Brinner du för att erbjuda högklassig service och har en stark vilja att hjälpa människor? Är du engagerad och har en positiv inställning till arbetsuppgifterna du tar dig an? Då är det dig vi letar efter för att arbeta extra som receptionist. Just nu söker vi åt kunds räkning efter studenter som vid sidan av sina studier vill jobba extra som receptionist. I rollen som receptionist kommer du bland annat ansvara för att välkomna besökare, ta emot leveranser, lägga beställningar, se till att det är snyggt och städat i receptionen samt stötta upp med administrativt arbete. Vi ser gärna att du har möjlighet att vara tillgänglig för att jobba minst två dagar i veckan, samt att du är flexibel då det förekommer arbete med kort varsel. Arbetet är förlagt på förmiddag 07.30-11:30 måndag till fredag. Start är vecka 32. DETTA SÖKER VI - Du är student på minst 50% - Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, kundbemötande och administration - Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift För att trivas i rollen behöver du ha hög servicenivå, vara flexibel och förstå vikten av att arbeta som ett team. Du ska kunna agera professionellt, vara initiativtagande och ha grundläggande tekniska kunskaper. Låter detta som en roll för dig? Sök in redan idag, vi håller intervjuer löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Har du ett öga för detaljer, gillar praktisk problemlösning och vill bidra till att produktionen flyter smidigt? Då kan du vara den vi söker! Bli en del av vårt dynamiska team i Växjö som produktionselektriker – där du får en nyckelroll i att säkerställa driftsäkerheten och effektiviteten i vår tillverkning. Här arbetar du i en innovativ miljö som värdesätter ansvarstagande, samarbete och ständig förbättring. Vi söker dig som: Har behörighet som elektriker eller eftergymnasial utbildning inom el samt motsvarande yrkeserfarenhet Är van att ta ansvar och leda ditt arbete självständigt Har god förståelse för systemens uppbyggnad och kan föreslå förbättringar i montagesätt Kan analysera elkonstruktioner och identifiera tekniska brister eller felaktiga komponentval. Din profil Du är en noggrann och effektiv person som trivs med att arbeta i projekt med tydliga leveransmål och tidsramar. Du har goda kunskaper inom el och automation samt en allmän datorvana. Ett stort teknikintresse och en positiv inställning är meriterande. Har du dessutom truck- och/eller traverskort är det ett extra plus! Vi erbjuder dig mer än bara ett jobb – hos oss får du ansvar, variation och möjligheten att växa i en högteknologisk miljö. Du är med hela vägen – från delmontage till färdigt system – och säkerställer att varje detalj håller absolut toppklass. Välkommen att bli en del av vårt drivna och stolta produktionsteam!
Om verksamheten I Växjö och Ljungby bedriver vi specialistpsykiatri för barn och ungdomar. Vår terapeutiska verksamhet är KBT-baserad, vilket innebär att alla som arbetar med psykologisk och psykoterapeutisk behandling på Psykiatripartners har KBT-kompetens. Vården sker enligt avtal med Regionen. Det betyder att samma villkor gäller som i den offentliga vården. Om rollen Tjänsten som specialistläkare hos oss innebär att du får vara med att utveckla framtidens psykiatri. Psykiatripartners har en ambition av att vara ledande och utveckla psykiatrin i Sverige. Du kommer att ha en viktig och framskjutande roll i vårt utvecklingsarbete av verksamheten för att fortsatta vår tillväxt i regionen. Arbetsplatsen ligger centralt i Växjö med goda möjligheter till pendling. Möjlighet finns också till visst arbete på distans. Kvalifikationer & egenskaper Vi söker dig som är en teamorienterad och engagerad specialistläkare som vill vara med och göra skillnad för våra kunder och patienter. Vi värderar att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med vår patientgrupp och att du har arbetat i team med flera professioner. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En mottagning med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Delaktighet i det medicinska planeringsarbetet för mottagningen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av mottagningens digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: 2025-10-01 eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse, fysiskt på plats på mottagningen Anställning: Vi tillämpar provanställning 6 månader Arbetstider: Dagtid måndag till fredag. Plats: Växjö alt. Ljungby Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på mail. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. Välkommen till ett viktigt uppdrag där du som lokalvårdare bidrar till att patienter, besökare och medarbetare möts av välstädade lokaler varje dag. Lokalvården är en verksamhet inom Regionservice där ca 120 medarbetare jobbar på 5 avdelningar. Vi jobbar för att dels hålla lokaler rena, men framför allt för att minimera spridning av smitta. Detta är ett jobb som bidrar till samhällsnytta! Titta gärna på vår film som beskriver Regionservice uppdrag; https://www.regionkronoberg.se/om-region-kronoberg/verksamhetsorganisation/regionservice/ Vi söker nu en medarbetare till ett vikariat till och med 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. ARBETSUPPGIFTER Som lokalvårdare hos oss spelar du en viktig roll i att skapa en ren och trivsam miljö för både patienter, besökare och personal. Att arbeta i storstäd innebär att se till att våra lokaler är i gott skick. Man arbetar i grupper om 2 personer, vilket innebär att du behöver trivas med att arbeta i grupp. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att damma av, avfläcka väggar samt utföra golvvård på våra avdelningar, mottagningar och allmänna utrymmen på Växjö sjukhus, på Sigfridsområdet (inklusive rättspsykiatrin) samt vårdcentraler och folktandvård i Växjö med omnejd. Vi utför även bygg- och flyttstädning. Arbetsuppgifterna kan vara fysiskt krävande och du behöver därför ha en god fysik och tycka om att röra på dig. För oss är det viktigt att du som medarbetare ska trivas och att du har ett hållbart arbetsliv och vi arbetar därför löpande med vår arbetsmiljö. KVALIFIKATIONER Det är en fördel om du har en gymnasieexamen och erfarenhet från yrkesområdet. Du måste ha fyllt 18 år senast den dagen du börjar jobba. Vi söker dig med driv och engagemang som vill vara med och påverka och utveckla avdelningen framåt. Det vi tycker är viktigt och som vi kommer värdesätta är att du har ett gott bemötande, en vilja att utveckla/utvecklas, är ansvarstagande, noggrann, har god samarbetsförmåga samt en god fysik. Du behöver ha goda kunskaper i svenska i tal, läsförståelse och skrift samt viss datorvana. B-körkort för manuell växellåda är ett krav. Du behöver även känna dig bekväm med att arbeta på rättspsykiatrin. Eftersom arbete mot rättspsykiatrin förekommer så kommer vi i samband med din anställning att begära ett utdrag från brotts- och misstankeregistret. ÖVRIGT Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Om rollen Vi söker en lösningsorienterad och engagerad person som vill arbeta som kantpressare och laseroperatör i vår produktionsmiljö på Volvo CE Braås. Du kommer att spela en central roll i vår tillverkningsprocess och bidra till att säkerställa att våra produkter håller hög kvalitet och levereras i tid. Vi erbjuer ett utvecklande arbete i en modern produktionsmiljö,, möjlighet att bidra till förbättringsarbete och effektiviseringar samt ett stabilt företag och en stark gemenskap. Dina arbetsuppgifter • Operera och ställa in kantpressar och laserskärmaskiner. • Arbeta utifrån ritningar och säkerställa att produkter tillverkas enligt specifikationer. • Utföra kvalitetskontroller och säkerställa att detaljer uppfyller krav. • Hantera material, verktyg och underhåll av maskiner. • Aktivt bidra till förbättringar av processer och flöden i produktionen. Vi söker dig som: • Har goda kunskaper i ritningsläsning och kan omsätta ritningar till färdiga produkter. • Har erfarenhet från produktionsmiljö och industri – gärna inom metall- eller verkstadsindustrin. • Är lösningsorienterad och trivs med att lösa tekniska problem och optimera arbetet. • Är noggrann och kvalitetsmedveten, med ett öga för detaljer. • Är en lagspelare som trivs i en dynamisk miljö och kan samarbeta med andra avdelningar. Kvalifikationer • Godkända gymnasiebetyg i matematik 1, svenska 1 och engelska 5 (detta ska bifogas i samband med din ansökan) • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. • Gymnasial Teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet (krav). • Erfarenhet av arbete med kantpress och/eller laserskärning (meriterande). • Om anställningen Vår kund, Volvo CE Braås, är etablerad 3 mil norr om Växjö och är världsledande i sin bransch. Volvos anläggning i Braås är platsen där världens första ramstyrda dumper föddes 1966. Dessutom är anläggningen den första CO2-neutrala fabriken inom hela fordonsindustrin. Organisationen är i ständig utveckling och är därför i behov av ytterligare medarbetare. Tjänsten som produktionspersonal med erfarenhet av ritningsläsning är ett konsultuppdrag med start omgående efter behov. Notera att tjänsten är del i vår konsultbemanning, där du får en anställning hos Adecco och hyrs ut till våra kundföretag. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss på Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Drogtest och bakgrundskontroll förekommer. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommenatt kontakta ansvarig rekryterare Elsa Khan via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS Facility Services har ett samarbete med kund inom fordonsindustrin med flertalet siter i Sverige. Till vårt drift- och underhållsuppdrag hos denna kund i Braås, söker vi nu en Servicemedarbetare inom lokalvård och kontor. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en trivsam och tillmötesgående miljö och leverera service i världsklass? Sök då denna tjänst hos oss! Om rollen Vi söker en Servicemedarbetare med en gemensam viktig roll att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Ditt uppdrag blir att, tillsammans med teamet, skapa en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för anställda och besökare. Du kommer att arbeta i olika miljöer och därmed lägger vi stor vikt vid ditt personliga och prestigelösa engagemang samt din förmåga att lösa uppkomna situationer. I rollen som Servicemedarbetare är den främsta uppgiften lokalvård, vilket innebär städning av industrilokaler samt kontor, konferensrum och hygienutrymmen. Avfallshantering kan även förekomma samt konferensservice. Uppdraget bedrivs inom ramen för integrerad servicelösning där du utöver dina ansvarsområden förväntas vara behjälplig inom andra områden – t ex lättare administration, kvalitetskontroller och materialinköp. Detta är en tillsvidareanställning med en inledande 6-månaders provanställning och arbetet är förlagt till dagtid. Vem söker vi? Vi söker dig som trivs i serviceyrket och är lyhörd för kundens önskemål. Vi ser gärna att du arbetat med lokalvård tidigare. Du tar stort ansvar för ditt arbete med en god överblick över ditt område och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Du är kvalitetsmedveten och har god datavana. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå och har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. B-kort är inget krav, men mycket meriterande. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter och vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder stöd i din utveckling och utbildningar - allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! På grund av GDPR, behandlar vi inte ansökningar inkomna via mail. Du söker tjänsten via länk i annonsen. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Såklart du skall bli en av oss? Vi söker nu dig som är utbildad gruppträningsinstruktör eller har ett driv att vilja bli. Du skulle få ett fast pass på schemat till hösten och sedan möjlighet att hoppa in vid behov. Dina arbetsuppgifter är att Inspirera medlemmarna till regelbunden träning genom att konstruera säkra och effektiva träningspass samt skapa och bidra till en trevlig atmosfär på anläggningen. Förmåner jobbet ger dig: Få möjligheten att inspirera andra till träning och hälsa Gemenskap med alla andra inom vår idrottsförening Ersättning per pass Gemensamma föreningsaktiviteter ett par gånger per år med olika aktiviteter där julbordet är en av dessa. Föreningströja, Vattenflaska Träningskort, Alla aktiviteter på vår anläggning Hur många vi tar in styrs av vad vi behöver in för kompetens eller som skapar ett roligt och spännande komplement till vårt grupptränings schema Låter detta spännande skicka in din ansökan till [email protected]
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Delar du vår passion att erbjuda hållbara och cybersäkra lösningar för framtidens digitaliserade samhälle? Vill du stötta våra kunder i deras utmaningar samtidigt som du utvecklar dig själv genom att arbeta i teknikens absoluta framkant? Då kan du vara den vi söker! Combitechs stora säkerhetskritiska nätverk behöver fler. Din roll som Analytiker på Combitech i Växjö Som analytiker hos Combitech Security operation center (CSOC) ingår du i ett team av kompetenta individer där alla delar samma passion för IT-säkerhet. Som analytiker kommer du att analysera säkerhetshändelser. Du kommer även delta i utvecklingen av Combitech SOC arbete kring IT-incidenthantering. Du kommer att arbeta samt utveckla centrets förmågor till aktivt arbete med relaterade säkerhetskoncept som sårbarhetsscanningar, pentester, hantera infrastruktur, omvärldsbevakning och mycket mera. CSOC är i operativ drift dygnet runt, året runt. Tjänsten innebär arbete på roterande dygnetruntschema där vissa arbetspass innebär ensamarbete. Vem är du? Du har flera års erfarenhet av arbete inom IT- och nätverksteknik. Vi ser även gärna att du har en relevant akademisk utbildning. Utöver detta har du goda kunskaper inom minst ett av följande områden; IT-forensik och trafikanalys, tekniska säkerhetsfunktioner (brandväggar, IDS, antivirus), virtualisering, operativsystem eller systemutveckling. Meriterande är om du har kunskap om Microsoft Sentinel och Defender, samt olika IT-miljöers uppbyggnad, programmering/scriptning eller visualisering av data. Tidigare erfarenhet från arbete i en SOC är ett plus, liksom goda kunskaper om nätverk eller erfarenhet av drift av stora IT-miljöer. Tjänsten som Analytiker ställer höga krav på integritet, omdöme och uthållighet. Du måste därför vara bra på att planera och organisera ditt arbete, tycka om att grotta ner dig i data för att hitta avvikelser eller onormala mönster och vara noggrann och envis i detta. Att leverera med kvalitet är en självklarhet för dig. Du har förmåga att själv se vad som behöver göras och tar tag i det, du förblir lugn och sansad och klarar av att prioritera även när det blir mycket att göra. Du har lätt för att samarbeta med kollegor är serviceinriktad och vill bidra med att leverera lösningar. Det är viktigt för dig att underhålla dina specialistkunskaper inom området och du kan på ett bra sätt vara en kunskapsresurs för andra. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Urval sker i augusti pga semester. Välkommen med din ansökan. Kom och gör skillnad Hos Combitech erbjuder vi, utöver spännande och utvecklande kunduppdrag, anställningstrygghet och förmånspaket, samtidigt som du får chans att växa i en företagskultur som uppmuntrar både personlig och professionell utveckling samt balans i livet. Combitech GROW, vårt forskningsbaserade kompetensutvecklingsprogram, ingår som en naturlig del i din anställning. Att vi dessutom är ett stabilt växande och oberoende teknikkonsultbolag inom försvars- och säkerhetskoncernen Saab AB bidrar såklart också till dina utvecklingsmöjligheter. Hos oss är du med och utvecklar teknikområdet för att möta kraven från framtidens digitala samhälle. Vi har exempelvis många spännande projekt inom digitalisering, autonomi, artificiell intelligens, cyber security och 5G-utveckling. Våra konsulter utvecklar också bland annat flygande hjärtstartare som räddar liv, system som ökar säkerheten på flygplatser och nya stridsflygplanet Gripen E som gör samhällen trygga. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontakt/rekryterande chef: Mikael Ryttergard, [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer