Kredithandläggare, se hit!

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder som letar efter kunniga individer inom kredithandläggning. Därför letar vi just nu efter dig som har några års erfarenhet inom detta område och som är redo för nya och spännande utmaningar! På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringsuppdrag och när de behöver få in en grym konsult under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom Ekonomi? Då är första steget att du svarar på den här annonsen! Kvalifikationer Just nu söker vi söker dig som har intresse för och kunskaper inom något eller några av följande områden: • Minst ett års erfarenhet av kredithandläggning • God förståelse av bokslut • Goda kunskaper i Excel • Utbildning inom ekonomi Vilka system har du jobbat med? Berätta gärna i din ansökan! Har du specifika önskemål om geografiskt område, bransch, heltid eller deltid eller annat, skriv gärna det i din profil så kan vi hjälpa dig till ditt nästa gig! Hur processen går till Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom Ekonomi. För dig som omedelbart går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr. Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb! The Place – Where happy work happens. Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Nyckelord: Credit analyst, kredithandläggare

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Bolånehandläggare till bank i city

Har du jobbat som bolånehandläggare i några år och vill komma in på en trevlig bank? Vill du jobba centralt i Stockholm med härliga kollegor? Trivs du med att ge service till kunder? Då ska du fortsätta läsa nedan. Om tjänsten I denna roll kommer du att administrera låneerbjudande för privatpersoner. Du kommer att via telefon och mail ha kundkontakt och arbeta med hela låneprocessen för kunden. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Utbetalning av lån • Granskning av kreditakt inför utbetalning av kredit. • Kontakta andra kreditinstitut i samband med övertagande eller avslut av säkerheter. • Registervård • Utredningar • Hantering av pantbrev i fastigheter I detta uppdrag kommer du fortlöpande att förvalta lånekunder och deras engagemang, aktivt agera enligt penningtvättslagarna och vara delaktig i övriga projekt. Lämplig bakgrund Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande erfarenhet. Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av operativt/administrativt arbete inom bank/finansbranschen och du har merparten av tiden arbetat med krediter och lån med säkerheter. Har du Swedsec-licensiering är det en merit men inget krav. Du är flytande i tal och skrift i svenska och har stor förståelse för engelska. Personliga egenskaper För att trivas hos kunden tror vi att du är du pålitlig, noggrann, och prestigelös. Du trivs i föränderlig miljö och har generellt ett positivt förhållningssätt. Du är van att ta stort eget ansvar för ditt arbete. I I den här rollen kommer du att ha många kontaktytor, därför är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga, samarbetsförmåga och är kundorienterad. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-04-30. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

4 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Handläggare inom bolån till bank!

För en av våra bankkunders räkning söker vi en handläggare inom affärsadministration och bolån i form av ett konsultuppdrag. Vi söker dig med ett par års erfarenhet av administrativt arbete inom bank/finansbranschen där du merparten av tiden har arbetat med krediter och lån med säkerheter. Har du dessutom en Swedsec-licenering så ser vi det som starkt meriterande. Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande! OM TJÄNSTEN För en av våra bankkunders räkning söker vi nu en handläggare inom affärsadministration och bolån för konsultuppdrag med omgående start. I rollen kommer du bland annat att arbeta med att administrera bankens låneerbjudanden för privatpersoner samt granska kreditakter inför utbetalningar. Vi söker dig som kan börja omgående där uppdraget initialt sträcker sig sex månader med goda möjligheter till både förlängning och överrekrytering. Kontoret ligger beläget i centrala Stockholm och du kommer ingå i ett kompetent team med en engagerad chef. I samband med anställning kommer vi att begära ut ett utdrag ur belastningsregister som kommer visas upp i samband med avtalsskrivning. Vi rekommenderar dig därför att beställa hem ett sådant utdrag redan nu då det kan ta upp till två veckor innan det kommer hem i brevlådan. Klicka här för att komma till Polisens hemsida där du beställer hem utdragen. Välj sedan "kontroll av egna uppgifter". Vidare kommer vi i samband med anställning att genomföra en kreditupplysning på den aktuella kandidaten. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Administrera bankens låneerbjudanden för privatpersoner * Utbetalning av lån * Granskning av kreditakt inför utbetalning/aktivering av kredit. * Kontakta andra kreditinstitut i samband med övertagande eller avslut av säkerheter. * Arbeta i externa system för hantering av pantbrev i fastigheter. * Fortlöpande förvaltning av lånekunder och deras engagemang * Digitalisera arbetsprocessen * Aktivt agera enligt regelverk om penningtvätt * Registervård * Utredningar * I övrigt tillkommande team, projekt eller arbetsuppgifter för att säkerställa organisationens och funktionens arbete VI SÖKER DIG SOM - Har ett par års erfarenhet av operativt/administrativt arbete inom bank/finansbranschen där du merparten av tiden har arbetat med krediter och lån med säkerheter - Har en Swedsec-licensiering inom bolån - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi - Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift Som person är du pålitlig, noggrann, prestigelös, förändringsbenägen och har generellt ett positivt förhållningssätt. Du är van att ta stort eget ansvar för ditt arbete. Rollen innebär många kontaktytor, därför är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga, samarbetsförmåga och är kundorienterad. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Du kommer att få veta vilken bank annonsen gäller vid en första telefonintervju.

4 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Kredithandläggare, se hit!

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder som letar efter kunniga individer inom kredithandläggning. Därför letar vi just nu efter dig som har några års erfarenhet inom detta område och som är redo för nya och spännande utmaningar! Vi söker dig som är utåtriktad och positiv som trivs i en föränderlig miljö med många kontaktytor. Vidare är du ansvarstagande, flexibel och drivs av att ge bra service. Självklart är du också en teamspelare som bidrar till en trevlig och härlig stämning! På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringsuppdrag och när de behöver få in en grym konsult under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom Ekonomi? Då är första steget att du svarar på den här annonsen! Kvalifikationer Just nu söker vi söker dig som har intresse för och kunskaper inom något eller några av följande områden: • Minst ett års erfarenhet av kredithandläggning • God förståelse av bokslut • Goda kunskaper i Excel • Utbildning inom ekonomi Vilka system har du jobbat med? Berätta gärna i din ansökan! Har du specifika önskemål om geografiskt område, bransch, heltid eller deltid eller annat, skriv gärna det i din profil så kan vi hjälpa dig till ditt nästa gig! Hur processen går till Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom Ekonomi. För dig som omedelbart går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr. Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb! The Place – Where happy work happens. Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Business Controller till Svea Bank

Är du en analytisk person med stor initiativförmåga som drivs av att omsätta insikter i praktiken och skapa värde för verksamheten? Har du en god förståelse för siffror, ekonomiska processer och rapporter och vill vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt? Då kan du vara den Business Controller vi söker till vårt team inom affärsområdet Banking Services! Om rollen I rollen som Business Controller kommer du att vara en viktig del i arbetet med att driva och utveckla vårt ekonomiska planerings- och uppföljningsarbete. Du kommer att arbeta nära affärsområdeschefen och verksamheten med att tillhandahålla rapporter, analyser och rekommendationer som stödjer beslutsfattande på hög nivå. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Utveckling och uppföljning av budget, prognoser och nyckeltal Genomförande av kostnads- och resultatuppföljning Stödja beslutsfattande genom att tillhandahålla ekonomiska analyser och insikter Identifiera kostnadsbesparingar och effektiviseringsmöjligheter Framtagning av rapporter och presentationer för styrelse och ledningsgrupp Ta fram underlag för extern rapportering till myndigheter såsom Finansinspektionen, Skatteverket och Riksgälden direkt eller via koncernen Ansvar för hantering och uppföljning av affärsområdets Business Continuity Plan Koordinering och samordning avseende regelverk såsom GDPR Vem är du? I den här rollen är det av stor vikt att du är initiativtagande och vågar ta dig an nya saker, vi vill att du ska bidra till verksamheten med din förmåga att tänka utanför boxen och hitta nya vägar till viktiga insikter. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga då du kommer ha många kontaktytor, främst internt i organisationen. Erfarenhet och kvalifikationer: Erfarenhet från liknande arbete eller annan roll där du arbetat med siffror och rapportering, gärna inom bank och/eller finans Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande Goda kunskaper i Excel Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Om SveaSvea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sanna Löfgren på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas inom kort, så skicka in din ansökan redan idag!

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Kreditspecialist inom företagsfinansiering till Svea Bank

Vi söker nu en senior Kreditspecialist med erfarenhet inom företagsfinansiering till vårt affärsområde Administrativa och Finansiella tjänster (AFT), som hanterar ett brett utbud av bolagets företagsfinansiering. Vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla kreditarbetet inom affärsområdet till nästa nivå tillsammans med ditt team! Vad kommer du att göra? I den här rollen är du drivande i all hantering, beslutsfattande och uppföljning av affärsområdets transaktioner, rapportering och krediter. Du kommer vara delaktig i implementation av nya delområden inom kreditgivning, och här vill vi gärna ta del av ditt perspektiv och tidigare erfarenheter och värdesätter högt att du delar med dig av dina kunskaper. Du kommer att arbeta nära både interna och externa intressenter där du representerar kreditfunktionen och bidrar till att driva affären framåt. Arbetsuppgifter i urval: - Vara delaktig i implementation av nya fokusområden inom kreditgivning - Agera stöd till säljfunktionen vid kundmöten - Vara delaktig i kvartalsrapportering, marknadsanalys och portföljanalys - Hantera säkerheter inklusive uppföljning och värdering av dessa - Hantera avtalsuppföljning gällande kovenanter och övriga villkor - Sammanställning och uppdatering av kreditakter såsom lånedokumentation, säkerheter och övrig formalia inom ramen för externa och interna regelverk Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, men även annan erfarenhet av företagskreditgivning ser vi som en god förutsättning för att kliva in i den här rollen. Du har även erfarenhet av och trivs i en roll med externa och interna kontakter och ett emellanåt högt tempo. Du har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, samt behärskar engelska. För att trivas i den här rollen bör du trivas med stort eget ansvar, att skapa din egen struktur samt ha förmåga att kunna fatta beslut när det krävs. Vidare har du stor initiativförmåga och bidrar gärna med dina kunskaper där det behövs, du är en lagspelare som har god samarbetsförmåga samtidigt som du trivs med att ha självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är även noggrann och lösningsorienterad, samt har en god social förmåga. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sanna Löfgren på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas inom kort, så skicka in din ansökan redan idag!

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Credit Administrator Consumer

Brinner du för kundkontakt och administration? Är du en teamplayer som även gillar att jobba självständigt? Då kan det här vara rätt utmaning för dig! Norion Bank, tidigare Collector Bank söker nu en Credit Administrator Consumer. OM ROLLEN Du kommer vara vårt ansikte utåt för varumärket Collector och hjälpa våra privatkunder i ärenden som rör privatlån, kreditkort och sparande. Rollen kombinerar kundservice, förebyggande kundkontakt samt handläggning av låneansökningar där kvalitét och effektivitet är viktiga KPI:er du följs upp på. Tjänsten är placerad på vårt Contact Center på huvudkontoret i Göteborg. I rollen kommer du att jobba nära dina teamkollegor samt övriga angränsande avdelningar inom Norion Bank. Du utbildas internt och blir certifierad inom krediter samt certifierad försäkringsmäklare. Tjänsten är ett vikariat på heltid under ett år med möjlighet till förlängning. OM DIG Vi söker dig som är prestigelös och tycker om att arbeta i en social och föränderlig miljö, där samarbete är A och O och kundkontakt är nyckeln. Du tar dig an nya arbetsuppgifter med en positiv inställning, trivs i ett högt tempo och är med och bidrar till en bra teamkänsla. Vi tror att du som vill arbeta tillsammans med oss: - har god ekonomisk förståelse - är självständig och driven - är serviceminded och alltid sätter kunden i fokus - älskar kundkontakt över telefon och mail - är noggrann och organiserad - har tidigare erfarenhet av kundkontakt och administrativt arbete - är nyfiken och social Stort fokus ligger på handläggning av låneansökningar och vi ser det som mycket meriterande om du har en ekonomisk utbildning, erfarenhet av liknande roll eller av kreditbedömning sedan tidigare. NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. OM NORION BANK GROUP Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten.   Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm.   AFFÄRSOMRÅDET COLLECTOR Collector erbjuder lån, sparande samt kreditkortet Easyliving till privatpersoner. Med fokus på sund och hållbar kreditgivning är målet att på bästa sätt hjälpa kunder att tänka smart kring sin ekonomi och fatta genomtänkta ekonomiska beslut. Collector finns i Sverige, Norge och Finland på den nordiska marknaden. INTRESSERAD? Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen - kontakta gärna Klara Bensgård Hilling, Team Manager Contact Center på [email protected] För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen kontakta gärna Johanna Lövgren, HR Business Partner på [email protected]

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Senior Bolånehandläggare till Ordna Bolån

Välkommen till Ordna Bolån, den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi strävar efter att förändra bolånemarknaden genom att göra bolåneprocessen enkel och effektiv för både låntagare och långivare. Sedan vår lansering i mitten av 2021 har vi framgångsrikt hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vår tillväxt fortsätter i en rasande takt. Med vår banbrytande tekniska plattform sparar våra kunder tid, och med vårt kompetenta team, som är experter inom bolån, har vi skapat en tjänst som vi är stolta över. Ordna Bolån är stolt att vara ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling, Sveriges största oberoende mäklarkedja med 1 200 anställda och 230 Bobutiker runt om i landet! Varför Ordna Bolån Om du lockas av tanken att vara en viktig del av ett snabbväxande företag med en kultur präglad av glädje, engagemang och utveckling, då är det här din möjlighet. Vi söker en erfaren Bolånehandläggare som vill vara med och påverka bostadsmarknaden. Om Rollen I rollen som Bolånehandläggare kommer du att fungera som länken mellan kunden (låntagaren) och Ordna Bolåns bankpartners. Vi samarbetar med flera bolånebanker, och som Bolånehandläggare är du rådgivare till kunden för att säkerställa det bästa valet av bolån utifrån deras individuella förutsättningar. Du kommer att granska och bedöma varje unikt kundärende och vägleda kunden med engagemang genom den komplexa bolånemarknaden. Rollen innebär många kontaktytor, internt såväl som externt med kunder, bankpartners och mäklare. Du kommer att vara en del av ett tätt samarbetande team på 12 Bolånehandläggare som arbetar mot gemensamma mål. Vi söker dig som vill påverka och utveckla vår bolånetjänst genom dina erfarenheter och idéer. Du rapporterar direkt till närmsta team-ledare. Om Dig Vi söker erfarna Bolånehandläggare med: - SwedSec-licens - Minst ett års erfarenhet inom området. Du bör vara driven och vilja vara med och hjälpa ett redan växande bolag att expandera ännu mer. Eftersom arbetet kan variera i takt med nya moment och samarbeten, behöver du vara flexibel och kapabel att ta till dig ny information. Vi värdesätter kundservice högt och söker dig som har en naturlig förmåga att skapa en positiv känsla hos andra. Vad Ordna Erbjuder På Ordna blir du sedd och hörd. Vi tror på öppenhet, där alla kommer till tals och stöttar varandra. Du kommer att vara en del av en expansiv fas där du har möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget som helhet. Vi är ett energiskt och professionellt gäng med höga ambitioner, redo att förändra spelreglerna. Om du trivs i en arbetsmiljö där du skrattar, kämpar för kunderna, är engagerad, lär dig och utvecklas, låter dig inspireras och är passionerad i arbetet - då är Ordna Bolån platsen för dig! Sök redan idag Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter vi i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande sex månaders provanställning. Tillsättning sker enligt överenskommelse och urval och intervjuer hanteras löpande. Låter det här som en plats där du skulle trivas? Då vill vi höra från dig idag! Har du frågor om rollen kontakta Affärsområdeschef Bolån, Alexander Hägerö på [email protected]. Läs mer om oss på: https://www.ordnabolan.se/

15 december 2023
Sista ansökan:
2 juni 2024