At ABB, we help industries outrun - leaner and cleaner. Here, progress is an expectation - for you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll give you what you need to make it happen. It won’t always be easy, growing takes grit. But at ABB, you’ll never run alone. Run what runs the world. This Position reports to: RD Team lead Your role and responsibilities ABB Smart Power is a global technology leader, with products and solutions that make power supplies smart, connected and protected. Its intelligent products and solutions make power more competitive by improving Sustainability, energy efficiency, productivity, and reliability of almost any operation. You will be reporting to the R&D Electromechanical Chapter Leader and joining the Load Control Agile Unit based in Västerås, Sweden. This unit operates within ABB Electrification/Smart Power division, dedicated for developing and taking care of our portfolio within low voltage products such as contactors and soft starters. You will be part of one of our multifunctional Agile Team and be fully accountable of the activity assigned to you, you will have the possibility to interact with the product owner and support in the definition of the global product strategy. The work model for the role is: Onsite You will be mainly accountable for: Together with the other designers you will work in develop our next generation of product platform based on market requirements You will experience and contribute to different phase of the project, from the idea to production, interacting with local and global stakeholders. You be part of the Electromechanical Design Chapter and contribute to the technical growth of all the team, sharing best practice and lessons learned. Furthermore, you will have great opportunities to grow professionally, both in the location and within our global company. Qualifications for the role Bachelors´ or Masters’ Degree in Mechanics, Mechatronic Engineering or equivalent. Basic knowledge of CAD software (CREO is a plus). 1 or more years of experience in similar design role. Knowledge of different material technology (Metal, plastic, ...). Knowledge of Agile and Scrum methodology is a plus. Fluent in Swedish and English written and spoken. Ability to prioritize, structure and drive your work by yourself. Furthermore, you are a relationship-building and responsive team player who is good at communicating. What's in it for you We empower you to take the lead, share bold ideas, and shape real outcomes. You’ll grow through hands-on experience, mentorship, and learning that fits your goals. Here, your work doesn’t just matter, it moves things forward. More about us Recruiting Manager David Karlén. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Senad Huijc, +46 730 88 30 06; Ledarna: Lenny Larsson, +46 706 32 85 47, Unionen: Johan Lundström, +46 730 77 03 66. We look forward to reading your application in PDF format. Last day to apply is 31st of July. Please note that the interview process will take place after the last day of application! Please note that to be eligible for employment at ABB Sweden, you will need to pass our pre-employment screening steps. This includes a reference check, a drug test, and could also include an extended background check. We kindly decline direct contact with staffing and recruitment agencies as well as sellers of additional job advertisements. We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe.
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning på 32 timmar i veckan, provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-08-01 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år. Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Västerås Hälla! Tjänsten innebär kort och gott att du, tillsammans med dina kollegor, bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den omväxlande dagliga driften på kolonialavdelningen. Du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du jobbar med plock, pack och utlämning av e-handelsvaror. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du tar aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Cecilia Milby, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-14. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Västerås stad har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en bättre och mer rättvis rekryteringsprocess. När du skickar in din ansökan kommer du att få svara på ett antal frågor som blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Första intrycket gör skillnad. Som socialsekreterare på vår mottagning är du ansiktet utåt och spelar en viktig roll i barnens och familjernas väg till stöd. Dina arbetsuppgifter Du är barnens och föräldrarnas första kontakt med socialtjänsten. Du gör snabba bedömningar, avgör om ett barn eller en ungdom behöver skydd eller stöd, och beslutar hur ett ärende ska hanteras vidare. För att möta våra familjer behöver du snabbt bygga förtroende och vara trygg i ditt bemötande. En stor del av uppdraget handlar om att informera, stötta och vägleda familjerna via telefon eller möten. Hos oss är ingen dag den andra lik. Du arbetar växelvis i ett akutstyrt flöde där du tar emot inkommande ärenden, och i en mer planerad arbetsvecka med förhandsbedömningar och bokade besök. Du samarbetar både internt och externt, med bland annat skola, Barnahus och andra delar av socialtjänsten. Tjänsten innehåller även viss beredskap som fördelas i arbetsgruppen, vilket innebär att du vid behov kan behöva arbeta utanför ordinarie arbetstid. Din kompetens Vi söker dig som är utbildad socionom. Eftersom dokumentation är en viktig del av vardagen har du goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Det allra viktigaste är din förmåga att möta människor i utsatta situationer, ofta utan förkunskap om familjen du ska möta. Det kräver mod, lyhördhet och förmåga att snabbt läsa av situationer och skapa kontakt. Du behöver kunna fatta självständiga beslut med barnens bästa i fokus, ofta på kort tid med ett starkt rättspatos i grunden. För att trivas i rollen behöver du snabbt kunna växla mellan olika uppgifter och situationer, ha god självinsikt och en hög grad av självledarskap. Du behöver också kunna hantera stress och samtidigt behålla lugnet, både i mötet med familjerna och i det täta samarbetet med kollegor och andra aktörer. Vi ser gärna att du som söker är erfaren inom området, men vi välkomnar också dig som är nyexaminerad. Eftersom resor ingår i tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi erbjuder Hos oss får du ett omväxlande och utmanande arbete med goda möjligheter till utveckling. Som ny får du en grundlig introduktion, och oavsett om du är ny i yrket eller har lång erfarenhet får du vägledning och stöd i ditt uppdrag. Du får även goda möjligheter till kompetensutveckling och personlig utveckling. Det finns möjlighet att ta ärenden du tycker är särskilt spännande och utrymme att själv lägga upp din arbetstid. Det finns också viss möjlighet till arbete hemifrån. Här blir du en del av något större! Med värme och respekt visar vi handlingskraft i det stora och det lilla. Vi lever vår värdegrund i mötet med varandra och de vi är till för. Varje dag, året runt ser vi till att Västerås fungerar. Tillsammans med dina ca 11 500 kollegor runt om i staden får du Sveriges viktigaste jobb. Läs mer om möjligheter, karriärvägar och om vårt erbjudande här:https://www.vasteras.se/jobbochkarriär (https://www.vasteras.se/jobbochkarriär) Övrig information Innan du kan anställas behöver du visa upp ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister. Vi rekryterar en tillsvidare och ett vikariat på 1 år. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Vi på Västerås dentalcenter söker nu en engagerad och kompetent tandköterska som vill bli en del av vårt härliga team. Vi erbjuder en arbetsmiljö där vi värdesätter samarbete, professionalism och hög kvalitet på vård. Om du är en person med ett genuint intresse för tandvård och tycker om att hjälpa andra, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten: Tjänsten innebär bland annat assistans vid behandlingar, sterilhantering, patientbemötande och administrativa uppgifter. Vi söker dig som: Är utbildad tandköterska (eller har relevant erfarenhet) Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har ett vänligt och professionellt bemötande gentemot patienter Är självgående, ansvarsfull och har ett öga för detaljer Vi erbjuder: En modern stabil och utvecklande arbetsplats Möjlighet till kompetensutveckling En trevlig och välkomnande arbetsmiljö Är du redo att ta nästa steg i din karriär som tandköterska? Skicka in din ansökan och CV till [email protected]
Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov som personlig assistent till vår uppdragsgivare i 19-årsåldern. Som personlig assistent får du ett variationsrikt arbete där dagen kan innefatta allt från vardagliga sysslor, omsorg till att följa med på nöjen och evenemang. Om tjänsten: Som personlig assistent till våra uppdragsgivare och är en aktiv del av hans vardag. Din arbetsplats är helt enkelt där han befinner sig. Som assistent är du uppdragsgivarens förlängda arm och tar vid och hjälper till där hans funktionsvariation sätter gränser. Vi ställer inga krav på tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent och det viktigaste är att personkemin ska fungera. Det är viktigt att du kan arbeta med ett lugnt förhållningssätt och har en god fysik.
Vår kund: Är en nordisk leverantör av kolprodukter, legeringar och briketter främst till gjuteri- och stålindustrin, samt annan metallurgisk industri. De skräddarsyr sina produkter för att möta specifika kundbehov och fokuserar på att göra den metallurgiska industrin mer hållbar och konkurrenskraftig Arbetsuppgifter Lastning / Lossning Produktion / processning och kundanpassning av materialen till färdiga produkter. (Krossa, sika och torka) Maskinkörning – Truck / Hjullastare Du kommer att få en bra introduktion till arbetet och få gå bredvid de personer som idag har den här tjänsten för att successivt därefter kunna ta över och bli helt självgående. Det är ett fysiskt jobb med ibland trånga utrymmen, hög ljudnivå och dammig miljö, För att trivas i rollen och på företaget är du en positiv och öppen person som är lojal, engagerad och serviceinriktad. Vidare har du siktet inställt på stabilitet och långsiktighet på din nästa arbetsplats. Mycket av arbetet kommer att bedrivas under eget ansvar vilket kräver att du är strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet inom industri, produktion eller logistik B-körkort Truckkort A Svenska Meriterande hjullastarkort och traverskort Du ska ha lätt för att lära dig nya saker och en förmåga att lösa problem. Du ska vara en lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat. Skicka in din ansökan idag, du blir anställd av Prowork och jobbar som konsult hos vår kund med första tiden för att sedan få direkt anställning hos dem. Inför en anställning sker drog / alkoholtest. Skiftarbete (oftast kör man samma station / skift men ruljans per station i övrigt) – Förmiddagar kl 6-14 måndag till torsdag, fredagar 6-16. – Eftermiddag kl 14-00 måndag till torsdag, ledig fredag. Varannan vecka skift.
För oss är människan alltid i fokus. Er framgång är vår drivkraft! Vi på Karmo tror på att stärka den lokala arbetsmarknadens tillväxt och personalförsörjning, lika mycket som vi tror på att stärka den enskilde individen i dennes resa mot arbete eller studier. Vågar du vara med och bygga framtiden med oss? Då vi är ett expansivt företag i en stark framtidsbransch erbjuder vi dig en unik chans att vara med och bidra till riktningen och utvecklingen av vårt företag. Vi befinner oss just nu i en energisk och inspirerande uppbyggnadsprocess där din kreativitet kommer att tillvaratas! Hos oss får våra medarbetare växa och synas. Är du vår nyckelspelare? Nu söker vi en engagerad och matchningsinriktad handledare med stor lokal kännedom om Västeråsområdets arbetsmarknad. Näringslivet är en naturlig samarbetspartner där du kommer att ha en viktig roll i att bygga nätverk och få möjlighet att bidra till den lokala arbetsmarknadens kompetensförsörjning. Vårt mål är att vara ett självklart val för företagare vid rekrytering, att arbetsgivare och arbetssökande hittar varandra är nyckeln i vårt uppdrag. I rollen som handledare kommer du att arbeta med att vägleda och coacha arbetssökande i dennes individuella resa mot arbete eller studier. Detta inom ramen för Arbetsförmedlingens upphandlade matchningstjänst Rusta och Matcha. För att trivas i rollen behöver du vara relationsskapande och stimuleras av att möta människor i en förändringsprocess. Arbetet ställer stort krav på dokumentation och du behöver kunna strukturera och arbeta metodiskt utifrån uppsatta mål och resultat. Det är meriterande om du sedan tidigare har arbetat med någon av Arbetsförmedlingens matchningstjänster. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i denna rekrytering. Kvalifikationer Alternativ 1 Utbildning: Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2 Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Med eftergymnasial utbildning räknas högskoleutbildning samt olika typer av yrkesutbildningar, till exempel kvalificerad yrkesutbildning, yrkeshögskoleutbildning, militära utbildningar och polisutbildning. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: - Arbetsledning med personalansvar - Rekrytering - Omställningsarbete för arbetssökande - Studie- och yrkesvägledning - Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration) - Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor - Arbete med social- och grupp-psykologi - Karriärvägledning Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag! Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdag.
Just nu söker vi ett (1) köksbiträde till vår restaurang på Erikslund. Vi söker dig som gillar att arbeta med händerna och som person är du ansvarsfull, självständig och har en god samarbetsförmåga. Du har också en hög servicemedvetenhet. Arbetsuppgifterna består bland annat av att förbereda råvaror, enklare matlagning, varumottagning, rengöring av kök och redskap samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i kök.
Bli Medarbetare i vår nya spelanläggning i Erikslund Köpcentrum – Är du vår nya spelhjälte? Älskar du spel, service och att skapa glädje för andra? Då har vi jobbet för dig! Vi öppnar snart en helt ny och spännande spelanläggning i Erikslund Köpcentrum, Västerås. Hos oss kommer besökarna att uppleva två av marknadens mest innovativa spelkoncept: en adrenalinfylld VR-arena och ett fartfyllt interaktivt Lightning Floor. Våra maskiner är designade för att erbjuda en fantastisk upplevelse för alla åldrar – från barn till vuxna och hela familjen! Det här är inte bara ett jobb; det är en unik chans att vara med i uppstarten av en verksamhet med stora ambitioner. Redan nästa år planerar vi att expandera med en ännu större anläggning som rymmer över 40 spel. Vi söker dig som vill vara med på denna spännande resa från start! Om rollen Som Medarbetare hos Äventyrshörnan är du vår nyckelperson i att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Du är vårt ansikte utåt, ser till att alla känner sig välkomna och att verksamheten flyter smidigt. Vi söker nu två deltidsmedarbetare (cirka 50% vardera) med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Gästupplevelse i fokus: Bemöta kunder med ett leende, svara på frågor och säkerställa att alla känner sig välkomna och se till att varje besök blir en positiv upplevelse. Spelcoach: Introducera och guida gäster (både barn och vuxna) i våra VR- och golvspel, samt hantera spelen via dator. Försäljning: Ansvara för kassahantering och försäljning av snacks, dryck och kaffe. Ordning och reda: Hålla rent och snyggt i lokalen, både under dagen och genom städrutiner vid öppning/stängning. Problemhantering: Enklare felsökning vid eventuella problem med maskinerna. Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, utåtriktad och genuint serviceinriktad. Du brinner för spel och har en fantastisk förmåga att på ett enkelt och roligt sätt förklara hur spelen fungerar för alla åldrar. Vi ser att du är ansvarsfull, noggrann och trivs med att arbeta självständigt såväl som att vara en del av ett team. Är du dessutom en fena på sociala medier? Vi ser det som ett stort plus om du har ett öga för att skapa engagerande innehåll och är driven på att marknadsföra oss digitalt för att sprida vår spelglädje till en bredare publik. En naturlig fallenhet för försäljning och merförsäljning är också meriterande! Krav för tjänsten Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. God datorkunskap och teknisk förståelse för att hantera spelmaskinerna. Förmåga att ta eget ansvar och vara proaktiv. Du måste vara minst 18 år fyllda. Meriterande Erfarenhet från servicebranschen eller försäljning. Stort intresse för VR och andra interaktiva spel. Erfarenhet av sociala medier och digital marknadsföring Vad kan vi erbjuda dig? Hos Äventyrshörnan får du mer än bara ett jobb – du blir en del av en spännande resa! Bygg framtiden med oss: Du får en unik möjlighet att vara med och forma en helt ny spelanläggning från grunden, med goda chanser att växa med företaget när vi expanderar till en större anläggning nästa år. Arbeta med toppmodern teknik: Du kommer att vara bland de första att introducera och hantera den senaste VR-tekniken och interaktiva spel i en rolig och fartfylld miljö. En inspirerande och energifylld arbetsplats: Vi erbjuder en dynamisk vardag där du får möta många olika människor och bidra till att skapa glädje och oförglömliga stunder. Goda utvecklingsmöjligheter: Med vårt fokus på tillväxt finns det potential för dig att utvecklas både personligt och professionellt inom företaget. Din insats är viktig och uppskattas! En meningsfull roll: Du får en direkt påverkan på våra besökares upplevelser. Din förmåga att guida och engagera gör skillnad för att våra gäster får ut det mesta av sitt äventyr hos oss. Är du vår nästa spelhjälte? Skicka in din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt då vi rekryterar löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en visionär ledare med en passion för spel, service och att bygga framgångsrika team? Då har vi en unik möjlighet för dig! Vi söker en driven Butikschef till vår helt nya och spännande spelanläggning i Erikslund Köpcentrum, Västerås. Vi är stolta över att presentera två av marknadens mest innovativa