Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en av våra kunder i Lund som har en cp-skada och autism. Tjänsten är upp till 50% där man har ett fast schema. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, personlig hygien, förflyttningar utan hjälpmedel samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 13:30 - 20:00 vardagar 10:00 - 20:00 helger Om kunden Kunden är en kille som är boendes i Lund. Han gillar att vara ute i naturen, träna och umgås med sin familj. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är glad, energisk, lyhörd och ansvarstagande. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri Behärskar det svenska språket i både tal och skrift Det är meriterande om du Har körkort Erfarenhet av personlig assistans eller inom vården Omfattning: ca 50% Antal tjänster: 1 Tillträde: Enlig överrenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 25-årsåldern bosatt i Särö har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av liknande arbete har erfarenhet av epilepsi är rökfri tål pälsdjur Det är även meriterande om du: har erfarenhet av cerebral pares har erfarenhet av kognitiva funktionsvariationer är intresserad av att stanna kvar som timvikarie till hösten Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Vi söker två personliga assistenter. Tjänsten är ett sommarvikariat och tjänsten är på ca 50%. Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid enligt följande arbetspass: 09:00-16:00, 16:00-23:00 samt 10:00-18:00 på såväl vardagar som helger. Vikariatet är förlagd från vecka 27 till och med vecka 31. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras Arvidsson [email protected]
Vi söker både manliga och kvinnliga personliga assistenter som kan hoppa in vid korttidsfrånvaro och sjukdom. Arbetet sker hos en kvinna i 30-årsåldern och vi söker personer som kan arbeta både morgon- och kvällspass, 7 dagar i veckan. Varje arbetspass är 4–5 timmar långt. Kvalifikationer Vi söker dig som: Är lyhörd och har ett intresse för musik och träning. Är rökfri. Talar och förstår svenska obehindrat. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med personer med CP-skada och psykisk ohälsa, men detta är inget krav. Personkemi är av stor betydelse och kommer att prioriteras framför tidigare erfarenheter. Arbetsuppgifter Du kommer att vara kundens förlängda arm i vardagen, där arbetsuppgifterna varierar och inkluderar allt som hör till ett aktivt och självständigt liv. Kunden sitter i rullstol och behöver hjälp med såväl praktiska som sociala uppgifter i hemmet och i vardagen. Övrig information Vi söker timvikarier som kan vara tillgängliga för snabba inhopp och som är flexibla i sina arbetstider. Företagsinformation Om Lilja Assistans Lilja assistans är ett tryggt och engagerad assistanssanordnare som erbjuder personlig assistans med kunden i fokus. Vi strävar efter att skapa en meningsfull och sjävständig vardag för våra kunder genom att erbjuda skräddarsydda lösningar. Vår verksamhet präglas av kvalitet, närhet och respekt för individens behov.
Jag söker en timvikarie som vill vara min personliga assistent. Jag är en 27-årig tjej som går på daglig verksamhet och behöver personlig assistans med varierande arbetstider. Tjänsten innebär arbete vid behov och med flexibilitet, där du kan önska pass i schemat. Jag älskar musik och bor i min egen bostad. För denna tjänst är det meriterande om du har erfarenhet av autism och ett krav att du talar finska eller flytande svenska, eftersom kommunikation är viktig för mig. Som timvikarie innebär tjänsten varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger. Du bör vara initiativrik, ansvarsfull och kunna se vad som behöver göras i varje situation. Jag har dubbelassistans, vilket innebär att vi ofta är två personer som arbetar med mig. Meriterande om du pratar Finska men inget måste . På grund av sekretess kommer vi inte att lämna ut mer information om tjänsten innan intervju. Välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem. Intervjuer kommer att ske löpande under perioden, så skicka in din ansökan snarast vid intresse!
Nystart med mig, bästa killen och ett superteam med assistenter. Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby. Nystart med mig, bästa killen och ett superteam med assistenter. Vill du vara med att hjälpa mig att bygga upp min framtid? Vill du arbeta med en liten grupp engagerade assistenter där ni, tillsammans med mig, arbetar med både planering och aktiviteter? Jag är en kille som är 25 år. Jag bor i en egen lägenhet i centrala Stockholm. Tillsammans med dig och mina nuvarande assistenter kommer jag utvecklas i mitt liv och få möjlighet att förverkliga mig själv. Jag vill anpassa den efter det liv jag vill leva och mina intressen så mitt liv blir fyllt med livskvalité. Jag är fysiskt aktiv och gillar att röra mycket på mig. Simning är något som jag kommer att vilja ägna mig åt flera gånger i veckan. Jag tycker mycket om att göra utflykter med min egen bil. Jag gillar att besöka olika städer, gå på museum och äta ute på restaurang. Jag tycker om god mat och den behöver jag hjälp med att planera och laga. Lyssna på musik tycker jag också om, gärna klassisk. Jag har autism, intellektuell funktionsnedsättning och epilepsi men med din assistans kan jag leva ett självständigt liv utformat enligt mina egna önskemål. Din profil: Du är social och har lätt för att samarbeta med mig och dina kollegor. Du är närvarande, trygg och har tålamod och humor. Du brinner för att se till att min tillvaro fylls med livskvalité.Du är aktiv och initiativrik och en mästare på att tänka utanför normen. Du har ett stort intresse och erfarenhet av autism och intellektuell funktionsnedsättning. Ser att du har erfarenhet av uttåtagerande beteende. Gärna ett intresse för specialpedagogik. Du är en person som själv är fysiskt aktiv och i god form. Du förstår vikten av integritet och respekt gentemot kunden. För att arbeta med mig behöver du förstå och prata flytande svenska. Du är ickerökare. Arbetstiderna är förlagda så väl morgon som kväll. Dubbel assistans dygnets alla timmar. Så man arbetar arbetar alltid två och två. Vardagar ca: 08-16, 16-08 Helger ca: 08-19 , 19-08. Vi söker så väl deltid, som heltid. Det finns således stora chanser till en omfattande tjänstgöringsgrad. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Vi söker nu efter en assistentent som vill jobba i sommar till en ung man. En personlig assistent hjälper någon med grundläggande behov, till exempel att äta, klä på sig, tvätta sig och kommunicera. Assistansen är individuellt anpassad och ska ge ökade möjligheter för personer med funktionsnedsättning att leva ett självständigt liv. Vår kund är en ung man som tycker om att spela tv-spel, gå på stan, träffa vänner och roa sig med diverse utomhusaktiviteter. Vi ser gärna att du är en lugn och positiv person som är lyhörd och inkännande. Det är meriterande om du har jobbat med barn eller yngre personer med funktionsvariationer inom LSS, har undersköterskeutbildning eller annan likvärdig utbildning, men personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker arbetet som personlig assistent verkar intressant. Arbetstiderna är måndag till fredag 10-17. Helger kan förekomma. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Företagsinformation Vad Access Assistans erbjuder dig: Stöd för din hälsa och ditt välmående genom friskvårdsbidrag. Konkurrenskraftiga löner och pensionslösningar för ekonomisk trygghet. Kollektivavtal som säkerställer rättvisa arbetsvillkor och trygghet i din anställning. Möjligheten att vara del av ett engagerat och empatiskt team som arbetar för att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Tillsammans hjälper vi våra kunder att leva ett så självständigt och rikt liv som möjligt. Om du känner att du vill vara en del av denna resa, ser vi fram emot din ansökan!
Vi söker nu en engagerad och pålitlig personlig assistent till en härlig flicka med som behöver hjälp med tillsyn och stöd i alla sina dagliga behov. Tjänsten gäller arbete i hemmet, på fritidsaktiviteter och i andra vardagliga miljöer där flickan befinner sig. Om tjänsten: Som personlig assistent är du en viktig del av flickans vardag. Ditt uppdrag är att skapa trygghet, kontinuitet och en meningsfull tillvaro tillsammans med henne. Arbetet innebär att vara behjälplig med allt från personlig hygien, måltider, kommunikation, förflyttningar och tillsyn, till att följa med på aktiviteter och vara ett stöd i sociala sammanhang. Vi söker dig som: Har ett stort hjärta och ett lugnt, tryggt förhållningssätt Är ansvarstagande, lyhörd och flexibel Har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller inom vård/omsorg (meriterande men inte ett krav) Har god svenska i tal och skrift Är rökfri och har god fysisk förmåga Har körkort (meriterande men inte ett krav) Arbetstider: Varierande arbetspass dag, kväll och helg. Det är viktigt att du är flexibel och kan arbeta vid lov och ledigheter. Under sommaren är behovet främst kvällar och helger. Placering: I flickans hem i Rydebäck. Tillträde: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du vara med och göra skillnad i en annan människas liv – på riktigt? Välkommen med din ansökan! Skicka CV och personligt brev till: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Är du den trygga och motiverande assistenten jag söker? Jag är en positiv och ödmjuk kvinna i 60-årsåldern som söker fler stjärnor till mitt team. Efter att ha haft en stroke kämpar jag nu med att lära mig att gå igen och har ibland svårt att minnas detaljer. Jag kommunicerar verbalt och har ett gott sinne för humor. Mina intressen inkluderar sport, plantering, värme och att resa. Jag behöver hjälp med medicinering, hygien, förflyttningar, träning, stöd vid måltider samt hushållssysslor och vardagsbestyr. För närvarande har jag fem assistenter, inklusive min man som jag bor med och som är mycket närvarande. Vi är en liten och familjär grupp som arbetar tillsammans för att skapa en trygg och trivsam miljö. Jag söker en ny stjärna som har en god och motiverande inställning och som kan hjälpa mig att nå mina mål. Det viktigaste för mig är att du som söker är en kvinna med hjärtat på rätt plats och att personkemin fungerar. Du bör också vara tålmodig och uppmärksam på mina behov. Omfattning: Tjänsten är en timanställning för extra vid behov, det är även önskvärt att du ska kunna täcka upp när ordinarie assistenter har semester. För rätt person kan det även bli aktuellt med en schemaanställning längre fram. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Du kommer få möjlighet till betald pedagogisk utbildning samt workshops för att stärka ditt pedagogiska arbete. Du kommer även få lära dig att arbeta med teckenspråk. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en 7-åring bosatt i Alvik Är en utåtriktad, kommunikativ och samarbetsvillig person Har intresse för lärande och pedagogik Har god fysik för att utföra förflyttningar Har goda kunskaper i svenska Är rökfri Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av att arbeta med barn Har erfarenhet av TAKK eller teckenspråk Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på 60-70%. Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid. Arbetstiderna kommer vara förlagda enligt följande: Tisdag, onsdag, torsdag kl. 13.30-22.30 Under juli och halva augusti kommer arbetstiderna vara kl. 9-17, tre vardagar/vecka. Fr.o.m. 19 augusti och framåt kommer du jobba enligt tiderna ovan. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Önskat startdatum är 1 juli, innan dess kommer du erbjudas bredvidgång. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Amanda Finnhult [email protected]
På Bonzi arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Bonzi söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent som timvikarie hos vår kund som bor i Bagarmossen. Du behöver vara flexibel till att arbeta varierande arbetstider främst dag och kväll vid ordinarie assistenters frånvaro vid tex semester eller sjukdom. Arbetsuppgifter: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft kan förekomma vid förflyttningar Följa med på aktiviteter Tjänsten innebär varierande arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Kl. 07.00-15.00 Kl. 11.00-19.00 Kl. 15.00-21.00 Kl 09.00-18.00(helger) Kl. 12.00-21.00 (helger) Kl. 21.00-08.30 ( vaken natt vardagar) Kl. 21.00-10.00 (vaken natt helger) Om kunden Kunden är en man i 25-års åldern med stort intresse för musik, konserter, åka på utflykter och att träna . Han behöver din hjälp i sin vardag då han har Autism och Cp-skada Är du den vi söker: Vi och vår kund tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du empatisk, socialt lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande samt pålitlig .Du är en bra lagspelare eftersom vår kund har dubbelassistans dag och kväll. Du kan inte vara allergisk det finns pälsdjur i hemmet. Är du även en person som har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation så har du alla möjligheter till att bli en bra assistent. Meriterande är om du har: Erfarenhet inom kommunikationsstöd Yrkesmässig erfarenhet av att arbete som personlig assistent Yrkesmässig erfarenhet av kundens funktionsvariation Kreativ och estetisk lagd Krav: Fysisk stark då manuella förflyttningar förekommer Ej allergisk mot pälsdjur Flytande svenska i tal och förståelse Omfattning: 2 vikarier vid behov Tillträde: Intervjuer sker löpande och kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med anställningsstöd: Bonzi är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent ,ledsagare eller avlösare måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om oss: Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans, ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.
Välj ett jobb för att visa detaljer