Extrajobb som butiksmedarbetare i Göteborg
Bravura Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och vill kombinera detta med att arbeta deltid i Butik? Har du erfarenhet av att ge service till kunder och är intresserad av att arbeta med eltekniska produkter? Vi söker nu efter en engagerad butiksmedarbetare till vår kund i Göteborg! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader som start. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund i Göteborg. Om företaget I dagsläget kan vi inte gå ut med vilket företag det gäller, mer information kring detta kommer senast vid ett intervjutillfälle. Arbetsuppgifter I rollen som butiksmedarbetare arbetar du med varierande arbetsuppgifter i butiken. Dessa består bland annat av att du tar emot gods, packar upp varor, exponerar i butiken, arbetar med försäljning och besvarar frågor om sortimentet. I rollen ingår även kassaarbete samt inventering.• Ta emot gods och packa upp varor• Service och försäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%• Avslutad gymnasieutbildning• Erfarenhet av service/kundkontakt • Det är meriterande med eltekniskt intresse/erfarenhet• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelskaVi tror att du som söker har ett tekniskt intresse och är en person som trivs med daglig kundkontakt och värdesätter kundens upplevelse och mottagande i butiken. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och det är viktigt för dig att avsluta det du påbörjat. Du har ett strukturerat arbetssätt och du är bra på att följa upp det du och dina kollegor kommit överens om. Övrig information Start: OmgåendePlats: GöteborgLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-16

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Privatlånerådgivare till Ordna Bolån
Svensk Fastighetsförmedling AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du redo för en spännande resa hos ett snabbt växande företag?Har du en stark drivkraft att utvecklas i en miljö präglad av glädje, engagemang och tydlig vision? Gillar du att skapa relationer och vill vara en del av ett företag med enorm potential? Då kan rollen som privatlånerådgivare hos Ordna Bolån vara något för dig! Om rollen Som privatlånerådgivare är du en nyckelperson som hjälper kunder att hitta de bästa lösningarna för deras lånebehov – vare sig det handlar om att förbättra en ekonomisk situation, finansiera en möjlighet eller lösa en oväntad utmaning. Du arbetar proaktivt med både varma och kalla samtal och ger kvalificerad rådgivning för att hjälpa kunder fatta smarta ekonomiska beslut. Vi erbjuder utbildning inom både försäljning och privatekonomi, vilket ger dig en stark grund för en framtida karriär inom bank och finans. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av telefonförsäljning och vill ta nästa steg inom finansvärlden. Hos oss blir du en del av ett engagerat team där din ambition och vilja att nå resultat verkligen gör skillnad. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är social, målinriktad och har en stark vilja att utvecklas. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av försäljning via telefon Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Förmåga att hantera siffror och förstå privatekonomisk matematik Meriterande är: Kunskaper i fler språk Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Vad vi erbjuder På Ordna Bolån får du möjlighet att göra skillnad. Här blir du sedd och hörd, och vi värdesätter ett arbetsklimat där alla kan bidra och utvecklas tillsammans. Du kommer in i en expansiv fas där du får påverka din roll och företagets framtid. Vi är ett team av passionerade och professionella medarbetare som strävar efter att förändra branschen. Här jobbar vi hårt, skrattar mycket och utvecklas tillsammans – varje dag. Om detta låter som en plats för dig vill vi gärna höra från dig redan idag! Vi sitter centralt i moderna lokaler på Vasagatan 28 tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling. Tjänsten: Heltid, tillsvidareanställning (inleds med sex månaders provanställning) Tillträde enligt överenskommelse Urval och intervjuer sker löpande Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!Vi erbjuder ett flexibelt jobb på ICA-butiker.Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Just nu söker vi främst dig som har möjlighet att arbeta dagtid!Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm med omnejd.Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull.Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd ilivsmedelsbutik och som harerfarenhet av kassaarbete.Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande.Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsidabemannica.se. Om ossBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica påbemannica.seoch följ oss påFacebookeller Linkedinför de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Norra Stockholm!
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Norra Stockholm!Vi erbjuder ett flexibelt jobb på ICA-butiker.Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Just nu söker vi främst dig som har möjlighet att arbeta dagtid!Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm med omnejd.Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull.Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd ilivsmedelsbutik och som harerfarenhet av kassaarbete.Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande.Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsidabemannica.se. Om ossBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica påbemannica.seoch följ oss påFacebookeller Linkedinför de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Säljare till Malmö sökes omgående - Snittlön 30.000
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. OmSwedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Servicesäljare
Hedin Göteborg Bil AB
Övriga förmedlare

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Servicesäljare på vår anläggning i Uppsala. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom Servicesäljare kommer du planera, leda och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet - från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund och fordon. I rollen ingår att optimera verkstadens drift och produktivitet.Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot verkstadens kunder både via kundbesökoch telefon och upprättar kostnadsförslag för beställda reparationer ochservicearbeten. Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö sompräglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så atteffektivitet, lönsamhet och kvalitetuppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativutifrån kundens behov. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande yrkesutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Deltidsjobb - Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

27 januari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Säljare - start omgående
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du en passion för att bygga starka kundrelationer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete och personlig utveckling står i centrum? Då är detta platsen för dig! Just nu söker vi engagerade och drivna säljare på heltid till vårt team i Stockholm. OM TJÄNSTEN Hos oss får du inte bara ett jobb – du blir en viktig del av ett vinnande team. Som säljare hos oss kommer du att ha möjligheten att utveckla dina färdigheter, arbeta med marknadens största varumärken och bidra till att leverera enastående resultat till våra kunder varje dag. På Konnect prioriterar vi intern utveckling och för rätt individ finns det stora möjligheter till att klättra inom bolaget. Vi tror på att skapa en stimulerande och stöttande arbetsmiljö där du ges möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss. DET HÄR FÅR DU AV OSS PÅ KONNECT - Fast timlön, provision utan tak och generösa bonusar - Tillgång till skräddarsydda utbildningar och kontinuerlig utveckling - En positiv och stödjande arbetsmiljö - Möjligheten att snabbt klättra i karriären – vi premierar talang och ambition - Roliga kickoffs, tävlingar och inspirerande säljevents VI SÖKER DIG SOM: - Är passionerad för att skapa och utveckla starka kundrelationer - Har en kommunikativ, målinriktad och positiv inställning - Värdesätter teamwork men är också självgående och ansvarstagande - Är beredd att möta nya utmaningar och arbeta mot ambitiösa mål - Meriterande med erfarenhet från telefonförsäljning eller butik ANSÖKAN Är du redo att ta klivet in i arbetslivet? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team på Konnect! Vi ser fram emot att välkomna dig och stödja dig på din resa mot en framgångsrik karriär. Jobbtyp: Heltid Lön: 30 000,00kr - 55 000,00kr per månad Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

27 januari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Deltidsjobb - Stockholm

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

27 januari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Säljare - start omgående

Har du en passion för att bygga starka kundrelationer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete och personlig utveckling står i centrum? Då är detta platsen för dig! Just nu söker vi engagerade och drivna säljare på heltid till vårt team i Stockholm. OM TJÄNSTEN Hos oss får du inte bara ett jobb – du blir en viktig del av ett vinnande team. Som säljare hos oss kommer du att ha möjligheten att utveckla dina färdigheter, arbeta med marknadens största varumärken och bidra till att leverera enastående resultat till våra kunder varje dag. På Konnect prioriterar vi intern utveckling och för rätt individ finns det stora möjligheter till att klättra inom bolaget. Vi tror på att skapa en stimulerande och stöttande arbetsmiljö där du ges möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss. DET HÄR FÅR DU AV OSS PÅ KONNECT - Fast timlön, provision utan tak och generösa bonusar - Tillgång till skräddarsydda utbildningar och kontinuerlig utveckling - En positiv och stödjande arbetsmiljö - Möjligheten att snabbt klättra i karriären – vi premierar talang och ambition - Roliga kickoffs, tävlingar och inspirerande säljevents VI SÖKER DIG SOM: - Är passionerad för att skapa och utveckla starka kundrelationer - Har en kommunikativ, målinriktad och positiv inställning - Värdesätter teamwork men är också självgående och ansvarstagande - Är beredd att möta nya utmaningar och arbeta mot ambitiösa mål - Meriterande med erfarenhet från telefonförsäljning eller butik ANSÖKAN Är du redo att ta klivet in i arbetslivet? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team på Konnect! Vi ser fram emot att välkomna dig och stödja dig på din resa mot en framgångsrik karriär. Jobbtyp: Heltid Lön: 30 000,00kr - 55 000,00kr per månad Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

27 januari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025