Trädgårdsarbetare till Veterankraft i Sundsvall!
Veterankraft AB
Trädgårdsodlare

Veterankraft söker sig som är 55+ och vill arbeta som trädgårdsarbetare hos våra kunder i Sundsvall. Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att bidra med dina kunskaper och ditt intresse genom varierande uppgifter i våra gröna utemiljöer. Du som tycker om att röra på dig, vara ute i naturen och göra något som andra har glädje av kommer att trivas hos oss. Vi ser gärna att du har gröna fingrar, en känsla för detaljer och trivs med arbete i friska luften.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att utföra en mängd olika trädgårdsuppgifter hos våra kunder, som kan vara både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du ser till att tillgodose kundens skötselplan och hjälper till att ta hand om utemiljöer på ett omtänksamt sätt. Genom ditt arbete bidrar du till att skapa fina och trivsamma platser. I dina arbetsuppgifter kan bland annat följande ingå: Gräsklippning Ogräsrensning Beskärning och träd och häck Plantering Du kommer att arbeta med både återkommande- och engångsuppdrag. Tjänsten är en timanställning vilket innebär att du arbetar när du vill och har möjlighet. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att vara ute i naturen och hjälper gärna till där det behövs Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av trädgårdsarbete sedan tidigare Meriterande med körkort, egen bil + släpvagn Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

19 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Terminalarbetare, Sundsvall (Birsta)
PostNord Sverige AB
Brevbärare och postterminalarbetare

Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & vi & jobbet PostNord är alltid i rörelse. Gods, paket och försändelser sorteras, packas och skickas för att nå en väntande destination. Dagens förväntningar på leveranser är höga och här är du som terminalarbetare en viktig del för att vi ska lyckas med vårt uppdrag. Tillsammans hjälps vi åt för att leverera en hållbar och pålitlig kedja av eviga leveranser. Den här tjänsten är en tillsvidareanställning med en sysselsättningsgrad på 75% med start vecka 34. Dina arbetstider kommer att vara förlagda i skiftgång 04:20-10:15 och 15:00-21:00, måndag till fredag. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Terminalen ligger på Skråvägen 2 Sundsvall. Vad du kommer att göra - Sortera brev, paket eller pall, manuellt eller med hjälp av maskin - Arbeta med inleverans/utleverans Vem du är - Självständig: En del av jobbet gör du ensam, men teamkänslan är viktig. - Inre lugn: Många saker samtidigt kan vara stressande, men behöver inte vara det. - Strukturerad: Kunder är beroende av sina leveranser. Ditt ansvar matchar deras förväntningar. - Positiv & orädd: Dela dina tankar och bidra till förbättring. Mångfald av människor och idéer gör oss bättre. - God styrka och rörlighet: Du ser fram emot ett fysiskt aktivt arbete. - Lagspelare: Kan inte nog poängteras. Samarbete vinner alltid i längden. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Samarbetsförmåga och laganda - Flexibilitet och positiv attityd - Svenska i tal och skrift - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Företagsläkare Feelgood Sundsvall
Feelgood Svenska AB
Specialistläkare

