Offertberedare

Sök bland 7 lediga jobb som Offertberedare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Product & Process Coordinator
Roxtec International AB
Ordersamordnare m.fl.

Vill du vara en del av ett dedikerat och starkt team? Vill du arbeta i en internationell miljö och interagera med människor över hela världen? Fortsätt läsa! Positionen Vi söker just nu en Produkt & Process Coordinator som kommer att fokusera på beredning av produkter och vara i kontakt med leverantörer under offertprocessen. I denna tjänst är du länken mellan olika funktioner och system så du behöver en helhetssyn och ska kunna agera globalt. Du bör ha allmänna tekniska kunskaper och passion för disciplin och struktur i ditt dagliga arbete. Produkt- och processberedningsteamet strävar efter ett enhetligt arbetssätt i vårt affärssystem för att uppnå en effektiv hantering över hela världen. Verktygen vi använder är tekniska systemet Teamcenter och affärssystemet IFS. Alla produkter skapas i Teamcenter och överförs sedan till IFS. Ansvarsområden • Utföra produktberedning för standard- och kundanpassade produkter i affärssystemet IFS. • Underhålla befintlig produktdata i IFS, med globala processer i åtanke, och se till att etablerade processer följs. • Göra en konsekvensanalys på global basis och rapportera när förändring av en produkt sker. • Vid designförändringar genomföra nödvändiga åtgärder i IFS. • Arbeta i nära samarbete med leverantörer, både i projekt och för ”engångs” kundanpassade produkter. • Begära in och analysera offerter (kvalitet, ledtid, kostnad, etc.) • Sammanställa och vidarebefordra information till beställaren inom Roxtec från något av våra affärsområden. Bakgrund Du har tekniskt intresse och kunskap samt erfarenhet av att läsa ritningar för att sedan avgöra om hur en produkt ska produceras. Du har kommersiell kompetens för att få ut det bästa av offertprocessen. Det är meriterande om du har arbetat i en internationell miljö. Du kommer att ha kontakt med kollegor över hela världen och resor förekommer i tjänsten. En förutsättning för att lyckas i denna tjänst är att du behärskar engelska flytande. Du tar ansvar för ditt arbete och har en helhetssyn i ditt arbetssätt. Du är nyfiken, social och har en egen drivkraft. Du är organiserad och fokuserar på hög kvalitet. Du besitter förmågan att etablera och upprätthålla goda relationer med kollegor och leverantörer. Kommunikation är ett ledord. Du är öppen för nya idéer och erfarenheter, söker kunskap och hanterar situationer samt problem med kreativitet, men du kan även relatera till välkända standarder och metoder. Snabbhet, enkelhet och flexibilitet är viktiga ledord för oss på Roxtec och bör kännas naturliga även för dig. Ansökan Om du har några frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Andreas F. Steinwandt, Manager - Product & Process Preparation, +46 733 31 30 81 eller Ebba Lund HR Business Partner, +46 733 31 3 735. Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-03-30.

14 mars 2025
Sista ansökan:
30 mars 2025
Säljsupport med tekniskt intresse

Om Rollen Som en viktig supportfunktion till företagets Säljare tillhandahåller du dagligen teknisk support som förfrågningar, läsa och tolka ritningsunderlag, priser och marginaler samt administrativt arbete. Din Profil Du är en kommunikativ person som är intresserad av och har god förståelse för teknik. Du är lagspelaren som är strukturerad, noggrann och stresstålig. Du trivs dessutom i en arbetsmiljö som dagligen innebär såväl interna som externa kontakter. Vi förväntar oss att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet och vana med att arbeta i affärssystem är meriterande. Erbjudande Vi erbjuder dig en viktig roll med stort eget ansvar. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Rekryteringskonsult Daniel Segerfeldt 070-8107390 eller Frida Grandt, 072-14 83 817. Välkommen med din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
12 april 2025
Quotation Specialist - Synchronous Condensers, ABB Sweden
ABB AB
Ordersamordnare m.fl.

