Lediga sommarjobb i Göteborg

Här kan du söka totalt 162 lediga sommarjobb i Göteborg hitta ditt nästa feriejobb här

Vi söker C-Chaufförer inom återvinning till Göteborg

Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Göteborg. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Perioden för arbetet gäller under sommaren mellan V.20-V.35 med en stor chans till förlängning. Kan man inte arbeta hela perioden är det också av intresse. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i Göteborg. Som renhållningschaufför förekommer även mycket jobb utanför lastbilen där det kan tillkomma tunga lyft vilket kräver att du är fysiskt aktiv. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon, gärna lastbil med baklastare. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av baklastare Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera hushållssopor Hantera glas, plast och metall återvinning Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Operationssjuksköterska i Södra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. operationssjuksköterskaiSödra Sverige I ditt ansvar somoperationssjuksköterskan ingåransvaret över teknisk apparatur, instrument och allt material som behövs finns på plats och fungerar. Du måste också kunna hantera den tekniskt mycket avancerade utrustning som används och även lära andra hur den fungerar.Under operationen är målet att patienten mår bra, att kirurgen kan arbeta smidigt och att operationen fortlöper på ett bra sätt. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver detKrav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. VUB inom operation med minst två års erfarenhet. Var:Södra Sverige Omfattning: 100% Tidsperiod:24 juni 2024 (v. 26) – 30 aug. 2024 (v.35) Arbetstider:må-to 07.00-15.30 med 30 minuters rast. Journalsystem:Melior, Orbit, ObstetrixSista ansökningsdag:14/5 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

7 maj 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Personlig assistent till sommarvikariat på Hönö

Beskrivning av tjänsten För kunds räkning söker Frösunda nu en personlig assistent till Hönö i Göteborgs norra skärgård. Kunden är en man med förvärvad hjärnskada och talsvårigheter, afasi. Han är försvagad i vänster sida, både arm och ben. Han har kognitiva symptom, bland annat svårt med tidsuppfattning. Du kommer stödja honom i vardagen med personlig hygien, förflyttningar, kläder, hushållssysslor med mera. Det finns en genomförandeplan och rutiner som är din arbetsbeskrivning. Du stöttar honom att göra saker han tycker om, som att promenera. Han är gärna ute varje dag oavsett väder, så vi ser gärna att även du trivs ute. Kundens övriga intressen är musik och sport. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhetoch personliga egenskaper Du som söker är ansvarsfull, social, lugn och har integritet. Tidigare erfarenhet som personlig assistent eller kring afasi är ett plus. Mycket goda kunskaper i svenska, både tal och skrift, är ett kravför att förstå kunden och kunna hjälpa honom i kommunikation med omvärlden. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat juni-aug,med möjlighet att fortsätta jobba extra till hösten Arbetstiderna är förlagda dag och kväll, både vardag och helg. Tjänstgöringsgrad: Deltid Tillträde: Juni Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag 2024-06-01 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Arbana Ponosheci, Verksamhetschef, 010-130 39 65 Varmt välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Personlig assistent i sommar till kille i Angered.

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Kura Omsorg i Sverige AB fokuserar på att sätta kunden i centrum och att det ska vara roligt att gå till jobbet. OM TJÄNSTEN  Vi söker just nu personliga assistenter till vår härliga kund i Angered som är autistisk och även har svår epilepsi. Han är en aktiv kille på 29 år som bor i eget boende. Gillar du liksom vår kund fotboll så är det ett stort plus. Som assistent så hjälper du till/ stöttar honom med det mesta i hans vardag som personlig hygien, vara ett pedagogiskt stöd samt följa med på olika aktiviteter. På grund av svår epilepsi, så finns man alltid tillgänglig om han skulle få ett anfall Under veckorna så jobbar han måndag till fredag på sin dagliga verksamhet, så arbetstiderna är från 15.00 till 08:30, väntetid på natten. På lediga dagar så är arbetstiderna mellan 09.00-17.00 samt 17.00-09.00. Tillträde sker enligt överenskommelse men vi ser gärna att du kan börja inskolas omgående. VEM SÖKER VI? Som person bör du vara glad, social, lyhörd, pedagogisk och ha bra tålamod. Har du  tidigare erfarenhet av autism/ epilepsi är det meriterande men inget krav för att söka tjänsten. Behärskar du även Bosniska så är det ett plus då vår kund är tvåspråkig. Rekrytering kommer påbörjas under ansökningsprocessen så vänta inte med att ansöka! ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa.  Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!

7 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Ekonomiassistent till Svensk Cater

Söker du ett meriterande sommarjobb inom ekonomi? Har du erfarenhet av Medius och Navision? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi på StudentConsulting en Ekonomiassistent över sommaren till Svensk Cater i Göteborg. Svensk Cater är en av landets ledande grossister för uteätarmarknaden. Svensk Cater i Göteborg är ett av 17 st Svensk Cater i Sverige. I dagsläget har företagets cirka 900 anställa och omsätter drygt 4,5 miljarder. Bolaget befinner sig i en expansiv fas och har god tillväxt och lönsamhet. Som Ekonomiassistent kommer du stötta upp befintlig ekonomiansvarig under sommaren med administrativa arbetsuppgifter. Din primära arbetsuppgift kommer vara fakturahantering där du arbetar i Medius. Vidare kommer du att arbeta med orderhantering i Navision. Utöver detta kommer du ha arbetsuppgifter som att lägga upp nya kunder, utföra kreditkontroller och sköta lönehantering. Detta är ett konsultuppdrag som innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting och jobbar som konsult hos Svensk Cater i Göteborg. Tjänsten planerar att starta v. 26 eller enligt överenskommelse och pågå i 6-8 veckor. Tjänsten är på heltid och arbetet är förlagt på kontorstider. Vid behov finns också möjlighet att arbeta extra under hösten. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du: • Studerar inom relevant område eller har en annan huvudsaklig sysselsättning • Har tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi • Har erfarenhet av Medius och Navision • Har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Meriterande är: • Erfarenhet av försäljning Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper! För att lyckas i rollen ser vi att du är positiv och nyfiken. Du har ett stort intresse till att utvecklas inom ekonomi och är engagerad i ditt arbete. Du är orädd för att ta egna initiativ och är självgående. Vidare ser vi att du är driven, noggrann och ansvarstagande. Passar ovan på dig? Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande! Vi ser fram emot att höra från dig! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

7 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Kvinna i Angered söker personlig assistent, timvikarie + sommar (Dygn)

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vår kund är en kvinna i 50 års åldern. Hon har nedsatt syn och en medfödd CP-skada. Hon är rullstolsburen och som hennes personliga assistent fungerar du som ett stöd där funktionshindret sätter gränser. Vår kund tycker mycket om att umgås med vänner och bekanta, och hon reser mer än gärna för att hälsa på familj och släkt i Värmland. Hon rider en dag i veckan så du får gärna med fördel delta i denna aktivitet. Vi söker: Dig som kan vara timvikarie vid behov och/eller sommarvikarie under veckorna 25-32. Under sommaren är det ca 2 dygn i veckan med 5 h sovande jour. Du som söker får gärna vara mellan 35-50 år eller äldre och det är viktigt att du talar bra svenska då du hjälper kunden att både läsa och skriva. Du är flexibel och bra på att läsa av situationer samt är inkännande inför vår kunds behov och humör. Om du har erfarenhet från vårdyrket eller från att ha jobbat som personlig assistent tidigare är det meriterande. Störst vikt kommer däremot att läggas vi personlig lämplighet och att du och kunden fungerar bra tillsammans.  Krav: -Bra svenska i tal och skrift. -Ej allergisk/rädd för hund, katt eller häst. Arbetstid / Varaktighet: Dygnspass med 5 h sovande jour. Timvikarie vid behov, arbetspassen kan vara förlagda alla dagar i veckan. Sommarvikarie under veckorna 25-32, ca 2 dygn i veckan.  Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Tjänsten kan komma att tillsättas omgående när vi hittat rätt person. Så vänta inte med din ansökan.   Vad händer nu?   Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.  Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vacant söker sjuksköterskor till häkten och anstalter över hela Sverige!

Har du erfarenhet av att arbeta på häkten och anstalter? Är du sjuksköterska och vill jobba som konsult hos våra kunder? Har du erfarenhet och vill arbeta inom kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande?  Varmt välkommen med din ansökan via denna annons eller kontakta oss här!  Annonsen avser både hel- och deltidstjänster. Uppdrag finns runtom i hela Sverige.    För att anmäla ditt intresse behöver vi följande: CV med personnummer Kontaktuppgifter till två referenser, varav minst en chef Krav: Minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska Meriterande: Tidigare erfarenhet av kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande  Erfarenhet av arbete på vårdcentral   Alla som arbetar inom häkten och anstalter måste ge samtycke till att genomgå en säkerhetsklassning av SÄPO. Är du intresserad så är du välkommen att maila ditt CV, personnummer samt kontaktuppgifter till två referenser varav minst en chef. Milersättning utgår med 25kr/mil om du har längre en 50 km enkel resa från din hemort. Max 10 mil enkel väg. Vi bekostar inte boende på detta uppdrag. Ser fram emot ditt svar! Intresserad av andra uppdrag? Välkommen att registrera dig hos oss och ladda upp ditt CV här! Om oss Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens! - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer! Vacant Vårdbemanning AB etablerades i Sverige år 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS, vilka har funnits i branschen i Norge sedan år 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000.

7 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Driven kock till Karlson´s Garage & Bar

Nu söker vi en kock till vårt team på Karlson´s Garage sommaren 2024. Är du passionerad när det kommer till att skapa vällagad mat i ett högt tempo? Då kan du vara den kock vi letar efter! Vi söker utökning av en engagerad och erfaren kock som kan jobba självständigt. Som kock hos oss kommer du att vara en nyckelkomponent i att leverera en matupplevelse av högsta kvalitet till våra gäster. Vi värdesätter samarbete och strävar alltid efter att skapa en skön arbetsmiljö där alla bidrar till framgång. Kärnuppgifter: Ansvara för tillagning av vällagad mat i enlighet med våra höga standarder. Arbeta i ett högt tempo för att säkerställa snabb och effektiv service. Delta och bidra med kreativa idéer. Samarbeta med övriga i vårt team för att skapa en härlig arbetsmiljö. Utföra köksrelaterade uppgifter i enlighet med miljö och hälsas krav. Krav: Tidigare erfarenhet av att arbeta som kock, helst inom gastropub eller liknande etablerad restaurangmiljö. Förmåga att arbeta effektivt under press och i ett högt tempo. Förmåga att samarbeta och kommunicera effektivt med övriga teammedlemmar. Flexibilitet att arbeta kvällar, helger och under högtider. Om tjänsten: Tjänsten är en visstidsanställning över sommarperioden Juni-Augusti på 80% . Lön och tillträde efter överenskommelse. Arbetet kräver en flexibilitet och tider är främst förlagda på kvällar och helger. Vi ser också att du är tillgänglig under hela perioden, om inte annat är överenskommet. Vill du bli en del av vår familj tillsammans med ett grymt team på Karlson´s i sommar, så ser vi fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via e-post till [email protected]. Intervjuer sker löpande. Vi ses på Garaget !

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Operational Buyer - Summer 2024

Are you the ambitious problem-solver with an analytical mindset? Are you currently studying or in the beginning of your procurement career and are looking for an exciting job opportunity over the summer? – Then look no further. As Operational Buyer your role is to safeguard that procurement activities are performed according to Stena Line purchasing process, policy and other guiding documents. Does this sound interesting, welcome with your application! Some of your key responsibilities: - As Key user be the “go to” person for support - Support the organisation with placing orders - System updates - Perform price comparisons - Negotiate terms & conditions - System administration What you will experience You will join our Procurement team which handles all procurement for the Stena Line Group. We work together to create value for the company in close collaboration with key stakeholders in different regions. We’re now looking for someone to strengthen our team during the summer holidays! Who you are At Stena Line your personality matters as much as how good you are at what you do. Regardless of your role, welcoming, caring and reliable guides you in your everyday work and the challenges you face. We believe you bring a lot of drive, positivity, and ambition! We also believe you are ready to kickstart your career in Procurement, taking on different tasks with enthusiasm. You have a “yes, we can” mindset and enjoy a fast-paced environment, while also being able to prioritize and deliver results. By also being a strong communicator and team player, you're always ready to lend a helping hand and collaborate effectively with others. Qualifications: - University student; Maritime-, Logistics- or Procurement Management - Fluent, in English and Swedish, both written and spoken - Good computer skills Interested?  This is a full-time temporary position, between June and August 2024, based in Gothenburg within our Procurement department. To apply, please register your profile and send in your application in English as soon as possible but no later than May 22nd, 2024. We are having on ongoing selection, so do not wait with your application. Please note that due to GDPR we do not accept applications via e-mail or postal service. We have collective bargaining agreements with Unionen, among others, who you can contact for more information. If you have any questions regarding the position you are welcome to contact Joakim Rönnäng, Head of Group Procurement at [email protected] or about the recruitment process you are welcome to contact Hanna Gustavsson, Talent Acquisition Partner, [email protected]. Please note that we kindly decline any offers from recruitment or staffing agencies regarding this recruitment. About Stena Line As the leader of sustainable shipping, Stena Line has Europe’s most comprehensive route network focusing on transportation of both passengers and freight. We have over 6100 employees in our Stena Line family across Scandinavia, around the UK and the Baltics, making a contribution to our company. As a company, we are on an exciting journey driven by technology and new digital habits, developing our business to create outcomes that matter to our customers. The journey starts with us. We are committed to maintaining and developing a sustainable working environment, free from harassment, that gives equal opportunities to everyone. We embrace equality, diversity and inclusion – and welcome all applicants.

6 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Vi söker C-Chaufförer inom återvinning till Göteborg

Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Göteborg. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Perioden för arbetet gäller under sommaren mellan V.20-V.35 med en stor chans till förlängning. Kan man inte arbeta hela perioden är det också av intresse. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i Göteborg. Som renhållningschaufför förekommer även mycket jobb utanför lastbilen där det kan tillkomma tunga lyft vilket kräver att du är fysiskt aktiv. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon, gärna lastbil med baklastare. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av baklastare Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera hushållssopor Hantera glas, plast och metall återvinning Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024