Är du student och gillar struktur och siffror? Bilia söker en noggrann deltidsadministratör för att stötta upp sitt team med fakturahantering. Vi tillämpar löpande urval - ansök redan idag! OM TJÄNSTEN I den här rollen är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att administrera fakturor kopplade till serviceavtal, säkerställa att informationen i systemen är korrekt och uppdaterad, samt ge stöd till teamet i olika administrativa ärenden. Du blir en del av ekonomiavdelningen i Malmö – ett engagerat och sammansvetsat team som värdesätter struktur, noggrannhet och gott samarbete. Du erbjuds - Ett meriterande extrajobb på deltid för dig som studerar och vill arbeta med administration och ekonomi. - Ett trevligt och stöttande arbetsklimat i ett engagerat team - Möjlighet att lära dig mer om bilbranschen och ekonomi i praktiken - En konsultchef som stöttar dig under hela processen ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Granska fakturor * Administrera (lägga upp och aktivera) serviceavtal * Vara behjälplig med övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter VI SÖKER DIG SOM - Är studerande och kan arbeta 4 h / dag - Är tillgänglig omgående till och med slutet på september - Kommunicerar obehindrat på svenska både i tal och skrift då det är koncernspråk och används dagligen - Har goda kunskaper i officepaketet - Tidigare arbetat i en serviceinriktad roll - Är nyfiken och har ett intresse för ekonomi Det är meriterande om du har - Haft en liknande roll som ekonomiassistent där granskning av fakturor förekommit som arbetsuppgift - Har ett intresse för bilar och grundläggande kunskap om fordonsunderhåll För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Social - Stabil - Ansvarstagande Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Bilia och hur de arbetar HÄR!
Om jobbet Tidigare erfarenhet av tillredning av mat, catering, detaljhandel och/eller kundtjänst är önskvärt, men inte nödvändigt – du får fullständig utbildning och kommer att gå olika kurser på University of Subway®. Det är viktigare att du är en lagspelare med vinnarattityd. Om du för närvarande jobbar i kundtjänst, i detaljhandeln som försäljningsassistent, på en restaurang, om du studerar eller är nyutexaminerad och vill inleda en karriär i livsmedelsbranschen – då kan det här vara den perfekta möjligheten för dig! Om oss Subway är världens största snabbmatskedja med restauranger i över 100 länder. I Sverige finns ca 160 restauranger och målet är att öka antal restauranger de kommande åren. Subcom Sweden AB är en organisation under ledning av Nordic Bites Oy som tillsammans ansvarar för över 350 restauranger i Sverige och Finland. Huvudsakliga ansvarsområden: Förbereda och preppa kött och grönsaker, inklusive att baka bröd och kakor Säkerställa att områden för livsmedelsförvaring och tillredning uppfyller standarder gällande hälsa och säkerhet Följa Subways regler och policys Kassabiträde Registrera leveranser Genomföra rengöring och städning enligt dags-, vecko- och månadsschema Följa säkerhetsrutiner Arbeta som en del av ett team Leverera service av hög standard vid hantering av produkter, vid försäljning och i mötet med gästerna. Som Sandwich Artist™ serverar du och skapar mervärde för gästerna på ett effektivt och trevligt sätt. I den här rollen främjar du medvetenhet om Subway® som varumärke och säkerställer att hygienstandarderna uppfylls. Vem är du och vad förväntar vi oss av dig? - En förmåga att arbeta i en snabb och hektisk miljö med bibehållen noggrannhet och kvalitet. - Utmärkt kundserviceförmåga och en positiv attityd gentemot gäster och kollegor. - Förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ när det behövs. - Flexibilitet att arbeta i olika skift och under helger, kvällar och högtider. - Arbetar du eller har arbetat inom fastfood, eller restaurangbranschen är det ett stort plus. - Mycket goda kunskaper i svenska är ett krav. Goda kunskaper i engelska är ett stort plus. - Du är stabil, dvs är lugn och kontrollerad även i stressade situationer. - Du älskar att jobba med och tillsammans med människor. - Du har en god samarbetsförmåga, dvs arbetar bra med andra människor. - Du är serviceinriktad, dvs uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Du skall tycka om att träffa nya människor och känna att det är givande att hjälpa andra. Hur blir jag framgångsrik här? Visa passion och engagemang. Var entusiastisk och brinn för det du gör. Genom att vara passionerad kommer du att göra ditt bästa i arbetet och inspirera andra i teamet. Ge fantastisk kundservice. Kundnöjdhet är avgörande för framgång inom Subway®. Var vänlig, lyhörd och tillmötesgående gentemot varje gäst. Sträva efter att överträffa deras förväntningar och ge dem en minnesvärd upplevelse varje gång de besöker Subway®. Var noggrann med detaljer. Var uppmärksam och se till att varje sub är korrekt sammansatt enligt gästens önskemål. Samarbeta, kommunicera och ha en positiv attityd och var en lagspelare. Var beredd att hjälpa till där det behövs och vara öppen för att ta emot och ge feedback för att förbättra prestationen. Ha en stark arbetsmoral. Var pålitlig, punktlig och ta ansvar för ditt arbete. Visa att du är redo att göra det extra för att leverera kvalitet och överträffa förväntningar. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en spännande möjlighet att bli en del av Subway®-familjen och leda en Subway® restaurang till framgång. Du kommer att få stöd och resurser från din restaurangchef och vårt team för att hjälpa dig att lyckas i ditt uppdrag. Att arbeta hos oss ger dig möjlighet att vara en del av en framstående organisation. Vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö som är inkluderande och respektfull mot alla. Vi välkomnar och uppmuntrar mångfald och ser det som en tillgång i vår verksamhet. Oavsett din bakgrund eller erfarenhet kommer du att känna dig välkommen och uppskattad hos oss. På Subway® är teamarbete och samarbete viktigt. Vi tror på att skapa en positiv och stöttande arbetsmiljö där alla kan trivas och växa tillsammans. Du kommer att få möjlighet att arbeta i ett team av dedikerade och engagerande medarbetare som strävar efter att leverera högkvalitativ service och kundupplevelse. Subway® erbjuder karriärmöjligheter inom organisationen. Om du visar engagemang, skicklighet och ambition finns det möjlighet att klättra uppåt och ta på dig mer ansvarstagande befattningar. Genom att välja oss som arbetsgivare får du en chans att vara en del av en framgångsrik restaurangkedja och en möjlighet att utvecklas i en givande och gästfokuserad arbetsmiljö. Vi värdesätter våra medarbetare och strävar efter att skapa en stimulerande och givande arbetsplats där du kan trivas och växa. Start: Augusti Placering: Mobilia Köpcentrum, Malmö Omfattning: Deltid Anställningsform: Tillsvidareanställning Lön: Enligt kollektivavtal Vill du bli en nyckelperson i vårt engagerande lag? Du är välkommen e-posta ditt CV, personliga brev och foto senast 6e juli 2025 till: [email protected] Skriv ”Sandwich Artist Mobilia” i din ansökan. Vi hälsar dig välkommen till Subway®!
Om tjänsten Øresundsbron är en unik arbetsplats som bidrar till integration i regionen. Leveransavdelningen har i uppdrag att hantera alla våra kunder före, under och efter resan, och vårt motto är att vi ska leverera en snabb, säker och smidig passage 24 timmar om dygnet. Vi utvecklar ständigt vårt arbetssätt och använder den senaste tekniken. Som kundassistent är du vårt ansikte utåt. Du erbjuder en enastående kundupplevelse i en aktiv miljö där ingen dag är den andra lik, och du har lätt för att anpassa dig efter dagens förlopp. Du arbetar främst med att informera, sälja och ta emot betalning, dirigera trafiken och lösa de problem som kan uppstå - hela tiden med fokus på våra kunder. Du möter pendlare på väg till arbetet på andra sidan sundet, förväntansfulla turister från många europeiska länder, kunder på väg för en avkopplande helg och affärskunder. Arbetsplatsen är öppen alla dagar om året och ditt arbete kan ske både remote från en arbetsstation eller utomhus. Vi förväntar oss att du kan och vill: • Möta kunden och ge god service - helt enkelt ge kunden en enastående upplevelse. • Vara lagspelare som tänker på helheten, samtidigt som du ofta arbetar självständigt. • Ta ansvar inom våra ramar och låta sunt förnuft vara avgörande i kundmötet och det interna samarbetet snarare än detaljer och regler. • Förstå och använda vårt tekniska system, inklusive goda datakunskaper och administrativa förmågor. • Vara noggrann och omtänksam. • God förståelse för både det svenska och danska språket. Du är bra på att uttrycka dig på engelska och det är en fördel om du talar ytterligare språk. Tjänsten som kundassistent är ett konsultuppdrag på deltid via Adecco och inleds med en gedigen introduktion. Då Øresundsbron har öppet 24/7 är arbetsdagarna måndag-söndag. Arbetstiderna är tre skift: dag, eftermiddags- och nattpass. Viktigt att ha i åtanke att man inte alltid kan förlita sig på kollektivtrafiken för transport ut till arbetsplatsen under obekväma arbetstider. Viktigt för tjänsten är: • Du är studerande på minst 50% eller har annan huvudsaklig sysselsättning • Du har 1-3 terminer kvar på dina studier • Du kan arbeta cirka 16h per vecka och är även tillgänglig för heltidsarbete inför kommande lov Meriterande för tjänsten är: • Erfarenhet från servicebranschen • Flytande danska eller övriga språk • B – Körkort Om Øresundsbron Vi kan erbjuda en spännande och mångsidig tjänst på en visionär och dynamisk dansk-svensk arbetsplats, som utgör navet i en pulserande region där du är med och påverkar utvecklingen. Vi är 145 medarbetare som jobbar för att Øresundsbron ska vara den bästa vägen till upplevelser och möjligheter på andra sidan Öresund. Våra medarbetare skapar möjligheter till vår framgång. Vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet. Ett välfungerande samarbete är en förutsättning för att nå våra mål. Och därför är vi på Øresundsbron hjälpsamma brobyggare. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Rosénssons Consulting & Bemanning söker just nu lagermedarbetare på uppdrag av ett företag i Jägersro-området i Malmö. Vi söker en lagermedarbetare för ett sommaruppdrag under veckorna 29–32. Tjänsten omfattar arbete cirka 2–3 dagar per vecka. Arbetet innefattar främst lageradministrativa uppgifter där affärssystemet Microsoft Dynamics 365 är centralt. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i ERP-systemet Dynamics 365 – detta är ett avgörande krav för tjänsten. Du kommer att arbeta i fraktbokningsystemet ''Zendr''. Exempel på arbetsuppgifter: Registrering och hantering av kundorder i D365 Beställningar hos leverantörer Orderplock, packning, bokning och utskeppning Mottagning och registrering av inkommande leveranser Utöver dokumenterad erfarenhet av arbete i D365 är giltigt truckkort ett krav. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och har förmåga att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses som meriterande. Krav Tidigare erfarenhet av Microsoft D365 Truckkort Anställning Lön enligt avtal. 2-3 dagar i veckan mellan vecka 29-32 Bemanning Tjänsten avser en anställning direkt hos Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB som ansvarar för hela anställningen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Vi söker en specialistläkare inom öron-, näs- och halssjukdomar (ÖNH) för ett deltidsuppdrag hos en privat vårdgivare i Malmö. Om uppdraget Plats: Malmö Omfattning: Cirka 1 dag per vecka, med möjlighet till utökning på sikt Start: Snarast eller enligt överenskommelse Vi söker dig som är intresserad av ett flexibelt och meningsfullt uppdrag i en positiv arbetsmiljö. Du kommer att arbeta i nära samarbete med ett engagerat team och bidra med din specialistkompetens i en verksamhet som värderar kvalitet och kontinuitet. Kvalifikationer Specialistläkare inom ÖNH Erfarenhet från primärvård och/eller försäkringssjukvård är meriterande God samarbetsförmåga och ett professionellt bemötande Vi erbjuder Ett tryggt och stimulerande uppdrag i en väletablerad privat vårdverksamhet Flexibel start och möjlighet att anpassa upplägget efter din tillgänglighet Löpande tillsättning – skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt Intresseanmälan & kontakt För att lämna din intresseanmälan eller vid frågor om uppdraget, vänligen kontakta oss på: [email protected] eller telefon nr: 076 005 44 31 Om oss: CureLink är specialist på läkarbemanning inom privat och offentlig vård. Vi arbetar med kunder i Sverige och utomlands och erbjuder marknadens bästa service och kvalitet i våra leveranser. Vi förmedlar uppdrag till ledande specialister.
Ref: 20251511 Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie inom Strukturerad öppenvård LARO. Vi jobbar initialt hands-on med saker av praktisk karaktär för att efter en tid övergå i ett mer återhämtningsinriktat arbetssätt. Insatsen ska vara effektiv och tillgänglig med utgångspunkt i den enskildes behov. Syftet är att få målgruppen mer följsam till sin underhållsbehandling och att hjälpa den enskilde att undanröja vardagliga hinder och få en ökad livskvalitet. Kontakten med målgruppen är både individuell i form av psykosociala stödinsatser och praktiskt stöd, men innebär också gemensamma måltider (frukost och lunch) samt deltagande i gemensamma frivilliga aktiviteter och temagrupper. I uppdraget ingår samverkan med såväl IFO Utredning som är uppdragsgivare som andra aktörer den enskilde har kontakt med. Den semistrukturerade öppenvården sker dagtid, måndag till fredag. Verksamheten har totalt 12 platser som Malmöbon ansöker om via sin socialsekreterare på IFO Utredning. Som timvikarie i verksamheten arbetar man framför allt vi sjukdom och ledighet hos ordinarie personal och antalet tillgängliga timmar kan variera från månad till månad. Kvalifikationer Vi söker dig som har en avslutad eller pågående socionomutbildning eller annan högskoleutbildning som bedöms likvärdig. Du ska också ha god datorvana och god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift. Meriterande för tjänsten är: - erfarenhet av socialt arbete med målgruppen personer med missbruk/riskbruk/beroende - erfarenhet av personer med opiatberoende - erfarenhet av att arbeta med personer med LARO - erfarenhet av att arbeta med personer med samsjuklighet - erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation - erfarenhet av journalföring - utbildning i ÅP, MI, CM, CRA, Återhämtningsinriktat arbetssätt, Första hjälpen psykisk ohälsa, Samsjuklighetsmanualen - B-körkort för manuellt växlad bil Förutom ovanstående vill vi att du: Visar handlingskraft utifrån klientens specifika behov Har ett empatiskt förhållningssätt Har ett Harm reductionperspektiv/good enough-perspektiv Är uppfinningsrik och lösningsfokuserad Är flexibel – du behöver kunna växla mellan psykosocialt stöd och praktiska göromål Om arbetsplatsen Arbetsgruppen består av fyra medarbetare. Vid Sveriges största arbetsmarknads- och socialförvaltning jobbar 2500 medarbetare varje dag för att stärka Malmöbor. Tillsammans med Malmöborna vill vi öka möjligheterna till egen försörjning, minska hemlöshet, bidra till att barn och unga ska få bra uppväxtvillkor och verka för att nyanlända ska få goda förutsättningar. Det är ett viktigt och roligt arbete, men långt ifrån enkelt. Sök jobb hos oss, du kommer att göra skillnad. Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Timvikariat Omfattning: Deltid Antal tjänster: 2-4 Tillträde: Enligt överenskommelse Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Innan anställning behöver du visa socionomexamen eller intyg på likvärdig utbildning samt giltig id-handling. Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? 2024 slog Telenor upp dörrarna för ett nytt och spännande koncept – Shop in Shop. Efter framgångarna med vårt Shop in Shop i Costco, Stockholm, tar vi nu nästa steg och öppnar en ny butik i Malmö, Bernstorp! Du har därmed möjligheten att få vara en del av teamet som kommer göra den här butiken till en av Sveriges bästa! Att besöka vår Telenors shop in shop ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Är du vår nya säljare? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Att ha driv och engagemang i allt du gör är något vi värderar högt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning i butik eller via telefon, är det meriterande. Grundläggande kunskaper i säljteknik är ett stort plus. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på ca 70% Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Dennis Svensson på [email protected]. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Vi söker nu en specialist i allmänmedicin som är intresserad av ett uppdrag på en privat vårdcentral i Malmö. Uppdragets omfattning är cirka 20–40 %, motsvarande 1–2 dagar i veckan. Det kan även finnas möjlighet till utökad omfattning framöver, även om detta i dagsläget inte kan garanteras. Plats: Malmö Uppdraget startar: Augusti Arbetsdagar: Måndag-tisdag Journalsystem: PMO Övrigt: Körkort krävs. Till detta uppdrag söker vi en läkare som tycker om att arbeta med digital vård. Vi erbjuder dig ett tryggt och meningsfullt uppdrag i en positiv arbetsmiljö. Uppdraget tillsätts löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. För att lämna in intresseanmälan eller vid frågor, vänligen kontakta oss på: [email protected] eller telefon nr: 076 005 44 31 Om oss: CureLink är specialist på läkarbemanning inom privat och offentlig vård. Vi arbetar med kunder i Sverige och utomlands och erbjuder marknadens bästa service och kvalitet i våra leveranser. Vi förmedlar uppdrag till ledande specialister.
Omfattning: Timanställning med stor chans till fasta pass. Anställningsform: Så länge uppdraget varar Om arbetsplatsen Kurera Omsorg söker personlig assistent till timvikarier till en härig glad och aktiv kvinna i Malmö. Då kunden har assistans under dygnets alla timmar så är tiderna förlagda både under dag, kväll samt natt. Kunden har även dubbelbemanning till stor del av hela dagen. Under ett dygn finns där 3 olika arbetspass och arbetstiderna är: 1. 08:45-17:30, 2. 13:00-22:00, 3. 21:00-12:00. (jour på natten) Arbetsplatsen ligger i Malmö och har bra och nära bussförbindelser. Kunden Kunden är en kvinna på 58 år som älskar musik, hon värdesätter skönhet och uttrycker det genom att njuta av att måla naglarna, sminka sig, färga håret och ta hand om sin hud med nogrann ansiktsvård. Kunden trivs med att vara aktiv och utforska olika aktiviteter och platser när hon är ute. Hon vill gärna komma ut minst en gång om dagen och ser gärna till att avnjuta en del konserter när möjligheterna finns. Hon har en stor framilj som står henne väldigt nära så besök till eller av släktingar är något som förekommer ofta. År 2003 råkade kunden ut för en kraftig stroké där hon låg i koma många månader efteråt. Detta gjorde att hennes tal och syn samt fysik försämrades kraftigt. Hon är förlamad på vänster sida av hela kroppen och sitter därför i rullstol. Då kundens tal blev kraftigt påverkad så kan det vara svårt att förstå henne. Hon håller just nu på att få till sig hjälpmedel till att kunna föra sin egen talan på ett lättare sätt. Hennes stroke gjorde även att hon fick tugg och svälj svårigheter och tar därför största delen av sin näring genom en peg på magen. Kunden har taklift hemma i både vardagsrum och sovrum samt en ny tippbräda som personalen just nu delegars i. Arbetsuppgifter Som personlig assistent kommer du att vara till hjälp med det kunden inte klarar av själv i vardagen. Det omfattar till exempel hushållssysslor, personlig hygien, träning, läkarbesök och fritidsaktiviteter. Att arbeta som personlig assistent kräver mognad och förmåga att sätta sig in i en annan människans situation. Kunden tycker om att ha det rent och fräscht runt om kring sig och hemma hos sig själv. Tydliga städrutiner finns på arbetsplatsen som kunden har varit med och utformat som är viktiga att följa. Du behöver ha hög arbetsmoral, noggrann och har en hand för detaljer. Du ska kunna skriva och tala flytande svenska. Du behöver vara fokuserad och lyhörd under ditt arbetspass. Det är viktigt att du kan skilja på privatliv och arbetsliv. kunden ser helst att du är mellan 35-50 års åldern och hon vill helst endast ha kvinnor. Har du erfarenhet av assistansyrket eller utbildning med vårdinriktning så är det meriternade. Om Kurera Omsorg Kurera Omsorg är ett ungt och modernt omsorgsföretag med tre verksamhetsgrenar; Personlig Assistans, Familjehem och Öppenvård & Boende. Kurera Omsorg har sitt huvudkontor i Malmö samt ett kontor med personlig assistans i Västervik. Att vara tre verksamhetsgrenar ger goda synergieffekter. Samtliga våra medarbetare arbetar med socialt arbete men ur olika vinklar, med olika bakgrund. Våra medarbetare betyder allt för oss. Utan engagerade och nytänkande medarbetare är vi ingenting. Därför tar vi rekryteringar på största allvar och bryr oss om vår personal, under hela anställningstiden hos oss. Vi är tillgängliga för ärliga samtal och vill veta hur vi kan utvecklas att bli bättre. Alltid med målet att våra kunder också ska ha det så bra som möjligt hos oss. Kurera Omsorg kan även erbjuda sociala arbetslösningar som andra omsorgsföretag har svårare att utföra. Vi har till exempel familjehemsplaceringar med personlig assistans och vi har möjlighet till att skapa praktikplatser och jobb för placerade ungdomar och unga vuxna. Hos oss finns specialkompetenser och en vi har en unik vårdfläta för barn, ungdomar och vuxna. På Kurera Omsorg strävar vi efter att utföra vårt arbete med engagemang, ansvar, nytänkande och glädje. Vi vill göra skillnad och bryr oss på riktigt. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvård. Som assistent har du en tät samarbete med din närmaste chef och regelbundna möten med din arbetsgrupp. Är detta ett jobb för dig? Vill du arbeta och stödja en person som älskar att sprida glädje och positivitet, då är denna kunden rätt för dig! Hon har alltid glimten i ögat är en källa till positiv energi och glädje. Rekrytering är omgående så skicka gärna in ditt cv och personliga brev. Tveka in att ansöka nu. Lycka till!
Städpulsen är ett företag som specialiserat sig på främst Svanenmärkt hemstädning, kontorsstädning samt andra hushållsnära tjänster. Företaget eftersträvar att minska klimatpåverkan, därmed transporterar sig de anställda i största möjliga mån med kommunaltrafik. I det dagliga arbetet används miljömärkta rengöringsmedel och material för att minska på förbrukningen av kemikalier och vatten. Företaget har kring 200 medarbetare som dagligen levererar service till organisationer och privatpersoner i hela Sverige, från Uppsala till Skåne. Beskrivning Har du tidigare erfarenhet av hemstädning eller kontorsstädning? Söker du en behovsanställning, med chans till fast anställning? Har du stor passion för att hålla omgivningen skinande ren och fin? Då kan du vara den vi söker! Vi på Städpulsen söker nu 2 nya kollegor till vårt team. För att arbeta hos oss är det viktigt att du har sinne för detaljer, är självgående, vågar ta initiativ och brinner för kvalitet. Vi värderar positiv attityd och god service, detta eftersom du som anställd hos oss kommer att bli en del av våra kunders vardag. Arbetsuppgifter Arbetet innebär hemstädning hos våra privatkunder, samt kontorsstädning hos våra företagskunder i Malmö med omnejd. Uppgifterna innefattar bland annat dammsuga, moppa, rengöra allmänna utrymmen etcetera. Vi tillhandahåller samtlig arbetsutrustning. Vissa dagar kommer du att arbeta hos flera kunder, och andra dagar hos en och samma kund. Arbetet kan komma att utföras både individuellt och i grupp. Kvalifikationer Vi ser gärna att du: * Kan arbeta ensam och i grupp * Kan arbeta i hem där det kan finnas husdjur så som hund och katt * Talar svenska eller engelska för att kunna kommunicera med kunderna och läsa instruktioner * Har dator/telefonvana för att kunna läsa digitala scheman och instruktioner * Är rökfri Meriterande * Tidigare erfarenhet av hemstädning och kontorsstädning. * B-körkort Stämmer detta in på dig? Inkom med din ansökan snarast då intervjuer och rekrytering sker löpande! Villkor * Behovs/timanställning, med chans till fast anställning * Varierande arbetstider på vardagar mellan klockan 06-17 * Vid anställning får du ta del av vår digitala utbildning * Friskvårdsbidrag * Lön enligt kollektivavtal * Start omgående eller enligt överenskommelse
Välj ett jobb för att visa detaljer