Erfaren Projektledare inom försäkringsskador? - Bli en del av HRB
HRB Service AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vilka är vi? HRB är ett växande byggföretag med fokus på försäkringsskador och byggservice. Vi expanderar snabbt med fler affärer, god ekonomi och nya medarbetare. Vi har bestämt oss för att vara de mest effektiva och trevliga på marknaden – vi vill göra alla våra kunder, beställare och anställda nöjda! Sedan 2021 är HRB en del av Pinerock Group. Tillsammans med bolagen i koncernen bilar vi en stark plattform inom försäkringsskador, service och ROT. Vi erbjuder kunder och medarbetare stabilitet, kunskap, utvecklingsmöjligheter och engagemang! Varför ska du jobba hos oss? Som projektledare hos HRB får du en nyckelroll i våra uppdrag. Du kommer främst arbeta med byggskadehantering av försäkringsärenden samtidigt som du har möjligheten att ta in egna beställare och öppna dörren för andra typer av arbeten. Som Projektledare leder du dina projekt och snickare samt underentreprenörer enligt utsatt tidsplan. Tidsplanen skall följa beställarens önskemål och det är ditt ansvar att försäkringsbolag och försäkringstagare är nöjda med resultatet. Du ser även till att produkten vid leverans är godkänd enligt branschregler och krav och dokumenterar arbetet enligt HRBs rutiner. Hos oss får du: • En stabil arbetsgivare med tillväxtambitioner • En arbetsmiljö med engagerade kollegor och korta beslutsvägar • Möjligheten att arbeta självständigt, men i ett starkt team • Chansen att påverka och utveckla både din roll och företaget • Möjlighet att ta in egna beställare och bredda uppdragen Din profil Vi söker dig som: • Har erfarenhet av byggskadehantering och projektledning inom bygg • Är strukturerad, ansvarstagande och duktig på att kommunicera • Har kunskap om MEPS 2.0 (högt meriterande) • Talar svenska obehindrat och har B-körkort Vi ser gärna att du är social, initiativrik och har en vilja att växa – både i din yrkesroll och som person samt är en trygg ledare som trivs med att driva processer och utveckla team. Ansökan Vi sitter i ljusa, moderna lokaler i Västerås med goda kommunikationsmöjligheter och närhet till både restauranger och träningsmöjligheter. Tjänsten är på heltid, med start enligt överenskommelse. Vi hanterar ansökningar löpande, skicka gärna din ansökan redan idag. Vid frågor kontakta Micaela Bundesen Hanga på [email protected] Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

19 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Arbetsterapeut sökes till Vedbo äldreboende, Norlandia Äldreomsorg
Norlandia Care AB
Arbetsterapeuter

Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du legitimerad arbetsterapeut och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som arbetsterapeut på Norlandia Äldreomsorg? Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att ansvara för att göra arbetsterapeutiska utredningar, bedömningar och åtgärder. Bedömningar och arbetet görs utifrån rehabiliterande och funktionsbevarande omsorg samt efter den äldres behov, önskemål och resurser. Du ansvarar för utprovning, förskrivning och uppföljning av hjälpmedel. Du kommer att tillsammans med fysioterapeut hålla i ergonomi- och förflyttningsteknik utbildningar för personalen och delta vid möten med teamen. Du arbetar med omtanke i allt du gör med stort eget ansvar och har förmågan att prioritera och leda andra. Flexibilitet och kollegialt samarbete är av stor vikt i uppdraget.  Om Vedbo äldreboende Vedbo äldreboende är beläget på Eriksborg. Verksamheten har 98 platser fördelat på 4 avdelning. 23 platser av dessa är vigda för personer med demens sjukdom. Omvårdnadspersonalen består av undersköterskor och vårdbiträden. Vår Hälso-och sjukvårdspersonal består av fyra sjuksköterskor, en arbetsterapeut och en fysioterapeut. Vedbo Äldreboende ligger nära allmänna kommunikationer, busshållplats för linje nr 3 finns inom ett kort promenadavstånd. Ett stenkast från Vedbo finner du både grönområden och Erikslunds shoppingcenter. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/vedbo Vi erbjuder dig: Ett större HSL team som tillsammans arbetar nära våra boende och personal Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbete för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet som arbetsterapeut inom äldreomsorgen. Du behöver ha god kunskap om hälso- och sjukvårdens regelverk Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har kunskap att dokumentera utifrån ICF och KVÅ (internationella och nationella klassifikationer och kodverk) Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Körkort krävs Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 100% Tillträde: omgående, Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Du behöver även kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Jessica Yttring Telefonnummer: 010-7612756 E-postadress: [email protected] Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Telefonnummer E-postadress   Varmt välkommen med din ansökan!

19 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Senior Mekanikkonstruktör – Utveckla framtidens industrilösningar!
A Hub AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Är du en erfaren mekanikkonstruktör som drivs av teknisk utveckling och gillar att lösa komplexa utmaningar? Då kan detta vara din nästa roll. Vi söker en nyckelperson till vår kund, ett etablerat teknikföretag som utvecklar avancerade industrilösningar med hög innovationstakt och ett starkt fokus på kundanpassning. Här blir du en del av ett kunnigt ingenjörsteam där samarbete, tekniskt ansvar och nytänkande står i centrum. I rollen kommer du att arbeta med utveckling av skräddarsydda maskiner, produktionsutrustning och specialfixturer. Du jobbar ofta i tätt samarbete med automationsingenjörer, projektledare och kunder. Projekten sträcker sig från konceptutveckling till produktionsfärdig lösning, vilket innebär att du är med och påverkar både helhet och detaljer. Du får också en viktig roll i designgranskningar, handledning av juniora kollegor samt bidra strategiskt till teamets tekniska riktning. Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet av mekanisk konstruktion inom industriella lösningar eller automation. Goda kunskaper i CAD-verktyg, gärna SolidWorks. Stark förståelse för hållfasthet, rörelsemekanik och tillverkningsbarhet. Erfarenhet av att arbeta i tvärfunktionella projektteam och leda konstruktionsarbete. Förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och lösningsorienterat. Mycket goda kunskaper i svenska (krav) samt god kommunikationsförmåga i engelska. Teknisk högskole- eller civilingenjörsutbildning inom maskinteknik eller motsvarande. Möjlighet att genomgå svenskt säkerhetsprövningskrav (krav i vissa projekt). Du erbjuds: En dynamisk och flexibel roll i en tekniskt avancerad miljö med varierade projekt som ofta löper parallellt och pågår i 6–12 månader. Här får du arbeta i en kultur som värderar samarbete, eget driv och kunskapsdelning, där du som senior får både ansvar och inflytande. Plats: Västerås Start: Omg eller enligt överenskommelse Om processen Denna rekrytering görs i samarbete med oss, och vi hjälper vår kund att hitta rätt person för tjänsten. Du blir anställd direkt av företaget och får en central roll i en teknikintensiv organisation med stark tillväxt och gott rykte i branschen. Låter det som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag, vi tillämpar löpande urval!

19 dagar sedan
Sista ansökan:
18 augusti 2025
IT-tekniker
Västerås Pastorat
Drifttekniker, IT

Har du stort intresse av IT och god vana av datorer och annan teknisk kringutrustning? Tycker du att det är roligt med problemlösning och att stödja dina kollegor i frågor som rör IT? Svenska kyrkan Västerås söker en engagerad och självgående IT- tekniker som trivs med att lösa tekniska problem och som tycker om att arbeta nära användare. Du stödjer våra medarbetare och förtroendevalda och arbetet är både operativt och serviceinriktat. Vi erbjuder varierade arbetsuppgifter med stort eget ansvar och arbetsleds av vår IT-samordnare. I tjänsten ingår bland annat att • arbeta med felsökning av Windows 10 och 11, Microsoft 365, iOS, OneDrive och annan programvara • installera och hantera datorer, skrivare, mobiler, surfplattor, AV-utrustning och kringutrustning • utföra enklare felsökning av nätverk och Wi-Fi • hantera ärenden i vårt supportverktyg FreshDesk • arbeta både på distans och fysiskt ute i verksamheterna Kvalifikationer För att söka tjänsten vill vi att du har • IT-utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande erfarenhet • Erfarenhet av teknisk support eller IT-drift • Goda kunskaper inom Windows, Microsoft 365 och AV-utrustning • Erfarenhet av mobilhantering, MDM-lösningar och enklare nätverksfelsökning • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska, och goda kunskaper i engelska • B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att resa i tjänsten inom Västerås Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett genuint intresse för IT och teknik, men framför allt uppskattar att ge support. För att trivas i rollen ser vi att du är en självgående person som tar ansvar för dina uppgifter och driver processer självständigt. Vidare är du lugn och trygg när du vägleder och hjälper dina kollegor.  För att passa i rollen behöver du vara serviceinriktad och uppskatta att hjälpa andra och vara tillmötesgående i ditt bemötande och förstå vikten av att möta varje kollega med tålamod och professionalism. Kontaktytorna inom verksamheten är många och rollen ställer krav på att du har god samarbetsförmåga och är kommunikativ och konstruktiv i ditt sätt att lösa problem. Vidare är du inte rädd för att ta initiativ och har en ambition att vidareutvecklas inom IT-området. Vi erbjuder En trygg och värderingsstyrd organisation där vi bryr oss om varandra. Du får frihet under ansvar och arbeta med kompetenta och engagerade kollegor, där du också ges möjlighet att vara med och utveckla framtidens IT-stöd inom Svenska kyrkan Västerås. Om anställningen Tjänsten är en visstidsanställning till och med 31 december 2025. Arbetet är på heltid, dagtid med placering i Västerås, med resor inom pastoratet. Sista ansökningsdag är 10 augusti. Information om tjänsten lämnas av IT-samordnare Della Ghaderi, 076-528 17 45, [email protected] till och med 11 juli. Välkommen med din ansökan!   Om Svenka Kyrkan Svenska kyrkan Västerås har ca 78 000 medlemmar. Här arbetar omkring 200 schyssta medarbetare, som alla är en del av en resursstark modern organisation med goda villkor, goda utvecklingsmöjligheter och bra förmåner. Här får du dels många arbetskamrater och dels många möten och kontakter med andra människor genom våra olika verksamheter. Vi som arbetar här finns i 26 kyrkor och på 23 begravningsplatser men också runt om i samhället. Inom Svenska kyrkan Västerås finns många olika yrken. Kanske tänker du främst på våra profilyrken, präster, diakoner, kyrkomusiker och församlingspedagoger men här finns också vaktmästare, kyrkogårdsarbetare, kommunikatörer, ekonomer och många andra som alla har olika bakgrund.   När du väljer att arbeta hos oss bidrar du till att skapa ett godare liv och ett schysstare samhälle för många, med hjälp och stöd till människor som har det svårt.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Konsult uppdrag!! 3 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende om det behövs. Start omgående och 3 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående och 3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Systemförvaltare
MÄLARDALENS UNIVERSITET
Systemförvaltare m.fl.

Mälardalens universitet (MDU) är Sveriges nyaste universitet. Med vår vision, att vara ett progressivt och samverkande universitet där vi tillsammans formar en hållbar framtid, vill vi göra verklig skillnad. Vill du vara med och bidra till vår utveckling? Tillsammans bidrar vi till en mer hållbar framtid genom kunskap och innovation. Vi anser att ny kunskap och nya perspektiv bäst skapas och uppnås i samverkan med andra - kollegor, studenter, näringsliv och offentlig sektor såväl nationellt som internationellt. Avdelningen för Infrastruktur och säkerhet ska verka för och tillhandahålla en öppen, säker och hållbar fysisk och digital utbildnings- och forskningsmiljö för universitetets studenter, anställda och samverkanspartners. Anställningsinformation Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med eventuell provanställning Anställningsperiod/tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Antal anställningar: 1 Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Stationeringsort: Västerås Akademi/enhet/sektion: Infrastruktur och säkerhet/IT-enheten Arbetsuppgifter Som systemförvaltare på MDU arbetar du med förvaltningsledning och ansvarar för den övergripande IT-utvecklingen inom verksamheten. Du leder arbetet med att ta fram förvaltningsplaner och säkerställer att dessa är i linje med verksamhetens mål inom IT. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: • Behovsfångst och omsättning av verksamhetens behov till konkreta förslag och utvecklingsinitiativ • Analys och strukturering av information för att skapa lösningar utifrån faktiska behov • Kommunikation och anpassning av budskap till olika målgrupper. • Skapa förtroende och samarbeta med både interna team och externa kontakter • Företräda, presentera och kommunicera prioriteringar och budskap • Driva dialoger framåt med strategisk lyhördhet • Påverka, förbättra och utveckla det digitala stödet inom organisationen Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant akademisk examen med inriktning systemförvaltning eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig • Relevant och aktuell erfarenhet av förvaltningsledning • Dokumenterad erfarenhet av livcykelhantering, projektledning och kravställning inom IT-området • God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och engelska • God teknisk förståelse krävs för rollen Meriterande För denna anställning är det önskvärt att du har:  • Dokumenterad erfarenhet av informationssäkerhet, GDPR och systemförvaltning • Förmåga att ta initiativ, fatta beslut och hålla riktning även i utmanande situationer • Strukturerat och målinriktat arbetssätt • God förståelse för IT-infrastruktur, förvaltningsmodeller och processer • Mycket god kommunikativ förmåga och samarbetsförmåga • Förmåga att bygga förtroende och skapa goda relationer i samverkan med andra Det är meriterande om du tidigare har:  • Arbetat med projektledning av utvecklingsinitiativ inom IT-området • Erfarenhet av processorienterat arbetssätt till exempel ITIL • Erfarenhet av att arbeta utifrån lagar och förordningar • Certifiering inom ISO27001 eller NIST security framework • Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor • Flerårig erfarenhet av systemförvaltning Personliga förmågor Vid en samlad bedömning av lämplighet läggs även vikt vid personliga förmågor. Alla anställda vid MDU förväntas samarbeta och bemöta kollegor och studenter med respekt, ta ansvar för verksamheten och de egna arbetsuppgifterna samt bidra till en god arbetsmiljö. Till denna anställning söker vi dig som är:  • Flexibel. Har lätt för att anpassa sig till ändrade omständigheter. Kan snabbt ändra sitt synsätt och förhållningssätt. Ser möjligheter i förändringar. • Serviceinriktad. Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. • Strukturerad. Planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar. Hanterar och följer upp detaljer i arbetet. • Samarbetsvillig. Arbetar bra med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. • Analytisk. Arbetar bra med komplexa frågor. Analyserar och bryter ner problem i sina beståndsdelar och löser komplicerade problem Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför. Ansökan Gör din ansökan genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan. Den sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Fackliga representanter: Saco-S [email protected] Susanne Meijer ST-OFR/S, tel: 021-10 14 89 Vi undanber oss all kontakt med försäljare av annonser. Vi har gjort våra strategiska val för denna rekrytering.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Grundskolelärare i slöjd

