Kvalitetskontrolltekniker

Vill du jobba inom industrin? Gå med i vår kunds team som en Kvalitetskontrolltekniker och spela en avgörande roll för att upprätthålla deras standarder för excellens. Huvudsakliga ansvarsområden * Utför laboratoriearbete som involverar kemikalier, inklusive produkttestning, kalibrering/kontroll och dimensionella inspektioner. * Genomför olika produktkvalitets- och produktionsstödsaktiviteter för att upprätthålla deras åtagande för excellens. * Utför tester och kontroller enligt fördefinierade procedurer och instruktioner som beskrivs i manualer och testskript. * Följ överenskomna arbetsflöden och följa PG:s standardprocesser och säkerhetsriktlinjer. * Använd dina färdigheter för att bidra till en högpresterande teammiljö. Kvalifikationer * Tidigare erfarenhet inom kvalitetskontroll eller relaterat område föredras. * Färdighet att utföra tester och kontroller med precision och noggrannhet. * Stark uppmärksamhet på detaljer och efterlevnad av standardarbetsmetoder. * Förmåga att arbeta samarbetsvilligt inom ett team och kommunicera effektivt. * Åtagande att upprätthålla en säker arbetsmiljö. Om dig Vi söker dig som trivs i industrimiljö och har eller vill lära dig mer om process- och industriarbete. Du har förmåga att jobba fysiskt och är en person som med en positiv inställning lätt kan ta till sig instruktioner och anpassa dig till olika arbetsuppgifter. Du bör kunna ha många bollar i luften samtidigt. Viktigt för tjänsten är även samarbete och säkerhetstänk och svenska i tal och skrift för dokumentation. Om anställningen Tjänsten är dagtid och är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Uppdraget är på cirka 6 månader med en tjänstgöringsgrad på 100%. Möjlighet till förlängning finns. Du kommer ingå i ett arbetslag där kommunikation och bra teamwork är en självklarhet. Det är meriterande om du har erfarenhet av sommarjobb eller längre anställning inom laboratorium och industri. Har du redan traverskort och truckkort så är även det meriterande. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt och rekryteringsarbetet sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida Sundqvist, [email protected] eller 073-684 71 50. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sommarjobb-Truckförare till Smurfit Kappa

Nu söker vi truckförare till vår kund i Torup.  Om tjänsten Som truckförare kommer du att arbeta med hantering av utgående gods. Du kommer att spendera större delen av arbetsdagen med att köra motviktstruck. Arbetsgruppen består av 4-5 personer per skift. Du har kontakt både internt samt externt med lastbilschaufförer Arbetstiden är belagd på 2 skift. Om dig Du som trivs med att arbeta i både team och självständigt kommer trivas i denna roll som truckförare. Du är stresstålig och noggrann som person. Vidare ser vi att du har erfarenhet av att arbeta inom lager eller produktion. För att vara aktuell för detta uppdraget är det en förutsättning att du har truckkort B samt en god körvana av motviktstruck. Då mycket av kommunikatioen är via komradio är det viktigt att du talar flytande svenska. Saker som måste checkas av för att vara rätt person för tjänsten: - körkort och tillgång till bil - truckkort B - kan jobba v.26-33 - kan arbeta 2 skift - flytande svenska i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Tjänsten som truckförare är en del av vår personaluthyrning med tillsättning enligt överenskommelse. Du är anställd av oss på Adecco Halland och arbetar ute hos vår kund. Till att börja med är anställningen under sommarmånaderna, men för rätt person finns stora möjligheter till en förlängd anställning på Adecco. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Emma Andersson [email protected].  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Koordinator, RZ ZamPart AB

Är du en positiv person som älskar att ge service och det lilla extra? Nu har du chansen till ett roligt och inspirerande arbete med härliga kollegor här hos oss på RZ ZamPart! Om tjänsten Som koordinator på RZ ZamPart i Karlstad erbjuds du en mycket bred och varierad roll. Här får du ansvar för administrativ support samt bistå VD och ledning i det dagliga arbetet. Du ansvarar även för vår reception, passagesystem och växel och är på så vis företagets ansikte utåt gentemot våra kunder, leverantörer och övriga intressenter. Du rapporterar direkt till VD. I din roll som koordinator kommer du exempelvis även att ansvara för: - Mötessamordning och koordinering av besök och företagsevenemang (intern/externt) - Protokoll och mötesdokumentation - Sammanställning av veckorapporter med nyckeltalsuppföljning - Uppdatering av information via bl.a. digitala skärmar (Smartsign), Monitor, PPT-presentationer - Hantering och övervakning av avtal - Underhålls- och fastighetsorder - Resebokning - Support till HR, med ex. onboarding och arbetskläder - Inköp av ex. kontorsutrustning och förnödenheter (kanban) Övriga arbetsuppgifter är att stödja övriga avdelningar i det dagliga arbetet med olika sammanställningar, inköp, dokumenthantering, korrekturläsning, framtagning av informations- och annonsmaterial samt eventplanering. Tjänsten som koordinator på RZ ZamPart är en tillsvidareanställning med start omgående. Om dig Vi söker dig som har utbildning på minst gymnasienivå. Vidare har du troligtvis erfarenhet av ett koordinerande och administrativt arbete eller möjligtvis från servicebranschen. Har du erfarenhet från industrin är det meriterande. Självklart är du en mycket van användare av Office-paketet. För att klara av rollen här hos oss ska du också ha mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Är du social och lockas av att ha en roll som är mycket bred och varierad? Har du en naturlig fallenhet för samarbete och är en fena på att ge service? Är det vanligt för dig att etablera trovärdighet och förtroende? Då har vi jobbet för dig! Är du dessutom en person som har en positiv inställning till att komma till jobbet för att underlätta vardagen för andra? Varmt välkommen till oss! Viktigt för tjänsten är: -Att du har eget driv och kan initiera och driva olika aktiviteter -Att du har hög serviceförmåga -Att du är van användare av Office-paketet -Att du talar och skriver på både svenska och engelska flytande -Att du har B-körkort Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om RZ ZamPart RZ ZamPart har kompetens inom skärande bearbetning, djupdragning, kallflytpressning och delmontage, vilket ger kunderna den bästa metoden för en kostnadseffektiv och kvalitetssäker tillverkning. Företaget, känt för sin höga kvalitet och leveranssäkerhet, levererar som kontraktstillverkare till världsledande företag inom bland annat fordons- och försvarsindustri samt övrig verkstadsindustri. RZ Gruppen är en koncern med mekaniska verkstäder för kvalificerad bearbetning. Vi har 16 specialiserade verkstäder i Sverige och omsätter ca 1000 MSEK årligen. RZ ZamPart är största företaget i gruppen och har bedrivit verksamhet i Karlstad sedan 1994. Vi har certifiering inom både kvalitets- och miljöledning, ISO9001/IATF16949/ISO14001, och är dessutom sedan 2022 validerade av Ecovadis inom området hållbarhet och nådde nivå Guld för 2023. Läs gärna mer på www.rzg.se " Här hos oss är det viktigt med trivsel, därför satsar vi på att vi skall må bra och värnar om positiv teamkänsla bland våra anställda. Om ansökan Tjänsten har start omgående, så vänta inte med din ansökan, då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver vem du är, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2024-05-24. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, 054-771 85 44 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
B-chaufför för sommaruppdrag i Luleå

Är du en självgående och ansvarsfull person med B-körkort? Trivs du med att arbeta självständigt och vill ha en sommar fylld med rörelse och kundkontakter? Då kan detta sommaruppdrag vara något för dig! Om tjänsten Som B-chaufför kommer du att arbeta med distribution och leverans av mattor till företagskunder i Luleåområdet. Du kommer att vara del av ett litet team men huvuddelen av ditt arbete kommer att utföras självständigt. Arbetsmiljön är dynamisk och kräver att du är flexibel och självgående. Arbetstiderna är dagtid från måndag till fredag. I din roll som B-chaufför kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Leverans av mattor till företag inom det angivna distriktet - Planering av dagliga rutter för effektiva leveranser Tjänsten som B-chaufför är ett konsultuppdrag med start i juni och sträcker sig över sommarperioden. Om dig Vi söker dig med B-körkort, har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det meriterande. Du bör vara van vid att arbeta självständigt och ha god förmåga att planera och organisera ditt arbete effektivt. Vidare ser vi att du som person är ansvarsfull, pålitlig och har en god förmåga att arbeta under eget ansvar. Eftersom du kommer att vara företagets ansikte utåt vid leveranser är det viktigt att du har en god känsla för service och ett trevligt bemötande. Viktigt för tjänsten är: - B-körkort manuell växellåda - Förmåga att arbeta självständigt - God känsla för service och ett trevligt bemötande Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Nordström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Processoperatörer sökes till kund för framtida uppdrag

Om tjänsten Som processoperatör hos vår kund kommer du vara en viktigt del i produktionen. Du kommer att genomsyras av ett nogrannt, effektivt och mycket kvalitetsmedvetet arbetssätt. I rollen som processoperatör kommer du att arbeta med någon av de olika produktionsprocesserna fyllnings, berednings och paketeringsmaskiner. I rollen ingår även att genomför regelbudna kvalitets- och säkerhetskontroller. Har du tidigare erfarenhet av mekanik eller liknande kommer det vara till en stor fördel i arbetet.  Uppdraget är på heltid med placering i Uppsala. Arbetstiderna är förlagda på 5-skift med helgdrift. Det är ett konsultuppdrag med 6 månaders provanställning och med stor chans till förlängning. För rätt person med rätt inställning finns det mycket stora möjligheter för karriär inom företaget. Notera även att detta är en proaktiv annons för kommande uppdrag till vår kund. Rekryteringsarbetet sker löpande.  Dina arbetsuppgifter - Dokumentation av tillverkningsprocesser i enlighet med företagets verksamhetssystem. - Medverkan i kvalificeringsprocesser och rapportering av resultat i testprotokoll. - Skötsel, rengöring och hantering av utrustning, material och lokaler enligt företagets riktlinjer.   Om dig Vi söker dig som brinner för detaljer och nogrannhet. Meriterande med erfarenhet inom läkemedelstillverkning samt innehar truckkort. För att trivas och lyckas i denna roll bör du ha följande egenskaper: - En god lagspelare med utmärkta kommunikationsförmågor. - Noggrann och detaljorienterad. - Driven, engagerad och ansvarsfull. Viktigt för tjänsten är: - Goda tal- och skriftkunskaper i svenska och engelska - Erfarenhet från produktionsarbete - Fullständiga gymnasiebetyg Vid eventuell anställning kommer en bakgrundskontroll att utföras. Som en del av Adeccos engagemang för en fördomsfri rekryteringsprocess, har vi valt att interagera med screeningsverktyget Tengai. Genom att använda Tengai strävar vi efter att erbjuda en transparent och jämlik rekryteringsprocess, där varje kandidats kompetens står i centrum.Adecco kommer i första hand göra urval på de kandidater som genomfört en Tengai-intervju. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Khan via [email protected]   Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Processoperatörer med teknisk kompetens för framtida uppdrag

Om tjänsten Som processoperatör hos vår kund kommer du vara en viktigt del i produktionen. Du kommer att genomsyras av ett nogrannt, effektivt och mycket kvalitetsmedvetet arbetssätt. I rollen som processoperatör kommer du att arbeta med någon av de olika produktionsprocesserna fyllnings, berednings och paketeringsmaskiner. I rollen ingår även att genomför regelbudna kvalitets- och säkerhetskontroller. Har du tidigare erfarenhet av mekanik, tekniskt intresserad eller arbetat mycket med händerna kommer det och vara till en stor fördel i arbetet. Uppdraget är på heltid med placering i Uppsala. Arbetstiderna är förlagda på 5-skift med helgdrift. Det är ett konsultuppdrag med 6 månaders provanställning och med stor chans till förlängning. För rätt person med rätt inställning finns det mycket stora möjligheter för karriär inom företaget. Notera att detta är en proaktiv annons för framtida uppdrag. Rekryteringsarbetet sker löpande. Dina arbetsuppgifter - Dokumentation av tillverkningsprocesser i enlighet med företagets verksamhetssystem. - Medverkan i kvalificeringsprocesser och rapportering av resultat i testprotokoll. - Skötsel, rengöring och hantering av utrustning, material och lokaler enligt företagets riktlinjer. Vid eventuell anställning kommer en bakgrundskontroll att utföras.  Om dig Vi söker dig med en teknisk bakgrund eller erfarenhet inom produktion och processindustri. Meriterande med erfarenhet inom läkemedelstillverkning samt innehar truckkort. För att trivas och lyckas i denna roll bör du ha följande egenskaper: - En god lagspelare med utmärkta kommunikationsförmågor. - Noggrann och detaljorienterad. - Driven, engagerad och ansvarsfull. Viktigt för tjänsten: - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. - Teknisk, mekanisk eller hantverksmässig erfarenhet från tidigare jobb eller utbildning, vilket är särskilt meriterande på grund av avdelningens tekniska komplexitet. - Stark förmåga att felsöka. - Fullständiga gymnasiebetyg. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet. Kontaktuppgifter: Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Khan via [email protected]   Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Truckförare sökes till vår kund i staffanstorp

Om tjänsten Vi på Adecco söker nu en truckförare till vår kund i Staffanstorp. Arbetstiderna är förlagda till dagtid med start omgående. Detta är en heltidstjänst, och du kommer att bli anställd hos Adecco. Arbetsuppgifter: - Körning och hantering av truck - Hantering av in- och utleveranser i affärssystem Om dig Vi söker dig med tidigare erfarenhet som truckförare (motviktstruck) med fokus på in- och utleveranser. Vi kräver ett giltigt truckkort då hantering av material och varor är en central del av arbetet. Det är också nödvändigt med ett B-körkort för att kunna pendla till och från arbetet då vi saknar allmänna kommunikationsmedel till vår plats. Utbildning samt erfarenhet av hantering och transport av farligt gods är en fördel, liksom kunskap om att sköta in- och utleveranser i affärssystem för att underlätta våra processer. Utöver leveranser kan arbetet innefatta lättare produktionsuppgifter vid behov. Vi värdesätter ordningsamhet och noggrannhet samt förmågan att hålla ordning på arbetsplatsen. Att vara samarbetsvillig och initiativrik är viktigt då vi är ett team som arbetar nära varandra. Viktigt för tjänsten: - Kunna arbeta dagtid. - Flytande svenska i tal och skrift - Truckkort och erfarenhet av truckkörning av motviktstruck. Meriterande - Farligt Gods utbilning för Litium Batterier Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Ekonomiassistent till myndighet i Stockholm

Är du en erfaren Ekonomiassistent som vill bidra till samhällets utveckling? Har du dessutom erfarenhet av statlig verksamhet, MS Office och ekonomisystem som Agresso/Unit4 eller Visma Proceedo? Vi söker just nu en ekonomiassistent till konsultuppdrag på myndighet i Solna! Om tjänsten Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att arbeta med alla processer som berör leverantörsreskontra. Du kommer även att arbeta med löpande redovisning, bokföring, huvudbokföring, kontering och kundreskontra. Utöver detta kommer du att delta i bokslutsarbete, kontrollera fakturor, förbereda underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon, besvara förfrågningar om in- och utbetalningar och andra relaterade uppgifter. I din roll som ekonomiassistent är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • leverantör- och kundreskontra, med fokus på leverantörsreskontra • löpande redovisning och bokföring, huvudbokföring, kontering • arbete i ekonomisystem, exempelvis Agresso/U4 och Visma Proceedo • kontroll av fakturor, förberedande av underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon • delta i bokslutsarbete • besvara förfrågningar om in- och utbetalningar. • liknande och relaterade arbetsuppgifter kan förekomma Uppdraget är ett konsultuppdrag via Adecco Professionals Stockholm Finance med start omgående. Uppdraget beräknas pågå ca 4-6 månader. Arbetet sker på plats hos kund i Solna med möjlighet till arbete hemifrån 1-2 dagar i veckan. Om dig Vi söker dig med gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning samt minst ett års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent. Vidare har du goda kunskaper i Microsoft Office och ekonomisystem som Raindance eller Unit4/Agresso. Du kommunicerar obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Har du erfarenhet av arbete på statlig myndighet, Unit4/Agresso och Visma Proceedo är det meriterande. Viktigt för tjänsten är att du: • Har gymnasieutbildning eller likvärdigt • Minst ett års erfarenhet som ekonomiassistent • Goda kunskaper i Microsoft Office och ekonomisystem som exempelvis Agresso/Unit4 eller Raindance • Meriterande är erfarenhet av statlig myndighet, Agresso/Unit4 och Visma Proceedo Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Siri McGarvey via [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: [email protected] Välkommen med din ansökan! Ekonomiassistent | Financial Assistant | Ekonomiadministratör | Myndighet | Offentlig Verksamhet | Statlig Verksamhet | Adecco | Professionals | Stockholm | Finance |

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Mechanical Designer - Plastic

Vill du vara en del av ett dynamiskt team som leder utvecklingen av innovativa gräsklippare och elmotorer? Då har vi en spännande möjlighet för dig! För vår kund söker vi nu en erfaren Mekanisk Konstruktör som vill vara med och forma framtidens produkter. Låter det intressant? Läs vidare för att ta reda på mer om rollen och vad vi söker hos dig. Om rollen Som Mekanisk Konstruktör kommer du att vara en integrerad del av teamet hos vår kund. Du kommer att bidra till design och utveckling av toppmoderna gräsklippare och motorer. Rollen innebär ett brett ansvarsområde som omfattar allt från konceptdesign och utveckling av nya produkter till underhåll av befintliga produkter. Här ges du möjlighet att arbeta med en mångfald av projekt och vara med och driva innovation framåt. Som Mekanisk Konstruktör kommer du bl.a. att: • Samarbeta med tvärfunktionella team för att bidra till designen av gräsklippare och elmotor-komponenter, med fokus på plastformsdelar. • Delta i tester för både system- och mekanisk testning och visa ett starkt intresse för testresultaten. • Säkerställa att designerna är lätta att montera isär och ihop igen för att minimera risken för felaktig montering. • Utföra stress- och plastiksimuleringar för att optimera produkternas hållbarhet och prestanda. • Samarbeta nära tillverkningsanläggningar för att anpassa designprocesser med produktionskapaciteter. • Hantera individuella arbetspaket i Jira och bidra till teamets övergripande mål. • Samarbeta med prototypverkstaden för att snabba på verifieringen av lösningar på komponentnivå. • Främja nära samarbete med andra avdelningar. Om dig Vi letar efter dig som har en passion för mekanisk design och tidigare erfarenhet inom området, gärna inom utvecklingen av gräsklippare eller liknande produkter. Du har en relevant högskoleexamen inom maskinteknik eller liknande område och behärskar 3D-modellering och simuleringsteknik för stress- och plastanalys. Vidare är du en lagspelare med utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmågan att samarbeta effektivt i en teambaserad miljö. Din nyfikenhet och proaktiva inställning till problemlösning kommer att vara till stor nytta i denna roll där du arbetar genom hela produktutvecklingslivscykeln. Erfarenhet av projektledningsverktyg som Jira är meriterande. För att vara framgångsrik i rollen som Mekanisk Konstruktör bör du ha: • En kandidatexamen eller högre inom maskinteknik eller ett relaterat område. • Bevisad erfarenhet av mekanisk design • Kunskap inom CATIA V5 • Färdigheter i 3D-modellering och simulering för stress- och plastanalys. • Stark förståelse för material, med erfarenhet av plaster som ASA och PP. • Utmärkta kommunikations- och samarbetsfärdigheter, med förmågan att arbeta effektivt i en teamorienterad miljö. • Nyfikenhet och en proaktiv inställning till problemlösning. • Erfarenhet av hela produktutvecklingslivscykeln, från koncept till tillverkning. • Tidigare erfarenhet av Jira eller liknande projektledningsverktyg är meriterande. Kontaktuppgifter Om du stöter på några tekniska problem med ansökningsprocessen, är du välkommen att kontakta oss på [email protected]  För frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Sima Bahho på [email protected]  Vi ser fram emot din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Administratör till kund i Halmstad- sommarjobb

Om tjänsten Som administratör kommer du arbeta med kundservice, orderhantering och transportbokningar hos vår kund i Halmstad. I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Lägga in bokningar via mail och EDI • Kundservice gällande prisförfrågningar m.m • Hantering av fraktsedlar För att vara aktuell för tjänsten behöver du kunna arbeta hela sommaren, start 3 juni till och med 30 augusti. Arbetstider, måndag-torsdag, kl. 08.00-17.00, fredagar kl:09.00-18.00 Om dig Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och strukturerad i ditt arbete. Du är kommunikativ och prestigelös. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet utav kundtjänst eller administration. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden AB. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Lisa Åberg via 0736-84 76 63. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Administratör, kundservice, orderhantering, Halmstad, Adecco

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024