Föreningskonsulent
Sök bland 6 lediga jobb som Föreningskonsulent och börja ditt nya yrkesliv idag!
Om oss Brottsofferjouren Norrbotten är en ideell förening som erbjuder medmänskligt stöd till brottsoffer, vittnen och anhöriga. Vårt arbete bygger på ideellt engagemang, samverkan och förtroende. Vi samverkar med myndigheter, organisationer, föreläser och sprider kunskap om rättsprocessen. Vi finns för att lyssna, stärka och vägleda. Brottsofferjouren Norrbotten är en av cirka 60 lokala Brottsofferjourer runt om i landet som ingår i Brottsofferjouren Sverige. Brottsofferjouren Norrbotten söker en samordnare med operativt ansvar. Tjänsten innebär ett bredd uppdrag med strategiskt och operativt ansvar, inklusive nära samverkan med styrelsen, myndigheter, samverkansparter och ideella resurser. Arbetsuppgifter Rekrytera, utbilda och coacha ideella stödpersoner, både inom och utanför domstol. Ansvara för uppföljningssamtal, kvalitetssäkring och vidareutveckling av stödinsatserna. Leda och stötta de ideella stödpersonerna i deras arbete. Upprätthålla strukturerad, frekvent och tydlig kommunikation med styrelse, externa aktörer samt övriga jourer inom BOJ. Samordna stödinsatser till brottsoffer, vittnen och anhöriga. Som operativ samordnare har du ett omväxlande och meningsfullt uppdrag med varierande arbetsuppgifter. En stor del av tjänsten innebär samverkan med civilsamhällets aktörer och myndigheter, såsom socialtjänst, polis, åklagare, domstol, Brottsofferjouren Sverige, Brottsofferfonden samt övriga lokala jourer. Du kommer att ha ett externt ansikte och vara en aktiv del i att skapa förtroendefulla kontakter och nätverk. Som samordnare är du även adjungerad till styrelsen och ansvarar för att delge verksamhetsstatistik och rapportera om nuläge. Kvalifikationer Vi söker dig som har examen inom socionomprogrammet, rättsvetenskap, statsvetenskap eller likvärdig utbildning. Alternativt dokumenterad, flerårig yrkeserfarenhet från rättsväsende eller socialt arbete som vi bedömer likvärdigt. Det är meriterande om du gillar att arbeta med kommunikation. Du har god förståelse för offentlig förvaltning och civilsamhällets roll i samverkan. Du kommunicerar och uttrycker dig väl både muntligt och skriftligt. Du har erfarenhet av arbete med personer i utsatta livssituationer. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper är avgörande för oss. För att trivas i rollen behöver du ha mycket god samarbetsförmåga, god kommunikationsförmåga och stark integritet. Du är strukturerad, positiv, självständig och lösningsorienterad. För att lyckas i rollen krävs att du är engagerad och ansvarstagande i att driva ditt eget arbete framåt. Du är trygg i att hantera ideella resurser, externa relationer och känsliga ärenden med professionalitet och omdöme. B-körkort är ett krav då resor i tjänsten förekommer. Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad i Luleå och medför visst resande inom länet. Brottsofferjouren Norrbotten är en arbetsplats där vi värnar om både verksamhetens kvalitet och människorna som driver den. Hos oss får du: Friskvårdsbidrag. Möjlighet till personlig utveckling. En meningsfull och varierad arbetsdag – med stort eget ansvar, människonära möten och växlande uppgifter. Tjänsten omfattas av målstyrd arbetstid, vilket innebär att arbetstiden planeras utifrån verksamhetens behov – i dialog mellan dig och arbetsgivaren. Skicka in din ansökan till [email protected]. Bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande. Tjänsten tillsätts efter beslut av styrelsen för Brottsofferjouren Norrbotten.