At ABB, we are dedicated to addressing global challenges. Our core values: care, courage, curiosity, and collaboration - combined with a focus on diversity, inclusion, and equal opportunities - are key drivers in our aim to empower everyone to create sustainable solutions. That's our story. Make it your story. Your role and responsibilities Are you looking for a role where you can combine your technical skills with customer collaboration? As a Quotation Specialist for Synchronous Condensers at ABB Large Motors & Generators, you will shape solutions that support grid stability and the energy transition. You will work closely with customers and partners to develop tailored quotations, optimize technical and commercial offers, and contribute to projects that deliver essential results. At ABB, we offer an international work environment, where innovation and teamwork ensure goals are reached. This role provides an opportunity to gain a broad understanding of market-leading solutions while being part of a global organization. You’ll be surrounded by skilled professionals who are highly engaged in what they do, and you’ll have the chance to grow and develop in an inspiring and collaborative setting. Examples of responsibilities: Prepare quotations to customers, both from a technical and a commercial perspective. Optimize offers from a cost as well as technical perspective. Read and comment on specifications. Work and discuss with customers and partners (external as well as internal) about division of work and scope optimization related to the whole project. If you enjoy problem-solving, collaborating with diverse teams, and want to contribute to the advancements in the energy transition, this could be the ideal opportunity for you. Join us and be part of a company that values curiosity, teamwork, and the motivation to create sustainable solutions. Qualifications for the role B.Sc. or M.Sc. in Electrical or Mechanical engineering Experience in sales, sales support, or similar Understating Grid stability requirements and competing technologies is an advantage. Capacity for teamwork and a willingness to engage in relationship-building efforts An efficient and goal-oriented attitude towards work related tasks A customer focused attitude and possibilities to travel Great communication skills More about us ABB Large Motors and Generators (Machines) develops, sells, designs, and manufactures large motors and generators for various applications. For four- and six-pole machines, as well as Synchronous Con-densers, we have global responsibility within ABB and deliver to all continents. Recruiting Manager Kristina Carlquist, +46 706 03 22 03, will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Håkan Sjöberg, +46 703 96 00 02; Ledarna: Mats Wahlund, +46 767 69 80 80; Unionen: Katja Saari, +46 730 77 05 02. Talent Partner: Johannes Westermark Hester. We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe. #MyABBStory We look forward to reading your application in PDF format. Last day to apply is April 6. Please note that the interview process is ongoing, apply now to secure your spot in the recruitment process! Please note that to be eligible for employment at ABB Sweden, you will need to pass our pre-employment screening steps. This includes a reference check, a drug test, and could also include an extended background check. We kindly decline direct contact with staffing and recruitment agencies as well as sellers of additional job advertisements.

12 mars 2025
Sista ansökan:
6 april 2025
Beredare
Vattenfall AB
Ordersamordnare m.fl.

Företagsbeskrivning Vattenfall Services Nordic AB bygger, underhåller och utvecklar energilösningar för energi- och elanläggningar. Vi utvecklar Sveriges energiinfrastruktur för att skapa en hållbar framtid där vi hittar nya innovationer som bidrar till ett fossilfritt samhälle. Vi jobbar med många olika kunder och leverantörer som innebär stora investeringar för energiomställningen. Med oss arbetar du i en samhällsviktig verksamhet och ser till allt fungerar. Tillsammans skapar vi Sveriges säkraste arbetsplats! Om rollen Vill du bli en viktig del av energiomställningen? Vattenfall Services är Sveriges ledande entreprenadbolag inom energi- och elkraftsområdet och vi utvecklar Sveriges energiinfrastruktur! Hos oss jobbar du i en framtidsbransch med stort fokus på en hållbar framtid. Vi behöver fler energihjältar och nu söker vi erfarna Beredare som vill vara med på resan mot ett fossilfritt liv! Är det du? Tillsammans gör vi skillnad, för hela samhället. I rollen som Beredare arbetar du tillsammans med projektledare och tekniker för att ta fram tekniska lösningar som medför att varje projekt blir genomförbart ur både ett kvalitativt och ekonomiskt perspektiv. Arbetet innebär att du bereder och till viss del projekterar verksamhet inom eldistributionsnät. Du kommer ha ett varierande arbete där du vissa dagar sitter på kontoret och andra dagar gör du besök ute i fält. Du kommer att bygga nära relationer till inblandade parter och arbeta aktivt tillsammans med dem för att se till att kvalitén på den levererade tjänsten motsvarar de uppsatta mål som är överenskomna. Rollen är starkt sammanknuten med andra funktioner och det är därför viktigt att du trivs med sociala kontakter. Teamet består av drygt 20 personer i olika roller som exempelvis beredare, projektledare och tekniker. Du välkomnas in i en trygg och härlig grupp där klimatet beskrivs som öppet och hjälpsamt. Dina arbetsuppgifter kommer främst att handla om: Hantering av tekniska lösningar i projekten Nätberäkningar och ekonomiska kalkyler Tillstånds- och avtalsfrågor Kontakter med beställare, myndigheter och markägare Materialbeställningar Dokumentation Kravspecifikation Vi söker dig som: Har en elteknisk utbildning Har erfarenhet från roller som tex elnätsprojektör, nätdesigner, anslutningsingenjör, elkraftstekniker, distributionstekniker, nätoptimerare, belysningstekniker, mättekniker eller stationstekniker Har ett genuint intresse för elbranschen Har god datavana Är mycket bekväm med såväl svenska som engelska i både tal och skrift Har B-körkort Det är meriterande, men inget krav, om du har: Erfarenhet av EBR Erfarenhet av nätkartor, tex NetBas Erfarenhet av avtalshantering Som person har du ett gott självledarskap, är lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett logiskt angreppsätt och tar dig an problem ur ett analytiskt perspektiv. Du är bekväm med att föra ditt eget arbete framåt och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Eftersom du kommer att arbeta i team är det viktigt att du har god samarbetsförmåga. Vidare är du nyfiken på att ständigt lära dig nya saker för att utöka din kompetens. Ytterligare information Du erbjuds: Att bli en del av en trygg organisation där dina initiativ och idéer värdesätts Goda utvecklingsmöjligheter då det finns många spännande roller med ansvar att växa in i En roll där du får mycket frihet under ansvar där du kan planera dina veckor efter vad som passar dig En kul vardag där du kommer växla mellan kontorsarbete och arbete ute i fält Efter flera decennier i energibranschen vet vi att våra medarbetare är vår viktigaste och mest värdefulla tillgång. Vi är en stor och trygg arbetsgivare som ändå känns familjär där medarbetarnas säkerhet, välmående och samarbete är viktiga delar av vår företagskultur! Är du nyfiken på dina framtida kollegor? Läs mer här: Dina kollegor - Vattenfall SE  Nyfiken på att följa vår vardag? Följs oss på sociala medier! Linkedin – Vattenfall Services Nordic AB Instagram – Vattenfallservices Placeringsort: Västerås eller Avesta Kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterande chef Ellinor Fröjd, [email protected]. För mer information kring själva rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare Renée Li, [email protected]. Fackliga representanter för denna tjänst är Alma Svensson (Unionen), Johan Larsson (SEKO), Magnus Tjergefors (Ledarna), Torbjörn Blom (Akademikerna). Du når alla via Vattenfalls växel, tfn 08-739 50 00 Känns detta som ett jobb för dig? Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 23 mars!  Vi tar inte emot personligt brev i ansökan. Du söker snabbt och enkelt genom att svara på urvalsfrågor och bifoga ditt CV. Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Utöver säkerhetsprövning görs drogtest. Då säkerheten för Vattenfall och dess anställda är avgörande kommer vi innan varje anställning genomföra en ”pre-employment screening”. Dessa kontroller baseras på din roll som du kommer att fylla inom Vattenfall. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla anställda ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könsidentitet och könsuttryck, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsförutsättning.

10 mars 2025
Sista ansökan:
9 april 2025
Beredare
Vattenfall AB
Ordersamordnare m.fl.

Företagsbeskrivning Vattenfall Services Nordic AB bygger, underhåller och utvecklar energilösningar för energi- och elanläggningar. Vi utvecklar Sveriges energiinfrastruktur för att skapa en hållbar framtid där vi hittar nya innovationer som bidrar till ett fossilfritt samhälle. Vi jobbar med många olika kunder och leverantörer som innebär stora investeringar för energiomställningen. Med oss arbetar du i en samhällsviktig verksamhet och ser till allt fungerar. Tillsammans skapar vi Sveriges säkraste arbetsplats! Om rollen Vill du bli en viktig del av energiomställningen? Vattenfall Services är Sveriges ledande entreprenadbolag inom energi- och elkraftsområdet och vi utvecklar Sveriges energiinfrastruktur! Hos oss jobbar du i en framtidsbransch med stort fokus på en hållbar framtid. Vi behöver fler energihjältar och nu söker vi erfarna Beredare som vill vara med på resan mot ett fossilfritt liv! Är det du? Tillsammans gör vi skillnad, för hela samhället. I rollen som Beredare arbetar du tillsammans med projektledare och tekniker för att ta fram tekniska lösningar som medför att varje projekt blir genomförbart ur både ett kvalitativt och ekonomiskt perspektiv. Arbetet innebär att du bereder och till viss del projekterar verksamhet inom eldistributionsnät. Du kommer ha ett varierande arbete där du vissa dagar sitter på kontoret och andra dagar gör du besök ute i fält. Du kommer att bygga nära relationer till inblandade parter och arbeta aktivt tillsammans med dem för att se till att kvalitén på den levererade tjänsten motsvarar de uppsatta mål som är överenskomna. Rollen är starkt sammanknuten med andra funktioner och det är därför viktigt att du trivs med sociala kontakter. Teamet består av drygt 20 personer i olika roller som exempelvis beredare, projektledare och tekniker. Du välkomnas in i en trygg och härlig grupp där klimatet beskrivs som öppet och hjälpsamt. Dina arbetsuppgifter kommer främst att handla om: Hantering av tekniska lösningar i projekten Nätberäkningar och ekonomiska kalkyler Tillstånds- och avtalsfrågor Kontakter med beställare, myndigheter och markägare Materialbeställningar Dokumentation Kravspecifikation Vi söker dig som: Har en elteknisk utbildning Har erfarenhet från roller som tex elnätsprojektör, nätdesigner, anslutningsingenjör, elkraftstekniker, distributionstekniker, nätoptimerare, belysningstekniker, mättekniker eller stationstekniker Har ett genuint intresse för elbranschen Har god datavana Är mycket bekväm med såväl svenska som engelska i både tal och skrift Har B-körkort Det är meriterande, men inget krav, om du har: Erfarenhet av EBR Erfarenhet av nätkartor, tex NetBas Erfarenhet av avtalshantering Som person har du ett gott självledarskap, är lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett logiskt angreppsätt och tar dig an problem ur ett analytiskt perspektiv. Du är bekväm med att föra ditt eget arbete framåt och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Eftersom du kommer att arbeta i team är det viktigt att du har god samarbetsförmåga. Vidare är du nyfiken på att ständigt lära dig nya saker för att utöka din kompetens. Ytterligare information Du erbjuds: Att bli en del av en trygg organisation där dina initiativ och idéer värdesätts Goda utvecklingsmöjligheter då det finns många spännande roller med ansvar att växa in i En roll där du får mycket frihet under ansvar där du kan planera dina veckor efter vad som passar dig En kul vardag där du kommer växla mellan kontorsarbete och arbete ute i fält Efter flera decennier i energibranschen vet vi att våra medarbetare är vår viktigaste och mest värdefulla tillgång. Vi är en stor och trygg arbetsgivare som ändå känns familjär där medarbetarnas säkerhet, välmående och samarbete är viktiga delar av vår företagskultur! Är du nyfiken på dina framtida kollegor? Läs mer här: Dina kollegor - Vattenfall SE  Nyfiken på att följa vår vardag? Följs oss på sociala medier! Linkedin – Vattenfall Services Nordic AB Instagram – Vattenfallservices Placeringsort: Västerås eller Avesta Kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterande chef Ellinor Fröjd, [email protected]. För mer information kring själva rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare Renée Li, [email protected]. Fackliga representanter för denna tjänst är Alma Svensson (Unionen), Johan Larsson (SEKO), Magnus Tjergefors (Ledarna), Torbjörn Blom (Akademikerna). Du når alla via Vattenfalls växel, tfn 08-739 50 00 Känns detta som ett jobb för dig? Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 23 mars!  Vi tar inte emot personligt brev i ansökan. Du söker snabbt och enkelt genom att svara på urvalsfrågor och bifoga ditt CV. Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Utöver säkerhetsprövning görs drogtest. Då säkerheten för Vattenfall och dess anställda är avgörande kommer vi innan varje anställning genomföra en ”pre-employment screening”. Dessa kontroller baseras på din roll som du kommer att fylla inom Vattenfall. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla anställda ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könsidentitet och könsuttryck, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsförutsättning.