Om arbetsplatsen: Centuria Skola är en 7–9-skola i Västerås som till hösten flyttar till helt nya, moderna lokaler på Finnslätten. Vi arbetar med tydlig struktur, ordning och reda och har höga förväntningar på både elever och personal. Hos oss är trygghet, studiero och kunskapsfokus i centrum – i en miljö där eleverna får utvecklas både socialt och kunskapsmässigt. Arbetsuppgifter: Vi söker en engagerad lärare i slöjd 7-9. Du kommer att ansvara för planering, undervisning och uppföljning i undervisande ämnen, i enlighet med läroplanen. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor i arbetslag. Du bidrar aktivt till att skapa en tydlig och positiv lärandemiljö med höga ambitioner och tydliga ramar. Kvalifikationer: Lärarexamen och legitimation med behörighet att undervisa i åk 7–9 Erfarenhet av undervisning i grundskolan är meriterande Du är strukturerad, tydlig och har ett professionellt förhållningssätt Du har lätt för att samarbeta och bygger goda relationer med både elever och kollegor. Vi erbjuder: En nybyggd skola med välutrustade klassrum och moderna lärmiljöer Tydlig organisation och starkt ledarskap Ett arbetsklimat präglat av engagemang, respekt och delaktighet Möjlighet till kompetensutveckling och karriärvägar inom skolan Ange din löneanspråk i din ansökan. Tjänsten kan kombineras med fritidsverksamhet på MISV skola.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
15 december 2025
Sommarjobb (extra jobb) på Biltvätt i Västerås!
Arena Personal Sverige AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Vi söker dig som vill arbeta heltid under några veckor i sommar med chans till att fortsätta på behov till hösten!  Du kommer att bli anställd av Arena Personal och jobba heltid under några veckor (deltid till hösten) på en biltvättstation i Västerås med start omgående. Arbetstiderna är belagda 07:00-13.00 eller 13:00-18:00 på vardagar och 10:00-15:00 på helger. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är: - Trevlig - Serviceminded - Samarbetsvillig - Ansvarsfull Körkort B är ett krav för tjänsten.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Snickare/montör

Vi söker snickare som ska kunna arbeta helt självständig. Du måste ha erfarenhet enligt krav för att söka tjänsten. Du ska kunna arbeta efter givna instruktioner/ritningar. Ni som söker tjänsten ska bo i Västerås med omnejd eller ha ambitionen att flytta till Västerås inom kort. Den som vi söker ska ha känslan för snickaryrket, vara noggrann, pålitlig social och givetvis passa in i vårt gäng. Arbeten som vi utför mest är: köksombyggnader, badrum, uterum, byte av fönster/dörrar, montage av solkyddsprodukter Du som uppfyller våra krav är välkommen med en ansökan till oss. Vi förbehåller oss rätten att anställa innan ansökningsperioden. Rätt man/kvinna på rätt plats ger givetvis förtur.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025