Vill du ta nästa steg och utvecklas inom hotellstäd i Örebro? Kom och bli en del av vårt team på RA Hospitality – Nordens ledande leverantör av flexibla personallösningar för hotell! Om jobbet: I denna roll kombinerar du aktivt städarbete med ledarskap, coachning och koordinering av teamet. Du är nyckeln till att våra gäster får den bästa upplevelsen – varje gång. På RA Hospitality värderar vi service, kvalitet och gemenskap – hos oss får du möjlighet att växa, leda och utvecklas inom hotellbranschen. Delta i daglig städning av hotellet Assistera den ordinarie arbetsledaren med personalansvar planering och schemaläggning när denne är ledig. Leda och stötta teamet i det dagliga städarbetet på hotellrum och allmänna utrymmen Följa upp att arbetet utförs enligt standard och säkerställa att våra gäster får bästa möjliga service Ha löpande dialog med hotellets kontaktpersoner Vem är du? Vi söker dig som brinner för service, har öga för detaljer och är organiserad i ditt arbete. Du är ansvarstagande, peppande och ser utmaningar som möjligheter. Erfarenhet från hotellstädning och teamledning är starkt meriterande, men vi värdesätter mest ditt engagemang och din vilja att ge gästerna en härlig hotellupplevelse! Du har gärna tidigare erfarenhet av städ och arbetsledning Du är positiv, lösningsorienterad och en naturlig lagspelare Du är kommunikativ och trygg på både svenska och engelska Du förstår vikten av kvalitet och noggrannhet i jobbet Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Full time home cleaner As a cleaner at BVTLER, you have regular customers every or every other week. We are looking for you who are self-motivated, service-oriented and flexible. You are thorough and punctual and you have an eye for details that go the extra mile for your customers. You will work with varied and fun work in home cleaning where you will, among other things, dust, vacuum, mop, iron and wash clothes in our customers' private homes. We are looking for someone who can work Monday-Friday between 8-17. Requirements: You need to be able to follow instructions and have a positive attitude You must have basic knowledge of Swedish or English, both spoken and written You need to have at least 1 year of previous experience in home cleaning We offer you: A positive workplace with the employee in focus A full time position with a fixed monthly salary Collective agreement Location: Stockholm, Sweden Start: According to agreement We look forward to receiving your application!
Har du ett hjärta av guld? Om du ofta får höra… att du är snäll. En omtänksam person. Och noggrann. Då är det nog dig vi söker! Vi jobbar nämligen med omtanke när vi städar fram en enklare, renare vardag åt våra kunder. Och vi gör det med hjärtat. För vi vet att vårt arbete får kunden att trivas och må bra, och det gör oss glada. Nu söker vi en serviceassistent, som tillsammans med teamet på vårt kontor i Borlänge ska fortsätta att sprida omtanke och få kunder att trivas. Vi tror att det kan vara du! Det är inte svårt. Men viktigt. Som Serviceassistent på HomeMaid har du en viktig roll: du får kunderna att längta efter att komma hem. Det gör de, när du ger dem bästa möjliga service genom våra städtjänster. Du arbetar självständigt ute hos kunderna. Det är inte svårt, men det innebär ett stort eget ansvar. Som Serviceassistent jobbar du med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Byta lakan och renbädda säng Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som tycker om att arbeta självständigt, men som också är en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Du har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Krav för anställning: Du har grundläggande kunskaper i svenska i både tal och skrift Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Borlänge med omnejd Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Ansök senast: 2025-06-10 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Har