Marknadsplanerare

Sök bland 7 lediga jobb som Marknadsplanerare och börja ditt nya yrkesliv idag!

International Trainee Campaign

Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024! Din roll Under 14 inspirerande och intensiva månader får du en gedigen inblick i hela vår organisation och vårt arbetssätt. Traineeprogrammet inleds med ca fyra månaders introduktion på vår kommersiella avdelning där områden som marknad och inköp ingår samt på andra relevanta avdelningar på vårt huvudkontor.   Därefter börjar uppbyggnadsfasen där du i ca tre månader får introduktion i alla roller i våra butiker, men också får lära känna våra centrallager och regionkontor. Vi vill nämligen att alla anställda, oavsett position, ska ha en god förståelse för hur det fungerar i vår kärnverksamhet.  Nästa del av programmet är fördjupningsfasen, som pågår i ca sju månader och som du delvis spenderar utomlands, på vårt internationella huvudkontor i Neckarsulm, Tyskland. Under denna fas får du en fördjupande introduktion inom kampanj samt eventuella delinriktningar som väljs utifrån verksamhetens behov. Här lär du dig mer om våra processer och arbetssätt och tillsammans med erfarna medarbetare får du en mer djupgående förståelse för hur vi arbetar med kampanjer på Lidl.  Under programmets gång anordnas träffar där vi samlar alla traineer för att utbyta erfarenheter, skapa kontakter och självklart ha kul tillsammans!  Vårt mål med traineeprogrammet är att ge dig så mycket erfarenhet och kunskap som vi bara kan. När du är färdig ska du ha alla verktyg och färdigheter som krävs för att bli en medarbetare på kampanjavdelningen och på längre sikt fortsätta utvecklas mot en ledande position.  Din profil Vi söker dig som har en stor passion för mat och har en idé och en vilja att lära dig vilka kampanjer vi ska driva i framtiden. I grunden har du en akademisk examen. Gärna inom antingen industriell ekonomi, marknadsföring eller bredare företagsekonomi.  Som person är du driven, kreativ, lösningsorienterad och har en mycket stark kommunikativ förmåga. Du är analytisk och drivs av att hitta förklaringarna bakom siffrorna för att kunna föreslå de bästa och mest attraktiva erbjudandena för våra kunder. Du har en hög ambitionsnivå och har lätt för att arbeta i team. Att arbeta strukturerat och effektivt är en självklarhet för dig. Du är prestigelös och gillar utmaningar i arbetslivet. Dessutom är du bra på att övertyga din omgivning om det du tror på.  Eftersom du, i denna roll, har internationella kontakter är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska. Då vårt koncernspråk är tyska, är kunskaper i det mycket meriterande. Om du inte kan tyska sedan innan så behöver du ha viljan att lära dig språket flytande och du kommer att få tyskalektioner på arbetstid under traineeprogrammet. Har du erfarenhet av detaljhandeln ser vi detta som meriterande! Vi erbjuder Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen [email protected] Vill du vara med på vår resa? Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär: o    Gå in via länken ”sök nu” o    Fyll i formuläret  o    Bifoga CV  Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning.  Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 15 mars 2024.  Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

21 februari 2024
Sista ansökan:
15 mars 2024
Markarbetare för kunds räkning inför säsongen 2024

Om kundföretaget Nu letar vi dig som vill arbeta som markarbetare under säsongen 2024 med start i maj. Du kommer vara anställd hos oss på Konsultia och arbeta ute hos vår kund. Dina arbetsuppgifter Som markarbetare erbjuds du en varierad vardag där du är en viktig del i de mark och anläggningsprojekt som ska utföras. Du kommer arbeta med olika typer av moment som bland annat VA-arbeten, betongarbeten, platt- och stensättning, vägbyggnation samt anläggning av grönytor m.m. Projekten varierar i storlek vilket innebär att arbetet utför både självständigt och i mindre/ större arbetslag. Varje individ arbetar mot det gemensamma målet att framgångsrikt genomföra projekten och samarbetet präglas därför av en stark känsla av teamwork. Din profil Vi söker dig som vill starta din karriär inom markarbete, med eller utan erfarenhet. Meriterande är tidigare erfarenhet från VA- och anläggningsarbete, speciellt rörsvetsning. Du kan även vara rätt person för jobbet om du har erfarenhet av markarbete där du arbetat med betong. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser det som en självklarhet att du bidrar till en god arbetsmiljö där alla respekteras för den de är. Vi söker dig som är positiv, noggrann och engagerad i ditt arbete. Då detta är ett utomhusarbete ser vi att du trivs med att vara utomhus i olika väderförhållanden och att du ser kroppen som ditt bästa arbetsredskap. Framför allt söker vi dig som har en hög arbetsmoral och en vilja att lära dig nya saker. Övrig information B-körkort är ett krav. Arbetsort: Luleå, Piteå, Kalix, Boden Arbetstider: måndag-fredag, dagtid Omfattning: Heltid För mer information och frågor kontakta Desire Lindberg 070-5172638 [email protected] Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Konsultias bemanningslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad varje dag. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du får marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. Konsultia har kontor i Bollnäs, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå, Skellefteå, Piteå, Luleå och Gällivare. Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

