Erfaren receptionist till vår kund på Lindholmen

Vill du vara en del av ett ledande företag inom byggbranschen, känt för sin höga kvalitet och innovativa tillvägagångssätt? Vi söker omedelbart en receptionist som kan förstärka vår kunds team. Rollen innebär mer än bara administrativa uppgifter - som receptionist hos oss har du möjligheten att vara en del av något större och göra positiv förändring varje dag. Med en omedelbar start finns här din chans att snabbt påbörja din karriär hos oss och göra skillnad. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag med en sex månaders provanställning. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter: • Administrativa uppgifter: Hantera en rad administrativa uppgifter, inklusive posthantering, fakturering, och hantering av e-post för att säkerställa smidig drift av kontoret. • Frukost servering: Ansvara för att förbereda och servera frukost till vår kunds anställda och besökare varje morgon för att ge en positiv start på dagen. • Växeltelefon: Ta emot och hantera telefonsamtal från deras kunder och samarbetspartners över hela Sverige, och koppla dem till rätt avdelning eller person för att säkerställa effektiv kommunikation. • Hantering av konferenser: Ansvara för att boka och säkerställa konferensutrymmen för möten och evenemang. • Kontakt med leverantörer: Hantera kontakten med leverantörer för kontorsmaterial, matleveranser och andra tjänster för att säkerställa att vår kunds behov möts på bästa möjliga sätt. • Kaffe och konferensutrymmen: Ansvara för att fylla på kaffe och andra förnödenheter samt att hålla konferensutrymmen rena och organiserade. • Övriga uppgifter: Assistera med olika uppgifter och projekt enligt behov för att bidra till en smidig och effektiv drift av kontoret. Kvalifikationer: • Tidigare erfarenhet inom administrativa eller receptionistroller är ett plus. • Starka kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska, både i tal och skrift, är nödvändiga. • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och att arbeta under tryck. • Brinner för att ge enastående kundservice och är lyhörd för kunders och kollegors behov. • God datorvana och erfarenhet av office paketet. Övrigt: Plats: Lindholmen Arbetstider: 7-16 måndag-torsdag. Fredagar 7-14. Du kommer bli anställd av oss på KFX HR-partner. Vi gör en bakgrunds kontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

16 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Receptionist

ÄR DU SPINDELN I NÄTET SOM VILL JOBBA I VÅRAT TEAM?VI SÖKER EN TREVLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE PERSON! Vi är i nuläget på jakt efter en som kan jobba i receptionen då vår ordinarie receptionist Freja ska gå på mammaledigt. Vi söker dig som är duktig på administrativa uppgifter och har ett öga för detaljer samt är trevlig och tillmötesgående. Det viktiga i detta jobb är att kunna vara ansiktet utåt på plats för företaget och kunna guida kunderna i sin utbildning. Arbetsuppgifter består mycket av kundkontakt, bokning och planering. Tillsammans med oss trafiklärare ska vi komplettera varandra i maskineriet på trafikskolan. Vi söker dig som är en lagspelare och har lätt att jobba i team och under press. Omfattning: Heltid Varaktighet: Tidsbegränsad anställning (vikariat) omgående- februari 2025 Lön: Månadslön Tillsättning sker löpande. Kollektivavtal finns. Krav på B körkort, Flytande i tal och skrift i både Svenska och engelska. Fullständiga gymnasiebetyg minimum. Funderar du på om detta kan vara något för dig så skicka ett CV och personligt brev till [email protected]

14 april 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Servicerådgivare till bilåterförsäljare i norra Stockholm

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigasteroll?Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande och din kunskap. ArbetsuppgifterSom servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning/utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som har jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare jobbat med bilar i någon utsträckning, men det är inget krav.Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start omgående. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder ochFrida Eriksson, 076-009 65 02.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Receptions till Behandlings- & träningscenter i framkant

Lugnets fysiocenter är ett komplett fitness- & rehabcenter med allt för hälsa & rehab. Hos oss arbetar allt från specialiserade fysioterapeuter, idrottsläkare, massageterapeut, naprapater, sjuksköterskor, hud- & spaterapeut, psykolog, kostrådgivare, med. Fotvårdare till personliga tränare Tillsammans arbetar vi för att ge varje besökare det bästa för sin hälsa och rehab genom samarbete över yrkesgränserna. Ett unikt koncept som endast finns på ett fåtal platser. De senaste 2 åren har Lugnets Fysiocenter arbetat hårt för att utveckla hela centret och det är nu dags för nästa steg. Vi söker nu efter förstärkning till vår reception främst för sommarperioden, men med möjlighet till förlängning. Som receptionist hos Lugnets Fysiocenter är du noggrann och lyssnar in varje besökare för att kunna boka in dem hos rätt terapeut och tjänst. Du arbetar även aktivt med kundbemötande och merförsäljning i alla lägen. Du är driven, självgående & lösningsorienterad i ditt arbete. Som person gillar du att arbeta i varierande tempo och jobbar aktivt med merförsäljning i de tillfällen då det gynnar besökaren. Du har inga problem att jobba varken tidig morgon eller sen kväll. ÄR du den vi säker till vårt receptionistteam?

12 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Värd/Värdinna till Alecta Fastigheters coworkingsatsning Flexiwork

OM ARBETSGIVARENAlecta Fastigheter är det innovativa fastighetsbolaget, där hållbarhet och digitalisering är navet i verksamheten för att skapa framtidsvärden för både människor, verksamheter och platser. Under 2024öppnar Alecta Fastigheter sin första coworkinganläggning i Göteborg under namnet Flexiwork i kvarteret Regina. Kvarteret ReginaPå Rosenlund, rakt under bastion Christina Regina, hittar du Kvarteret Regina. Här kommer organisationer och verksamheter nå framgång genom den fulla frihet som Drottning Kristina eftersträvade redan för 400 år sedan.I Alecta Fastigheters nya kontorsvaruhus Regina i centrala Göteborg vid Hvitfeldtsplatsen öppnar deras första Flexiwork Hovet som slår upp portarna 15:e maj. Flexiwork, som är namnet på Alecta Fastigheters coworking, är ett nytt affärsområde inom företaget. Fastigheten byggs i två etapper och rymmer totalt 31 000 kvadratmeter. Första etappen omfattar en flexiyta på 1 100 kvm och andra etappen en yta på 1 900 kvm. Kvarteret Regina ligger centralt placerat och attraherar innovationsdrivna och kreativa företag. Fastigheten omfamnar allt från flexibla kontraktslösningar, musikinspirerade inredningskoncept, coworking /flexiwork, färdiginredda lokaler samt restauranger och butiker. I fastigheten är det fokus på återbruk och fastigheten certifieras enligt Breeam SE. Läs mer om Hovet här: https://kvarteretregina.se/kontor/ OM TJÄNSTEN Är du redo att vara ansiktet utåt för Hovet och skapa magiska ögonblick för våra gäster? Då kan rollen som värd vara perfekt för dig! Som värd är din viktigaste uppgift att ge våra gäster en förstklassig upplevelse från det att de kliver in genom dörrarna. Din dagliga rutin kommer att inkludera att välkomna besökare med ett leende, svara på deras frågor samt se till att våra konferensgäster och medlemmar har allt de behöver för en smidig vistelse.Det innebär att ordna frukostar, luncher och fikapauser, samt se till att all konferensteknik är i toppskick när det behövsoch hantera allehanda administrativa uppgifter. Ditt öga för detaljer kommer att vara ovärderligt när du ser till att våra utrymmen alltid är prydliga och presentabla för våra gäster. Du behöver ha väl kännedom av lokalerna som du är ansvarig för att visa till nya potentiella medlemmar till coworking arenan.Dessutom kommer du att vara ansvarig för att bemanna receptionen och säkerställa att varje gäst får det förstklassiga bemötande de förtjänar. Som en del av teamet kommer du också att vara med från början och vara en del av uppbyggnaden av rutiner, processer och standarder för både receptionen och konferensavdelningen.Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är heltid och arbetstiderna är förlagda vardagar 8.00-17.00. Under vissa event kan enstaka kvällar samt helgarbete förekomma. Tillträde Slutet på april, början på maj 2024 DIN PROFIL Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och alltid sätter kunden främst. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga att jag anade det så jag har redan kollat upp det. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera. Vidare har du ett säljande förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. Vi ser gärna att du har arbetat i någon form avaffärssystem samt bokningssystemtidigare och har du erfarenhet av Nexudus är det meriterande. Genom din tidigare erfarenhet av liknande roller är du även bekant med modern konferensteknik och har lätt för att lösa vanligt förekommande tekniskt strul som kan uppstå. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande. I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Vill du öka dina chanser att gå vidare i rekryteringsprocessen, rekommenderar vi att du bifogar ett personligt brev i din ansökan. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.OM OSS Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper vårakunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Viskräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifikabehov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen ochbesöksnäringen. ÖVRIG INFORMATION I denna process samarbetar Alecta Fastigheter med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direktav Natalie Fjellström via mail [email protected] våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan såsnart som möjligt.

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Receptionist till Sundbyberg Trafikskola

Vi på Sundbyberg Trafikskola är en liten trafikskola som sedan 2004 hjälpt hundratals bilförare att ta sina B- körkort. Vi brinner för utbildning och service och söker nu en serviceinriktad receptionist som kan hjälpa oss att ge våra elever den bästa möjliga körkortsupplevelsen. Arbetsbeskrivning Som receptionist på Sundbyberg Trafikskola kommer du att vara vår första kontaktpunkt för elever, föräldrar och besökare och dina huvudsakliga uppgifter kommer därför innefatta: • Stå i receptionen och välkomna elever till sina körlektioner och kurser. • Ta emot och svara på telefonsamtal och e-post. • Registrera elever för körlektioner och kurser. • Assistera med schemaläggning av körlektioner. • Hantera betalningar och administrativa uppgifter. • Ge grundläggande information om våra tjänster och kurser. • Hålla receptionen och lokalen ren och organiserad. Kvalifikationer Vi söker en person som brinner för kundservice och gör det där lilla extra för att våra kunder ska vara utomordentligt nöjda. För att lyckas som receptionist på Sundbyberg Trafikskola bör du därför: • Ha tidigare erfarenhet av kundservice och administrativa uppgifter. Tidigare arbete på trafikskola är meriterande. • Vara noggrann och serviceinriktad. • Behärska svenska språket obehindrat. • Ha en god social förmåga och positiv attityd. • Trivas att arbeta ensam och i team. Vi erbjuder Vi erbjuder en trygg anställning med möjlighet till fast lön alternativt timanställning, där en 6 månaders provanställningsperiod gäller. Jobbet kommer att kräva att du är på plats på kontoret, det vill säga i vår lokal på Järnvägsgatan 10B i Sundbyberg. Normala arbetstider råder måndag till fredag där du har möjligheternas påverka och forma din roll. Om du är intresserad av att bli en del av vårt team, skicka ditt CV, personliga brev, referenser och löneanspråk till [email protected] Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen kontakta oss via e-post. Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig varmt till Sundbyberg Trafikskola!

9 april 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Servicerådgivare till bilåterförsäljare i norra Stockholm

Är du en person sombrinner för service och är redo att ta en bilåterförsäljares viktigasteroll? Välkommen med din ansökan! ArbetsuppgifterSom servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning ochutlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda, då du kommer att vara verkstadsdelens ansikte utåt.Din profilVi söker dig som har erfarenhet avett service krävande yrke sedan tidigare. Du haren känsla för vad god service ochkundbemötande innebär. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är att du har ett effektivt arbetssätt, kan ta egna initiativ samt vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Samt att du är en person som alltid strävar efteratt överträffa kundens förväntningar. Krav på B- körkort. Kan uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av bilbranschen. Detta är en tjänst på heltid, där arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag-fredag.Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket goda chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 076-009 77 46.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

8 april 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Receptionist till Forsåker Vårdcentral

Forsåker Vårdcentral är en ung vårdcentral i Mölndal med fokus på tillgänglighet och varmt bemötande. Vi vill vara den lilla vårdcentralen med det stora hjärtat. I den årliga patientenkäten som utförs av SKR rankades nyligen vårdcentralen högst av samtliga vårdcentraler i Mölndal samt Göteborg. Vi erbjuder ett gott arbetsklimat, förmåga att påverka sitt arbete samt personalförmåner som t ex möjlighet till träning på arbetsplatsen. För oss är det viktigt att vi bygger en bra grupp som tillsammans ansvarar för vården och kulturen på arbetsplatsen. Vem söker vi: Vi söker dig som är nyfiken på utmaningar, är flexibel och som framförallt är en glad, serviceinriktad person som tycker om att ta egna initiativ, ha ansvar samt ha en positiv inställning till att vilja utveckla mottagningsarbetet framåt. Är du hjälpsam och tycker om att bidra till god stämning på en arbetsplats: ansök då till tjänsten som receptionist till oss på Forsåker Vårdcentral! Vi välkomnar ansökningar från personer som varit ifrån arbetsmarknaden under en längre tid. Vi ställer dock krav på att personen har viljan att lära sig, har ett öppet tankesätt och vill ta ansvar. Om tjänsten: Som receptionist hos oss på Forsåker Vårdcentral kommer du främst vara vårt ansikte utåt och ha ansvar för att få våra patienter att känna sig välkomna till oss. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot patienter med bokning/ombokningar, enklare IT-uppgifter & administration, enklare inköp och andra serviceuppdrag. Vi ser gärna att du är bekväm med hantering av att fylla på material till förråd och på mottagningsrum, hjälpa till med frukost, städning av kök samt tvätt. Markera din ansökan med referensnummer: Forsåker1  Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

6 april 2024
Sista ansökan:
1 oktober 2024
Sommar-receptionist 10-40% till Nordic Wellness Luleå

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Luleå. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2024-05-31. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan! Nordic Wellness är idag en av Nordens största gymkedjor med över 500 000 medlemmar och över 300 klubbar, från Ystad i söder till Umeå i norr. Verksamheten är indelad i tre divisioner; öster, söder och väster. Huvudkontoret ligger i Göteborg, på översta våningen i det första gymmet som öppnades 1997.

5 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Receptionist 10-40% till Nordic Wellness Sundsvall

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Sundsvall. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2024-05-31. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan! Nordic Wellness är idag en av Nordens största gymkedjor med över 500 000 medlemmar och över 300 klubbar, från Ystad i söder till Umeå i norr. Verksamheten är indelad i tre divisioner; öster, söder och väster. Huvudkontoret ligger i Göteborg, på översta våningen i det första gymmet som öppnades 1997.

5 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024