Vi söker arbetskonsulent till Arbetslivsresurs i Ljungby/Markaryd

Arena Personal söker för kunds räkning en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänster Steg till arbete - Rusta och Matcha . Kunden är Arbetslivsresurs och deras vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Som arbetskonsulent på Arbetslivsresurs kommer du att jobba med tjänster från Arbetsförmedlingen, genomför du coachande insatser både på individ och gruppnivå. Du utför bland annat kartläggning av deltagares resurser, genomför föreläsningar, anordnar prövningsplatser samt har motiverande samtal. Vi söker dig som är lyhörd samt en god kommunikatör och för att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika behov och bakgrund, vinna deras förtroende samt förmå dem att lycka komma ut på arbetsmarknaden. Din profil: Alternativ 1 - minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har vidare minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren. Alternativ 2 - Eftergymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden - arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och gruppsykologi, karriärvägledning. Arbetslivserfarenheten inom dessa områden har du erhållit de senaste fem åren. Har du frågor, maila ansvarig gruppchef Humam Karmota: [email protected] Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se/) Varmt välkommen med din ansökan!

14 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang? Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson. Bakgrund John Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare. Tjänsten Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen. I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Kontakt med hyresgäster - Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar. - Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer. - Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar. - Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel. - Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna. - Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna. Erfarenhet och kompetens - För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke. - Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar. - Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt. - Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt. - Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande. - B-körkort - Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende. Vi erbjuder dig John Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang. Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet. Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion. Om John Mattson John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Flyttgubbar sökes till en väletablerad flyttfirma i Eskilstuna

Nu söker vi flyttarbetare till en väletablerad flyttfirma i Eskilstuna som arbetar med både företagsflyttar och privatflyttar. Vi söker dig som är flexibel, har god fysik och bra samarbetsförmåga. Viktigt att du behärskar det svenska språket väl. Tjänsten är en deltidstjänst och du kommer arbeta vid behov. Erfarenhet är meriterande. Vi ser gärna att du har körkort.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
B-chaufförer sökes till kund i Länna - Heltid & Vid behov

Rollen som B-chaufför innebär att du bland annat har hand om utkörning av paket till företag och privatkunder. För att du ska trivas i rollen bör du vara social, ha kunden i fokus och vara stresstålig då tempot kan vara högt i perioder. I rollen som budbilsförare arbetar du ute hos kund som är en välkänd aktör inom logistikbranschen. Även sortering och lastning av gods tillhör dina arbetsuppgifter, detta kan innebära tunga lyft och därmed bör du vara i god fysisk form. Du kommer att arbeta självständigt med utgångspunkt i Söderort. Arbetet kommer främst vara förlagt under vardagar mån-fre på dag och kvällstid men helgarbete kan förekomma. Flexibilitet värderas högt och du ska vara tillgänglig för jobb flera dagar/kvällar i veckan. Slutligen ska du kunna utgå från kundens terminal i Länna, vilket sätter krav på att du bor nära. Krav - B-körkort i minst 2 år. - Goda kunskaper svenska i tal och skrift. - Serviceminded. Meriterande - Erfarenheter inom distribution. - Truck-kort. Observera att ett utdrag från belastningsregistret kommer att tas ut i början av processen. Personliga kvalifikationer En förutsättning för att du ska trivas i rollen är att du är strukturerad och serviceinriktad i ditt arbete då du kommer ha daglig kontakt med kunder. För övrigt är du som person noggrann och stresstålig, du tummar aldrig på säkerhet i trafiken utan planerar dina rutter väl.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang? Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson. Bakgrund John Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare. Tjänsten Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen. I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Kontakt med hyresgäster - Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar. - Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer. - Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar. - Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel. - Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna. - Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna. Erfarenhet och kompetens - För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke. - Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar. - Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt. - Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt. - Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande. - B-körkort - Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende. Vi erbjuder dig John Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang. Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet. Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion. Om John Mattson John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Däckskiftare i Eskilstuna

Inför vår däcksäsong 2024 söker vi däckskiftare. Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte, däckmontering, däckbalansering, och att köra in och ut kundernas bilar från verkstaden. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som däckskiftare och trivs med ett högt arbetstempo. Du ska vara en lagspelare som inte är rädd för att ta i när det krävs. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och struktur, säkerhet är prio ett. Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Vi söker arbetskonsulent till Arbetslivsresurs i Ljungby/Markaryd

Arena Personal söker för kunds räkning en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänster Steg till arbete - Rusta och Matcha . Kunden är Arbetslivsresurs och deras vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Som arbetskonsulent på Arbetslivsresurs kommer du att jobba med tjänster från Arbetsförmedlingen, genomför du coachande insatser både på individ och gruppnivå. Du utför bland annat kartläggning av deltagares resurser, genomför föreläsningar, anordnar prövningsplatser samt har motiverande samtal. Vi söker dig som är lyhörd samt en god kommunikatör och för att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika behov och bakgrund, vinna deras förtroende samt förmå dem att lycka komma ut på arbetsmarknaden. Din profil: Alternativ 1 - minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har vidare minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren. Alternativ 2 - Eftergymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden - arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och gruppsykologi, karriärvägledning. Arbetslivserfarenheten inom dessa områden har du erhållit de senaste fem åren. Har du frågor, maila ansvarig gruppchef Humam Karmota: [email protected] Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se/) Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Vi söker arbetskonsulent till Arbetslivsresurs i Växjö/Alvesta

Arena Personal söker för kunds räkning en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänster Steg till arbete - Rusta och Matcha . Kunden är Arbetslivsresurs och deras vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Som arbetskonsulent på Arbetslivsresurs kommer du att jobba med tjänster från Arbetsförmedlingen, genomför du coachande insatser både på individ och gruppnivå. Du utför bland annat kartläggning av deltagares resurser, genomför föreläsningar, anordnar prövningsplatser samt har motiverande samtal. Vi söker dig som är lyhörd samt en god kommunikatör och för att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika behov och bakgrund, vinna deras förtroende samt förmå dem att lycka komma ut på arbetsmarknaden. Din profil: Alternativ 1 - minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har vidare minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren. Alternativ 2 - Eftergymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden - arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och gruppsykologi, karriärvägledning. Arbetslivserfarenheten inom dessa områden har du erhållit de senaste fem åren. Har du frågor, maila ansvarig gruppchef Humam Karmota: [email protected] Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se/) Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Arbetsterapeut till Arbetslivsresurs i Älmhult

Arena Personal söker kunds räkning en engagerad Arbetsterapeut! Kunden är Arbetslivsresurs och deras vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget Steg till arbete är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö samt behöver hjälp i sitt arbetssökande. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande: Samordna och genomföra uppdraget att bedöma arbetsförmåga Handleda deltagare samt kartlägga arbetsförmåga Genomföra observationer och dokumentera i skriftlig rapport Stärka och utveckla deltagaren mot att finna en lämplig yrkesinriktning samt därefter finna lämplig arbetsplats. Utföra administration som tillhör uppdraget Bidra till övrig utveckling av vår verksamhet Bidra till nöjda deltagare Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut och har kompetens, eller är villig att lära dig, att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST), Dialog om arbetsförmåga (DOA), Worker Role Interview (WRI), Assessment of Work Characteristics (AWC), Assessment of Work Performance (AWP). Som person är du är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Vi önskar också att du är duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som Arbetsterapeut kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete, att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden samt förmågan att ha en god arbetsmarknadskunskap samt kännedom om den lokala arbetsmarknaden. Till dig som har förmåga att kombinera dessa tre delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor. VI ERBJUDER: Nya spännande utmaningar varje dag! Härliga, hjälpsamma och lättsamma kollegor - vi har roligt på jobbet! En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete Möjlighet att göra skillnad - hjälpa människor till sysselsättning Rekryteringen sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde enligt överenskommelse, individuell lönesättning tillämpas. Tjänsten kan vara på hel- eller deltid beroende på vad som passar dig, vi erbjuder flexibla anställningsmöjligheter. Har du frågor, maila ansvarig gruppchef Humam Karmota: [email protected] Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se/) Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Bilmekaniker till Riddermark bil

Om jobbet Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål? Då har vi nästa tjänst för dig! Vi söker nu en bilmekaniker till vår kund i Strängnäs! Vi söker efter både bas-mekaniker och mer seniora mekaniker. Som bas-mekaniker kommer du exempelvis att: - Byta allt förutom motor och växellåda Som senior mekaniker kommer du att: - Byta kamrem, motor, växellåda, diverse tyngre arbeten. Övrigt i tjänsten ingår arbetsuppgifter som: - Service, reparationer och felsökningar - Övriga uppgifter kopplade till bolagets produktion och iordningsställande av bilar Din profil Vi söker dig som gillar högt tempo och teamwork. Du har ett stort intresse för bilar och vill ständigt bli bättre på det du gör. Du är nyfiken och har inga problem med att lära dig jobba med flera olika bilmärken. Vi värderar högt din inställning och vilja att utvecklas. Då företaget har ett stort tryck ser vi att du är stresstålig och arbetar väl även under tidspress. Övriga krav: - B körkort manuell - 1-2 års erfarenhet som bilmekaniker Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget: Kunden har idag över 350 medarbetare runt om i landet, hela 14 anläggningar med över 3.000 bilar i lager. Ett väldigt snabbväxande bolag som på kort tid blivit störst i Sverige på att köpa och sälja begagnade bilar.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024