Är du kreativ, självständig och samhällsintresserad? Då kanske du är vår nya verksamhetsutvecklare?! Studieförbundet Vuxenskolan söker verksamhetsutvecklare med fokus på vår verksamhet i Kungälv! Studieförbundet Vuxenskolan (SV) söker nu en driven och engagerad verksamhetsutvecklare som vill göra skillnad och utveckla SVs folkbildningsverksamhet inom avdelning Väst. Inriktningen är verksamhet i Kungälv, med placeringsort i Stenungsund. Tjänsten är en tillsvidareanställning om 50%. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Studieförbundet Vuxenskolan (SV) är ett av Sveriges största studieförbund och erbjuder kreativa mötesplatser som ger människor möjligheter till kunskap, bildning och samhällsengagemang. Vi satsar för framtiden för att nå och engagera ännu fler människor med studiecirklar, kurser och kultur. Exempel på arbetsuppgifter: Utveckling och organisering - Självständigt planera och organisera arbetet inom fastställd verksamhetsplan. Ekonomiansvar för sin verksamhet. Arbete i administrativa system. Kvalitet - Följa upp och rapportera hur verksamheten löper i förhållande till verksamhetsplan och uppsatta mål. Säkerställa lärandet och att verksamheten följer gällande föreskrifter. Kommunikation och samarbeten - Säkra goda och hållbara relationer med våra samarbetsparters. Marknadsföra verksamheten för att dels rekrytera deltagare, dels för att bidra till ett mer välkänt SV. Ledarutveckling - Stödja, utveckla och inspirera våra ledare, även rekrytera och introducera objektanställda ledare. Övrigt - Utföra de arbetsuppgifter som är nödvändiga för verksamheten skall fungera, så som att ansvara för att lokalerna hålls ändamålsenliga. Även om kontoret är i Stenungsund har just denna tjänst fokus på Kungälv, men finns ibland arbetsuppgifter över hela vår avdelnings 19 kommuner. Dina egenskaper Personlig kompetens - Samarbetsförmåga Är det allra viktigaste. Att du kan skapa och bibehålla goda relationer och att du gillar att ge stöd och service till ledare, deltagare, samarbetspartner och kollegor. Och att du är - Flexibel - Kommunikation är också viktigt – att du kan anpassa ditt sätt att kommunicera på efter person och situation. Att vara - Strukturerad och kunna arbeta systematiskt och hålla ordning och reda på papper och filer underlättar administrationen. Du behöver även ha - Initiativkraft och vara självgående; du måste agera på egen hand både proaktivt och problemlösande. Vi tänker att du är prestigelös, lojal och positiv. Vi söker en person som har hög integritet och tydlig i sina värderingar och ställningstaganden samt har samhällsintresse och vill jobba i en idéburen organisation. Utbildningskrav och erfarenheter I SV värderas praktisk erfarenhet och kompetens tillsammans med formell utbildning. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi vill att du ska ha god organisationsförmåga och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av att organisera och att du är självgående är ett måste. Du är kostnadsmedveten och har god datorvana. Vi vill dessutom att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Stort nätverk och erfarenhet av ideella organisationer är meriterande. Vad kan Studieförbundet Vuxenskolan erbjuda dig? Tjänsten en provanställning på 50%. Stor frihet under ansvar. Innehåller även visst arbete på helg- och kvällstid. Du får varierande och stimulerande arbetsuppgifter samt möjlighet att arbeta i en trevlig arbetsmiljö med inspirerande och kunniga kollegor. Kollektivavtal: Unionen – Fremia Marknadsmässiga lönevillkor inom ideell sektor gäller. Studieförbundet Vuxenskolan, SV Det här vill vi göra Studieförbundet Vuxenskolan vill ge människor möjlighet att lära sig mer. SV vet att alla kan det. Det har ingen betydelse var de kommer ifrån, hur de har levt eller hur gamla de är. I hela landet har vi studiecirklar, kultur och föreläsningar. Där kan man träffas och skaffa sig nya kunskaper. I studiecirkeln är alla lika viktiga. Studieförbundet Vuxenskolan, SV Det här tror vi på Studieförbundet Vuxenskolan tycker att alla människor är lika mycket värda och ska ha samma rättigheter. SV tror att människor själva tillsammans med andra människor kan ändra på sina liv. SV tror på en värld där alla tänker på att samhället ska fungera för alla människor och att det som finns på jorden ska räcka till alla nu och i framtiden. Mer information om Studieförbundet Vuxenskolan finns på www.sv.se/vast (http://www.sv.se/vast). Ansökan: Skicka din ansökan via formulär senast den 11 augusti. (Obs! Vi mottar endast ansökningar via rekryteringsverktyget.) Vill du veta mer? Vill du veta mer, så kan du under juli månad mejla dina frågor till teamledaren Ulla-Britt Bagge, [email protected] eller chefen, Mia Ekegren, [email protected]. Efter