Jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!Vi erbjuder ett flexibelt jobb på ICA-butiker.Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Just nu söker vi främst dig som har möjlighet att arbeta dagtid!Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm med omnejd.Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull.Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd ilivsmedelsbutik och som harerfarenhet av kassaarbete.Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande.Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsidabemannica.se. Om ossBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica påbemannica.seoch följ oss påFacebookeller Linkedinför de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

5 februari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Matinspiratör Kalmar med omnejd
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Junior Logistiker till Healsafe Interiör 🛋️
Wrknest AB
Företagssäljare

Om tjänstenHealsafe Interiör söker en Junior Logistiker som vill spela en nyckelroll i företagets växande logistik- och inköpsverksamhet. Du kommer att arbeta nära säljteamet, leverantörer och kunder för att säkerställa effektiva och precisa leveranser. Rollen är operativ och kräver en strukturerad och självgående person som trivs med flera parallella arbetsuppgifter. Dina framtida arbetsuppgifterI denna roll arbetar du med hela logistikkedjan – från order till leverans. Du hanterar administrativa och operativa uppgifter kopplade till transport, inköp och lager. Boka och följa upp transporter samt planera leveranser till kunder och lager. Skapa handelsfakturor och hantera exportrelaterade dokument. Övervaka lagersaldon, göra dagliga avstämningar och operativa inköp. Hantera returer, reklamationer och kundserviceärenden kopplade till logistik. Administrera artikelvård och systemuppdateringar. Bidra till effektivisering av logistikprocesser och kvalitetsförbättringar. Vi söker dig somHar ett stort intresse för logistik och inköp samt är redo att ta mycket eget ansvar. Du trivs i en operativ roll där struktur och noggrannhet är avgörande. Kvalifikationer: Gymnasieutbildning med relevant arbetslivserfarenhet, alternativt eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller administration. Goda kunskaper i Microsoft 365, särskilt Excel. Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande. Intresse för hållbarhet och livscykelanalyser (LCA) är ett plus. Som person är du strukturerad, självgående och prestigelös. Du trivs i en dynamisk miljö där du hanterar flera uppgifter samtidigt och ser lösningar snarare än problem. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats:Skeppsbron 4, Göteborg. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning. Om Healsafe Interiör Healsafe Interiör utvecklar skade- och suicidpreventiv inredning för vårdmiljöer där säkerhet och läkande miljöer är avgörande. Företaget är ungt och expansivt, med kunder i över 15 länder. Här får du arbeta i ett engagerat team där innovation och kvalitet står i fokus. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Säljare 13% Helg, Kväll och extra vid behov
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du möjlighet att bli endel av vårt skickliga team på XXL Sisjön! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning -Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nusöker vi säljare som,i en crossales-roll, ska arbeta över våraavdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och att de är nöjda med att ha fåttden hjälp de behöver när de lämnar butiken. Arbetet kommer mestadels att bestå av försäljning och kundservice i butik. Som säljare 13%är det viktigt att du har möjlighet att arbeta kvällstid och helger. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuderbra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida:Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personligabrevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Mötesbokare - Kylslaget AB
Bee Bemanning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025Om Bee BemanningVi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!

5 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Äventyrsguide sökes till Upzone Åhus
Upzone Äventyrsparker AB
Guider och reseledare

Är du vår nästa stjärninstruktör som trivs lika bra på hög höjd som på marken? Om Upzone Upzone är idag ett välkäntäventyrsbolag med flera äventyrsparker runt omi landet. Vi erbjuder aktiviteter och event för privatpersoner, grupper och företag i alla dess former. Både på höjden och på marken. Din roll - Äventyrs/eventguidemed räddningsansvar Att jobba som äventyrsguide med räddningsansvar är ofta spännande och innebär fartfyllda dagar som aldrig är den andra lik. Du arbetar utomhus i våra höghöjdsbanor och att klättra på hög höjd blir din vardag. Arbetet består till stor del av att coacha och instruera våra gäster i hur man använder vår utrustning och tar sig igenom våra banor. Ett stort ansvar du som äventyrsguide har är att vid behov hjälpa de deltagare som behöver att ta sig ner från banan till marken igen.Utöver att jobba i vår höghöjdsbana kommer du också att bli utbildad i att hålla i våra andra upplevelser, såsom Escape games och andra lagaktiviteter, dettaingår i din roll när du får jobb hos Upzone. Så därför är det extra viktigt att du tycker det är kul att hålla i spel och event för våra gäster. Vi erbjuder En trivsam arbetsmiljö ute i naturen med glada och engagerade kollegor Ett omväxlande arbete med varierande arbetsuppgifter Ett utvecklande jobb i en spännande bransch Utbildning IAPA (International Adventure Park Association) Dinprofil Bekväm med att jobba på hög höjd och vill ha naturen som en arbetsplats, oavsett väder Ansvarstagande, har en god samarbetsförmåga och ser lösningar istället för problem Bekväm med att prata framför en grupp Serviceinriktad och vill ge det där lilla extra till våra gäster Fysiskt aktiv Låter det här som en roll för dig? Ansök idag! Arbetstid Vi erbjuder jobb från och med 1 april - 31 oktober.Vi har alltid öppet helger och röda dagar. Under lågsäsongen April-Juni/September-Oktober finns det även möjlighet att arbeta vissa vardagar, när vi fått in bokningar från skolor/föreningar och företag. Därför är det bra att förbereda sig på att vara flexibel i sina arbetstider. Högsäsong Midsommar-Slutet på AugustiEfter midsommar är parken öppen varje dag och här kommer vi behöva dig tillgänglig minst50-75%,men även här är det bra att kunna vara flexibel med sina arbetstiderdå vi öppnar upp parken efter behov från våra gäster. Anställningsdetaljer När: April 2025 - Oktober 2025 Omfattning: Säsongsanställning

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Corporate Account Manager - (Dutch-speaking)
Xensam AB
Företagssäljare

Xensam: SAM DisruptersXensam is the leading provider of AI-powered, cloud-hosted Software Asset Management technology. We’re looking for key players to join us as we scale our impact and build the Xensam team together. We take our culture seriously and strive to maintain the excellence, energy & enthusiasm that flows through the organization today. We look for candidates who are passionate about what they do and ready to work the Xensam way. We know that experience counts, but we also know that it’s you, the person behind the experience, that makes it count. About the roleAs a Corporate Account Manager at Xensam, you will be responsible for driving net new sales. You will play a vital role in prospecting, conducting tool demonstrations, delivering proof of concepts, and closing net new business. Furthermore, you will collaborate with our partners to expand our market reach. Responsibilities Sales strategy: Identify and pursue new sales opportunities within mid-market clients. Develop and execute strategies to meet or exceed revenue targets. Prospecting: Identify potential new clients in the market and build and nurture relationships with prospects to understand their SAM needs. Solution Demonstrations: Conduct detailed demonstrations of Xensams technology and services and showcase how our solutions can address the unique needs of each client. Partner Collaboration: Identify joint opportunities and deliver comprehensive solutions with partners. Customer Engagement: Proactively assess client needs and maintain satisfaction, and provide SAM expertise. Qualifications Bachelor's degree in Business, IT, or related field. Minimum of 1-2 years experience in corporate account management, including net new technology sales. Exceptional problem-solving and negotiation abilities. Proficiency in using CRM and account management software. Proficiency in using prospecting tools like LinkedIN Navigator. Results-oriented with a strong focus on client satisfaction and retention. Knowledge of Software Asset Management (SAM) is a plus. Excellent communication and presentation skills in fluent English and Dutch. What you get A dynamic position embracing "freedom under responsibility". Three days in-office (with remote work on Mondays and Fridays). If sales targets are met, all employees enjoy an annual destination trip. Join an ambitious and diverse team, and work with cutting-edge technology in the fastest-growing SAM software on the market. An opportunity to shape your career growth while contributing to the company’s success. At Xensam, our core values define our culture: Rebellious: We encourage a spirit of freedom and initiative within responsibility. Humane: We foster a caring, inclusive environment that values diversity and respects individuality. Harmonious: We promote work-life balance, creating a pleasant, supportive workplace. As part of our recruitment process, we conduct background checks on final candidates to fulfill our commitments to customers and ensure a safe work environment. This position can be based in either Stockholm, Sweden, or London, UK. Location-specific benefits will apply accordingly.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Deltidsjobb - Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

4 februari 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Vill du se din lön öka i takt med din prestation?

