Management Assistant – ett spännande uppdrag väntar i Göteborg!
Sway Sourcing Sweden AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

ErfarenManagement Assistant Är du en organiserad problemlösare med en passion för att skapa struktur i en internationell miljö? Då är detta drömrollen för dig! Om rollen Som Management Assistant blir du en nyckelspelare i en global organisation. Med fokus på administration och koordinering får du chansen att arbeta nära ledningen och bidra till att skapa effektiva arbetsflöden. Dina ansvarsområden: Organisera och sammanställa information för presentationer, rapporter och möten. Redigera, korrekturläsa och formatera dokument – med stil! Planera och boka möten, resor och kalenderhantering. Fungera som en kontaktpunkt för interna och externa intressenter. Driva mindre projekt och förbättra administrativa processer. Övervaka och rapportera status för delegationsdokumentation på global nivå. Identifiera och optimera processer och arbetssätt relaterade till delegationer. Du arbetar nära ansvariga team över hela världen och bidrar till att skapa ordning och effektivitet i en dynamisk arbetsmiljö. Vem är du? Vi söker dig som är en serviceinriktad och lösningsorienterad stjärna! Ditt bagage innehåller: Flera års erfarenhet som Management Assistant eller i en liknande roll. Proaktivitet och ett öga för detaljer – du ser vad som behövs innan någon annan gör det. Förmågan att bygga förtroende och skapa positiva samarbeten. Stark analytisk förmåga och en kärlek för struktur. Mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet. Flytande engelska både skriftligt och muntligt. Du är flexibel, älskar utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Vad vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö i en internationell organisation. Möjlighet att utvecklas professionellt genom spännande arbetsuppgifter. Ett inkluderande och inspirerande team i hjärtat av Göteborg. Praktisk information: Plats: Göteborg Start: 24 februari 2025 Slutdatum: 31 december 2025 Obs! Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! S sista ansökningsdag är28 januari 2025! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Ledningsassistent/Administratör
The Place AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Vi söker efter dig som är intresserad av ett spännande konsultuppdrag på minst 1 år. I denna roll kommer du att hamånga bollar i luften samtidigt och du kommer attvara en viktigt nyckelperson i bolaget.I rollen som Ledningsassistent/Administratörkommer du att driva projekt och arbeta med flera administrativa processer. Du kommer att arbeta nära ledningen ochhantera uppgifter som att samla in data, boka möten, stötta ledningsgruppen och arrangera resor. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet av administrativa rutiner där du stöttar ledningsgrupper. Flytande i svenska och engelska. Goda kunskaper i Microsoft Office och andra IT-verktyg (Teams, Outlook, Excel, PowerPoint m.m.). Erfarenhet av budgetarbete, inköp, arkivering och kostnadsredovisning. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta inom globala företag och/eller inom industri. Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, driven och trivs med att ta ett stort ansvar. Du är en person som har förmågan att organisera och koordinera arbetsflöden effektivt. Du trivs i en internationell miljö där du hanterar olika administrativa uppgifter och projekt samtidigt. Som ledningsassistent/administratör är du en viktig del av teamet, och du har lätt för att anpassa dig till förändringar och nya utmaningar. Din kommunikativa förmåga gör att du effektivt kan samarbeta med olika avdelningar och personer, både internt och externt. Mer om tjänsten: Detta är en heltidstjänst på 1 år, där du blir anställd som konsult via The Place. Kontoret är placerati Uppsala. Start omgående! Intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan eller tipsa en vän redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025