Kundmottagare till ledande skadeverkstad Vill du arbeta i en dynamisk miljö där service och kundkontakt står i fokus? Vi på adacto people söker en erfaren kundmottagare till en av våra kunder – en välrenommerad aktör inom skadeverkstadstjänster. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av företaget. Om tjänsten I rollen som kundmottagare är du företagets ansikte utåt och den första kontakten för kunderna. Du säkerställer en professionell och smidig upplevelse genom att ta emot kunder, besvara telefonsamtal och hantera bokningar av skadebesiktningar. Du följer också upp reparationer och återkopplar till kunder efter utfört arbete. Andra uppgifter kan innefatta att köra fram bilar till kunder samt administrativt arbete kopplat till skadeärenden. Arbetsuppgifter Välkomna och assistera kunder vid inlämning och hämtning av fordon. Besvara telefonsamtal och ge information om skadeprocessen. Boka och administrera skadebesiktningar. Följa upp verkstadens arbete och kontakta kunder efter utförd reparation. Hantera enklare administrativa uppgifter kopplade till skadehantering. Köra fram bilar till kunder vid utlämning. Kravprofil Erfarenhet av arbete som kundmottagare eller likvärdigt på en bilverkstad. Kunskap om bilar. God datavana B-körkort. God servicekänsla och en förmåga att hantera kundkontakter på ett professionellt och trevligt sätt. Strukturerad och stresstålig med god administrativ förmåga. Positiv inställning. Vi erbjuder En trygg anställning hos ett väletablerat företag inom fordonsbranschen. Möjlighet att arbeta i en engagerad och kunnig arbetsgrupp. Ett varierande och serviceinriktat arbete där du får möjlighet att utvecklas. Kollektivavtal och friskvårdsbidrag Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
ArbetsuppgifterVi söker just nu en serviceinriktad person för omgående starttill en av våra kunder i Kista. I rollen som servicerådgivare spelar du en avgörande roll hos verkstaden. Rollen innebär att du är den som främst kommer ha kontakt med verkstadens kunder gällande deras ärenden.En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som har jobbat med någon form av service tidigare. Gärna inom restaurangbranschen eller i butik. Vi ser gärna att du... Har god känsla för bra service och sätter alltid kunden i första hand Är initiativtagande, flexibeloch har etteffektivt arbetssätt Gillar att jobba i ett högt tempo och är en riktig lagspelare Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har jobbat med bilar i någon utsträckning eller har ett fordonsintresse, men det är inget krav. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start omgående. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i AI-day där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 4/3 mellan kl. 9:15-12:15 Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Garderob Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 4 mars kl 9:15-12:15 Plats: StockholmDetta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 111 till 113 av 113 jobb