Blomsterlandet i Haninge söker en butikssäljare med goda trädgårdskunskaper för en tillsvidareanställning på 30 timmar per vecka med start omgående. Vi vill att du har ett genuint intresse av växter och trädgård och att du gärna delar med dig av din kunskap till våra kunder. Stämmer detta in på dig?Då kanske du är rätt person för att bli en del av vårt härliga team i Haninge.Vi vill att du har:Ett stort engagemang för kundmötet, vara positiv och ha lätt för att samarbeta med andra. Du är självgående men kan samtidigt leda andra, har en stark servicekänsla och trivs med att ta initiativ. Det är också viktigt att du är stresstålig, ordningsam, van att hantera flera uppgifter samtidigt och har god datorvana. Krav på erfarenhet: För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från liknande arbete och goda kunskaper om växter och trädgårdsskötsel. Det är särskilt meriterande om du har en utbildning som trädgårdsmästare. Krav på erfarenhet: För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från liknande arbete och goda kunskaper om växter och trädgårdsskötsel. Det är särskilt meriterande om du har en utbildning som trädgårdsmästare. Arbetsuppgifter: Varumottagning Varuexponering Varuplock Växtskötsel Beställningsansvar Försäljning, kundmöte och rådgivning. Tunga lyft förekommer i arbetet Om jobbetOrt: HaningeTillträde: SnarastAnställningsgrad: 30h/v tillsvidareanställningArbetstiderna varierar, man ska kunna jobba tidiga mornar och sena kvällar samtvar tredje helg (rullande schema) Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan!
Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. OM ROLLEN Som bagagevaktmästare är du en del av vårt fantastiska och engagerade Front Office team som vi nu önskar utöka med flera Bagagevaktmästare. Som Bagagevaktmästare är du tillsammans med Doorman ansiktet utåt för verksamheten, du är den första som välkomnar gästen vid ankomst, den sista som tackar gästen för besöket, säger adjö och på återseende vid avresa. Som bagagevaktmästare är din primära uppgift att ge ett varmt välkomnande, ta emot gästers bagage samt leverera det till rummen. Du har även ett brett generellt ansvarsområde i att assistera och leverera en femstjärnig service till alla gäster vid ankomst, under vistelsen och vid avresa, exempelvis genom att hjälpa till med enklare förfrågningar samt se till att entrén alltid är snygg och välstädad. Du behöver ha god kännedom om omgivningen, Hotellet med dess historia och kunna ge råd och tips till gäster som efterfrågar det. VEM ÄR DU? Vi söker just nu efter flera bagagevaktmästare, varav ena tjänsten är en heltidsanställning och den andra en anställning för enstaka dagar (extraanställning). Vi söker efter personer som är självgående, strukturerade och med mycket energi. Hög social kompetens och som brinner för uppgiften att ge våra gäster en fantastisk service. God kunskap om Stockholm och dess närområde God fysik och kan hantera bitvis tunga lyft Tidigare arbete eller utbildning inom hotell är meriterande Har möjlighet och vill arbeta båda dagtid, kvällstid och helger Körkort med minst behörighet B och du talar svenska och engelska obehindrat. VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Tjänst 1: Tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse. Tjänst 2: Anställning för enstaka dagar (behovsanställning). Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse. Vi genomför bakgrundskontroll som del av vår rekryteringsprocess. Vi motser din ansökan senast den 15/8-24. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Värdesätter Du hög service och kvalitet är Du välkommen med Din ansökan.
