C-Chaufför, Spolbilsoperatör
Randstad AB
Lastbilsförare m.fl.

Arbetsbeskrivning Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se. Vi söker nu en engagerad Spolbilsoperatör till vår samarbetspartner i Göteborg, ett etablerat fullserviceföretag inom AVA – avlopp, vatten och avfall. Som en del av deras expanderande avdelning för högtryckspolning kommer ditt huvudsakliga fokus att vara på stopp- och underhållsspolning av bland annat avlopps- och dagvattenledningar. Arbetet är varierat och innefattar både planerade uppdrag och akuta insatser hos privatpersoner och företag. Arbetet innebär 20 % körning och 80 % fysiskt arbete såsom spolning. Det är en heltidstjänst, måndag till fredag, mellan 07:00 och 16:00, med start omgående. Ansvarsområden Utföra stopp- och underhållsspolning av avlopps- och dagvattenledningar. Genomföra planerade och akuta uppdrag hos både privatpersoner och företag. Säker och effektiv framförande av spolbil. Självständigt planera och utföra arbetsuppgifter med hög flexibilitet och initiativförmåga Kvalifikationer C-körkort YKB (Yrkeskompetensbevis) Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift Meriterande: ADR-utbildning Vi söker dig som är van vid att framföra tunga fordon och som trivs med ett fysiskt krävande arbete. Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande och självgående, med en god förmåga att samarbeta. Du är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och tar egna initiativ. Dessutom är det viktigt att du är en trygg och säker förare som kan planera din körning effektivt, med hänsyn till både trafiksäkerhet och miljöpåverkan. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

23 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Quality Technician
Randstad AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Job description We at Randstad Life Sciences are currently looking for a quality technician for full-time consultant position of 5 months assignment. This exciting position will cover different stages of the quality control process which is being responsible of the final release of the product (dental implants and corresponding tools) to being in charge of collecting, reviewing and archiving related products documentation. Randstad Life Sciences is specialized in competences within Life Science. As a consultant you get a competitive salary, benefits and collective agreements. Your consultant manager ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many social activities. Responsibilities As a Quality Technician you will perform final inspection and final release of products and make sure that all activities have been performed according to instructions.  The Quality Technician final release will perform several different activities within the group including: ·       Inspection of sterile and non-sterile product documentation. ·       Be part of continuous improvement projects. ·       Archiving of batch documentation. The Quality Technician final inspection will perform varying activities including: ·       Archiving of batch documentation. ·       Be part of continuous improvement projects. ·       Perform Incoming Inspection of components. For us, it is important that all competence and skills in the labor market are utilized. We welcome all applicants and strive for diversity. Deadline 11th of July - the selection process and interviews will be ongoing. The starting date will be as soon as possible and agreed by all parties. For more information: Please contact Meriem Echbarthi, [email protected]. Please note that applications sent through email will not be processed and deleted due to GDPR. Qualifications We think you are a positive and driven team player. You are open for challenges and enjoy working together with highly skilled and committed colleagues where every day makes a difference. We believe you have:  Minimum requirements: ·       High School/College/Higher vocational education (yrkeshögskola) or equivalent background. ·       Analytic and structured approach. ·       Good and meticulous at following instructions. ·       A careful, responsible way of working. ·       Good writing skills as we have high demands on documentation. ·       Good communication and interpersonal skills as parts of the work is done in cross functional teams. ·       Good knowledge of standard Microsoft Office applications. ·       Language skills in Swedish. English skills are beneficial.   Preferred requirements: ·       Experience from regulated business. ·       It is also considered an advantage if you are familiar with ISO 13485:2016 Medical Device – Quality Management System and FDA Quality System Regulation 21 CFR Part 820 or have experience from medical device or other product areas with high regulatory demands. ·       Experience from manage measurement instruments, such as calipers, micrometers etc. About the company Randstad At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

23 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
IT Coordinator - Student
Friday Väst AB
Supporttekniker, IT

Är du en teknisk lagd person som tycker om hands on arbete och har ett intresse för support? Är du dessutom intresserad av att arbeta nära människor och IT på samma gång? Då är detta något för dig. Välkommen in med din ansökan. OM TJÄNSTEN: Just nu söker Friday en teknisk lagd person som vill arbeta hos vår kund! Kunden stöttar upp med IT-support för att förenkla och effektivisera alla system i deras 120 olika butiker runt om i Sverige. I denna roll kommer du att arbeta mot en projekt där vår kund ska byta ut datorer i sina olika butiker runt om i landet. Där du kommer vara med och bland annat arbeta med supportärenden, starta upp och installera nya datorer i butiker runt om i Sverige. Du hjälper dem att felsöka och lösa problem med programvara, hårdvara, nätverk och andra IT-relaterade frågor. Det kan innebära allt från att installera till att reparera och byta ut hårdvara till ombyggnationer. Du svarar även på telefonsamtal eller e-postmeddelanden som går vidare från first line och second line. Med det sagt är det viktigt att du är teknikintresserad och trivs med att arbeta med IT och människor. Några av arbetsuppgifter kommer att vara: Tillhandahålla proaktiv och lösningsorienterad support till våra kollegor runt om i Sverige. Hantera inkommande samtal, e-post och IT-ärenden. Installera ombyggnationer i butiker runt om i landet. Samarbeta med teamet för att effektivt lösa kundärenden. VI SÖKER DIG SOM HAR: Har tidigare arbetslivserfarenhet eller utbildning inom support/helpdesk alt IT-relaterad erfarenhet. Tidigare har supporterat IT-utrustning exempelvis telefoner, skrivare, datorer & projektorer. Har tidigare erfarenhet av något ärendehanteringssystem. Talar och skriver obehindrat på svenska då detta språk används i din dagliga kommunikation med dina kollegor och kunder. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att trivas som IT-support bör du vara utåtriktad, noggrann och trivas med att arbeta självständigt. Du bör kunna ta egna initiativ, vara punktlig och ansvarsfull. Du kommer att behöva identifiera problem och förbättringsområden i dina supportärenden och ha en naturlig förmåga att lösa problem. Formell utbildning är inte ett krav för denna tjänst; istället värdesätter vi erfarenhet och ett starkt intresse för IT och teknik. OM ANSTÄLLNINGEN: Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från vår kund och vår sida är att du får anställning hos vår kund. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid, sommaruppdrag 4 veckor Start: Omgående Placering: Göteborg Rekryteringsansvarig: Evelina Ogheden Lön: Timlön Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.  Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

23 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Kökspersonal till Lisebergs restauranger sommaren 2025 (säsongsanställning)
Liseberg AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker kökspersonal till våra restauranger på Liseberg sommaren 2025! Nu söker vi  dig som har erfarenhet av köksarbete och intresse för matlagning, och dig med erfarenhet av disk som brinner för att ge service i världsklass till våra gäster. Som Lisebergare får du vara dig själv samtidigt som du bidrar till att möta våra gästers förväntningar på restaurangupplevelse. Hos oss på Liseberg arbetar du alltid avtalsenligt vad gäller arbetstid och lön. Vill du veta mer om våra restauranger, klicka på följande länk: https://www.liseberg.se/parken/mat-dryck/ Arbetsuppgifter och kvalifikationer Våra köksmästare är duktiga ledare och förebilder. Vi arbetar aktivt med hållbarhetsfrågan och har flera KRAV-märkta restauranger samt en matsmart personalrestaurang. Du behöver relevant yrkeserfarenhet för att arbeta som kock. Har du restaurangutbildning är det en merit. Har du inte utbildning men har ett brinnande intresse för matlagning eller annat köksarbete? Inga problem! Skicka in en ansökan så lär vi dig det du behöver kunna. Det värdesätts om du är en stolt yrkesmänniska som är uthållig och gillar ett högt tempo! Hos oss är inte ensam stark, och vi tror att det är lagarbetet som genomsyrar vårt arbetssätt som leder till att gästernas upplevelser blir något utöver det vanliga. Villkor Tjänsterna är säsongsanställning eller särskild visstidsanställning med varierande arbetstidsomfattning. Arbetstiden är förlagd enligt verksamhetens behov, vilket betyder både dagar, kvällar och helger. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]  Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Semester Lokalvårdare Gbg Nordstan,Partille,

Butiksstäd 3 dagara i veckan. Måndag, Onsdag, Fredag 5 timmar per dag Start omgående. Du behöver åka buss mellam nordstan och partille vikariat veckor 28-32 Kan leda till fortsatt anställning Tristar Clean AB Erbjuder kundunika lösningar för alla branscher. Familjeägt företag med huvudkontoret i Vänersborg ca 100 anställda med kunder i hela södra Sverige. Från Västerås till Malmö. Tjänster vi erbjuder: hemstäd, flyttstäd, företagsstäd, golvård, fönsterputs, frukt och material leveranser, uthyrning av entrémattor och kaffe maskiner. Vill du läsa mer om oss gå till: http://www.tristarab.se Söker ansvarsfulla medarbetare som lokalvårdare. Du är en gladlynt person som tycker om att städa och hålla ordning. Är noggrann, engagerad, lyhörd, ärlig samt har en hög servicenivå och stor ansvarskänsla. Du har blick för kvalitet och lätt för att kommunicera. Arbetet kan kräva högt tempo, varför du bör vara stresstålig, tycka om att arbeta självständigt, kunna planera, och ej vara rädd för förändringar i dagens arbete. Du ser möjligheter istället för problem. För att kunna läsa och förstå arbetsinstruktioner, säkerhetsdatablad samt kommunicera med våra kunder, skall du ha goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. SRY- el PRYL utbildning ses som en merit. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du skall: Vara bosatt i staden/orten. Detta kräver att du kan ta dig till de olika arbetsplatserna på egen hand. Mejla in foto, meritlista i form av vilka utbildningar och tidigare arbetsplatser. De ansökningar som inte är kompletta kommer ej att granskas. Tjänsten innebär att utföra daglig lokalvård som att torka golv, städa toaletter, lunch rum, kontor, putsa fönster, stor städning, hemstäd, flyttstäd, kontorsstädning, butiksstädning, trappstädning m.m. hos våra kunder.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Exekutiv Assistent med Personalansvar
Randstad AB
Fastighetsskötare

Arbetsbeskrivning Har du gedigen erfarenhet inom administration och ledarskap? Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som trivs i en central roll nära beslutsfattare? Då kan du vara den vi söker! I den här rollen kombinerar du två viktiga funktioner – att leda vårt administrations-team och att ge exekutivt stöd till vår företagsledning. Du blir en nyckelperson som säkerställer att vår interna administration fungerar smidigt, samtidigt som du möjliggör ett effektivt och professionellt stöd till högsta ledningen. Ansvarsområden Du ansvarar för att planera och strukturera kalender, resor och möten för vår VD eller annan ledande befattningshavare. Du fungerar som spindeln i nätet och ser till att allt från kommunikation till mötesmaterial, presentationer och uppföljning fungerar sömlöst. Det innebär också att du hanterar konfidentiell information med största diskretion och alltid håller ett professionellt förhållningssätt. Du leder dessutom ett team inom internservice och administration, där du arbetar aktivt med att utveckla och effektivisera våra processer. Genom att coacha, sätta mål och följa upp resultat skapar du ett team som är både välfungerande och motiverat. Samtidigt har du ett öga för detaljer, trivs med att ta ansvar för projekt och initiativ, och har lätt för att samarbeta med andra delar av organisationen. Du har erfarenhet av att arbeta i en snabb, föränderlig miljö, och du är van att planera och prioritera i ett högt tempo. Din kommunikation är tydlig, din arbetsstil självgående och ditt engagemang smittar av sig. Kvalifikationer Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete, gärna i kombination med personalansvar. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift och har gärna eftergymnasial utbildning. Men framför allt är du en pålitlig, flexibel och serviceinriktad person som trivs med ansvar och uppskattar att arbeta nära ledning och verksamhet. Du har erfarenhet av att arbeta i en snabb, föränderlig miljö, och du är van att planera och prioritera i ett högt tempo. Din kommunikation är tydlig, din arbetsstil självgående och ditt engagemang smittar av sig. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sommarjobb Vitvarumontör
Movator Sydväst AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

Movator AB har funnits sedan 1990 och hette tidigare Marko Kaj Moving. Movator Sydväst har kontor i Göteborg och Malmö. Vi utför leveranser och installationer åt vitvarukedjor samt serviceutbyten åt vitvarutillverkare. Du ska vara positiv, händig, noggrann och ha god fysisk eftersom arbetet emellanåt är fysiskt tungt. Du som söker tjänsten är serviceminded, har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt vana med elektronik. Vi behöver hjälp i sommar. Om det fungerar bra för båda parter kommer det finnas möjlighet för fortsättning efter sommaren. Vi ser gärna att du har jobbat med liknande tidigare.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Jobfind söker pedagogiskt stöd - sommarvikariat
Jobfind Sverige AB
Elevassistenter m.fl.

Vill du följa med på Jobfindresan? Att ge pedagogiskt stöd i tjänsten IPSU kan bli din nästa stora utmaning! IPSU - Individuellt pedagogiskt stöd vid utbildning är en värdefull och kvalitativ tjänst som Arbetsförmedlingen upphandlar med yttersta mål att ta sitt strategiska ansvar inom arbetsmarknadspolitiken genom att fler skall få chansen att klara en utbildning inom olika bristyrken. För att tillgängliggöra utbildningsinsatser för arbetssökande med funktionsnedsättning erbjuder Arbetsförmedlingen med hjälp av våra insatser särskilt pedagogiskt stöd i form av IPSU​. Läs mer om uppdraget här. Som IPSU-pedagog är du den som arbetar närmast vår deltagare under ledning av vår specialist. Uppdragen skiljer sig mycket åt och det kan handla om ett pedagogiskt upplägg där du träffar deltagaren flera timmar varje dag eller bara enstaka timmar per vecka. Det pedagogiska stödet till respektive deltagare sker ute hos olika utbildningsanordnare vilket innebär en omväxlande och utvecklande arbetsvardag så det är av vikt att du tycker om en föränderlig arbetssituation. På vissa utbildningar sker en del av lektionerna i utemiljö. En del av stödet kan också ske per distans om det bedöms lämpligt. Din arbetsvardag kommer vara flexibel, utmanande och mycket värdeskapande! Ditt uppdrag är att bidra till att deltagaren får förutsättningar att klara sina studier genom specialpedagogiska metoder och användande av tekniska hjälpmedel, appar mm. Du är ett komplement till ordinarie lärare och förväntas/ska inte lära ut eller kunna ämnena i aktuell kursplan. Då många av våra deltagare har diagnoser som inverkar på deras möjlighet att klara en inlärningssituation är det viktigt att du har erfarenhet och kunnande inom området. Du får även kontinuerligt stöd i arbetet av ansvarig specialist och övriga pedagoger. Vi ser det som en stor fördel om du har teknisk fallenhet och ett intresse för ”ny teknik” och önskar att du har erfarenhet av arbete med kognitiva hjälpmedel i en inlärningssituation men du kommer även få kontinuerlig handledning av ansvarig specialist samt utbildning/workshop om aktuella hjälpmedel. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och du kommer ingå i ett kollegialt forum där utveckling och samverkan är naturliga inslag i arbetsvardagen. För att trivas hos oss tror vi därför att du tycker om att testa olika tillvägagångssätt och metoder för att löpande utvärdera och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Eftersom rollen innebär många kontakter inom och utanför organisationen behöver du ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer med människor. I ditt dagliga arbete kommer du ha löpande dialog med samordnare, specialpedagog/annan specialist samt lärare på utbildningen. Rollen innebär: • Pedagogiskt arbete med att stötta (1) deltagare i en utbildningssituation • Samverkan och dialog med personal hos de olika aktörer som bedriver de utbildningsinsatser som är aktuella för våra deltagare, t ex lärare hos leverantörer av arbetsmarknadsutbildning, Folkhögskola och förberedande utbildningar • Samverkan med ansvarig specialist så som audionom, specialpedagog, synpedagog, teckenspråkskompetens eller arbetsterapeut • Dialog med och rapportering till samordnare • Rapportering och dokumentation kring genomförda insatser i olika system • Medverkan i kollegiala forum, uppföljningar och kvalitetsarbete I medarbetarskapet hos Jobfind vilar en förväntan om att var och en, dvs DU själv, tar ansvar för att öka din självkännedom om vilka förutsättningar du behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete – och vågar kommunicera dessa till dina kollegor. Då kan vi tillsammans klara det mesta! Vi ser det som mycket viktigt att du delar våra värderingar: vi är principfasta, vi håller våra löften, vi lyckas tillsammans och vi värdesätter alla människor – läs mer om vad vi lägger bakom dessa ord på hemsida. Att arbeta på Jobfind innebär att få vara med om en expansiv resa, vi är förhållandevis nya på marknaden som företag men bottnar i en mycket långsiktig ägarstruktur och vi som driver Jobfind framåt har drygt 25 års erfarenhet av branschen och har levererat tjänsten IPSU/motsvarande uppdrag i tidigare upphandlingar under nästa lika lång tid. Anställningsvillkor • Sommarvikariat med möjlighet till förlängning • Deltid/heltid efter överenskommelse Tjänstens placeringsort är inom ramen för aktuellt län och vissa resor inom länet kan förekomma. Känns ovan beskrivningar rätt för dig? Då vill vi gärna ha med dig ”onboard” - varmt välkommen med din ansökan! Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kring tjänsten, maila ansvarig rekryterare. Vi på Jobfind värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna kandidater som utöver ovan profil bidrar med olika bakgrund och livserfarenhet till våra team!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Sommarvikarier C- chaufförer sökes
Thl Transportservice AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi söker sommarvikarie och extra vid behov med chans till förlängning med start omgående. THL Transportservice AB är ett distributionsföretag som främst utför kyl- och frys transporter av livsmedel. Vårt arbetsområde som sträcker sig från norra Bohuslän, Värmland och Dalsland till södra Halland och Skåne, men i huvudsak sker transporterna i Göteborg med omnejd. Arbetsuppgifterna varierar mellan att köra lokal distribution inne i Göteborgs stad med leveranser till restauranger och butiker. Vi arbetar med löpande urval och tillsättning av dessa tjänster sker så snart vi hittat rätt personer. Vi utför bakgrunds kontroll före anställning. Vi behandlar enbart kompletta ansökningar med CV och personligt brev till [email protected] Kontakt från rekryteringsbolag undanbedes!

17 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Sommarvikarie sökes till kvinna i Göteborg!
Passal AB
Personliga assistenter

Är du en flexibel, lyhörd och positiv person som gillar att arbeta nära människor? Då kan detta vara jobbet för dig! Vem är jag? Jag är en kvinna i 30-årsåldern, bosatt i Östra centrum i Göteborg. Jag har en muskelsjukdom vilken medför att jag behöver assistans i min vardag. Jag söker nu en vikarie som kan arbeta hos mig i sommar när min ordinarie assistent är på semester. Jag lever ett aktivt liv med studier på deltid, hundar och ideellt engagemang inom civilsamhället. Vad innebär jobbet? Som personlig assistent kommer du att arbeta dygnspass där du följer mig genom min vardag. Dina arbetsuppgifter varierar beroende på vad dagen för med sig - ibland assisterar du mig när jag är på universitetet, sitter på möten, odlar på balkongen, tränar med mina små hundar, eller när jag bara har en lugn hemmakväll. Du hjälper mig i de situationer där jag själv inte kan på grund av min muskelsjukdom, och hjälper till att skapa en smidig vardag för mig. Vem söker jag? Jag söker dig som är: * Snabbtänkt och flexibel, som enkelt kan anpassa dig efter olika situationer. * Någon som trivs med att arbeta i bakgrunden, men ändå är närvarande och kan läsa av vad som behövs. * Noggrann med detaljer och är duktig på att ta muntliga instruktioner för att utföra moment enligt mina önskemål. * En person som klarar av att växla mellan en dag full av aktiviteter och lugna stunder då du kan sysselsätta dig själv med exempelvis en bok eller annan stillsam hobby. Är du samarbetsvillig, initiativtagande och ser dig själv som en problemlösare, och dessutom kvinna eller hen, tror jag att du kommer att trivas i rollen. Du kommer också att vara en del av ett team där vi hjälper varandra vid sjukdom och ser till att assistansen flyter på. Kvalifikationer: * God fysik är en fördel då det förekommer lyft och förflyttningar. * Du får inte vara allergisk eller rädd för hundar. * Körkort är ett krav, eftersom du kommer att köra min bil. Arbetstider: Vi söker en sommarvikarie för arbete hos kund under augusti månad. Arbetet består av dygnspass (kl. 07.30-07.30 på vardagar och kl 08-08 på helger) och innefattar följande schemalagda arbetspass: 7 augusti 9 augusti 14 augusti 19 augusti 22 augusti 25 augusti 29 augusti Utöver dessa pass ingår även beredskapspass, vilket innebär att du är tillgänglig för att hoppa in med kort varsel vid behov: 1 augusti 5 augusti 16 augusti 18 augusti 21 augusti 24 augusti 27 augusti Från och med 1 september finns möjlighet till fasta schemapass varannan söndag, för dig som önskar fortsatt anställning. Berätta gärna i ditt personliga brev vad som fångade ditt intresse för just den här annonsen. Vi arbetar med löpande urval, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också att få bra stöttning av assistansansvarig. Om Passal Assistans: Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen. Varmt välkommen med din ansökan! Annonsens referensnummer: 1075 Rekryterare: Jonna Ankarhem

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025