Vår kund Termidor söker nu efter en strukturerad och engagerad orderadministratör för en direktrekrytering! Här kommer du att få arbeta i en omväxlande och spännande roll, där varje dag är unik. Företaget består av 8 anställda och du kommer att bli en del av kundserviceteamet som består av två kollegor. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att vara den sammanhållande länken mellan kund och leverantör. I det dagliga arbetet kommer du att arbeta med orderhantering, fakturering, leveransbevakning av transporter samt inköp av produkter till det egna lagret och direkt till kund. Du kommer även arbeta med produktprover mot kund och leverantör samt kontrollera leverantörsfakturor. Kvalifikationer För att passa i rollen som orderadministratör ser vi gärna att du har följande bakgrund: Tidigare erfarenhet av orderhantering och logistik, gärna från ett mindre företag. Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. God systemvana inom Microsoft Office-paketet. Meriterande: Tidigare arbete i Visma Business, Super Office (CRM). Andra språkkunskaper Personliga egenskaper Vi söker dig som är strukturerad, flexibel och noggrann. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs i kundkontakt och är kreativ för att snabbt hitta nya lösningar. Mer information kring tjänsten Detta är en direktrekrytering till Termidor. Arbetstider: måndag till fredag kl. 8-17 (40h/v). Kontoret är beläget i Nacka. Arbete sker enbart på kontoret. Önskat startdatum: så snart som möjligt. Om Termidor / Arbetsplatsen Termidor är ett agentur- och distributörsföretag inom kemibranschen. Produkterna består i huvudsak av olika insatsråvaror till industrin. Företaget grundades 1990 och har sitt kontor i Nacka utanför Stockholm. Försäljningen sker huvudsakligen i Norden. Genom ett nära samarbete med välkända kemikalieproducenter i Europa och Asien samt med logistikföretag har vi byggt upp ett väl fungerande lager och distributionsnät i Skandinavien där vi erbjuder olika kundanpassade lösningar. Läs mer på https://www.termidor.se/. Termidor är även moderbolag till On-Way i Sverige AB. Läs mer på www.onway.se. Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag, då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag! The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
Om tjänsten Som Servicekoordinator kommer du att ha en nyckelroll i företagets serviceverksamhet. Rollen är bred och varierad, där du ena dagen planerar serviceuppdrag för servicetekniker och nästa dag hanterar administrativa arbetsuppgifter som stöder teamet. Du får möjlighet att arbeta självständigt och bidra till att verksamheten fungerar smidigt och effektivt. Dina framtida arbetsuppgifterI rollen som Servicekoordinator kommer du att hantera både planering och administration. Dina huvudsakliga ansvarsområden är: Koordinera, fördela och planera serviceuppdrag för företagets servicetekniker. Arbeta med reservdelar och lagerhantering. Fakturera utförda serviceuppdrag. Orderhantering och uppföljning. Vi söker dig som Vi letar efter dig som trivs med att ha många bollar i luften och som har ett sinne för struktur och service. För att lyckas i rollen behöver du ha: Erfarenhet av administrativt arbete. God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. B-körkort. Tidigare erfarenhet från en roll med kundkontakt och service. Tekniska kunskaper är meriterande men inget krav. Som person är du lösningsorienterad, självgående och har en naturlig förmåga att skapa goda relationer med både kollegor och kunder. Du trivs i en roll där du får kombinera struktur med att hantera oförutsedda händelser på ett professionellt sätt. Övrig information Start:Omgående, enligt överenskommelse. Plats:Söderort,Stockholm. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 61 till 62 av 62 jobb