Vill du skapa en framgångsrik karriär inom försäljning? Konnect söker nu drivna och passionerade säljare till vårt team i Stockholm. Här erbjuder vi en unik möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss i en dynamisk arbetsmiljö. OM TJÄNSTENSom säljare hos oss kommer du att arbeta med några av marknadens mest respekterade varumärken. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med kunder och aktivt bidra till våra försäljningsmål. Vi erbjuder en grundlig introduktion och löpande utbildningar, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. DINA ARBETSUPPGIFTER INKLUDERAR: - Proaktiv kundkontakt via telefon för att förstå deras behov och erbjuda lösningar. - Att bygga och upprätthålla starka och långvariga kundrelationer. - Att arbeta mot uppsatta mål och bidra till teamets framgång. VI SÖKER DIG SOM: - Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande men inte ett krav). - Är resultatinriktad och har förmågan att arbeta mot uppsatta mål. - Är en lagspelare med en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. HOS OSS FÅR DU: - En konkurrenskraftig grundlön och provision utan tak. - Tillgång till skräddarsydda utbildningar och resurser för att utveckla dina säljkunskaper. - En arbetsmiljö som uppmuntrar innovation och ger utrymme för idéer och initiativ. ANSÖKAN:Är du redo att ta det första steget mot en spännande karriär inom försäljning? Skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

4 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Taktisk Transportplanerare
Coop Butiker & Stormarknader AB
Speditörer och transportmäklare

Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas och Coop Logistik söker nu en förändringsdriven Taktisk analytiker och planerare till avdelningen Taktisk Transport med placering på huvudkontoret i Solna eller på terminalen i Eskilstuna. Coops vision är att vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel och det är DU som tillsammans med dina kollegor kan göra detta möjligt. Arbetsbeskrivning Taktisk Transport arbetar med att säkerställa att vi levererar varor till eller från butiker, kunder och leverantörer på ett kostnadseffektivt sätt och med fokus på miljö och kvalitet. Vi jobbar med ständiga förbättringar för ökad effektivitet och service till lägsta kostnad. Detta arbete drivs och planeras tvärfunktionellt av Taktisk Transport. Rollen som Taktisk analytiker innebär taktisk analys och förbättringsarbete. Framtagande av leveransplaner. Samt strategiskt och taktiskt ansvar för processer, stöd och verktyg relaterat till detta. Leda och delta i definierade projekt men även analysera, initiera och ta fram beslutsunderlag för idéer och förslag till förändringar. Säkra genomförande och uppföljning av förändringar är andra viktiga ansvarsområden. För att lyckas måste ett mycket gott och nära samarbete ske med de olika funktionerna inom Coop Logistik– Varuflöde, Terminal och Transport. Även ett bra samarbete med externa leverantörer och transportörer är viktigt. Andra affärsområden inom Coop kan också beröras. Du får en nyckelroll med möjlighet att påverka Coops framtida logistiklösningar och tillhör ett dynamiskt team med bred kompetens där vi stöttar, hjälper och utmanar varandra för bästa resultat – och hög trivsel! Huvudsakliga arbetsuppgifter - Framtagning av leveransplaner. - Transportflödesoptimering genom kontinuerlig uppföljning, analys och utvärdering av gällande leveransplaner - Deltagande i leveransplansprojekt. - Högtids- och säsongsplanering - End to end analyser av logistikflödet - Strategisk styrning av SAP TM samt övriga relaterade IT-system. - Vara delaktig i utveckling av metoder och modeller för arbetssätt och leverans inom avdelningen. - Driva utvecklingsinitiativ med andra affärsområden, leverantörer eller andra externa parter. Tjänsten är en tillsvidareanställning på Heltid. Placeringsort Solna/Eskilstuna efter överenskommelse Är detta rätt utmaning för dig? Vi söker dig som har: - Akademisk examen alternativt likvärdig kunskap från arbetslivserfarenhet - Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet där erfarenhet från dagligvaruhandeln eller leverantör till densamma är starkt meriterande. - Erfarenhet av projektledning och förändringsarbete med dokumenterat gott resultat. - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift - Mycket goda kunskaper i MS Office. Erfarenhet av SAP S4, SAP TM och Route Optimizer ses som starkt meriterande. Dina personliga egenskaper: - Strukturerad och levererar resultat med rätt kvalitet, i rätt tid. - Mycket god analytisk förmåga - Stark drivkraft, har ett högt personligt ansvarstagande, är engagerad, självständig och driver initiativ för att förändra och utveckla verksamheten med förmåga att lyssna, samarbeta och leda. - Nyfiken, nytänkande och har förmågan att självständigt initiera och driva aktiviteter med engagemang mot uppsatta mål på kort och lång sikt. - Kommunikativ och kan förklara komplexa problem på ett pedagogiskt sätt. - Är bekväm med och agerar i enlighet med våra värderingar och ser lönsamhet för Coop som mål. Kontaktpersoner Mikael Svensson +46704296214 Fackliga representanter Maria Söderbom | Handels tjänstemän | +46735605108 Juha Perttula | KTF | +46707136366 Joseph Huizar | SACO | +46730339201 Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Vi värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

4 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025