Läkare sökes till enheten i Sundsvall. Enheten ligger centralt på Bankgatan och består av ett multiprofessionellt team med olika roller. Vi samarbetar med flera typer av företag och levererar tjänster inom arbetsmiljö, hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Vi finns där våra kunder finns – därför kan du arbeta både på vår enhet, ute hos våra kunder och på vår filial i Härnösand. Verksamheten präglas av en interkollegial anda och vi-känsla. Hos oss samarbetar du över yrkeskategorierna. Du arbetar dagtid (har ingen jour, arbetar inga nätter och helger) och du kommer ha möjlighet att röra dig mellan olika miljöer och arbetsområden. Som läkare hos oss möter du anställda som kommer via sina arbetsgivare samt privatpersoner med sjukvårdsförsäkring. Du arbetar i en flexibel och professionell miljö nära dina kollegor och kunder vilket ger en möjlighet till påverkan av kundmedarbetares arbetsmiljö över tid. Du ger stöd till företagsledningar, enskilda chefer, personalavdelningar och anställda i frågor som rör hälsa och arbete, rehabilitering och sjukvård. Du arbetar utifrån identifierade behov i nära samverkan med våra kunder samt övriga yrkeskategorier på enheten. Uppdragen innebär bl. a bedömning av ohälsa med efterföljande planering och åtgärder utifrån behov, rådgivning, genomförande av lagstadgade kontroller/medicinska kontroller, arbetsplatsbesök och arbetsförmågebedömningar. I samarbetet med försäkringsbolagen får du möjlighet att fokusera på medicinska bedömningar och behandlingar utifrån hög tillgänglighet och korta ledtider. Tjänstens omfattning är på 60%. Vi söker dig som är specialistläkare i Allmänmedicin, gärna med företagsläkarutbildning. Du har ett genuint intresse för människor i arbetslivet, en helhetssyn och vill gärna arbeta på ett förebyggande och promotivt sätt. Du trivs även att jobba som allmänläkare och värdesätter hög tillgänglighet och personligt bemötande. Du är självständig, beslutskapabel och har förmåga att skapa goda relationer då arbetet innebär mycket interaktion med människor. Vidare är du bra på att hantera komplexa situationer, är affärsmässig, konsultativ och ha en hög etisk kompass. Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag ca 1 000 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 155 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 1,2 miljoner medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

18 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Service/bartender personal
Nordic Choice Commercial Services AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality! Clarion Hotel® is part of Strawberry. Clarion Hotel är mer än bara ett hotell. Vi gör mer av varje detalj, och skapar mötesplatser som ökar livskvaliteten för våra gäster och kollegor. Hos oss kommer du alltid att vara där det händer, mitt i hjärtat av staden eller på flygplatsen. Och kärnan i det hela; Vår engagerade och kunniga personal, som ser till att gästerna upplever något mer än bara en övernattning. Genom att arbeta på Clarion Hotel kan vi garantera dig: • Att du kommer att omge dig med Nordens kunnigaste hotellpersonal • Att du ingår i beslut som rör din avdelning • Att just din åsikt spelar roll • Att du kommer att uppleva genuin glädje och omsorg från dina kollegor och chefer • Att du får den utveckling du behöver för att blomstra professionellt och personligt • Att du får möjlighet att arbeta i hela Norden – om du vill • Att du kommer att få arbeta i en trygg arbetsmiljö som är i ständig utveckling och förändring På Clarion Hotel Sundvall hittar du Brasserie NÒR som är ett modernt brasserie som hyllar det nordiska köket med en fast och stabil förankring i Europa. Det betyder att vi tar hand om våra lokala råvaror och traditionella rätter men uppdaterar dem med centraleuropeiska smaker. Igenkänning med en twist! Hotellet har 270 rum, 1 bankettsal samt 9 mötesrum. Vi har även vårat Livingroom på entreplan, där man hittar ett skönt barhäng med liv & rörelse och aktiviteter samt banketter. Längst upp på hotellet hittar man Element spa & vårat egna Gym, på vårt spa har vi en fantastisk uppvärmd utepool, ångbastu, torrbastu & relax duschar. Våra mål är skyhöga och du kommer att mötas av ett team fullt av talanger och personligheter som varje dag tar de extra stegen för att leverera gäst upplevelser utöver det vanliga. Vår ambition är att ha de mest engagerade och kompetenta medarbetarna i branschen. Är du en av dem? Nu söker vi ivriga, erfarna och karismatiska serveringspersonal med erfarenhet av bar, du ingår i ett mycket kompetent team som rapporterar till Restaurangchefen. Gärna fyllda 20år. Som serveringspersonal har du en avgörande roll i att skapa unika upplevelser för barens och restaurangens gäster. Det är önskvärt att du har ett brinnande intresse för, och god kunskap om, mat och dryck, har humor, är professionell och personlig i dina möten med andra människor samt har en positiv energi som smittar. Du är företagsam, gillar att testa dig fram med olika drycker, och gillar att specialisera dig på något unikt. Ju pirrigare desto bättre. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbete. Du är en lagspelare, men kan även arbeta bra självständigt. Du är ansvarsfull och drivs av ett gott samarbete mellan dig och dina kollegor och du tar varje dag fullt ägande över gästernas totala hotellupplevelse, och inte bara ditt eget arbetsområde. Tjänsten innebär arbete både dagar, kvällar och helger – precis som det är normalt att arbeta på hotell. Lön: enligt kollektivavtal Tjänst: Deltid Kanske du studerar och vill göra något extra på sidan av? Vill du vara en del av vår framtid inom Clarion Sundsvall? Gillar du att bli utmanad och att utmana? Känner du att du känner igen dig själv i det du precis läst? Ja, då kanske du är den vi söker. I tjänsten ingår bland annat följande arbetsuppgifter: • Att skapa oförglömliga upplevelser för restaurang- och bargäster. • Traditionellt bar- och serveringsarbete. • Övervaka kontinuerligt gästernas tillfredsställelse och vidta åtgärder vid behov. • Arbete på övriga outlets vid intresse • Arbeta själv i bar kan förekomma • Bankett servering About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality! Clarion Hotel® is part of Strawberry.

