Just nu söker vi dig som vill jobba som personlig assistent hos en flicka i Vaxholm. Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en glad flicka på 11 år. Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Vad innebär den här tjänsten? Tjänsten som personlig assistent innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar barnet med allt i vardagen där funktionsnedsättningen sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Viss fysisk förmåga krävs då arbetet omfattar lyft i samband med förflyttning. Kunden tycker om att göra utflykter, bada och lyssna på musik. Kunden går i skolan dagtid på vardagar, så vi söker i första hand någon som vill arbeta eftermiddag och helg. Arbetet passar dig som studerar eller har annan sysselsättning. Vem söker vi? Du som person är omtänksam, lyhörd och trygg i dig själv. Tidigare erfarenhet av assistansyrket och/eller arbete med barn i behov av särskilt stöd är meriterande. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper: · Har erfarenhet av barn · Är lyhörd, aktiv, social och förstår familjelivet · Tar ansvar och kan ta egna initiativ · Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav · Rökfri · Körkort är meriterande · Goda språkkunskaper i tal och skrift I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Vi erbjuder dig• Ett viktigt arbete där du gör skillnad för kunden • Ett utvecklande arbete • Ett kundnära arbete • Friskvårdsbidrag • Interna utbildningar – Frösundaakademin Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information• Anställningsform: Visstid så länge assistans uppdraget varar • Tjänstgöringsgrad: Deltid • Arbetstider: Varierande • Tillträde: Enligt överenskommelse. B-körkort är ett plus, men inget krav då kund är i behov att åka iväg på aktiviteter. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Om hotellet: Best Western Plus Hotel Kungens Kurva är ett 4-stjärnigt hotell med en hög kvalitetsnivå och en stark karaktär. Hotellet är helt nybyggt och öppnade i slutet av 2023. Utöver våra 93 mysiga hotellrum i varierande storlek så finns det även att finnas en italiensk restaurang, ett mindre gym och en relax. Dina arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår vanliga städuppgifter. I huvudsak fokuserar vår housekeeping avdelning enbart på gästrummen med fokus på hög kvalité och gästnöjdhet På hotellet arbetar vi alla ihop och hjälper varandra mellan avdelningarna hela tiden. Vem vi söker Du är serviceinriktad med en stor passion för att hålla ordning och reda och framför allt så har du en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du är flexibel, trivs att arbeta i team men även självständigt då man ofta är ensam på avdelningen. Du pratar antingen svenska eller engelska på en bra nivå. Vad vi söker Vi söker housekeepers som vill jobba allt mellan 40 - 100%, men även dom som bara vill jobba helger. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från hotell.
Dina Arbetsuppgifter och profi Vi på Insitepart söker erfaren truckförare till vår kund DHL i Västberga. Denna tjänst kräver att du har truckkort A1-A4 och B1-B4. Du som söker ska gilla att arbeta aktivt i ett högt tempo och kunna hjälpa till där behovet finns. Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av lager/terminalarbete. Vi ser att du som person är flexibel och har hög arbetsmoral. Oavsett vart vi har plats för dig så tror vi att du är målinriktad gillar att arbeta självständigt, men även i team. Du kan arbeta mot uppsatta mål och är hungrig på att utveckla dig. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag och varierar mellan 15:00-21:00. Behovet kan variera så vi ser att du som söker är flexibel och kan hoppa in vid kort varsel. Vänligen notera att ett krav för den här tjänsten är att du som söker har en annan sysselsättning. Det kan exempelvis vara heltidsstudier på högskola/gymnasiet eller annat jobb på minst 50%.Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du ska vara minst 18 år gammal Arbetstider varierar mellan 15:00-21:00 Truckkort A+B Erfarenhet av att köra ledstaplare Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. Insitepart tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Din nya roll Vill du få stor möjlighet till att påverka vår kunds digitaliseringsresa och jobba med dem mot en fossilfri framtid?Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att digitalisera och utveckla verksamheten tillsammans med dem i rollen somCompliance Officer! Som Compliance Officer arbetar du med att stötta verksamheten med att säkra intern och extern regelefterlevnad samt att dataskyddslagstiftning för enheten efterföljs (dataskydds-compliance omfattar även dotterbolag). Genom att identifiera och hantera efterlevnadsrisker bidrar Compliance Officer till att minimera juridiska och finansiella risker för företaget. Dessutom främjar Compliance Officer en kultur av korrekthet och etiskt agerande, vilket bidrar till att bygga förtroende både internt och externt. Verksamhetsövergripande nyckelroll med stort eget ansvar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Arbeta med regelefterlevnad inom koncernen. Stödja verksamheten vid implementering av nya regelverk och säkerställa att utbildning tillhandahålls. Säkra regelefterlevnad inom EU:s dataskyddsförordning GDPR (General Data Protection Regulation) gällande personuppgiftshantering inom enheten och dotterbolag. Driva initiativ och projekt inom området datadriven verksamhet. Driva/stödja verksamhetsutvecklingsprojekt. Bevaka ny lagstiftning. I din roll kommer du att vara en del av avdelningen Operational Excellence som består av experter inom verksamhetsutveckling, digitalisering och compliance. De samarbetar tätt ihop med våra operativa linjeorganisationer samt ledningsgruppen och flera andra funktioner inom hela organisationen. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Juristexamen, affärsjuridisk examen eller annan relevant utbildning. Flerårig arbetslivserfarenhet inom juridik eller GDPR alternativt något eller några års arbetslivserfarenhet av arbete med compliance-frågor och relaterade områden (juridik, riskhantering, internrevision). Erfarenhet av att upprätthålla användningen av data och information i enlighet med lagar Erfarenhet av GDPR arbete och erfarenhet från datadriven verksamhet är meriterande Meriterande: Erfarenhet från energibranschen. Meriterande: Erfarenhet inom ePrivacy Regulation. Vem är du? Vi söker en person som har förmågan att vara "spindeln i nätet", vilket innebär att du har en stark förmåga att samordna, analysera och sortera input från många olika kontaktytor. Du har erfarenhet av informationssäkerhetsarbete och är väl förtrogen med projektledning och utbildning inom området. Vidare har du kompetens inom system för rapportering och övervakning, riskhantering samt dokumenthantering, och kan effektivt använda dessa för att säkerställa att verksamhetens processer och rutiner följer bästa praxis och aktuella säkerhetskrav. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 50% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Start: 2025-05-26 Slut: 2025-10-31 med chans till förlängning Sista ansökningsdag: (om det finns en) ÅÅÅÅ-MM-DD Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund ägs av svenska staten och arbetar för att möjliggöra ett fossilfritt liv inom en generation. Här uppmuntras man att upptäcka sina styrkor och olikheter för att du som konsult ska få möjligheten att vara ditt bästa jag. Vår kund uppmuntrar och utmanar din personliga utveckling!
Vill du bli en del av vårt härliga team och bidra till en trivsam miljö för både gäster och kollegor? Vi söker nu en noggrann, erfaren och driven diskare/städare till KAJSAS enheter. Arbetsuppgifter: Plocka disk, diska och hålla rent i både kök och servering Säkerställa att disk- och köksområden alltid är rena och fräscha Fylla på barer och hjälpa till med enklare köksuppgifter Torka av och hålla ordning på borden på uteserveringen Bära ut och in möbler på uteserveringen vid öppning och stängning Se till att serveringsytorna håller hög standard – gästerna ska alltid mötas av en ren och trivsam plats Vara med och städa köket på kvällarna, inklusive rengöring av fläktkåpor, ugnar, arbetsytor och golv Städning av lokaler, inklusive toaletter och andra gemensamma utrymmen Ansvara för att larma och låsa restaurangen vid stängning Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av att arbeta som diskare och/eller städare Inte är rädd för att ta i där det behövs Är serviceinriktad, noggrann och gillar att ha ordning omkring dig Är självgående men också trivs med att samarbeta i team Talar svenska eller engelska Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger, från lunch till sen natt. Arbetsplats: KAJSAS I PARKEN & KAJSAS I TULLEN. Lön: Lön enligt ök. Låter det här som något för dig? Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
Gillar du högt tempo, älskar mat och service? KAJSAS söker nu engagerad kökspersonal till sommarsäsongen 2025 för KAJSAS I PARKEN!Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med mat - vare sig du arbetat i storkök, på en väletablerad krog eller i ett snabbmatskök med fastfood kan du vara rätt person för oss! Du ska vara driven och van att arbeta med ett högt tempo och tydligt kunna kommunicera med dina kollegor. Om oss KAJSAS är ett familjeföretag där vi lagar maten själva med bra råvaror och massor av kärlek. Vi är ett tight team som jobbar nära varandra, där personlighet, samarbete och god stämning är lika viktigt som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi strävar efter att alla trivs och har kul på jobbet. Vi är en familj tillsammans som tillsammans med dig hjälps åt för att skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. KAJSAS I PARKEN är en sommarbistro belägen i Vitabergsparken på Södermalm och är en av områdets mest vältrafikerade uteserveringar. Konceptet bygger på medveten mat och dryck för en medveten publik i en grönskande miljö. En plats för alla med ett brett och genomtänkt utbud där vi välkomnar alla våra besökare oavsett om de söker en plats för möte, lite egentid eller socialt umgänge. Rollen och arbetsuppgifter Rollen som kökspersonal hos KAJSAS innebär främst arbete i service med tillagning av mat - framförallt i varmkök och prepp, men kallkök förekommer också. Tillsammans med dina kollegor ser du till att vi lagar mat av högsta möjliga kvalité, bidrar till en härlig arbetsplats och ger kunder högsta möjliga service. För den som visar framfötterna och engagerar sig finns stora möjligheter att växa hos KAJSAS. Dina arbetsuppgifter hos KAJSAS är bland annat: - Bra samarbete med dina kollegor - Enklare köksarbeten – hantera stekbord, fritös och komponera maträtter - Kunna arbeta självständigt och följa givna direktiv - Följa rutiner gällande hygien, service, miljö och koncept - Följa rutiner inför öppning/stängning Anställning Tjänsterna vi tillsätter är både hel- och deltid och arbetstider är blandade dag, kväll och helg. Tjänsten är säsongsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Anställning och intervjuer sker löpande med uppstart i drift i början av Maj. Lönesättning tillämpas individuellt enligt överenskommelse. Så här ansöker du: Skicka din ansökan med CV och en kort film där du berättar lite om dig själv! Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill vara en del av vårt härliga team.
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi söker just nu en fast sjuksköterska till vår enhet i Innerstaden. Det finns möjlighet att jobba vardag och helg, men vi kan även erbjuda en tjänst på endast helger. Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Fastanställning heltid mellan 65-75%. Alternativt fast enbart på helger. Omfattning: Deltid eller heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en trygg och engagerad person som vill göra skillnad i människors vardag? Vi på Nytida Enigma boendestöd söker nu en boendestödjare på timvikariat. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Om Nytida Enigma boendestöd Inom Nytida finns en bred och mångårig erfarenhet av behandlingsarbete och att ge stöd med lägenheten som en central plattform. Samtliga medarbetare har adekvat utbildning och kompetens enligt avtal med kommunerna. Hos oss jobbar bland annat beteendevetare, undersköterskor, stödpedagoger, behandlingsassistenter. Vi har kontor i Solna och utför boendestöd inom Stockholms stad, Solna stad och på Vaxholm. Om rollen I rollen som boendestödjare utgår du från personens individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Boendestöd kan innefatta många olika saker där syftet är att underlätta för personer att hantera sin vardag. Vårt arbete bygger på samarbete och delaktighet. Boendestödet utgår från den enskildes hem, men kan också omfatta stöd i situationer utanför hemmet. Du kommer arbeta utifrån genomförandeplaner och ha ett nära samarbete med kollegor och andra professionella aktörer. Ditt arbete bidrar till att den enskilde kan leva ett så självständigt liv som möjligt. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid och helger. Du har en samordnare och enhetschef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Denna tjänst kommer framförallt att innehålla arbete i Vaxholm tillsammans med en person. Körkort är ett krav. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning (t.ex. undersköterska, socialpedagog eller liknande. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Vi söker dig som gärna har erfarenhet av liknande arbete. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Meriterande är erfarenhet av LSS, socialpsykiatri eller arbete med neuropsykiatriska funktionsvariationer. Det här får du hos oss: Kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Introduktion och stöd från erfarna kollegor Ett meningsfullt och varierande arbete Möjlighet till vidare timanställning eller längre vikariat Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Timanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-05-25 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: [email protected] Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Är du ute efter ett socialt och roligt extrajobb på vardagar? Nu söker vi på Happy Boss en serviceminded och glad person till ett baristauppdrag hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Tjänsten är på 50% och passar perfekt för dig som studerar eller söker ett deltidsjobb dagtid. Om rollen Du arbetar själv i kaffebaren och ser till att medarbetare och besökare får ett trevligt bemötande och riktigt gott kaffe. Kunden är ett internationellt företag med höga krav på service, bemötande och kvalitet – därför är din inställning och din energi viktigare än att du har lång baristaerfarenhet. Innan du börjar får du en utbildning hos oss på Happy Boss, så att du blir trygg i att använda den manuella espressomaskinen och förstår rutinerna. Arbetstider Du arbetar 4 timmar per dag, måndag till fredag, under kontorstid. Arbetsuppgifter Servera kaffe och enklare drycker med manuell espressomaskin Välkomna och bemöta medarbetare och besökare på ett positivt och professionellt sätt Hålla kaffebaren ren, påfylld och inbjudande Hantera enklare beställningar och ha löpande kontakt med leverantörer vid behov Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet från café, restaurang eller liknande servicejobb Är social, tillmötesgående och gillar att ge god service Trivs med att arbeta självständigt och ta ansvar Är noggrann och gillar att ha ordning omkring dig Talar svenska och/eller engelska flytande Om Happy Boss Happy Boss är ett snabbväxande Facility Management företag med kunder över hela landet. Vi arbetar med helhetslösningar för kontor och erbjuder tjänster inom bland annat bemanning, lokalvård, mat på jobbet, kaffe, växt service och kontorsinredning. Hos oss är arbetsglädje, service och kvalitet en självklar del av vardagen. Ansökan Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar och anställer löpande. Vid frågor om tjänsten, kontakta Patrick Theorell på [email protected].
Trädgårdsmästare med ansvar för vinterunderhåll 2025-2026 sökes till OT Flytt & Lagertjänst AB Vi på OT Flytt & Lagertjänst AB söker en kunnig och ansvarsfull trädgårdsmästare som även kommer att ansvara för snöröjning under vinterperioden. Detta är en perfekt möjlighet för dig som trivs med att arbeta utomhus året runt och vill ha ett varierande arbete. Arbetsuppgifter: Sommarhalvåret (trädgårdsskötsel): Gräsklippning och trimning Häck- och buskklippning Ogräsrensning och rabattskötsel Plantering av växter och blommor Beskärning av träd och buskar Grundläggande bevattningssystem-underhåll Vinterhalvåret: Snöröjning och halkbekämpning Sandning och saltning Maskinunderhåll Vinterförberedelser av trädgårdar och grönytor Vi söker dig som: Har erfarenhet av trädgårdsarbete. Har god fysik och trivs med att arbeta utomhus i alla väder. Är flexibel med arbetstider, särskilt under snörika perioder. Är serviceinriktad och har ett professionellt bemötande. Kan arbeta både självständigt och i team Har B-körkort (merit) Meriterande: Utbildning inom trädgård eller relevant område Erfarenhet av snöröjning Maskinvana (åkgräsklippare, snöslungor, etc.) Truck- eller traktorkörkort Kvalifikationer: Du ska vara berättigad till Nystartsjobb eller liknande anställningsstöd (detta är ett krav) Svenska i tal och skrift Fysiskt kapabel att utföra tungt arbete Vi erbjuder: Varierande arbetsuppgifter året runt Möjlighet till kompetensutveckling Arbetskläder och nödvändig utrustning Ett aktivt arbete med mycket rörelse Trevliga kollegor och god arbetsmiljö Anställningsvillkor: Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Beredskap under vintersäsong kan förekomma Arbetstider: Ordinarie arbetstid vardagar Under snörika perioder kan arbete förekomma på obekväma tider samt helger Ansökan: Känner du att detta passar dig? Välkommen att kontakta oss med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer