MAX söker driven personal med ledarambition

MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och vi använder oss endast av lokalt kött, kyckling och bacon. Vi har också branschens bredaste utbud av gröna burgare. År 2008 blev vi världens första restaurangkedja att klimatmärka menyn och klimatkompensera alla utsläpp.  Vill du ta första steget till att utvecklas som ledare? Hos oss kan du göra karriär inom snabbmatsbranschen och samtidigt få en av marknadens bästa ledarskapsutbildningar. Vem är du? För att trivas hos oss är du serviceinriktad och gilla ett högt arbetstempo. Du har en naturlig fallenhet för att leda och inspirera andra genom arbetsglädje med fokus på resultat och mål. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Din roll som driftledare innebär att du tillsammans med dina kollegor arbetar som ett team för att våra gäster ska få en upplevelse i världsklass.  Du har överblick över restaurangens alla områden vilket innefattar kök, kassa och restaurangdel samt den yttre miljön runt restaurangen. Du ansvarar för planering, bemanning, utbildning och kontroll av restaurangens drift. Under handledning av restaurangchefen lär du dig jobbet och verksamheten steg för steg på de olika stationerna samt genom våra interna utbildningar.  Vad erbjuder vi? Ett fartfyllt jobb där du driver ett sammansvetsat team och utvecklas som ledare. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt ett chefstillägg. Som driftledare får du ta del av våra praktiska och teoretiska ledarskapsutbildningar. Du får också möjlighet att ansöka till vårt utbildningsprogram för blivande restaurangchefer. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss innebär det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Vi lanserade i våras våra värderingar Mod, Passion och Gemenskap och detta genomsyrar det dagliga arbetet på MAX. Välkommen att söka! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundservicemedarbetare till DHL Freight

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget: DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Läs mer om att jobba på DHL här>> Arbetsuppgifter: I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig • God dator- och systemvana • Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information: Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Underwriter Företagsmotor

Länsförsäkring Kronoberg Länsförsäkring Kronoberg Som underwriter Företagsmotor arbetar du med att förvalta och utveckla vår företagsmotoraffär med fokus på långsiktig lönsamhet. I rollen utför du riskbedömning utifrån kundens behov av försäkring, premieberäkningar, utformar försäkringslösningar samt deltar i beslutsprocessen när större företagskunder tecknar försäkring och arbetar aktivt tillsammans med våra större kunder med skadeförebyggande insatser. Du arbetar med inriktning mot interna företagsrådgivare, övriga underwriters, kunder och externa försäkringsförmedlare. Som en naturlig del i rollen samverkar du dagligen med andra grupper inom och utanför Kronoberg med fokus på den bästa kundupplevelsen. Du identifierar även utbildningsbehov i säljorganisationen som du planerar och genomför. Arbetet kräver en Underwriter-utbildning, möjlighet att komplettera med den utbildningen finns om du saknar den sedan tidigare.

17 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Fysioterapeut

Med 1 000 experter på närmare 100 enheter över hela landet är Falck Sveriges mest kompletta leverantör av tjänster inom hälsa och arbetsliv. Vi erbjuder företagshälsovård, kris- och personalstöd, organisations- och ledarskapsutveckling, omställnings- och karriärtjänster samt primärvård och hälsotjänster för privatpersoner. Falcks tjänster inom hälsa och arbetsliv når 1,2 miljoner människor över hela Sverige och bidrar till ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla. Är du nyfiken på sambandet mellan arbete och hälsa? Vill du jobba i en bred och varierad roll där du med din kunskap bidrar till att skapa goda förutsättningar för ett hållbart arbetsliv och privatliv? Då ska du söka den här rollen som Leg. Fysioterapeut/ergonom till Falck hälsa och arbetslivs enhet i Växjö. Här har du chansen att få vara med och påverka i en av Sveriges framtidsbranscher där din kompetens är efterfrågad och högt värderad hos våra kunder som finns inom en mängd branscher; privat och offentlig sektor, större och mindre verksamheter. Det ger en intressant variation i ditt jobb och du kommer att möta en mängd olika kulturer och individer. Du kommer att jobba konsultativt och värdeskapande mot våra kunder med både förebyggande och efterhjälpande insatser på individ, grupp och organisationsnivå i tvärprofessionella team tillsammans med företagsläkare, psykologer, beteendevetare, företagssköterskor, rehabsamordnare m.fl. Hos Falck hälsa och arbetsliv innebär rollen som Fysioterapeut/ergonom att du jobbar i ett bredare perspektiv än enbart med fokus på patienten och har möjlighet att påverka i kontakt med arbetsgivaren. Det kan handla om allt från hälsoundersökningar, bedömning och behandling av arbetsrelaterade besvär, förslag till anpassning av arbetsplatsen på individnivå till bedömningar av arbetsplatsens ergonomiska förutsättningar på grupp och organisationsnivå, kundanpassade utbildningar och utvecklande av hälsofrämjande insatser för fysisk träning och stresshantering. Du är alltså med och bidrar till att skapa ett hållbart arbetsliv, på samhällsnivå! Du kommer bl.a. att arbeta med: • Bedömning och behandling gällande rörelseapparaten och stress • Belastningsergonomisk kartläggning på individ- såväl som grupp • Belastningsergonomisk riskbedömning och intervention • Arbetsmiljöutbildningar • Hälsofrämjande arbete Vi söker leg fysioterapeuter/ergonomer gärna med erfarenhet från företagshälsa eller vårdcentral. God erfarenhet av bedömning och behandling av besvär från rörelseapparaten. Erfarenhet av arbete som ergonom i olika arbetsmiljöer och helst genomförd ergonomiutbildning är också önskvärda kvalifikationer. Det är meriterande om du har erfarenhet av TIPPA eller andra bedömningsverktyg. Du har en förmåga och intresse av att leverera i digitala verktyg och vara delaktig i Falcks digitala resa. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Som person är du en lagspelare, målmedveten, initiativrik, nyfiken och affärsinriktad med lösningsfokus. Vi erbjuder dig: • Kollektivavtal med bra förmåner • Tillgång till ett nära och coachande ledarskap, trevliga kollegor och ett bolag som värnar om hela människan! • Att jobba som en viktig nyckelresurs i tvärfunktionella team med spetskompetens inom hälsa och arbetsliv • Självständigt och omväxlande arbete men med kollegor över hela landet för kunskaps-och erfarenhetsutbyte i olika digitala/fysiska forum • Spännande arbetsplats med en enorm bredd av kompetens som borgar för ett kontinuerligt lärande i ett bolag under utveckling med interna möjligheter att växa • Ett kreativt utrymme att skräddarsy lösningar till våra kunder som finns representerade inom alla branscher, med möjlighet att påverka och skapa resultat på både individ-och organisationsnivå • Vara med och påverka i en av Sveriges framtidsbranscher i ett globalt bolag med muskler som fyller en viktig samhällsfunktion Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad och tillträde enligt överenskommelse. Arbetstid helgfria vardagar 8-17. Tjänsten innehåller resor till kunder och andra enheter i närområdet efter verksamhetens behov, vilket innebär att du måste ha körkort och gärna tillgång till egen bil. Är du intresserad? Vid frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Sabina Ståhle på [email protected]. Välkommen med din ansökan senast 2024-06-16. Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan. Vi undanber oss kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Jobba som psykolog online hos Din Psykolog. Fritt och flexibelt heltidsjobb

Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Frihet Jobba vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet. Jobba när du vill. Du bestämmer själv om du vill jobba förmiddag, eftermiddag, vardag eller helg. Hos oss jobbar du bara 6,5h per dag och slipper pendla. Du får alltså mer tid till annat som är viktigt i livet. Självständighet Du bestämmer själv över ditt schema och hur dina patienter bäst behandlas. Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det. Utveckling Varierande behandlingsarbete tack vare en bred patientgrupp i kombination med videosamtal och IKBT. Intern och extern handledning med dina kollegor, chefspsykolog och erfaren KBT-handledare. Workshops som ger dig nya verktyg och behandlingsmöjligheter. Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Tack vare vårt fantastiska tech-team så har vi smidiga digitala processer och minimal administration - så att vi kan fokusera på patientmötet. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom videosamtal och IKBT att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern- och intern handledning, workshops och digital fika tillsammans med dina psykologkollegor För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1). Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling. Är folkbokförd i Sverige. Har goda datorkunskaper. Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Undersköterskor till Anna Trolle hemvård

Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Vi är ett glatt gäng som har mycket roligt tillsammans. Vi arbetar hela tiden för att förbättra verksamheten och nu söker vi dig som vill bli en del av vår grupp och bidra med din arbetsglädje och framåtanda. Anna Trolles hemvård utför hemvården på gamla Norr i Växjö. Vi färdas alltid på cykel mellan våra omsorgstagare och stöttar dem i deras hem. Det ger goda möjligheter till fina möten med dem vi hjälper. Arbetsuppgifterna är varierande och innebär att stötta våra omsorgstagare med personlig omvårdnad, serviceinsatser och hemsjukvård. Du kan se fram emot trevliga promenader i vårsolen tillsammans med våra omsorgstagare eftersom det är en av de insatser som vi utför. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en godkänd undersköterskeutbildning. Erfarenhet från hemvård är meriterande men inget krav. För att vara aktuell för arbete hos oss måste du kunna cykla. Du ska kunna hantera det svenska spårket i tal och skrift. IT/datorvana är önskvärt. Du är trygg i yrkesrollen då du kommer att vara själv ute hos omsorgstagarna. Du är flexibel i ditt arbetssätt. stresstålig, initiativrik, kommunikativ och har ett bra bemötande. Du är ansvarsfull, har god samarbetsförmåga och är inte rädd för nya utmaningar. ÖVRIGT Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av ålder, kön och utländsk bakgrund. För att bli aktuell för anställning behöver du uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister för enskild person enligt 9 § 1 st. Du hittar blankett för att beställa utdraget på www.polisen.se. Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation. Du söker tjänsten genom länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. CV- och annonsförsäljare undanbedes.

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vi söker en kock till Yngves Föräldrakooperativ- vikariat

Vi söker nu en kock för ett vikariat under sommaren till Yngves Förskola. Yngves är ett föräldrakooperativ som har funnits i Växjö sedan 1994. För närvarande är vi ca 26 barn i verksamheten och huserar i en röd villa på I11-området, med en fantastisk utemiljö och med närhet till ett spännande skogsområde. En stor inspirationskälla är Reggio Emilia-filosofin som bland annat tar fasta på att utveckla barnets alla utrycksmöjligheter utan att leda det i någon förutbestämd riktning. På Yngves förskola är maten vi serverar barnen högt prioriterad – den ska vara god, vällagad och näringsriktig. Både hälsa och miljö är viktigt för oss och därför satsar vi stort på att ha en så hög grad av ekologisk och närproducerad mat som möjligt. All mat lagas också från grunden i vårt eget kök, där även bröd bakas. Som kock hos oss kommer du ges stor möjlighet att utveckla matlagningen inom de riktlinjer vi satt upp och du ansvar även för beställning, hygien och egenkontroll Varje dag serveras frukost klockan 09.00 för alla barn. Då serverar vi gröt, hembakt bröd, pålägg och mjölk. På förmiddagen har vi fruktstund och lunchen serveras kl 13.00 efter att de små fått sin sovvila. På eftermiddagen äter barnen ett mellanmål kl 14.45. I rollen ingår att äta frukost och mellanmål i barngrupp och när tid ges i övrigt ser vi gärna att du är med och deltar i våra aktiviteter med barnen. Erfarenhet av liknande arbete är önskvärt och utbildning från Hotell- och restaurangprogrammet är meriterande. Dock lägger vi störst vikt vid personlig lämplighet, att du delar våra värderingar, älskar att vara tillsammans med barn och vill bli en del av vår engagerade personal på Yngves. Du behöver vara självständig och välplanerad i utförandet av arbetsuppgifterna, men samtidigt att kunna vara flexibel och initiativrik vid behov. Kunskap om KRAV-märkt ekologisk mat är meriterande. Du bör även ha kunskap om och förståelse för vissa födoämnesallergier samt hygien och egenkontroll. Tjänsten är ett vikariat på 100%. Vikariatet sträcker sig till sista augusti, med viss möjlighet till förlängning. Vi erbjuder fast lön och har vi är medlemmar i Fremia med Kommunal som kollektivavtalspart. Startdatum för tjänsten är så snart som möjligt. Visst låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan direkt. Intervjuer sker löpande och vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
ICA Maxi Växjö söker konditor/bagare

Vi söker alltid efter medarbetare som gillar att sälja varor, inspirera kunder och medarbetare samt vill bidra till att göra vår butik ännu bättre – varje dag. Just nu söker vi efter en konditor som ska jobba med vårt fantastiska gäng i bageriet. Tjänsten är ett heltidsvikariat på ett år med chans till förlängning. Dagen för tillträde är planerad 12 augusti 2024 eller enligt överenskommelse. För den här tjänsten har du, förutom en minst 3-årig utbildning som konditor samt två års arbetslivserfarenhet, ett grundläggande matintresse, ett utpräglat servicetänk och gillar att arbeta i ett högt tempo. Du är självgående och ansvarstagande och har god förståelse för det svenska språket och ditt glada humör smittar av sig på både kunder och kollegor. Lagarbete Hos oss är alla medarbetare lika viktiga – ingen kedja är starkare än dess svagaste länk. Vi arbetar tillsammans för att nå uppställda mål. När vi frågar våra befintliga medarbetare om vilka som är de främsta skälen till att de trivs hos oss svarar de flesta att det beror på alla trevliga kunder och kollegor. Hos oss får du vänner, både på och utanför jobbet. Hälsa och trevnad För oss är det viktigt att våra medarbetare mår bra, är engagerade och tycker om att gå till jobbet. Därför satsar vi mycket på hälsa och trivsel genom att bl a erbjuda generös friskvård i form av gratis träning, massage, fri frukt och möjlighet till frukost. Dessutom har vi alltid en personalfest på gång där fokus ligger på att ha kul tillsammans. Service i fokus Att jobba i butik innebär ett jobb i servicebranschen. På Maxi ICA Stormarknad Växjö ser vi kunden som orsaken till vår existens. Att vara kundvänlig är en självklarhet hos oss. Vi ser varje kundmöte som unikt och det är av största vikt att alla medarbetare alltid gör sitt yttersta för att ta hand om våra kunder på bästa sätt. Om detta låter som något för dig är du varmt välkommen med din ansökan. Den består av några urvalsfrågor samt videofrågor som du svarar på med hjälp av kameran i din mobil, surfplatta eller dator. Med videosvarens hjälp får du en möjlighet att visa vem du är redan i din ansökan och vi får en rättvisare bild av dig och din person. Varken CV eller personligt brev behövs till en början. Tjänsten är ett heltidsvikariat på ett år med chans till förlängning. Dagen för tillträde är planerad 12 augusti 2024 eller enligt överenskommelse.  För den här tjänsten har du, förutom en minst 3-årig utbildning som konditor samt två års arbetslivserfarenhet, ett grundläggande matintresse, ett utpräglat servicetänk och gillar att arbeta i ett högt tempo. Du är självgående och ansvarstagande och har god förståelse för det svenska språket och ditt glada humör smittar av sig på både kunder och kollegor.

17 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Automationstekniker till ProfilGruppen i Åseda

AUTOMATIONSTEKNIKER TILL PROFILGRUPPEN I ÅSEDA Gillar du teknik och skulle vilja vara med att utveckla vår produktion? Gillar du att delta i projekt som innehåller spännande förändringar i form av nyinstallationer och ombyggnad av maskinparker?  ProfilGruppen växer och utvecklas i rask takt. Vill du vara en del av den resan och ta ProfilGruppen till #nextlevel? Om svaret är ja på dessa frågor kan du mycket väl vara vår nya Automationstekniker! Läs gärna mer om oss på profilgruppen.se  ARBETSUPPGIFTER I rollen som Automationstekniker blir du en del av Vidareförädlingens underhållsorganisation bestående av sju personer som jobbar med verktyg, maskinunderhåll och automation. Teamet jobbar med att utveckla och underhålla befintlig maskinpark och är högst delaktig i nya maskinprojekt tillsammans med Teknikavdelningen.  I din roll som Automationstekniker är du med och automatiserar befintliga arbeten och hjälper till med felsökning i våra automatiserade processer. Du kommer att ha ett stimulerande och utvecklande arbete med många kontaktytor där du tillsammans med dina kollegor får möjlighet att påverka och bidra till ProfilGruppens fortsatta positiva utveckling. Din placering kommer att vara på vidareförädlingen i Åseda som omfattar två produktionsenheter. Vill du veta mer om hur det är att vara medarbetare på ProfilGruppen? Lyssna då in Magda och Semirs upplevelser! Välkommen till ett trevligt företag och kompetent arbetslag! https://www.youtube.com/watch?v=F9E3n5AEc88 https://www.youtube.com/watch?v=p0A7aulH2bM   PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har erfarenhet av eller utbildning inom industriell automation, samt ett genuint intresse för att utvecklas inom området. Vi förutsätter att du tidigare har arbetat eller kommit i kontakt med någon form av robotprogrammering/automatiserade processer. Fanuc och ABB-programmering är meriterande. Är du en driven person med förmågan att lyfta och engagera både dig själv och andra för att skapa de bästa förutsättningarna i en föränderlig arbetsvardag, då kommer du trivas bra i både rollen och hos oss på ProfilGruppen. Vidare delar du vår värdegrund som är personligt engagerad, lyhörd, snabb, professionell och strävar efter ständig förbättring.  Som person är du serviceinriktad och nyfiken. Du har en god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta i team, men kan också leda dig själv i det dagliga arbetet. Vi lägger stor vikt vid att du är flexibel och har förmågan att omprioritera dina arbetsuppgifter när behov finns. Du har stor servicekänsla, är positivt inställd till ditt arbete och har ett strukturerat arbetssätt.  För oss är det viktigt att du känner dig trygg med att kommunicera på såväl svenska som engelska samt har ett öppet sinne när det kommer ny teknik och nya produkter och arbetssätt. Vid din sida har du en erfaren kollega som kommer leda och introducera dig på bästa tänkbara sätt.  För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter hos oss på ProfilGruppen, vi ser fram emot att välkomna ytterligare en ny kollega!   OM TJÄNSTEN Tjänsten är en direktrekryteringar till ProfilGruppen. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Automationstekniker till ProfilGruppen i Åseda

AUTOMATIONSTEKNIKER TILL PROFILGRUPPEN I ÅSEDA Gillar du teknik och skulle vilja vara med att utveckla vår produktion? Gillar du att delta i projekt som innehåller spännande förändringar i form av nyinstallationer och ombyggnad av maskinparker?  ProfilGruppen växer och utvecklas i rask takt. Vill du vara en del av den resan och ta ProfilGruppen till #nextlevel? Om svaret är ja på dessa frågor kan du mycket väl vara vår nya Automationstekniker! Läs gärna mer om oss på profilgruppen.se  ARBETSUPPGIFTER I rollen som Automationstekniker blir du en del av Vidareförädlingens underhållsorganisation bestående av sju personer som jobbar med verktyg, maskinunderhåll och automation. Teamet jobbar med att utveckla och underhålla befintlig maskinpark och är högst delaktig i nya maskinprojekt tillsammans med Teknikavdelningen.  I din roll som Automationstekniker är du med och automatiserar befintliga arbeten och hjälper till med felsökning i våra automatiserade processer. Du kommer att ha ett stimulerande och utvecklande arbete med många kontaktytor där du tillsammans med dina kollegor får möjlighet att påverka och bidra till ProfilGruppens fortsatta positiva utveckling. Din placering kommer att vara på vidareförädlingen i Åseda som omfattar två produktionsenheter. Vill du veta mer om hur det är att vara medarbetare på ProfilGruppen? Lyssna då in Magda och Semirs upplevelser! Välkommen till ett trevligt företag och kompetent arbetslag! https://www.youtube.com/watch?v=F9E3n5AEc88 https://www.youtube.com/watch?v=p0A7aulH2bM   PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har erfarenhet av eller utbildning inom industriell automation, samt ett genuint intresse för att utvecklas inom området. Vi förutsätter att du tidigare har arbetat eller kommit i kontakt med någon form av robotprogrammering/automatiserade processer. Fanuc och ABB-programmering är meriterande. Är du en driven person med förmågan att lyfta och engagera både dig själv och andra för att skapa de bästa förutsättningarna i en föränderlig arbetsvardag, då kommer du trivas bra i både rollen och hos oss på ProfilGruppen. Vidare delar du vår värdegrund som är personligt engagerad, lyhörd, snabb, professionell och strävar efter ständig förbättring.  Som person är du serviceinriktad och nyfiken. Du har en god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta i team, men kan också leda dig själv i det dagliga arbetet. Vi lägger stor vikt vid att du är flexibel och har förmågan att omprioritera dina arbetsuppgifter när behov finns. Du har stor servicekänsla, är positivt inställd till ditt arbete och har ett strukturerat arbetssätt.  För oss är det viktigt att du känner dig trygg med att kommunicera på såväl svenska som engelska samt har ett öppet sinne när det kommer ny teknik och nya produkter och arbetssätt. Vid din sida har du en erfaren kollega som kommer leda och introducera dig på bästa tänkbara sätt.  För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter hos oss på ProfilGruppen, vi ser fram emot att välkomna ytterligare en ny kollega!   OM TJÄNSTEN Tjänsten är en direktrekryteringar till ProfilGruppen. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024