semesterperioden finns möjlighet att ringa via vår Kundtjänst, telefon 010-33 00 900. Även Unionens klubbordförande Annie Pettersson, [email protected], kan berätta mer om hur det är att arbeta hos oss. Snabbfakta: Företag: Studieförbundet Vuxenskolan avd Väst Tjänst: Verksamhetsutvecklare Tillträde: Snarast enligt överenskommelse Lön: Fast månadslön Placeringsort: Stenungsund Sista ansökningsdag: 2025-08-11 Varmt välkommen till Studieförbundet Vuxenskolan! Studieförbundet Vuxenskolan är en idéburen folkbildningsorganisation med visionen om ett samhälle där människor växer genom kunskap, insikt och delaktighet. Vi är ett av Sveriges största studieförbund och har idag verksamhet i landets alla kommuner. Varje år når vi över 210 000 unika individer i studiecirklar och flera deltar i två eller fler cirklar. Tillsammans med de öppna arrangemangen, så som föreläsningar och kulturprogram, når vi ca 3,5 miljoner människor med vår verksamhet runt om i landet. Det är våra avdelningar som ser till att studiecirklar och kulturarrangemang äger rum och att de riktar sig till rätt deltagare. Vår värdegrund hävdar principen om människors lika värde baserat på de grundläggande mänskliga rättigheterna. Vår syn på bildning bygger på människans förmåga att själv forma sitt liv tillsammans med andra människor. Den utgår från individens rättigheter och skyldigheter att som aktiv medborgare ta ansvar för en samhällsutveckling som stärker den liberala demokratin.
Vår verksamhetsutvecklare ska plugga, vilket gör att vi söker dig som vill bidra till föreningslivet och aktiviteter på Sveriges största studentkår. Då vår verksamhetsutvecklare ska vara tjänstledig på deltid söker vi just dig som vill ta dig an uppdraget, kanske vid sidan av dina studier? Stockholms universitets studentkår (SUS) fortsätter att stärka studenternas möjlighet till inflytande, medverkan och gemenskap vid Stockholms universitet. I fokus står att ge studenterna på Stockholms universitet bästa möjliga förutsättningar att vara aktiva medskapare i alla delar av sin studietid. Om uppdraget Huvuduppdraget som verksamhetsutvecklare är att ansvara för att stötta föreningslivet vid Stockholms universitet samt att driva projekt och aktiviteter med syfte att bidra till ett levande campus. Rollen som verksamhetsutvecklare innebär en stor mängd relationsbyggande kontakter med föreningar och enskilda studenter för att säkerställa såväl kvalitativa som kvantitativa insatser för ett fungerande studiesocialt sammanhang. Som verksamhetsutvecklare deltar du i det arbetet bland annat genom att stötta föreningar och enskilda studenter i deras löpande engagemang, utveckla nya stödjande insatser i form av utbildningar, nätverk eller skriftligt material samt stötta föreningarna med projekt eller större insatser. Det följer kontinuerligt att utveckla SUS verksamhet att hitta nya sätt att engagera studenter och stötta dem i deras intressen. I din roll arrangerarar du studiesociala aktiviteter och samverkar med föreningar och andra aktörer vid Stockholms universitet. Alla medarbetare inom SUS har en processledarroll, vilket innebär att vi alla arbetar med att utbilda, vägleda, informera och stötta studenter i deras engagemang. I rollen ingår därför att fånga upp behov hos studenterna för att hjälpa dem att på bästa sätt driva frågor och påverka sin utbildning. Exempel på arbetsuppgifter stärka föreningarnas samverkan och utbyten av erfarenheter genom särskilt stöd till föreningar som utvecklar och genomför studiesociala och publika projekt i samverkan ha en koordinerande roll under terminsstart planera, genomföra och utvärdera aktiviteter för att stärka medlemskapets värde ansvara för särskilt stöd som riktas till föreningar på campus delta aktiv i framtagandet av nya samarbetspartners, utvärdera de existerande och stärka medlemserbjudandet kopplat till just externa parter Om dig Vi söker dig som har en pågående utbildning vid Stockholms universitet. Du är initiativtagande och en god förmåga att arbeta självständigt men vill utveckla dig och ditt arbete tillsammans med dina kollegor. Du strävar efter att uppnå satta mål och delar ett förhållnings - och arbetssätt som bygger på SUS kärnvärden professionalitet, engagemang, öppenhet och tillgänglighet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av viss projektledning samt att utveckla, planera och genomföra förenings- och medlemsrelaterade aktiviteter av olika slag. Övrigt Tjänsten är en avtalad visstid som pågår mellan 12 augusti 2025 och 30 januari 2026. Vi ser gärna att du har möjlighet att jobba minst 50 % och har möjlighet att erbjuda en tjänst på max 70 %. Du kommer att arbeta på SUS kansli som ligger i ljusa lokaler i direkt anknytning till Stockholm universitetet. Vi erbjuder, förutom trevliga kollegor att arbeta med, friskvårdsbidrag och ordinarie arbetstid på 36,25 timmar i veckan. Tjänsten omfattas av gällande kollektivavtal. Välkommen med din ansökan. Är detta en tjänst för dig? I så fall ber vi dig att skicka ett personligt brev och ditt CV till [email protected] senast den 16 juni. I det personliga brevet ber vi dig besvara varför du vill arbeta hos just oss och vad du tror att du kan tillföra till SUS. Märk din ansökan med ”Verksamhetsutvecklare”. Vi behandlar inkomna ansökningar löpande. Mer information Frågor om SUS, tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av verksamhetschef Sofia Holmdahl på telefon 08-674 62 42 eller [email protected]. Fackliga frågor besvaras av Johanna Thelander 08-674 62 56 eller [email protected]
Are you passionate about advancing LGBTQI rights through advocacy and international cooperation? Join RFSL’s international work as International Advocacy Advisor and contribute to impactful advocacy efforts in Eastern Europe and the South Caucasus, in close collaboration with local LGBTQI movements. About RFSL and our international work RFSL (the Swedish Federation for Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer and Intersex Rights), founded in 1950, is one of the world’s oldest LGBTQI organizations. We work nationally and internationally to ensure that LGBTQI people enjoy the same rights, opportunities, and obligations as everyone else. RFSL’s international work collaborates with LGBTQI movements in Eastern Europe, Asia, and Africa through regranting, capacity-strengthening, and advocacy. Our advocacy work is carried out in close collaboration with local partners and focuses on creating enabling environments for LGBTQI rights at national, regional, and global levels. About the position We are now recruiting an International Advocacy Advisor to join our advocacy team with a specific focus on Eastern Europe and the South Caucasus. As International Advocacy Advisor, you will play a key role in advancing RFSL’s advocacy efforts, with a particular focus on supporting and enabling the participation of LGBTQI activists in global and regional advocacy spaces. You will report to the Head of Advocacy Team and work closely with other Advocacy Advisors and Program Managers within RFSL. This is a full-time, permanent position based at our Stockholm office, with flexibility for remote work within Sweden. A six-month probation period applies. Key responsibilities: Planning, implementing, and following up on international advocacy work, aligned with RFSL’s political platform, international strategy and programme plans; Serving as a bridge between LGBTQI movements in Eastern Europe and Central Asia and the Swedish movement, relevant Swedish authorities and national platforms; Representing RFSL in regional and international fora, including the EU, UN and other human rights mechanisms such as CoE; Actively contribute to RFSL’s overall advocacy and communication work to raise awareness on LGBTQI issues and human rights in general; Enabling participation of international LGBTQI activists in advocacy spaces through tailored training, mentoring and strategic guidance; Coordinate and support advocacy efforts with local partners and international organizations; Developing and conducting international trainings sessions on advocacy; Monitoring the political and other relevant developments in the regions of Eastern Europe and South Caucasus and globally of relevance for the work; In collaboration with International Program Managers assessing the advocacy needs of RFSL’s partner organisations in the region and matching them with relevant lobbying, advocacy and training opportunities; Monitoring and evaluating advocacy efforts and adapting strategies to changing contexts; Contributing to donor reporting and funding proposals related to advocacy work; Who are you? You are a strategic and collaborative professional with a strong commitment to LGBTQI rights and human rights-based advocacy. You are comfortable navigating complex political environments, enjoy working in a fast-paced setting and thrive when working in partnerships with civil society actors in repressive or shifting contexts. To succeed in this role, you have: At least 5 years of professional experience in human rights advocacy, including 3 years of high-level advocacy work; Demonstrated experience engaging with UN mechanisms and/or regional human rights systems, such as EU, CoE, COSE; Strong knowledge of the human rights situation of LGBTI people and civil society landscape in Eastern Europe and the South Caucasus; Experience in facilitating trainings and mentoring activists; Excellent communication skills in English (spoken and written) and