Vikarierande uthyrare till Malmö - bli en del av vårt team!

Vill du vara en del av ett drivet team och arbeta som uthyrare i en spännande och utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Vi söker nu en driven uthyrare till vårt team i Malmö. Det här är en fantastisk chans att få inblick i hela uthyrningsprocessen och utvecklas inom fastighetsförvaltning. Tjänsten är ett vikariat med start så snart som möjligt och till den 17 september, med chans till förlängning. Kvälls- och helgarbete kan förekomma. Vad innebär rollen? Som uthyrare hos oss kommer du att vara en viktig del av vårt team och hantera hela uthyrningsprocessen. Du kommer att arbeta med allt från att hålla visningar och skriva kontrakt till att utföra administrativa uppgifter som underlättar både för våra hyresgäster och för oss som team. Vi söker någon som är noggrann, relationsskapande och som trivs med att bygga förtroende – både med hyresgäster och kollegor! Det här erbjuder vi: En lärorik arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta brett inom både fastighetsförvaltning och uthyrning Ett engagerat och stöttande team där vi hjälper varandra Möjligheten att växa inom fastighetsbranschen och skapa värdefull erfarenhet för framtida karriärmöjligheter Mer information om oss som arbetsgivare och vad vi kan erbjuda dig finns på vår hemsida. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet från relationsskapande försäljning med stort kundfokus Har ett intresse för fastighetsbranschen och vill utvecklas inom uthyrning och förvaltning Kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Trivs i ett högt tempo och är lösningsfokuserad Tidigare erfarenhet från liknande roller är meriterande, men inte ett krav Känner du att detta låter som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information: Startdatum: Så snart som möjligt och fram t.om. 17 september, med chans till förlängning Omfattning: Heltid Plats: Malmö Bakgrundskontroll och personlighetstester ingår som en del av rekryteringsprocessen Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Amélija Ernemyr på mail [email protected].

107 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Förvaltare med personalansvar till Märsta
Victoriahem AB
Fastighetsförvaltare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten Nu söker vi en resultatorienterad och engagerad fastighetsförvaltare som drivs av att skapa långsiktigt värde i våra fastigheter. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en snabbfotad miljö där affärsmässighet, utveckling och hög kvalitet står i fokus. Som fastighetsförvaltare kommer du att spela en central roll i att driva vår verksamhet framåt, säkerställa nöjda kunder och leverera på våra affärsmål. Till den här rollen söker vi därför dig som har affärsförståelse, förmåga att identifiera möjligheter och som inte är rädd för att ta initiativ för att nå framgång. Vårt fastighetsbestånd i Märsta består av 700 lägenheter. Teamet består av 7 personer. I rollen som förvaltare har du personalansvar för två fastighetstekniker och en fastighetsskötare. Huvudsakliga arbetsuppgifter Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning Arbetsledning och formellt personalansvar för två fastighetstekniker och en miljövärd Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete Arbeta fram investeringsbeslut Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef Kontakt med hyresgäster Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Din profil Relevant högskoleutbildning alternativt ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av hyresrätter i en affärsdriven organisation Tidigare arbetslivserfarenhet som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen Ledarerfarenhet från en affärsdriven organisation Ditt arbetssätt präglas av ett lösningsorienterat förhållningssätt och ett starkt engagemang för att leverera resultat av hög kvalitet. Dessutom har du en välutvecklad kommunikationsförmåga och är skicklig på att bygga och vårda långsiktiga relationer, både internt och externt. Vi är snabba och innovativa, därför är det viktigt att du gillar förändringar och vill utveckla den lokala fastighetsmarknaden med ett starkt affärssinne. Hos oss värderas den egna drivkraften, med nyfikenhet och initiativtagande. Låter detta som ett spännande arbete? Tveka inte att söka tjänsten redan idag och bli en del av vårt framgångsrika team på Victoriahem! Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Märsta Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Stefan Malmsten på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

112 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Fastighetstekniker inriktning vitvaror till Linköping
Victoriahem AB
Fastighetsskötare

Vill du göra skillnad i våra fastigheter? Nu söker vi en erfaren och driven fastighetstekniker med inriktning vitvaror till vårt team i Linköping. Det är vi som team som tillsammans som skapar värde för våra hyresgäster - kom och hjälp oss se till så att våra hyresgäster trivs! Om rollen Som fastighetstekniker hos oss blir du en viktig del av teamet och ansvarar för reparationer, underhåll och tillsyn av våra fastigheter. I den här rollen kommer du ha inriktning mot vitvaror, men även hantera mer generella felanmälningar också. Du arbetar nära våra hyresgäster och ser alltid till att säkerställa en så hög service och funktionalitet som möjligt. Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och organiserad. Du har lätt för att skapa goda relationer och håller ordning på uppdrag och dokumentation. Hos oss får du en varierande och viktig roll där din insats gör stor skillnad varje dag! Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Proaktivt arbete genom ronderingar, tillsyn och synlighet i området Service, reparationer och felavhjälpande underhåll med inriktning mot vitvaror Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete Deltagande i områdesaktiviteter tillsammans med resten av teamet och våra hyresgäster Din profil Arbetslivserfarenhet från en roll som fastighetstekniker eller reparatör Erfarenhet av reparationer av vitvaror Utbildning med inriktning fastighetsteknik, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig Manuellt körkort B Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande. I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas hos behöver du vara en lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande i alla delar av ditt arbete. Vi erbjuder Läs mer om oss som bolag, och vad vi erbjuder som arbetsgivare på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Linköping Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig förvaltare Alexander Jonsson på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

112 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Fastighetstekniker till Arboga/Köping
Victoriahem AB
Fastighetsskötare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Arboga består av cirka 550 lägenheter belägna i centrum, Vilsta och Brattberget. I Köping består vårt fastighetsbestånd av cirka 370 lägenheter belägna i centrum och Immanuel/Tunadal. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som fastighetstekniker och utvecklas tillsammans med oss. Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Utföra reparationer och underhållsåtgärder Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Ronderingar Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete mm. Din profil Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. B-körkort är ett krav och erfarenhet inom vvs eller snickeri är meriterande. Även erfarenhet av någon typ av fastighetssystem är meriterande. Personliga egenskaper I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Arboga eller Köping Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Magnus Munter på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!

119 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Sommarvikarierande Fastighetstekniker till Västerås, Köping och Arboga
Victoriahem AB
Fastighetsskötare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Utföra reparationer och underhållsåtgärder Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Ronderingar Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda Systematiskt brandskyddsarbete mm. Din profil Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. B-körkort är ett krav och erfarenhet inom vvs eller snickeri är meriterande. Personliga egenskaper I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information Start: Juni Omfattning: Heltid under juni-augusti Placering: Västerås, Köping eller Arboga Arbete på alla 3 orter förekommer Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Magnus Munter på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Förvaltare till Södertälje
Victoriahem AB
Fastighetsförvaltare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Södertälje består av 3 350 lägenheter i Ronna, Geneta, Fornhöjden, Mariekäll och Järna. Vi är ett drivet och engagerat team om 25 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, förvaltningskoordinator, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som förvaltare och utvecklas tillsammans med oss. Om tjänsten Som förvaltare ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt perspektiv, samt att detta görs enligt vår förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du leder, fördelar och utvecklar det dagliga arbetet med drift och underhåll och det ställs höga krav på att du är en god ledare och förebild samt är proaktiv och initiativrik. Du driver projekt med varierad komplexitet och lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person är flexibel och lösningsorienterad. Huvudsakliga arbetsuppgifter Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning Arbetsledning för fastighetstekniker och miljövärdar Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete Arbeta fram investeringsbeslut Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef Kontakt med hyresgäster Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och kan prioritera rätt. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete. Din profil För att vara aktuell för den här rollen hos oss ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen. Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är även B-körkort ett krav för denna tjänst. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Södertälje Bakgrundskontroll samt personlighets- och logiktest är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Roger Malmquist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Säljinriktad uthyrare till Eskilstuna

Nu söker vi en uthyrare till vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs bestående av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Vi söker dig med erfarenhet av relationsskapande försäljning och som vill ta dig an en socialt utåtriktad roll som nästa steg i karriären. Har du erfarenhet av relationsskapande försäljning där kundfokus har varit en central del av din roll? Då kan du vara den vi söker! Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande. Om tjänsten Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att uppnå detta behöver du som uthyrare tänka affärsmässigt och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till bostadssökande intressenter. Ditt jobb som uthyrare är att ansvara för hela uthyrningsprocessen, kontakta sökande, boka visningar samt genomföra visningar. Vissa administrativa delar av uthyrningsprocessen hanteras av vår centrala uthyrningsenhet i Malmö. Ditt jobb som uthyrare innebär också arbeta införsäljande med marknadsföring samt event. Kvälls- och helgjobb förekommer. Din profil Arbetslivserfarenhet från en roll inom relationsskapande försäljning med stort kundfokus Eftergymnasial utbildning inom försäljning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande B-körkort och tillgång till egen bil Meriterande om du har arbetat i fastighetsystemet Vitec tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Läs mer om oss som bolag på vår hemsida www.victoriahem.se. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Eskilstuna Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Christoffer Rodin på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säljinriktad uthyrare till Karlskrona
Victoriahem AB
Företagssäljare