10 mars 2025
Sista ansökan:
9 april 2025
Bid Quality Documentation Manager
Euromaint Rail AB
Ordersamordnare m.fl.

Euromaint erbjuder kvalificerat tekniskt underhåll som tillgodoser kundernas behov av väl fungerande fordonsflottor. Vårt heltäckande utbud av underhålls- och ombyggnadstjänster omfattar bland annat kvalificerat tekniskt underhåll, reservdelsförsörjning, fordonsmodifiering och komponentservice. Vår kompetens omfattar alla typer av spårburna fordon för person- och godstrafik samt infrastrukturarbeten. Vi har ett nät av verkstäder från Luleå i norr till Malmö i söder. Hos oss arbetar många av Sveriges främsta specialister inom underhåll av järnvägsfordon. Euromaint har en omsättning på ca 1 481 MSEK och cirka 980 medarbetare (2020). Euromaint ägs av den börsnoterade spanska tågtillverkaren CAF sedan juli 2019. Om rollen: Som Bid Quality Documentation Manager på EuroMaint Rail ansvarar du för att utveckla och kvalitetssäkra anbudsdokumentationen. Du leder arbetet med att formulera strategier och skriva texter som adresserar kundens krav och utvärderingskriterier, och säkerställer att dokumentationen håller hög kvalitet och levereras i tid. Du arbetar nära Bid Manager och andra funktioner i anbudsteamet för att skapa konkurrenskraftiga affärserbjudanden. Tillsammans med övriga roller inom anbudsorganisationen skapar vi starka affärserbjudanden till EuroMaints kunder. Bid Quality Document Manager ansvarar för att kvalitetsdokumentationen planeras, produceras och kvalittssäkras inom utsatt tid som en del av anbudsprojektet som leds av Bid Manager. Du kommer bl.a. att: * Analysera förfrågningsunderlag och identifiera krav, frågersällningar och utvärderingsmodeller som ska addresseras i kvalitetsdokumentationen * Delta i arbetet med att identifiera USP och säljteman samt utveckla disposition, teman och innehåll för anbudsdokumentationen * Vara delprojektledare för kvalitetsdokumentationen i anbuden vilket innebär att planera och leda och fördela arbetet med att ta fram kvalitetsdokumentationen i samråd med Bid Manager samt övriga roller i anbudsprojektet * Skriva och anpassa texter baserat på input från övriga funktioner i anbuden * Ansvara för att ta fram mallar och picture masters för anbuden. * Utveckla och upprätthålla anbudsfunktionens anbudsbibliotek med standardtexter * Utforma strategier och teman för kvalitetstexterna med utgångspunkt i anbudsstrategi och utvärderinskriterier * Organisera och leda dokumentgranskningar * Ansvara för att korrekt språk och terminologi används i texterna samt för anpassning till kundens definitioner * Säkerställa dokumentstyrning och versionskontroll inom anbudet enligt Euromaints riktlinjer * Delta i win/loss analyser samt bidrat till att utveckla vår anbudsprocess * Delta i förarbeten innan anbudsarbetet startar genom att till exempel granska och kommentera utkast till specifikationer samt delta i marknadsdialoger Vem är du? Du har minst 3-5 års relevant arbetslivserfarenhet och en högskole- eller universitetsutbildning, eller motsvarande erfarenhet. För att vara framgångsrik i rollen som Bid Quality Documentation Manager tror vi att du har erfarenhet från en liknande roll, exempelvis som Teknisk Skribent, Kommunikatör eller Bid Manager. Du är en skicklig skribent och har en mycket god förmåga att uttrycka dig på både svenska och engelska, både i skrift och tal. Du har även erfarenhet av anbudsarbete och en förståelse för anbudsprocesser, samt en bakgrund från en industriell miljö, gärna inom järnvägsbranschen eller tekniskt underhåll och anläggningsbranschen. Som person är du strukturerad och kommunikativ. Du är kvalitetsmedveten eftersom du ansvarar för att kvalitetssäkra anbudsdokumentation, och det kräver en stark känsla för detaljer. Vi ser att du har en hög analytisk förmåga och att du gillar att samarbete med dina kollegor för bästa resultat.  Övrig information * Placering: Solna * Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning * Säkerhet: För att säkerställa en trygg arbetsmiljö genomför vi bakgrundskontroller och ID-kontroller på slutkandidater. * Sista ansökningsdag: 16 mars. Vi rekryterar löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

