Kriminalvårdare till frivården Göteborg, Sommarvikariat

Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Läs mer om frivården Göteborgs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/kontakt/hitta-till-oss/verksamhet/frivardskontor/goteborg/#verksamhet ARBETSUPPGIFTER Den här annonsen är för dig som vill arbeta på Frivården på heltid över sommaren på vårt kontor i Ullevi, i ett uppdrag med fokus på säkerhet och bevakning, där även klientkontakt ingår. I rollen som kriminalvårdare bidrar du till ett tryggare och säkrare samhälle. Du är i den här rollen frivårdens ansikte utåt och första personen som besökare kommer i kontakt med på kontoret på frivården. Arbetsuppgifterna innebär kontroll för säker inpassering på frivårdskontoret, bemanning av reception samt andra säkerhetsrelaterade arbetsuppgifter. Du arbetar även med beredskap för verkställigheter med elektronisk kontroll, uppföljning av verkställigheter med elektronisk kontroll genom hembesök och arbetsplatsbesök, samt samhällstjänstkontroller. Här ingår du i ett team tillsammans med andra kriminalvårdare och har ett nära samarbete med frivårdsinspektörer och administratörer. Arbetstid på frivårdskontoret i Ullevi är schemaläggning måndag-söndag där dagtid, kvällstid samt helgtjänstgöring ingår. KVALIFIKATIONER Rollen ställer höga krav på personlig lämplighet. Som kriminalvårdare i frivården behöver du vara trygg, stabil, ha ett gott omdöme samt integritet. Tillsammans med dina kollegor driver du verksamheten, så du behöver ha god samarbetsförmåga och vara tydlig i din kommunikation. Du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra samt anstränger dig för att leverera lösningar. Det är viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan är utvecklingsbar. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till att alla blir likvärdigt bemötta. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: • Fullständig gymnasieutbildning alternativt annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som Kriminalvården bedömer relevant • Goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift • B-körkort, önskvärt med körvana • God Datorvana Det är meriterande om du har: • Erfarenhet av säkerhetskontroll/inpassering • Aktuell erfarenhet av klientnära arbete, som ex. kriminalvårdare eller annan aktuell erfarenhet av klientnära arbete som Kriminalvården bedömer relevant. • Relevant arbetslivserfarenhet inom något av områdena kriminalvård, säkerhetsarbete, social omsorg, psykiatri, vård- och omsorgsarbete. • Relevanta språkkunskaper ÖVRIGT Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. För att arbeta hos oss behöver du genomgå en säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. För denna befattning kommer en säkerhetsprövningsintervju att genomföras innan beslut om anställning fattas. Vid säkerhetsprövningen utreds du som person, din bakgrund och dina relationer ur ett säkerhetsperspektiv. I samband med din anställningsintervju får du mer information om säkerhetsprövning. Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. Vi tillämpar löpande urval i rekryteringsprocessen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar i pappersform eller per e-post. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.

14 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Timvikarier Sommarvikarier

Optimal Assistans i Gbg AB: ett privat alternativ för Dig som brukare och assistent som funnits sedan 2005. Här ser vi inte till standardlösningar utan utgår från brukarens möjligheter och önskemål. Kollektivavtal med FREMIA-kommunal www.optimalassistans.org * Vi söker Er som vill arbeta under juni, juli och augusti. Du kanske kan början nu som tim vikare och sedan arbeta mer under sommaren. Tider är: Dag, kväll, natt och helger. Ange i Din ansökan under vilken period Du kan arbeta, Ange i Din ansökan om Du söker sommar jobb heltid eller deltid Ange om Du har körkort då detta kan vara ett behov hos några av våra kunder. Vi rekryterar löpande, både företag, kund läser ansökan! Kollektivavtal och bra försäkringsvillkor finns Sökes: Sommar vikarier till Göteborg, Hisingen, Partille, Kungsbacka, Onsala, Varberg, Frillesås och Kungälv * Erfarenhet av yrket meriterat* .

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Barista & varumottagare sommarsäsongen 2024-deltid!

Café & Bar Grindstugan ligger beläget precis innanför grindarna till Trädgårdsföreningen, mittemot Bältesspännarparken & Stora teatern. Mitt i hjärtat av Göteborg! Våran högsäsong är vår- & sommarperioden fram till att hösten visar sig på allvar. Det är då, när vårsolen börjar värma och innan hösten kommer åter som vi har som flest gäster. Det kommer sig självklart av vår stora fina uteservering som bland annat lockar våra härliga gäster! Vi serverar mat, dryck och godsaker från café, kök och bar från att vi öppnar för dagen till att vi stänger för kvällen/natten. Vi tillhandahåller härliga trubadurkvällar för våra gäster flera kvällar i veckan. Det var lite smått om oss, mer får du veta när vi ses. :) Det är en självklarhet att du stortrivs med baristayrket och att du verkligen ser vikten av att varje kopp kaffe du serverar är perfekt. Likaså är det viktigt för dig att ha ordning och reda runtomkring dig och ha öga för att våra sötsaker, smörgåsar, te, drickor mm exponeras på ett tilltalande och lockande sätt. Det ska alltid se inbjudande och fint ut för våra gäster, både i montern och runtom. Att du älskar bemöta och serva gäster på bästa sätt med ett äkta leende och ett vänligt ord tar vi för givet! Kassahantering, baristakunskaper och erfarenhet är ett krav för att klara arbetsuppgifterna, inget önskemål, samt att du är van vid att jobba både ensam och i team. Vana och förmåga att jobba i ett högt tempo är lika viktigt som att se vad som ska/kan göras vid lugnare stunder då det är färre gäster. Du ska ta hand om och se till så caféet är förberett och redo att ta emot våra gäster på bästa sätt under hela dagen/kvällen. Vissa dagar kommer också varumottagning av leveranser samt öppning av uteserveringen vara en del av arbetsuppgifterna. Minimiålder på den vi söker är 20 år, pga gällande lag för att få vara serveringsansvarig enligt tillståndslagen. Dina arbetsuppgifter, utöver att servera gott kaffe och det som är beskrivet ovan, är att ta hand om övriga förekommande uppgifter i caféet som varierar lite beroende på vilket pass man har för dagen. Under ett tidigt pass så kan det t ex vara att hjälpa till med att ta emot varuleveranser, plocka fram de godsaker som ska säljas under dagen och förbereda montern så att den är välfylld och ser inbjudande ut när vi öppnar för dagen. Ansvara för att caféet är städat och fint innan dörrarna öppnas för gästerna. Under dagen så ansvarar man bl a för att montern hela tiden är välfylld och fräsch, står i kassan och servar gästerna. Vid stängning ansvarar man för att caféet är iordningställt, städat och fint inför morgondagen och hjälper till att iordningställa övriga stationer tillsammans med arbetskompisarna så att allt är fixat och klart för stängning och i sin ordning för dagen efter. Så här ser en dag ut i stora drag mer detaljerat om våra rutiner tar vi när vi ses!

14 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Sommarjobb på lager i Partille

Vi söker nu för kunds räkning efter personer som vill ansluta sig till ett härligt team inom livsmedelsproduktion. Om du likt vi tycker att kvalitet, säkerhet och noggrannhet är viktigt, kan du vara den person vi söker. Har du en annan sysselsättning om minst 50% och vill jobba extra främst på dagtid? Varmt välkommen med din ansökan! Om företaget Vår kund är en livsmedelsproducent med en flexibel verksamhet. De är i grund och botten ett familjeföretag och deras produkter går idag att hitta i både matbutik och restaurang. Produktionen är belägen i Partille strax utanför Göteborg! Vad erbjuder rollen? I rollen som lagermedarbetare hos vår kund kommer du att arbeta dagligen med att förbereda varor, lasta, packa samt andra förkommande arbetsuppgifter på lager. Rollen kräver även att du rapporterar eventuella avvikelser och säkerställer att våra produkter upprätthåller högsta standard. Vi värdesätter självgående och framåt personer som kan bidra till att skapa en effektiv och dynamisk arbetsmiljö. Villkor: Arbetstider: Varierande arbetstider Omfattning: Behovsanställning, med krav om arbete minst 2 dagar i veckan (ej sommar) Sommar: Heltid vecka 26-31 Tillträde: Omgående. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen som lagerarbetare hos oss ser vi att du har tidigare erfarenhet av lagerarbete eller liknande områden. Det är ett krav att du innehar ett Truckkort, TLP10, och att du är självgående samt framåt som person. Du trivs med att arbeta i team, följer instruktioner och rutiner noga, samt är noggrann och detaljfokuserad. Krav: Flytande svenska i tal och skrift. Avklarad gymnasieexamen. Truckkort (TLP10). Körkort B manuellt För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha truckerfarenhet, kunna arbeta heltid vecka 26-31 samt studera eller ha en annan huvudsakligsysselsättning på minst 50 %. Meriterande: - Tidigare erfarenhet inom livsmedelsproduktion. - Tidigare erfarenhet inom lager/produktion. Urval och intervjuer sker löpande och platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring rollen är du välkommen att kontakta oss! Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning. Sökord Lagerarbete, sommarjobb, Göteborg, Partille, Livsmedel

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Sommarjobb som Talent Acqusition Partner

Om tjänsten Söker du sommarjobb inom rekrytering och HR? Tycker du om inkludering och mångfald och brinner för att ge alla kandidater en wow-kandidatupplevelse? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker just nu en Talent Acqusition Partner till vår branschledande kund! Till att börja med kommer rollen att vara ett sommarjobb med chans till förlängning efter sommaren. Du kommer att arbeta i ett tight team där alla stöttar varandra för att driva processer och rutiner framåt. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta både operativt och strategiskt med rekrytering. Du kommer ha daglig kontakt med både kandidater och beställande chefer internt. Du kommer att sköta och ha ansvar för hela rekryteringsprocessen från ax till limpa. Du kommer även att stötta rekryterande chefer i rekryteringar. Din profil Vi tror att du är en doer som tycker om när saker går framåt. Utöver det tror vi att du som person brinner för att ge alla du kommer i kontakt med en bra upplevelse gällande rekryteringsprocessen. Vi ser gärna att du antingen studerar HR/personal just nu eller precis blivit klar med en likvärdig utbildning. Om företaget Vår kund är ledande i sin bransch och arbetar dagligen för att sätta guldkant på deras kunders vardag. Vår kund strävar efter att vara Sveriges bästa arbetsgivare för alla anställda på bolaget och finns idag i hela Sverige. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sommarjobb - Handläggare folkbokföring

Studerar du juridik eller samhällsvetenskap och letar efter ett värdefullt och samhällsnyttigt sommarjobb? Eller har du nyligen tagit examen och är redo att ta första steget i din karriär? Som folkbokföringshandläggare får du ett omväxlande och lärorikt arbete samtidigt som du får värdefull yrkeserfarenhet från Skatteverket. Var med och gör samhället möjligt! Om jobbet Arbetet innebär att du som folkbokföringshandläggare registrerar, utreder och fattar beslut i olika folkbokföringsärenden. I arbetet ingår också administrativa uppgifter, det kan till exempel handla om posthantering och diarieföring. Arbetets innehåll, bredd och komplexitet bestäms utifrån verksamhetens behov. Du möter människor med olika bakgrund, främst via telefon och skriftväxling. Arbetet innebär många kontakter, exempelvis med kunder och andra myndigheter. Du får en introduktion och i teamet planerar ni gemensamt arbetet utifrån uppsatta mål och stöttar varandra. I arbetet behöver du ha förmågan att självständigt driva arbetet framåt, men också samarbeta med ditt team för att nå resultat. Arbetet innebär hantering av olika typer av ärenden och du lär dig och får nya kunskaper både på bredden och på djupet. Vi har flexibel arbetstid och det är en självklarhet för oss att du ska ha en balans mellan arbete och fritid. Du tillhör Folk- och fastighetsavdelningen och arbetar på folk- och fastighetsenhet 3. Din placering är i Göteborg. På våra sektioner är vi cirka 18-20 medarbetare. Om dig För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. I arbetet är gott omdöme och förståelse för rättssäkerhet och säkerhet viktigt. Du ska också leva upp till vår https://www.skatteverket.se/omoss/jobbahososs/skatteverketsmedarbetarpolicy.4.5c281c7015abecc2e2010e5b.html. I det här jobbet ska du: - självständigt planera och driva ditt arbete framåt för att nå resultat - vara bra på att samarbeta och stötta andra för att nå gemensamma mål - ha ett bra bemötande gentemot såväl våra kunder som dina kollegor - arbeta effektivt och handlingskraftigt ta dig an arbetsuppgifterna - kunna tala och skriva enkelt och tydligt på både svenska och engelska - kunna analysera informationsflöden, se samband och fatta beslut. Du ska även ha: - en pågående (minst 60 godkända hp) eller avslutad högskoleutbildning om minst 180hp inom juridik, samhällsvetenskap eller beteendevetenskap. Det är önskvärt om du har relevant arbetslivserfarenhet på myndighet eller inom offentlig verksamhet. Det är även önskvärt om du har relevant arbetslivserfarenhet av att bemöta människor med olika bakgrund via telefon och mejl, t.ex. från myndighet, offentlig verksamhet, juridisk byrå eller bank. Bra att veta Anställningen är tidsbegränsad från och med juni till och med september 2024. I det här jobbet finns det på grund av arbetsuppgifternas karaktär begränsad möjlighet att arbeta hemifrån. Observera att du måste vara mycket noggrann när du fyller i frågorna i slutet av din ansökan. Svaren på dessa frågor kommer att ligga till grund för det första urvalet. Vid eventuell intervju ska du kunna uppvisa betyg och intyg som styrker dina svar på urvalsfrågorna. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. På https://skatteverket.se/jobb kan du exempelvis läsa om vår samhällsbärande roll, fördelarna med att jobba hos oss och hur det går till när du söker våra jobb. Välkommen med din ansökan! Skatteverket har en samhällsbärande roll. Vårt arbete berör alla privatpersoner och företag och genom vårt uppdrag bidrar vi till ett väl fungerande samhälle. Vår utveckling är kunddriven och vi samverkar med andra för att skapa effektiva lösningar. Tillsammans gör vi samhället möjligt.

14 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Sommarjobb på deltid som b-chaufför sökes i Kungälv!

Om tjänsten Till vår kund i Kungälv säker vi nu en pålitlig individ som vars uppgift är att tömma brevlådor i Göteborg med omnejd. Du kommer jobba mellan 14:30-18:00 måndag till fredag under bestämda veckor för att täcka upp för sommarsemester. Du kommer behöva vara tillgänglig under vecka 25 och 26 samt 34,35 och 36. Upplärning börjar omgående så du är varmt välkommen med din ansökan redan nu. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som tömmare av brevlådor kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och ha en nyckelroll i att hålla deadlines till våra kunder på ett snabbt och effektivt sätt. Dina ansvarsområden inkluderar: -Tömma postlådor enligt schemalagda rutter. -Hantera eventuella frågor eller bekymmer från kunder på ett professionellt sätt. -Upprätthålla hög kvalitet och noggrannhet. Vem är du? Vi söker dig som: - Har studier eller annan sysselsättning på minst 51%. - Har B-körkort och körvana, bilarna är automatväxlade. -Fysiskt passande och redo att arbeta utomhus under olika väderförhållanden. -Utmärkta kommunikatör med en positiv attityd. -Självgående och kan arbeta effektivt enskilt samt ta eget ansvar. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Sommar 100 % Orust

Vi söker nu vikarier inför sommaren 2024 i Orust. Du kommer att arbeta som personlig assistent och din arbetsplats är där kunden befinner sig. Arbetet varierar i arbetsuppgifter utifrån kundens behov, beroende på vem du arbetar hos. Det kan vara allt från vardagssysslor till att åka på utflykter, resor eller olika aktiviteter. Allt är möjligt med dina hjälpande händer! Omfattning är 100% under sommaren v24-v34. Åker du från Göteborg behövs körkort och reseersättning utgår. Finns möjlighet till övernattning i personalrum för att kunna ta dubbla pass. V. 1 Måndag, torsdag och fredag V.2 Tisdag, onsdag, lördag och söndag Passen är förlagda mellan kl. 8-20. Ansök så finns det möjlighet att vara vikarie redan nu. Tidigare år har flertalet av våra semestervikarier som varit intresserade blivit erbjudna tjänster även efter sommaren. Som personlig assistent gör du en skillnad i en annan människas liv, det är stort! Meriterande kunskaper och erfarenheter, men inget krav: Pågående eller avslutad utbildning inom omvårdnad, barn- och fritid, eller som sjuksköterska. Erfarenhet av att jobba inom vård och omsorg. Specifika erfarenheter av arbete med barn, personer inom autismspektrat eller personer med förvärvade hjärnskador, stroke, ALS eller demens. Störst tyngd läggs på din personlighet. Intresserad? Urval sker löpande och utvalda kandidater kommer kallas till intervju. Välkommen med din ansökan redan idag! Vilka är Livsanda Care AB? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. ❤️ Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi! ☺️

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Sommarjobb truckförare Göteborg

Arbetsplatsen hos vår samarbetspartner ligger i Göteborg, Askim. Arbetsuppgifterna består mesta dels lagerplock inom livsmedel samt enklare lagersysslor. Ordinarie arbetstid är mån-fre kl.7-16 Att ta sig till och från arbetsplatserna med hjälp av kollektivtrafiken fungerar bra. För att lyckas i tjänsten bör du ha bra truckvana. Eftersom det kommer förekomma truckkörning så krävs truckkort. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är att: -plocka livsmedel med truck -eventuellt lasta ut pallar på lastbil -enklare lager sysslor Start ca 17 Juni fram till 9 augusti. Lön enligt gällande kollektivavtal

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
CE Chaufförer till Göteborg

Dina arbetsuppgifter Vill du vara en del av vår kunds hållbarhetssträvan och växa tillsammans med ett stort företag som finns i hela Sverige? Vi söker engagerade och flexibla individer som vill arbeta med hållbarhet på lång sikt och ta del av utvecklingsmöjligheterna hos vår kund! Nu har du möjlighet att arbeta hos vår kund under sommaren och köra deras transporter, förlängning kan komma ske. För att vara rätt person för tjänsten innehar du CE-Körkort och ADR-utbildning, behärskar svenska språket flytande i tal och skrift då all dokumentation och kontakt med transportledning och kunder sker på svenska. Innehar du truckkort är detta meriterande. Som person beskriver du dig som en lagspelare med god attityd, du kan arbeta både i lag och självständigt samt uppvisar ett driv. Du bär med dig erfarenhet inom liknande arbete eller besitter viljan att lära, du är också flexibel i arbetstiderna då oväntade händelser kan uppstå. Arbetstider: Dagtid måndag-fredag. Uppdragsperiod: v.27-33 Utgångspunkt: Göteborg Övrig information För mer information om tjänsten, kontakta ansvarig konsultchef: [email protected] Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. Vi finns från Gällivare i norr till Helsingborg i söder och huvudkontoret är placerat i Umeå. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

13 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024