Verkstadskontorist
Sök bland 16 lediga jobb som Verkstadskontorist och börja ditt nya yrkesliv idag!
Har du ett intresse för service och trivs med att arbeta med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi söker som bildelsrådgivare till Bilia Toyota i Stockholm, Kungens Kurva. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner. Om tjänsten Bildelsfunktionen arbetar med att planera och beställa hem reservdelar och tillbehör. I din roll kommer du få möjlighet att arbeta inom hela arbetsområdet och vanligt förekommande arbetsuppgifter är: Beställa bildelar och tillbehörsprodukter Godsmottagning- ankommande och avgående gods Uppackning av beställt material Registervård, Uppmärksamma och vägleda kunder Butiks- och grossistförsäljning. Vad vi önskar av dig Vi ser att du har erfarenhet från bilbranschen eller jämförbart serviceyrke. Då telefon och dator är dina naturliga arbetsredskap behöver du ha god datorvana. Tjänsten ställer höga krav på din administrativa förmåga såväl som din förmåga att planera och prioritera. B-körkort är ett krav för tjänsten och har du även truckkort är det meriterande. Du behärskar svenska både i tal och skrift. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders inledande provanställning och placering är på Bilia Toyota i Kungens Kurva, Stockholm. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!
Om tjänsten: Vi söker nu en engagerad konsult för en roll på vågexpeditionen hos vår partner. Denna roll spelar en central funktion i det dagliga flödet av material som hanteras på anläggningen. Arbetsuppgifterna innebär daglig kontakt med både interna och externa chaufförer som anländer för att lämna av material eller hämta material. Du ansvarar för att registrera vilken typ av material som hanteras och lägger in materialklassificeringar i företagets system. Beroende på vilken kund som transporten gäller, administreras även viktuppgifter och materialtyper i en särskild kundportal. För transporter som ska från anläggningen ansvarar man för att ta fram följesedlar med unika ID:n för spårning, samt specifikationer som anger vikt, innehåll och eventuell miljöpåverkan. Kvittenser upprättas som bekräftar att godset mottagits, med uppgifter om avsändare, mottagare och nödvändiga underskrifter. Utöver det sköter man telefonen och ansvarar för ett eget mejlflöde i ärendesystemet Imbox. Där hanteras alla typer av frågor som rör vågexpeditionen, exempelvis information om inkommande och utgående transporter, kvittenser som behöver granskas samt frågor om fakturor och märkning av material. Arbetet ställer krav på noggrannhet, struktur och en god förmåga att hantera många ärenden parallellt, alltid med fokus på service och tydlig kommunikation. Sammanfattningsvis kommer du att arbeta med följande uppgifter. Ta emot transporter och hantera materialadministration, inklusive klassificering och registrering i systemet. Skapa följesedlar och kvittenser för externa transporter. Besvara frågor och hantera ärenden via telefon och ärendesystemet Imbox. Säkerställa att det dagliga flödet i vågexpeditionen fungerar smidigt och korrekt. Om vår partner: Vi rekryterar till ett ledande företag inom sin bransch. Företaget arbetar som en helhetsleverantör och samarbetar med både företag och offentliga aktörer för att främja en cirkulär ekonomi genom miljövänliga och hållbara processer. Vi söker dig som: Tidigare erfarenhet inom kundservice eller administrativ roll där du haft både telefon och mejl som redskap Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem sedan tidigare Har ett strukturerat arbetssätt och gillar att ha koll på detaljer Talar och skriver flytande i svenska och engelska Rätt person för denna roll trivs med att arbeta i en social miljö som kombinerar kommunikation och administrativa uppgifter. Du är en serviceinriktad person med god förmåga att möta olika typer av individer och anpassa din kommunikation efter mottagaren. Givet att rollen är en viktig administrativ funktion är det av största vikt att du kan arbeta noggrant och metodiskt för att undvika felregistrering. Om anställningen Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Anställningen kommer att inledas med en introduktion där du som ny får gå bredvid en erfaren kollega samt ta del av en väl utformad manual. Du kommer inledningsvis att göra en introduktion på bolagets anläggning i Utby. Därefter kommer du att vara placerad på din permanenta arbetsplats på Hisingen. Det är viktigt att du kan arbeta i sommar och inte har en längre semester planerad. Övrig information: Omfattning: Heltid, vardagar 7-16 Start: Juni 2025 Placering: Göteborg Kontaktperson: Dino Segetalo Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Om tjänsten Vi söker en engagerad Servicerådgivare till vår kund i Göteborg som är en auktoriserad återförsäljare av Volkswagen. I rollen kommer du att arbeta i framkant med relationer och service, och säkerställa att våra kunders behov möts med högsta kvalitet. Du blir en del av ett dynamiskt team som strävar efter att leverera en världsledande kundupplevelse. Ansvarsområden som Servicerådgivare Ge professionell rådgivning och vägledning till kunder om bilservice och reparationer. Hantera bokningar och planera servicebesök på ett effektivt sätt. Fungera som en länk mellan kunden och verkstaden för att säkerställa nöjda kunder. Uppdatera kunder om status och förväntad leveranstid på fordon. Din Profil: Vi söker dig som är serviceinriktad och har en bakgrund inom kundservice eller rådgivning helst inom fordonssektorn. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i en miljö där kundnöjdheten står i fokus. Erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin är meriterande. God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Kundcentrerad med en lösningsorienterad inställning. Systemkunskaper i Elsa & Automaster är ett krav. B-körkort är ett krav. Vad företaget erbjuder Hos företaget i Göteborg får du möjlighet att arbeta med en av världens mest erkända varumärken inom fordonsindustrin. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på kontinuerlig utveckling och fortbildning. Attraktiva anställningsvillkor inkluderande konkurrenskraftig lön, förmåner, och möjlighet att växa inom företaget ingår i rollen. AnsökningsprocessVi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karwan via mail: [email protected] Om FordonsakademinFordonsakademin är specialiserade på att förse fordonsbranschen med rätt kompetens genom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är en del av Arenakoncernen, och finns representerade på över 160 orter i Sverige. Vi strävar efter att bidra till en kompetenshöjning inom branschen och säkerställa att arbetsgivare matchas med rätt medarbetare.
Om tjänsten Vi söker en engagerad Servicerådgivare till vår kund i Göteborg som är en auktoriserad återförsäljare av Volkswagen. I rollen kommer du att arbeta i framkant med relationer och service, och säkerställa att våra kunders behov möts med högsta kvalitet. Du blir en del av ett dynamiskt team som strävar efter att leverera en världsledande kundupplevelse. Ansvarsområden som Servicerådgivare Ge professionell rådgivning och vägledning till kunder om bilservice och reparationer. Hantera bokningar och planera servicebesök på ett effektivt sätt. Fungera som en länk mellan kunden och verkstaden för att säkerställa nöjda kunder. Uppdatera kunder om status och förväntad leveranstid på fordon. Din Profil: Vi söker dig som är serviceinriktad och har en bakgrund inom kundservice eller rådgivning helst inom fordonssektorn. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i en miljö där kundnöjdheten står i fokus. Erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin är meriterande. God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Kundcentrerad med en lösningsorienterad inställning. Systemkunskaper i Elsa & Automaster är ett krav. B-körkort är ett krav. Vad företaget erbjuder Hos företaget i Göteborg får du möjlighet att arbeta med en av världens mest erkända varumärken inom fordonsindustrin. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på kontinuerlig utveckling och fortbildning. Attraktiva anställningsvillkor inkluderande konkurrenskraftig lön, förmåner, och möjlighet att växa inom företaget ingår i rollen. AnsökningsprocessVi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karwan via mail: [email protected] Om FordonsakademinFordonsakademin är specialiserade på att förse fordonsbranschen med rätt kompetens genom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är en del av Arenakoncernen, och finns representerade på över 160 orter i Sverige. Vi strävar efter att bidra till en kompetenshöjning inom branschen och säkerställa att arbetsgivare matchas med rätt medarbetare.
Nu söker vi en Servicerådgivare till vår kund Din Bil i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Din Bil Om tjänsten Som servicerådgivare är du företagets ansikte utåt och spindeln i nätet. Du tar emot kunder, följer dem genom hela verkstadsbesöket samt ger stöd och vägledning i tekniska frågor. En viktig del i ditt arbete är att alltid ge kunden professionell service vilket kräver att du har högt kundfokus, kan hantera ett arbete där mycket händer samtidigt och där du alltid eftersträvar kvalitét, både mot kund och även i dina administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka in kunder för service och reparationer, ta emot och lämna ut bilar, prissätta jobb samt ringa kunder med prisförslag. Du kommer även att hantera garanti- och försäkringsärenden, bearbeta kundreklamationer samt vara behjälplig med andra förekommande ärenden i vår kundmottagning. Tillsammans med dina kollegor planerar och ansvarar ni för en optimerad drift och produktivitet på verkstaden. För oss är det viktigt att du har inställningen att vi arbetar tillsammans i teamet och att vi därför stöttar och hjälper till där det behövs. Kvalifikationer Körkort B manuell Vana med telefon och dator som arbetsverktyg, MS Office Goda kunskaper i Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller likvärdiga system. Erfarenhet från rollen som Servicerådgivare eller liknande arbete Kunskaper inom CABAS, reservdelar eller garantihandläggning är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal & skrift. Din profil För att trivas i rollen som Servicerådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt och stressigt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Din Bil Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, koda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. På våra fullserviceanläggningar hjälper vi dig med köp och leasing av bil, finansiering, service, reparationer, lagning av vindrutor, däckhotell, hjulskiften, plåt- och lackskador samt tillbehör och reservdelar.
Nu söker vi en Servicerådgivare till vår kund Din Bil i Södra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Din Bil Om tjänsten Som servicerådgivare är du företagets ansikte utåt och spindeln i nätet. Du tar emot kunder, följer dem genom hela verkstadsbesöket samt ger stöd och vägledning i tekniska frågor. En viktig del i ditt arbete är att alltid ge kunden professionell service vilket kräver att du har högt kundfokus, kan hantera ett arbete där mycket händer samtidigt och där du alltid eftersträvar kvalitét, både mot kund och även i dina administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka in kunder för service och reparationer, ta emot och lämna ut bilar, prissätta jobb samt ringa kunder med prisförslag. Du kommer även att hantera garanti- och försäkringsärenden, bearbeta kundreklamationer samt vara behjälplig med andra förekommande ärenden i vår kundmottagning. Tillsammans med dina kollegor planerar och ansvarar ni för en optimerad drift och produktivitet på verkstaden. För oss är det viktigt att du har inställningen att vi arbetar tillsammans i teamet och att vi därför stöttar och hjälper till där det behövs. Kvalifikationer Körkort B manuell Vana med telefon och dator som arbetsverktyg, MS Office Goda kunskaper i Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller likvärdiga system. Erfarenhet från rollen som Servicerådgivare eller liknande arbete Kunskaper inom CABAS, reservdelar eller garantihandläggning är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal & skrift. Din profil För att trivas i rollen som Servicerådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt och stressigt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Din Bil Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, koda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. På våra fullserviceanläggningar hjälper vi dig med köp och leasing av bil, finansiering, service, reparationer, lagning av vindrutor, däckhotell, hjulskiften, plåt- och lackskador samt tillbehör och reservdelar.
Nu söker vi en Servicerådgivare till vår kund Bilia i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bilia Om tjänsten Som Servicerådgivare på Bilia kommer du att spela en central roll i kundernas upplevelse av deras service. Du kommer att vara länken mellan kunden och verkstaden, och din uppgift blir att säkerställa att varje kund får en professionell och personlig service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att boka in service och reparationer, ta emot kunder, ge råd om serviceåtgärder samt hantera fakturering och uppföljning. Hos Bilia erbjuds du en dynamisk arbetsmiljö där varje dag är unik. Du kommer att ingå i ett engagerat team där service och kundnöjdhet alltid står i fokus. Kvalifikationer Körkort B manuell Vana med telefon och dator som arbetsverktyg, MS Office Goda kunskaper i Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller likvärdiga system. Erfarenhet från rollen som Servicerådgivare eller liknande arbete Kunskaper inom CABAS, reservdelar eller garantihandläggning är meriterande. Din profil För att trivas i rollen som Servicerådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt och stressigt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra på 0707982676 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Biliakoncernen Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Nu söker vi en Servicerådgivare till vår kund Bilia i Södra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bilia Om tjänsten Som Servicerådgivare på Bilia kommer du att spela en central roll i kundernas upplevelse av deras service. Du kommer att vara länken mellan kunden och verkstaden, och din uppgift blir att säkerställa att varje kund får en professionell och personlig service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att boka in service och reparationer, ta emot kunder, ge råd om serviceåtgärder samt hantera fakturering och uppföljning. Hos Bilia erbjuds du en dynamisk arbetsmiljö där varje dag är unik. Du kommer att ingå i ett engagerat team där service och kundnöjdhet alltid står i fokus. Kvalifikationer Körkort B manuell Vana med telefon och dator som arbetsverktyg, MS Office Goda kunskaper i Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller likvärdiga system. Erfarenhet från rollen som Servicerådgivare eller liknande arbete Kunskaper inom CABAS, reservdelar eller garantihandläggning är meriterande. Din profil För att trivas i rollen som Servicerådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt och stressigt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra på 0707982676 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Biliakoncernen Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Om tjänsten Vi söker en engagerad Servicerådgivare till vår kund i Göteborg som är en auktoriserad återförsäljare av Volkswagen. I rollen kommer du att arbeta i framkant med relationer och service, och säkerställa att våra kunders behov möts med högsta kvalitet. Du blir en del av ett dynamiskt team som strävar efter att leverera en världsledande kundupplevelse. Ansvarsområden som Servicerådgivare Ge professionell rådgivning och vägledning till kunder om bilservice och reparationer. Hantera bokningar och planera servicebesök på ett effektivt sätt. Fungera som en länk mellan kunden och verkstaden för att säkerställa nöjda kunder. Uppdatera kunder om status och förväntad leveranstid på fordon. Din Profil: Vi söker dig som är serviceinriktad och har en bakgrund inom kundservice eller rådgivning helst inom fordonssektorn. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i en miljö där kundnöjdheten står i fokus. Erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin är meriterande. God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Kundcentrerad med en lösningsorienterad inställning. Systemkunskaper i Elsa & Automaster är ett krav. B-körkort är ett krav. Vad företaget erbjuder Hos företaget i Göteborg får du möjlighet att arbeta med en av världens mest erkända varumärken inom fordonsindustrin. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på kontinuerlig utveckling och fortbildning. Attraktiva anställningsvillkor inkluderande konkurrenskraftig lön, förmåner, och möjlighet att växa inom företaget ingår i rollen. AnsökningsprocessVi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karwan via mail: [email protected] Om FordonsakademinFordonsakademin är specialiserade på att förse fordonsbranschen med rätt kompetens genom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är en del av Arenakoncernen, och finns representerade på över 160 orter i Sverige. Vi strävar efter att bidra till en kompetenshöjning inom branschen och säkerställa att arbetsgivare matchas med rätt medarbetare.
Om tjänsten Vi söker en engagerad Servicerådgivare till vår kund i Göteborg som är en auktoriserad återförsäljare av Volkswagen. I rollen kommer du att arbeta i framkant med relationer och service, och säkerställa att våra kunders behov möts med högsta kvalitet. Du blir en del av ett dynamiskt team som strävar efter att leverera en världsledande kundupplevelse. Ansvarsområden som Servicerådgivare Ge professionell rådgivning och vägledning till kunder om bilservice och reparationer. Hantera bokningar och planera servicebesök på ett effektivt sätt. Fungera som en länk mellan kunden och verkstaden för att säkerställa nöjda kunder. Uppdatera kunder om status och förväntad leveranstid på fordon. Din Profil: Vi söker dig som är serviceinriktad och har en bakgrund inom kundservice eller rådgivning helst inom fordonssektorn. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i en miljö där kundnöjdheten står i fokus. Erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin är meriterande. God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Kundcentrerad med en lösningsorienterad inställning. B-körkort är ett krav. Vad företaget erbjuder Hos företaget i Göteborg får du möjlighet att arbeta med en av världens mest erkända varumärken inom fordonsindustrin. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på kontinuerlig utveckling och fortbildning. Attraktiva anställningsvillkor inkluderande konkurrenskraftig lön, förmåner, och möjlighet att växa inom företaget ingår i rollen. AnsökningsprocessVi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karwan via mail: [email protected] Om FordonsakademinFordonsakademin är specialiserade på att förse fordonsbranschen med rätt kompetens genom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är en del av Arenakoncernen, och finns representerade på över 160 orter i Sverige. Vi strävar efter att bidra till en kompetenshöjning inom branschen och säkerställa att arbetsgivare matchas med rätt medarbetare.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 16 jobb