Administratör till myndighet i Uppsala
Adecco Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Nu söker vi en erfarenhet administratör på halvtid till en myndighet i Uppsala. Du kommer att få vara delaktig i att starta upp en ny funktion på myndigheten. Som administratör på den nystartade funktionen får du ett utåtriktat och självständigt arbete där du fungerar som "spindeln i nätet" i det relativt lilla teamet. Du kommer att utgöra en viktig och stabil kontaktyta mot både interna och externa parter och delta i utvecklingen av struktur och arbetssätt. Vidare får du en viktig roll att bidra med traditionellt administrativt stöd kopplat till möten och konferenser, dokumentation och protokoll. Arbetet innehåller också delvis kreativa delar, såsom att ta fram underlag, sammanställa och visualisera statistiska data och presentationer i PowerPoint samt bidra till kommunikations insatser - webb, nyhetsbrev och informationsmaterial. Andra förekommande arbetsuppgifter: - Planera och samordna - Arbeta utifrån fastlagda rutiner - Vara ett operativt stöd för verksamheten - Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m. hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering) - Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram - Ggöra kalenderbokningar, mötesbokningar - Utföra reseplanering - Självständigt fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ - Projektplanering och uppföljning av projekt Uppdragsperiod och omfattning Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag på halvtid (50%) med beräknat startdatum den 1 september 2025 och förväntas fortlöpa till och med 31 januari 2026. Uppdraget utförs i huvudsak på myndighetens kontor i Uppsala under kontorstider. Viss möjlighet till distansarbete finns efter överenskommelse. Krav för tjänsten: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM. Meriterande för tjänsten: - Arbetslivserfarenhet från offentlig sektor. - Relevant eftergymnasial utbildning av kvalificerat administrativt arbete - Tidigare arbete med presentationer av statistik och dataanalys - Tidigare arbete grafiskt material och bildredigering Om dig För att lyckas i rollen som administratör tror vi att du har god kommunikativ förmåga som skapar bra förutsättningar för ett nära samarbete med verksamhetspersoner och medarbetare inom flera verksamheter. Du har lätt för att se helhet, samband och beroenden samt en drivkraft att agera tillsammans med andra mot ett gemensamt mål. Du är ordningsam med god struktur och stark drivkraft. Vidare har du mycket god förmåga att samverka och bygga relationer, en god samarbetsförmåga, god muntlig kommunikationsförmåga samt förmåga att arbeta i och anpassa dig till en grupp. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag är 2025-07-10. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

1 juli 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Gillar du makeup och är en händig merchandiser? Se hit! - Uppsala v.36-40
Srb Gruppen AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Uppsala Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – totalt ca 55h under perioden. Antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