19 februari 2025
Sista ansökan:
16 mars 2025
Teknisk beredare/Projektledare
Ankarsrum Electric Motors AB
Ordersamordnare m.fl.

Ankarsrum Electric Motors AB är en ledande tillverkare av mindre elektriska motorer och drivsystem. Vi har kunder över hela världen, främst tillverkare av produkter inom industri, köksutrustning och medicinteknik. Ankarsrum Electric Motors är ett komplett företag med egen produktion och utveckling och mer än 350 års erfarenhet och kunskap. Under alla år har vi byggt upp vårt globala rykte och är nu känt som en tillverkare av kvalitetsprodukter och högteknologiska lösningar. Vår vision är att vara branschens mest hållbara tillverkare av elektriska drivsystem. Vi söker en Teknisk beredare/Projektledare Vi söker dig som letar efter ett nytt och spännande jobb som teknisk beredare och projektledare inom industrin. Som teknisk beredare kommer du att arbeta med vår produktdata i affärssystemet Monitor. Det innebär bland annat att se till att olika arbetsoperationer definieras och tidsätts på våra produkter, rätt material kopplas och kostnadskalkyler körs. Du kommer också att arbeta med layouter för arbetsplatser för nya produkter. Den tekniska beredaren är en viktig länk mellan utvecklingsavdelningen, produktionsteknik och produktionen. Vi vill också att du arbetar som projektledare i tekniska projekt. Det innebär bland annat att arbeta tillsammans med en projektgrupp, följa upp på och ta fram kostnader och tidplaner samt rapportera till företaget ledning Vi söker dig som är: - Bekväm med att läsa tekniska specifikationer, manualer och ritningar. - Intresserad av teknik eller elmotorer. - Har god analytisk förmåga - Van att arbeta i affärssystem och har en strukturerad arbetstil. Som person är du lösningsorienterad, prestigelös och har lätt för att samarbeta med både interna och externa kontaktytor. Du trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta både självständigt och operativt i team. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du som söker har som minst en fullföljd gymnasieexamen. Eftergymnasial utbildning inom relevant område är högst meriterande. Tidigare erfarenhet av beredning och projektledning är högst meriterande. Personliga egenskaper Vi tror att du som söker har ett stort tekniskt intresse, gillar att lösa problem samt har ett servicetänk och gillar att hjälpa andra människor Vi vill att du ska trivas på jobbet, då behöver du vara social, flexibel och noggrann. Vi vill att du är en lagspelare som ser detaljer men kan växla upp tempot när det behövs. Det viktigaste för oss är kvalitetsmedvetenhet, hög arbetsmoral, laganda, samt att ha en stark vilja av att lära och utveckla sig. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig tillämplighet. Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning, heltid med månadslön. Arbetsplats: Ankarsrum, Västerviks kommun Intresserad? Välkommen med din ansökan. Urval kommer ske löpande så vi ser gärna att du söker så snart som möjligt Skicka ansökan till: [email protected] Ytterligare information finns på: www.ankarsrummotors.com

31 januari 2025
Sista ansökan:
30 april 2025