16 februari 2024
Sista ansökan:
15 mars 2024
Marketing Manager to Search Engine Company

To our customer - one of the biggest and most well-known multinational technology company in the world, we are now looking for a Marketing Manager. About the role As Marketing Manager your role will be include the following: • Drive marketing related outcomes for one or a few projects/products as a key contributor by proactively taking initiative to kick off work streams and projects. • Drive and guide the user research, market analysis, and insights to make valued business recommendations to cross-functional partners on products and features. • Develop critical user journeys for future and active consumers and a cohesive user life cycle strategy in collaboration with cross-functional stakeholders. • Define critical opportunities to drive step-changes in user growth, increase user engagement with new product features, and drive user adoption of existing features. • Develop and execute marketing strategy and plans, working closely with sales and marketing leadership. • Contribute to project scoping and manage project priorities and allocation of technical resources within the project. • Proactively and systematically identify and propose new opportunities while expanding beyond usual scope of expertise. • Prioritize the most impactful ideas to drive growth and make sound business decisions independently. • Help solve problems with multiple approaches to reach an optimal solution. • Build new processes, procedures, methods, tests, and features with foresight to anticipate and address future issues. • Dig in and understand the detailed insights and big picture implications while understanding the strategic view. • Influence across team(s) and areas of expertise with similar objectives to align resources and direction and scale work. • Develop strong relationships, internally and externally, offering support and direction to team members. • Mentor and guide junior team members in their work and help them to onboard. • Provide guidance to and manage relationships with partners, agencies, or temporary, vendor, and contractors (TVCs). • Guide the integration of multiple adjacent project timelines, goals, and objectives. • Ensure all work, whether produced personally or by an agency, supports and builds the Google brand, and maintains quality, accuracy, and timeliness.Expertise • Act as subject matter specialist for relevant cross-functional stakeholders on the voice of a product or marketing program. • Proactively develop industry or product landscape knowledge and stay up to date on the latest industry trends. • Possess deep understanding of the nuances of specific product voices or goals that can be adapted to different communications as needed. • Communicate and present confidently to cross-functional audiences and influence the direction of work through effective presentations. • Possess a firm grip of new ideas, processes, and approaches critical to the role (e.g., AdWords for small- and medium-sized business marketing). • Develop new and complementary skills to enhance current knowledge and expertise and apply them to team and existing work.   About you We are looking for a candidate with the following background, experience, education, etc.: Brand management Knowledge of how to define and/or position a brand, as well as implementation of strategies to improve it (e.g., advertising, digital marketing, partner events). Campaign management Knowledge of the marketing campaign lifecycle. This includes planning, strategy, execution, and reporting of a campaign.   Client/partner management/advising Ability to partner with, orchestrate, lead, and influence clients, partners, and/or service providers as a trusted advisor. This may include managing client/partner expectations, and an ability to gain commitment to a product, service, or idea from partners, customers, and/or stakeholders using data and appropriate communication or storytelling methods.    Consumer behavior Knowledge of consumer behavior (e.g., digital or traditional consumer behaviors). This includes the knowledge of how consumer behavior informs product strategy/program design and influences sales cycles.   Data analysis and synthesis Ability to analyze information, draw conclusions, generate alternatives and solutions, and evaluate outcomes. This includes the ability to use data to add value to business planning and strategies.   Go-to-market activities knowledge Understanding of user needs, helping products go-to market, and giving feedback to improve products.   Industry knowledge Knowledge of the changing landscape of the industry, product areas, other key players, and/or markets including technology trends and issues that affect the operations of one´s business and organization.   Marketing briefs Ability to write a descriptive and actionable brief to articulate key goals and objectives of a marketing campaign.   Product positioning Ability to articulate key messages, features, and benefits to the target audience.   Situational leadership Ability to interact confidently, clearly and respectfully with others, especially senior leaders of the organization, to present/defend/clarify concerns or issues regarding an existing project, program or solution. This includes the ability to effectively address difficult questions, handle pushback from a high-level audience, and maintain a professional demeanor while engaging in difficult or sometimes high-pressure situations.   Storytelling Ability to influence and inspire an audience by crafting stories using data that elicit empathy or create buy-in. Contact details If you have questions about the assignment or the recruitment process, you are welcome to contact responsible recruiter: Erik Örvell on email [email protected] Welcome with your application! Keywords Consultant | Google | Marketing | Marketing Manager | Interim

14 februari 2024
Sista ansökan:
1 mars 2024
Digital Marketing Designer to AxFlow Group!

If you have a passion for blending marketing and technology, hold a Bachelor of Arts degree in Marketing and Digital Marketing or a related field, and possess strong skills in 3D visualization, VR/AR, and multimedia production – this is the job for you! About the position Perido is looking for a Digital Marketing Designer for our client, AxFlow Group, a division of Axel Johnson International, specialized in marketing, distributing, and providing comprehensive sales engineering services for premium fluid-handling equipment. Serving customers across industries such as chemical, petrochemical, food, power generation, environmental, dockside, facilities management, and wastewater, AxFlow offers top-quality products from leading manufacturers. You can work remotely for this position but should be able to visit the office in Stockholm at times. Additionally, you will also be able to visit different countries when collaborating with international colleagues! Your daily tasks As a Digital Marketing Designer in the central marketing team, you'll play a key role in developing and implementing global digital marketing projects, create campaigns and visuals, ensuring consistency and impact across diverse markets. Your focus will be on Motion Graphics and Graphic Design and responsibilities include crafting visually captivating content using 3D visualization, VR/AR, and multimedia production for different platforms. You will report to the CMO & COO at AxFlow. Your characteristics We are looking for a person who can bring a unique set of qualities to the table. Someone who can work independently and drive projects to success. Initiative is key, you proactively seek out opportunities to contribute and innovate. In a fast-paced environment, we need someone who thrives on a diverse range of tasks. From content creation to campaign management, flexibility is essential. Adaptability is crucial as priorities shift and new challenges arise. In summary, we look for a Digital Marketing Designer who can navigate the ever-evolving landscape of digital marketing with confidence, creativity, and a proactive spirit. If you're ready to take on this exciting opportunity, you are much welcome to send an application + portfolio! Qualifications: Bachelor of Arts degree in Marketing and Digital Marketing or a related field Strong skill set in the following: Social media marketing 3D visualization 3D modelling 3D rendering VR/AR Photography Videography Post-production (film) Tools: Adobe Creative Suite Blender Unity Contract type and hours Full-time, assignment initially 6 months through Perido, thereafter possible takeover by AxFlow Group. Start according to the agreement. Application Please apply on our website perido.se/lediga-jobb/. Click on the apply button in the job ad and fill in your information and attach your CV and portfolio. We recommend that you submit your application as soon as possible as selection is ongoing. The recruiter responsible for this position is Amanda Delvén, you can reach her via [email protected]. If you have questions, you are more than welcome to contact us at [email protected] and one of our recruitment administrators will do their best to help you. Always enter the reference number 34364 in the subject line. About Perido Why are we called Perido? It is from the Latin word Peridoneus which means "well matched". Matching our consultant's competence and career focus with our clients' needs is what we do best! Perido is a consulting and recruitment company in the white-collar sector that helps you to the next step in your career and our vision is for everyone to thrive and be engaged at work. We have grown steadily since the start in 2003 and have over 1300 employees across the country, of which about fifty works at our offices in Stockholm and Gothenburg. As a Perido consultant, you become an important part of our organization and you grow together with us by strengthening our clients' organizations with your skills. Please visit our website www.perido.se for more information.

14 februari 2024
Sista ansökan:
15 mars 2024
Marknadschef till Tunabyggen

Vi söker en marknadschef som ska leda och driva vårt marknadsföringsarbete och utveckla vår marknadsorganisation. Som vår marknadschef arbetar du med att bygga Tunabyggens varumärke, marknadsföra våra produkter/tjänster där marknadsanalysen har en central roll samt stärka relationen med våra kunder. Vi vill att du leder och utvecklar våra kommunikations- och marknadsföringsstrategier med ett stärkt försäljningsarbete och en effektiv intern och extern kommunikation som mål. Som ledare kommer du att inspirera, leda och följa upp marknadsteamet för att leverera goda resultat och bidra till Tunabyggens framgång. Som marknadschef på Tunabyggen har du personal- och budgetansvar. Du sitter i företagets ledningsgrupp och rapporterar till vår VD. Din arbetsgrupp kommer bestå av fem medarbetare, fyra som tillhör marknad samt kundcenterchef. I din roll som marknadschef har du ett nära samarbete med HR inte minst i arbetet med arbetsgivarvarumärket och intern kommunikation. Vi förväntar oss ett närvarande ledarskap, likaså en förmåga att höja blicken och jobba strategiskt med företagets utveckling tillsammans med övriga i ledningsgruppen. Du är en viktig ambassadör för företaget och vårt varumärke. Som kommunägt företag är vi av stort intresse för invånarna i kommunen. Det ställer krav på att du har en god kommunikativ förmåga och ett stort intresse av att bygga relationer. Profil Vi vill att du drivs av att arbeta med kunderna i fokus. Affärsmässighet ligger naturligt i ditt tänk och du har stor erfarenhet av att driva utveckling och förändring. Du vågar prova nya idéer och har förmåga att skapa nya affärsmöjligheter. Rollen förutsätter också att du är duktig på att skapa effektiva och engagerade team runt dig. För att lyckas i rollen behöver du vara modig och stresstålig. Du har förmåga att prioritera och hantera flera parallella projekt och aktiviteter. Som ledare är du prestigelös och lyhörd men har ändå modet att agera och våga ta beslut. Du har förmåga att skapa tillit och långsiktigt hållbara relationer både internt med kollegor i hela vår organisation och med externa parter. Du trivs med att fatta beslut, du är strategisk och analytisk och du är bra på att leverera. Du är gärna senior i din roll. Erfarenhet av hyresjuridik är meriterande. Vi söker dig som vill • bidra med ett gott ledarskap och tror på vår värdegrund • arbeta både operativt och strategiskt • vara en god förebild och ha modet att agera • arbeta med tydliga mål och uppföljning • aktivt arbeta med samarbete internt och externt • ge rak och tydlig feedback i syfte att utveckla människor och verksamhet Vi söker dig som har: • Akademisk examen inom marknadsföring, ekonomi eller motsvarande. Eller arbetslivserfarenhet vi bedömer likvärdig. • Flera års erfarenhet av personal- och verksamhetsansvar. • Flera års erfarenhet av att leda en marknadsavdelning eller liknande. • Erfarenhet av ledningsgruppsarbete. • Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal som skrift • B-körkort Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Detta är en roll för dig som vill kombinera affärsmässighet och samhällsnytta. Utifrån vår affärsplan är vårt uppdrag att med tydligt fokus på social, ekonomisk och ekologisk hållbarhet bedriva vår verksamhet Tunabyggen är ett av Dalarnas största bostadsföretag. Vi äger och förvaltar egna fastigheter och vi har också affärsuppdrag att förvalta Borlänge kommuns och andra externa kunders fastigheter. Vi är ca 102 medarbetare i vår organisation. Vi eftersträvar mångfald vad gäller ålder, kön och kulturell bakgrund bland våra medarbetare. Vår vision är att erbjuda Möjligheternas boende. Som medarbetare hos Tunabyggen förväntar vi oss att du, i dina möten med våra kunder, med kollegor och andra du möter i ditt arbete, agerar utifrån vår värdegrund: • Jag finns här för våra kunder • Jag ser möjligheter • Jag möter varje människa med respekt Information och ansökan Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan snarast, https://sokajobb.tunabyggen.se, dock senast 2024-03-18 Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. För oss är det skillnad på att bara vara bra och att vara rätt. Kompetens är mycket mer än CV och vi matchar alltid utifrån potential, värderingar och motivation. För mer information om tjänsten, kontakta t.f. VD Maria Bergfält, tfn 0243-733 61 Som en del i rekryteringsprocessen kan vi komma att låta dig genomföra personlighets- och kompetenstester. Testresultatet används för att bedöma din lämplighet för den valda tjänsten utifrån kravprofilen. Om personlighets- och kompetenstester blir aktuella kommer vi att tillhandahålla närmare information om detta. Facklig företrädare; Vision Stefan Holmberg, 0243-733 17 I samband med den här rekryteringen har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice till dig och din familj. Läs mer på www.rekryteringslots.se Se mer information om oss på www.tunabyggen.se Vi har gjort vårt medieval och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Sökord Marknadschef, marknadsföring, kommunikation, chef, ledare, strategi, verksamhetsansvar, ledningsgrupp, varumärke, marknadsanalys, Tunabyggen, Borlänge, Adecco

8 februari 2024
Sista ansökan:
18 mars 2024
Digital Marketing Designer to AxFlow Group!