18 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Fastighetsassistent på 50% till Läktarproffs Fastighet
KFX HR-partner Skandinavien AB
Fastighetsförvaltare

Om tjänsten Vi söker dig som vill vara en nyckelperson i Läktarproffs Fastighets dagliga verksamhet och arbeta nära chefen för att skapa struktur och effektivitet. Du kommer att spela en central roll i administration, kommunikation och samordning av både interna och externa projekt – från fastighetsskötsel till marknadsföring. Tjänsten erbjuder varierande arbetsuppgifter med stor möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Läktarproffs Fastighets AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå. Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat. Arbetsuppgifter Som assistent kommer du att arbeta brett och självständigt med många kontaktytor. Du avlastar chef i det dagliga arbetet och hjälper till att skapa ordning och struktur. Du ansvarar för hantering av försäkringsärenden samt är delaktig i upphandling, genomförande och uppföljning av renoverings-, till- och ombyggnadsprojekt. Du kommer även att vara första kontaktpunkt för hyresgäster och leverantörer, där du hanterar inkommande ärenden, frågor, felanmälningar och intresseanmälningar. Administration är en stor del av arbetet genom att bland annat sammanställa offert på lokaler samt utomhusytor och hantera dokumentation och avtal. Du kommer även att arbeta med marknadsföring där du marknadsför och annonserar både lokaler för uthyrning samt det dagliga arbetet ute på fält. I rollen ingår även att: • Hantera fakturering via affärssystem fortnox • Skapa protokoll vid möten och följa upp åtgärder • Ansöka om bidrag för förbättrings- och utvecklingsprojekt Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har ett organiserat arbetssätt, är kommunikativ och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du bör också vara lösningsorienterad och trivas med att ta eget ansvar. Du är en lagspelare samtidigt som du kan arbeta självständigt och är van vid att vara kontaktperson i olika sammanhang. Vi ser vidare att du har: • Erfarenhet av administrativt arbete och projektledning • Kunskap i affärssystem, gärna Fortnox • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska • Erfarenhet av fastighetsrelaterade uppgifter är meriterande Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: 50 % Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Spa host
Nordic Choice Commercial Services AB
Hovmästare och servitörer

About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality! Clarion Hotel® is part of Strawberry. Ready to create unforgettable guest experiences? Clarion hotel Sundsvall is in search of a new successful Spa host to Elements spa. We see that you’re skilled in both service and beverages. We pride ourselves on our commitment to quality, innovation, and excellence in service. At Clarion, you are expected to elevate the quality of life for both your guests and your colleagues. You achieve this by staying professional, optimistic, and attentive in everything you do. What you'll do: • Oversee the guest satisfaction • Manage the day-to-day functions of the spa. • Serving beverages and food • • This is a extra when needed position with a start date to be agreed upon. The position requires working varied shifts, including evenings and weekends. You’ll shine here if you are: As a Strawberry leader you are expected to live the culture by energizing teams and creating engaging workplaces where people love to come to work. You build bridges through relationships, collaboration, and trust. You own it by making decisions with the company's best interests in mind, setting clear goals, and holding yourself and others accountable for achieving results. You lead the way with vision and purpose, and fuel potential by maximizing individual strengths to help others reach their full potential. Bonus points for: • Experience and knowledge of restaurant or spa operations . • Able to create great customer experiences. • Turning challenges into opportunities, managing multiple tasks, and keeping high standards, even when things get tough. • Knowledge of beverage & food safety • We value the power of diversity within Strawberry. Different backgrounds, experiences, and ideas create a unique and inspiring work environment. Why Join Clarion & Strawberry? At Clarion, you’re part of a brand that combines the best of urban style and premium quality, and that commitment extends to our team. Here’s what you’ll enjoy: • A fast-paced, inspiring work environment where your contributions are valued • Opportunities to grow and develop within the dynamic Strawberry group • Friends & family discounts rates across our 200+ hotels • Exclusive deals on experiences, travel, shopping, and more About Clarion Clarion isn’t just a place to stay - it’s a cosmopolitan destination. With over 30 hotels across the Nordics, we personify a vibrant, urban lifestyle, seamlessly blending quality, hospitality, and sophistication. Our prime locations and aesthetic appeal make us the go-to spot for an urban adventure, whether for work or play, delivering 24/7 service that defines the premium experience. About Strawberry Strawberry is not just any company in the hotel industry - we're a rebel, with a warm beating heart. Strawberry is a portal to a world of more than 240 hotels, 120 restaurants and 20 spas, where we create thousands of experiences every day. Strawberry is built on our core values: energy, courage and enthusiasm. Our team of 20,000 skillful individuals from more than 166 countries is what makes us grow. Ready to Make an Impact? If this sounds like you, don’t wait - apply today to join our team and help shape premium guest experiences with Clarion. We’re reviewing applications continuously, so positions may be filled before the deadline.

17 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vi söker vikarier till Frösunda Personlig Assistans Sundsvall
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent i Sundsvall med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Varierande efter behov Tillträde: Snarast samt löpande under sommaren Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] OBS!! Ansökan sker via länk, ej mail. Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personliga assistenter sökes i Sundsvall
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu fler personliga assistenter till vårt assistentteam i Sundsvall. Vi söker personer som vill arbeta under sommaren och/eller som vikarier vid ordinarie personals frånvaro samt även personer som söker fast tjänst med högre sysselsättningsgrad. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Arbetstiderna är fördelade på dygnets alla timmar med vaken natt, mån-sön. Om kunden Jag är en snart 19-årig tjej, bor med mina föräldrar och syskon men har en egen del i huset. Du bör inte vara allergisk då djur finns i hemmet (hundar och katter). Arbetet som personlig assistent hos mig innebär att din arbetsplats är var jag än befinner mig. Dina arbetsuppgifter är att hjälpa mig med allt i min vardag, exempelvis mat, hygien, förflyttningar, gymnastik och kommunikation. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Inte är pälsdjursallergiker, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbetet som personlig assistent, Har en vårdrelaterad utbildning, Innehar B-körkort. Omfattning: Extra/vid behov, sommarvikarie samt deltid (2, en på lägre sysselsättningsgrad och en på ca. 80-95 %). Antal tjänster: 4. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Lagermedarbetare till kyllager Sundsvall
Arena Personal Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en erfaren lagerarbetare på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Nu söker vi flera erfarna lagerarbetare till vår kund i Sundsvall. I rollen kommer du att arbeta på ett kyllager med att plocka varor med hjälp av pick by voice, där det krävs att du är både noggrann och effektiv. Inne på lagret är det cirka 4 grader. Du kommer att arbeta med hjälp av en ledstaplare, vilket innebär att du behöver ha behörighet för truck A1-4, samt känna dig bekväm med truckkörning. Krav för tjänsten: - Truckkort A1-4 - Goda kunskaper i svenska - Tidigare lagererfarenhet, meriterande om du tidigare har arbetat med pick by voice Om dig Vi söker nu dig med tidigare erfarenhet av lagerarbete. Du arbetar effektivt men med stort fokus på god kvalitet och varsamhet kring produkterna. Vidare är du en problemlösare och är inte rädd för att ta i när det behövs. Övrigt Tjänsten är en extraanställning. Du kommer främst att arbeta på söndagar kl. 10:30-20:00.  Start omgående!  Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.  Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Miljöarbetare till Verdis i Sundsvall (extrajobb)
VERDIS AB
Renhållnings- och återvinningsarbetare

