Lagerkontorist

Sök bland 3 lediga jobb som Lagerkontorist och börja ditt nya yrkesliv idag!

Lager- och logistikkoordinator till vår kund
OnePartnerGroup Jönköping AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en strukturerad och driven person med erfarenhet av logistik och lagerhantering? Har du god kommunikationsförmåga och trivs i en roll där du får ha många bollar i luften? Då kan detta vara nästa steg i din karriär!   Hur kommer dina arbetsdagar se ut? Du kommer ha varierande dagar, där du är spindeln i nätet för utgående gods från vår kunds anläggning, arbetsuppgifter kan bland annat vara: Koordinera dagliga lager- och logistikflöden Hantera inkommande och utgående leveranser Kontakt med leverantörer, transportbolag och interna avdelningar Lageroptimering och inventering Rapportering och dokumentation i affärssystem (t.ex. SAP, Monitor, Visma) Bidra till ständiga förbättringar inom logistikprocessen   Vem är du? Du har tidigare erfarenhet av liknande roll inom logistik eller lager,  och har tidigare hanterat transportpapper. Du har en positiv attityd gentemot dina arbetskamrater och chefer och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Att arbeta självständigt och ta eget ansvar trivs du med samtidigt du alltid är redo att samarbeta med dina kollegor.  Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.   Meriterande för tjänsten Truckkort och erfarenhet av truckkörning   Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstid 6 månader, med möjlighet till förlängning eller övertagande Tillträde: Början/mitten på augusti   Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Du kommer börja med en visstidsanställning på 6 månader. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.   När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Eric Alvérus på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Administratör sökes till läkemedelsföretag på Lidingö
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina Arbetsuppgifter och profil Vi söker en engagerad och strukturerad administratör som vill bli en del av vårt team på Apotekstjänst i Gåshaga, Lidingö. Du kommer att ha en viktig roll i att säkerställa att våra processer fungerar smidigt genom att hantera olika administrativa uppgifter kopplade till läkemedelsbeställningar och receptförnyelser. Arbetsuppgifter: - Beställning av läkemedel i helförpackningar - Hantering av påminnelser för receptförnyelser - Sammanställning av statistik och rapporter - Administration och uppdatering av hemsidan Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och har en god problemlösningsförmåga. Du har lätt för att samarbeta och värdesätter kvalitet i ditt arbete. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Heltidstjänst med möjlighet till fast anställning Arbetstider: Dagtid Placering: Gåshaga, Lidingö Krav God datorvana och lätt för att lära nya system Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande med erfarenhet från apoteksverksamhet Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Lageradministratör - Koki Group
Arlanda Invest Consulting AB
Lager- och terminalpersonal

Vi rekryterar nu till Koki Group (HiKOKI/Metabo), en ledande aktör inom verktygsbranschen, som växer och söker dig som vill arbeta som lageradministratör Trivs du i en roll där struktur, service och logistik går hand i hand? Har du erfarenhet av lagerarbete och administration? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig. Om rollen Som lageradministratör ansvarar du för att hålla ordning på lagret, hantera in- och utleveranser samt administrera serviceärenden. Du kommer att ha kontakt med kunder och återförsäljare, både vid inlämning av maskiner och genom telefon/mejl. Rollen innebär också att arbeta i vårt affärssystem för att boka service och hantera order. Arbetsuppgifter: Ta emot och hantera inlämning av maskiner från kunder och återförsäljare Administrera serviceärenden via affärssystem och kundkontakt genom telefon och mejl Ansvara för in- och utleveranser samt paketering och fraktbokning Hålla ordning på lagret Ansvara för inventering Samarbeta med interna avdelningar för att säkerställa effektiva processer Vi söker dig som: Har erfarenhet av lagerarbete och administrativt arbete Har arbetat i affärssystem, gärna MS Dynamics, AX/SAP eller liknande Har god datorvana och erfarenhet av Excel, Outlook och ERP/CRM-system Talar och skriver svenska flytande samt har goda kunskaper i engelska Är lösningsorienterad, strukturerad och serviceinriktad Rollen är en heltidstjänst på plats i Infra City med arbetstider mån–tors 07:30–16:30, fre 07:30–15:30, du rapporterar direkt till vår servicechef norden. Transportmöjligheter finns med gratis shuttlebus mellan Rotebro station och Infra City Ansökan Låter det här som något för dig? Tveka inte att kontakta vår samarbetspartner Vi Rekryterar.nu om du har några frågor. Du når vår rekryteringskonsult Mona Wågberg på [email protected] eller 0739500773. Välkommen med din ansökan redan idag – vi arbetar med löpande urval!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025