Är du en fena på reservdelshantering, serviceinriktad ut i fingerspetsarna och har koll på fordonsteknik? Då kan det vara dig vi söker! Nu söker vi en reservdelssäljare som vill vara ansiktet utåt mot våra kunder – och samtidigt en viktig spelare internt för våra tekniker och verkstadsteam. Har du dessutom ett tekniskt intresse och god förståelse för fordon är det ett stort plus i den här rollen. Om rollen Som reservdelssäljare har du en central och varierad roll hos oss. Du hanterar både intern och extern försäljning av reservdelar, säkerställer att lagret är i toppform och ser till att våra tekniker har rätt delar i rätt tid. Du arbetar nära både kundmottagning och verkstad. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Försäljning av reservdelar – över disk och via telefon Lagerhållning och orderhantering i vårt lagersystem (Kobra – meriterande) Registrering av inleveranser Förbereda och plocka reservdelar inför dagens arbeten Stötta tekniker i att beställa rätt delar Identifiera rätt reservdel utifrån kundens behov eller fordonsspecifika problem Vi tror att du: Har erfarenhet av reservdelshantering (gärna inom fordonsbranschen) Är serviceminded, tekniskt kunnig och har ett öga för detaljer Har god datorvana (Office 365, Kobra meriterande) Trivs i en flexibel miljö med högt tempo Är strukturerad, ansvarsfull och lösningsorienterad Har goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort är meriterande Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av ett familjärt gäng som gillar att ha kul på jobbet. Du får stort ansvar, varierade arbetsuppgifter och möjlighet till vidareutbildning. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag Kollektivavtal Individuell lönesättning Tillsvidareanställning Ett engagerat team där vi stöttar och lär av varandra Ansökan Låter det här som något för dig? Skicka din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om jobbet Som bildelssäljare hos oss ansvarar du för både hantering och försäljning av bildelar – både nya och begagnade. Din vardag kommer att vara varierad, med allt från beställningar och inleveranser till kundkontakt och samarbete med verkstadspersonal. Du kommer arbeta nära både verkstadschef och mekaniker – vi är ett sammansvetsat gäng där alla hjälps åt! Dina arbetsuppgifter Försäljning och hantering av bildelar, internt och externt Lagerhållning och artikeladministration i affärssystemet Returhantering Fakturering, garantihandläggning och kontakt med leverantörer Bidra till trivsel, struktur och ett gott arbetsklimat Vem söker vi? Vi tror att du är en person som gillar struktur, har god produktkännedom och ett stort engagemang. Du är flexibel och har lätt för att samarbeta – oavsett om det är med kunder, mekaniker eller chefer. Du är trygg i både praktiska och administrativa uppgifter och tvekar inte att rycka in där det behövs. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Vårt motto är och har alltid varit: "Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra" och i din roll är det därför viktigt att du arbetar noggrant, och att du ständigt vill utvecklas. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av bildelshantering eller liknande arbetsuppgifter Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Engelska och fler språk är meriterande. God datorvana och erfarenhet av affärssystem B-körkort Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Skellefteå. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Kontakt: Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Verstadschef Sara Berggren, [email protected], +46 70 – 213 21 65 Rekrytering och intervjuer sker löpande - är du intresserad vänta inte för länge med din ansökan. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är: Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Automotive består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Automotive växt framgångsrikt under många år. Hos oss är sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. Arbetsuppgifter Som Reservdelsspecialist ansvarar du för försäljning, beställning och lagerhantering av reservdelar och tillbehör. Du har fokus på kundkontakt och service, och säkerställer hög kvalitet och effektiv kommunikation i ditt arbete. Nyckelkompetenser/förmågor: Meriterande med fordonsteknisk utbildning och tidigare erfarenhet av reparations och servicearbete Data- och telefonvana, gärna med erfarenhet av affärssystemet Kobra Meriterande med truck kort Meriterande med B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Personliga egenskaper Du är en person som trivs i ett högt tempo och hanterar stress med lätthet. Din noggrannhet och strukturerade arbetssätt gör att du har ett gott öga för detaljer och ordning. Samtidigt har du en stark social förmåga, vilket gör att du enkelt skapar goda relationer med både kollegor och kunder. Dessutom har du ett genuint intresse för bildelar och tillbehör, vilket ytterligare förstärker ditt engagemang i arbetet. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se Skicka din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom fordonsbranschen? Vill du vara en del av en auktoriserad märkesverkstad som prioriterar kvalitet och en förstklassig kundupplevelse? Då har vi en spännande möjlighet för dig! Vi söker just nu en erfaren och engagerad Reservdelsrådgivare till vår kund på en auktoriserad märkesverkstad i Norra Stockholm. Som reservdelsrådgivare kommer du att spela en avgörande roll i att stärka vårt team ytterligare och kommer att arbeta mot såväl butik som verkstad. Tjänsten innebär mycket kontakt med verkstaden, leverantörer och kunder. Du arbetar med stort fokus på kund och service och i ditt ansvar ingår att hålla en hög kvalité och arbeta effektivt med kommunikation. Arbetsuppgifter: Sköta försäljning, beställning och plockning av reservdelar och tillbehör. Ansvara för ordermottagning över disk, via telefon och web, samt arbeta med lagerhantering och inventering vid behov Säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts på bästa möjliga sätt. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Kontroll av lagersaldon och inventeringar av befintliga reservdelar. Beställningar och inköp. Kvalitetskontroller av inkommande reservdelar. Svara i telefon och på mejl Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Krav: Körkort B Datorvana, MS Office Erfarenhet från rollen som Reservdelsrådgivare eller liknande arbete Goda kunskaper i CABAS är meriterande Vem är du? För att trivas som Reservdelsrådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Kort om företaget Vi är en etablerad och växande auktoriserad märkesverkstad belägen i Norra Stockholm. Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter. Vi strävar efter att erbjuda våra kunder högkvalitativa reparationer och en förstklassig serviceupplevelse. Vi erbjuder konkurrenskraftig ersättning, möjlighet till vidareutveckling och en trevlig arbetsmiljö. Sök nu och bli en värdefull del av vårt team! Vi ser fram emot att höra från dig.
Nu söker vi en Reservdelsrådgivare till vår kund Din Bil i Södra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Din Bil Om tjänsten Vi söker just nu en erfaren och engagerad Reservdelsrådgivare till Din Bil i Norra Stockholm. Som reservdelsrådgivare kommer du att vara en viktig länk mellan våra kunder och verkstaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera mycket kontakt med verkstaden, leverantörer och kunder. Du arbetar med stort fokus på kund och service och i ditt ansvar ingår att hålla en hög kvalité och arbeta effektivt med kommunikation. Du kommer bland annat att: Hantera inkommande beställningar, både över disk och via telefon eller e-post. Säkerställa att vårt lager är välorganiserat och uppdaterat, inklusive att beställa in nya delar vid behov. Skapa fakturor och följa upp betalningar för sålda delar. Hantera kundförfrågningar och eventuella reklamationer på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Kvalifikationer Körkort B Datorvana, MS Office Goda kunskaper i CABAS Erfarenhet från rollen som Reservdelsrådgivare eller liknande arbete Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och har ett starkt driv. Du trivs med att arbeta i en roll där kundkontakt är central och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt med bibehållen kvalitet. Som person är du noggrann, strukturerad och har en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer, både med kunder och kollegor. Du är en kommunikativ lagspelare som alltid strävar efter att överträffa förväntningarna och bidra till teamets framgång. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Din Bil Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, koda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. På våra fullserviceanläggningar hjälper vi dig med köp och leasing av bil, finansiering, service, reparationer, lagning av vindrutor, däckhotell, hjulskiften, plåt- och lackskador samt tillbehör och reservdelar.
Nu söker vi en Reservdelsrådgivare till vår kund Bilia i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bilia Om tjänsten Vi söker just nu en erfaren och engagerad Reservdelsrådgivare till Bilia i Norra Stockholm. Som reservdelsrådgivare kommer du att vara en viktig länk mellan våra kunder och verkstaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera mycket kontakt med verkstaden, leverantörer och kunder. Du arbetar med stort fokus på kund och service och i ditt ansvar ingår att hålla en hög kvalité och arbeta effektivt med kommunikation. Du kommer bland annat att: Hantera inkommande beställningar, både över disk och via telefon eller e-post. Säkerställa att vårt lager är välorganiserat och uppdaterat, inklusive att beställa in nya delar vid behov. Skapa fakturor och följa upp betalningar för sålda delar. Hantera kundförfrågningar och eventuella reklamationer på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Kvalifikationer Körkort B Datorvana, MS Office Goda kunskaper i CABAS Erfarenhet från rollen som Reservdelsrådgivare eller liknande arbete Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och har ett starkt driv. Du trivs med att arbeta i en roll där kundkontakt är central och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt med bibehållen kvalitet. Som person är du noggrann, strukturerad och har en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer, både med kunder och kollegor. Du är en kommunikativ lagspelare som alltid strävar efter att överträffa förväntningarna och bidra till teamets framgång. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra på 0707982676 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Biliakoncernen Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Nu söker vi en Reservdelsrådgivare till vår kund Bilia i Södra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bilia Om tjänsten Vi söker just nu en erfaren och engagerad Reservdelsrådgivare till Bilia i Södra Stockholm. Som reservdelsrådgivare kommer du att vara en viktig länk mellan våra kunder och verkstaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera mycket kontakt med verkstaden, leverantörer och kunder. Du arbetar med stort fokus på kund och service och i ditt ansvar ingår att hålla en hög kvalité och arbeta effektivt med kommunikation. Du kommer bland annat att: Hantera inkommande beställningar, både över disk och via telefon eller e-post. Säkerställa att vårt lager är välorganiserat och uppdaterat, inklusive att beställa in nya delar vid behov. Skapa fakturor och följa upp betalningar för sålda delar. Hantera kundförfrågningar och eventuella reklamationer på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Kvalifikationer Körkort B Datorvana, MS Office Goda kunskaper i CABAS Erfarenhet från rollen som Reservdelsrådgivare eller liknande arbete Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och har ett starkt driv. Du trivs med att arbeta i en roll där kundkontakt är central och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt med bibehållen kvalitet. Som person är du noggrann, strukturerad och har en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer, både med kunder och kollegor. Du är en kommunikativ lagspelare som alltid strävar efter att överträffa förväntningarna och bidra till teamets framgång. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra på 0707982676 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Biliakoncernen Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom fordonsbranschen? Vill du vara en del av en auktoriserad märkesverkstad som prioriterar kvalitet och en förstklassig kundupplevelse? Då har vi en spännande möjlighet för dig! Vi söker just nu en erfaren och engagerad Reservdelsrådgivare till vår kund på en auktoriserad märkesverkstad i Södra Stockholm. Som reservdelsrådgivare kommer du att spela en avgörande roll i att stärka vårt team ytterligare och kommer att arbeta mot såväl butik som verkstad. Tjänsten innebär mycket kontakt med verkstaden, leverantörer och kunder. Du arbetar med stort fokus på kund och service och i ditt ansvar ingår att hålla en hög kvalité och arbeta effektivt med kommunikation. Arbetsuppgifter: Sköta försäljning, beställning och plockning av reservdelar och tillbehör. Ansvara för ordermottagning över disk, via telefon och web, samt arbeta med lagerhantering och inventering vid behov Säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts på bästa möjliga sätt. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Kontroll av lagersaldon och inventeringar av befintliga reservdelar. Beställningar och inköp. Kvalitetskontroller av inkommande reservdelar. Svara i telefon och på mejl Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Krav: Körkort B Datorvana, MS Office Goda kunskaper i CABAS Erfarenhet från rollen som Reservdelsrådgivare eller liknande arbete Vem är du? För att trivas som Reservdelsrådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Kort om företaget Vi är en etablerad och växande auktoriserad märkesverkstad belägen i Södra Stockholm. Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter. Vi strävar efter att erbjuda våra kunder högkvalitativa reparationer och en förstklassig serviceupplevelse. Vi erbjuder konkurrenskraftig ersättning, möjlighet till vidareutveckling och en trevlig arbetsmiljö. Sök nu och bli en värdefull del av vårt team! Vi ser fram emot att höra från dig.
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Automotive består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Automotive växt framgångsrikt under många år. Hos oss är sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. Arbetsuppgifter Som Reservdelsansvarig spelar du en nyckelroll i vår dagliga verksamhet. Du ansvarar för försäljning, beställning och lagerhållning av reservdelar och tillbehör - både till våra kunder och till våra tekniker i verkstaden. Ditt arbete präglas av kundfokus, struktur och teknisk förståelse, där du säkerställer att rätt delar finns på rätt plats i rätt tid. I rollen ingår även: Ekonomisk uppföljning och resultatansvar för reservdelsavdelningen Lagerstyrning - beställning, mottagning och inventering av reservdelar Kvalitetssäkring av leveranser och hantering av fakturor Att hålla vårt lagersystem uppdaterat och arbeta med kontinuerliga förbättringar Nyckelkompetenser/förmågor Vi söker dig som gillar struktur, logistik och teknik - och som vill vara med och utveckla vår reservdelsverksamhet. Vi ser gärna att du har: Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet av reservdelshantering, lager och teknisk försäljning God datorvana - gärna med erfarenhet av affärssystem (exempelvis Kobra) Meriterande med truckkort och B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Personliga egenskaper Du är en person som trivs i ett högt tempo och hanterar stress med lätthet. Din noggrannhet och strukturerade arbetssätt gör att du har ett gott öga för detaljer och ordning. Samtidigt har du en stark social förmåga, vilket gör att du enkelt skapar goda relationer med både kollegor och kunder. Dessutom har du ett genuint intresse för bildelar och tillbehör, vilket ytterligare förstärker ditt engagemang i arbetet. Varför jobba hos oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se Skicka din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Om tjänsten Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som reservdelsman vara något för dig. Rollen som reservdelsman är ett varierande och roligt arbete för dig som har kunskap om och intresse för bilar. Arbetsuppgifterna innefattar planering och beställning av reservdelar, hantering av inkommande gods och lager, returhantering, intern service till övriga medarbetare, samt andra tillkommande administrativa uppgifter. I rollen som reservdelsman är du en viktig del av verksamheten, eftersom du säkerställer att både bilförsäljning och verkstad får tillgång till reservdelar och tillbehör som efterfrågas. Arbetet sker i nära samarbete med verkstadens olika roller, medarbetarna är glada och stämningen präglas av en teamkänsla. Du erbjuds möjligheten att utvecklas tillsammans med dina kollegor på en fin och fräsch verkstad/bilåterförsäljare. Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som reservdelsman är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Om du har frågor så går det bra att kontakta vår rekryterare Filip Sörensen på 073 525 10 64. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag! Din profil I syfte att lyckas i tjänsten som reservdelsman ser vi att du: -Har tidigare erfarenhet av reservdelshantering på en bilverkstad. -Har god datorvana eftersom du i arbetet ska kunna hantera olika reservdelssystem. -Talar svenska och engelska obehindrat. -Innehar B-körkort. Det är meriterande om du: -Arbetat i reservdelssystem tidigare. Du som person är: -Strukturerad, ordningsam och noggrann. -Serviceinriktad och lösningsorienterad. -Ansvarstagande och självgående. -Tekniskt lagd. Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer