Key account manager

Sök bland 231 lediga jobb som Key account manager och börja ditt nya yrkesliv idag!

Investor Relations Manager - Världens Säkraste IT - Mjukvara

Vill du även ha möjligheten att jobba på distans? Vi söker nu erfarna säljare. Vi expanderar och söker personal med god säljerfarenhet! Arbetsplats Arena Triangeln, arbetet kan även utföras på annan plats som är rikstäckande enligt överenskommelse. Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du? Vi söker vår nästa stjärnor till våra Team Central Investor Relations Manager i Malmö. Central Investor Relations Manager primära ansvar är att nå sina definierade försäljningsmål. Genom framför allt utgående telefonsamtal eller fysiska kundbesök. En framgångsrik Central Investor Relations Manager arbetar fokuserat med uppgiften, håller ett högt tempo och älskar att göra affärer. Som Central Investor Relations Manager är du en del av säljteamet som tillsammans driver, utvecklar och optimerar den proaktiva försäljningen. Du agerar snabbt, korrekt och på ett kundvänligt sätt för att driva affärer mot avslut. Nödvändiga kunskaper/erfarenheter Du är strukturerad och ser alltid till att komma i mål med den kundplattform du tilldelas Du är nyfiken och du arbetar proaktivt för att utveckla kunder och relationer Duktig på följa upp dina kunder samt göra avslut på dina presenterade investerings utskick för dem. Du är modig och ser till att söka upp nya affärsmöjligheter genom prospektering Du är lyhörd till förändringar och hänger med vad som händer ute på marknaden Minst 2 års erfarenhet av försäljning Goda språkkunskaper i Svenska samt i Engelska Du ingår i ett team av Central Investor Relations Manager Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Är du redo för att anta nya utmaningar sök nu?

2 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Affärsutvecklare till Humanus Dental AB

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Humanus Dental AB. Om företaget: Humanus Dental AB grundades 2010 och har sedan dess vuxit till att ha fyra anställda med en årlig omsättning på cirka 27 miljoner kronor. Företaget specialiserar sig på försäljning av förbrukningsvaror inom tandvårdsbranschen och har sitt försäljningskontor på Medeon Science Park i Malmö. Företaget stoltserar med ett innovativt sortiment inom det avancerade konsumtionsintervallet för kirurgisk tandvård. De har en stark närvaro i samarbetet mot både labb och klinik, där deras fokus ligger på att leverera högkvalitativa lösningar inom deras viktigaste produktområden: implantat, protetik och CAD/CAM-teknik. Genom deras banbrytande produkter skapas en portfölj som möjliggör för tandläkare att hantera de mest utmanande situationerna inom kirurgisk tandvård. Denna inriktning positionerar Humanus Dental som en pålitlig partner för professionella inom tandvårdssektorn och understryker deras engagemang för att möta de höga kraven inom branschen. Humanus är inte bara ett företag; det är en personlig arbetsplats där varje individ spelar viktig roll. De tror på kraften i det personliga samarbetet och strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Deras filosofi genomsyras av övertygelsen om att professionalism och engagemang är nyckeln till framgångsrika partnerskap. Här kan du läsa mer om Humanus Dental AB: https://www.humanusdental.se/sv/ Arbetsuppgifter: I rollen som affärsutvecklare arbetar du brett med fokus på att utveckla verksamhetens arbete med kunder och samarbetspartners. Du välkomnas till arbetsplatsen med en introduktion vars syfte är att du ska lära känna verksamhetens alla delar och ges de bästa förutsättningarna att lyckas i din roll. Du blir en nyckelperson inom verksamheten och bidrar på sikt till ökad försäljning och starka samarbeten. I dina huvudsakliga ansvarsområden ingår försäljning, strategiarbete och affärsutveckling. Du arbetar med att bedriva försäljning mot nyckelkunder samt att bygga ett nätverk i syfte att etablera nya kundsamarbeten. Du utför strategiska affärsanalyser som i sin tur leder till förstärkt och optimerad försäljning. Avslutningsvis arbetar du med att planera och utföra olika marknadsföringsaktiviteter och kampanjer med de olika leverantörerna. Rollen är varierande och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter på sikt. Här växer du inte bara i karriären utan också tillsammans med företaget. Med en professionell inställning och starkt engagemang skapar teamet på Humanus en dynamisk och trivsam arbetsmiljö. • Bedriva försäljning till nyckelkunder • Etablera nya kundsamarbeten • Strategiska affärsanalyser • Planera marknadsföringsaktiviteter och kampanjer Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Erfarenhet från dentalbranschen • Erfarenhet av att bygga relationer • B-Körkort • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal såväl som skrift. Andra språk är meriterande • Relevant eftergymnasial utbildning är meriterande • Intresse och kunskaper inom marknadsföring är meriterande I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du är en social person som är duktig på att bygga långsiktiga relationer och har lätt för att skaffa nya kontakter. Du har ett genuint intresse för affärer och sätter alltid företagets tillväxt i första hand. Du har en analytisk förmåga som gör att du kan omvandla strategier till konkreta aktiviteter som ger resultat. Du tycker om att samarbeta, att lyssna på vad andra har att säga och du tycker att resultatet blir som bäst när ni jobbar tillsammans. Du är mån om organisationen och har ett prestigelöst förhållningsätt vilket bidra till verksamhetens och dina kollegors framgång. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

