Redo att ta steget ut i arbetslivet? Jobba med försäljning!

Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling! Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm!Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

4 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Jobba med kundhantering!

Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling!Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm!Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

4 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Säljinriktad Sjöspeditör till expansiv kund i Göteborg
DFDS Professionals AB
Speditörer och transportmäklare

Säljinriktad sjöspeditör till expansiv kund i Göteborg Är du intresserad av sjöfart- och logistikbranschen och vill växa i rollen som Sjöspeditör? Tycker du om problemlösning och att bygga långsiktiga kundrelationer? Sök då rollen redan idag! Dina arbetsuppgifter DFDS Professionals söker nu en engagerad och säljinriktad Sjöspeditör till vår kund i Göteborg. Vår kund är en diversifierad transporttjänstleverantör och sitter i centrala Göteborg där koncernen dagligen anordnar transporter inom land, sjö och flyg till kunder från hela världen. På företaget får du en stor plats i ett litet team som alltid strävar efter att hitta den mest optimala lösningen till sina kunder. Som Sjöspeditör har du den övergripande kontrollen över kundens godsflöde och daglig kontakt med våra kunder och leverantörer. Du ansvarar för dina egna kunduppdrag - sjösändningar från bokning till slutfakturering. Du har regelbundna kontakter med vår kunds nätverk runt om i världen och nära samarbete med kollegor, leverantörer och kundrepresentanter. Du blir del av ett team med kunniga kollegor som är måna om den nära kundrelationen. I dina arbetsuppgifter ingår: - Aktivt arbete med kundrelation och att ge vår kund riktigt god service - Planering och bokning av transport - Leveransbevakning/avvikelserapportering - Utfärdande av transportdokument - Fakturering samt kostnadskontroll - Delta i kund- och leverantörsmöten - Bidra till teamets utveckling och förbättring av arbetssätt, rutiner och processer Tjänsten är på heltid och placerat på kontor i centrala Göteborg. Du kommer arbeta kontorstider måndag-fredag med möjlighet till flextid, hemarbete och ett förmånligt sommarschema. Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för sjöfartsbranschen. Vi tror att du är en relationsskapande person som är lika driven av att göra affärer som att hjälpa människor att hitta smarta lösningar. Tidigare erfarenheter inom spedition/logistik/fartygsklarering är starkt meriterande. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, samtidigt som du trivs av att arbeta i team. Du motiveras av att agera problemlösande och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Som person är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du har en förmåga att handla och agera snabbt. Därtill trivs du i en dynamisk roll inom fartygsbranschen där det ofta sker förändringar. Rollen innebär många kontaktytor på daglig basis och din känsla för service och kommunikation är viktig. I botten har du ett uttalat affärsmannaskap. Företaget erbjuder dig: Ett varierande arbete hos vår kund i en internationell miljö med goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Tjänsten omfattas av kollektivavtal, försäkringar samt generöst friskvårdsbidrag. Direktrekrytering: Under den här rekryteringsprocessen samarbetar Företaget med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till Företaget. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Spedition | Sjöspeditör | Ocean Freight | Import Sales Manager | Shipping | Sjöfartsagent

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vi på Konnect söker nya motiverade säljare!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du en inre tävlingsinstinkt, älskar att skapa relationer och vill ta nästa steg mot en framgångsrik karriär? På Konnect letar vi efter dig som vill göra skillnad – och samtidigt utvecklas i en positiv och energifylld miljö! Om rollen Som innesäljare hos Konnect blir du en del av ett dynamiskt team där telefonen är ditt främsta verktyg. Du kommer att representera några av Sveriges mest välkända varumärken och arbeta både med nyförsäljning och merförsäljning. Vi erbjuder en inspirerande miljö där personlig utveckling står i centrum – målet är att du ska bli den bästa versionen av dig själv, både som person och som säljare.Vi erbjuder dig: - En grundlön som kompletteras med en generös provisionsmodell. - En tydlig karriärstege där du kan avancera till roller som: - Säljcoach - Teamleader - Kvalitetsansvarig - En bonustrappa som belönar din prestation. - Gedigen utbildning inom försäljning och kontinuerlig coaching. - En arbetsmiljö med regelbundna aktiviteter, tävlingar och afterworks. Det här söker vi hos dig: - Du drivs av resultat och vill ständigt bli bättre. - Du älskar att tävla och ser varje mål som en utmaning. - Du sprider energi och trivs med att arbeta i team. - Du är 18 år eller äldre och bor (eller planerar att flytta) till Stockholm. Erfarenhet är inte allt – vi tror på att forma talanger och ge dig verktygen för att lyckas.Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Är du redo att göra skillnad?Skicka in din ansökan idag – din framtid börjar här! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

4 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Säljare sökes på deltid för uppdrag till operatören Tre.
Msapp AB
Telefonförsäljare m.fl.

Driven Säljare till Tellsome i Malmö på Deltid Vill du jobba i en inspirerande miljö där du får möjlighet att påverka din egen lön och utvecklas i din yrkesroll? Tellsome söker nu entusiastiska säljare som vill vara med och växa tillsammans med oss! Om TellsomeVi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på den svenska marknaden. Våra ljusa och moderna lokaler är belägna precis bakom Lilla torg i Malmö, där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam arbetsmiljö. Du kan få en inblick i vår vardag genom att besöka vår Instagram, @Tellsome. Vad vi erbjuder Deltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Generösa provisioner och bonusar Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Tävlingar med vinster som presentkort, bonusar, el-scooter och resor En säljcoach som har blivit utnämnd till Sveriges bästa säljare inom operatören Tre och har slagit försäljningsrekord genom tiderna. Denna coachning kommer att hjälpa dig att prestera på topp och maximera din lön! Om rollen De bästa säljarna på Tellsome har en lön på upp till 80,000 kr, med en snittlön på 24,000 kr. Du kommer att arbeta med marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer" och ha stöd från ett team av 8 dedikerade agenter som hanterar all administration. Arbetstider:Möjlighet att arbeta mellan 16:00 och 21:00, måndag till söndag. Det är inte obligatoriskt att arbeta alla dessa dagar, utan vi erbjuder flexibilitet att anpassa ditt schema efter dina behov. Vi söker dig som Har hög social kompetens och är tävlingsinriktad Brinner för försäljning och har hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och erfarenhet av att göra affärer via telefon Är van vid att hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Erfarenhet inom telemarketing är en fördel men inget krav Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer få viktig information via sms och mail när du går vidare i processen, så se till att ha koll på din mobil. Intervjuer sker löpande och vi uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen till en intervju. AnsökanVill du starta din karriär hos oss omgående? Skicka din ansökan idag och bli en del av Tellsome-familjen!

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Rederiagentur inom sjölogistik - söker Import Sales Manager
DFDS Professionals AB
Speditörer och transportmäklare

Rederiagentur inom linjefartyg söker Import Sales Manager Är du intresserad av sjöfart- och logistikbranschen och vill växa i yrkesområdet? Trivs du med stort eget ansvar och söker en omväxlande roll med många kontaktvägar? Då kan detta vara rätt nästa steg för dig! Dina arbetsuppgifter Vår kund är en diversifierad transporttjänstleverantör och sitter i centrala Göteborg där koncernen dagligen anordnar transporter inom land, sjö och flyg till kunder från hela världen. På företaget får du en stor plats i ett litet team som alltid strävar efter att hitta den mest optimala lösningen till sina kunder. I rollen som Import Sales Manager ges du möjligheten att bygga långsiktiga relationer med kunder samt hjälpa dem att hitta den bästa lösningen. Du kommer jobba mot såväl nationella som internationella kunder från Kina, Indien, Australien, Danmark, Estland med mera där du har hand om hela transportkedjan och ansvar för att utveckla långsiktiga relationer. Du blir närmsta kontaktperson för både kunder och leverantörer samt finns behjälplig vid frågor löpande under transportprocessen. Du har affären i fokus och säkerställer att du planerar transporter ur både kvalitativt och kostnadseffektivt perspektiv. Kommunikationen sker huvudsakligen via e-post men också över telefon på såväl svenska som engelska. I dina arbetsuppgifter ingår: Koordinera transportlösningar utifrån kundens behov Bygga och utveckla hållbara, långsiktiga kundrelationer inom ett brett spektrum av branscher och segment. Estimera kostnader och skicka offerter Ha daglig kontakt med kunder och samarbetspartners/leverantörer Uppföljning av statistik, planering och utveckling Tjänsten är på heltid och placerat på kontor i centrala Göteborg. Du kommer arbeta kontorstider måndag-fredag med möjlighet till flextid, hemarbete och ett förmånligt sommarschema. Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för sjöfartsbranschen. Vi tror att du är en relationsskapande person som är lika driven av att göra affärer som att hjälpa människor att hitta smarta lösningar. När du brinner för en produkt eller tjänst, märks det i sättet du kommunicerar med kunden - det är en genuin känsla som genomsyrar ditt arbete. Tidigare erfarenheter inom spedition/logistik/fartygsklarering är starkt meriterande. För att passa i rollen är det viktigt att du trivs med att jobba självständigt och ta ett helhetsansvar för dina ärenden. Kunderna kommer från olika delar av världen där förväntningar och affärsspråk varierar. Därför har du god kommunikativ förmåga och är bra på att tackla olika personlighetstyper. Vidare är du serviceminded och anstränger dig för att leverera bra lösningar till kunden. Ofta behöver du hantera flera ärenden parallellt, därför är det viktigt att vara stresstålig, kunna strukturera och prioritera samtidigt som du behåller noggrannhet. Direktrekrytering: Under den här rekryteringsprocessen samarbetar Företaget med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till Företaget. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Spedition | Sjöspeditör | Ocean Freight | Import Sales Manager | Shipping | Sjöfartsagent

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
B2C säljare söker i Stockholm

Har du ett starkt driv, en vilja att lyckas och en naturlig förmåga att skapa goda relationer? Är du dessutom tävlingsinriktad och trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Då är det dig vi söker till vårt snabbt växande team! Om rollen Som innesäljare hos oss på Konnect kommer telefonen att vara ditt främsta verktyg. Du kommer att arbeta med att representera välkända varumärken och ansvara för både nyförsäljning och merförsäljning. Vi sätter stort fokus på din personliga utveckling och erbjuder dig verktyg och stöd för att bli en framgångsrik säljare, samtidigt som vi skapar förutsättningar för dig att ta nästa steg i din karriär.Vi på Konnect erbjuder dig: - En gedigen säljutbildning för att ge dig en stabil grund att stå på. - Grundlön kompletterad med en generös provisionsmodell. - En bonustrappa i flera nivåer som premierar dina framgångar. - Stora möjligheter till karriärutveckling, med chans att avancera till: - Säljcoach - Kvalitetsmedarbetare - Teamleader - En arbetsplats med god gemenskap, regelbundna aktiviteter, tävlingar och AW:s. Vi söker dig som: - Har ett starkt driv och en vilja att prestera. - Är motiverad att lära dig mer och utvecklas inom försäljning. - Är målmedveten, tävlingsinriktad och resultatorienterad. - Trivs med att arbeta i team och bidrar med positiv energi. - Bor eller planerar att flytta till Stockholm - Har fyllt 18 år. Tidigare erfarenhet eller utbildning inom försäljning är inte ett krav – vi ser till att ge dig den utbildning och introduktion du behöver för att lyckas.Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att lära känna dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

4 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Telefonförsäljare till Gowell – Bli en del av vår revolutionerande resa!
GOWELL AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss: Gowell är ett innovativt företag inom dryckesindustrin, som har tagit marknaden med storm. Vi erbjuder en banbrytande dryck som innehåller 13 vitaminer, mineraler och antioxidanter – en hälsosam lösning för den hälsomedvetna människan. Vår vision är att förbättra människors välbefinnande genom hälsosamma och välsmakande produkter, och vi söker nu en driven telefonförsäljare som vill vara med på vår resa. Arbetsuppgifter: Som telefonförsäljare hos oss kommer du att: Ta hand om och bygga relationer med våra befintliga kunder. Proaktivt bearbeta nya kunder och sälja in vår revolutionerande dryck. Arbeta med att förstå kundernas behov och presentera våra produkter på ett professionellt och engagerande sätt. Aktivt följa upp och säkerställa kundnöjdhet. Boka butiksdemonstrationer för att öka kundens engagemang och medvetenhet Delta i och bidra till att uppnå företagets försäljningsmål. Vi söker dig som: Har erfarenhet av telefonförsäljning eller kundservice (meriterande, men inte ett krav). Är kommunikativ, positiv och har lätt för att skapa och upprätthålla goda kundrelationer. Är målinriktad och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Har ett genuint intresse för hälsa och dryckesindustrin. Är en självgående och ansvarstagande person med god förmåga att arbeta både självständigt och i team. Vi erbjuder: En fast och konkurrenskraftig lön. En spännande arbetsplats i ett växande och innovativt företag. Möjligheter till personlig utveckling och karriärvägar inom företaget. En arbetsplats med engagerade och passionerade kollegor.Arbetsplats: På huvudkontoret som är beläget i Eslöv Tjänsten är en heltidstjänst Ansökan: Är du redo att ta dig an en ny utmaning och vara med och driva försäljningen av våra hälsosamma produkter framåt? Skicka din ansökan och CV via Teamtailor så snart som möjligt. Tjänsten kommer att tillsättas snarast möjligt så tveka inte att söka redan idag.Vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen att bli en del av Gowell – där innovation möter hälsa!

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
AREA SALES MANAGER TO ELGi COMPRESSORS NORDICS
Nexer Recruit AB
Företagssäljare

As we continue our rapid expansion in Europe, we are looking for a dynamic Area Sales Manager – Nordics to strengthen our market presence in southern Sweden and Denmark. In this role, you will be responsible for promoting ELGi’s full product range to partners and dealers, driving growth and positioning us as the preferred compressed air solutions provider in the region. Be part of a Nordic team that values innovation, customer satisfaction, and manufacturing excellence. At ELGi, we don’t just build compressors—we build long-term value and lasting partnerships. Your Role – Make an Impact As Area Sales Manager – Nordics, you will be at the forefront of ELGi’s regional expansion. You will play a pivotal role in developing our market, building strong relationships with partners, and accelerating sales growth. You will be based from your home office and report directly to the Regional Manager for the Nordic operations. Your responsibilities include: Developing and expanding the business in southern Sweden and Denmark, actively promoting ELGi’s full product portfolio. Building and strengthening our partner network, ensuring long-term success for distributors and dealers. Achieving and exceeding sales targets across our complete range of air compressors. Conducting product and sales training to enhance dealer sales team capabilities. Ensuring exceptional partner satisfaction through timely and accurate responses. Implementing company strategies by driving yearly growth plans and performance targets. Collaborating with internal teams (technical, finance, audits) to effectively resolve partner issues and enhance operations. Who You Are We are looking for a results-driven sales professional with: At least five years of experience in air compressor sales or a related industrial equipment market. A technical background in mechanical, electrical, or industrial engineering. A proven track record of managing and expanding distributor networks, driving measurable business growth. Experience in industrial B2B sales, particularly in markets such as generators, vacuum technology, boilers, and rotating equipment. Fluency in Swedish and strong business-level English skills; Danish is a significant advantage. A self-motivated, independent work style, with a strong drive to succeed in an autonomous role that involves frequent travel. Want to Know More? We are partnering with Nexer Recruit for this recruitment. If you would like to learn more, please contact recruitment consultant: Björn Larsson at [email protected] or call +46-72-572 36 70. We are looking forward to hearing from you ! About ELGi Nordics ELGi Equipments is a world-leading manufacturer of innovative and technologically advanced compressed air systems. With over 60 years of experience, we deliver sustainable solutions that enhance productivity while minimizing ownership costs. The ELGi Compressors Europe journey began in 2012 through a partnership with ROTAIR S.P.A. in Italy. Since 2019, we have rapidly expanded across Europe, including the Nordic region, with a dedicated head office in Ängelholm, Sweden. Today, with around 160 employees and over 150 partners, our mission is clear: to become the preferred compressed air solutions provider in the region. Ready to Drive ELGi’s Growth in the Nordics? Join us and make a real impact! Learn more about us here: https://www.elgi.com/eu/sv/

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vi söker erfarna låneförmedlare!
Recruitas AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du en driven låneförmedlare med tidigare erfarenhet av branschen? Vill du arbeta inom en växande branschochvara en del av ett engagerat team där detillsammans hjälper kunder att hitta de bästa lånelösningarna? Då har vi jobbet för dig! Om tjänsten Som låneförmedlare hos vår kund blir du en viktig del av deras verksamhet. Du kommer att arbeta från deras kontor i Karlstad ochge deras kunder personlig rådgivning och vägledning för att hitta de mest förmånliga lånevillkoren på marknaden. Din roll är att hantera kundförfrågningar, analysera deras behov och matcha dem med rätt långivare. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en flexibel och dynamisk miljö där kundfokus, kvalitet och engagemang står i centrum. Dina arbetsuppgifter Förmedla lån och kreditlösningar utifrån kundens behov. Bygga och underhålla relationer med både kunder och långivare. Säkerställa att kunderna får bästa möjliga service och vägledning. Hantera förfrågningar och följa upp kundärenden. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du har: Tidigare erfarenhet som låneförmedlare eller liknande roll inom finansbranschen. En stark känsla för service och förmåga att skapa förtroende hos kunder. Goda kunskaper om lånemarknaden och olika kreditlösningar. Utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt. En målinriktad och lösningsorienterad inställning. Möjlighet att arbeta självständigt i en distansmiljö. Vad vi erbjuder Konkurrenskraftig provisionsbaserad lön. En stimulerande arbetsplats med digitalt stöd och god teamkänsla. Möjligheter till personlig utveckling och karriärvägar inom företaget. Kontinuerlig utbildning och stöd för att hålla dig uppdaterad i branschen. Ansökan Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025