ability to write and speak at least basic Swedish; Strong ability to work independently and in teams, and to manage multiple tasks effectively; Willingness and ability to travel internationally, several times per year is required; Desirable qualifications: Degree in international relations, human rights, law, or relevant field – or equivalent experience; Experience working with LGBTQI movements and small, grassroots organizations in Eastern Europe and South Caucasus; Experience of fundraising work, both towards individuals, private companies and institutional donors; Experience from other sectors or other civil society movements; Other languages relevant for the region; Experience of working with capacity-strengthening activities and advocacy; Proficiency in relevant regional languages Familiarity with Swedish development cooperation frameworks (e.g. ForumCiv, Sida); Additional expertise in a complementary field such as law, digital communication, data analysis, or emerging technologies (e.g. AI), particularly where relevant to advocacy or civil society work. Employment terms Employment type: Full-time, permanent position with an initial six-month probation period. Location: RFSL office in Stockholm, with the possibility of remote work Start date: As agreed. Contract terms: Covered by the Collective Agreement for Nonprofit Organizations. Our offer RFSL offers a dynamic and inclusive workplace that values professionalism, growth, and social impact. We provide competitive conditions, including occupational pensions and parental benefits. How to apply Applications should be submitted by 23rd of July. We use anonymous, competency-based recruitment and require a background check and a work-related assignment as part of the process before employment. This recruitment process will be conducted both in English and in Swedish For inquiries about the position, please contact the hiring manager Felix König at [email protected]. For recruitment process questions, reach out to HR Partner Tobias Jensen at [email protected]. As a feminist and anti-racist organization, RFSL strives to be an inclusive workplace for everyone, regardless of sexual orientation, gender identity and expression, sex characteristics, religion, race, ethnicity, country of origin, disability status, age, and other grounds of discrimination. Candidates with diverse backgrounds are strongly encouraged to apply.
Vill du leda ett meningsfullt projekt som bidrar till förändring på riktigt? Föreningen WCID söker en projektledare till "Dejta dina fördomar" – ett engagerande, nationellt initiativ där ungdomar får möta sina egna fördomar genom interaktiva möten, workshops och digitala verktyg. Som projektledare ansvarar du för att planera, genomföra och följa upp projektets alla delar. Du samordnar teamet, har kontakt med skolor och samarbetspartners och ser till att projektet håller både riktning och tempo. Tjänsten är operativ men ger också utrymme för kreativt arbete och långsiktigt tänkande. Vi tror att du – är trygg i att leda projekt och människor – har erfarenhet av samverkan med skolor eller kommuner – brinner för rättvisa, inkludering och ungas rätt att växa – gillar att ha många bollar i luften och är van vid att jobba strukturerat – vill bidra både praktiskt och strategiskt i ett idéburet sammanhang Vi erbjuder – en heltidstjänst med placering i vårt kontor i Jönköping – möjlighet att arbeta med både projekt och angränsande initiativ inom föreningen – resor i tjänsten till de orter där projektet genomförs – ett kreativt och engagerat sammanhang där du får göra verklig skillnad – fast månadslön på 30 000 kronor Tjänsten sträcker sig från 15 augusti 2025 till 30 juni 2026. Ansök senast 10 juli 2025 – men vänta inte, vi intervjuar löpande. Skicka CV och kort personligt brev till: [email protected] Märk mejlet med: Projektledare – Dejta dina fördomar Om oss WCID är en idéburen förening som arbetar för att belysa psykisk (o)hälsa och främja en samhällskultur präglad av öppenhet, tolerans och inkludering. Vår värdegrund bygger på övertygelsen att alla människor förtjänar att bli sedda, hörda och respekterade – oavsett bakgrund, tro, funktionsförmåga eller sexuell läggning. Vi strävar efter att minska stigmatisering kring psykisk ohälsa och bidra till ett samhälle där det är möjligt att söka stöd utan rädsla för fördomar. Vår verksamhet är öppen för alla, oavsett ålder, etnicitet, religion, könsidentitet eller funktionsvariation. Vi ser mångfald som en styrka och skapar mötesplatser där olika erfarenheter får ta plats. WCID är en oberoende aktör utan religiös eller politisk tillhörighet, med en tydlig ambition att bidra till ett mer jämlikt och rättvist samhälle – fritt från diskriminering i alla former.
Svenska Röda korset Svenska Röda Korset grundades 1865 och är i dag Sveriges största humanitära frivilligorganisation. Det viktigaste rödakorsarbetet utförs av över 25 000 frivilliga i cirka 300 rödakorskretsar spridda över hela landet. Vi kämpar för att rädda liv och ge hopp över hela världen och i Sverige, varje dag. Röda Korsets grundprinciper är humanitet, opartiskhet, neutralitet, självständighet, frivillighet, enhet och universalitet. Vill du vara med och skapa positiv utveckling? Vi söker en engagerad och initiativrik Verksamhetskoordinator till Röda Korsets Mötesplats ”Plan Araby” i Växjö. I denna roll får du möjligheten att utveckla och leda verksamheten på en mötesplats som gör skillnad för individer, området och samhället i stort. Växjö rödakorskrets är en av de större lokala kretsarna i landet, med ca 300 volontärer, ca 10anställda och en bred och omfattande social och humanitär verksamhet. Röda Korset är ett stöd när samhällets övriga resurser inte räcker till och behöver förstärkas. Vi ger stöd till grundläggande humanitära behov, bidrar till minskad ofrivillig ensamhet och arbetar för en ökad inkludering. Om rollen Som Verksamhetskoordinator ansvarar du för att driva och utveckla mötesplatsen i linje med uppsatta mål och riktlinjer. Rollen kombinerar strategiskt tänkande med operativa insatser och erbjuder möjlighet att arbeta nära människor, bygga relationer och bidra till långsiktiga positiva förändringar i samhället och lokalt i Araby. Huvudansvar -Säkerställa att verksamheten bedrivs och utvecklas enligt fastställd verksamhetsplan -Tillsammans med verksamhetsutvecklare, leda områdesbaserat arbete enligt programmet ”Socialt Hållbara Samhällen”, med fokus på boendeinvolvering -Identifiera och möta lokala behov genom dialog med boende -Bygga och stärka partnerskap med organisationer, myndigheter och finansiärer -Medverka i rekrytering, introduktion och samordning av volontärer och volontärsledare till verksamheten tillsammans med övriga i teamet -Tillsammans med verksamhetsutvecklare, driva behovsbaserad verksamhetsutveckling och strategisk planering -Samordna drift, öppettider och aktiviteter på mötesplatsen -Ansvara för rapportering, uppföljning och ansökningar för kompletterande finansiering av verksamheten tillsammans med verksamhetsutvecklare Kvalifikationer: -Utbildning och arbetslivserfarenhet: -Högskoleutbildning inom samhälls- eller beteendevetenskap, statsvetenskap eller motsvarande -Erfarenhet av verksamhetsutveckling eller projektledning i socioekonomiskt eftersatta områden Kompetenser och erfarenheter: -Erfarenhet av att arbeta mobiliserande, inkluderande och relationsfrämjande -Erfarenhet av frivilligarbete och att leda projekt -Förmåga att hantera flera parallella processer i ett högt tempo -God kommunikationsförmåga i tal och skrift -Språk och lokal förankring: -Flerspråkighet är meriterande (gärna arabiska, somaliska och engelska förutom svenska) -Lokal förankring och god kännedom om området och dess aktörer är meriterande Övrigt: -B-körkort -Erfarenhet av att arbeta med idéburna organisationer -Anställningen är en projekttjänst fram till 2026-12-31 med möjlighet till en tillsvidare-tjänst -Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet Vad vi erbjuder: -En rödakorskrets i stark utveckling -Ett team med stort engagemang -Ett meningsfullt arbete där du bidrar till en bättre värld -Möjlighet att utveckla dig själv i en unik och stimulerande miljö -En chans att vara en del av en global organisation med stark lokal förankring Praktisk information: Sista ansökningsdag: 2025-08-12 Tillträde: Snarast enligt överenskommelse Anställningsform: Projektanställning till 2026-12-31 med inledande prövotid sex månader Placeringsort: Växjö Tjänstegrad: Heltid Kollektivavtal: Tjänstemän inom civilsamhället - Fremia - Unionen och Akademikerförbundet Utdrag ur belastningsregistret kommer att efterfrågas
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 6 av 6 jobb