1 mars 2024
Sista ansökan:
29 mars 2024
RIKSSÄLJARE/ KEY ACCOUNT MANAGER RIKSFÖRSÄLJNING

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi söker just nu säljkollega för vår kunds räkning. Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de bästa kandidaterna. www.talentpartner.se RIKSSÄLJARE/ KEY ACCOUNT MANAGER RIKSFÖRSÄLJNING OM ROLLEN Detta är en roll som ställer krav på affärsmannaskap och en vilja att utveckla affären och relation med såväl kunder som byråer. Du kommer vara ytterst ansvarig för intäkterna och samarbetet på alla plan mot givna kunder. Förväntningarna på att du ska utveckla våra kunder i deras vilja/förståelse kring fördelarna i ett samarbete med företaget är stor. Din position hos såväl kund som byrå är rådgivande och affärsmässig. ANSVARSOMRÅDEN Budgetansvar för hela portföljen och budgeten på givna kunder och byråer. Strategisk och taktisk planering för giva kunder och byråer. Bidra till utvecklingen av intäktsmöjligheterna inom alla våra kanaler och affärsområden. Bidra till utvecklingen av koncept som löser kundens utmaningar i alla våra kanaler. Ta ansvar för egen utveckling och kunskap inom media. Vara en bidragande del i att skapa Sveriges/Nordens bästa säljkultur som med kunskap, inspiration, lagkänsla och vinnarinstinkt attraherar de bästa säljarna på marknaden. I eget säljarbete säkerställa att det finns en överensstämmelse med bolagets kärnvärden, övergripande vision och code of conduct (policy). OM DIG Du trivs och inspireras av att arbeta i en digital miljö där teknikutvecklingen hela tiden skapar nya möjligheter för våra kunder. Som person är du en inspirerande kollega. Du förstår vikten och möjligheterna av att hjälpa varandra, dela med sig av kompetens samt ge och ta feedback. För dig är det självklart med vinnarinstinkt, att alltid prestera bästa möjliga resultat både när det kommer till "hårda" värden som intäkter och mötesaktivitet men också kring "mjuka" värden som säljteknik och personliga utvecklingsområden. VI TROR DU HAR; Minst 1 års erfarenhet av digital försäljning. Ett etablerat nätverk bland de största mediebyråerna. Mycket god samarbetsförmåga och social kompetens. God förmåga att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vara mycket drivande. Ett mål- och resultatinriktat fokus. Ett strukturerat arbetssätt som stöttar givna kunders utveckling. Ett analytiskt kunnande och förståelse. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Se alla våra jobb via www.talentpartner.se Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna. www.talentpartner.se

1 mars 2024
Sista ansökan:
24 mars 2024
Key Account Manager inom utomhusreklam!

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Vi söker en duktig och ambitiös KAM till ett företag inom utomhusreklam som möjliggör för varumärken att få kontakt med konsumenter i olika miljöer genom många olika reklamformat över hela Sverige. Vi når människor när de är på väg, på rätt plats och vid rätt tid. Vi finns där varumärken möter människor. Vår kund är en stor aktör inom utomhusreklam och driver utvecklingen av branschen. Genom våra produkter kan annonsörer interagera och skapa kreativa kampanjer som målgruppen älskar. Hos oss erbjuds alla typer av annonsörer, oavsett bransch, att nå sin målgrupp genom rätt riktad utomhuskampanj. Vi finns där varumärken möter människor. Vi når våra kunders målgrupp snabbt, på rätt plats och vid rätt tillfälle. Den anställda får introduktionsutbildning i verksamheten, lär sig fördelar med produkter och tjänster och för personlig utveckling i sin professionella roll. Som person är du förtroendeingivande och övertygande i dina kontakter med kunder och har engagemanget och affärsmässigheten som krävs för att bygga relationer men drivet och självdisciplinen att våga göra avslut och hålla aktiviteten uppe på en ständigt hög nivå. Du är marknadsföringsmässigt kreativ, ihärdig samt har ett stort eget driv och starkt kund och relationsfokus. Du älskar människor och är inte rädd att ta kontakter och erbjuda lösningar, och sälja till stora och små bolag samt byråer. Du är van vid att driva projekt och trivs med att arbeta självständigt och med mycket eget ansvar. Mycket av fokus ligger på att följa med i de strukturella förändringarna som råder inom mediabranschen idag och kunna applicera detta i säljarbetet. Du har en utvecklad affärsförståelse och drivs av att utvecklas som säljare. Du kan snabbt sätta dig in i en ny verksamhet och vill lära dig nytt inom mediebranschen. Tjänsten kräver att du har en passion för sälj och trivs i högt tempo. Din erfarenhet Du har 3 års medieförsäljningsbakgrund och meriterande är om du har nätverk på mediebyråerna. Du har minst tre års erfarenhet av framgångsrikt försäljningsarbete och kan uppvisa positiva resultat. Digital erfarenhet Som person är du driven, självmotiverande och har ett starkt mål och resultatfokus. Som KAM inom utomhusreklam driver du försäljningsarbetet och aktivt hjälper kunder att öka sitt resultat och ständigt bearbetar marknaden för att skapa nya affärskontakter. Du kommer bli tilldelad budgeterade kunder, resterande är nykunder. Som mediesäljare hos oss är du med i ett team som ansvarar för några av bolagets viktigaste kunder. Du träffar störst del slutkunder men även till viss del media- och reklambyråer och du förväntas ständigt utveckla dina nätverk inom branschen, komma med kreativa nya lösningar för att i slutändan kunna ge dina kunder maximal avkastning på sina investeringar. Ansökan
 I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller [email protected] Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

1 mars 2024
Sista ansökan:
23 mars 2024
KAM till en av Stockholms största contentbyråer

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi söker just nu säljkollega för vår kunds räkning. Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de bästa kandidaterna. www.talentpartner.se Vi söker just nu en KAM Annonsering på varumärkessiter till en av Stockholms största contentbyråer Bolaget Bolaget som är aktivit inom content- och native är sprungna ur Sveriges äldsta nativebyrå som tog native advertising till Sverige. För nio år sedan förändrade de synen på både journalistik och marknadsföring, nu bryter de ny mark igen och introducerar Native 2.0 tillsammans med nya ägare. Vi har förändrat mycket i företaget och med det sker även en stor omställning på säljavdelningen. Vi söker därför en ny säljdriven kollega som vill vara med på en fantastisk resa med Sveriges bästa nativeprodukt! Kvalifikationer Minst 2 års erfarenhet inom försäljning. Eftergymnasial utbildning ses som meriterande. Önskvärt är ett etablerat nätverk bland de största mediebyråerna. God erfarenhet av att leda stora kunder och projekt. Mycket god samarbetsförmåga och social kompetens. God förmåga att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vara mycket drivande. Ett mål och resultatinriktat fokus. Ett strukturerat arbetssätt som stöttar givna kunders utveckling. Ett analytiskt kunnande och förståelse. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Hög aktivitet, du ansvarar för att upprätthålla vår närvaro hos kunderna. Både via samtal och fysiska besök. Hög aktivitet är ett ledord inom bolaget. Hög digital kunskapsnivå, du ansvarar för att du som säljare håller en hög kunskapsnivå kopplat till alla varumärken bolaget representerar. Det finns även en förväntan på att du har en egen vilja att kunskapsutveckla dig själv även i mediekanaler vi inte representerar. Inspirerande kollega, du ansvarar för att bidra till ett klimat som inspirerar när det kommer till ”viljan att alltid prestera än bättre”, ”viljan att alltid lära sig mera och nytt” och ”viljan att dela med sig av kunskap och erfarenheter”. Lagkänsla, det förväntas att du är med och skapar ett klimat där alla i teamet förstår vikten och utvecklingsmöjligheterna av att hjälpa varandra, dela med sig av sig kompetens samt bidra till vår feedbackkultur. Vinnarinstinkt, du förväntas bidra med en inställning där det är självklart att alltid vilja prestera bästa möjliga resultat både när det kommer till hårda värden som intäkter och mötesaktivitet. Kortfattad beskrivning av befattningens uppdrag Detta är en roll som ställer krav på affärsmannaskap och en vilja att ta bolagets display och annonseringsområde till nästa nivå! Vi söker dig som brinner för försäljning och har viljan att prestera i en av medie Sveriges bästa säljorganisationer. Rollen innefattar daglig kontakt och ansvar för några av de största annonsörerna på marknaden, direktkunder och mediebyråer. Du kommer att ansvara för annonskunderna och öka värdet på dessa och driva affärerna framåt. Din position hos såväl kund som byrå är rådgivande och affärsmässig. Att behålla och omvandla printintäkter till digitalintäkter är ett fokusområde. Du kommer även att vara med och ta ansvar för försäljningsbudgeten gällande annonseringsmöjligheterna på bästa sätt når sitt totala intäktsmål. Strategisk och taktisk planering för givna kunder och byråer. Vara en bidragande del i att skapa Sveriges/Nordens bästa säljkultur som attraherar de bästa säljarna på marknaden Övrigt Bolaget är ett av Sveriges främsta mediebolag med fantastiska sajter kopplat till annonsaffären och representerar alla bolag inom koncernen och tillhörande sajter med en primär annonsaffär i print och digitalt. Vi sätter kunden i fokus på ett sätt som är nytt, annorlunda, relevant och modigt. Bolaget representerar 10 miljarder annonsvisningar varje månad hos några av Sveriges starkaste varumärken. Utveckling & Karriär Inom bolaget är utvecklingsmöjligheterna stora, både när det gäller karriär och personlig utveckling. Vi har eftertraktade interna sälj­ och ledarutbildningar som håller en hög nivå. Vi brinner för att utveckla morgondagens ledare eller hitta våra nya säljstjärnor. I rollen på bolaget kommer du att jobba i en försäljningsorganisation med vind i seglen! Vi erbjuder dig en innovativ, avslappnad miljö i öppet landskap. Fokus ligger på att skapa en trygg arbetsplats där du kan känna dig som hemma. Du kommer till ett team med lång erfarenhet inom marknadsföring och sälj där de gemensamma målen är lika viktiga som de personliga. Vi erbjuder stor frihet att påverka arbetsdagen samtidigt som vi förväntar oss hög leverans. Vi har högt i tak och älskar att ha kul på jobbet. Ansökan
 I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller [email protected] Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

1 mars 2024
Sista ansökan:
25 mars 2024
Stort internationellt bolag söker Sales Account Executive

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Stort internationellt bolag inom sociala medier söker Sales Account Executive Om rollen Som Sales Account Executive kommer du att vara en del av vår säljorganisation och bidra till vår kunds fortsatta tillväxt och ökade försäljning. Vi söker dig som brinner för försäljning, har ett extra sinne för affärer och på ett professionellt sätt kan arbeta med och utveckla vår kunds kundstock. • Ett roligt och utmanande arbete med bra grundlön samt goda möjligheter till bra provision • Möjligheten att bli en viktig del i ett framgångsrikt och globalt bolag med goda utvecklingsmöjligheter. • Regelbunden coachning och utbildningar inom försäljning av erfarna, duktiga och inspirerande säljare … då kan vår kund vara arbetsgivaren för dig! Dina arbetsuppgifter Inledningsvis kommer du att få kunskaper inom produktutbudet, säljprocesserna m.m. Tack vare vårt omtyckta verktyg och uppskattade medarbetare har vi mycket hög kundnöjdhet och återkommande kunder som efterhand utvidgar sitt användande och som finns med oss under lång tid. Du kommer att jobba mot att öka den digitala synligheten för kunderna i norden. Produkten är annonsering både i mobilt, desktop samt extrem spridning i social media. Du kommer att jobba 70% mot mediebyråer och 30% mot slutkund. Vem är du? Du är en självgående och mogen person som är van att arbeta mot högt uppställda mål och är en teamplayer. Du kommer att ha budgetansvar och arbeta mot stora företagskunder som vill öka sin digitala synlighet i norden. Du ska vara väldigt bekväm med engelska både i tal och skrift. Du ska vara intresserad av sociala medier och vilja utveckla både bolaget och dig själv. Din erfarenhet Vi tror att du… • Har jobbat med B2B-försäljning samt digital mediasälj under flera år, gärna på ett internationellt bolag. • Har erfarenhet av att sälja online-verktyg, software eller motsvarande • Levererat goda säljresultat samt arbetat strategiskt med dina kunder och på så sätt fått affärerna att växa • Har en analytisk förmåga och en orädd approach • Är positiv och vill tillföra energi Erfarenhet av att jobba självgående långsiktigt samt strukturerat med mål och delmål. Erfarenhet av relationsskapande försäljning. Vi tror också att du har någon form av universitetsutbildning och gärna internationell erfarenhet. Ansökan
 I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar får gärna innehålla CV och ett personligt brev även gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar branschens bästa kandidater. Vi ser fram emot din ansökan.

1 mars 2024
Sista ansökan:
22 mars 2024
Kundansvarig till NeH Svenska AB sökes!

Är du redo för en ny utmaning och brinner för goda kundrelationer och försäljning? Låter det dessutom lockande att arbeta på ett av Nordens ledande profilföretag? NeH Svenska AB söker just nu en driven person som kan kliva in i rollen som key account manager. Ta vara på den här möjligheten och sök tjänsten direkt, löpande urval! Information om tjänsten NeH är en av Nordens ledande leverantörer av profilprodukter och varumärkesupplevelser som hjälper kunder att öka sin försäljning och stärka sitt varumärke. NeH förser företag, förbund, evenemang och de flesta landslag med allt från unika match- och träningsställ, arbetskläder, profilprodukter, souvenirer till exponeringsmaterial och LED-lösningar. NeH arbetar både med nationella och internationella kunder och strävar hela tiden att förse dem med hållbara lösningar. NeH fortsätter sin expansionsresa, därför söker Professionals Nord för NeHs räkning en key account manager som kommer bli en del av teamet med inriktning sport och evenemang i Örebro. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos NeH. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och NeHs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • Koordinerande arbetsuppgifter som präglas av ansvar och självständighet • Att bli en del av ett marknadsledande företag med välkända och etablerade kunder • En fartfylld arbetsplats där du omges av drivna kollegor • Möjlighet till personlig utveckling och att påverka din egen karriär Arbetsuppgifter Som key account manager på NeH kommer du tillhöra försäljningsteamet med inriktning sport och evenemang och utgår från Örebro. Du kommer in i ett spännande skede i organisationen där du får vara med och representera bolagets varumärke och dess koncept. Du förväntas ta en aktiv roll i teamet där du ansvarar över hela processen med dina kunder. Allt ifrån daglig kundkontakt till att komma med nya idéer och leverera produkter och tjänster i världsklass. Du arbetar även med löpande uppföljning för att bygga starka långsiktiga relationer med NeHs kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta: • Förvalta och utveckla dina befintliga kunder • Arbeta efter uppsatta försäljningsmål • Budgetansvar • Uppdateringar via webbshop och kundförfrågningar • Följa upp lagerpåfyllnad och förbrukning Vi söker dig som: har en avklarad och godkänd gymnasieexamen och har tidigare erfarenhet av utåtriktad kundkontakt genom exempelvis kundservice och/eller försäljning. Du har god skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga i både svenska och engelska och innehar B-körkort. Det är även meriterande om du har varit engagerad i föreningsliv sedan tidigare då rollen innebär daglig kontakt med olika förbund och landslag. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som key account manager hos NeH. Du är en person med ett stort eget driv som tycker om att arbeta resultatorienterat. Arbetet innebär mycket kundkontakt och därför ser vi att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och social kompetens. Du har en god förmåga att strukturera upp ditt arbete och driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Vidare är du kommunikativ och hjälpsam i dialogen med såväl kunder som interna kollegor. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Örebro URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

1 mars 2024
Sista ansökan:
29 mars 2024
Key Account Manager (Partners) to CDON

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: About CDON Join us at CDON Group, a Swedish listed company with a long history and extensive experience in the e-commerce market. Our mission is to unleash the power of the marketplace to give the best shopping experience in the Nordics. We are in a growing phase of massively increasing supply by increasing our merchant base and are on the lookout for a Key Account Manager to join us on this journey for our two Nordic marketplaces: CDON and Fyndiq. About the role Our ideal candidate has an entrepreneurial drive and has a strong passion for business. The European region will be your field. You will represent CDON Group’s marketplaces CDON and Fyndiq. Through our integrated partners and integrated online banks you will in an entrepreneurial way cherish the relations and onboard new merchants to our marketplaces. Occasionally, you will also contact merchants to our partners, including enterprise companies, brand agencies and bigger marketplace merchants with the goal of attracting them to get onboarded and sell on our marketplaces. You will be part of the small and fast moving Merchant Acquisition department, which requires you to be independent and have the ability to prioritise and manage your goals. With the rapidly evolving landscape of e-commerce, your ability to anticipate market shifts and adapt strategies accordingly will be invaluable to our ongoing success! Responsibilities includes Set a strategy together with your manager considering supply situation and needs Prioritising quality merchants before quantity of merchants is key You will identify ways together with the partners to attract enterprise companies, brand agencies and bigger marketplace merchants Finding solutions for the new merchants to be able to send products to end customer or using our own warehouse solution FBC (Fulfilment By CDON) Qualifications and requirements Excellent in strategic sales Relevant background in sales and professional experience in creating new business At least 3 years experience from Account Managing sales Is an analytical fast learner and very adaptable to changes Proactive approach, detail oriented and ability to see the “bigger picture” Results oriented Excellent fluent skills in English and Swedish, both verbal and written form Can quickly get a good overview of a situation, still with an eye for details Is a team player and enjoys collaborating as our projects often involve several stakeholders Comfortable with switching between planning and detail focused execution and validation, in a fast-moving environment What we offer An opportunity to be part of a unique growth journey, actively contributing to the success of the leading e-commerce marketplaces in the Nordics A collaborative and dynamic work environment, with passionate colleagues who believe in CDON Group’s mission Competitive compensation package, including benefits such as pension and insurance through Max Matthiessen and MyBenefit portal. Career growth opportunities within a rapidly evolving company Application Process: Please attach your resume and a brief cover letter outlining your interest and suitability for the job. We will be conducting interviews with candidates on an ongoing basis. To ensure a professional and unbiased assessment, we will ask candidates to perform a combination of logical reasoning and personality tests as part of the process.

29 februari 2024
Sista ansökan:
30 mars 2024
Säljare till Invex Metal

SÄLJARE TILL INVEX METAL Invex Metal expanderar och söker nu en erfaren säljare att representera företaget i Karlstad med omnejd. Med bas i Göteborg expanderar vi nu vårt team för att möta behoven hos våra kunder i Värmland och det omkringliggande området. ARBETSUPPGIFTER Som säljare hos Invex Metal kommer du att vara ansvarig för att hantera försäljning av våra produkter och tjänster i Värmland och närliggande regioner. Du kommer att arbeta självständigt med att identifiera och bearbeta potentiella kunder samt vårda och utveckla befintliga kundrelationer. Din huvudsakliga uppgift blir att öka försäljningen och stärka vår närvaro på marknaden. Här får du en spännande möjlighet att vara en del av ett växande företag med starka varumärken och högkvalitativa produkter samtidigt som du med stor frihet under ansvar styr din egen arbetsdag. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi tror att du som söker har erfarenhet av försäljning ifrån liknande bransch och är en person som får energi av mötet med nya människor. Du är självgående och kan driva försäljningsprocessen från prospektering till avslut och sätter upp höga mål för dig själv som du arbetar hårt för att uppnå. Vidare tror vi att du har god förståelse för tekniska produkter och kan kommunicera tekniska fördelar till kunder på ett övertygande sätt. OM TJÄNSTEN Tjänsten som Säljare är en direktrekrytering där du blir anställd av Invex Metal. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni Sweden. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

29 februari 2024
Sista ansökan:
28 mars 2024
Key Account Manager - säljare av städ- & facility management-tjänster

Forenede Service är Nordens största familjeägda servicekoncern med verksamhet i Danmark och Sverige. Vi är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998 där vi idag har cirka 1300 medarbetare. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa, putsa fönster och laga mat bäst. Samtidigt kan vi erbjuda dig ett storföretags möjligheter till kompetens- och karriärsutveckling. På Forenede Service bryr vi oss om varandra och har en hjälpsam kultur med högt i tak där trivsel och engagemang är i fokus. Till vårt Stockholmskontor söker vi nu en affärsman/-kvinna som vill vara med och driva framgång inom städ och FM-tjänster på den privata marknaden. I rollen som säljare kommer du att representera och sälja Forenede Service hela tjänsteutbud med huvudfokus på städtjänster mot den privata sektorn. Dina kunder är mellanstora och stora företag i alla tänkbara segment; handeln, privata skolor, äldrevård, lager etc., inom ditt geografiska område. Du kommer att vara ansvarig för att driva hela affären där bland annat aktiv uppsökande-försäljning via kundbesök, digitala möten och telefonkontakt blir en del av din vardag. Du rapporterar till Kommersiell chef. Resor med övernattning kan förekomma. Ansvarsområden och arbetsuppgifter: • Driva uppbyggnad av privatkundsmarknad • Boka samt genomföra kundmöten, kalkylera och offerera kreativa Soft FM-lösningar som innefattar lokalvård, förbrukningsmaterial, kontorsmaterial, kaffemaskiner, fruktkorgar och mattor etc • Förhandla pris • Paketera försäljning till driftorganisationen genom fastställda rutiner i en överlämningsprocess • Van att arbeta med analys som en del i försäljningsprocessen Om dig: För att lyckas behöver du ett redan väletablerat nätverk, en hög affärsmässig kompetens samt en god förståelse generellt för ett företags olika processer och informationsflöden. Samtidigt ska du röra dig obehindrat på alla nivåer hos våra kunder. Du är även van att arbeta utifrån uppsatta budgetmål med ett resultatinriktat synsätt och fokus på affärer. För att vara en framgångsrik säljare och lyckas i rollen är du en utpräglad affärsman/-kvinna med ett starkt initiativtagande och kommersiellt driv. Du triggas av att stänga affärer och är van vid att arbeta strukturerat och självständigt. Du är snabb, kreativ, lösningsorienterad, en stark förhandlare och god kommunikatör. Du sätter stolthet i att ha långsiktiga relationer och är därför öppen och lyhörd inför dina kunders och kollegors behov. I arbetsuppgifterna ingår även samarbete med driften för att skapa positiva och välfungerande uppstarter för kund och medarbetare. Naturligtvis är du även intresserad av att utvecklas tillsammans med Forenede Service i syfte att föra dig själv, våra kunder och företaget framåt. Skall-krav:  • Minst tre års erfarenhet av utesälj/Account management B2B inom den privata sektorn. • Erfarenhet av att driva hela säljprocessen och att bygga din kundportfölj. • Erfarenhet av att driva egna projekt; stort som smått • Vana av att arbeta med CRM • Goda Office-kunskaper i Excel och Powerpoint • Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Meriterande:  • Akademisk utbildning; universitet, IHM eller motsvarande är meriterande • Extra språk utöver svenska och engelska är meriterande Förmåner: Tjänsten inkluderar förmånspaket bestående av fast månadslön med möjlighet till ITP tjänstepension, förmånsbil, friskvård. Ansökan: Sista ansökningsdag 2024-04-15. Urval görs löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor kontakta Ann-Charlotte Ekwall, [email protected]  Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser. Varmt välkommen med din ansökan!

29 februari 2024
Sista ansökan:
15 april 2024