Key account manager
Sök bland 138 lediga jobb som Key account manager och börja ditt nya yrkesliv idag!
Till vårt sammansvetsade och oerhört härliga team på Liebherr söker vi nu ytterligare en proffsig och engagerad kollega. Rollen som Key Account Manager på Liebherr är en nyckelroll på resan mot ytterligare framgångar och tillväxt i ett bolag som är på stark frammarsch. Liebherr är framgångsrikt och har en gedigen historia som bygger på erfarenhet och hög kvalitetsmedvetenhet. Att Liebherr-koncernen är familjeägt har hela tiden varit avgörande för vår företagskultur och kommer framåt att fortsätta utgöra en stabil grund för våra framgångar. Som arbetsgivare öppnar Liebherr möjligheter för sina medarbetare att utvecklas och växa vilket gör att människor stannar länge i företaget. Du erbjuds en varm och personlig arbetsplats där alla medarbetare fyller en viktig funktion. Vi har ett prestigelöst klimat där vi hjälper varandra och som ett team lyckas vi nå våra mål. I den här rollen erbjuder vi dig alla verktyg som behövs för att du ska lyckas i din roll som Key Account Manager. Då bolaget befinner sig i en stark tillväxt är dina utvecklingsmöjligheter stora. Vi sätter stort värde på våra medarbetare och under de kommande åren kommer du att utvecklas i rollen. Dina arbetsuppgifter Din roll innebär i sin helhet att sälja hela Liebherrs produktsortiment EMT (Earthmoving Technology) mot vår definierade målgrupp i nära samarbete med företagsledningen och Liebherrs internationella Key Account. Det innebär att vara ansvarig för att supporta våra största kunders sajter, ansvara för inkommande anbud och arbeta med upphandlingar samt utformande av ramavtal. Du kommer att hålla presentationer för potentiella kunder och håller även koll på vad som händer på marknaden för att kunna vara proaktiv i din försäljning. Vidare har du en viktig roll när det gäller att både delta i olika event och att själv skapa egna event hos våra kunder. Du underhåller din kundbas och planerar dina aktiviteter i vårt CRM-system, upprättar maskinspecifikationer för beställning mot fabrik, upprättar offerter och orderkonfirmation mot slutkund. Med din erfarenhet och kunskap bidrar du även till merförsäljning av eftermarknadsprodukter så som serviceavtal, reservdelar och planerar och genomför demoaktiviteter och kundträffar. Din profil Din erfarenhet inom sälj sträcker sig många år bakåt i tiden och med ditt tekniska intresse, driv och självständighet tar du in lönsamma affärer. Du har ett gediget, engagerat och kundinriktat arbetssätt med goda resultat från liknande roller. För dig är det vardag att arbeta mot uppsatta mål/deadlines och du har en stor ekonomisk förståelse och god förhandlingsvana. Du har förmodligen arbetat med försäljning av tunga fordon/entreprenadmaskiner och har en stor erfarenhet av upphandlingar. I den här tjänsten förkommer det en hel del resor i Sverige. Engelska är ett krav eftersom Liebherrs koncernspråk är engelska. Därför vill vi ha din ansökan på Engelska. Övrigt Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du utåtriktad och karismatisk med god initiativförmåga. Du är självständig med integritet samtidigt som du har god samarbetsförmåga. Du ska vara målinriktad, flexibel med förmåga att driva, prioritera och hålla lovade leveranstider. Du utgår från vårt huvudkontor i Västerås. Vi erbjuder En ansvarsfull position med karriärmöjligheter i ett expansivt företag. Marknadsmässig lön, bonusprogram, pensionspaket, friskvårdsersättning, företagshälsovård, 30 dagars semester och tjänstebil. Utbildningar förekommer i Sverige, Tyskland, Österrike och Frankrike. Låter detta intressant? I denna rekrytering samarbetar Liebherr med Valegro Rekrytering Interim. Ansvarig Rekryteringskonsult är Robert Klatzkow, [email protected], tel. 0735-303798. Vi går igenom urvalet löpande så tveka inte att söka redan idag. Valegro är ett nischat bolag som rekryterar och hyr ut konsulter inom ekonomi, finans sälj och management samt konsulterar i organisationsfrågor. Med över 20 års erfarenhet av branschen har vi byggt upp ett stort nätverk av kandidater, konsulter och kunder. Vi hjälper även våra kunder i strategiska frågor kring försäljning och ledarskap. För oss är långsiktighet och förtroende viktigt. I våra uppdrag har vi alltid kunden och kandidatens bästa för våra ögon och vi gör allt för att du som kund och kandidat ska känna dig trygg med vår kompetens, styrka i leverans och att vi har förstått ditt behov. Våra kunder och kandidater värdesätter vårt engagemang och den personliga service vi ger.
CONSULTING it är mitt i en spännande och expansiv utvecklingsfas där vi stärker oss för att möta framtida utmaningar. Vi letar efter en säljare med vinnande inställning och ett starkt affärssinne, någon som vill vara en del av vårt vinnande lag inom konsultbranschen. Hos oss finns en unik möjlighet att tävla i en uppsökande säljverksamhet på en växande marknad. Vi erbjuder en plats där ditt vinnande mindset kan blomstra, med vägledning och stöd från våra strategier och värderingar samt inspirerande kollegor som är mästare inom sitt område. Med oss får du: Arbeta med att skapa nya affärsmöjligheter samt utveckla befintliga kunder. Växa i ditt affärsmannaskap. Goda möjligheter att bygga karriär inom ett av Stockholms mest framgångsrika företag. En riktigt stark ersättningsmodell. På CONSULTING it blir din främsta uppgift att inta en aktiv säljroll med ansvar för hela säljprocessen, från att prospektera kunder till avtalshantering och uppföljning. Vem tror vi att du är? För att passa in i rollen har du självklart ett starkt intresse för sälj men också en förmåga att samordna och se synergier i det vi gör och där vi verkar. För oss är det viktigt att hitta dig som har ett utvecklat affärssinne och en professionell framtoning som inger förtroende. Vi söker dig som: Har flerårig erfarenhet av uppsökandeförsäljning. Har erfarenhet som säljare av konsulttjänster och/eller har kunskap om IT-konsultmarknaden. Har förmågan att upprätthålla och vårda kundrelationer. Är kommunikativt skicklig och lyhörd. Älskar kundmöten. Vilka är vi? CONSULTING it är ett bolag med starka värderingar där fokus ligger på människan. Vi är övertygade att det är minst lika viktigt att matcha rätt personlighet till våra kunder som det är att ta fram rätt teknisk profil. Det är först när denna kombination finns hos en kandidat som vi ser magin. Det är anledningen till vår slogan som är ”Mer än bara ett CV”. Vi har sedan starten 2016 vänt oss mot de mer etablerade bolagen i Sverige och gjort det med framgång. Vi ser en start tillväxt på bolaget och stärker nu upp både säljavdelningen samt leveransavdelningen med kollegor som fortsatt skall vara en del av vår resa. CONSULTING it vänder sig till medarbetare som vill tillhöra en organisation som präglas av en vinnarkultur, har viljan att utvecklas och som förstår att engagemang lönar sig! Vi förstår att skillnaden mellan oss och andra konsultbolag är viljan och förmågan att leverera gång efter gång utan att ta något förgivet.
CONSULTING it är i en expansiv fas där vi söker en drivande säljare som vill bli en del av vårt vinnande team inom konsultbranschen. I rollen hos oss erbjuds du en möjlighet att skapa nya affärer och utveckla relationer på en växande marknad. Vi erbjuder en inspirerande miljö där ditt affärssinne och tävlingsinstinkt kan blomstra, med stöd från våra strategier och erfarna kollegor. Vad vi erbjuder dig: Möjlighet att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla befintliga kunder. Chansen att växa i ditt affärsmannaskap. Stark karriärutveckling inom ett av Stockholms främsta företag. En mycket förmånlig ersättningsmodell. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Inta en aktiv roll i hela säljprocessen – från prospektering till avtal och uppföljning. Vem vi tror att du är: Du har ett starkt intresse för försäljning, ser synergier och har ett professionellt bemötande. Har flera års erfarenhet av uppsökande försäljning och en god förståelse för IT-konsultmarknaden. Är en kommunikativ, lyhörd och relationsskapande person. Vi söker dig som är redo att ta din säljkarriär till nästa nivå! Vilka är vi? CONSULTING it är ett bolag med starka värderingar där fokus ligger på människan. Vi är övertygade att det är minst lika viktigt att matcha rätt personlighet till våra kunder som det är att ta fram rätt teknisk profil. Det är först när denna kombination finns hos en kandidat som vi ser magin. Det är anledningen till vår slogan som är ”Mer än bara ett CV”. Vi har sedan starten 2016 vänt oss mot de mer etablerade bolagen i Sverige och gjort det med framgång. Vi ser en start tillväxt på bolaget och stärker nu upp både säljavdelningen samt leveransavdelningen med kollegor som fortsatt skall vara en del av vår resa. CONSULTING it vänder sig till medarbetare som vill tillhöra en organisation som präglas av en vinnarkultur, har viljan att utvecklas och som förstår att engagemang lönar sig! Vi förstår att skillnaden mellan oss och andra konsultbolag är viljan och förmågan att leverera gång efter gång utan att ta något förgivet.
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Nu söker vi säljinriktade uthyrare till vårt fastighetsbestånd i Karlskrona bestående av 1400 lägenheter i Trossö, Rödeby, Lyckeby, Kungsmarken, Jämjö, Galgamarken och Annebo. Är du den vi söker? Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att uppnå detta behöver du som uthyrare tänka affärsmässigt och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till bostadssökande intressenter. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet i Malmö. Ditt jobb som uthyrare blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på visningar, införsäljning, event och marknadsföring. Kvälls- och helgjobb förekommer. Din profil Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj Tidigare erfarenhet med goda resultat av försäljning, marknadsföring och kundhantering Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift B-körkort och tillgång till egen bil Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Karlskrona Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Boel Peterssonpå mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du redo att ta din karriär till nästa nivå? QRTECH är ett ledande tjänsteföretag inom utveckling av elektronik, mjukvara och digitala tjänster. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar till kunder inom flera högteknologiska branscher där kvalitet, innovation och spetskompetens är avgörande för att bygga morgondagens hållbara samhälle. Som säljare hos oss blir du en nyckelspelare i vår satsning på att driva fram nya affärer inom elektrifiering och uppkopplade fordon. Vi söker en erfaren säljare med ett starkt nätverk inom Automotive och ett dokumenterat framgångsrikt track record inom teknisk försäljning. Du kommer att sälja projekt, team och konsulter – med extra fokus på teknikområdena elektrifiering, uppkopplade fordon och AD/ADAS. Du har en förmåga att identifiera nya affärsmöjligheter och är redo att driva affärsutveckling inom framtidens elektronik och mjukvara tillsammans med våra kompetenta ingenjörer. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet av försäljning av tjänster och lösningar inom elektronik och mjukvara med fokus på Automotive. Ett etablerat nätverk i Göteborgsområdet och erfarenhet av att sälja till kunder inom Automotive, såväl OEM:er som leverantörer. Förmåga att identifiera potentiella kunder, boka och genomföra möten, förbereda offerter och slutföra förhandlingar. Ett genuint intresse för att förstå kundernas behov och bygga långsiktiga relationer. För att lyckas i rollen har du förmodligen en teknisk utbildning, gärna inom mjukvara. Vi värdesätter initiativförmåga och förmågan att bygga förtroende. Du är givetvis kommunikativ och behärskar både svenska och engelska. Hos QRTECH har du möjlighet att inte bara växa inom försäljning, utan också att bli en del av vårt teknikledande team som utvecklar morgondagens lösningar. Resan startar nu! Sök redan idag, urval sker löpande. -Vi ser fram emot din ansökan, ditt telefonsamtal eller kontakt via Linkedin! På QRTECH erbjuds du både utmaningar, vidareutveckling och uppskattning. Varierande projekt i olika branscher, forskningsprojekt och specialistuppdrag hör till företagets profil. Läs mer om oss www.qrtech.se. QRTECH är en del i EMBRON Group med ett globalt nätverk av tjänster och tillverkning, läs gärna mer på www.embrongroup.com. Vi har valt att själva sköta rekryteringen till denna tjänst, och tackar därför nej till all eventuell hjälp från dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Tata Steel är ett av världens största stålbolag med verksamhet i 26 länder och kommersiella kontor i över 35 länder. Affärsområdet "Distribution Europa" har 8 servicecenter över hela Europa där Halmstad Steel Service Centre AB är ett av Nordens ledande stålservicecenter med kapacitet att leverera stora volymer av stål till kunder inom alla industrisegment i Sverige och Norge. Halmstad Steel Service Centre AB står idag inför en utvecklande framtid med mycket investering i såväl personal som produktion. I Halmstad är det drygt 70 anställda, varav cirka 25 tjänstemän och företaget omsatte 2023 ca 1,5 miljarder SEK. Key Account Manager, Tata Steel Vad du kan förvänta dig Som Key Account Manager på Tata Steel kommer du att ansvara för att utveckla och upprätthålla befintlig verksamhet i linje med överenskomna mål samt skapa nya möjligheter för Tata Steel och våra kunder inom industrisegmentet i Sverige. Du kommer att hantera ca 25 medelstora- till stora industrikunder (15-80 MSEK/år per kund) och 3-5 prospekts där du har eget ansvar över din försäljningsbudget och resultat. Du ingår i ett större sammanhang som en del av ett försäljningsteam om ca 10 kollegor i Sverige och Norge och rapporterar till Head of Sales. Placeringsort är vårt kontor i Halmstad där man förväntas vara på plats tre dagar per vecka. Resdagar är i snitt en dag per vecka, övernattningar kan förekomma men är få. Vad vi förväntar oss För att lyckas i din roll är det viktigt att du har god förmåga att prioritera, kan arbeta på ett strukturerat sätt och tycker det är roligt att göra affärer. Vi önskar att du har en stor erfarenhet av strategisk försäljning och erfarenhet av försäljning gentemot större kunder inom tillverkningsindustrin, gärna med stålprodukter eller liknande. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra medarbetare inom företaget för att uppnå de uppsatta mål du har och du har en förmåga att utveckla och underhålla långsiktiga kundrelationer. Du bevakar leveranser och håller ständigt dina kunder informerade om nödvändig information kopplad till produktion-/leveranskedjan genom att ligga steget före. Vi erbjuder Ansvar från första dagen i en stimulerande och utmanande miljö tillsammans med ett engagerat team. Tata Steel befinner sig i ett expansivt läge och kan i denna tjänst erbjuda en stabil arbetsgivare i tillväxtfas. Man är på det mindre bolaget i en stor internationell kontext med de möjligheter det ger. Man får ett stort mandat att påverka sitt arbete och man blir en viktig person för företaget. Du får konkurrenskraftig ersättning samt utmärkta karriärmöjligheter i ett internationellt företag. Kontaktuppgifter och ansökan I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Finnveden Executive. För ytterligare information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult, Roger Johansson tfn +46 70 88 11 310. Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast. Ansökan till tjänsten sker via Finnveden Executives hemsida, http://www.finnvedenexecutive.se Välkommen med din ansökan!
Key Account Manager - Exportförsäljning Välkommen till CTC! Vi är ett svenskt bolag i internationell toppklass. I Ljungby, mitt i de småländska skogarna, hittar du vårt huvudkontor och vår fabrik. De första värmeprodukterna utvecklade vi redan 1923. Det är nu med hundra års samlad erfarenhet som vi tar steget vidare till nästa generations värmepumpar och innovativa lösningar. Med kunskap och handling skapar vi förutsättningar för en hållbar och bättre värld. Är du en driven och resultatinriktad säljare med intresse för energi och miljö? Vill du arbeta för ett företag som är en av Europas ledande tillverkare av värmeprodukter och en hållbar framtid? Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu en Key Account Manager till vår Exportförsäljning, som ska ansvara för försäljningen av våra produkter på den Europeiska marknaden. Du kommer att arbeta nära våra distributörer och återförsäljare samt etablera nya kontakter och affärsmöjligheter. Du kommer också att delta i mässor, utbildningar och kundbesök. För att lyckas i i den här rollen bör du ha: Erfarenhet av exportförsäljning, gärna inom energi- eller värmepumpsbranschen Erfarenhet av affärsutveckling, gärna mot distributörer och återförsäljare Teknisk eller ekonomisk utbildning eller motsvarande erfarenhet Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande B-körkort och beredskap att resa frekvent Goda datorkunskaper och vana att arbeta med CRM-system Som person är du: Självgående, initiativrik och målinriktad Kommunikativ, relationsskapande och serviceinriktad Flexibel, anpassningsbar och lösningsorienterad Intresserad av teknik, energi och miljö Vi erbjuder dig: En spännande och utvecklande tjänst i ett framgångsrikt företag En trevlig arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor En konkurrenskraftig lön och goda förmåner Möjlighet att påverka din egen arbetstid och planering Stämmer beskrivningen in på dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan, vi ser fram emot att hälsa dig välkommen in i värmen hos oss på CTC!
Skånemejerier söker nu en Key Account Manager för Coop & New Business, med ansvar för våra fina varumärken inom kategorierna mejeri och juice. I den här rollen kommer du att sitta på Skånemejeriers huvudkontor i Malmö, där mejeriproduktionen ligger i direkt anslutning till kontoret. Vad innebär rollen? Som ansvarig för Coop & New Business inom kategorierna Mejeri och Juice,får du arbeta med välkända varumärken som Skånemejerier, Bravo, Lindahls och Salakis. Du kommer att ansvara för väletablerade Coop men också andrakunder som Servicehandeln, Kvartersbutiker och Quick Commerce (ex. Foodora). Du har fullt ansvar för dina kunder och driver sortimentsdiskussioner, nylanseringar, prisförhandlingar ochaktivitetsplaner med deras centrala inköpsorganisationer. Du håller dig informerad och uppdaterad om kundens behov, för att identifiera utvecklingsområden och skapa ett nära samarbete. Målet är att skapa en stabil och lönsam tillväxt för såväl din kund som för Skånemejerier. Du skapar försäljningsframgångar genom category management, sortimentsutveckling, nyhetspresentationer och ett väl genomarbetat säljprogram av kampanjer och aktiviteter. Du kommer även att ha många interna kontaktytor på Skånemejerier,där du samarbetar med bland annat våra sälj- och marknadsorganisationer, kategoriorganisationen, supply, demand planning och inköp. Rollen rapporterar till Head of KAM och ingår i den kommersiella organisationen som leds av Commercial Director Fredrik Karmlid. Exempel på arbetsuppgifter: Skapa en långsiktig strategi för Coop och dina övriga kunder baserat på Skånemejeriers vision, mål och strategi Upprätta en kundplan med syfte att nå lönsam tillväxt Skapa, förankra och följa upp en gemensamsamarbetsplan med dina kunder Säkerställa nyckeltal somförsäljning, distribution, resultat och lönsamhetför dina kategorier hos dina kunder samt ta action på ev. avvikelser Förhandla bästa möjliga förutsättningar (ex. listningar, kampanjer, pris) Säkerställa att säljkåren har rätt information om kunden för att uppnå sina mål Erfarenheter och kvalifikationer För att lyckas i rollen tror vi att du har gedigen branscherfarenhet från DVH eller FMCG. Du har troligtvis en eftergymnasial utbildning - men det allra viktigaste är ditt affärssinne. Du skall vara bekväm med excel, kunna räkna på olika scenarios och vara duktig på att förhandla.Har du arbetat med click-view, AC Nielsen eller CatMan är det meriterande. Som person tror vi att du har ett stort driv, en analytisk förmåga och är duktig på att bygga och vårda relationer.Du är nyfiken och orädd och gillar tempot i branschen. Du vill framåt! Du behöver ha en godförmåga att strukturera, planera, prioritera och genomföra dina arbetsuppgifter. Vidare har du en mycket god presentations- och kommunikationsförmåga.Du behöver varaflytande i svenska och engelskai både tal och skrift. För rätt person finns goda utvecklings- och karriärmöjligheter, både i rollen och på företaget. Om Skånemejerier Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och en del av världens största mejerikoncern Lactalis. Vi är ett företag som värnar om värdena i det närproducerade och styrkorna i att samarbeta globalt. Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål – att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott. I vårt sortiment finns närproducerade mejerivaror, Sveriges mest köpta juice och ostspecialiteter från Sverige och Europa, under ett paraply av älskade och välkända varumärken. Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa, djur och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Vi värnar om arbetsglädje, gott ledarskap, givande samarbeten och en välkomnande, stabil och inkluderande arbetsmiljö. Redan tidigt i karriären får du möjlighet att utveckla din expertis, ta egna initiativ och påverka vår gemensamma väg framåt. Vi har fötterna i den skånska myllan men blicken ut mot världen. Här får du tillgång till ett internationellt nätverk med 85 000 kollegor i nästan 100 länder. Beroende på vilken roll du har hos oss kan du ha utbyte med kollegor i såväl Frankrike som övriga länder. Kanske en utlandstjänst lockar någon gång i framtiden? Oavsett vart din framtid bär ser vi fram emot att bli del av din resa och karriär. Övrig information På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol- och drogtester. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är fredag 25/10. Skånemejerier samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam. Jennifer Friman:[email protected] eller 0703-20 12 12. Gustav Strandberg: [email protected] eller 0760-49 53 31. Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang. EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat
Vi söker Mediasäljare till stort bolag ! Vi söker en driven Mediasäljare med god erfarenhet inom Digital Media för att stärka vårt team. Som Mediasäljare hos vår kund kommer du att ha huvudansvaret för försäljning av både Native Annonsering och Banner Annonsering. Om Rollen: Ansvarig för försäljning av Native Annonsering och Banner Annonsering till potentiella kunder. Bygga och underhålla långsiktiga relationer med kunder. Utveckla skräddarsydda försäljningsstrategier baserat på kundens behov och mål. Aktivt följa upp och hantera säljcykeln från prospektering till avslut. Kvalifikationer: Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av försäljning Erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning. God förståelse för digitala plattformar och annonslösningar. Stark kommunikationsförmåga och förmåga att bygga långsiktiga relationer. Resultatinriktad och självgående. Personliga egenskaper: Driven och målinriktad med en förmåga att arbeta både självständigt och i team. Analytisk förmåga och strategiskt tänkande. En stark vilja att utvecklas och växa i din roll. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Möjlighet att arbeta med marknadsledande produkter inom digital annonsering. Attraktiv ersättningsmodell med fast lön och prestationsbaserade bonusar. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amir på [email protected]
Vi söker en driven och relationsskapande Key Account Manager som vill vara med och utveckla våra mest strategiska kundrelationer! Vi på Colly Flowtech är mitt i en spännande tillväxtresa och söker nu en erfaren Key Account Manager som kan ta ansvar för våra viktigaste kunder inom biotech, läkemedel och livsmedel. Som vår nya KAM kommer du att spela en avgörande roll i att fördjupa våra kundrelationer och säkerställa långsiktig tillväxt. Rollen som KAM Rollen innebär en mix av uppsökande försäljning och förvaltning. Mot några av våra nyckelkunder ansvarar du för budget och säljaktiviteter utifrån Colly Flowtechs säljprocess. Som Key Account Manager hos oss kommer du att: Bygga starka relationer: Utveckla och fördjupa relationerna med våra mest värdefulla kunder. Förstå kundernas behov: Få en djupgående förståelse för kundernas processer och utmaningar. Driva försäljning som gör det bättre för våra kunder: Ansvara för hela säljcykeln, från prospektering till avslut och eftermarknad. Säkerställa att vi hittar lösningar som gör det bättre för våra kunder. Representera Colly Flowtech: Vara kundens primära kontakt och ambassadör för vårt varumärke. Resor förekommer i tjänsten och du rapporterar till Försäljningschef Sverige som är placerad i Göteborg. Vem söker vi? I rollen som säljare förväntas du interagera med kunder för att lösa problem och ge service kring våra produkter och tjänster. Det är därför viktigt att du har ett intresse för teknik och en vilja att lära dig mer om flödesteknik och våra produkter. Du är resultatorienterad och jobbar målinriktat samt fokuserat. Att nätverka kommer naturligt för dig och du är duktig på att föra dig bland kollegor, kunder och leverantörer. Du influerar och inspirerar genom att uttrycka dina åsikter och få med dig andra. Du planerar och strukturerar ditt arbete och löser gärna problem. Avslutningsvis strävar du alltid efter att ge bästa möjliga service och överträffar kundens förväntningar. För att lyckas i den här rollen har du: 6+ års erfarenhet inom försäljning, gärna med fokus på B2B Körkort B Flytande svenska i tal och skrift Flytande engelska i tal och skrift Vad erbjuder vi? Vårt team är ryggraden i vår verksamhet och vi tror på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare kan trivas, växa och blomstra. För att säkerställa detta investerar vi stort i utveckling och arbetsmiljö, vilket är avgörande för att attrahera och behålla de bästa medarbetarna. Colly Flowtech är kollektivavtalsanslutna vilket innebär att du får tjänstepension och föräldralön. Här är några av våra förmåner: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag 4 000 kr Företaget står för 4 stycken naprapati- eller massagebehandlingar per år och medarbetare Företaget betalar extra grupplivförsäkring till alla medarbetare. Som medarbetare hos oss behöver du alltså inte teckna någon privat liv-, sjuk eller olycksfallsförsäkring Hälsofrämjande fokus 37,5 timmars arbetsvecka Lediga halv- och klämdagar Löneväxling Som säljare kommer du få en elbil som förmånsbil. Välkommen med din ansökan! Vi står för en fördomsfri rekryteringsprocess och vill uppnå bästa möjliga matchning mellan kandidat och Colly Flowtech. Som en del av rekryteringen använder vi därför Assessios tester för att mäta personlighet och problemlösningsförmåga. De kandidater som uppfyller kvalifikationerna i högst utsträckning kommer gå vidare till att få utföra dessa tester. Testet för problemlösningsförmåga tar 12 minuter att utföra och personlighetstestet tar ca 20 minuter. För att ytterligare hålla en fördomsfri rekryteringsprocess och dessutom förenkla ansökningsprocessen tackar vi vänligt nej till personliga brev. Ansök istället endast med ditt CV eller Linkedinprofil. Sista ansökningsdatum är 11 oktober och urval samt intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar vi med Sacore. Det innebär att de hanterar första stegen av rekryteringen åt oss. Om Colly Flowtech Colly Flowtech är en ledande leverantör av innovativ flödesteknik och erbjuder de bästa helhetslösningarna av flödesprodukter till den tillverkande industrin på skandinaviska marknaden. Genom kombinationen av egen produktion och samarbeten med världsledande leverantörer erbjuds våra kunder den senaste teknologin och de mest innovativa produkterna. Colly Flowtech har gjort en stark resa sedan vi grundades 2008, då vi vuxit från 8 miljoner i omsättning till 300 miljoner 2023. Därtill har också antalet anställda ökat och vi är idag över 70 medarbetare. Vår sammanhållning och envishet har drivit oss framåt, med mod, hängivenhet och en passion för att göra skillnad. Tillsammans har vi byggt ett företag som förändrat spelreglerna inom branschen. Vi ser nu fram emot kommande år där tillväxt, fortsatt framgång och investeringar i våra medarbetare är i fokus. Vår vision är att överträffa högt ställda förväntningar, med en motiverande och hälsosam arbetsplats. Är du nyfiken på att se hur vardagen ser ut på vårt Stockholmskontor? Ta en titt på videon här nere!
Visar 1 till 10 av 138 jobb