1 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Estia förskola söker rektor på 80% för verksamheten
Estia Förskola AB
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Estia ligger mitt i Salabacke, på gångavstånd från Uppsalas centrum. Estia förskola AB finns i del av Johannesbäckskolan, i välanpassade lokaler till barnens och personalens behov. Du måste vara beredd att satsa helhjärtat på barnen, föräldrarna och förskolan. Estia kännetecknas av lust, förståelse och social kompetens. Utbildningskrav: rektorsutbildning för jobb inom förskola Närmaste chef: Verksamhetens delägare Arbetsområde: Förskola 1-5 år Arbetsuppgifter allmänt/ kvalifikationer: Rektorn ska utveckla verksamheten i enlighet med målen i Läroplanen och Skollagen. Den ansvarar för förskolans kvalitet och inre organisation genom att arbeta för: - en trygg fysisk och psykosocial arbetsmiljö - systematiskt kvalitetsarbete -du ansvarar för handledning av medarbetarna kring dokumentation, pedagogisk planering mm., - barn i behov av särskilt stöd - lärandemiljöns utformning -likabehandling -kompetensutveckling för personalen -att utveckla samarbetet mellan förskola-skola. Du är fri från tidsödande administrativa uppgifter, ägnar din tid med entusiasm och stort engagemang för förskolans utveckling i samarbete med övriga pedagoger och i nära kontakt med familjerna. En dag i veckan kommer du att jobba i barngrupp för att stödja utvecklingsprocesser, leda medarbetarna i det dagliga utvecklingsarbetet, därför har du lätt att samverka med andra. Detta minskar också behov av extra personal då ordinarie medarbetare är frånvarande. Arbetslaget jobbar med olika utvecklingsprojekt där barnen är i fokus. Inflytande och demokrati är ett av våra prioriterade målområden där förhållningssätt och arbetsmetoder diskuteras och utvecklas. Övriga dagar är du den som ansvarar för · att leda och genomföra det systematiska kvalitetsarbetet samt analysen av verksamhetens kvalitet och verksamhetsutveckling kopplat till läroplanens mål och prioriterade fokusområden för förskolans verksamhet i samarbete med förskolans arbetslag · att förskolans arbetsformer utvecklas för att gynna barnens inflytande. · följer upp teman i undervisningen utifrån framtagen pedagogisk dokumentation i arbetslagen · att förskolans arbete med förebyggande och aktiva åtgärder mot diskriminering och kränkande behandling · att genomföra individuella medarbetarsamtal med trygghet, fortbildningsbehov och en god arbetsmiljö i fokus. · att vara mentor för nyexaminerade medarbetare · att befintligt material används på ett effektivt sätt utifrån verksamhetens behov och ekonomiska förutsättningar · att söka information och nya kunskaper genom att orientera sig kring forskning och utveckling · goda kunskaper inom Officepaketet är ett krav Rektorn träffar också huvudman regelbundet för uppföljning och utvärdering av utbildningens kvalité, behov av insatser/åtgärder och utvärdering av genomförda insatser/åtgärder Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser naturligtvis mångfald som en styrka, vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet Ansökan: Intervjuer genomförs kontinuerligt tills lämplig personal är på plats. Skicka CV med meriter, referenser och löneanspråk till nedan angivna e-post adressen. Arbetstid: Schemalagd deltid 80 %. Tillträde från 1/9-2025 eller efter överenskommelse. Varaktighet: Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas i sex månader Lön: Månadslön, enligt kollektivavtal. Besöksadress: Verkmästargatan 21, Johannesbäckskolan hus 5 Skicka din ansökan via e-post till: [email protected] Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och/eller rekryteringshjälp

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljare till Åhléns Outlet Uppsala
Åhléns AB
Butikssäljare, fackhandel

Om din roll  Som säljare på Åhléns Outlet är kundmöte, varuhantering och varuvård en stor del av ditt uppdrag. Hos oss ska kunden alltid mötas av engagerade, kunniga och serviceinriktade säljare som får energi av att skapa ett inspirerande och välfyllt varuhus som överträffar kundens förväntningar. Åhléns Outlet är ett växande varuhuskoncept med allt inom mode, hem och skönhet samlat under ett tak, där kunden kan fynda snyggt av kända varumärken i en modern miljö till låga priser. Exempel på arbetsuppgifter: Aktivt arbeta med kundkontakt och försäljning  Arbeta med varupåfyllnad Säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen  Till oss tar du med dig: Arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandel som hanterar stora volymer Ett stort intresse för mode, skönhet och heminredning Ett plus om du har erfarenhet av att exponera och gillar sociala medier För att lyckas i rollen ser vi att du är driven, positiv och tar eget ansvar. Du får energi av och brinner för försäljning samtidigt som du är kostnadsmedveten. Du är en lagspelare som tillsammans med dina kollegor vill uppnå goda försäljningsresultat. Du är van vid att jobba i ett högt tempo. Du delar med dig av dina erfarenheter och visar respekt för alla – alltid. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 5 h/v. Med inledande provanställning på sex månader. Du arbetar enligt schema som sträcker sig över vardagar, kvällar och helger. Arbetstiderna kan variera mellan kl 08-19:10. Vi ser gärna att du kan börja hos oss Augusti/September 2025. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 16 år. Vi hälsar dig varmt välkommen till Åhléns Outlet!

