Stuveriarbete Sommarvikariat

Om tjänsten Tjänsten innebär direkt anställning hos Helsingborgs Hamn. Dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter är att framföra truck och dragbil för att lossa och lasta gods, samt arbete i magasin där vi hanterar gods åt våra kunder. Även andra uppgifter förekommer. Karaktären på vår verksamhet, med tunga fordon och gods, gör att säkerhet och en trygg arbetsmiljö sätts högst på agendan. I samband med starten av din anställning kommer du att få en två veckorsutbildning i våra säkerhetsföreskrifter, samt i de fordon och arbetssätt som är aktuella i arbetet. Du som person För att trivas på Helsingborgs Hamn söker vi ansvarsfulla och trevliga kollegor som gillar att arbeta i team. Du är även självgående, lösningsorienterad samt har förståelse för service och ständiga förbättringar. Med din kommunikativa personlighet bidrar du till en bra och säker dag på jobbet för dig själv och dina kollegor. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. Din bakgrund Minst gymnasiekompetens, gärna inom logistik, lager eller produktion. B-körkort Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Vana att arbeta med dator som verktyg i din arbetsvardag C-körkort samt truckkörkort B och uppåt är meriterande men inget krav. Erfarenhet av att ha arbetat i order-, lager- och logistiksystem är meriterande men inget krav. Arbetstider och anställningsvillkor Tjänsten är en tidsbegränsad anställning under semesterperioderna 2024, v. 23-34. Arbetstid är främst dagtid, men även kvällar och nätter kan förekomma. Vi tillämpar bakgrundskontroll samt alkohol- och drogtester vid samtliga anställningar. Information om utbildningsperioder Utbildningsperioderna för våra semestervikarier startar runt v.20.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang? Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson. BakgrundJohn Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare. Tjänsten Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen. I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller. Huvudsakliga arbetsuppgifter Kontakt med hyresgäster Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar. Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer. Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar. Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel. Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna. Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna. Erfarenhet och kompetens För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke. Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt. Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt. Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande. B-körkort Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende. Vi erbjuder digJohn Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang. Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet. Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion. Om John Mattson John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Personal sökes till stort däcklager i Norrort!

Vill du jobba på ett stort modernt däcklager i norra Stockholm? Har du tidigare erfarenhet av lagerarbete eller arbete med däck? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Vi på Arena Personal söker nu för kunds räkning omgående däckmontörer, truckförare och lagermedarbetare till välkänd kund i Norrort. Däckmontör Som däckmontör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av montering av nya däck & fälgar. Du kommer tillsammans med flera kollegor att arbeta på en "moteringslina" som består av flera stationer. Truckförare Arbetet som truckförare kommer att inkludera lagerpåfyllnad, plock & pack samt utleverans med hjälp av truck. Tjänsten kräver att du har en god erfarenhet av att använda flera sorters truckar (skjutstativ, ledstaplare & motviktstruck). Lagermedarbetare Som lagermedarbetare kommer du vara en viktigt stöttande funktion i det dagliga arbetet med varierande arbetsuppgifter. Sedvanligt lagerarbete där du kommer att plocka och packa, hjälpa till med in- & utleveranser samt arbeta på en av stationerna på monteringslinan. Om dig Samtliga individer på varje avdelningar är en viktig del i kedjan för att produktionen ska flyta på. Ett fungerande samarbete mellan kollegorna och avdelningarna är därför avgörande i det dagliga arbetet. Det är därför viktigt att du är flexibel och har en god samarbetsförmåga samt trivs med att arbeta i grupp. Vi ser att du är en noggrann person som föredrar ett högt arbetstempo och som kan hantera stressiga situationer. Krav för tjänsten - Truckkort A1-4 & B1-5 - Svenska i tal & skrift - Tidigare lagererfarenhet, meriterande om du arbetat med däck Övrigt Arbetstiderna är förlagda på vardagar mån-fre kl 07:00-16:00 (kan variera). Vi ser gärna att du som söker är tillgänglig att arbeta mycket under kommande däcksäsong (v.13-18) och är flexibel med arbetstiderna. Start omgående! Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Skiftledare/Shift Manager

Om rollen Som Shift Manager hos kommer du ha ansvar för att se till att de tjänsten som ska utföras av underhållsteamet under skiftet sker. Detta kommer bland annat att innefatta korrigerande och förebyggande underhåll. Rollen kommer även innebära kontroll av den dagliga teamverksamheten och att delta i de dagliga verksamhetsmötena med kunden. Viktigt för rollen är även att sköta uppföljning av dagliga KPI:er och prioritering av dessa kommer att utföras av Shift Manager. I rollen som Shift Manager kommer du även ha ansvar för säkerhetskontroller av utrustning samt säkerställa att sin egen och teamets tekniska kunskaper alltid är uppdaterade. Det kommer vara av stor vikt att följa företagets policys hela tiden. Som Shift Manager kommer du vara en del verksamheten. Rollen innefattar skiftarbete. Du kommer att ha ansvar för följande: - Att vara en del av Resident Maintenance team och analysera brister och tekniska data - Att vara en del av Incident Manager om en eventuell olycka skulle ske - Dela med dig av din kunskap och erfarenhet till ditt team - Arbete med olycksförebyggande arbete inom verksamheten - Personalen som ingår i ditt team Vem är du? Vi tror att du är en driven, samarbetsvillig och kommunikativ person som har erfarenhet från tidigare ledarskapsroller. Vi ser gärna att du är självgående, resultatfokuserad samt kvalitetsmedveten. Som Shift Manager tror vi att du har ett gott omdöme och en ledarskapsförmåga där du får med dig alla i ditt team och tillsammans arbetar mot uppsatta KPI:er. Viktigt för rollen är även att du har en god kommunikation med ditt team. Vi ser gärna att du har: - Utbildning inom exempelvis Maintenance Engineering eller annan utbilding som anses likvärdig - Några års erfarenhet av arbete med fokus på automation, underhållsarbete eller likvärdigt arbete - Några års erfarenhet som Teamleader eller annan likvärdig ledande position - Kan kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska - Erfarenhet av MS Excel, MS Word, PowerPoint och Outlook - Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med CMMS system (Computerised Maintenance Management System) Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Välkommen Teamledare till lager i Eskilstuna

Om rollen Som Teamledare ska du axla rollen som Försteman till gruppcheferna, detta innefattar bland annat att vara utbildare till våra medarbetare samt leda i den dagliga driften. Ditt ansvar kommer vara att utbilda medarbetarna på området, samla användarfrågor, utbildningsbehov och nya krav eller önskemål om applikationen eller systemet. Du kommer medverka i arbetet med att ta fram en utbildningsplan, utbildningsmaterial samt medverka i att ta fram processkartläggningar och standarder. I rollen som Teamledare kommer du medverka vid analyser och komma med förbättringsförslag utifrån framtagna mål och verksamhetsprocesser. Du kommer vara en nyckelperson vid genomförandet av acceptanstester samt medverka vid kravställning för nya funktionalitet och ändringar. Som Teamledare kommer du även vara en arbetsledare som sköter den dagliga styrningen och fördelningen, frånvarohantering, personalplanering och avvikelsehantering. Möten med andra Teamledare samt möten med andra avdelningar kommer att förekomma. Tjänsten innefattar skiftarbete. Samt att Du vill vara med och skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen. Och att du vill utveckla din egen kompetens och ser lärande som en naturlig del av arbetet. Och att du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer. Vem är du? Vi tror att du är en person med god teknisk förståelse som gärna har erfarenhet från processtyrning. Vi ser även att du har en god pedagogisk förmåga samt är motiverad och ansvarsfull för att skapa de bästa förutsättningarna för medarbetarna. Vi tror att du är en förebild som inspirerar och motiverar medarbetare genom att vara närvarande, tillitsfull samt skapa engagemang hos medarbetarna. Vi ser gärna att du har erfarenhet och kompetens om: - Förbättrings- och utvecklingsarbete - Logistikflöden - Datorvana och kunskap om relevanta system Passar rollen som Teamledare dig? Tveka inte med att söka redan nu!

25 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Tekniker till Coops toppmoderna terminal!

Vi växer och anställer nya talanger inom teknik och mekanik! Vi söker nu flertalet medarbetare till SSI Schäfer, leverantör för COOP Logistiks automatiserade logistiklösning i den nya terminalen i Eskilstuna. Du kommer vara en viktig del av teamet som arbetar med underhåll och övervakning av automationsprocesserna för att hålla systemet igång på högsta möjliga nivå. Uppdraget Som tekniker hos SSI Schäfer kommer du arbeta med den senaste tekniken både i team samt självständigt. Du kommer utföra underhåll, felsökningar, reparationer samt förbättringsuppdateringar på maskiner och robotar. För att lyckas i rollen kommer du att få introduktion och utbildning i SSI Schäfers system som har en unik design och är prisbelönt. Som medarbetare hos SSI Schäfer får du arbeta i team, jobba med ny teknik samt få eget ansvar som gynnar personlig utveckling. När terminalen är i full drift kommer arbetstiderna att vara förlagda på ett rullande 5-skift, vilket innebär att du roterar på skift dagtid, kvällstid och natt samt helg Profil Vi tror att du är en person som gillar att arbeta i team och samtidigt kan arbeta självständigt, du är allmänt händig och nyfiken på att lära dig nytt. För att passa för rollen tror vi att du har ett högt kvalitetstänk och arbetar noggrant med både dina tekniska uppgifter och efterföljande dokumentation. Vi uppskattar om du är en person som kan ta initiativ, ge förbättringsförslag och har ett stort intresse för verksamheten. Du behöver kommunicera väl på svenska och engelska. Om du även har erfarenhet eller kunskap inom automation så är detta meriterande. Vi ser gärna att du har arbetat minst ett par år med liknande arbetsuppgifter, privat eller på din arbetsplats, alternativt att du har utbildning inom teknik/mekanik. Har du ett personligt intresse för fordon eller liknande med privat erfarenhet från mek är även detta meriterande. SSI Schäfer SSI SCHÄFER är en världsledande leverantör av produkter och system för internt materialflöde, lager- och logistiklösningar. De har runt 70 dotterbolag och 7 produktionsanläggningar över hela världen, där de utvecklar innovativa koncept och kundanpassade lösningar för sina kunders olika unika utmaningar. Med en egen bred produktportfölj av allt från manuella till automatiserade lösningar, IT och mjukvara formar de intralogistikens framtid. Coop Logistik Eskilstuna Coop är det gröna varumärket i branschen, flerfaldigt prisade för sin hållbarhetsprofil och bygger för framtidens mest effektiva och hållbara varuflöden. Terminalen i Eskilstuna har vunnit pris som årets logistiketablering 2022 och kommer vara en av Europas största helautomatiserade terminaler för livsmedel. Detta är en direktrekrytering till SSI Schäfer där Arena Personal sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Arena Personals rekryterare. Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Arbetskonsulent

Arena personal söker för kundsräkning en engagerad Arbetskonsulent! Kundens vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Vi söker dig som vill vara med och stärka styrkor. Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt. Vi söker en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Steget till arbete. Som arbetskonsulent i Steget till arbete (STA), vilket är en upphandlad tjänst från Arbetsförmedlingen, genomför du coachande insatser både på individ och gruppnivå. Du utför bland annat kartläggning av deltagares resurser, genomför föreläsningar, anordnar prövningsplatser samt har motiverande samtal. Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och inspirerande. Tjänsten kräver att du kan arbeta strukturerat och noggrant administrativt. Då dagarna kan se olika ut behöver du ha en god förmåga att självständigt planera ditt arbete. Utöver rollen som konsult i STA kommer du även vara behjälplig i andra tjänster och uppdrag som vi har. Din profil Minst 2 års högskoleutbildning eller yrkeshögskola på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin. Minst ett (1) års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coaching av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste tre (3) åren. Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper. Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt. God kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Mycket god administrativ förmåga och datorvana. God kännedom om den lokala arbetsmarknaden Som person är du utåtriktad, prestigelös, flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Du är bra på att skapa relationer, bygga nätverk och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser. Intervjuer sker löpande, tillsättning av tjänsten enligt överenskommelse. Vid frågor, kontakta Fredrik Andreasson, [email protected]

21 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Arbetsterapeut

Arena Personal söker för kundsräkning en engagerad Arbetsterapeut! Kundens vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Vi söker dig som vill vara med och stärka styrkor. Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande: Samordna och genomföra uppdraget att bedöma arbetsförmåga Handleda deltagare samt kartlägga arbetsförmåga Genomföra observationer och dokumentera i skriftlig rapport Stärka och utveckla deltagaren mot att finna en lämplig yrkesinriktning samt därefter finna lämplig arbetsplats. Utföra administration som tillhör uppdraget Bidra till övrig utveckling av vår verksamhet Bidra till nöjda deltagare Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut och har kompetens att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST), Dialog om arbetsförmåga (DOA), Worker Role Interview (WRI), Assessment of Work Characteristics (AWC), Assessment of Work Performance (AWP). Som person är du är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Vi önskar också att du är duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som Arbetsterapeut kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete, att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden samt förmågan att ha en god arbetsmarknadskunskap samt kännedom om den lokala arbetsmarknaden. Till dig som har förmåga att kombinera dessa tre delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor. VI ERBJUDER: Nya spännande utmaningar varje dag! Härliga, hjälpsamma och lättsamma kollegor - vi har roligt på jobbet! En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete Möjlighet att göra skillnad - hjälpa människor till sysselsättning Rekryteringen sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde enligt överenskommelse, individuell lönesättning tillämpas. Tjänsten kan vara på hel- eller deltid beroende på vad som passar dig, vi erbjuder flexibla anställningsmöjligheter. Har du frågor, maila ansvarig teamledare Fredrik Andreasson [email protected] Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se Varmt välkommen med din ansökan!

21 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Är du på jakt efter ett nytt uppdrag som fastighetstekniker?

Är du en erfaren fastighetstekniker på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3 månader med omgående start. Det finns möjlighet att jobba extra under sommaren om så önskas. Du utgår från Slakthusområdet. Om tjänsten Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel och utveckling i våra områden. Du är våra boendes främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt boende från in- till avflyttning. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Vi erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen. I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till vår tekniska förvaltare. Vårt huvudkontor ligger i dagsläget på Lidingö och denna roll kommer ha fokus på våra fastigheteter i Söderort. Vi är en mindre organisation vilket innebär att vår kompetens kan behövas även i våra andra områden så vi geografiskt flexibla i våra roller. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Kontakt med hyresgäster - Ta emot, registrera och följa upp felanmälningar. - Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer. - Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar. - Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel. - Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna. - Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna. Erfarenhet och kompetens För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke. Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur saker i ett hushåll ska fungera. Krav för tjänsten - B-körkort - Språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande. Övrigt Detta är konsultuppdrag på 3 månader där du blir uthyrd till John Mattson via Arena Personal. Start omgående. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Bilmekaniker till Riddermark bil

Om jobbet Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål? Då har vi nästa tjänst för dig! Vi söker nu en bilmekaniker till vår kund i Strängnäs! Vi söker efter både bas-mekaniker och mer seniora mekaniker. Som bas-mekaniker kommer du exempelvis att: - Byta allt förutom motor och växellåda Som senior mekaniker kommer du att: - Byta kamrem, motor, växellåda, diverse tyngre arbeten. Övrigt i tjänsten ingår arbetsuppgifter som: - Service, reparationer och felsökningar - Övriga uppgifter kopplade till bolagets produktion och iordningsställande av bilar Din profil Vi söker dig som gillar högt tempo och teamwork. Du har ett stort intresse för bilar och vill ständigt bli bättre på det du gör. Du är nyfiken och har inga problem med att lära dig jobba med flera olika bilmärken. Vi värderar högt din inställning och vilja att utvecklas. Då företaget har ett stort tryck ser vi att du är stresstålig och arbetar väl även under tidspress. Övriga krav: - B körkort manuell - 1-2 års erfarenhet som bilmekaniker Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget: Kunden har idag över 350 medarbetare runt om i landet, hela 14 anläggningar med över 3.000 bilar i lager. Ett väldigt snabbväxande bolag som på kort tid blivit störst i Sverige på att köpa och sälja begagnade bilar.

21 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024