If you have a passion for blending marketing and technology, hold a Bachelor of Arts degree in Marketing and Digital Marketing or a related field, and possess strong skills in 3D visualization, VR/AR, and multimedia production – this is the job for you! About the position Perido is looking for a Digital Marketing Designer for our client, AxFlow Group, a division of Axel Johnson International, specialized in marketing, distributing, and providing comprehensive sales engineering services for premium fluid-handling equipment. Serving customers across industries such as chemical, petrochemical, food, power generation, environmental, dockside, facilities management, and wastewater, AxFlow offers top-quality products from leading manufacturers. You can work remotely for this position but should be able to visit the office in Stockholm at times. Additionally, you will also be able to visit different countries when collaborating with international colleagues! Your daily tasks As a Digital Marketing Designer in the central marketing team, you'll play a key role in developing and implementing global digital marketing projects, create campaigns and visuals, ensuring consistency and impact across diverse markets. Your focus will be on Motion Graphics and Graphic Design and responsibilities include crafting visually captivating content using 3D visualization, VR/AR, and multimedia production for different platforms. You will report to the CMO & COO at AxFlow. Your characteristics We are looking for a person who can bring a unique set of qualities to the table. Someone who can work independently and drive projects to success. Initiative is key, you proactively seek out opportunities to contribute and innovate. In a fast-paced environment, we need someone who thrives on a diverse range of tasks. From content creation to campaign management, flexibility is essential. Adaptability is crucial as priorities shift and new challenges arise. In summary, we look for a Digital Marketing Designer who can navigate the ever-evolving landscape of digital marketing with confidence, creativity, and a proactive spirit. If you're ready to take on this exciting opportunity, you are much welcome to send an application + portfolio! Qualifications: Bachelor of Arts degree in Marketing and Digital Marketing or a related field Strong skill set in the following: Social media marketing 3D visualization 3D modelling 3D rendering VR/AR Photography Videography Post-production (film) Tools: Adobe Creative Suite Blender Unity Contract type and hours Full-time, assignment initially 6 months through Perido, thereafter possible takeover by AxFlow Group. Start according to the agreement. Application Please apply on our website perido.se/lediga-jobb/. Click on the apply button in the job ad and fill in your information and attach your CV and portfolio. We recommend that you submit your application as soon as possible as selection is ongoing. The recruiter responsible for this position is Amanda Delvén, you can reach her via [email protected]. If you have questions, you are more than welcome to contact us at [email protected] and one of our recruitment administrators will do their best to help you. Always enter the reference number 34364 in the subject line. About Perido Why are we called Perido? It is from the Latin word Peridoneus which means "well matched". Matching our consultant's competence and career focus with our clients' needs is what we do best! Perido is a consulting and recruitment company in the white-collar sector that helps you to the next step in your career and our vision is for everyone to thrive and be engaged at work. We have grown steadily since the start in 2003 and have over 1300 employees across the country, of which about fifty works at our offices in Stockholm and Gothenburg. As a Perido consultant, you become an important part of our organization and you grow together with us by strengthening our clients' organizations with your skills. Please visit our website www.perido.se for more information.

31 januari 2024
Sista ansökan:
1 mars 2024
Framtida uppdrag inom Marknadsföring och Kommunikation

Söker du en spännande möjlighet att utvecklas inom marknadsföring och kommunikation? Då kan du vara den person vi söker! Om uppdraget Detta är en proaktiv annons vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera beroende på kund och uppdrag. Dina huvudsakliga ansvarsområden kan vara; - Skapa marknadsföringsplaner, utveckla marknadsföringsmaterial - Genomföra kampanjer, analysera data och förbättra företagets synlighet på olika digitala plattformar. - Arbeta med digitala kanaler, annonser i social med samt att skriva copy. - Producera digital och rörlig media för bland annat kampanjer, landningssidor, externa kanaler och driftsmaterial.  Om dig Vi söker en driven och kreativ marknadsförare och/eller kommunikatör som vill vara en del av ett dynamiska team. I rollen kommer du att vara ansvarig för att skapa och genomföra strategier som ökar företagets synlighet och lönsamhet. Vi söker någon som har erfarenhet av att arbeta inom marknadsföring och kommunikation, och som har en stark förståelse för digitala medier och verktyg. Du ska vara självgående, ha en stark arbetsmoral och en förmåga att hantera flera projekt samtidigt. Om anställningsprocessen Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så ansök så snart som möjligt för att inte missa chansen. Ansök nu och ta chansen att bli en del av ett härligt team i ett spännande och stort företag där den ena dagen inte är den andra lik. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic på [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Kommunikatör, Marknadsföring, Marknadsförare, PR-specialist, Digital marknadsföring, Sociala medier, Content marketing, Event marknadsföring, Brand management, SEO, SEM, PPC, Marketing automation, Marketing strategist, Reklam

26 januari 2024
Sista ansökan:
24 februari 2024