Besöksintervjuare Stockholm Skärholmen - Det perfekta extrajobbet!
Mantle Sweden AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Besöksintervjuare hos Verian Vi söker personal omgående och anställer allt eftersom. Därför kan tjänsterna vara tillsatta innan ansökningstiden har gått ut. Vi söker dig som är nyfiken, gillar att träffa nya människor och vill ha ett flexibelt extraarbete. Ditt uppdrag är att intervjua deltagare i deras hemmiljö. I vissa kommuner kan intervjuer förekomma i ditt närområde, i hela kommunen och i angränsande områden. Vi som anställer dig heter Verian och är en världsledande, oberoende expert på undersökningar, fakta och rådgivning. I Sverige går våra rötter tillbaka till 1954, då hette vi Sifo. Då liksom nu fokuserar vi på att förstå människors tankar, beteende och åsikter. De svar du samlar in, blir underlag för beslut som kopplar samman beslutsfattare med medborgare, världen över. Tillsammans ger vi kraft åt beslut som formar samhället. Läs mer om oss på www.veriangroup.com/se Vad jobbet kräver av dig · Arbetet ställer högsta krav på konfidentiell hantering av information och sekretess. · En hög grad av integritet. Du besöker människor i deras hemmiljö och tar del av deras åsikter. · Du håller god ordning och reda på ditt arbetsmaterial. · Du är bekväm i mötet med nya människor. · Du arbetar självständigt och strukturerat · Du tar ansvar och når överenskomna mål inom utsatt tid. · Du har god vana av digitala skärmar (surfplattor) och att kommunicera via epost. · Du talar och läser svenska obehindrat. Som besöksintervjuare gör du intervjuer med utvalda personer. Du besöker dem i hemmet eller på ett café, bibliotek eller liknande. Du utgår från en färdig lista med namn på utvalda personer som du kontaktar och bokar för en intervju. Intervjun är noggrant utformad och frågorna ställs på exakt samma sätt, av alla som är besöksintervjuare och i alla länder. Svarsalternativen är fasta och frågorna kan ha både nationella och internationella teman. Du hanterar frågor och svar med hjälp av en surfplatta. Vad vi erbjuder dig · Ett idealiskt extrajobb som är lätt att kombinera med andra sysselsättningar. Det är du och den du besöker som väljer en tidpunkt för intervjun som passar er. · Ett trevligt och socialt arbete med stor frihet kring arbetstider. · Du får kollektivavtalad ersättning per intervju. I ersättningen ingår restid och tid för att boka intervjun. Det är ett plus om du har · Gymnasiekompetens · Vana av intervjuer eller andra kontaktyrken · Regelbunden tillgång till wifi · Körkort · Tillgång till bil Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Om du har frågor om tjänsten så hör av dig till oss på telefon 031 -727 39 44

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Extrajobb som Eventsäljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök ett flexibelt extrajobb på helger och vid behov! Är du social, driven och letar efter ett roligt extrajobb vid sidan av studier eller annat arbete? Då kan detta vara något för dig! Vi på Impressive Relations söker nu säljare till ett av Sveriges mest välkända varumärken – för helgpass och extra inhopp vid behov. OM ROLLEN Som säljare i vårt team arbetar du med face-to-face försäljning i välbesökta köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir ansiktet utåt för varumärket och får chansen att skapa starka kundrelationer – samtidigt som du bygger värdefull säljerfarenhet. Det här är ett extrajobb med arbetspass främst förlagda till helger, samt vid behov på vardagar. Perfekt för dig som vill kombinera jobb med studier eller andra åtaganden! VI SÖKER DIG SOM: Gillar att prata med människor och skapa nya kontakter Har energi, driv och en vilja att utvecklas Är flexibel och öppen för att hoppa in när det behövs Är pålitlig, ansvarstagande och trivs med att jobba i team VI ERBJUDER: Fast lön + provision utan tak Utbildning och coachning – vi lär dig allt du behöver kunna Utvecklingsmöjligheter om du vill jobba mer på sikt Ett härligt och peppande team där vi har kul tillsammans OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett växande företag inom försäljning och bemanning och har sedan 2012 hjälpt stora aktörer inom bl.a. solenergi, finans och IT att växa. Hos oss får du en plats där du kan utvecklas i din takt – på dina villkor. Ansök utan CV eller personligt brev! Vi letar efter rätt person – inte rätt papper. Därför har vi tagit bort krav på CV och personligt brev. Istället får du svara på några snabba urvalsfrågor – enkelt och rättvist! Låter det här som något för dig? Tveka inte – vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

19 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Sommarjobba som Produktionsoperatör!
Academic Work Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Är du student och ute efter ett meriterande sommarjobb där du får möjlighet till truckkortsutbildning och möjlighet till extrajobb under terminerna? Då ska du fortsätta läsa vidare! Vi söker drivna studenter som är hungriga på att lära sig produktionen hos vår kund i Västerhaninge! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för vår kunds räkning produktionsoperatörer till deras toppmoderna produktionsanläggning, söder om Stockholm, i Västerhaninge. Vår kunds nya anläggning producerar smörjmedel för den svenska, norska, danska och finska marknaden. De behöver nu extra produktionsoperatörer för sommarbemmaningen. Detta är ett konsultuppdrag på heltid under sommaren med möjlighet till förlängning på deltid under terminerna. Uppdraget inleds med 4 veckors introduktion samt upplärning och därefter ersätter man ordinariepersonal under cirka 4-6 veckor. Arbetstiderna är förlagda i två shift om 07:00-16:00 och 15:15-23:15 där man arbetar varannan vecka dag och varannan vecka kväll. Uppdraget kräver truckkort och för dig som inte har ett, erbjuder Academic Work för den specifika tjänsten truckutbildning för A- och B-serien. Du erbjuds - Truckkortsutbildning för A- och B-serier - Ett meriterande sommarjobb där du får inblick i hela produktionsflödet, och som kan leda till extrajobb under terminerna - Möjligheten att vara en del av en global koncern Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Följa recept för att framställa blandningen av smörjmedel. När blandningen är klar, ta prov i labbet för att få blandningen godkänd * Hålla igång maskinerna för att fylla behållare med blandningen * Du kommer att få en gedigen introduktion för att lära dig hela produktionsflödet. Du kommer att läras upp genom att ha en handledare som går med dig och som följer upp hur det går och anpassar introduktionen därefter. Uppskattningsvis tar introduktionen cirka 4 veckor.Utöver det erbjuder Academic Work truckkortsutbildning för A- och B-serien. VI SÖKER DIG SOM - Avslutad och godkänd gymnasieutbildning - Studerar nuvarande eftergymnasiala studier vid universitet/högskola och har minst 1 år kvar på studierna - God nivå av svenska i tal och skrift - Dator- och systemvana - Har ett intresse för teknik Det är meriterande om du har - Har erfarenhet av industri- och lagerarbete, med fördel inom processindustri - Truckkort (A1 och B1) För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper samt vid din motivation och långsiktighet för tjänsten. För att passa för tjänsten krävs det att du är ansvarstagande, trivs med rutinmässiga arbetsuppgifter, har god samarbetsförmåga och är självgående. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

18 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Extrajobb som researchassistent på ToFindOut
Tng Group AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Söker du studentjobb? Bli en del av teamet på ToFindOut i Stockholm, ett av de branschledande företagen inom bakgrundskontroller! Är du noggrann och serviceminded och söker ett extrajobb som kombinerar service och administration? Vill du samtidigt bidra till tryggare och säkrare arbetsplatser? Hos ToFindOut får du en viktig roll i att samla in och verifiera information i samband med bakgrundskontroller.ToFindOut i Stockholm söker nu en noggrann och strukturerad researchassistent för ett deltidsuppdrag på halvtid. Du blir en central del av teamet som arbetar med bakgrundskontroller – ett perfekt jobb för dig som trivs med administrativa uppgifter och vill bygga relevant erfarenhet inför framtiden.Vi intervjuar löpande – varmt välkommen med din ansökan redan idag! Ditt anställningserbjudande Som researchassistent på ToFindOut får du chansen att utvecklas i en organisation med högt engagemang och ett viktigt syfte – att skapa trygga arbetsplatser. Du blir en del av ett erfaret team där ansvar, samarbete och kvalitet står i fokus. Hos ToFindOut får du en tydlig introduktion och stöttning av kollegor som gärna delar med sig av kunskap. Du arbetar i ett företag där alla team – från operations till tech – jobbar tillsammans för att utveckla marknadens bästa bakgrundskontroller. Rollen är ett bra första steg mot en framtida roll som researcher. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via TNG vilket innebär att du anställs av oss och arbetar som konsult på plats hos ToFindOut. Du får en trygg anställning med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semester. Dina arbetsuppgifter I rollen som reserachassistent, kommer du huvudsakligen arbeta med att samla in uppgifter till svenska bakgrundskontroller. ToFindOut erbjuder främst bakgrundskontroller på kandidater inom Sverige men även globalt. Bakgrundskontrollerna omfattar i huvudsak tre områden – ekonomi, juridik och personalia. Som researchassistent är du en viktig kugge i arbetet med att genomföra dessa kontroller. Du kommer att: • Samla in och verifiera information från öppna källor som myndigheter, domstolar, databaser, utbildningsinstitut och tidigare arbetsgivare • Uppdatera, sammanställa, granska och presentera information i interna system och rapporter • Arbeta parallellt med flera uppgifter samtidigt som du aktivt sitter i telefonkö • Arbeta med avvikelsehantering Stora delar av arbetet sker via telefon. Därför är det viktigt att du kan vara på plats från kl. 07:55 varje arbetsdag för att ringa när myndigheter öppnar kl. 08:00. Värt att veta ToFindOut har sitt fräscha kontor vid Norra Bantorget i Stockholm, nära Centralstationen. Du arbetar deltid, motsvarande minst 50 % (minst ca 20 timmar/vecka), med arbetstider kl. 08:00–12:00 måndag till fredag. Fysisk närvaro krävs under introduktionsperioden, därefter finns möjlighet till hybridarbete med kontorsnärvaro 2–3 dagar i veckan. Uppdraget pågår i 6 månader med start vecka 33 eller 34. Det är en fördel om du har möjlighet att vara flexibel vid behov – exempelvis om arbetstoppar skulle uppstå. Våra förväntningar Vi söker dig som: • Troligen har någon form av eftergymnasial utbildning eller har pågående eftergymnasiala studier och tidigare erfarenhet av administration eller service • Trivs med att arbeta strukturerat och metodiskt • Har förmåga att hantera många detaljer och hålla fokus i ett högt arbetstempo • Är ansvarstagande, noggrann och punktlig – och gillar att skapa ordning • Har god simultanförmåga och är bekväm med att jobba parallellt med olika uppgifter • Är flytande i svenska i tal och skrift Du behöver inte ha erfarenhet av research eller myndighetskontakt sedan tidigare – det viktiga är att du är nyfiken, engagerad och villig att lära dig. Intresserad? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Rekryteringskoordinator
Hirely AB
Personal- och HR-specialister

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du på jakt efter ett flexibelt och utvecklande extrajobb vid sidan av studierna samt har erfarenhet av rekryterings-och konsultbranschen? Vi söker nu en viktig spelare till vårt team som får vara med på en spännande start-up resa. Låter detta intressant så kanske det är just dig vi söker! Start: mitten av augusti Vårt team Vi är idag ett sälj-och leveransteam på 11 personer som har ett nära samarbete med varandra, våra kunder och kandidater. Eftersom vi är i ett expansivt skede stärker vi nu upp på leveranssidan som du även kommer ingå i. Hos oss på EdZa erbjuds stor flexibilitet kring hur du utformar din arbetstid. Vi ser dock att du gärna arbetar 1-2 gånger i veckan utifrån behov och möjlighet. Passar det dig bäst att pussla ihop plugget och jobbet med att jobba halvdagar, så är även det möjligt. Vi erbjuder även att kunna arbeta remote/ home office någon dag i veckan. Introduktion och onboarding kommer du såklart att få och sedan tittar vi löpande på vilket stöd som behövs. Om rollen Som rekryteringstkoordinator kommer du vara en viktig spelare i stora delar av våra processer. Du kommer jobba med både EdZa och ambition:x som är våra två varumärken med olika inriktning. EdZa jobbar med tjänster/uppdrag inom teknik och IT medan ambition:x jobbar med tjänster inom försäljning, ekonomi, administration, HR och kommunikation. Du kommer bland annat att: Vara med och utforma bra och tilltalande annonser Kandidaturval Search Telefonintervjuer Referenstagning Vara med och skapa content till våra sociala medier Komma med idéer och utvecklingsförslag Detta är de arbetsuppgifter vi ser initialt och i takt med att du kommer in i arbetet ser vi också att du kommer att kunna ta större ansvar och större del av våra processer. Så långt som du upplever att du har tid och utrymme. Vem är du? Studerar inom HR/beteendevetenskap eller annan relevant utbildning Du har tidigare erfarenhet från rekrytering, med stor fördel inom IT/tech Helst har du 1-2 år kvar till examen Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Vi letar efter dig som är ansvarstagande och serviceminded som har kunden och kandidaten i fokus. Du är en nyfiken och orädd person som tar dig an uppgifter oavsett om du tidigare testat eller om det är nytt för dig. För att passa in i teamet tror vi också att du har en resultatinriktad sida och gillar det snabbrörliga arbetet. Om Ed:za Vi är ett rekrytering-och konsultbolag med mål att vara nytänkande och flexibla kring våra kunders behov av att få saker gjorda och samtidigt lösa deras utmaningar kring att hitta rätt kompetens. Detta gör vi genom att erbjuda tjänster och lösningar som levererar på specifika projekt och behov. Vi erbjuder en hybrid arbetsplats vilket innebär att du har möjlighet att arbeta från vårt härliga kontor som är beläget i centrala Stockholm och hemifrån. Vi ser dock att du jobbar från kontoret minst en gång i veckan. Ansökan Du är välkommen att höra av dig till [email protected] om du har frågor eller funderingar. (Vi tar dock ej emot ansökningar via mail). Vi ser fram emot din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Administratör 75 % | Konsultuppdrag i Solna via Manpower
Manpower AB
Löne- och personaladministratörer

Vi söker en vass och lösningsorienterad administratör med positiv inställning för ett konsultuppdrag på 75 %. I den här rollen får du möjlighet att bidra till en meningsfull verksamhet genom att stötta i både löpande och varierande administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Manpower men arbetar på plats hos vår kund i Solna. Om rollen Som administratör har du en central roll i det dagliga arbetet på kontoret. Du hanterar ärenden i ett medlemssystem, samordnar en återkommande och uppskattad verksamhet samt bidrar löpande till det gemensamma administrativa arbetet, som varierar över året. Med din kunskap och ditt engagemang är du tillsammans med kollegorna med och utvecklar effektiva arbetsprocesser som stärker organisationen i stort. Exempel på arbetsuppgifter * löpande hantering och kvalitetssäkring av medlemssystemet * planering och administration av organisationens lägerverksamhet * hantering av medlems- och föreningsärenden via telefon och e-post * organisering och stöd i kansliets övriga administrativa arbete Om dig * gymnasium eller likvärdig utbildning * goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt * minst ett (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete * kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift Vi söker dig som är självgående, noggrann och har god samarbetsförmåga. Du trivs i en roll där du får kombinera struktur med service och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Om uppdraget * Omfattning: 75 % med möjlighet till utökad sysselsättningsgrad framöver * Start: Enligt överenskommelse * Plats: På plats hos kund i Solna * Uppdragsform: Konsultuppdrag med möjlighet till anställning Sök tjänsten idag! Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Eriksson via e-post: [email protected]. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Som konsult hos oss får du en personlig konsultchef som finns där för dig och tillsammans arbetar ni för att du ska utvecklas i din yrkesroll. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Produktionspersonal via underleverantör - Stockholmsmässan
Stockholmsmässan AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vi söker extrapersonal till enheten Eventproduktion, vilka är Stockholmsmässans specialister på att bygga, möblera och inreda möteslokaler och mässmontrar. Lager, logistik och godshantering ingår också i arbetet. Du får anställning via vår underleverantör men utför ditt uppdrag hos oss på Stockholmsmässan. Uppdraget kan variera i olika omfattning både heltid, deltid, dagtid, kvällar och helger. Tillsammans sätter vi dina arbetspass. Arbetsuppgifter Hos oss kommer du att arbeta med: Interna transporter och leveranser av möbler och montermaterial Bygga mässväggar, scener och utföra enklare snickeriarbeten Montera, möblera och inreda montrar, möteslokaler och publika ytor Hantera produktionsunderlag, ritningar och ta fram order ur ordersystemet Lagerarbete Medverka i reparation, underhåll och inventering av Eventproduktions utrustning och material Egenskaper du behöver för att trivas Stockholmsmässan är en stor arbetsplats där stundtals många olika yrkesgrupper arbetar parallellt. Under vissa perioder är det högt tempo, speciellt under in- och utflytt. Därför är det viktigt att du som söker är stresstålig och har lätt för att samarbeta. Du är hjälpsam och ger alltid ett bra bemötande oavsett situation och både till kunder och kollegor. När vi t ex får in sena beställningar eller förändringar behövs förmågan att vara flexibel och ta tag i arbetsuppgiften med en positiv inställning. Du har god fysik och klarar längre arbetspass och tyngre moment. Du som söker tjänsten vara minst 18 år fyllda, tala och skriva obehindrat på svenska och minst inneha körkort klass AM Det är meriterande om du har: Erfarenhet av liknande tjänster, gärna från mäss- eller eventbranschen Erfarenhet av att tolka ritningar Truckkort A1-4, B1 samt liftkort är meriterande Vi ser fram emot att höra av dig Du får anställning via vår samarbetspartner och vi kommer kunna erbjuda arbetstimmar både för dig som vill arbeta heltid eller för dig som till exempel vill ha ett extrajobb under studietiden. Låter det intressant? Eller känner du någon som kan vara rätt för uppdraget? Skicka in din ansökan eller dela annonsen idag. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef Niklas Olsson, Operativ chef, telefon 08-749 41 68. Urvalsarbetet sker löpande skicka därför din ansökan redan idag! Om oss Stockholmsmässan är Nordens största mötesplats och en stark aktör inom mötes- och eventindustrin. Vi marknadsför Stockholm som destination och är en viktig motor i stadens ekonomi. I mer än 70 år har vi arrangerat mässor och kongresser. Hos oss arbetar ett stort team av engagerade, drivna och kreativa medarbetare med erfarenhet från både stora och små events. Hos oss är det full aktivitet och den ena dagen är inte lik den andra.

18 juni 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Helgpersonal till receptionsjobb i köpcentrum!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Är du en serviceinriktad och flexibel stjärna som söker ett roligt och varierande extrajobb? Då kan det här vara den perfekta möjligheten för dig! Vi söker en driven och social medarbetare som vill arbeta inom våra olika verksamhetsområden – med störst fokus på köpcentrum. I denna spännande roll blir du ansiktet utåt, där du varje dag möter besökare, svarar på frågor och ser till att ge toppenservice i alla lägen. Du kommer att få upplärning i flera olika köpcentrum runt om i Stockholm och hoppa in där behovet finns för dagen. Ingen dag är den andra lik, och du får chansen att arbeta i olika miljöer, träffa nya människor och utveckla din serviceförmåga till nästa nivå. Vi söker dig som trivs i en dynamisk roll där flexibilitet, initiativförmåga och ett positivt bemötande är avgörande då du bokas som jour och hoppar in när behovet uppstår. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Hänvisa kunder och ge service på hög nivå Representera centrumet utåt Telefon och mail Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Informera om och erbjuda centrumens servicetjänster Arbeta på olika event Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Behovsanställning med fasta jourpass antingen varje eller varannan helg Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter Start: Omgående Arbetstider: Fasta helger, samt vardagar vid behov Bakgrundskontroll tas inför anställning Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

18 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Rekryteringskoordinator till Ed:Za
EdZa AB
Personal- och HR-specialister

Är du på jakt efter ett flexibelt och utvecklande extrajobb vid sidan av studierna samt har erfarenhet av rekryterings-och konsultbranschen? Vi söker nu en viktig spelare till vårt team som får vara med på en spännande start-up resa. Låter detta intressant så kanske det är just dig vi söker! Vårt team Vi är idag ett sälj-och leveransteam på 11 personer som har ett nära samarbete med varandra, våra kunder och kandidater. Eftersom vi är i ett expansivt skede stärker vi nu upp på leveranssidan som du även kommer ingå i. Hos oss på EdZa erbjuds stor flexibilitet kring hur du utformar din arbetstid. Vi ser dock att du gärna arbetar 1-2 gånger i veckan utifrån behov och möjlighet. Passar det dig bäst att pussla ihop plugget och jobbet med att jobba halvdagar, så är även det möjligt. Vi erbjuder även att kunna arbeta remote/ home office någon dag i veckan. Introduktion och onboarding kommer du såklart att få och sedan tittar vi löpande på vilket stöd som behövs. Om rollen Som rekryteringstkoordinator kommer du vara en viktig spelare i stora delar av våra processer. Du kommer jobba med både EdZa och ambition:x som är våra två varumärken med olika inriktning. EdZa jobbar med tjänster/uppdrag inom teknik och IT medan ambition:x jobbar med tjänster inom försäljning, ekonomi, administration, HR och kommunikation. Du kommer bland annat att: Vara med och utforma bra och tilltalande annonser Kandidaturval Search Telefonintervjuer Referenstagning Vara med och skapa content till våra sociala medier  Komma med idéer och utvecklingsförslag Detta är de arbetsuppgifter vi ser initialt och i takt med att du kommer in i arbetet ser vi också att du kommer att kunna ta större ansvar och större del av våra processer. Så långt som du upplever att du har tid och utrymme.  Vem är du? Studerar inom HR/beteendevetenskap eller annan relevant utbildning Du har tidigare erfarenhet från rekrytering, med stor fördel inom IT/tech Helst har du 1-2 år kvar till examen Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Vi letar efter dig som är ansvarstagande och serviceminded som har kunden och kandidaten i fokus. Du är en nyfiken och orädd person som tar dig an uppgifter oavsett om du tidigare testat eller om det är nytt för dig. För att passa in i teamet tror vi också att du har en resultatinriktad sida och gillar det snabbrörliga arbetet.  Om Ed:za Vi är ett rekrytering-och konsultbolag med mål att vara nytänkande och flexibla kring våra kunders behov av att få saker gjorda och samtidigt lösa deras utmaningar kring att hitta rätt kompetens. Detta gör vi genom att erbjuda tjänster och lösningar som levererar på specifika projekt och behov. Vi erbjuder en hybrid arbetsplats vilket innebär att du har möjlighet att arbeta från vårt härliga kontor som är beläget i centrala Stockholm och hemifrån. Vi ser dock att du jobbar från kontoret minst en gång i veckan.  Ansökan Du är välkommen att höra av dig till [email protected] om du har frågor eller funderingar. (Vi tar dock ej emot ansökningar via mail). Vi ser fram emot din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Butiksmedarbetare - Extrajobb på ICA, Coop & Hemköp
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker efter en matintresserad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att hjälpa kunder över delikatess disken, samt ta emot och hantera beställningar av charkuterier, deli, ostar, fisk och andra delikatesser. Du kommer även att se till att sortimentet är välfyllt, prydligt presenterad samt ge råd och service till våra kunder. Personliga egenskaper Du som söker ska ha ett genuint intresse för mat och delikatesser. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost, men det är inte ett krav då vi erbjuder möjligheter till utbildning. Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst.   Anställningsform  Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025