Vi söker nu en personlig assistent åt en glad, pigg och aktiv 33-årig kvinna. På kunds begäran ska du som söker vara flexibel, positiv, lyhörd, ödmjuk och ha ett öga för vad som behöver göras. Arbetet innefattar att vara med i kundens vardag med allt vad det innebär. Man är med vid olika aktiviteter och utflykter samt det vardagliga livet såsom hushållssysslor och matlagning m.m. Kunden själv är väldigt delaktig i arbetet, vilket gör att du som personlig assistent ska kunna samarbeta och känna av situationen. Vår kund är en aktiv person som tycker om att vara ute i naturen och träna bland annat. Går gärna på shopping, fika, bio eller dylikt. Du som söker behöver därför själv vara en aktiv person som tycker om olika aktiviteter. Som personlig assistent ska du vara en hjälpande hand i det dagliga livet, det är därför viktigt att personkemin stämmer. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper samt flexibilitet. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Om anställningen: Anställningsform: Timanställning som kan leda till en schemarad på deltid. Startdatum: Enligt överenskommelse Arbetstid: Måndag-fredag. Arbetstiden är oftast 06.45-08.15, 10.00-17.30 eller 12.00-17.30 Det kan därför innebära att man ibland får arbeta delade turer då du jobbar både morgon och eftermiddag. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer kommer att hållas i slutet på januari. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi kommer att börja med rekryteringen och göra första urval efter semesterperioden i slutet på augusti. Sista ansökningsdag 31 augusti 2025. Vid frågor om tjänsten, är du välkommen att kontakta verksamhetschef Amila Ganic på 010 130 37 67, eller via mejl på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett socialt och flexibelt extrajobb där du får möjlighet att representera ett av världens största logistikföretag? Just nu söker vi på Uniflex dig som vill arbeta med kunddialog hos DHL Freight! Om tjänsten Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning och som har möjlighet att arbeta minst två halvdagar i veckan. Du är trygg med att ta kontakt via telefon och följa upp kundnöjdhet genom uppsökande samtal. Du får en gedigen upplärningsperiod och kontinuerlig stöttning av en mentor, så att du snabbt känner dig säker i rollen. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Vi söker dig som vill arbeta med att följa upp och säkerställa kundnöjdhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: - Ringa befintliga kunder och stämma av nöjdheten med deras hämtningar och leveranser - Samla in feedback kring DHL:s digitala lösningar - Registrera svar och kommentarer i ett internt datorsystem efter varje samtal Vem är du? Vi söker dig som: - Är van att prata i telefon och har en social, positiv framtoning -Har god datorvana och kan hantera att registrera information noggrant -Trivs med att arbeta självständigt och tar ansvar för din arbetsuppgift Om verksamheten DHL ingår i koncernen Deutsche Post DHL som finns i 220 länder och har 570 000 anställda. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer. DHL är ett företag som ser våra medarbetares utveckling och potential – de vågar satsa på sina medarbetare! DHL är certifierade i Top Employer vilket innebär att de är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för DHL, de arbetar ständigt med att utvecklas för att ligga i framkant, vilket uppmärksammas och ger resultat. De är bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad! På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution. Vill du också vara med? Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor, vänligen kontakta: Jakob Vilhelmsson [email protected] 073-201 46 81
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Vi söker en nyfiken och prestigelös vatten-/miljöingenjör eller liknande för ett längre vikariat inom vårt team! Vill du arbeta med vattenfrågor som gör skillnad, både i fält och på kontoret? Trivs du i en varierad vardag där du får kombinera praktiskt arbete med teknisk och analytisk problemlösning? Då kan det här vara jobbet för dig! Teamet för vatten och sjömiljö är en del av samhällsbyggnadsförvaltningens avdelning för drift och förvaltning. Dina fokusområden i teamet kommer vara dammsäkerhet och miljöanpassning av dammar. Arbetsuppgifterna innefattar framförallt tillståndsansökningar i Mark- och miljödomstol samt underhåll av kommunens dammanläggningar. Du kommer även arbeta med: • Provtagning av vatten i sjöar, vattendrag och dammanläggningar • Hantering och analys av miljödata • Dokumentation, rapportskrivning och kontakt med myndigheter och entreprenörer Vi är ett engagerat team där vi hjälper varandra, samtidigt som var och en tar ett stort eget ansvar. Det är därför viktigt att du trivs både med att samarbeta och att arbeta självständigt. Hos oss får du: • En meningsfull roll där ditt arbete bidrar till hållbar utveckling! • Ett öppet och hjälpsamt arbetsklimat! • Möjlighet att växa i din roll! • Ett arbete med variation i vardagen! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är: - Prestigelös, intresserad och nyfiken på digitala arbetssätt. - Flexibel och bra på att samarbeta i ett team. - Självständig, driven och ansvarstagande. - Gillar variationen med praktiskt fältarbete, digital dokumentation och produktion av rapporter. - Van vid att driva eller delta i projekt. - Van vid ekonomisk uppföljning och verksamhetsuppföljning. Vi vill att du har en grund med universitets/högskoleutbildning inom miljöområdet med inriktning mot vatten (biolog, limnolog, hydrolog, marinbiolog) alternativt miljöingenjör eller civilingenjörsutbildning med relevant inriktning. Utöver grunden ser vi gärna att du även har med dig delar av nedanstående kunskaper och erfarenheter: - Bas P (arbetsmiljöutbildning) - Arbete utifrån miljöbalken och vattenrätt, miljöutredningar och miljöbedömningar. - Arbete med vattenverksamhet som förvaltning av dammar, vattenprovtagning och invasiva arter i sjömiljö. - Arbete i GIS (ArcGIS/ArcMap), RIDAS. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av t ex ålder, kön och etnicitet.
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Öster hemtjänst ansvarar över två av Växjös vackraste stadsdelar - Öster och Högstorp, och vi är ett glatt och engagerat gäng som trivs tillsammans och har roligt på jobbet. Vi arbetar ständigt med att utveckla och förbättra vår verksamhet. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team och bidra med din arbetsglädje, struktur och framåtanda. I rollen som Planerare/Undersköterska får du en varierad och meningsfull arbetsdag där du kombinerar praktiskt arbete ute hos våra omsorgstagare med ansvar för planering och administration. Som planerare ansvarar du för att planera hemtjänstsinsatser både på kort och lång sikt, bemanna vid frånvaro, samarbeta med olika professioner i teamet kring omsorgstagaren samt hantera administrativa uppgifter i våra digitala system. Samtidigt arbetar du också som undersköterska, där du ger stöd i personlig omvårdnad, serviceinsatser och hemsjukvård alltid med målet att skapa trygghet och livskvalitet för dem vi finns till för. Hos oss får du en arbetsplats där du verkligen gör skillnad, där du får använda både ditt hjärta och din organisationsförmåga, och där du blir en viktig del av ett team som värdesätter gemenskap, utveckling och arbetsglädje. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en godkänd undersköterskeutbildning. Erfarenhet från hemtjänst är meriterande men inget krav. För att vara aktuell för arbete hos oss måste du kunna cykla. Du ska kunna hantera det svenska språket i tal och skrift. Du behöver ha god IT/datorvana. Du är flexibel i ditt arbetssätt, stresstålig, initiativrik, kommunikativ och har ett bra bemötande. Du är ansvarsfull, har god samarbetsförmåga och är inte rädd för nya utmaningar. För att bli aktuell för anställning behöver du uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister för enskild person enligt 9 § 1 st. Du hittar blankett för att beställa utdraget på www.polisen.se. ÖVRIGT Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av ålder, kön och utländsk bakgrund. Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation. Du söker tjänsten genom länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. CV- och annonsförsäljare undanbedes.
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Gör skillnad varje dag - bli en del av Öster hemtjänst! Vi på Öster hemtjänst söker nu två nya kollegor som vill arbeta som undersköterskor och vara med och skapa trygghet, glädje och värdighet i människors vardag. Hos oss får du inte bara ett meningsfullt arbete du blir också en viktig del av ett engagerat och varmt team. Som undersköterska hos oss har du en central roll i att ge stöd och omsorg till våra omsorgstagare i deras hem. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar personlig omvårdnad, läkemedelshantering, aktivering, social samvaro, träning, utevistelser samt praktiska sysslor som städning, tvätt och mathantering. Du ansvarar också för att observera och rapportera förändringar i omsorgstagarnas behov och samarbetar tätt med andra yrkesgrupper för att säkerställa en sammanhållen och kvalitativ vård. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en relevant utbildning inom vård och omsorg. Har du dessutom tidigare erfarenhet från äldreomsorg eller sjukvård ser vi det som ett stort plus. Du har en naturlig förmåga att möta människor med empati, respekt och professionalism även i utmanande situationer. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra, är lyhörd och bidrar till ett gott samarbetsklimat. För att bli aktuell för anställning behöver du uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister för enskild person enligt 9 § 1 st. Du hittar blankett för att beställa utdraget på www.polisen.se. ÖVRIGT Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av ålder, kön och utländsk bakgrund. Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation. Du söker tjänsten genom länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. CV- och annonsförsäljare undanbedes.
ADMINISTRATÖRER TILL UPPDRAG I HÖST Vi söker nu administrativa konsulter till ett kommande uppdrag i Växjöområdet. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill jobba som konsult för oss på Eterni i Växjö, med fokus på planering, logistik, projektadministration eller inköpsarbete. PERSONLIGA EGENSKAPER & KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en relevant utbildning samt god erfarenhet inom ekonomi, inköp, teknik eller logistik. Du är van att tala och skriva engelska och har god systemvana, SAP och Excel är meriterande. Tekniska kunskaper samt yrkeserfarenhet från tillverkningsindustrin är klart önskvärt. Som person är du ansvarsfull och noggrann, du är van att jobba självständigt och har förmågan att strukturera och planera ditt arbete. Vidare har du grundläggande tekniska färdigheter och kan snabbt sätta dig in i nya projekt och processer. Med fördel är du en tempostark och flexibel person som gillar att jobba i team men med ett starkt fokus på att driva dina egna uppgifter från start till mål. OM TJÄNSTEN Tjänsten som Administratör/Konsult är ett uppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund i Växjö. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Om tjänsten Vill du vara med och bygga nästa generations intelligenta automation? Har du djup erfarenhet av processautomation (RPA) och vill arbeta i en miljö där innovation, ny teknik och hållbarhet står i centrum? Då är detta en unik möjlighet för dig! Vi söker nu en Senior Automation Developer till Södra – en roll med stort tekniskt inflytande där du får kombinera spetskompetens med affärsvärde i praktiken. Hos oss blir du en nyckelspelare i att forma framtidens automatiserade arbetssätt inom en av Sveriges mest innovativa och hållbara skogsindustrier. Det här får du jobba med på SödraI denna roll får du möjlighet att driva och utveckla automationslösningar på hög nivå. Du kommer att: Utveckla och optimera komplexa automatiserade processer, primärt i UiPath. Leda automationsinitiativ från behovsanalys till arkitektur, utveckling och vidareutveckling. Utforska och implementera AI-drivna lösningar och intelligent processautomation. Fungera som teknisk expert och bidra till att definiera och etablera best practices inom automation. Arbeta nära både IT och verksamheten för att maximera nyttan av automation i hela organisationen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i Växjö (justeras). Vem söker vi?Vi söker dig som har ett passionerat intresse för ny teknik och en stark drivkraft att skapa hållbara, smarta lösningar. Du har: Flera års erfarenhet av RPA-utveckling, gärna med djup i UiPath. Gedigen förståelse för processautomation och affärsvärde genom digitalisering. Erfarenhet av systemintegrationer och API:er inom automatiserade flöden. Förmåga att både arbeta strategiskt och vara hands-on i kod och arkitektur. En problemlösande, nyfiken och samarbetsinriktad personlighet. Extra plus är om du har erfarenhet av: AI/ML kopplat till automation. Microsoft Power Platform och dess automationsmöjligheter. Så här är det att jobba på Södra Hos Södra får du möjlighet att utvecklas på jobbet, samtidigt som du är med och bidrar till ett hållbart skogsbruk som skapar värde för människor och miljö. Vi sätter stort värde på ditt personliga engagemang och är måna om att du ska trivas och må bra. För din trygghets skull har vi kollektivavtal och goda villkor, samt flera förmåner som du har nytta av både på jobbet och på fritiden. Vad tror du, kan det här vara något för dig? Då vet du vad du ska göra. Vi ser verkligen fram emot att få höra ifrån dig! Vill du veta mer?Har du frågor om rekryteringsprocessen? Kontakta ansvarig rekryterare, Josefin Lindborg på [email protected] Har du frågor om tjänsten eller arbetsplatsen? Kontakta rekryterande chef Elisabet Sofianidou på[email protected] via telefon på 0703–362394. Fackliga frågor hänvisas till: Teddy Hedlund, [email protected]– Unionen Erik Karlsson, [email protected] – Saco Placering: Växjö/Heltid tillsvidare. Skicka din ansökan via länken senast den 28 Juli 2025. Vi använder tester som en del i rekryteringsprocessen, och undanber oss bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Var med och bygg ett hållbart samhälleSödra är ett av landets största skogsindustribolag och ägs gemensamt av fler än 50 000 familjeskogsbruk i södra Sverige. Förutom att utveckla skogsbruket strävar vi efter att alltid använda skogsråvaran på det mest effektiva och klimatsmarta sättet. Pappersmassa, trävaror, textilmassa och bioprodukter är bara några exempel. Genom att arbeta tillsammans har vi styrkan, engagemanget och modet som krävs för att bygga ett hållbart samhälle. Det sker med fötterna på marken, med örat mot omvärlden och med blicken framåt.
Start omgående! Du jobbar hemifrån. Deltid, timanställning. Fast timlön Vi växer och är i behov av fler medarbetare. Du kommer att jobba med att boka kundbesök till våra utesäljare. Flexibla arbetstider. Vi ser gärna att du bokar förmiddagar/och eller kvällar. Tidigare vana av kundbesöksbokning är meriterande, men inget krav. En stark vilja räcker långt. Du kan styra dina arbetstider från vecka till vecka efter egna önskemål. Självklart vill vi att du är noggrann, positiv, serviceinriktad, och älskar att göra våra kunder nöjda. Vi förutsätter att du förstår och kan uttrycka dig väl på svenska. Vi behöver någon omgående!
Tjänsten är i Vislanda. Du har garanterat sett våra produkter, men inte tänkt på det. Nästa gång du handlar mat i en matbutik, kika uppe i högra hörnet av en kyldisk, Arneg Nordic, det är vi och tillverkning sker här i Vislanda! Vi söker montörer till vår produktion av kyl- och frysdiskar. Med tillträde direkt efter semestern! Som montör av kyl- och frysdiskar arbetar du utifrån monteringsinstruktioner och givna arbetsprocesser. Hos oss arbetar vi i team, där vi tillsammans ser till att nå de uppsatta målen. Vi söker dig som: har gått ut gymnasiet, alternativt dig som redan har arbetat ett par år. Har lätt för att lära dig nya saker, är driven och kan leverera god kvalitet. Är händig, nyfiken och tar initiativ till att rycka in där det behövs. Har lätt för att samarbeta med positiv och flexibel inställning. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Hos oss arbetar du i en modern, ljus och fräsch fabrik med trevliga kollegor. Gå gärna in på Wica.se och läs om mer om oss! Vi är marknadsledande inom design, produktion och installation av kyl- och frysmöbler för livsmedelsbutiker. Visste du att vi är Alvesta Kommuns största privata arbetsgivare, med totalt 350 anställda. Vi erbjuder dig: En arbetsplats där vi är ett gott gäng som hjälper varandra. En utvecklande och spännande arbetsplats med högt tempo där vi alla arbetar mot gemensamma mål. Årliga kick-offer, sommar- och julfester och däremellan Teambuildingaktiviteter. Vi har kul tillsammans! Arbetstiderna är dagtid, måndag till torsdag 06:50-16:30 och fredagar 06:50-13:20, Tjänsten är på heltid. Om ansökan: Skicka ditt cv och och en kort beskrivning om dig snarast möjligt, dock senast 2025-07-03. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Skicka din ansökan till [email protected], märkt med "montör".
Inom avdelningen arbetar vi med varierande projekt så som mark-, väg-, vattenrening-, bro- och övriga större industrientreprenader, ofta i samverkan/partnering med våra kunder. Som projekteringsledare är du med i ett projekts tidiga skede. Du är länken mellan projektutveckling och produktion och säkerställer att alla discipliner i anläggningsprocessens tidiga skeden arbetar på ett så effektivt och klimatmässigt sätt som möjligt. I rollen ansvarar du för att i projekteringen samordna NCC:s interna resurser såsom kalkyl, inköp och produktion samt externa konsulter och beställare. Tillsammans omvandlar ni beställarens tidiga underlag till system- och bygghandlingar. Du ansvarar för att ställda krav, utifrån lagstiftning och projektmål uppfylls när det gäller tid, kvalitét och miljö så att vi levererar på ett säkert och effektivt sätt. Det ingår även i rollen att bevaka och se till att de ekonomiska ramarna uppfylls. Tjänsten ger dig möjlighet att utvecklas i en omväxlande miljö och du får både använda din förmåga till helhetssyn och ditt öga för detaljer, vilket kommer bidra till din framgång. Genom att ha respekt och förståelse för disciplinernas olika förutsättningar skapar du effektiva team där vi drar nytta av alla våra erfarenheter och kompetenser – och medverkar till att hitta klimatsmarta lösningar. Du leder projekteringsarbetet på ett strukturerat och tydligt sätt och tillsammans arbetar teamet lösningsorienterat mot uppsatta mål för den aktuella projekteringen. Hos oss jobbar vi för att vi ska ha en bra arbetsplats med stort fokus på säkerhet, arbetsmiljö, jämställdhet och hållbarhet. På NCC finns ett nationellt nätverk för projekteringsstyrning. Nätverket arbetar för kunskapsdelning och erfarenhetsåterföring och vi kommer att ha gemensamma träffar för att dela med oss av varandras kunskap och tillsammans utveckla projekteringsstyrningen inom NCC. Kravspecifikation Du har en byggteknisk utbildning samt minst tre års erfarenhet av arbete inom mark och anläggningsprojekt i en roll som projekteringsledare/projektledare eller har en annan ledande roll inom projektering eller produktion. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenheter av att arbeta i partnering/ samverkans entreprenader. Du känner dig trygg i ditt ledarskap och har ett strukturerat arbetssätt för att skapa samsyn i de pågående projekteringarna som du leder. Avstämning och uppföljning är en naturlig del i ditt arbetssätt och tillsammans med övriga kompetenser, interna och externa kontakter styr du projekteringen mot de uppsatta målen för tid, kvalitét och ekonomi. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Du värdesätter ett företag som arbetar för en god arbetsmiljö och identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Tillit och Respekt Om Avdelning Civil SouthEast Avdelningen har ca 360 anställda och verkar i Kalmar, Kronoberg, Blekinge, Östergötland, Jönköpings län, Skaraborg och Nybergs Entreprenad AB på Gotland. Arbetet täcker ofta hela kedjan, från design och konstruktion till produktion inom mark- och anläggningsprojekt. Övrig information Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader och det finns flera alternativ gällande placeringsort inom avdelningen. Som en del av NCC:s säkerhetskultur genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidater. Du behärskar svenska i tal och skrift samt har körkort. NCC erbjuder Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. Kontakt och ansökan Tycker du att tjänsten låter intressant och vill veta mer får du gärna kontakta Gruppchef Erik Jürisoo på 076-798 92 76 för ytterligare information. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast den 17 augusti. Välkommen med din ansökan! Annonssäljare och säljare av rekryteringstjänster undanbedes kontakta NCC för detta uppdrag. Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden
Välj ett jobb för att visa detaljer