärna att du bor någonstans i södra Sverige (norra Vättern och söderut). Vi kommer att utforma ditt säljdistrikt utifrån vart du bor i kombination med vart våra kunder finns. Om dig Du har flerårig erfarenhet från branschen, gärna med ett stort kontaktnät och goda kunskaper inom skärande bearbetning. Du kan läsa ritningar och navigera i tekniska kataloger. Har du dessutom erfarenhet av försäljning ser vi det som meriterande. Relevant eftergymnasial utbildning ser vi som ett plus. B-körkort är ett krav för tjänsten, vi erbjuder tjänstebil. Vi har ett stort och brett sortiment så det är viktigt att du är nyfiken och har lätt för att ta till dig ny teknisk information. Som person är du driven, social och trivs med att vara ute och träffa kunder. Du är affärsmässig, flexibel och har förmåga att hitta lösningar som skapar värde för kunderna. Övrigt 📍 Du utgår från hemmakontor och reser inom ditt distrikt. Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse. I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se och vid frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rekryteringskonsulter Lina Haglund på 070-777 23 73 eller via mail [email protected] alternativt Anna Nord på 073-981 64 14 eller via mail [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Om arbetsgivaren - SMV Verktyg SMV Verktyg AB är ett teknikhandelsföretag med fokus på verktyg och tillbehör för skärande bearbetning. Sedan starten 2009 har vi levererat produkter och lösningar som krävs för att få ut maximal prestanda i och kring bearbetningsmaskiner. SMV Verktyg är ett dotterbolag till SMV Industrier och tillsammans erbjuder vi ett komplett utbud – från maskin till verktyg och teknisk support. Vår styrka ligger i kombinationen av högkvalitativa produkter, teknisk kunskap och en nära dialog med våra kunder. Genom att representera marknadsledande varumärken och leverantörer kan vi erbjuda rätt lösning för varje bearbetningsprocess – med fokus på precision, effektivitet och driftsäkerhet. Vi arbetar långsiktigt, både med våra kunder och vår organisation. Kvalitet, tillgänglighet och ansvar genomsyrar hela verksamheten – och vårt mål är att vara den självklara partnern för svensk tillverkningsindustri.
DET HÄR ÄR VI Har du kört bil idag? Då har du förmodligen varit i kontakt med något vi har tillverkat. På AGES i Hörle skapar vi metallkomponenter som får fordon, teknik och industri att fungera – ofta osynligt, men alltid avgörande. Vi är omkring 100 medarbetare som tillsammans driver en verksamhet där kvalitet, pålitlighet och småländsk problemlösningsförmåga står i centrum. Här möter du en hjärtlig och jordnära kultur, med stolthet för hantverket och en ständig vilja att göra saker smartare. Vi är en del av AGES Industri – en börsnoterad industrikoncern med verksamhet i Sverige och Kina, omkring 500 medarbetare och tydliga ambitioner att växa tillsammans med våra kunder. Läs mer om oss HÄR. VARFÖR AGES? AGES är en ledande aktör inom tillverkningsindustrin, med en stark närvaro på marknaden och en fortsatt ambition att växa. Vi värdesätter innovation, kvalitet och en stark företagskultur där alla medarbetare har möjlighet att utvecklas. DET HÄR ÄR UPPDRAGET Bygg upp en starkare logistikfunktion På AGES befinner vi oss i en spännande tid där vi utvecklar hela vår fabrik – och den nya rollen som produktionsledare för logistik är skapad för att bygga upp ett starkare och mer förutsägbart materialflöde. Som produktionsledare ser du till att komponenter, material och produkter rör sig rätt – i rätt tid, till rätt plats och i rätt mängd. Tillsammans med ditt team på cirka 30 personer driver du allt från lagerhållning och komponentsförsörjning till interna transporter och emballage. Här finns stort handlingsutrymme och utvecklingspotential med möjlighet att förbättra och sätta din prägel på framtidens logistik. Som en del av den operativa fabriksledningsgruppen bidrar du med helhetsperspektiv när vi tar fabriken till nästa nivå. Skapa ett starkt lag Din viktigaste uppgift blir att leda teamet, och skapa tydlighet och stabilitet i en miljö där mycket rör sig snabbt. Du är närvarande i arbetet, stöttar medarbetarna och hjälper teamet att fokusera på vad som är viktigast just nu. Med personalansvar ser du till att bemanning, planering och utveckling fungerar – och att det är tydligt vem som gör vad och hur ni jobbar tillsammans. Det här är ledarskap på riktigt: att bygga förtroende, visa riktning och få människor att växa. Driva ett effektivt logistikflöde Du arbetar datadrivet utifrån nyckeltal för kvalitet, leveransprecision och tillgänglighet – och identifierar förbättringar som verkligen har effekt. Med helhetsblick och handlingskraft påverkar du hur vi optimerar lagernivåer, minskar ledtider och utvecklar samarbetet mellan logistik, produktion och planering. DET HÄR ÄR DU Erfaren inom produktion och logistik Du har arbetat som teamledare, arbetsledare eller liknande i en tillverkande verksamhet – gärna inom verkstads- eller fordonsindustrin – och har god förståelse för logistikflöden, lagerhållning och interna transporter. Du har erfarenhet av affärssystem och EDI-flöden, och gärna även komponentförsörjning – men det viktigaste är att du är van att leda människor i en operativ vardag där tempot är högt och många saker ska klaffa. Trygg och tydlig i ditt ledarskap Du är bra på att skapa struktur, hålla riktning och driva arbetet framåt. För dig handlar ledarskap inte om att stå bredvid – utan om att stå mitt i. Du lyssnar med närvaro, tar dig tid att förstå och ser varje uppföljning som en chans att visa att du bryr dig, på riktigt. Det skapar ett förtroende som märks – i samtalen ni har, i besluten ni fattar och i teamets vilja att ta ansvar tillsammans. För dig är det en självklarhet att dina medarbetare vet vad som förväntas och har rätt förutsättningar att lyckas. Analytisk, lösningsfokuserad och orädd att testa nytt Du gillar att mäta, följa upp och förbättra – och är van att analysera nyckeltal för att se vad som faktiskt gör skillnad. Du är nyfiken och tvekar inte att fatta beslut även när allt inte är helt på plats, och går hellre på en mina än att fastna i väntan. Vi söker någon som får saker att hända – och som ser förbättringar som en självklar del av jobbet. AIMS REFLEKTIONER Som produktionsledare för logistik kliver du rakt in i navet där allt hänger ihop: flöden, människor och beslut. Du får stort ansvar, stort förtroende – och stora möjligheter att forma hur framtidens logistik ska fungera. Du som gillar ordning, driv och praktisk förbättring – det här är din typ av uppdrag. DET HÄR HÄNDER NU Tror du att det här skulle kunna vara din nästa roll? Då vill vi gärna höra från dig. Lämna ditt CV och kontaktuppgifter här nedan så snart du har möjlighet – vi går igenom ansökningar löpande fram till 29 Juni. Om du undrar något eller vill veta mer om rollen innan du söker, är du varmt välkommen att höra av dig till Anna Josefsson, 070-2066 286 eller [email protected]
DET HÄR ÄR VI Har du kört bil idag? Då har du förmodligen varit i kontakt med något vi har tillverkat. På AGES i Hörle skapar vi metallkomponenter som får fordon, teknik och industri att fungera – ofta osynligt, men alltid avgörande. Vi är omkring 130 medarbetare som tillsammans driver en verksamhet där kvalitet, pålitlighet och småländsk problemlösningsförmåga står i centrum. Här möter du en hjärtlig och jordnära kultur, med stolthet för hantverket och en ständig vilja att göra saker smartare. Vi är en del av AGES Industri – en börsnoterad industrikoncern med verksamhet i Sverige och Kina, omkring 500 medarbetare och tydliga ambitioner att växa tillsammans med våra kunder. Läs mer om oss HÄR. VARFÖR AGES? AGES är en ledande aktör inom tillverkningsindustrin, med en stark närvaro på marknaden och en fortsatt ambition att växa. Vi värdesätter innovation, kvalitet och en stark företagskultur där alla medarbetare har möjlighet att utvecklas. DET HÄR ÄR UPPDRAGET Ta produktionen till nästa nivå Som produktionsledare för bearbetning kliver du in i ett spännande skede där vi utvecklar hela vår fabrik – med nya layouter, maskininvesteringar och fokus på smartare flöden. Du leder ett team på cirka 30 personer i den del av produktionen där vi bearbetar komponenter i aluminium och stål med CNC-teknik och andra skärande metoder. Det här är en ny roll med stort handlingsutrymme och plats i den operativa fabriksledningsgruppen. Ditt jobb är att skapa morgondagens produktion, med strukturer, samarbeten och flöden som tål att växa. Skapa ett starkt lag Din viktigaste uppgift blir att samla teamet och skapa tydlighet i en vardag där mycket rör sig snabbt. Du har fullt personalansvar och är närvarande i arbetet, coachar dina medarbetare och ser till att bemanning och planering fungerar – och att rätt saker prioriteras. Det här är ledarskap på riktigt – att visa vägen, lyssna in och bygga förtroende – så att människor trivs och presterar. Bygg flöde och struktur som håller Du har det operativa ansvaret för våra produktionslinjer, med fokus på att skapa tydliga arbetssätt, förbättra tillgängligheten och minska störningar. Du styr det dagliga arbetet utifrån nyckeltal för kvalitet, produktivitet och säkerhet och ser till att beslut omsätts i praktiken. Genom att följa upp beläggning, tillgänglighet och avvikelser hittar du förbättringsmöjligheter och driver på där det gör mest nytta. I nära samarbete med planering, logistik, underhåll och montering ser du till att flödet fungerar och att rätt saker händer i rätt ordning. DET HÄR ÄR DU Erfaren inom produktion Du har arbetat som arbetsledare, teamledare eller produktionsledare i en tillverkande verksamhet, gärna inom verkstads- eller fordonsindustrin. Du har god förståelse för produktionsflöden och vad som krävs för att vardagen ska fungera – från bemanning till körplanering och kvalitet. Du behöver inte vara teknisk specialist, men du är van att navigera i en miljö där maskiner, material och människor samverkar. Tydlig, närvarande och förtroendeskapande i ditt ledarskap Du vet att ett starkt lag är grunden för att lyckas – särskilt i förändring. Du är trygg i att skapa struktur, visa riktning och tydliggöra vad som är viktigast just nu. Genom att finnas där, lyssna in och följa upp bygger du tillit. Du får människor att känna sig sedda, och leder ett team där man tar ansvar – inte för att man måste, utan för att man vill. Nyfiken, förändringsbenägen och prestigelös Det här är inte en plats för dig som "redan testat allt". Här vill vi ha nyfikenhet, framåtanda och mod att prova nya vägar. Du behöver inte ha alla svar, utan vågar fatta beslut, testa nytt, utvärdera och tänka om. Hos oss är förbättringar en del av hur vi jobbar – inte något som görs vid sidan av. AIMS REFLEKTIONER Det här är ett guldläge för dig som drivs av förändring och vill påverka där det syns. Du kliver in i ett uppdrag med stort mandat – där du snabbt kan agera för att effektivisera, utveckla och bygga strukturer som håller. Det du bidrar med syns i resultatet och skapar förutsättningar för andra att lyckas. Ett uppdrag för en både resultatfokuserad och inkännande ledare, helt klart! DET HÄR HÄNDER NU Tror du att det här skulle kunna vara din nästa roll? Då vill vi gärna höra från dig. Lämna ditt CV och kontaktuppgifter här nedan så snart du har möjlighet – vi går igenom ansökningar löpande fram till 29 Juni. Om du undrar något eller vill veta mer om rollen innan du söker, är du varmt välkommen att höra av dig till Anna Josefsson, 070-2066 286 eller [email protected]
Har du ett intresse för ekonomi och kundservice? är du strukturerad och kommunikativ? Då har vi en spännande tjänst för dig! I rollen som Ekonomisupport på Stena Recycling kommer du arbeta med de ekonomiska transaktionerna i deras verksamhet där du säkerställer att kvalitet och utfall följer företagets överenskommelser gentemot sina kunder och leverantörer. Du hanterar leverantörsskulder och kundfordringar samt medverkar vid bokslutsarbete varje månad. Du utreder och åtgärdar interna och externa ekonomiärenden samt ansvarar för och driver regionens aktiva förbättringsarbete med fokus på ekonomisupport och faktorer som har påverkan på arbetsprocesserna. Vidare har du en rådgivande funktion både internt och externt gentemot deras kunder. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där vi ser att du är en drivande deltagare! Placeringsort är Värnamo men du kommer att jobba mot fler filialer i region sydost. Resor kan förekomma så B-körkort är ett krav för tjänsten. Arbetstiderna är förlagda 07:00-16:00 måndag-fredag och du kommer bli anställd av Studentconsulting men utföra ditt arbete på Stena Recycling i Värnamo. Tjänsten är tilltänkt att starta omgående eller enligt överenskommelse och sträcker sig fram till den 31 januari 2026 med goda möjligheter till förlängning. DETTA SÖKER VI För att trivas i denna roll ser vi att du är en strukturerad, serviceinriktad, kommunikativ och positiv person. Du är självständig och tar naturligt ansvar för dina arbetsuppgifter och räds inte för att vara kravställande när det behövs. Kvalifikationer för tjänsten: • Arbetslivserfarenhet från ekonomiarbete • Gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå • Erfarenhet av arbete i affärssystem • Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel • Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift, samt goda kunskaper i engelska • B-körkort Vi ser det som meriterande om du har fördjupningsutbildning inom ekonomi, kunskaper i ärendehanteringssystem eller faktureringssystem. Stena recycling erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Stena Recycling vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll så din medarbetarresa börjar med en gedigen introduktionsutbildning. Låter detta som något för dig? Sök då tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Om rollen Är du genuint intresserad av ekonomi och redovisning och vill arbeta i en dynamisk och framåtblickande företagsmiljö? Då är detta tjänsten för dig! Vi söker en Koncernredovisningsekonom som blir en nyckelspelare och vill bidra till vår fortsatta framgång. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Att upprätta koncernredovisning enligt K3 för såväl den legala som operationella konsolideringen av koncernbolagen. - Att bidra till utveckling och harmonisering av redovisningsprinciper, rutiner och processer. - Att vara stöd till dotterbolagen i redovisnings- och rapporteringsfrågor. - Att delta i månads- och årsbokslut - Att utföra analyser och avstämningar. - Att ansvara för moderbolagets redovisning. Din profil Vi söker dig med akademisk examen eller motsvarande inom ekonomi och några års erfarenhet av koncernredovisning, gärna från större bolag i internationell miljö eller revisionsbyrå. Du har god förståelse för redovisnings- och konsolideringsverktyg, rapporteringssystem och är van användare av Excel. Erfarenhet av förändringsarbete inom ekonomiområdet är meriterande. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har ett digitalt mindset som gör dig nyfiken på nya verktyg och arbetssätt. Vi ser gärna att din personlighet kännetecknas av struktur och självständighet, men att du också trivs i ett socialt och samarbetsorienterat teamklimat. Analytisk förmåga och sinne för detaljer är förstås andra viktiga egenskaper. Erbjudande Hos Pronect får du arbeta i en inkluderande och utvecklingsorienterad miljö med korta beslutsvägar där du har stor möjlighet att påverka din vardag och koncernens ekonomiarbete långsiktigt. Vi erbjuder flexibla arbetsformer och chansen att växa tillsammans med oss samt vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om Pronect Pronect är en del av Liljedahl Group. Pronect är en dynamisk och växande koncern med verksamhet i de nordiska och baltiska länderna. Med en decentraliserad affärsmodell har varje dotterbolag friheten att utveckla sin verksamhet med egna strategier och mål med stöd av koncernen. Vårt mål är att skapa smarta tekniska lösningar för våra kunder med fokus på kvalitet, innovation och hållbarhet. Genom samarbete, kunskapsdelning och ständiga förbättringar skapar vi värde. Pronect-gruppen består av företagen Ravema, Din Maskin, PLM Group, Addinor, Plamako och Plamex. Läs mer om oss på Pronect Läs mer om oss på Liljedahlgroup Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar Pronect med Stella Rekrytering & Ledarskap. Urval sker löpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Daniel Segerfeldt, 036-35 48 41 eller Christer Johansson, 0393-77 99 95.
Redan 1990, när vi startade vår verksamhet i Gnojsö, hade vi som mål att skapa långsiktiga och nära samabeten med företag i regionen. Genom att ständigt satsa på kompetensutveckling och hålla en hög servicegrad har vi idag byggt upp en organisation med fler än 50 medarbetare som kan ta hand om hela eller delar av våra kunders IT-miljö och verksamhetsutveckling. Vi kan bygga upp, bygga ut, sköta drift, underhåll, säkerhet och support. Vill du erbjuda något som verkligen gör skillnad och förbättrar företag? Precis som vi har du passion för teknik, men det är i kundmötet du verkligen trivs och gör skillnad! Hos Datakraft tror vi på att vår framgång som företag handlar om att skapa en arbetsmiljö där våra anställda trivs och utvecklas. Vi söker ständigt efter nya talanger som delar vår passion för IT och vill växa tillsammans med oss. Som en del av vårt dynamiska team får du förmånliga arbetsvillkor, en miljö där samarbete och gemensamma mål står i fokus samt möjlighet att ta egna initiativ. Vi är övertygade om att det är våra anställdas välbefinnande som är den verkliga grundstenen i vår verksamhet. Därför har vi skapat en arbetsplats som ger utrymme för personlig och professinell utveckling, där vi tror på att skapa starka team som arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål. Hos oss har du möjlighet att påverka din egen karriär och göra verklig skillnad. Rollen Datakraft är inne i en intressant fas och vill förstärka sitt säljteam. Din huvudsakliga uppgift blir att förstå kundens verksamhet och behov samt presentera optimala lösningar ur Datakrafts tjänsteutbud. Som säljare på Datakraft jobbar du både självstädigt och i ett team. Du förbereder, planerar och genomför kundbesök både hos nya och befintliga kunder. Datakrafts kunder finns i en mängd olika branscher i GGVV-regionen. Vem är du? Vi söker en säljare med ett starkt tekniskt intresse och en vilja att förstå och arbeta med IT-lösningar. Du trivs i mötet med kunder, är lyhörd för deras behov och har en naturlig förmåga att skapa långsiktiga relationer. Som person är du både driven och strukturerad, med ett stort engagemang och en stark känsla för service. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av försäljning, oavsett bransch, men med ett stort intresse för teknik och IT. Har du erfarenhet av att sälja teknik- eller IT-relaterade produkter är det meriterande, men inget krav. Det viktigaste är ditt driv och din vilja att utvecklas - vi ser till att du får den branschspecifika kunskap som behövs för att lyckas. Varför Datakraft? Hos oss får du mer än bara ett jobb - du blir en del av en organisation som värdesätter trygghet, samarbete och utveckling. Vi satsar på våra medarbetare genom att erbjuda kontinuerlig kompetensutveckling, förmånliga villkor och en arbetsmiljö där du kan växa både professionellt och personligt. På Datakraft får du friheten att ta egna initiativ och vara med och påverka, samtidigt som du har stöd av ett engagerat team. Vill du vara med på vår resa? Ansök idag! Vi arbetar med löpande urval!
Välj ett jobb för att visa detaljer