1 juli 2025
Sista ansökan:
18 december 2025
Studielön för sjuksköterskestudenter T6 – kirurgavdelning 70D och E
REGION UPPSALA
Grundutbildade sjuksköterskor

Verksamhetsområde kirurgi och urologi Vi är Akademiska sjukhuset – ett av Sveriges ledande universitetssjukhus. Som länssjukhus och leverantör av högspecialiserad vård erbjuder vi vård till två miljoner människor i Mellansverige. Här händer det ständigt något – ett nytt liv föds, en mormor opereras, en kollega hyllas som hjälte. Hos oss får du uppleva både hårda prövningar och fantastiska händelser, i en stark gemenskap med kollegor. Se delar ur vår verklighet i vår fotoutställning; akademiskafotoutstallning.se. Välkommen med din ansökan! Är du sjuksköterskestudent och intresserad av att jobba inom kirurgi eller urologi när du har slutfört din utbildning och tagit examen som sjuksköterska? Vi erbjuder dig som påbörjar termin 6 på sjuksköterskeprogrammet och som väljer att påbörja din karriär hos oss efter avslutade studier, möjligheten att ansöka om studielön under din sista termin (termin 6). Väx in i rollen Som nyexaminerad sjuksköterska hos oss på Akademiska sjukhuset kommer du få omväxlande arbetsuppgifter och en trygg och lärorik start i ditt nya yrke. Ibland känns steget mellan utbildning och arbetsliv stort och för att du ska få möjlighet att växa in i din nya roll så kommer du under ditt första år hos oss på Akademiska sjukhuset bli en del av vårt kliniska utvecklingsår (KUÅ). KUÅ är en obligatorisk yrkesintroduktion för dig som är nyexaminerad sjuksköterska och anställd i Region Uppsala som syftar till att du får vässa dina kliniska färdigheter, nätverka med andra nyutexaminerade och ha reflektionstid tillsammans med erfarna sjuksköterskor. Läs mer om Kliniskt utvecklingsår | Akademiska (https://www.akademiska.se/arbeta-hos-oss/kliniskt-utvecklingsar/). Vår verksamhet Vår verksamhet är bred och erbjuder något för alla. Verksamhetsområde kirurgi och urologi består av fyra vårdavdelningar och fem mottagningar som bedriver avancerad kirurgisk och urologisk vård. Till hösten erbjuder vi möjlighet till studielön för sjuksköterskestudenter på avdelning 70D och 70E. Vi arbetar i team med patienten i fokus och du får ett spännande arbete där du möter patienter i olika åldrar och situationer. Hos oss är du med och gör skillnad samtidigt som du får en arbetsplats där vi satsar på utbildning och kompetensutveckling. På våra avdelningar utreds, behandlas och opereras patienter inom följande områden: 70D: Kirurgisk akutsjukvård och trauma, kolorektal- och endokrinkirurgi 70E: Kirurgisk akutsjukvård och trauma och kärlkirurgi Dina kvalifikationer Du är sjuksköterskestudent som påbörjar termin 6. Du är intresserad av kirurgi eller urologi och vill börja jobba vid någon av våra fyra vårdavdelningar efter slutförd examen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet så som att du är ansvarstagande och motiverad i ditt arbete. Du har ett flexibelt och nyfiket förhållningssätt och god samarbetsförmåga. Vi erbjuder Du kommer under höstterminen 2025 erhålla månatlig studielön enligt ett standardbelopp. Det finns möjlighet att under studietiden jobba extra som undersköterska eller omvårdnadsassistent i verksamheten, men det är inget krav. Vid fullgjord utbildning erbjuder vi dig en tillsvidareanställning som omvårdnadsassistent. Vid inlämnande av legitimation görs anställningen om till en tillsvidareanställning som sjuksköterska. Du förbinder dig till att jobba 12 månader hos oss efter genomförd examen. Din nya tjänst kommer, om inget annat avtalas, innebära heltidsarbete med tjänstgöringsskyldighet dygnets alla timmar, så kallad rotationstjänstgöring. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du veta mer? Isabel Da Fonseca Kock, Avdelningschef 70D, 018-617 50 80 Sara Kiuru, Avdelningschef 70E, 018-611 45 27 Facklig kontaktperson nås via växeln, 018-611 00 00 Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Liten dagrad erbjudes till kvinna i centrala Uppsala.
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Nu söker vi en trygg assistent till en trevlig kvinna boendes i centrala Uppsala. Hon bor själv i centrala Uppsala, hon går själv, så inga tunga lyft, hon berättar vad hon behöver hjälp med. Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter så som hjälp med matlagning och städ även att följa med på läkarbesök eller andra aktiviteter, vid dessa tillfällen kör man henne med hennes egna bil (automat). Vi söker dig som är intresserad utav en schemarad på 45%, 3 dagpass/vardagar i veckan och är lite flexibel och kan hoppa in ibland extra vid sjukdom/sem. Passen är förlagda 10.00-16.00, Möjligheten finns också att arbeta hos flera kunder i Uppsala, om du vill upp i fler timmar. Intro kommer påbörjas i augusti, schema raden börjar i augusti. Du som söker passar in på följande beskrivning: * är en lugn och trygg person med ett eget driv. * ser och kan ta ansvar för vad som behöver göras. * har en stor förmåga att sätta dig in i någon annans situation och perspektiv. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom vården, men inget krav. Att personkemin mellan dig och vår kund stämmer är det viktigaste. Bonus om du har körkort, då kvinnan har en egen bil som man kan få köra ibland. Ring för frågor, annars välkommen in med din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Gymnasielärare i Bi/ Nk/ Ma till Realgymnasiet Uppsala
Lärande i Sverige AB
Gymnasielärare

Vi vet att meningsfullt lärande börjar med elevernas personliga intressen. Genom att förena intresse med kunskap skapar vi utbildningar som både inspirerar, engagerar och förbereder våra elever för framtiden – oavsett om det gäller arbetslivet eller vidare studier. Vi samarbetar nära branschen och arbetar aktivt för att ge varje elev de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas, under skoltiden och i framtiden. Vi söker dig som är lärare Som lärare på Realgymnasiet skapar du förutsättningar för lärande och handleder eleverna med utgångspunkt från ett givet utbildningskoncept och programmets utbildningsmål. Du planerar, genomför och utvärderar undervisningen. Vidare arbetar du kontinuerligt med att bedöma måluppfyllelsen samt tillsammans med mentor kommunicera denna till eleven. Du deltar i ämneslagsarbete, arbetslagsarbete och förväntas samarbeta med kollegor. I nära samarbete för din undervisning finns mentor och elevhälsa på skolan. Tillsammans skapar ni en attraktiv skola som ger elever mycket goda förutsättningar för aktivt lärande hos våra elever. Då en av våra lärare på Naturbruksprogrammet är föräldraledig behöver vi under kommande läsår en vikarie på ca 60%. I huvudsak innebär det undervisning i Biologi och Naturkunskap i åk 2. Beroende på behörighet och erfarenhet så ser vi gärna att man även är stöd alt undervisar i Matematik. Möjlighet finns till fortsatt anställning. På skolan finns två mentorer som är elevernas studiecoacher och de ingår tillsammans med elevhälsa och andra pedagoger i teamet som man arbetar i. Kvalifikationer För att vara aktuell för uppdraget ser vi att du har: • Lärarlegitimation med behörighet inom Biologi och naturkunskap.  • Tidigare erfarenhet av rollen som lärare inom gymnasiet. Det är meriterande om du också är behörig i matematik.  Vi söker dig som delar Lärandes kärnvärden- trygghet, utveckling, team och framgång. Du har en god samarbetsförmåga är flexibel och förändringsorienterad med siktet inställt på mål och resultat. Du har en mycket god pedagogisk insikt. Varför välja Lärande? Vår framgång bygger på trygghet, teamkänsla och ständig utveckling. Hos oss är mod, nya idéer och kunskapsutbyten viktiga delar av vår kultur, och vi ser olikheter som en styrka. Sedan starten har vi gått vår egen väg och vi ser lärande som nyckeln till att möta en värld i ständig förändring. Genom nära samarbeten med näringslivet, branscher och andra aktörer så lär vi för morgondagen.  Sök till oss och bli en del av Lärande – där din insats gör skillnad!    Läs mer om våra verksamheter på:  https://www.larande.se/ (https://www.larande.se/)  Inom Lärande är vi stolta över att vi är certifierade enligt Great Place to Work® internationella standard. Läs mer här (https://www.greatplacetowork.se/).

30 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Söker Behörig Handledare för Rusta och Matcha 2 på Akadeva
Akadeva AB
Arbetsförmedlare

Vi på Akadeva strävar efter att skapa meningsfulla möjligheter för våra deltagare och är nu på jakt efter en engagerad och kvalificerad handledare för att förstärka vårt team. Vi erbjuder en deltidstjänst på 50 procent, där du kommer att arbeta nära våra deltagare i programmen Rusta och Matcha 2. Om du inte uppfyller nedanstående krav ber vi dig vänligen att avstå från att söka tjänsten. Tjänsten avses att tillsättas snarast möjligt. Krav och Kvalifikationer: Behörig handledare med relevant utbildning och erfarenhet inom området. Se krav nedan: Alternativ 1: Utbildning: Minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). Arbetslivserfarenhet: Minst två års heltidserfarenhet inom relevant område. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre års heltidserfarenhet inom arbetsledning, rekrytering, karriärvägledning eller liknande områden. Förmåga att skapa en stödjande och inkluderande miljö för deltagarna. Kunskap om och engagemang för att arbeta med människor i olika åldrar och bakgrunder. God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med övriga teammedlemmar. Flexibilitet och anpassningsförmåga för att möta deltagarnas individuella behov. Arbetsuppgifter: Planera och genomföra aktiviteter och stödinsatser för deltagarna inom ramen för Rusta och Matcha 2. Ge individuell handledning och stöd utifrån deltagarnas behov och mål. Samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa en helhetsinriktad och effektiv insats. Följa upp och utvärdera deltagarnas framsteg. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra verklig skillnad i människors liv. Om du delar vår passion för att stödja människor på deras resa mot personlig och professionell utveckling, och om du uppfyller ovanstående kriterier, ser vi fram emot din ansökan. Skicka din ansökan och CV till [email protected]. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till Akadeva!

30 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Personliga assistenter till en 15årig kille i Uppsala.
Inkludera assistans i Sverige AB
Personliga assistenter

Vi söker erfarna assistenter som har erfarenhet utan att jobba med låg affektivt bemötande, autism, epilepsi och bild stöd.   Om Kunden:  Glad och aktiv kille som gillar att vara ute på promenad, cykla, bada och aktiva aktiviteter. Han har även ett stort intresse för Tv-spel, spela spel och teknikprylar.  Bor tillsammans med familj i en lägenhet. Går på särskild anpassad skola och fritids mån till fredag.   Personliga egenskaper och erfarenhet:   Vi söker dig som är lugn, har hög arbetsmoral, är ansvarsfull, aktiv och engagerad. Har erfarenhet utav att jobba låg affektivt, van vid utåtagerande situationer, hantera epilepsianfall, lösningsfokuserad och idé rik. Kommunikationen är väldigt viktig så behöver du prata flytande svenska.   Då det är kunden som väljer sina assistenter så kommer vi lägga en stor vikt kring personligheten.     Om anställningen:    Arbetet är fördelat på dygnets alla timmar samt vaken natt.  Du kommer jobba utifrån ett fast schema men även kunna hoppa in med kortvarsel vid sjukfrånvaro. Du bör behärska svenska i både tal o skrift. Du kommer få introduktion hos kunden för att säkerställa rutiner och trygghet mellan dig och kunden.   Utdrag från belastningsregistret kommer att ske innan anställning kan påbörja så det är bra om du har ett aktuellt belastningsregister redo.   Välkommen in med din ansökan!   Intervjuer sker fortlöpandes och anställning kan ske innan annonsens utgångsdatum.   Företagsinformation Inkludera assistans i Sverige AB tidigare MR Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden

30 juni 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Aktiv kille i Örbyhus söker personliga assistenter
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Studerar du till undersköterska och behöver du ett extrajobb, kanske vid sidan om dina studier? Eller letar du bara helt nya roliga utmaningar? Då tycker jag du ska söka den här tjänsten som personlig assistent hos oss! Vi söker just nu dig som vill arbeta på timme med möjlighet till en fast schemarad framöver. Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en 20 årig kille i Örbyhus. Arbetstiderna är dagtid med jour på natten veckans alla dagar. Under helgerna, som bara springer iväg sker flertalet roliga aktiviteter tillsammans med kund och andra vänner. För att trivas i rollen som personlig assistent hos oss; tror vi att du är en person som ser detta arbete som mer än bara ett arbete. Du arbetar alltid med hjärtat, och med ett stort engagemang i det du gör. Du är närvarande, flexibel och noggrann i din personlighet och person. Det är meriterande om du tidigare arbetat som personlig assistent men detta är inget krav för tjänsten. Med fördel är det bra om du har körkort men detta inget krav för arbetet.

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025