Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Täby. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Servicemedarbetare. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Servicemedarbetare så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Servicemedarbetare (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret. Du arbetar på fältet ca 50 % nära ditt team och kunderna. Du kommer att ansvara för b la. bemanning av personal samt planering av städuppdrag. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Vi söker dig som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Servicemedarbetare samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Placering: Kontoret i Täby Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Aleo erbjuder dig En arbetsplats med högt i tak Nära samarbete med kollegor Friskvård Kompetensutveckling Tjänstepension Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Rollbeskrivning Vi på Aleo söker vår nästa fältmedarbetare inom service. Vi söker dig som brinner för att utföra dem sakerna i ett hem som många själv behöver stöd med att få gjort. Tillsammans jobbar vi med kontinuitet, bemötande och kvalité för att du ska känna dig 100% trygg, i ett glädjefyllt arbete med ren känsla Meriterande Du har erfarenhet av städ/lokalvård (mycket meriterande om du har utbildning som lokalvårdare eller har lång erfarenhet inom det) Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Ett öga för detaljer både i hemmet men även för individen Krav: B-körkort Behärska svenska i tal och skrift Ett lugn och en stark social förmåga Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Arbetsuppgifter: Dessa uppgifter kan variera och ändras under tidens gång, men här är några exempel på vad som kan ingå Hemstädning Flyttstäd Fönsterputs Inköp Social samvaro Arbetsperiod och tider: Din arbetsplats är i hela Täby-och hela Vallentuna det är därför viktigt att du har en god vana inom lokaltrafiken och dessutom är en stjärna på att hålla tider. Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Du utgår från vårt kontor i Täby eller i Täby-Kyrkby. Varför ska du jobba på Aleo? När du jobbar hos oss är det viktigt att du känner dig 100% trygg! Därför har vi självklart försäkringar, kollektivavtal via Fremia och en arbetsledare du kan vända dig till när du har frågor. Du får en introduktionsutbildning vid start och löpande utbildningar i utvecklingssyfte. Vi har många tekniska lösningar som underlättar din arbetsdag, exempelvis har du tillgång till schemat direkt i din mobil. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag Regelbundna utbildningar Utvecklingsmöjligheter Regelbundna uppföljningar Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021–2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Driftchef MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård. I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag, Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Om jobbet Driftchef – en spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB. På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt och vi utökar nu med två passionerade Driftchefer inom affärsområde Vård och Omsorg med placering i Gävle (alternativt Hudiksvall eller Bollnäs). Vi söker nyckelpersoner som tillsammans med vår Regionchef ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: · Ekonomiskt ansvar för ditt driftområde som omfattar ett geografiskt område inom Gävleborg · Personalansvar för ditt driftområde för att utveckla, rekrytera och stödja din personal för att skapa en lönsam och kvalitativ leverans · Kundansvar för ditt driftområde för att i nära dialog med vår kund upprätthålla en kvalitativ och optimerad serviceleverans samt att genom innovation utveckla leveransen kontinuerligt · Dagligt säkerställande av servicekvalitet och genomförandeplan till vår kund · Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten Vi förväntar oss att du: · Är ansvarsfull, strukturerad och har ett utpräglat sinne för detaljer · Kan engagera och inspirera ditt team, och skapa en arbetsmiljö som präglas av ordning och reda · Har starkt fokus på att leda arbetet socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart · Har öga för detaljer och förmåga att föreslå förbättringar för vår kund · Har en positiv inställning och ser utmaningar som möjligheter · Har ett ledarskap som främjar lärande och kontinuerlig utveckling hos dina medarbetare Dina kvalifikationer inkluderar: · Erfarenhet av liknande befattning med förmåga att arbeta i enlighet med våra värderingar · Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift · Goda datorkunskaper (Office 365, Teams) och förmåga att använda system och teknik effektivt · Kompetens inom städteknik och städkvalitet är meriterande · Erfarenhet av liknande roll är meriterande, exempelvis inom projektledning eller en roll med resultat- och personalansvar · B-körkort är ett krav Om du är redo att ta anställning i ett dynamiskt och serviceinriktat företag där våra värderingar står i centrum, och där utmaningar och möjligheter väntar, ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra driftchefer en chefsutbildning, förmånsbil och andra fina personalförmåner. Urval och intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor, kontakta Regionchef Per Löfgren på [email protected]. Vänligen observera att vi inte tar emot direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Driftchef MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård. I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag, Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Om jobbet Driftchef – en spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB. På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt och vi utökar nu med två passionerade Driftchefer inom affärsområde Vård och Omsorg med placering i Gävle (alternativt Hudiksvall eller Bollnäs). Vi söker nyckelpersoner som tillsammans med vår Regionchef ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: · Ekonomiskt ansvar för ditt driftområde som omfattar ett geografiskt område inom Gävleborg · Personalansvar för ditt driftområde för att utveckla, rekrytera och stödja din personal för att skapa en lönsam och kvalitativ leverans · Kundansvar för ditt driftområde för att i nära dialog med vår kund upprätthålla en kvalitativ och optimerad serviceleverans samt att genom innovation utveckla leveransen kontinuerligt · Dagligt säkerställande av servicekvalitet och genomförandeplan till vår kund · Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten Vi förväntar oss att du: · Är ansvarsfull, strukturerad och har ett utpräglat sinne för detaljer · Kan engagera och inspirera ditt team, och skapa en arbetsmiljö som präglas av ordning och reda · Har starkt fokus på att leda arbetet socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart · Har öga för detaljer och förmåga att föreslå förbättringar för vår kund · Har en positiv inställning och ser utmaningar som möjligheter · Har ett ledarskap som främjar lärande och kontinuerlig utveckling hos dina medarbetare Dina kvalifikationer inkluderar: · Erfarenhet av liknande befattning med förmåga att arbeta i enlighet med våra värderingar · Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift · Goda datorkunskaper (Office 365, Teams) och förmåga att använda system och teknik effektivt · Kompetens inom städteknik och städkvalitet är meriterande · Erfarenhet av liknande roll är meriterande, exempelvis inom projektledning eller en roll med resultat- och personalansvar · B-körkort är ett krav Om du är redo att ta anställning i ett dynamiskt och serviceinriktat företag där våra värderingar står i centrum, och där utmaningar och möjligheter väntar, ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra driftchefer en chefsutbildning, förmånsbil och andra fina personalförmåner. Urval och intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor, kontakta Regionchef Per Löfgren på [email protected]. Vänligen observera att vi inte tar emot direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Är du Teamledaren som gör oss Bättre tillsammans? En grupp som samarbetar mot gemensamma mål: det är väl ett team? Javisst. Men våra team är så mycket mer. Med våra Teamledare i ryggen delar vi kunskap med varandra och sprider arbetsglädje. Vi stöttar varandras utveckling, både som människor och yrkespersoner. Vi visar uppskattning genom beröm och konstruktiva samtal om hur vi kan bli bättre tillsammans. För "Bättre tillsammans" är visionen som präglar allt vi gör inom HomeMaid. Kunskap och karriär, arbetsvillkor och ledarskap, servicekänsla och kvalitet — allt blir bättre när vi gör det tillsammans. Din roll: Teamets coach och kundens trygghet Som arbetande Teamledare i Falun med omnejd har du en viktig roll. Du är ansiktet utåt och en coachande ledare som stöttar, utbildar och vägleder våra Serviceassistenter. Samtidigt arbetar du själv operativt med städning och kvalitetsuppföljning, vilket gör att du alltid har en nära förståelse för ditt teams vardag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Coacha, stötta och utbilda Serviceassistenter Säkerställa och följa upp kvaliteten på utförda tjänster Planera och fördela arbetet inom teamet Utföra operativa arbetsuppgifter inom städning Viss administration kopplad till personal och kunduppdrag Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor och kunder. Är du vår nästa Teamledare? För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du: Är en tydlig, noggrann och lösningsorienterad ledare Har en pedagogisk och coachande inställning Är ansvarsfull och trivs med att arbeta självständigt Är engagerad, positiv och serviceinriktad Har tidigare erfarenhet av städning Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har B-körkort och tillgång till egen bil att använda i tjänst Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning, 100% (6 månaders provanställning) Arbetstider: Måndag-fredag, dagtid (vissa helger kan förekomma) Placering: Falun med omnejd Det bästa med jobbet (enligt våra Teamledare): "Arbetskamraterna! Vi har kul på jobbet, man lär sig massor och får möta så många fantastiska människor." Ansökan Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök senast: 2025-03-31 Varmt välkommen med din ansökan! Om HomeMaid Sedan 1997 har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare och mer trivsam vardag genom hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Idén om att göra vardagen lättare för våra kunder visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Idag finns HomeMaid från Skåne i söder till Sundsvall i norr, med huvudkontor i Halmstad. Bolaget är börsnoterat sedan 2005 och som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågor om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och arbetar tillsammans med ca 1000 medarbetare för en värderingsstyrd arbetsplats där vi blir Bättre tillsammans. Läs mer på homemaid.se
Är du Teamledaren som gör oss Bättre tillsammans? En grupp som samarbetar mot gemensamma mål: det är väl ett team? Javisst. Men våra team är så mycket mer. Med våra Teamledare i ryggen delar vi kunskap med varandra och sprider arbetsglädje. Vi stöttar varandras utveckling, både som människor och yrkespersoner. Vi visar uppskattning genom beröm och konstruktiva samtal om hur vi kan bli bättre tillsammans. För "Bättre tillsammans" är visionen som präglar allt vi gör inom HomeMaid. Kunskap och karriär, arbetsvillkor och ledarskap, servicekänsla och kvalitet — allt blir bättre när vi gör det tillsammans. Din roll: Teamets coach och kundens trygghet Som arbetande Teamledare i Borlänge med omnejd har du en viktig roll. Du är ansiktet utåt och en coachande ledare som stöttar, utbildar och vägleder våra Serviceassistenter. Samtidigt arbetar du själv operativt med städning och kvalitetsuppföljning, vilket gör att du alltid har en nära förståelse för ditt teams vardag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Coacha, stötta och utbilda Serviceassistenter Säkerställa och följa upp kvaliteten på utförda tjänster Planera och fördela arbetet inom teamet Utföra operativa arbetsuppgifter inom städning Viss administration kopplad till personal och kunduppdrag Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor och kunder. Är du vår nästa Teamledare? För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du: Är en tydlig, noggrann och lösningsorienterad ledare Har en pedagogisk och coachande inställning Är ansvarsfull och trivs med att arbeta självständigt Är engagerad, positiv och serviceinriktad Har tidigare erfarenhet av städning Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har B-körkort och tillgång till egen bil att använda i tjänst Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning, 100% (6 månaders provanställning) Arbetstider: Måndag-fredag, dagtid (vissa helger kan förekomma) Placering: Borlänge med omnejd Det bästa med jobbet (enligt våra Teamledare): "Arbetskamraterna! Vi har kul på jobbet, man lär sig massor och får möta så många fantastiska människor." Ansökan Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök senast: 2025-03-31 Varmt välkommen med din ansökan! Om HomeMaid Sedan 1997 har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare och mer trivsam vardag genom hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Idén om att göra vardagen lättare för våra kunder visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Idag finns HomeMaid från Skåne i söder till Sundsvall i norr, med huvudkontor i Halmstad. Bolaget är börsnoterat sedan 2005 och som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågor om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och arbetar tillsammans med ca 1000 medarbetare för en värderingsstyrd arbetsplats där vi blir Bättre tillsammans. Läs mer på homemaid.se.
Driftchef MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård. I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag, Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Om jobbet Driftchef – en spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB. På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt och vi utökar nu med två passionerade Driftchefer inom affärsområde Vård och Omsorg med placering i Gävle (alternativt Hudiksvall eller Bollnäs). Vi söker nyckelpersoner som tillsammans med vår Regionchef ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: · Ekonomiskt ansvar för ditt driftområde som omfattar ett geografiskt område inom Gävleborg · Personalansvar för ditt driftområde för att utveckla, rekrytera och stödja din personal för att skapa en lönsam och kvalitativ leverans · Kundansvar för ditt driftområde för att i nära dialog med vår kund upprätthålla en kvalitativ och optimerad serviceleverans samt att genom innovation utveckla leveransen kontinuerligt · Dagligt säkerställande av servicekvalitet och genomförandeplan till vår kund · Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten Vi förväntar oss att du: · Är ansvarsfull, strukturerad och har ett utpräglat sinne för detaljer · Kan engagera och inspirera ditt team, och skapa en arbetsmiljö som präglas av ordning och reda · Har starkt fokus på att leda arbetet socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart · Har öga för detaljer och förmåga att föreslå förbättringar för vår kund · Har en positiv inställning och ser utmaningar som möjligheter · Har ett ledarskap som främjar lärande och kontinuerlig utveckling hos dina medarbetare Dina kvalifikationer inkluderar: · Erfarenhet av liknande befattning med förmåga att arbeta i enlighet med våra värderingar · Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift · Goda datorkunskaper (Office 365, Teams) och förmåga att använda system och teknik effektivt · Kompetens inom städteknik och städkvalitet är meriterande · Erfarenhet av liknande roll är meriterande, exempelvis inom projektledning eller en roll med resultat- och personalansvar · B-körkort är ett krav Om du är redo att ta anställning i ett dynamiskt och serviceinriktat företag där våra värderingar står i centrum, och där utmaningar och möjligheter väntar, ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra driftchefer en chefsutbildning, förmånsbil och andra fina personalförmåner. Urval och intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor, kontakta Regionchef Per Löfgren på [email protected]. Vänligen observera att vi inte tar emot direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya sommarkollegor för vårt team i Borlänge. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Putsa fönster Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar svenska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge med omnejd Anställning:Timanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya sommarkollegor för vårt team i Falun. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Putsa fönster Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar svenska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Falun med omnejd Anställning:Timanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Falun. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobba i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar svenska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Falun Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer