Teamledare för telefonförsäljning till vårt huvudkontor i Kista!

Är du en naturlig ledare med förmågan att inspirera andra? Value Sales söker nu en teamledare för vårt telemarkerting-team i Kista! Om tjänsten: Som teamledare på Value Sales kommer du att leda ett team av säljare och arbeta tillsammans för att öka försäljningen hos våra uppdragsgivare. Du ansvarar för att coacha och utveckla dina säljare dagligen, säkerställa att teamet når uppsatta mål samt har en känsla för hur man skapar en härlig teamkänsla. Vi söker dig som har erfarenhet av en ledarroll sedan tidigare och som trivs med att ta ansvar och brinner för att motivera och få dina medarbetare att växa. Vi ser även att du har en hög ambitionsnivå och är resultatorienterad. Vår filosofi är att en bra ledare först och främst visar vägen genom att själv agera som gott exempel, gentemot mycket diktering. Om det här låter som dig, tveka inte att ansöka redan idag! Rollen som teamledare är en otroligt viktig position eftersom du är säljarnas närmaste chef. Vi är måna om din utveckling som ledare och du kommer tillsammans med försäljningschef och VD få den stöttning du behöver för att kunna utvecklas i snabb takt inom företaget. Kontraktstyp: - Heltid - Arbetstider mån- tors kl 09.30-18.00 fre 09.30-17.00 - Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare - Lön enligt överenskommelse Vi söker dig som: - Har arbetat med telefonförsäljning i minst 2 år - Flytande svenska i tal och skrift - Drivs av att tjäna pengar och personlig utveckling - Har en positiv inställning samt är målinriktad - Har tidigare erfarenhet inom coachning eller ledarskap Vi erbjuder: - Konkurrenskraftiga provisioner - Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. - Löpande sälj samt ledarskapskurser - Karriärmöjligheter inom bolaget - Säljtävlingar, resor och festligheter! Krav: - Minst 2 års erfarenhet av telefonförsäljning - Tidigare erfarenhet inom coaching eller ledarskap Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och event försäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor är beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se (http://www.valuesales.se/) Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

15 januari 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024
Säljkonsult sökes till bolag i framtidsbransch

OM FÖRETAGET Otovo är marknadsledande inom försäljning av solceller och startade sin resa i Norge 2016. Genom sitt unika och effektiva sätt att jobba så har man kunnat växa och skala upp verksamheten succesivt. Idag är man stora på en internationell nivå och etablerar sig i ungefär två länder årligen. I Stockholm är man 16 personer på sitt centrala kontor men planen är att expandera mycket de kommande sex månaderna. Otovo är en föregångare på sin marknad på många sätt. Förutom att erbjuda färdiginstallerade solcellspaneler i olika prispaket så erbjuder man även kunderna att leasa solcellspaneler. På detta sätt så behöver kunder inte ligga ute med en enda krona initialt. Detta är bara ett sätt på hur bolaget vågar tänka annorlunda på en annars ganska likriktad marknad. OM ROLLEN Du kommer att arbeta som säljkonsult på Otovo och ingå i ett säljteam som i nuläget består av åtta säljare. I rollen så bearbetar du potentiella kunder på telefon och berättar om fördelarna med att använda solceller. Det krävs ofta flera kontakter innan avslut görs och allt sker digitalt. Du kommer att skräddarsy solcellslösningar efter kundens behov, med starka kommunikationsegenskaper som ditt viktigaste verktyg. Du får en generös provision på alla affärer du stänger och de första två månaderna erbjuds du en garantilön vilket ger dig gott om tid att bygga upp en bra säljpipe. VEM SÖKER VI Vi letar efter en driven och tekniskt kunnig säljare som helst ska ha erfarenhet av att stänga affärer på telefon. Du har en vilja att lära dig nya saker, är inte rädd för att göra fel och tycker om att ta plats. Du ska vilja bygga en bra relation med kunden och bli som en kompis men samtidigt inte vara rädd för att gå på avslut om tillfälle ges. VAD ERBJUDER VI Här erbjuds du en plats på ett snabbt växande bolag i en framtidsbransch som sitter i centralt belägna lokaler i Stockholm. Bolaget är måna om sina anställda och ser till att du på alla sätt ska trivas i allt ifrån generösa förmånsmodeller och en trevlig företagskultur till aktiviteter och resor. På Otovo vill man att du ska växa och utvecklas och det innebär att det finns otaliga exempel på personer som har gjort karriär och även bytt yrkesbana internt. För rätt person finns inga gränser. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Ovo KOD: Teknisk säljare, Account Manager, Relationsbyggare, Framtidsbransch, Karriär, Förmåner, Solceller

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Kundrådgivare med fokus på mötesbokning till Svensk Fastighetsförmedling

Svensk Fastighetsförmedling befinner sig i en spännande förflyttning för att stärka sina marknadspositioner inom hela Sverige. Nu söker vi dig som vill vara en del av den viktiga resan mot att öka antalet affärer! I uppdraget som Kundrådgivare kommer du vara en del av ett nystartat team med ansvar över att bland annat säkerställa att Svensk Fastighetsförmedling har det mest nöjda kunderna på marknaden. Om rollen Under hösten 2023 har vi startat upp vårt nya kundcenter. Fokus för Kundcentret är, precis som för hela Svensk Fastighetsförmedling, att öka antalet affärer. Kundcentrets roll i detta är att hjälpa våra franchisetagare att öka antalet möten, förbättra deras kundvård samt att proaktivt bearbeta marknaden för att fler kunder ska välja just Svensk Fastighetsförmedling. Som Kundrådgivare i detta team kommer du bland annat att: - Proaktivt och uppsökande bearbeta och kontakta potentiella kunder via telefon, mejl och andra kommunikationskanaler - Sälja in Svensk fastighetsförmedling som mäklarföretag till potentiella bostadssäljare - Kontakta spekulanter i syfte att bekräfta deltagare för att i ett andra skede boka in kunden till möte med någon av våra mäklare Då du är bland de första in i detta nystartade team förväntar vi oss att du också: - Är med och skapar nya och/eller förädlar befintliga rutiner och processer i syfte att effektivisera verksamheten och därmed möjliggöra en högre produktivitet i form av fler bokade möten, snabbare återkoppling till visningsgäster etc. - Coachar, stöttar, supporterar och introducerar nya linjekollegor i kommunikation, system och strategi. - Utvecklar kommunikationsverktyg, manus och hantering av administrativa uppgifter. Teamet är under uppbyggnad och du kommer vara en av de första in, och med det kommer fantastiska utvecklingsmöjligheter för rätt person. Du rapporterar till vår Kundcenterchef och kommer arbeta från vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Din bakgrund Svensk Fastighetsförmedling arbetar utifrån en unik metod där kvalitet och nöjda kunder är i fokus i alla lägen. Du har därför erfarenhet av att arbeta med kundservice via telefon och mejl och har genom denna erfarenhet utvecklat en god kommunikationsförmåga och drivs av att göra våra kunder nöjda. Rollen kräver också en nyfikenhet på framtiden, en vilja att ta stort eget ansvar och ett inneboende driv för resultat. Vidare drivs du av att lyckas och tycker det bästa som finns är att arbeta tätt tillsammans med andra människor och kompetenser. Du uppskattar när saker och ting händer och utvecklas. Du är drivande, ödmjuk, positiv och en lagspelare. Vi vill att du har erfarenhet av att jobba med kundservice eller försäljning - antingen genom face 2 face eller över telefon. Har du jobbat med uppsökande mötesbokning är det starkt meriterande. Svensk Fastighetsförmedling består av drivna och självgående personer som tillsammans brinner för att skapa ett hållbart boendeliv. Hos oss är det högt i tak och vi värdesätter att ha kul på jobbet då vi vet att det leder till resultat, innovation och gemenskap Låter det Intressant? Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! För mer information kontakta ansvarig rekryterare Albin Johansson på [email protected] (mailto:[email protected]) . Urval sker löpande. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och en unik plattform där alla våra anställda har möjligheten att vara delägare. Kedjan ägs av över 700 medarbetare och franchisetagare. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.

22 december 2023
Sista ansökan:
9 juni 2024
Seniora säljare

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar. Nu letar vi efter en Säljare som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Säljare på Verbal kommer du bli en del av ett växande team som alltid hjälps åt för att lyckas. Rollen består främst av utgående nykundsförsäljning mot privatkunder och du kommer att jobba mot såväl egen budget som kollektiva mål. Säljteamet är just nu i en spännande tillväxtfas och kommer du in nu finns det stora möjligheter att få mera ansvar och påverka hur vi jobbar framöver. Visar du framfötterna finns chansen att snabbt klättra på karriärstegen och även leda en grupp säljare på sikt. Vi ser säljerfarenhet som meriterande men inte ett krav för att lyckas. Därför kommer vi lägga stort fokus vid dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen och tror starkt på att rätt person blir framgångsrik med hjälp av bra onboarding och säljutbildning. Vi söker dig som är... - En driven doer som får saker att hända - Målmedveten och resultatorienterad - Serviceinriktad och kundfokuserad - Bekväm med att jobba med telefonen som redskap Vårt erbjudande - Förmånlig provisionsmodell - Friskvårdsbidrag - Onboarding och säljutbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna - Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen - Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

18 december 2023
Sista ansökan:
5 juni 2024
Innesäljare till Lindmarkmedia i Kalmar

Vill du lära dig allt om försäljning? Just nu söker Lindmarkmedia Innesäljare till Kalmar, missa inte chansen att bli del av ett riktigt vasst säljteam. Om jobbet Är du driven, målinriktad och vill komma till en rolig arbetsplats där det ständigt händer nya saker? Hos oss får du en gedigen säljutbildning och vi ser till att du utvecklas hela tiden. Du behöver inte ha någon säljerfarenhet men ditt driv och engagemang är av stor betydelse. Vi har en säljkultur som bygger på laganda där alla stöttar och hjälper varandra att nå våra mål. Är detta något för dig? Lindmarkmedia är ett säljbolag som tar in olika uppdrag och jobbar med B2B försäljning. Vi är ca 20 st anställda och vi sitter vid "Gamla" Tullhuset nere vid vattnet i centrala Kalmar i toppenmoderna och fina lokaler. Varför jobba hos oss? Vår arbetsmiljö beskrivs av många som familjär, stark laganda, högt engagemang och målinriktade medarbetare. Det är högt i tak och vi jobbar med delaktighet i beslut för att driva företaget framåt. Hos oss erbjuder vi många spännande säljtävlingar under året med möjlighet att vinna både resor och pris för starka prestationer. Som säljare hos oss ger vi dig en 3 dagars grundutbildning tillsammans med hitta.se egna utbildare, därefter kommer du ha en egen säljcoach utöver en säljchef som hjälper dig att skapa rätt förutsättningar att bli en duktig säljare hos oss. Med andra ord, en fantastisk möjlighet att testa på en karriär inom försäljning. Vill du se mer av oss kolla gärna vårt instagramkonto @lindmarkmedia (https://www.instagram.com/lindmarkmedia/?hl=en) eller läs mer om oss på lindmarkmedia.se (https://lindmarkmedia.se/) Uppdraget vi söker säljare till är: Hitta.se (https://www.hitta.se/) är Sveriges tredje största sajt strax efter Aftonbladet och Expressen. Därför är våra produkter starka och vi har stor efterfrågan från våra kunder. Du kommer att jobba med att kontakta företag och hjälpa dem att hitta den bästa synligheten för deras potentiella kunder hos oss, B2B försäljning. - Kommun: Kalmar - Omfattning: Heltid med start så snart som möjligt - Varaktighet: Tillsvidare - Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning - Sista ansökningsdag: 22/12 2023 - Ansök genom att besvara några korta videofrågor (tar max 5 min), möjlighet att bifoga CV och personligt brev finns också. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 december 2023
Sista ansökan:
30 maj 2024
B2G Sales Representative

Om rollen: Älskar du snabbväxande företag som också gör gott? Bra! Trivs du dessutom i sammanhang där möjligheterna är oändliga och där du har stora möjligheter att påverka affären och forma bolaget framåt? Då är du välkommen in som nyckelspelare i teamet som arbetar med vårt mest betydelsefulla affärsområde - nämligen offentlig sektor. I rollen som säljare mot offentlig sektor ansvarar du för försäljning mot såväl nya som befintliga kunder inom segmentet. DigitalTolk är pionjärer och har förändrat branschen till det bättre sedan start. Trots våra unga år som bolag har vi flera priser och utmärkelser i bagaget, exempelvis Dagens Industris utmärkelse som Årets Supergasell, samt utmärkelsen som Årets Framtidsgasell år 2021. Samtliga priser är en fingervisning på vår förmåga att förstå offentlig sektors behov och det ansvar som kommer med att leverera en viktig samhällstjänst. - Arbeta nära såväl befintliga som nya kunder under avtalsperiod och inför kommande upphandling - Sluta direktavtal med kommuner under upphandlingsgräns - Säkerställa att relevanta intressenter hos målgruppen har tillgång till rätt och aktuell information om våra tjänster - Arbeta nära kunder på alla plan, samt arbeta tvärfunktionellt internt för att säkerställa att kunders behov tas hänsyn till i allt vi gör - Påverkansarbete mot politiker och beslutsfattare Om dig För att passa i vårt team, behöver du dela vårt engagemang och ha klipp i steget. Därtill ser vi att du: - Har erfarenhet av att driva tillväxt mot offentlig sektor - Är van vid komplex försäljning, med allt vad det innebär - Lutar dig framåt i allt du gör, särskilt i affärer - Kännetecknas av hög ambition och förmåga att nå uppsatta mål - Är en lagspelare som räcker upp handen och bidrar där och när det behövs - Skapar förtroende och är tillitsfull, samtidigt som du är nyfiken - Har god förståelse för upphandling, där det är meriterande om du arbetat med anbud - Har stor tillit till din egen förmåga utan att för den delen vara prestigefull. Du tar dig an nya utmaningar med entusiasm - Satsar helhjärtat på ditt uppdrag, håller deadlines och levererar resultat PS. Tråkmånsar och latmaskar gör sig icke besvär.

11 december 2023
Sista ansökan:
29 maj 2024
Account Managers/säljare

Vi söker Account Managers för kunds räkning! Du kanske är precis i början av din karriär eller har arbetat i några år med försäljning? Drivs du av nya utmaningar? Här får du möjlighet att arbeta på ett innovativt företag. Här erbjuds du en utvecklande och viktig roll inom försäljning. Känner du att detta skulle vara något för dig så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! För att fortsätta expandera söker vi nu nya stjärnskott till vårt Team! Jobbet Vi söker nu säljare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig energi. På kontoret i Stockholm är vi ca 20 medarbetare som jobbar tillsammans i en trivsam och energisk miljö där alla tar eget ansvar för att nå sina mål och presterar sitt bästa. Vi arbetar måndag till fredag 8-17. Fast lön + provision! Profil Vi söker dig som är ansvarsfull och van att leverera höga resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är bekväm med kundkontakt via telefon och räds inte de svårigheter du ställs. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar. Tidigare erfarenhet av försäljning är inget krav men meriterande. Placering: Stockholm med omnejd Lön: Lön + provision Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse

6 december 2023
Sista ansökan:
24 maj 2024
Erfaren säljare heltid sökes för operatören Tre

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: - Är nyfiken och engagerad som person - Tävlingsinriktad - Brinner för försäljning - Har en enastående hög arbetsmoral - Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon - Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: - En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats - Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö - Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). - Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

28 november 2023
Sista ansökan:
15 maj 2024
Account Manager

Ordet ”säljare” har fått en negativ klang, därför har vi valt att kalla denna rollen ”Account Manager” - det ser lite coolare ut på LinkedIn, men det handlar i stort sätt att hjälpa oss att driva omsättning och vinstmarginal genom att hjälpa oss få in nya kunder och utveckla våra befintliga kunder. Vi på DigitalTolk hjälper människor varje dag genom att bryta språkbarriären med en unik matchningsprocess, vi är som Tinder för tolkar och tolkbeställare. Vår produkt är så pass bra att våra kunder nästan inte tror på oss, vi gissar att det var lite samma sak som när Apple skulle sälja in Iphonen till en trogen Nokia 3310-användare. DigitalTolk har gått från 1 MSEK till över 300 MSEK på bara fem år och vi tänker inte sluta gasa, vi behöver därför dig! Om rollen: Människor gör affärer med människor de gillar, så vi förutsätter att du är en ”likable” person som har lätt att få många följare på instagram och att människor aktivt sätter sig vid ditt bord på festen. Vi har identifierat vilka våra kunder är, så det handlar bara om att tuta att köra. En dag som säljare på DigitalTolk börjar ofta med att Försäljningschefen drar ett dåligt göteborgsskämt, därefter så skiftas fokus till att kontakta våra potentiella kunder för att hjälpa dom med sitt språkbehov, det kan göras genom att ringa, genom att maila, genom att vara ute och knacka dörr eller ta en kaffe på plats ute hos kund. Du kommer att vara med under hela processen, från att du först tänker ”oj, dom där behöver nog hjälp med tolk” till att du blir inbjuden på deras julfest för att ”du har förändrat vårt liv”. Vi sitter vid fantastiska Slussen (viktigaste valfrågan enligt Stockholmare, men totalt irrelevant för resten av landet). Här jobbar vi ca 40 personer som jobbar med allt från sälj, kundtjänst, ekonomi och HR. Förutom alla i slussen så har vi över 40 utvecklare som jobbar alltifrån Scrum Master, Back end, front end, top end, le gend osv. Hälften av vår personalstyrka består alltså av tech-nördar så hos oss fungerar skrivaren ALLTID! Det hade varit awesome om du: Har rätt inställning och attityd till sälj. Tidigare testat på sälj och känt att det var kul Pratar svenska och engelska obehindrat (vi är ändå ett språkbolag) Gillar resultatansvar och arbeta mot KPIer (typ jag ska kunna ta 150kg i bänkpress) Har bra humor (du kommer få dra skämt på intervjun) Inte heter Marcus, Mikael, Sanna eller Pegah (för vi kör bara förnamn i vår mail och kan inte ha Marcus2 eller Mikael2) Inte är fördomsfull mot flintskalliga chefer Priser vi vunnit och som du kan få ta äran av. Årets Framtidsgasell 2021 av Dagens Industri Årets Supergasell 2021 av Dagens Industri Bäst i Branschen! 2018 av Post- och telestyrelsen. Årets unga nybyggare 2022 av Kungen (japp DEN kungen, inte Zlatan)

23 november 2023
Sista ansökan:
11 maj 2024
Privatlånerådgivare till Ordna

Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan den här rollen på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som Privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer som behöver hjälp med att förbättra sin lånesituation, kunna finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en oönskad situation. Du bistår med rådgivning i syfte att hjälpa kunder så att de ska kunna göra de bästa valen för deras ekonomiska situation. I ditt arbete som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba vidare inom bank och finans. Om dig Om du är en person som vill utmana dig själv och arbeta med lån så är Ordna företaget för dig. Vi söker medarbetare som vill vara med på vår resa, bidra till att utveckla företaget och ta det till nya nivåer. I rollen som lånerådgivare är det fördelaktigt om du är en social och driven person med en hög ambitionsnivå som fortsätter att kämpa tills dess att målet är uppnått! Vi ser även att du; - Har minst ett års arbetserfarenhet av försäljning - Talar flytande svenska och engelska - Uttrycker dig väl i skrift på svenska - Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik - Lägst gymnasieexamen Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser - Flerspråkig - Intresse för ekonomi - Studerar/studerat ekonomi på högskola eller universitet Vad Ordna erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

23 november 2023
Sista ansökan:
11 maj 2024