du ett hjärta av guld? Om du ofta får höra… att du är snäll. En omtänksam person. Och noggrann. Då är det nog dig vi söker! Vi jobbar nämligen med omtanke när vi städar fram en enklare, renare vardag åt våra kunder. Och vi gör det med hjärtat. För vi vet att vårt arbete får kunden att trivas och må bra, och det gör oss glada. Nu söker vi en serviceassistent, som tillsammans med teamet på vårt kontor i Falun ska fortsätta att sprida omtanke och få kunder att trivas. Vi tror att det kan vara du! Det är inte svårt. Men viktigt. Som Serviceassistent på HomeMaid har du en viktig roll: du får kunderna att längta efter att komma hem. Det gör de, när du ger dem bästa möjliga service genom våra städtjänster. Du arbetar självständigt ute hos kunderna. Det är inte svårt, men det innebär ett stort eget ansvar. Som Serviceassistent jobbar du med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Byta lakan och renbädda säng Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som tycker om att arbeta självständigt, men som också är en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Du har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Krav för anställning: Du kan grundläggande svenska i tal och skrift Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Falun med omnejd Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Ansök senast: 2025-06-10 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Välkommen hem! På SBC förstår vi att ett hem är mycket mer än fyra väggar. Det är en plats där liv byggs, minnen skapas och drömmar uppfylls. Det är därför vi strävar efter att vara ledande inom vår bransch – att tillhandahålla säkra och trygga hem för människor. Det är våra kunniga medarbetare som är drivkraften bakom vår framgång. Vi strävar efter att skapa en gemenskap av människor som delar värderingar om samverkan och kundservice. Så om du letar efter ett jobb där du kan sätta dina kunskaper i arbete – Välkommen hem! Ditt jobb och ansvarVi på SBC söker nu efter drivna och prestigelösa lokalvårdare med ett högt servicetänk. I rollen som lokalvårdare kommer du självständigt utföra städning av allmänna utrymmen som trapphus, tvättstugor och cykelrum etc. Vi växer teamet med lokalvårdare i Göteborg med ytterligare kollegor. Du kommer i den här rollen att arbeta både självständigt och i grupp i SBC förvaltade bostadsrättsföreningar. Vi söker nu efter personer med tidigare erfarenhet av lokalvård. Vi tror att du är duktig på att strukturera och organisera ditt egna arbete. Du är lösningsorienterad och handlingskraftig samt har tidigare vana att dokumentera ditt arbete. Detta har du Tidigare erfarenhet av lokalvård och/eller utemiljö-arbete. B-körkort. (Krav) Tidigare erfarenhet av att dokumentera ditt arbete. Kan kommunicera i tal och skrift på Svenska God datorvana Meriterande Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med bostadsrättsföreningar. Erfarenhet av fönsterputsning. Erfarenhet av golvvård. Erfarenhet av trädgårdsarbete och markskötsel. Fakta kring tjänsten B-körkort krävs. Placeringsort Göteborg Start 1 juli Vad händer framåt Vi arbetar löpande med våra rekryteringsprocesser. Detta betyder att vi går igenom ansökningarna från att de kommer in. Kommande steg i processen om du går vidare består av intervjuer, tester, bakgrundskontroll* samt referenstagning. * Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. _____________________________________________ Om oss SBC grundades 1921 och är en helhetsleverantör inom förvaltning av bostadsrättsföreningar och fastigheter. Vi har experter inom ekonomisk och teknisk förvaltning, energirådgivning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk rådgivning. Vi har kontor på fem orter i landet med över 450 anställda och är en del av den globala koncernen Odevo. Förutom förvaltning, är innovation och tech viktiga områden som driver oss framåt och gör oss till en stark aktör inom branschen.
Vi söker nu 3 deltidsanställda till våra kliniker i Stockholm innerstad samt ute i Johanneshov. Vi tillämpar 6mån provanställning. Denna tjänst kan du komma upp i ca 12-20 timmar i veckan. Introduktion för arbetsplatsen för denna tjänst är belägen I Johanneshov eller en klinik i Odenplan beroende på vart du placeras.. Där kommer du tillsammans med arbetsledaren introduceras till arbetsgifterna som sedan skall utföras ute i Johanneshov /Odenplan samt andra arbetsplatser runt om i Stockholm hos befintliga kunder kan förekomma. Johanneshov: Arbetstiderna är måndag-torsdagar 16.00-20.00 & Fredagar 16.00-18.00. Odenplan : Arbetstiderna är måndag-torsdagar 17.00-20.00 För den ambitiöse och duktiga medarbetaren finns det möjlighet att arbeta även efter sina arbetspass på andra klinker. Exempel på arbetsuppgifter: Moppning av golv med olika mopp stativ lösningar, våt moppning m.m. så moppnings erfarenhet är ett stort plus. Operation städning. Det är därför viktigt att du ej har långa naglar och god hygien och ej använder parfym på arbetsplatsen. Har god team känsla och är hjälpsam i en grupp. (Under veckorna 29-33 har vi storstädningar, golvvård och fönsterputs bokade runt om i stockholms län och du kommer få under sommaren ha justerade arbetstider. 8 timmarspass m.m.) Om oss Vi är ett litet företag där alla arbetar som en liten familj och hjälper varandra att lyckas med lokalvård ute hos våra kunder. Vi ställer upp för varandra när någon är sjuk. Vi alla har väldigt hög arbetsmoral och för att passa in i teamet behöver din arbetsmoral och ambitionsnivå vara hög. Vi värdesätter gruppsamarbeten högt då vi alla arbetar samtidigt och respekterar varandra och varandras tid på arbetsplatsen och är alltid i tid till arbetet så inte någon annan kollega drabbas. Vi står för arbetskläder under arbetstid. Om dig Du har arbetat som lokalvårdare minst 1 år och är inte rädd för sjukhusmiljö. Det kan förekomma avtorkning av blod hos vissa kunder i samband med operation städning samt sanitära städ utrymmen. Du talar svenska och kan göra dig förstådd, så du kan förstå arbetsbeskrivningarna på arbetsplatsen och kan börja omgående. God fysik krävs då du ansvarar för sophantering på arbetsplatsen. Du är en lagspelare, älskar ditt yrke och att hjälpa dina kollegor och kunder. Du är punktlig, noggrann, lyhörd med hög arbetsmoral och vilja lära dig städa olika städmetoder. Maila din CV, Personligt brev med Foto på dig samt löneanspråk(timlön) : [email protected] Vi anställer löpande och kan ha tillsatt tjänsterna innan sista ansökningsdatumet. Då vi arbetar ute hos kunder tar vi inga ansökningar över telefon då vi ej får ha mobiler påslagna hos våra sjukhus-kunder, utan endast mejl. Om du har rätt till någon anställningsstöd så informera gärna om det i din ansökan så vi kan ta hänsyn till det.
Deluxia – ett snabbt växande företag inom städtjänster Deluxia är ett snabbt växande företag inom RUT-tjänster och lokalvård som sedan 2013 har levererat tjänster till nöjda kunder i Linköping, Norrköping och omnejder. Vi söker nu en ny medarbetare till vårt team i Linköping. Vi erbjuder ett omväxlande och utvecklande arbete. Arbetsuppgifter: Som städare hos oss kommer du att utföra en rad olika städtjänster för våra kunder, bland annat: Hemstädning – Regelbundna städningar av kunders hem enligt överenskommelser. Flyttstädning – Städning av bostäder inför och efter flytt. Fönsterputsning – Rengöring av fönster, både in- och utvändigt. Byggstädning – Städning efter byggprojekt och renoveringar. Storstäd & Visningstädning – Förbereda bostäder inför visning för att göra dem attraktiva för potentiella köpare. Företagsstädning – Städning av kontor, butiker, skolor och andra företagslokaler Vi söker dig som har: Gärna har erfarenhet av professionell städning. B-körkort är ett krav Är serviceinriktad och har hög social kompetens. Är självgående och kan genomföra uppdrag på egen hand. Är positiv, noggrann och ansvarsfull. Har hög samarbetsförmåga och trivs i team. Vi erbjuder: Kollektivavtal och en välfungerande organisation. Möjlighet att arbeta i ett företag med en vilja att ha de mest nöjda medarbetarna i branschen. Ett varierande och fysiskt arbete. Stöd och utveckling i din roll Öka dina chanser genom att bifoga ett fotografi med din ansökan. Vi kan komma att begära ett utdrag ur belastningsregistret. Varmt välkommen att skicka din ansökan!
Arbetsuppgifter Städning enligt checklistan för aktuell tjänst Följa instruktioner, regler och företagets policyer Rapportering (in/ut stämpling, kvalitetskontroller) Utbildning och erhåller ytterligare kvalifikationer Arbetar som vikarie på andra avdelningar(vid behov) Biografisk information Utbildning: PRYL, SRY-önskade Arbetslivserfarenhet: Hemstädning-1 år Kunskap: Språk: engelska svenska(krav) Orientering i staden (adresser, tunnelbana, pendeltåg, och annat) Kunskaper om tjänsten vilken utförs till kund Kompetens Förstå kundens önskemål och kontakta kontoret Använda appar för arbete (hitta.se, Sl, parkeringsappar, Tengella osv) Ständig kommunikation med kund och kontoret Uppmärksamhet på detaljer vid städning Professionella kompetenser Förmåga att planera tid och arbete Kundfokus Anpassning till nya arbetsförhållanden Tillhandahåller rapportering Använd kemikalier och städutrustning professionellt Personliga kvaliteter Stresstålighet Goodwill Kunskap om professionell etikett Förmåga att arbeta i team Proaktiv position Företagens värderingar Laganda Efterlevnad av företagets intressen Service av hög kvalitet Fokusera på övergripande resultat Vilja att växa och utvecklas Självständig och pålitlig God kommunikationsförmåga Flexibilitet i arbetstider Om du är intresserad av att ansöka till detta uppdrag, vänligen skicka ditt CV och en kort beskrivning av din erfarenhet inom hemstädning till [email protected] . Vi ser fram emot att höra från dig!) Flexibla arbetstider och konkurrenskraftig ersättning erbjuds.
Vi på Guestit expanderar och söker nu flera lokalvårdare med bas i Åre. Guestit är ett snabbväxande företag som jobbar med att hjälpa andra att hyra ut sina bostäder. Vi finns i Åre, Göteborg & Stockholm. Vår primära fokus är att säkerställa att gästerna som bokar via oss får en så bra upplevelse som möjligt! I rollen som lokalvårdare med körkort är det viktigt att du är positiv, kan arbeta självständigt ute på fält med stort eget ansvar samt har förmåga att samarbeta väl i grupp. Du ser snabbt vad som behöver extra fokus när du går in i en bostad, är driven, noggrann i din yrkesroll, arbetar strukturerat och motiveras av att hålla en hög gästnöjdhet. Med detta innebär det också att man ska kunna ha enklare kontakt med gäster, hjälpa och vägleda dem om det skulle behövas. Vi söker personer som är serviceinriktade. Vi vill att du ska kunna förstå och se kvalitén från gästens ögon. Finns det exempelvis tillräckligt mycket bestick, glas, sängkläder baserat på antalet gäster som lägenheten kan husera. Utföra inspektion av bostäderna och rapportera eventuella skador som kan ha uppstått under en bokning eller om något inte fungerar som det ska i bostaden. Vara beredd på att bostädernas skick kan variera efter varje bokning. Genom att se till att lägenheten är rena, representativa och fungerande så säkerställer vi att gästerna blir nöjda och väl mottagna inför deras semestervistelse i Åre. Vår målsättning är alltid att få toppbetyg från våra gäster!
Semestervikarier sökes! Vi söker lokalvårdare som är serviceinriktade, ansvarsfulla och noggranna! Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsplats med härliga kollegor och goda utvecklingsmöjligheter. Ada Service Partner är ett familjeföretag som grundades 1984. Idag är vi drygt 300 medarbetare, med 40 olika nationaliteter som levererar städtjänster till drygt 1000 företag i Västsverige. Som lokalvårdare på Ada Service Partner arbetar du självständigt med frihet under ansvar. Kundmedvetenhet är hjärtat av vår verksamhet. Att du har en positiv inställning och är serviceinriktad är därför helt avgörande. Eftersom du arbetar självständigt är det viktigt att du är självgående och ansvarstagande. Vi utför ett flertal olika tjänster. Bland annat lokalvård, fastighetsskötsel, fönsterputs, röjning, byggstädning samt återvinning. Vi ser gärna att du har PRYL-eller SRY-certifikat. Erfarenhet av maskinkörning är meriterande.
Välj ett jobb för att visa detaljer