Verdis är en stolt aktör inom avfallsbranschen som sysslar med insamling och transport av olika typer av avfall. Vill du vara en viktig del av en samhällsnyttig organisation som värdesätter varje medarbetares bidrag till företagets framgång? Då kan du vara den vi letar efter. Om jobbet Verdis ansvarar för insamling och transport av hushålls- och matavfall i Sundsvall, med MittSverige Vatten & Avfall som uppdragsgivare och samarbetspartner. Nu behöver vi förstärka avdelningen med flera positiva och målinriktade miljöarbetare som kan arbeta extra i vår personalpool. Du arbetar då vid behov och täcker bland annat upp vid arbetstoppar (t.ex. vid storhelger) eller när ordinarie personal är frånvarande. Som miljöarbetare har du en huvudroll inom bolaget. Du är Verdis ansikte utåt och du blir en av våra vardagshjältar som hjälper till att hålla Sundsvall rent. Tillsammans med dina kolleger säkerställer du att renhållningsuppdraget utförs i enlighet med företagets rutiner och vår uppdragsgivares krav. Du rapporterar till arbetsledningen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: - Insamling och transport av avfall med baklastande hämtfordon tillsammans med någon av våra duktiga chaufförer - Hantering av fordonsdatorer och RFID-utrustning - Avvikelserapportering - Dagligt underhåll/kontroll av fordon och påbyggnad samt tvätt av dessa vid behov - Inlämnande av fordon till verkstad vid behov Vem är du? Vi söker dig som: - Behärskar det svenska språket i tal och skrift Det är meriterande om du har: - Tidigare erfarenhet av någon form av avfallsinsamling - C-körkort - God lokalkännedom inom Sundsvall Den här tjänsten passar dig som trivs med ett rörligt arbete i högt tempo och som har god fysik. Som person tror vi att du är serviceinriktad, lösningsorienterad och samarbetsvillig. Du är också ansvarsfull och sätter en ära i att utföra ditt arbete på bästa möjliga sätt. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Anställningsform och omfattning: Behovsanställning Arbetstider: Måndag till fredag, dagtid mellan kl. 06:00-15:00 Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och trygghet i form av kollektivavtal för alla våra anställda. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och vi strävar efter att tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post men har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta [email protected]. Vi är en ledande aktör inom miljöbranschen som arbetar med insamling och transport av avfall. Vår ambition är att alltid leverera hållbara lösningar och bidra till ett grönare samhälle. Med våra tjänster når vi ut till ungefär 1,5 miljoner människor i ett trettiotal kommuner i Sverige. Våra medarbetare spelar en avgörande roll i vår framgång – varje dag bidrar de med sitt engagemang, sin kunskap och sitt starka driv för att skapa hållbara förbättringar. Hos oss är arbetskulturen präglad av samarbete, innovation och en gemensam strävan efter en grönare framtid. Vill du bli en del av vårt team och bidra till en hållbar utveckling? Välkommen med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025