Nu söker vi ytterligare en uthyrare till vårt fastighetsbestånd i Karlskrona, bestående av 1400 lägenheter i Trossö, Rödeby, Lyckeby, Kungsmarken, Jämjö, Galgamarken och Annebo. Vi söker dig med erfarenhet av relationsskapande försäljning och som vill ta dig an en socialt utåtriktad roll som nästa steg i karriären. Har du erfarenhet av relationsskapande försäljning där kundfokus har varit en central del av din roll? Då kan du vara den vi söker! Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande. Om tjänsten Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att uppnå detta behöver du som uthyrare tänka affärsmässigt och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till bostadssökande intressenter. Ditt jobb som uthyrare är att ansvara för hela uthyrningsprocessen, kontakta sökande, boka visningar samt genomföra visningar. Vissa administrativa delar av uthyrningsprocessen hanteras av vår centrala uthyrningsenhet i Malmö. Ditt jobb som uthyrare innebär också arbeta införsäljande med marknadsföring samt event. Kvälls- och helgjobb förekommer. Din profil Arbetslivserfarenhet från en roll inom relationsskapande försäljning med stort kundfokus Eftergymnasial utbildning inom försäljning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande B-körkort och tillgång till egen bil Meriterande om du har arbetat i fastighetsystemet Vitec tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Läs mer om oss som bolag på vår hemsida www.victoriahem.se. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Karlskrona Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Boel Petersson på mail [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Miljövärdar till Malmö
Victoriahem AB
Fastighetsskötare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi två drivna och engagerade miljövärdar till vårt fastighetsbestånd i Malmö. Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på 6-18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet av snickeri eller målning är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. Erfarenhet av snickeri, målning, bygg eller fastighetsskötsel är meriterande. Övrig information Startdatum: En plats har startdatum 1/5 2025 och en plats har startdatum 22/6. Varje anställningsperiod inleds med två-fyra veckors praktik Omfattning: Heltid, allmän visstidsanställning Placering: Malmö Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Förvaltare med personalansvar till Malmö
Victoriahem AB
Fastighetsförvaltare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten Nu söker vi en resultatorienterad och engagerad fastighetsförvaltare som drivs av att skapa långsiktigt värde i våra fastigheter. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en snabbfotad miljö där affärsmässighet, utveckling och hög kvalitet står i fokus. Som fastighetsförvaltare kommer du att spela en central roll i att driva vår verksamhet framåt, säkerställa nöjda kunder och leverera på våra affärsmål. Till den här rollen söker vi därför dig som har affärsförståelse, förmåga att identifiera möjligheter och som inte är rädd för att ta initiativ för att nå framgång. Vårt fastighetsbestånd i Malmö består av 2107 lägenheter. Teamet består av 20 personer. I rollen som förvaltare har du personalansvar för fastighetstekniker och vitvarutekniker. Huvudsakliga arbetsuppgifter Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning Ansvara för förbesiktningar, underhållsbesiktningar och avflyttsbesiktningar Handla upp, beställa åtgärder samt arbeta fram investeringsbeslut Arbetsledning och formellt personalansvar för ett par fastighetstekniker Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete Kontakt med hyresgäster Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Din profil För att vara aktuell för den här rollen hos oss ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen. I dina tidigare roller har du fått erfarenhet av personalledning och att driva projekt - kunskaper och erfarenheter som du vill fortsätta utveckla tillsammans med oss. Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är även B-körkort och tillgång till egen bil ett krav för tjänsten. Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Arbetet innebär många skiftande arbetsuppgifter, så du måste vara strukturerad och kunna prioritera vad som är viktigast. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete. Det är viktigt att du trivs med att möta många olika slags människor. I vårt bestånd har vi en del lokaler, har du erfarenhet eller intresse av kommersiell förvaltning är detta absolut en bonus. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Malmö Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Amélija Ernemyr på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025