och uppslukande spelupplevelser: en banbrytande VR-arena och ett fartfyllt interaktivt Lightning Floor. Våra maskiner är designade för att erbjuda en fantastisk och minnesvärd upplevelse för alla åldrar – från barn till vuxna och hela familjen! Detta är början på något stort. Redan nästa år planerar vi att expandera dramatiskt med en stor anläggning som rymmer över 40 spel. Som Butikschef blir du en nyckelperson i vår expansionsresa och får en avgörande roll i att etablera och utveckla Äventyrshörnan som den självklara destinationen för spel och äventyr i Västerås. Om rollen Som Butikschef är du den operativa och strategiska ledaren för vår nya spelanläggning. Du har det fulla ansvaret för att den dagliga driften flyter smidigt, att våra kunder får en exceptionell upplevelse och att ditt team trivs, utvecklas och överträffar förväntningar. Du är vårt ansikte utåt och en passionerad ambassadör för vår vision om högkvalitativa, roliga och familjevänliga spelupplevelser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Drift & Optimering: ansvara för daglig drift, öppning, stängning och att anläggningen alltid är optimerad för bästa besökarflöde och upplevelse. Leda teamet: Ansvara för personalplanering, schemaläggning och att leda dina medarbetare mot gemensamma mål. Gästupplevelse i världsklass: Säkerställa exceptionell service, introducera och guida gäster (både barn och vuxna) i våra spelmaskiner, samt hantera bokningar och frågor. Försäljning & Ekonomi: Ansvara för kassa, försäljning av snacks, dryck och kaffe, samt lagerhållning och beställningar. Teknik & underhåll: Övervaka att spelmaskinerna fungerar korrekt, utföra enklare felsökning och starta/hantera spelen via dator. Lokalkänsla & Städrutiner: Ansvara för att lokalen alltid är ren, fräsch och inbjudande för våra gäster. Strategisk utveckling: Följa upp försäljning, analysera trender och vara en drivande kraft i den fortsatta utvecklingen av verksamheten mot våra expansionsmål. Vem är du? Vi söker dig som är en naturlig och erfaren ledare med en stark passion för service och att bygga framgångsrika team. Du är ansvarstagande, driven och en problemlösare som trivs med att hantera flera bollar i luften i ett roligt och ibland högt tempo. Du har ett genuint intresse för spel, teknik och en förmåga att inspirera både medarbetare och besökare. Din förmåga att kommunicera, coacha och bygga relationer är utmärkt, och du brinner för att skapa en positiv, säker och glädjefylld miljö för familjer. Vi värdesätter en strategisk tankeförmåga och ett kommersiellt driv för att utveckla verksamheten och öka försäljningen. Krav för tjänsten Minst 2-4 års dokumenterad erfarenhet som Butikschef eller i en liknande ledande roll inom butik, service eller upplevelsebranschen. Goda datorkunskaper och teknisk förståelse för att hantera spelmaskinerna. Exceptionell förmåga att arbeta självständigt, ta egna initiativ och driva resultat. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Meriterande Erfarenhet av att budgetansvar och försäljningsuppföljning. Dokumenterad förmåga att utveckla och coacha personal. Stort intresse för och kunskap om VR-spel och interaktiva nöjeskoncept. Erfarenhet av att arbeta med sociala medier för marknadsföring och kundengagemang. Vad kan vi erbjuda dig? Hos Äventyrshörnan får du en unik och inflytelserik roll där du blir en avgörande del av att bygga och forma en helt ny och spännande verksamhet från grunden. Ledarskap i framkant: Du får möjlighet att leda ett engagerat team och arbeta med toppmodern spel- och VR-teknik i en rolig, dynamisk och snabbt växande miljö. Strategisk påverkan & tillväxt: Detta är en nyckelroll med stora möjligheter att påverka verksamhetens utveckling och tillväxt inför vår framtida expansion med en stor anläggning. Din insats är direkt avgörande för vår framgång. En meningsfull och glädjefylld arbetsplats: Du bidrar varje dag till att skapa fantastiska och oförglömliga upplevelser för familjer och besökare. Goda utvecklingsmöjligheter: Med vårt fokus på expansion finns det stor potential för dig att utvecklas både personligt och professionellt inom företaget. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt då vi rekryterar löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer