Telefonförsäljning hos Tryggsam – Skapa trygghet och utvecklas inom sälj Vill du vara med och göra skillnad för människor i deras vardag? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med telefonförsäljning inom marknadens mest efterfrågade trygghetstjänster, och samtidigt bygga värdefull erfarenhet för framtiden. Om jobbet – Telefonsäljare inom trygghetslösningar Kartlägga kundens behov och presentera våra tjänster inom kreditbevakning, ID-skydd samt personförsäkringar per telefon. Bygga långsiktiga relationer och erbjuda lösningar som skapar trygghet. Bidra till en positiv teamkänsla och arbeta mot tydliga, gemensamma mål. Delta aktivt i tävlingar, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Dina egenskaper – Kundfokus och säljglädje Du är kommunikativ, ansvarstagande och trivs med att ge professionell service. Du motiveras av uppsatta mål och vill utvecklas inom försäljning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uppskattar att arbeta i team där gemenskap och samarbete är en självklarhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vad vi erbjuder – Lön, förmåner och utveckling hos Tryggsam Garantilön samt provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. En modern kontorsmiljö på Hästholmsvägen 28 i Nacka/Stockholm. Gemensamma frukostar, AW:s, kickoffs och roliga tävlingar. Friskvårdsbidrag, friskvårdstimmar och tjänstepension. Tydliga karriärvägar och möjlighet att växa inom företaget. Vem är du? Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag 09–18. Du är motiverad, gillar att tala med nya människor och har viljan att lyckas. Praktisk information – Telefonförsäljningsjobb i Stockholm Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, mån–fre 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision Tryggsam – Din framtida arbetsplats i sälj och trygghet Tryggsam är ett växande företag med fokus på trygghetslösningar, personlig utveckling och kundsäkerhet. Hos oss får du stöd, inspirerande kollegor och möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning. Ansök nu och bli en del av ett vinnande säljteam där din energi och ditt engagemang värderas högst!
Hos Tryggsam får du chansen att lära dig grunderna i telefonförsäljning samtidigt som du erbjuder tjänster som skapar ökad trygghet för privatpersoner. Vi söker nu en junior säljare till vårt team i Stockholm. Om rollen Du kontaktar privatpersoner via telefon och erbjuder trygghetstjänster som ID-skydd och kreditbevakning. Vi ger dig en gedigen introduktion, säljutbildning och dagligt stöd för att du snabbt ska utvecklas. Vi söker dig som Är driven, social och gillar att prata med nya människor Trivs i team och motiveras av att nå mål Behärskar svenska i tal och skrift Har viljan att lära – erfarenhet är ett plus, men inget krav Vi erbjuder Fast lön och provision utan tak Utbildning, coachning och karriärmöjligheter Ett socialt kontor nära Slussen med frukostar, after works och tävlingar Friskvårdsbidrag och tjänstepension Om tjänsten Plats: Hästholmsvägen 28, Stockholm Omfattning: Heltid, vardagar 09.00–18.00 Start: Enligt överenskommelse Bli en del av ett växande bolag där trygghet, utveckling och gemenskap står i fokus. Ansök idag!
Har du erfarenhet av försäljning och känner att det är dags för nya utmaningar? Vår kund söker nu en driven och självgående säljare som vill ta plats i ett engagerat team där möjligheterna är stora. Om rollen Som säljare kommer du att ha en central roll i att utveckla och driva försäljningen framåt. Du arbetar både med nya affärer och med att förvalta och vidareutveckla befintliga kundrelationer. Rollen passar dig som är van att ta ansvar, är trygg i kunddialoger och älskar att se resultat av ditt arbete. Du kommer bland annat att: Bearbeta nya och befintliga kunder Bygga starka och långsiktiga kundrelationer Arbeta med hela säljprocessen – från första kontakt till stängd affär Bidra med idéer och initiativ för att utveckla säljstrategin Vad vår kund erbjuder: En företagskultur som präglas av gemenskap, utveckling och framåtanda Trygg anställning med höga provision och en garantilön Jobba endast med välkända varumärken Möjlighet att påverka både din egen roll och företagets resa Kontor centralt beläget i Stockholm Heltidstjänst med kontorstider mån-fre Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning Är självgående, målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Är kommunikativ och har lätt för att skapa förtroende hos kunder Trivs i ett högt tempo och gillar att utmana dig själv Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vill du arbeta med försäljning där du kan påverka din inkomst - varje dag? Vi på Ambivio söker nu drivna och tävlingsinriktade säljare till en kund inom energibranschen. I den här rollen hjälper du företag att sänka sina elkostnader genom att erbjuda skräddarsydda elavtal - samtidigt som du bygger din egen framgång. Du behöver inte kunna allt om el – vi lär dig! Det viktigaste är att du har rätt inställning och vill utvecklas inom försäljning. Vad innebär jobbet? Du kontaktar nya företagskunder via telefon Kartlägger deras behov och erbjuder rätt elavtal Arbetar med hela säljprocessen – från första samtal till stängd affär Du har stöd av ett engagerat team och coachning varje dag Vi söker dig som: Har en stark vilja att lyckas Gillar att prata med människor och bygga relationer Är tävlingsinriktad och drivs av att tjäna pengar Pratar flytande svenska Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande – men absolut inget krav. Vad du får: Endast provisionsbaserad lön – du får betalt per affär, och din förtjänst har inget tak Ett tydligt säljupplägg med snabba resultat Säljutbildning och daglig coaching Tävlingar, teamkänsla och möjlighet att utvecklas snabbt Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan idag! Arbetstider: Mån–tors 09.15–17.45, fre 09.15–16.00 Lön: Endast provision - du tjänar per affär, utan tak! Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och sälja in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Tre månaders garantilön kombinerat med en attraktiv provisionsmodell – därefter övergår upplägget till enbart provision på förmånliga villkor. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Hela Försäkring söker engagerade innesäljare – utveckla din karriär i ett växande bolag mitt i Stockholm! Vill du arbeta med försäljning i ett företag som kombinerar trygghet, gemenskap och personlig utveckling? Hela Försäkring söker nu en driven innesäljare som vill vara med och göra skillnad – både för sig själv och för våra kunder. Vi erbjuder marknadens ledande tandvårdsförsäkring och söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär. Om rollen:Som innesäljare kontaktar du nya kunder via telefon med målet att presentera och sälja vår uppskattade tandvårdsförsäkring. Du arbetar med moderna dialersystem i en strukturerad arbetsmiljö där kvalitet, lyhördhet och tydlig kommunikation står i centrum. Rollen passar dig som är tävlingsinriktad, målinriktad och tycker det är kul att prata med människor. Du inleder din anställning med en betald utbildning där du får lära dig allt om försäkring, våra produkter och effektiv säljteknik – perfekt för både nybörjare och dig med erfarenhet. Vi erbjuder: Trygg grundlön + provisionsmodell som belönar engagemang och prestation. Betald introduktionsutbildning och kontinuerlig coaching. Tjänstepension, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring via Skandia. Lojalitetsprogram med möjlighet till bonusresor, tävlingar och andra belöningar. AW varje fredag – vi firar framgångar tillsammans! Hybridmöjlighet efter 6 månader. Arbetsplats i centrala Stockholm, nära kollektivtrafik. Arbetstid: heltid, vardagar 08:40–17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon (meriterande men inte krav). Är nyfiken, social och orädd – du gillar att ta initiativ och driva på. Har ett starkt driv och trivs i en energifylld miljö Är mottaglig för feedback och gillar att utvecklas. Om Hela Försäkring: Hela Försäkring är ett modernt och växande bolag med fokus på hälsa och trygghet. Vår mest efterfrågade produkt är tandvårdsförsäkringen, och vi arbetar varje dag med att göra försäkring begriplig och relevant för våra kunder. Vi är delägda av Säkra, en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare – vilket innebär stabilitet, kvalitet och stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill växa. Övrigt:Alla anställningar kräver ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Skulder hos Kronofogden får ej överstiga 100 000 kronor. Tjänsten är heltid, med start så snart som möjligt – intervjuer sker löpande. Denna rekrytering sköts av Linda Ström på Docupartner. Samtliga frågor rörande rollen riktas till [email protected] alternativt 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan!
Innesäljare för Tre hos Bigacom i centrala Stockholm Är du social, tävlingsinriktad och redo att ta första steget i din försäljningskarriär? Nu söker vi drivna innesäljare till ett nytt och spännande projekt för mobiloperatören Tre (3) – direkt från vårt kontor i Stockholm! Det här är en perfekt roll för dig som är junior i arbetslivet, gillar att prata med människor och vill ha möjlighet att utvecklas inom försäljning – samtidigt som du tjänar riktigt bra. Om rollen Som innesäljare ringer du upp privatpersoner och erbjuder Tre:s mobil- och abonnemangslösningar. Ditt jobb är att förstå kundens behov och guida dem till rätt lösning – på ett engagerat och professionellt sätt. Du kommer att: Ringa upp potentiella kunder via telefon Presentera och sälja Tre:s tjänster Skräddarsy erbjudanden efter kundens behov Driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal Skapa en positiv upplevelse i varje samtal Vi tror att du är Social, orädd och gillar att ta kontakt med nya människor Målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Nyfiken och villig att lära dig mer om försäljning En teamplayer som bidrar till god stämning på kontoret Har du erfarenhet av försäljning? Superbra – men det är inget krav. Vad du får hos Bigacom Fast grundlön: 17 000 kr Attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Trygg anställning med pension, friskvårdsbidrag och 25 dagars semester Karriärmöjligheter – många av våra ledare började som säljare Chans att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien Ett peppande team som firar framgångar tillsammans Kontor i centrala Stockholm (Stadshagen) nära tunnelbana & buss Arbetstider: Måndag–torsdag 08.30–17.00 Fredag 08.30–16.00 Om Bigacom Vi är ett växande företag inom försäljning, kundservice och bemanning, med kontor i Stockholm och Marbella. Vårt mål? Att skapa en arbetsplats där människor utvecklas och har kul på vägen mot resultat. Ansök nu – vi rekryterar löpande! Skicka in din ansökan redan idag – det går snabbt och enkelt. Rekryteringen hanteras av DocuPartner, och du är varmt välkommen att kontakta: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan!
Starta din karriär – Innesäljare för Fortum i Stockholm! Är du nyfiken på försäljning och gillar att prata med människor? Nu söker vi på Bigacom dig som vill ta första (eller nästa!) steg i karriären, ett spännande projekt för Fortum, ett av Sveriges största energibolag! Här får du trygg upplärning, bra lön och chans att jobba utomlands – samtidigt som du bygger värdefull erfarenhet för framtiden. Vad du kommer att göra: Ringa befintliga kunder (varma leads) och prata om Fortums elavtal Hitta rätt lösning för varje kund Följa hela säljresan – från första samtal till signerat avtal Sprida bra energi till både kunder och kollegor Du behöver inte ha jobbat med försäljning innan – vi lär dig! Vi letar efter dig som: Gillar att prata med människor Är nyfiken och vill utvecklas Trivs i ett team där man stöttar varandra Har en positiv inställning och gillar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder Bigacom: Fast grundlön på 17 000 kr + provision (mållön ca 35 000 kr) Trygg anställning med pension, friskvård & semester Tydlig upplärning och coachning – vi hjälper dig att lyckas Möjlighet att jobba från vårt kontor i Spanien efter 6 månader Härlig teamkänsla och ett centralt kontor i Stockholm (Stadshagen) Arbetstider: mån–tors 08:30–17:00, fre 08:30–16:00 Om Bigacom Vi jobbar med försäljning, kundtjänst och bemanning – och har kontor i Stockholm och Marbella. Vi växer snabbt och sätter alltid människan i centrum – både våra kunder och våra medarbetare. Sök direkt – vi intervjuar löpande! I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. Har du frågor? Hör av dig till: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
Om tjänsten Nu söker vi tillsammans med vår partner Newbody Family förstärkning till säljteamet. Tjänsten passar dig som studerar idag och vill jobba deltid som innesäljare under studierna. Arbetstiden kommer att vara förlagd på eftermiddagar och tidiga kvällar, det kan även förekomma helger. Det är meriterande om du tidigare har jobbat i ett callcenter eller liknande och därmed är van vid utgående samtal. Kanske har du dessutom en bakgrund inom idrotten och är van att jobba mot uppsatta mål? Vi söker dig som vill komma in i ett spännande bolag till en avdelning som genomgår en försändringsresa och vill utvecklas vid sidan av studierna. I rollen som innesäljare kommer du att kontakta kunder som har lämnat in intresseanmälan, där du gör en gedigen behovsanalys och sätter en strategi tillsammans med kunden. Vidare kommer du att jobba med uppföljande samtal i form av coachande samtal tillsammans med kunder under deras försäljningsprocess. Ditt jobb är att se till att det blir en affär men även skapa ett lyckat samarbete under processen. I rollen som innesäljare kommer du även att ringa tidigare kunder där du följer upp tidigare försäljningsprocess och nuläge, där du är skicklig på att skapa nya säljmöjligheter. För att lyckas i rollen ser vi att du är målmedveten och drivs av att jobba mot tydliga KPI:er samt följa upp dessa tillsammans med din närmaste ledare. Du kommer att tillhöra ett team av innesäljare, utesäljare och kundsupport. För att du ska få bästa möjliga förutsättningar kommer det att vara en gedigen utbildningsplan där du får lära dig produkterna, processerna och bolaget men även få inblick i andra avdelningars arbete. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat: Ringa utgående samtal till kunder som har lämnat in intresseanmälan på hemsidan Lägga upp en plan/strategi tillsammans med kunder Löpande uppföljning med dina kunder i form av coachingsamtal under försäljningsperioden Kontakta tidigare kunder för att öka försäljningsmöjligheterna Sköta tillhörande administration i systemet Följa upp uppsatta KPI:er tillsammans med din närmaste ledare Vi söker dig som Studerar på universitet/högskola eller YH-utbildning Har tidigare erfarenhet från en tidigare roll inom försäljning där du är van vid utgående samtal med kunder Vana eller driv av att jobba mot tydliga KPI:er Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Det är extra meriterande om du: Har tidigare koppling till föreningslivet Har en idrottsbakgrund För att lyckas i rollen är du initiativtagande och är trygg i att använda telefonen som ditt främsta verktyg. Du har en grundförståelse för att identifiera kundens behov och anpassar dig i samtalet efter vilken kund du pratar med. Du gillar att jobba mot mål och har en vilja att ständigt förbättras i ditt försäljningsarbete. Vidare har du en god förmåga till struktur där du planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt och är flexibel i att omprioritera om det behövs. Du jobbar ansvarstagande i dina arbetsuppgifter och driver arbetet tillsammans med kunden framåt genom löpande dialog. Vi kommer att lägga stor vikt i din personliga mognad och att du är en person som bidrar med nytänk i kombination med en stark målinriktning. Om Newbody Family Målet med Newbody Family är att alla skolklasser och föreningar ska uppnå sina mål och drömmar. Vem som helst får inte sälja deras produkter för att tjäna pengar – utan bara klasser och klubbar. Deras kontor och lager ligger i Askim i Göteborg och dem är omkring 50 medarbetare. Där arbetar människor med olika bakgrund, erfarenheter och kompetenser. Deras gemensamma nämnare är att dem brinner för att uppfylla drömmar hos föreningar och skolklasser. Deras arbetsmiljö präglas av glädje, gemenskap och familjekänsla. Drivkraften inom bolaget är att ständigt utvecklas. Läs mer om Newbody Family här. Om anställningen Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO inledningsvis under 6 månader. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Omfattning: Deltid, måndag-torsdag med viss flexibilitet utifrån studier. Arbetstider: Kan vara t.ex 16:00-19:00 eller 17:00-20:00. Helger kan förekomma. Start: Omgående alternativt efter sommaren, senast start v. 31. Placering: Sisjön, Göteborg Lön: Timlön Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Arbetsbeskrivning Har du talang för att ge fantastisk service och är intresserad av privatekonomi och bankvärlden? Vi söker nu passionerade och engagerande studenter till ICA Banken i Borås som gillar att skapa mervärde för bankens kunder och bygger starka kundrelationer. Om du är redo för nästa steg i din karriär inom bankbranschen, är detta din chans. Din framtida uppdragsgivare Att göra varje dag lite enklare, det är vår vision. När du jobbar hos oss bidrar du till att hitta enklare och bättre lösningar för våra kunder så att de får en tryggare hushållsekonomi. Det bidrar till att vårt jobb känns meningsfullt på riktigt. Varje dag. ICA Banken erbjuder ett komplett utbud av banktjänster för privatpersoner, allt ifrån spara och betala till låna och försäkra. Våra Företagstjänster levererar effektiva betaltjänster och finansiella lösningar till ICA Handlare, ICA Gruppen samt myndigheter och kommuner. Vi vill göra varje dag lite enklare och förenkla vardagen för ICAs kunder. Vi möter våra kunder i butik, digitalt och via telefon. ICA strävar efter att återspegla både våra kunders mångfald och samhället som helhet och är därför beroende av medarbetare med olika kompetenser och erfarenheter. Vi värdesätter mångfalden av kunskap och perspektiv som detta innebär. Vad erbjuder rollen? Som kundansvarig hos ICA Banken har du en central roll där du är kundens första kontakt. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa kunder över telefon, chatt och mejl med olika frågor om bankens produkter, tjänster och digitala lösningar. Du kommer att erbjuda skräddarsydda lösningar för privatpersoner baserat på kundens individuella behov. I ditt uppdrag ingår även att naturligt bredda kundernas engagemang på ICA Banken och därigenom bidra till långsiktiga relationer. Du förväntas kunna arbeta minst 35 timmar per månad både under vardagar samt 1-2 helgpass. Arbetspassen är mellan 4-5 timmar eller heldagar enligt överenskommelse. Arbetstiden för studenter är flexibel och följer ICA Bankens öppettider, vilket innebär vardagar kl. 07:50-20:10 samt helger 9:50-15:10. Du har själv ansvaret att lägga in din tillgänglighet så det passar bra ihop med studier eller annat arbete. Du är anställd via Randstad AB på uppdrag hos ICA-banken och uppdraget börjar med en introduktionsutbildning som pågår i ca fyra veckor och samordnas med dig så att det passar dina studier/annat arbete. Vem är du? Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en säljroll eller har en bakgrund inom service där du är van vid att ta ett stort eget ansvar. Som person är du genuint serviceinriktad, nyfiken och älskar utmaningar. Du trivs med försäljning och har ett stort intresse för privatekonomi. Självledarskap är något som kommer naturligt för dig, och du söker en arbetsmiljö som präglas av ständigt lärande, entreprenörskap och ett starkt fokus på kunden. Är detta din perfekta match? Bli en del i teamet på ICA Banken, där du kommer att inspireras och utvecklas tillsammans med våra engagerade kollegor när vi möter och hjälper våra kunder! Vår vardag på ICA Banken präglas av en kontinuerlig inlärningsprocess och en entreprenörs anda, där vi strävar efter att växa tillsammans med våra kunder i fokus. Vi tror på kraften i samarbete och är övertygade om att framgång uppnås när vi arbetar tillsammans och har kul på jobbet. Tillsammans med Randstad AB kommer du att trivas i en arbetsmiljö på ICA Banken som kännetecknas av glädje och engagemang, och där du har möjlighet att fortsätta utvecklas. Om Randstad AB Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Varmt välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan via randstad.se. Sista ansökningsdag är 250713 intervjuer sker löpande. Vi tillämpar drogtestning, kontroll av kreditupplysning och utdrag ur belastningsregistret i samband med rekryteringsprocessen. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Maria Samuelsson, [email protected] eller Amanda Aasa, [email protected]. Ansvarsområden Besvara inkommande samtal, mejl, chattfrågor från kunder Hantera administrativa kundärenden och säkerställa en hög nivå av kundtjänst. Jobba med merförsäljning till nya och befintliga kunder Arbeta proaktivt för att identifiera kundbehov och föreslå lämpliga lösningar. Samarbeta med andra teammedlemmar för att säkerställa att kundbehoven uppfylls. Kvalifikationer du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och har minst 1,5 år kvar av dina studier. Bifoga intyg på annan huvudsaklig sysselsättning i din ansökan kunna jobba heltid under sommaren samt under mellandagar jul/nyår goda kunskaper i både svenska och engelska, samt god datorvana godkända gymnasiebetyg Vi är även öppna för dig som vill ha en deltidsanställning. Om företaget ICA Banken AB
Välj ett jobb för att visa detaljer