Hungrig och driven säljare inom industri efterfrågas i Mälardalen!

Hem/Key account manager/Hungrig och driven säljare inom industri efterfrågas i Mälardalen!
heltid
Publicerad: 24 april
Sista ansökan: 24 maj

Arbetsbeskrivning

Är du redo för en utmaning och bli en del av vårt säljteam i Mälardalen? Vill du bygga relationer samtidigt som du arbetar med en produkt som kan avgöra liv eller död? Vi ser fram emot att träffa en hungrig och driven säljare som vill bearbeta några av våra största nyckelkunder i Mälardalen! Sök idag. Om kunden Vår kund är en ledande aktör inom utveckling, tillverkning och försäljning av räddnings- och fallskyddsprodukter. Med deras huvudsakliga tillverkning i Slovakien är de optimalt positionerade för att snabbt och effektivt betjäna den europeiska marknaden för industriell säkerhet. Genom att tillverka internt kan de garantera kunderna kvalitativa resultat i rätt tid, varje gång. Produktionen håller jämna steg med modern teknik, föränderlig lagstiftning och tidskritiska ledtider. Vi söker En passionerad och flexibel säljare som brinner för att skapa långsiktiga relationer och driva försäljning i en dynamisk miljö. Som en värdefull medlem i vårt lilla team kommer du att ha stort eget ansvar och vara drivande i att öka vårt företags närvaro på marknaden. Du kommer att utgå hemifrån med en tjänstebil och som introduktion får du tillbringa några veckor i Helsingborg där vi varvar teori med det praktiska. Kvalifikationer: •2-3 års erfarenhet av försäljning som account manager eller key account manager inom industrin. •Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. •B-körkort krävs. •Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. •Beredd att resa frekvent inom tjänsten. Ansvarsområden inkluderar: •Bearbeta och underhålla relationer med nyckelkunder över hela Mälardalen. •Aktivt resa för att träffa kunder och demonstrera fördelarna med våra produkter. •Utbilda butiksanställda om vilken utrustning som är nödvändig för att säkerställa säkerheten på arbetsplatsen. •Upprätthålla kontakt med Category managers och sortimentsråd för att säkerställa vårt företags närvaro och produkter i butiker. Vi erbjuder •En spännande och utmanande arbetsmiljö där din insats gör verklig skillnad. •En konkurrenskraftig lön och förmånspaket. •Tjänstebil för att underlätta dina resor. •Möjlighet att växa och utvecklas i din karriär inom företaget. Om Framtiden Ab Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kund. Rekryteringsprocess •CV-urval •Intervju (Framtiden) •Referenser (Framtiden) •Intervju med kund •Beslut Villkor Startdatum: Snarast möjligt Ort: Mälardalen Omfattning: Heltid Arbetstider: Kontorstider med flex