Trött på att folk skriker "Kan du bara sitta still en minut!?". Bra, för vi letar efter ett riktigt energiknippe som vill joina vårt fantastiska team på foodora market. Om du trivs i en miljö med högt tempo, och vill vara i närheten av din kärlek hela dagarna (mat) - då är kanske just du vår nya Picker. Hungrig på att veta mer? Fortsätt läsa i så fall! Denna tjänst passar dig som vill ha ett extrajobb! VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. Psst... Du behöver hålla ordning och reda arbetsplatsen för att du och dina kollegor ska kunna göra ovan. Andra uppgifter kan förekomma, till exempel hjälpa dina kollegor på andra avdelningar. VEM DU ÄR Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KVALIFIKATIONER Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. FÖRMÅNER Friskvårdsbidrag Personalrabatt på foodora market (woho!) Tjänstepension och försäkringar Benify deals VILKA VI ÄRVi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa?Carstore består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Kungens Kurva.Som en del av Hedin Mobility Group är vi experter på begagnade bilar och erbjuder ett brett urval för alla behov. Hos oss är sätter vi kunden i fokus - för att det som är bra för våra kunder är det som driver vår framgång. ArbetsuppgifterSom Personbilssäljare ansvarar du för att genomföra bilaffärer på en hög nivå inom begagnatsegmentet. I rollenguidar du kunder genom vårt breda sortiment, arrangerarprovkörningar och ger professionell rådgivningkring tillbehör och finansieringslösningar. Du arbetar aktivt för att nå försäljningsmål och ständigt identifiera nya affärsmöjligheter på begagnatmarknaden. Rollen innefattar även att välkomna och bemöta kunder med ett professionellt och positivt förhållningssätt, samtidigt som du bygger och stärker affärskontakter för att säkerställa hög kundnöjdhet. Fokus ligger på att skapa långsiktiga relationer och leverera en förstklassig upplevelse. Du rapporterar direkt till Platschef/Försäljningschef och blir en viktig del av vårt säljteam.Nyckelkompetenser/förmågor: Vi ser att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar i en dynamisk miljö där samarbete är avgörande för framgång. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några årserfarenhet av försäljning Förmåga att självständigt planera och strukturera ditt arbete i ett högt tempo Goda kunskaper i Svenska och Engelska, i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av bilbranschen och specifikt begagnade bilar ser vi som ett stort plus. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsidawww.hedinautomotive.seellerwww.carstore.eu.
This position will be suitable for a driven Learning and Development (L&D) professional who is experienced and passionate about leading and championing a culture of continuous development. Reporting to the Head of Health & Safety and partnering with the wider Health & Safety team, the primary focus of the role is to be at the forefront supporting the implementation of the company’s cultural safety programme in Sweden – Creating Safer Sites Responsibilities: · Take responsibility for own safety and the safety of colleagues in accordance with Health, Environment, and Safety Instructions. · Advocate for the establishment of a culture that prioritises safety on sites, termed the Creating Safer Sites culture. · Assist in the implementation of the Company's Creating Safer Sites Plan. · Support the project teams in organising and facilitating meetings of the Creating Safer Sites Steering Group and Action Teams. · Coordinate training sessions on Creating Safer Sites for Collen Teams and Subcontractors. · Coordinating and delivering Creating Safer Sites workshops for Collen Teams and contractors. · Organise and participate in site walkdowns focused on Creating Safer Sites alongside Action Team members. · Review and communicate progress and performance in Creating Safer Sites to the Creating Safer Sites Steering Group. · Maintain records of Creating Safer Sites training and database for Company reporting requirements. · Prepare supplementary materials for the Creating Safer Sites Program, such as newsletters, posters, and handouts. · Manage the Project's Creating Safer Sites / Health & Safety Recognition Program. · Assist the Collen Health & Safety Team in creating campaign materials, organising competitions, and communicating with stakeholders. · Plan meetings with consultants during their visits to discuss issues and further refine the quality and implementation of the Creating Safer Sites program. · Promote & foster Collen core values and a culture of wellness at work. · Handle internal and external communication with a high degree of professionalism and confidentiality.
Reporting to the Project Director, your key responsibilities will include; · Agreeing project objectives · Representing the interests of the client and Collen · Providing advice on the management of projects · Organising the various professional people working on a project · Carrying out risk assessments · Making sure that all the aims of the project are met · Making sure the quality standards are met · Using IT systems to keep track of people and progress · Monitoring sub-contractors to ensure guidelines are maintained · Overseeing the accounting, costing and billing to ensure the project is on budget · Agreeing programme and delivering the project in accordance with same · Attending site meetings · Making sure the project is running in accordance to the programme and on budget · Ensuring an efficient construction site · Delivering projects with the highest quality · Working with the Health & Safety Department ensuring safe construction at all times. Strong time management and communication skills are essential to this role, as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer the necessary paperwork.
About Slash.ten At Slash.ten, we're more than just operators of concept stores, pop-ups, co-working spaces, and events for the world’s leading brands. We are a vibrant community of visionaries with big dreams, ambitious goals, and a passion for creating unforgettable experiences. The Opportunity This fall we opened the Samsung store at Nordiska Kompaniet (NK) in Stockholm. and now we need to expand the team.This isn’t just any store – it’s a meticulously designed space where technology meets elegance, offering an immersive brand and product experience that delights all senses. With natural materials and a focus on design, the Samsung store at NK promises to be a destination like no other. Who Are You? We are on the lookout for exceptional individuals to join our team. You are someone who: Exudes enthusiasm and positive energy in every interaction. Has a genuine interest in consumer electronics and a keen desire to learn more. Understands that stellar customer service lies in the details, from store layout and product knowledge to human interaction. Naturally helps others and takes pride in creating a welcoming environment. Thrives in a team setting and consistently performs at your best. Your Role As a key player in the store at NK, you will: Deliver top-notch service to every visitor. Drive the store towards achieving its goals. Maintain impeccable store routines and structures. Assist in upholding the project’s visual and conceptual standards. Manage inventory efficiently. Handle cash transactions with accuracy and integrity. About the brand and NK Samsung is a global leader in technology, renowned for its innovation and cutting-edge products. At NK, Stockholm’s premier department store known for its elegance and high-end offerings, the store will provide customers with a unique opportunity to explore and experience their latest products in a sophisticated setting. Extent of employment: Part-time, 2-3 times a week Start:As soon as possible About Slash.ten Slash.ten is a premier customer experience agency with a proven track record in retail, events, and creating exceptional customer experiences. Our team is diverse, dynamic, and driven by the power of teamwork. We've built fast-growing companies, developed leading brands, and consistently delivered award-winning customer service. Our mission is to excel in everything we do, leaving a lasting impression of excellence. Join us at Slash.ten and become a leading ambassador for this store at NK. Be part of a team that sets the standard for customer service and brand representation. Visit www.slashten.net to learn more about us and apply.
ArbetsuppgifterSom Operativ Inköparehos vår kund ansvarar du för alla operativa inköpsaktiviteter och leverantörskontakter relaterade till en inköpsorder, såsom inköpsförfrågningar, offertförfrågan, leveransövervakning, returer, reklamationer, fakturor mm. En viktig del av din roll är att övervaka och förbättra leverantörens prestanda. Du är involverad i upphandlingsaktiviteter i både nya och befintliga projekt i nära samarbete med Sourcing Manager och tekniska team. Du förväntas även initiera och driva den kontinuerliga utvecklingen inom ditt ansvarsområde. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet i rollen som Operativ Inköpare. Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling. Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS. Du har mycket goda kunskaper i MS Office, framför allt i Excel. Du är flytande i svenska i såväl tal som skrift. Du behärskar engelska mycket väl i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Operativ Inköpare så ser vi att du är engagerad och strukturerad i ditt arbetssätt.Du har förmågan att bygga varaktiga och långsiktiga relationer med leverantörer och interna kunder. Det är också viktigt att du tycker det är enkelt och roligt att samarbeta, både med medarbetare och med leverantörer. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa under minst nio månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). För att bli tilldelad detta uppdrag krävs en godkänd säkerhetsintervju samt svenskt medborgarskap.
Location: Gävle, Sweden Collen is a leading international construction specialist delivering projects in Ireland, Europe, and the UK. We are committed to ensuring a diverse and inclusive workplace, by creating a positive environment where everyone feels valued, respected and included. The successful candidate will be joining a company with an unrivalled reputation for excellence and who was ranked as one of Ireland's 150 best employers 2022. Key Requirements: A degree in Quantity Surveying or Construction Cost Management A proven track record in delivering complex projects on time and within budget Reporting to the Commercial Director , your key responsibilities may vary depending on the nature and stage of the project being worked on, but can include: - Preparing tender and contract documents, including bills of quantities with the architect and/or the client Undertaking cost analysis for repair and maintenance project work Assisting in establishing a client's requirements and undertaking feasibility studies Performing risk, value management and cost control; Advising on procurement strategy Identifying, analysing and developing responses to commercial risks Preparing and analysing costings for tenders Allocating work to subcontractors Providing advice on contractual claims Analysis outcomes and writing detailed progress reports Valuing completed work and arranging payments Maintaining awareness of the different building contracts in current use Understanding the implications of health and safety regulations. Strong time management and communication skills are essential to this role as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer the necessary paperwork. Please submit applications in English
Vill du bli en stjärna inom försäljning och utvecklas i ett snabbväxande företag i en het bransch? Efter flera år av stark tillväxt söker vi nu nya säljande lånehandläggare till vårt framgångsrika team. Hos oss börjar du som lånehandläggare, och med goda resultat och rätt inställning kan du snabbt avancera på vår karriärstege. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper som kommer att spegla och avgöra dina resultat. Om du är intresserad av att arbeta i en bransch som konstant utvecklas och i ett företag som verkligen värdesätter sina medarbetare och erbjuder en familjär arbetsplats, uppmanar vi dig att ansöka om tjänsten redan idag! Arbetsuppgiften Som lånehandläggare arbetar du med att kontakta konsumenter och erbjuda en möjlighet att sänka räntan på befintliga lån genom att jämföra olika långivare. Tjänsten är kostnadsfri för kunden och därmed väldigt uppskattad. Vi erbjuder Förmånliga arbetstider på 34 timmar i veckan Regelbunden coaching och vägledning Generös lönemodell En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen Tävlingar, AW, aktiviteter och gemensamma företagsresor Utvecklingsmöjligheter och tydlig karriärstege Trevliga kollegor och bra sammanhållning Meriterande sälj- och produktutbildningar inom bank och finans som du tar med dig hela livetOm TryggaTrygga är en låneförmedlare som hjälper konsumenter att spara kostnader på sina lån genom att jämföra långivare. Företaget är flerfaldigt prisbelönat från Dagens industri för sin höga tillväxt och under 2022 är målsättningarna högt satta. Vi är ett ungt företag som tror på en rolig arbetsmiljö, med aktiviteter och god sammanhållning. Vi satsar helhjärtat på våra medarbetare och erbjuder en tydlig karriärstege inom företaget från dag 1. Låter detta som något för dig? sök!
Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig:vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljarepå vår anläggning iSegeltorp. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollenDin huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du?Som person är du målinriktad och har en naturlig förmåga att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Du trivs med ett högt arbetstempo och varierande uppgifter, samtidigt som du självständigt kan organisera din arbetsdag. Du är prestigelös och ser värdet i att samarbeta med andra, vilket gör att du smidigt fungerar i team. Med din sociala och förtroendeingivande personlighet skapar du affärer på ett naturligt sätt och strävar alltid efter att leverera resultat på hög nivå. Ytterligare ser vi att du har: Ett par års erfarenhet inom försäljning Ordning & Reda (Hög administrativ förmåga) B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Tidigare erfarenhet av fordonsbranschen är starkt meriterande men inget krav. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsidawww.hedinautomotive.se
Hela Försäkring söker engagerade innesäljare Vi söker nu innesäljare till Hela Försäkring som är beläget mitt i centrala Stockholm. Är du redo för en spännande möjlighet inom försäljning och drivs av att hjälpa människor? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker innesäljare som vill vara en del av vår vinnande kultur och bidra till att skapa ökad trygghet för våra kunder genom vår tandvårdsförsäkring. Om tjänsten:Du kommer att arbeta med utgående samtal mot nya kunder, där noggrannhet, lyhördhet och kvalité är av största vikt. Oavsett om du har erfarenhet av försäljning eller inte, inleder vi varje anställning med en veckas betald utbildning inom försäkring, produkt och säljteknik för att du ska vara redo att möta våra kunder på ett professionellt och effektivt sätt. Som innesäljare hos oss erbjuds du: Trygg grundlön och provisionsstege – Perfekt för dig med höga ambitioner. Betald utbildning och löpande coachning för din utveckling. Friskvårdsbidrag, sjukförsäkring via Skandia och tjänstepension. Lojalitetsprogram med möjlighet till konferensresor och roliga tävlingar. Möjlighet till hybridarbete efter 6 månader. AW varje fredag för att fira veckans prestationer. Tjänsten är på 100% och arbetstiderna är måndag -fredag 8:40-17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon och dialersystem (meriterande). Är orädd och nyfiken, redo att ta initiativ och utvecklas. Mottaglig för feedback och har ett starkt driv. Om Hela Försäkring:Hela Försäkring är ett modernt företag som fokuserar på att erbjuda våra kunder trygghet och välmående genom personlig service och skräddarsydda försäkringslösningar, särskilt inom tandvårdsförsäkring. Vi är delägda av Försäkringsbolaget Säkra, vilket ger oss en stabil grund att stå på och goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Övrig information:Alla anställningar kräver ett uppvisande av belastningsregister samt en kontroll där skulder hos Kronofogden ej får överstiga 100 000 kr. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och ser fram emot att välkomna dig till Hela Försäkring! Vid frågor, kontakta rekryterare Linda Ström på 070-825 08 10 eller [email protected]. Välkommen att bli en del av vårt fantastiska team!
Välj ett jobb för att visa detaljer