Vi arbetar med starka varumärken Arvid Nordquist HAB är ett familjeföretag med ca 300 medarbetare över hela Norden som brinner för att erbjuda de bästa smakupplevelserna och produkterna. Vårt sortiment innehåller starka internationella varumärken som kan erbjuda hög kvalitet i kombination med omsorgsfull produktion och minskad påverkan på människa och miljö. Vi söker just nu en flexibel student för ett konsultuppdrag på 12 månader med god chans till förlängning. Vi erbjuder ett roligt deltidsjobb där du får meriterande erfarenheter inom främst leverantörsreskontra. Välkommen med din ansökan redan idag! Läs gärna mer på www.arvidnordquist.se. Din roll I rollen som Ekonomiassistent kommer du vara en del av ett stabilt och engagerat team som kommer finnas där för stöttning och introduktion. Du kommer vara en viktig resurs för att stötta upppå deltid under terminerna samt heltid under sommaren.Primära arbetsuppgifter Löpande leverantörsreskontra Hantering av inkommande e-post med fokus på leverantörsreskontra Fakturering och sortering Hantering av fakturapåminnelser Möjlighet att utvecklas inom andra områden Start: OmgåendeDeltid under terminerna: 1 dag/veckan, halvdag möjligtHeltid under sommaren: 7e juli - 8e augusti (krav)Placering: Solna Business Park, med planerad flytt till Järfälla efter sommaren.Anställningsform: Konsultuppdraget är på 12 månader med god möjlighet till förlängning. Du kommer vara anställd av Clevry och arbeta som konsult hos Arvid Nordquist. Din profil Vi söker en student med pågående akademiska studier inom ekonomi som har minst ett år kvar av sin utbildning. Du har gärna tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, det är dock inget krav. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, noggrann och detaljorienterad med en hög arbetsmoral. Du har god analytisk förmåga och trivs med att arbeta både självständigt samt i team. Som person är du ödmjuk, positiv och tillmötesgående, med en naturlig fallenhet för att arbeta organiserat samt effektivt. Du har ett gott detaljminne och förstår vikten av att arbeta metodiskt för att säkerställa korrekta resultat. För denna roll ser vi kunskap i SAP som meriterande. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetarArvid Nordquistmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Är du utbildad barnsjuksköterska eller distriktssköterska med tidigare erfarenhet av arbete på barnavårdscentral eller med ett stort intresse för att lära dig mer om barnhälsovård? Sök då semestervikariatet till Krys BVC Älta! Arbetsbeskrivning Kry vårdcentral Älta med tillhörande hemsjukvård och BVC ligger nära Älta centrum. På barnavårdscentralen finns cirka 800 inskrivna barn. På BVC arbetar vi med hälsofrämjande och preventivt arbete för familjer med barn mellan 0–6 år. Vi arbetar på uppdrag av region Stockholm med det nationella barnhälsovårdsprogrammet som bland annat innefattar mottagning, hembesök, telefonrådgivning, vaccinationer, teambesök samt att leda föräldragrupper. Arbetet är självständigt men i nära samarbete med den andra BVC-sköterskan och även med andra yrkesprofessioner på vårdcentralen. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad specialistsjuksköterska med inriktning barn och ungdom alternativt distriktssköterska. Har du tidigare yrkeserfarenhet från arbete på BVC är det meriterande, men det räcker med ett stort intresse och viljan att lära sig så även nyexaminerade specialistsjuksköterskor välkomnas söka. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Har goda tekniska kunskaper. Har du goda kunskaper av TakeCare är det meriterande. För att trivas i rollen uppskattar du att jobba i ett sammansvetsat team. Du arbetar evidensbaserat, prioriterar hög medicinsk kvalitet och är professionell i ditt bemötande genom att värna om att sätta patienten först. Vi ser gärna att du är flexibel då andra arbetsuppgifter på vårdcentralen kan förekomma. Vi erbjuder Att vara del av en utvecklingsinriktad organisation med korta beslutsvägar. En arbetsgivare som prioriterar din arbetsmiljö och kompetensutveckling. En vårdcentral/barnavårdscentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. En god arbetsmiljö och en härlig grupp kollegor. Kollektivavtal och andra trevliga förmåner. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Oxelvägen 42, Älta. Omfattning: Några veckor under sommaren. Arbetstider: mån-fre 08.00-17.00. Lön: Månadslön enligt överenskommelse. Om Kry Kry är Sveriges tredje största vårdgivare med totalt 30 vårdcentraler runt om i landet. Dessutom ledande när det gäller digital vård. Tillsammans skapar vi morgondagens sjukvård för våra patienter, oavsett var de befinner sig. Med en gemensam vision om patienten i centrum genom hög tillgänglighet och med det bästa bemötandet i branschen vill Kry ge patienterna framtidens primärvård. Krys vårdcentraler kännetecknas av ett modernt arbetssätt, innovation, nytänkande och patientcentrerad vård. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan idag, vi rekryterar löpande! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på mail [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Vi söker en flexibel och engagerad florist till vår bemanningspool i Stockholm! Är du utbildad florist, brinner för kundservice och tycker om att ingen dag är den andra lik? Då kan det vara dig vi letar efter! I rollen som florist hos oss kommer du att vara en viktig del i vår bemanningspool. Du arbetar ambulerande i någon av vår kunds butiker i Stockholm och utför arbetsuppgifter som bukettbindning, gravdekoraktioner men även varuplock, försäljning, kundservice och att sitta i kassan. Du drivs av att möta människor och ser det som en rolig utmaning att hjälpa våra kunder att hitta det som de efterfrågar. Som en del av vår bemanningspool blir du både en ambassadör för oss och för de butiker du arbetar i. Flexibilitet är en nyckel för att trivas i rollen – du tycker att varierande arbetsuppgifter är utvecklande och har inga problem att hoppa in med kort varsel. Vad vi söker hos dig Vi tror att du är en positiv och serviceinriktad person som har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra. Du trivs med ett högt tempo och ser varje kundmöte som en möjlighet att överträffa förväntningar. För att lyckas i rollen är du: Ansvarsfull och självgående. Kommunikativ och har en naturlig förmåga att samarbeta. Flexibel och anpassningsbar till olika arbetsmiljöer. Säljdriven och trivs i en roll där kundservice står i fokus. Flytande i svenska, både i tal och skrift. Förutsättningar för att bli en del av vår bemanningspool För att kunna arbeta som florist i vår bemanningspool behöver du uppfylla följande: Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, som studier eller deltidsarbete, i minst ett år framåt. Du har en floristutbildning Du är strukturerad. Du kan arbeta butikstider, vilket innebär dag, kväll och helg. Du har möjlighet att arbeta minst två vardagar i veckan. Du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en spännande och varierande roll där ingen dag är den andra lik. Hos oss får du möjlighet att utveckla dina färdigheter som florist, möta nya människor och bli en del av ett engagerat team. Du får arbeta i en kreativ och fartfylld miljö med arbetsuppgifter som både utmanar och utvecklar dig. Om du är en ansvarsfull och säljdriven florist som älskar att möta människor och leverera fantastisk service, vill vi gärna höra från dig. Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt fantastiska team!
Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om oss Gruppbostaden Finn Malmgrens väg ligger i Hammarbyhöjden och välkomnar personer med funktionsnedsättning. Det är nära till natur och vackra grönområden samt nära till tunnelbana och buss till Stockholm city. Här finns sex lägenheter med vardagsrum, sovalkov/sovrum, kök, badrumoch balkong. Det finns även gemensamma utrymmen att träffas och umgås i och en gemensam uteplats för samtliga i fastigheten. Gruppbostaden ligger i ett flerfamiljshus. Om tjänsten Vi söker nu en ny boendestödjare till vår verksamhet som vill arbeta dag och kväll. Som boendestödjare arbetar du med människor som behöver stöd med sin dagliga livsföring.Du arbetar både självständigt och i nära samarbete med kollegor. Tjänsten är en nattjänstpå deltid 70%. I rollen arbetar du med att: - Ge individuellt stöd, omvårdnad och serviceinsatser - Planerar och genomför aktiviteter med klienten - Genomför delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter Vem är du? Som person är du serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående. Tjänsten som boendestödjare ställer även krav på tålamod, flexibilitet och lyhördhet. Som medarbetare på Humana tar vi ett gemensamt ansvar för vår arbetsmiljö och strävar efter att skapa ett gott klimat på enheten och i arbetsgruppen genom ett respektfullt bemötande. Stor vikt kommer därför att läggas vid personlig lämplighet. För att söka tjänsten krävs det att du har: - Utbildning som undersköterska, specialpedagog eller beteendevetare - Erfarenhet från liknande verksamhet - Kunskaper inom lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift då dokumentation är en stor del av arbetet Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Om Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjeverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter: Yasmin Khodr [email protected]
Har du pågående studier och vill kombinera dem med ett meriterande extrajobb? Vi söker en noggrann och strukturerad administratör som vill stötta vårt team, skapa smidiga processer och bidra till ett effektivt samarbete! Om tjänsten Det här är ett deltidsuppdrag som passar perfekt för dig som studerar. Du kommer att arbeta några dagar i veckan, med störst behov i april då vi ser att du kan jobba minst 3–4 dagar per vecka. Det finns möjlighet att fortsätta på deltid under sommaren och hösten. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter I rollen som administrativ assistent arbetar du med att stötta företagets konsultchefer i deras dagliga arbete. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar hantering av företagets konsulters tidrapportering, enklare administrativa arbetsuppgifter samt viss kontakt med konsulter. Du blir en viktig del av teamet genom att bidra med struktur och effektivitet i administrativa processer. Rollen kräver ett öga för detaljer och en serviceinriktad inställning, då du både stödjer internt och hjälper till att skapa en smidig upplevelse för konsulterna. Du erbjuds en gedigen introduktion under början av din anställning där du får stor insyn i företagets system och arbetssätt. Du driver sedan självständigt dina arbetsuppgifter, men har kollegor att rådfråga vid behov. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasial utbildning med minst ett år kvar av dina studier • Meriterande med erfarenhet av administrativt arbete • Obehindrade kunskaper i svenska i tal och skrift • God dator- och systemvana För att passa in i denna roll är du en engagerad och nyfiken person som alltid vill prestera i din roll och utvecklas. Du är nyfiken och tar initiativ samt är alltid lika mån om dina resultat och är noggrann med kvaliteten på ditt arbete. Som person är du ansvarstagande och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Därtill har du ett öga för detaljer samtidigt som du kan arbeta effektivt trots repetitiva arbetsuppgifter. Vidare är du kommunikativ och du förstår värdet av att samarbeta. Övrig information Start: Mars Plats: Odenplan, Stockholm Lön: Enligt överenskommelseVi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett meningsfullt sommarjobb där du gör skillnad på riktigt? Vi söker engagerade och flexibla sjuksköterskor till vår hemsjukvård under sommaren. Om du vill utvecklas i en dynamisk och välorganiserad verksamhet samtidigt som du bidrar med din kompetens – då kan detta vara jobbet för dig! Vill du bli en del av vårt team i sommar? Vi ser fram emot din ansökan. Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvårderbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör.Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktöreroch fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesökpå kvällar, nätter och helger. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Vi söker sommarvikarier till samtliga enheter, med kontor i Bromma, Ekerö, Farsta, Stockholms innerstad, Sollentuna, Solna, Täby och Upplands Väsby. Som anställd hos oss utgår du från ett av kontoren, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan besöken använder du en av våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du vara en del av ett professionellt team och skapa oförglömliga upplevelser på exklusiva event och banketter? Staff by Five Moments söker nu en passionerad Servis till vårt dynamiska team. Här får du möjlighet att arbeta på allt från stiliga bankettmiddagar till livliga företagsevenemang och privata fester. Som Servis hos oss kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att varje gäst får en fantastisk upplevelse. Ditt arbete kommer att innefatta att duka upp inför middagen, servera mat och dryck och ge förstklassig service på varje evenemang. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att delta i varierande och spännande evenemang. En stödjande och inspirerande arbetsmiljö. Möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt inom en växande organisation. En chans att vara en del av ett passionerat och engagerat team som sätter service och kvalitet i fokus. Vad vi söker: Erfarenhet inom servering, gärna från event eller banketter, men vi ser även positivt på om du är ny inom branschen och vill utvecklas. Ett positivt och professionellt förhållningssätt. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och ge service av högsta kvalitet. Vill du ta din karriär till nästa nivå och vara med och skapa magiska upplevelser på några av de mest exklusiva evenemangen? Läs mer och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer