Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B- körkort – S...
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Som ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i landet och besöker butiker, caféer, restauranger m.m. för att göra s.k provköp på t.ex Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitets mätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personal bemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Tycker du om att uttrycka dig i skrift, har B-körkort och är strukturerad i ditt arbete? Då har du goda förutsättningar att bli en bra Mystery Shopper hos oss. Har du även tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. I tjänsten ingår även att man arbetar på resande fot några dagar per månad. Detta kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med en kollega. Arbetet går att kombinera med lättare studier eller annat extrajobb men det finns också utrymme för rätt person att komma upp i närmare heltid. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland. Du behöver kunna arbeta 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta. Tjänsten startar med intro i april, du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang och nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap, minskat svinn och en god kontroll över sin verksamhet.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Försäljningschef Frukt & Grönt ICA Supermarket Bjärred
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vår vision - Skånes bästa frukt & grönt! Under 2025 genomför vi en totalrenovering av butiken och en helt ny frukt och grönt-avdelning ska ta form. Nu söker vi en försäljningschef som vill vara med på vår resa och forma en avdelning som på sikt ska bli Skånes bästa frukt och grönt! Vi söker dig som brinner för frukt & grönt, har ett tydligt ledarskap och med våra medarbetare kan levererar en avdelning i toppklass som överträffar kundens förväntan varje dag. ICA Supermarket Bjärred är en livsmedelsbutik med stor lokalförankring. Hos oss står byn Bjärred i fokus och vi ser oss som den naturliga mötesplatsen på orten. Färskvaror ligger oss varmt om hjärtat. Vi har en stor sprakande frukt & grönt avdelning som vi nu ska lyfta till nästa nivå tillsammans med en ny stjärna i vårt team. Som ansvarig för frukt och grönt har du en viktig roll i att säkerställa en säljande, fräsch och inspirerande avdelning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortimentet, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att avdelningen alltid är välfylld och att det alltid är rent och snyggt. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du skapar en inspirerande och välfylld avdelning med det lilla extra för att överträffa kunden förväntningar. Du är intresserad av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse med extra fokus på frukt och grönt. Som ansvarig har du huvudansvarig för din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment och lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Svinn, uppföljning och nyckeltal ingår i dina vardagliga rutiner. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo och kunna leda ditt team. Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och en ledande position inom färskvaror. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik, hanterar tunga lyft och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Du har tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln, gärna ICA. Du har tidigare erfarenhet av AOB, Min Butik och Storeoffice eller liknande. Heltid, dagtid. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppettider 7-21 alla dagar. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Gymvärd deltid stc Sundsvall
Svenska N'ergy AB
Butikssäljare, dagligvaror

WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymvärd på 50 % till våra gym i Sundsvall som vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. Ditt uppdrag I rollen som Gymvärd är du vårt ansikte utåt och arbetar för att ge varje medlem en förstklassig serviceupplevelse. Ditt fokus ligger på att aktivt driva försäljning av medlemskap och våra övriga produkter, och du kommer att vara en viktig del av vårt team när det gäller att skapa värde för både medlemmar och verksamhet. Försäljning, kundservice och att skapa en välkomnande miljö är kärnan i ditt arbete. Du ser även till att våra medlemmar följer våra trivselregler för att säkerställa en positiv och trygg gymmiljö för alla. Detta innebär att du aktivt påminner och informerar medlemmarna om reglerna, hanterar störande beteenden och eventuellt hjälper till att skapa en trygg atmosfär. Genom att vara närvarande och tillmötesgående bidrar du till att alla medlemmar känner sig välkomna och kan träna i en positiv miljö. Dina arbetsuppgifter omfattar framförallt: Försäljning av medlemskap och tilläggstjänster som personliga träningspaket, produkter från vårt butikssortiment, samt eventuella kampanjer. Kundservice på hög nivå, där du svarar på frågor både i telefon och direkt på gym, hjälper medlemmar att lösa problem och ser till att de får den bästa upplevelsen. Daglig drift, vilket inkluderar att hålla rena och välkomnande lokaler, att utrustningen är i gott skick och att gymmets allmänna standard upprätthålls. Arbetstempot kan variera och snabbt växla beroende på tiden på dygnet och antalet medlemmar som besöker vårt gym. Eftersom våra gym har flexibel bemanning och varierande arbetstider behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider, inklusive helger och kvällar. Vem är du? Vi söker dig som är positiv, social och har en naturlig förmåga att skapa en hög servicenivå i alla möten med våra medlemmar. Du brinner för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där medlemmarna känner sig sedda och uppskattade och känner träningsglädje. För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv attityd och en lösningsorienterad inställning när det gäller att möta olika situationer och behov. Du är en person som lätt anpassar dig efter förändrade omständigheter och har förmågan att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvaliteten i det arbete du utför. Krav: Har fyllt 18 år Har en hög servicenivå Hög känsla för försäljning och kvalité Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor Talar och skriver flytande på svenska. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 220 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra gym där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Gymansvarig Jennie på [email protected] eller Distriktschef Karin, [email protected] Sista ansökningsdag: 2024-04-11 men vi rekryterar löpande

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Medarbetare till ombyggnationsteam i livsmedelsbutiker
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I din roll kommer du att vara en viktig del av teamet där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedels- till grossistbutiker, så det ena projektet är aldrig det andra likt. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av ombyggnation av befintlig butiksinredning och innebär även omdirigering och exponering av butikens sortiment efter planogram. Våra kunder finns i hela landet, och du utgår från vårt Stockholmkontor. Personliga egenskaper Du trivs bra med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ, samtidigt som du trivs med att arbeta i team. Du är som mest effektiv när arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs. Du är flexibel vad gäller arbetsuppgifter, då butiksombyggnationer även kan vara en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. Du bör ha god butikskännedom, och därför ser vi gärna att du har en bakgrund från dagligvaruhandeln eller att du tidigare arbetat med andra typer av ombyggnationer. Du är även van vid att arbeta efter planogram. Arbetet är fysiskt krävande, vilket kräver att du har god fysik och kan arbeta både i grupp och självständigt. Resor och övernattningar på annan ort kan förekomma, vilket ställer höga krav på din flexibilitet. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en heltidstjänst med arbetstider måndag till fredag, dagtid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Du som är mellan 19-24 år, har manuellt B- körkort och gillar att resa i...
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du positiv, engagerad, gillar att resa och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? I sådant fall passar detta jobbet dig perfekt! Anställningen börjar i mitten av april. Better Business är ett företag som har kontrollanter och mysteryshoppers utspridda över hela Sverige och vi i team Norr utgår från Umeå. Som Ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Umeå. Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på åldersbegränsade varor. Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Kunskapskrav: Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift. Det är en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. Arbetet går att kombinera med lättare distans studier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma. Du behöver kunna arbeta minst 3veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Varmt välkommen med din ansökan! Med vänliga hälsningar, Better business teamet i Norr.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B- körkort – S...
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Som ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i landet och besöker butiker, caféer, restauranger m.m. för att göra s.k provköp på t.ex Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitets mätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personal bemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Tycker du om att uttrycka dig i skrift, har B-körkort och är strukturerad i ditt arbete? Då har du goda förutsättningar att bli en bra Mystery Shopper hos oss. Har du även tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. I tjänsten ingår även att man arbetar på resande fot några dagar per månad. Detta kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med en kollega. Arbetet går att kombinera med lättare studier eller annat extrajobb men det finns också utrymme för rätt person att komma upp i närmare heltid. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland. Du behöver kunna arbeta 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta. Tjänsten startar med intro i april, du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang och nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap, minskat svinn och en god kontroll över sin verksamhet.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Assistant Grocery Store Manager foodora market - Stockholm
Foodora AB
Butikssäljare, dagligvaror

foodora market fortsätter att växa, utvecklas och expandera i ett extremt snabbt tempo! Vi bryter just nu ny mark för hela dagligvaruhandeln. Vi tillhandahåller så kallade Dmarts (darkstores) och ser till att våra kunder, utifrån ett brett sortiment av livsmedel, får sina varor inom minuter. Häftigt va? Vi söker just nu en Assistant Grocery Store Manager till foodora market i Stockholm. Den ena dagen kommer inte vara den andra lik, det är något vi kan garantera! Hos oss kommer du visa och lära våra medarbetare hur de på bästa sätt utför sitt arbete i en livsmedelsbutik och hur de kan arbeta effektivt och smart inom varuplock. Vidare stöttar du butikschef med schemaläggning av personal, hålla motiverande samtal och ansvarar för rekrytering av plockare. Om du också drivs av budgetarbete, logistik och varubeställningar kommer du säkerligen trivas i denna roll. Känner du dig redo att kliva in i en ny ledande position hos oss? Då blir vi nog en bra match för varandra! foodora market är en gamechanger och vi hoppas du vill vara med på vår fortsatta resa! VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA Stötta butikschef i det övergripande ansvaret för butikens drift och dess dagliga verksamhet Stötta butikschef i att leda och fördela arbetet, coacha och lära upp butikens team och tillsammans arbeta för att skapa både en trivsam arbetsplats samt optimera butikens resultat Assistera butikschef i genomförandet av livsmedelssäkerhet, systematiskt arbetsmiljöarbete, personalmöten, medarbetarsamtal, personaladministration med mera Assistera butikschef i att leda och planera det löpande arbetet med både personal och budgetuppfyllelse, inklusive bemanning, schemaläggning, rekrytering, varubeställningar och lagerhållning VEM DU ÄR Ansvarstagande - Då detta är en nysatsning och du kommer att driva butiken ser vi att du trivs i en ansvarstagande roll. Prestigelös - Du kommer få göra högt och lågt, så prestigelös hoppas vi att du är! God samarbetsförmåga - Eftersom du kommer att ansvara för ditt team i butiken tror vi att du är en riktig stjärna när det kommer till att skapa goda samarbeten. Flexibel - Vi är ett snabbrörligt företag, så vi hoppas att du trivs i en (extremt) snabbt föränderlig miljö! KVALIFIKATIONER Kanske har du tidigare någon erfarenhet som biträdande butikschef, lageransvarig, arbetsledare eller kanske har du arbetat i butik/lager och vill ha ytterligare ansvarsområden? Du är en mästare när det kommer till effektivitet inom varuplock vilket du mer än gärna coachar personal inom. Det är meriterande om du haft personalansvar. Har du en för tjänsten relevant eftergymnasial utbildning ses det som en merit. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet inom livsmedelsbranschen. Du kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. VILKA VI ÄR Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B- körkort – S...
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Som ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i landet och besöker butiker, caféer, restauranger m.m. för att göra s.k provköp på t.ex Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitets mätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personal bemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Tycker du om att uttrycka dig i skrift, har B-körkort och är strukturerad i ditt arbete? Då har du goda förutsättningar att bli en bra Mystery Shopper hos oss. Har du även tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. I tjänsten ingår även att man arbetar på resande fot några dagar per månad. Detta kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med en kollega. Arbetet går att kombinera med lättare studier eller annat extrajobb men det finns också utrymme för rätt person att komma upp i närmare heltid. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland. Du behöver kunna arbeta 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta. Tjänsten startar med intro i april, du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang och nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap, minskat svinn och en god kontroll över sin verksamhet.

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Kallskänksmedarbetare sökes till ICA-butik i Lund!
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som vill arbeta med mat på en ICA-butik i Lund! Vi söker en engagerad och serviceinriktad kallskänka till ICA! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där du får vara med och skapa matupplevelser för våra kunder. Som kallskänka ansvarar du för att förbereda och sätta ihop fräscha sallader, smörgåsar och andra deli-produkter, samt bidra till en välfylld och inbjudande disk. Om du är noggrann, har ett intresse för matlagning och tycker om att arbeta i team, då kan det här vara jobbet för dig! Då efterfrågan är stor hos våra ICA-kunder söker vi dig som brinner för mat. Du kan börja arbeta inom en månad på ett schema med provanställning för att gå över till en tillsvidareanställning. Tjänsterna i kallskänk ligger på ca 75-100%, måndag-fredag, Arbetstiderna är dagtid, förlagda till tidig morgon. Arbetsuppgifter Vi söker dig som arbetat med kök, beredning eller kallskänk sedan tidigare. Du har tidigare erfarenhet från restaurang, café eller matproduktion. Du är matglad, kreativ och vill ständigt testa nya saker. Vi söker medarbetare till ICA köket! Det bästa med att arbeta som kallskänka är den kreativa friheten att arbeta med fräscha råvaror och skapa vackra, smakfulla maträtter som uppskattas av kunderna. Du får möjlighet att sätta din egen prägel på smörgåsar, sallader och andra delikatesser, samtidigt som du får vara en del av ett team där samarbete och gemenskap är i fokus. Arbetet är både varierande och fartfyllt, vilket gör varje dag unik. Dessutom får du chans att utveckla dina kulinariska färdigheter och lära dig mer om matlagning och presentation, samtidigt som du ger kunderna en härlig matupplevelse. Det är ett yrke för dig som älskar att vara kreativ och samtidigt ge god service! Vi söker dig Du är en erfaren kallskänka som är flexibel, kreativ, idérik, älskar att producera och är strukturerad och noggrann. Du förstår innebörden av arbetsprocesserna inom kök och har dokumenterad erfarenhet inom kallkök eller kallskänk. Du arbetar effektivt, noggrann och stresstålig. God kommunikations-och samarbetsförmåga. Meriterande är om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Vi ser gärna att du har dokumenterad utbildning och arbetslivserfarenhet som kallskänka eller liknande. Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har ett gediget intresse för matlagning och måltidslösningar. Du är van att preppa och förbereda dagen så att butiken alltid kan se inspirerade och inbjudande ut. Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten, service utan gränser. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Är du vårt nya ess i delikatessen?
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som vill ha en fast tjänst i en ICA-butik i Lund eller Malmö. Vi söker även dig som studerar och vill arbeta i vår bemanning sidan om studierna. Rosénssons bemannar och rekryterar personal inom dagligvaruhandeln. Vi löser varje dag organisatoriska problem för våra kunder, ofta med kort varsel. Vi är företaget som aldrig tummar på kvaliteten. Vi arbetar med service utan gränser! Vi bemannar och rekryterar främst till ICA butiker i Malmö och Lund med omnejd. Vi söker engagerade och serviceinriktad delikatessmedarbetare till våra ICA-kunder i Malmö och Lund. Som delikatessmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att ge våra kunder en unik och högkvalitativ upplevelse med våra delikatesser. Arbetsuppgifter: Arbeta med försäljning av fisk ost, chark, färskvaror och andra delikatesser. Ge kundrådgivning och rekommendationer baserat på kundens önskemål. Förbereda och hålla delikatessdisken snygg och välfylld. Säkerställa hög kvalitet och fräschör på varorna. Delta i beställning och lagerhantering. Bidra till en positiv och inspirerande kundupplevelse. Kvalifikationer: Erfarenhet av arbete inom livsmedelsbutik eller delikatessbutik. Intresse för mat och gärna kunskap om olika ostar, charkprodukter och andra delikatesser. Goda kommunikationsförmågor och en stark känsla för service. Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Hög arbetsmoral och noggrannhet. Vi erbjuder: En dynamisk och rolig arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas. Möjlighet att arbeta med kvalitetsprodukter och ett starkt varumärke. Flexibla arbetstider. Tjänstgöring på hel- eller deltid beroende på överenskommelse. Ansökan: Skicka din ansökan och CV via länken. Vi ser fram emot att höra från dig! Kontakt: För frågor om tjänsten, maila: [email protected] Plats: Malmö och Lund Anställningstyp: Heltid / Deltid Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team!

25 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025